Connect with us

Αυτοκίνητο

TEST DRIVE SUZUKI IGNIS: Τετραπέρατο SUV τσέπης

Οι μικρές πινελιές ανανέωσης που πρόσθεσε η Suzuki έκαναν πιο φρέσκο το Ignis, το οποίο διατηρεί όλα του τα πλεονεκτήματα, όπως η κορυφαία ευελιξία μέσα στην πόλη και η τεράστια οικονομία καυσίμου.

Το ιαπωνικό city car έχει εξελιχθεί με γνώμονα την καθημερινή ευχρηστία για καθημερινή χρήση χωρίς κανένα άγχος, ακόμη και στη… ζούγκλα των πόλεων. Η ανανεωμένη γενιά διατηρεί τον ίδιο χαρούμενο χαρακτήρα στο εμφανισιακό κομμάτι και απλώς άλλαξε η εμπρός μάσκα, μαζί με τον προφυλακτήρα, δίνοντας έναν πιο φρέσκο αέρα στο μικρό Suzuki. Πίσω η ιδιαίτερη αισθητική του παραμένει ως είχε, καθώς χωρίς αμφιβολία, πρόκειται για το σήμα κατατεθέν του. Η Suzuki αυτό που ήθελε να κάνει ήταν να δώσει στο Ignis «προσωπικότητα» και σίγουρα το πέτυχε. Χαρακτηριστικό, ότι δεν περνά απαρατήρητο από πουθενά.

Οι εξωτερικές αλλαγές του Suzuki Ignis έγιναν με το… σταγονόμετρο και αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο για το εσωτερικό. Αν εξαιρέσουμε τον πίνακα οργάνων με το νέο, γκρι χρώμα και την ελαφρώς διαφορετική γραμματοσειρά, τότε δεν παρατηρούμε καμία άλλη αλλαγή. Ένα ουσιαστικό update που έγινε αλλά δεν το βλέπεις, είναι η νέα οθόνη πολυμέσων στις ακριβότερες εκδόσεις. Έχει ακριβώς το ίδιο λογισμικό, δεν αλλάζει τίποτα με το μοντέλο προ ανανέωσης, ωστόσο έχει πολύ καλύτερη απόκριση στην αφή και τρέχει τις λειτουργίες αισθητά γρηγορότερα.

Η Suzuki φρόντισε να την εξοπλίσει με όλες τις λειτουργίες που περιμένει να βρει κανείς σε ένα σημερινό αυτοκίνητο. «Παιχνιδάκι» η σύνδεση με το κινητό, όπως και η χρήση εξωτερικών πηγών για τη μουσική. Κατά τα λοιπά το ανανεωμένο Ignis διατηρεί την πολύ μεγάλη ευρυχωρία του που σε κάνει να μην πιστεύεις ότι αναλογεί σε ένα μοντέλο τόσο μικρών διαστάσεων! Στη διάρκεια της δοκιμής μας χρειάστηκε να μεταφερθούμε τέσσερις ενήλικες αρκετές φορές και οι χώροι ήταν αρκετοί και με το παραπάνω, ακόμη και για τους πίσω. Το πορτμπαγκάζ από την άλλη είναι αστικής χωρητικότητας με όγκο 205 λίτρων, αλλά τα πίσω συρόμενα καθίσματα δίνουν λύσεις σημαντικής αύξησης της χωρητικότητάς του αν παραστεί ανάγκη.

Ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.2 λίτρων που κινεί το Ignis έχασε λίγο σε ισχύ (7 άλογα), συγκριτικά με τον προ ανανέωσης. Πλέον η μέγιστη ισχύς του υβριδικού συνόλου φτάνει στους 83 ίππους και τα 107 Nm ροπής. Ωστόσο το πάρα πολύ ελαστικό μοτέρ τραβά πολύ καλά ακόμη και από το ρελαντί και ο οδηγός μπορεί να κινείται ακόμη και με μια ταχύτητα πάνω σε αστικό περιβάλλον. Δημιουργεί πραγματική εντύπωση το πόσο εύκολα κινείται το αυτοκίνητο, σχεδόν χωρίς γκάζι. Όπλο του το πεντάρι σασμάν που έχει κλιμακωθεί έξυπνα και τα μόλις 860 κιλά του αμαξώματος.

Το χαμηλό βάρος ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό και για την πάρα πολύ χαμηλή κατανάλωση του Ignis. Σε αστικό περιβάλλον αρκείται ακόμη και σε 4,5 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα. Εντυπωσιακότατο επίτευγμα σε πραγματικές συνθήκες, καθώς το νούμερο των 4,9 λίτρων / 100 χλμ είναι αυτό που ανακοινώνει το εργοστάσιο σε μικτές συνθήκες. Οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται στα 110 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο και οι επιδόσεις δεν υστερούν, με 0-100 χλμ./ώρα σε 12,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα στα 165 χλµ./ώρα.

Εκτός από την οικονοµία καυσίµου που προσφέρει, το Suzuki Ignis σε κάνει να µη θες να το αποχωριστείς εντός πόλης λόγω της ευελιξίας του. Το τιµόνι του κόβει πάρα πολύ για εύκολες µανούβρες ακόµη και στα στενότερα σηµεία και το µικρό πλάτος του αµαξώµατος σου επιτρέπει να περνάς «αέρας» από παντού. Τέτοια χαρακτηριστικά έχουν αρκετά ακόµη µοντέλα του ανταγωνισµού, όµως. Το πραγµατικά µοναδικό χαρακτηριστικό του είναι η πολύ µεγάλη απόσταση από το έδαφος και οι τροχοί που έχουν ακροβολιστεί στις τέσσερις γωνίες του αυτοκινήτου. Έτσι λοιπόν του επιτρέπεται να ανεβαίνει όπου θέλει ο οδηγός και να αψηφά τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόµων.

Στα λοιπά χαρακτηριστικά, τα φρένα αν και αποτελεσµατικά, συνοδεύονται από ένα πεντάλ µε όχι τόσο καλή αίσθηση και το τιµόνι έχει ένα πολύ αποκομμένο feedback που σου δίνει να καταλάβεις… στο περίπου τι γίνεται κάτω από τους εµπρός τροχούς. Πταίσµατα ωστόσο, για ένα .εργαλείο πόλης.

Η τιµή αγοράς για ένα αυτοκίνητο πόλης ανήκει στα µεγαλύτερα κριτήρια του αγοραστή. Το νέο Suzuki Ignis κοστίζει από 15.880€ για το µοντέλο της βασικής έκδοσης µε την υβριδική τεχνολογία και ο εξοπλισµός του θεωρείται πληρέστατος, µε έξι αερόσακους, όλα τα ηλεκτρονικά συστήµατα υποβοήθησης που «σώζουν» στην πόλη (αυτόµατοφρενάρισµα κλπ) και τις γνωστές ηλεκτρικές ευκολές (ηλεκτρικά παράθυρα / καθρέπτες κλπ). Ένα ακόµη πολύ σηµαντικό χαρακτηριστικό του, το βρίσκουµε στις εκδόσεις µε αυτόµατο κιβώτιο. Πλέον συναντάµε ένα CVT (συνεχώς µεταβαλλόµενων σχέσεων) και όχι το ASG (ροµποτιζέ, αυτοµατοποιηµένο µηχανικό) που υπήρχε παλαιότερα.

https://youtu.be/cRWOhdStgBg

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Test drive Fiat 500 Electric

Fiat 500 Electric

Το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης

Το Fiat 500, το πλέον εμβληματικό αυτοκίνητο πόλης, είναι διαθέσιμο με την πιο προηγμένη και ταυτόχρονα πιο προσιτή τεχνολογία ηλεκτρικής κίνησης.

Η πραγματική επανάσταση που δημιούργησε το 1957 η παρουσίαση του Fiat 500, επαναλαμβάνεται σήμερα πιο επίκαιρη παρά ποτέ. Ένα πανέμορφο και προσιτό αυτοκίνητο πόλης τότε, που έδινε τη δυνατότητα στο ευρύ κοινό να ζήσει το όνειρο της αυτόνομης μετακίνησης, επανέρχεται ακριβώς με τα ίδια χαρακτηριστικά στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, δίνοντας τη δυνατότητα της ηλεκτροκίνησης σε όλους.

Αισθητικά το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 είναι ένα βιομηχανικό κόσμημα, ακριβώς όπως και ο πρόγονός του. Έχει σαρώσει σε παγκόσμιο επίπεδο τα βραβεία βιομηχανικού σχεδιασμού και καινοτόμου αισθητικής, ταυτόχρονα όμως είναι προσαρμοσμένο απόλυτα στις σημερινές αστικές συνθήκες και ανάγκες. Γι’ αυτό είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του που είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (hatchback, cabrio και 3+1), οι οποίες δίνουν τις λύσεις πρακτικότητας και ευελιξίας που αναζητά κάθε οδηγός.

Με ένα πλήρως ψηφιακό, εντυπωσιακό αλλά και πρακτικό εσωτερικό, το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 δίνει νέα διάσταση στις καθημερινές μετακινήσεις. Αντίστοιχα εντυπωσιακές είναι οι δυνατότητες συνδεσιμότητας, με το νέο ηλεκτρικό 500 να είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που εφοδιάζεται με το σύστημα πολυμέσων UConnect 5, το οποίο εκτός των άλλων προσφέρει ασύρματη λειτουργία Mirroring για κινητά τόσο με Android Auto όσο και με Apple CarPlay, αλλά και συμβατότητα με δίκτυα 5G.

Στην έκδοση με την μπαταρία των 42kWh, εξασφαλίζει αυτονομία έως και 460 χλμ. σε αστικές συνθήκες και 320χλμ. σε μικτές συνθήκες (WLTP). Οι εκδόσεις που εφοδιάζονται με μπαταρία 42 kWh διαθέτουν κινητήρα ισχύος 118 ίππων (87kW) και εξαιρετικές επιδόσεις, με την επιτάχυνση από στάση έως τα 100χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 9 δλ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.

Το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 φέρνει την «επανάσταση» στην πόλη και λόγω της ευκολίας που προσφέρει. Διαθέτει σύστημα φόρτισης με δυνατότητα έως 85kW, στοιχείο που του επιτρέπει σε κατάλληλο δίκτυο να φορτίζει (0%-80%) σε μόλις 35 λεπτά.

Κατασκευασμένο στο Τορίνο, το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 αξιοποιεί όλες τις καινοτόμες τεχνολογίες κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προσφέροντας στον ιδιοκτήτη του πρωτοφανή αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής. Αυτές αποδεικνύονται αφενός από την 5ετη εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 200.000χλμ., αφετέρου από την 8ετη κάλυψη για έως και 160.000χλμ. της σωστής λειτουργίας της συστοιχίας των μπαταριών, που αφορούν στο σύνολο των εκδόσεων του αμιγώς ηλεκτρικού 500. Με τα παραπάνω δεδομένα, ο ιδιοκτήτης ενός νέου ηλεκτρικού Fiat 500 απολαμβάνει την απόλυτη σιγουριά της σωστής λειτουργίας του αυτοκινήτου του για πολλά χρόνια, μαζί με το χαμηλότερο δυνατό κόστος χρήσης, το οποίο είναι εξαιρετικά μειωμένο συγκριτικά με οποιαδήποτε αυτοκίνητο που διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Εξαιρετικά αποδοτικό αλλά και προσιτό, το νέο ηλεκτρικό 500 μπορεί να αποκτηθεί σήμερα πιο εύκολα παρά ποτέ, με την εφαρμογή του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ». Με την επιδότηση που προβλέπεται, οι τιμές της οικογένειας του μοντέλου ξεκινούν από τις 21.800 ευρώ. Όλες οι εκδόσεις του ηλεκτρικού 500 αξιοποιούν το μέγιστο όφελος των 8.000 ευρώ που προβλέπει το «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», καθώς και τις δυνητικές επιπλέον παροχές του.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Honda Greece παρουσίαση των νέων μοντέλων

Η Honda Greece προσφέρει για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή αγορά, την πιο διευρυμένη εξηλεκτρισμένη mainstream γκάμα της και το γεγονός αυτό αποτέλεσε την ιδανική ευκαιρία για τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη να πραγματοποιήσει με μεγάλη επιτυχία, τη μεγαλύτερη παρουσίαση των νέων μοντέλων της μάρκας στο ελληνικό κοινό.

Στον υπέροχο χώρο του The Εllinikon Experience Centre, με τη συμμετοχή όλων των δημοσιογράφων που καταπιάνονται με την αυτοκίνηση και την κινητικότητα στην Ελλάδα, παρουσιάστηκαν:

  • Το ολοκαίνουργιο και συναρπαστικό υβριδικό Honda ZR-V, το πρώτο SUV με σπορ premium χαρακτήρα που παρουσιάζει η Honda και που εμπίπτει στην κατηγορία D SUV.
  • Το εντυπωσιακό Honda e:Ny1, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της μάρκας το οποίο συνδυάζει εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της Honda, με τεχνολογία αιχμής στον ηλεκτροκινητήρα και
  • Την έκτη γενιά του Honda CR-V – του κορυφαίου SUV της Honda για την Ευρώπη και παγκόσμιου best seller μοντέλου της μάρκας. Πρόκειται για το ασφαλέστερο CR-V που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα καθώς είναι το πρώτο μοντέλο της Honda στην Ευρώπη που προσφέρει το Honda SENSING 360, το πιο πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας για την υποστήριξη του οδηγού.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης η Μαρία Ξυτάκη, Corporate Affairs and Communications Manager, καλωσόρισε τους καλεσμένους και μίλησε για τη στρατηγική βιωσιμότητας της Honda και του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη. Εν συνεχεία, ο Δημήτρης Κανατάς, Business Unit Director Automotive Consumer Solutions παρουσίασε την εμπορική στρατηγική του Ομίλου όσον αφορά τα επιβατικά οχήματα ενώ ο Κωνσταντίνος Στέφας, Marketing Supervisor Honda Cars & Mitsubishi Motors πραγματοποίησε μία εις βάθος προϊοντική παρουσίαση των νέων μοντέλων ενώ παράλληλα έκανε μία ανάλυση της ελληνικής αγοράς του αυτοκινήτου. Τέλος, ο Γιώργος Ξυνταράκης, Business Unit Director Mobility & Leasing της Kinsen-Europcar Greece, παρουσίασε τους εναλλακτικούς τρόπους απόκτησης μέσω leasing των νέων μοντέλων της Honda που προσφέρει η Saracakis Leasing.

Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οδηγικά τις δυνατότητες των νέων μοντέλων σε μία βροχερή διαδρομή δίπλα στη θάλασσα, φτάνοντας μέχρι το Σούνιο.

Όλη η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ελαχιστοποίησης των παραγόμενων απορριμμάτων καθώς εφαρμόστηκαν zero waste πρακτικές.
Επιπλέον, με την ολοκλήρωση του γεύματος και με σκοπό την καταπολέμηση της σπατάλης φαγητού, όσες μερίδες δεν καταναλώθηκαν, διατέθηκαν μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε – Καμία Μερίδα Φαγητού Χαμένη» στη Φιλανθρωπική οργάνωση «Φαγητό για Ζωή» η οποία βοηθά καθημερινά 135 οικογένειες.

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Παρουσίαση τα ολοκαίνουργια ASX και COLT

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας της Mitsubishi Motors στην Ελλάδα από το 1963, πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία, στον υπέροχο χώρο του The Ellinikon Experience Centre, την παρουσίαση των ολοκαίνουργιων ASX και Colt στο ελληνικό κοινό με τη συμμετοχή όλων των δημοσιογράφων που καταπιάνονται με την αυτοκίνηση και την κινητικότητα στην Ελλάδα. Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οδηγικά τις δυνατότητες των νέων μοντέλων σε μία βροχερή διαδρομή δίπλα στη θάλασσα, φτάνοντας μέχρι το Σούνιο.

H έλευση της νέας γενιάς ASX και του ολοκαίνουργιου Colt στην ευρωπαϊκή αγορά σηματοδοτούν μία συναρπαστική στιγμή για τη Mitsubishi Motors καθώς έρχονται να εμπλουτίσουν την ευρωπαϊκή γκάμα της μάρκας η οποία εκτός από αυτά τα δύο νέα μοντέλα, αποτελείται και από το Space Star και το Eclipse Cross PHEV ενώ για το 2024, αναμένεται η παρουσίαση ενός ακόμη SUV που θα είναι η ναυαρχίδα της μάρκας.

  • Το ολοκαίνουργιο COLT, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να κατακτήσει την πόλη, κάνει το ντεμπούτο του σε μία πολύ σημαντική χρονιά για τη Mitsubishi Motors η οποία επιστρέφει στην καρδιά της κατηγορίας Β στην Ευρώπη. Βασιζόμενο στη βαριά κληρονομιά του και έχοντας πουλήσει πάνω από 1,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε έξι γενιές από το 1978 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη, προσφέρει την τέλεια ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και αποδοτικότητας καθώς και μία προηγμένη, εξηλεκτρισμένη υβριδική επιλογή (HEV). Επιπλέον, διαθέτει Προηγμένα Συστήματα Υποβοήθησης Οδηγού που αναβαθμίζουν τα επίπεδα ασφάλειας, άνεσης και οδηγικής απόλαυσης.
  • Η νέα γενιά ASX τοποθετείται στην καρδιά της B-SUV κατηγορίας με τις υψηλότερες πωλήσεις και τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην αγορά. Αναπτύχθηκε ειδικά για την Γηραιά Ήπειρο και παραλαμβάνει τη σκυτάλη από την προηγούμενη εξαιρετικά επιτυχημένη γενιά ASX, η οποία πούλησε σχεδόν 380.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Είναι διαθέσιμο με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης, mild-hybrid, full hybrid και Plug in Hybrid που του εξασφαλίζουν αποδοτικότητα και επιδόσεις ενώ παράλληλα φέρνει προηγμένες τεχνολογίες και δυνατότητες εξατομίκευσης συνδυάζοντας το εκλεπτυσμένο στυλ και αναβαθμίζοντας τα επίπεδα άνεσης.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης η Μαρία Ξυτάκη, Corporate Affairs and Communications Manager, καλωσόρισε τους καλεσμένους και μίλησε για τη στρατηγική βιωσιμότητας της Honda και του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη. Εν συνεχεία, ο Κωνσταντίνος Στέφας, Marketing Supervisor Honda Cars & Mitsubishi Motors πραγματοποίησε μία εις βάθος προϊοντική παρουσίαση των νέων μοντέλων ενώ παράλληλα έκανε μία ανάλυση της ελληνικής αγοράς του αυτοκινήτου. Τέλος, ο Γιώργος Ξυνταράκης, Business Unit Director Mobility & Leasing της Kinsen-Europcar Greece, παρουσίασε τους εναλλακτικούς τρόπους απόκτησης μέσω leasing των νέων μοντέλων της Mitsubishi Motors που προσφέρει η Saracakis Leasing.

Όλη η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ελαχιστοποίησης των παραγόμενων απορριμμάτων καθώς εφαρμόστηκαν zero waste πρακτικές.
Επιπλέον, με την ολοκλήρωση του γεύματος και με σκοπό την καταπολέμηση της σπατάλης φαγητού, όσες μερίδες δεν καταναλώθηκαν, διατέθηκαν μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε – Καμία Μερίδα Φαγητού Χαμένη» στη Φιλανθρωπική οργάνωση «Φαγητό για Ζωή» η οποία βοηθά καθημερινά 135 οικογένειες.

Continue Reading

Trending