Connect with us

Αυτοκίνητο

TEST DRIVE TOYOTA RAV4 PHEV : Ο μαξιμαλιστής

Το νέο RAV4 κεφαλαιοποιεί την προηγμένη τεχνολογία της Toyota και αποτελεί πρότυπο των plug-in υβριδικών SUV της μεσαίας κατηγορίας.

Το Toyota RAV4 Plug-in Hybrid βασίζεται στο υβριδικό RAV4 πέμπτης γενιάς, αλλά με μερικές ουσιαστικές αναβαθμίσεις. Οι κυριότερες είναι η προσθήκη ενός ισχυρότερου ηλεκτροκινητήρα μπροστά, μιας μεγαλύτερης μπαταρίας ιόντων λιθίου και η τοποθέτηση μιας πρίζας για τη φόρτισή της. Οι αναβαθμίσεις αυτές έχουν πάει το -έτσι κι αλλιώς εξαιρετικό- RAV4 ένα επίπεδο πάνω. Κι αυτό γιατί στις δυνατότητές του έχει προστεθεί και η δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για απόσταση που μπορεί να φτάσει τα 80 χιλιόμετρα.

Το RAV4 είναι ένα μεγάλο SUV, με μήκος 4,635 μέτρα και πλάτος 1,855. Το μεταξόνιο φτάνει στα 2,69 μέτρα, ορίζοντας έτσι ένα, στα χαρτιά, πολύ άνετο αυτοκίνητο. Στην πράξη, τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα. Το πάτωμα είναι σχεδόν επίπεδο, οι πόρτες έχουν μεγάλο άνοιγμα και ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 490 λίτρων έως την εταζέρα, ή 1.604 με διπλωμένα τα πίσω καθίσματα και πλήρη εκμετάλλευση του εσωτερικού ύψους.

Το επίκεντρο αυτού του RAV4 είναι φυσικά το υβριδικό σύστημα κίνησης και η λειτουργία του. Διαθέτει έναν 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 134 kW στον εμπρός άξονα και έναν ηλεκτροκινητήρα 40 kW στον πίσω άξονα. Και οι δύο τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 18,1 kWh που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα. Συνολικά τα τρία μοτέρ αποδίδουν 306 ίππους ισχύος και 270 Nm ροπή, ενώ η μετάδοση, χάρη στο τρίτο ηλεκτρικό μοτέρ, περνά σε όλους τους τροχούς όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο, μέσω της «έξυπνης» τετρακίνησης (AWD-i).

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή σου έναν πληρέστατο πίνακα οργάνων με πλήθος ψηφιακών αλλά και αναλογικών ενδείξεων, ενώ μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη αφής 9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, καταλαμβάνει το χώρο στο κέντρο του ταμπλό, πάνω από τους αεραγωγούς και τα ξεχωριστά χειριστήρια του ψηφιακού κλιματισμού δύο ζωνών. Με εύχρηστο και κατανοητό λειτουργικό σύστημα, έχει μεγάλες δυνατότητες διασύνδεσης και αποδεικνύεται πολύτιμος σύμμαχος στην καθημερινότητα.

Η καμπίνα δείχνει πολυτελής και η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική. Το RAV4 αποπνέει υψηλή αίσθηση ποιότητας και δείχνει ότι θα αντιμετωπίσει εύκολα την τις δοκιμασίες που θα του επιβάλλει η καθημερινότητα ενός οικογενειακού αυτοκινήτου.

Το σύστημα plug-in δεν απαιτεί ειδικές τεχνικές οδήγησης – απλώς πατήστε το κουμπί «Power», επιλέξτε drive και ξεκινήστε. Κινούμενοι, έχετε επιβλητική θέα του δρόμου χάρη σε μια ανυψωμένη θέση οδήγησης, ενώ τα ελαφριά χειριστήρια φωτός σημαίνουν ότι το RAV4 PHEV είναι απλό στους ελιγμούς σε χαμηλές ταχύτητες. Είναι απολαυστικό ακόμη και σε υψηλότερες ταχύτητες, χάρη στην ισχύ των 306 ίππων και τη λίγο σφιχτότερη ανάρτηση, που όμως δεν επηρεάζει καθόλου την άνεση του αυτοκινήτου.

Ξεκινώντας, το αυτοκίνητο μπαίνει αυτόματα σε ηλεκτρική λειτουργία. Αν η μπαταρία είναι φορτισμένη και ο οδηγός έχει επιλέξει τη λειτουργία EV (κάτι που γίνεται πανεύκολα από ένα κουμπί στην κονσόλα), το RAV4 κινείται αθόρυβα και άκοπα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Σε αυτήν την περίπτωση η αυτονομία μπορεί να φτάσει τα 80 χιλιόμετρα με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα.

Το Toyota RAV4 Plug-in Hybrid είναι ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο. Έχει premium αίσθηση στο εσωτερικό, ενώ το υβριδικό σύστημα είναι καλά ενσωματωμένο και εξακολουθεί να προσφέρει εξαιρετική απόδοση όταν η μπαταρία είναι άδεια. Με τιμή που ξεκινά από 49.570 ευρώ, δεν απαιτεί κανέναν συμβιβασμό στη χρήση του και, αν μπορείτε να εκμεταλλεύεστε καθημερινά την ηλεκτροκίνηση, γίνεται και πολύ οικονομικό. Επιπλέον, εάν χρειάζεστε ένα τετρακίνητο RAV4, είναι ο λιγότερο δαπανηρός τρόπος να το αποκτήσετε.

https://youtu.be/ZHSIen4dF_g

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το BYD Atto 3 και βλέπουμε κάτι διαφορετικό

Όταν έχεις να κάνεις με ένα μοντέλο από τον μεγαλύτερο κατασκευαστή NEV στον κόσμο, οφείλεις να εξετάσεις προσεκτικά και αυστηρά τι μας προσφέρει. Και μεταξύ των νέων προϊόντων που φέρνει εφέτος η BYD στην Ελλάδα, από τον Ομίλου Σφακιανάκη, είναι το οικογενειακό SUV της: Το BYD Atto 3. Ένα μοντέλο ίσως με τις περισσότερες εμπορικές δυνατότητες.

Η BYD ολοκλήρωσε το 2023 με όγκο πωλήσεων-ρεκόρ που ξεπέρασε τον στόχο των τριών εκατομμυρίων παραδόσεων ετησίως. Και έγινε έτσι πρωταθλητής και μάλιστα παγκόσμιος, πωλήσεων νέων ενεργειακών οχημάτων (NEV), για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Φέτος λοιπόν, η BYD περιλαμβάνεται για πρώτη φορά μεταξύ των δέκα κορυφαίων κατασκευαστών σε πωλήσεις. Μιλώντας με αριθμούς, η BYD σημείωσε αύξηση 61,9% σε σχέση με το 2022, με 3.024.417 πωλήσεις.

Έχοντας μόλις 17-18 χρόνια στην αγορά του αυτοκινήτου, η εταιρεία γνώρισε μεγάλη επιτυχία, χάρη στην πολύ ισχυρή εμπειρία στον τομέα των μπαταριών αυτοκινήτου. Να πούμε εδώ ότι είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο, πίσω από την CATL και εμπρός από την LG. Ενώ έχει την πολυτέλεια να προμηθεύει την Tesla με τους συσσωρευτές LFP.

Έξι μοντέλα αναμένεται να αποτελούν την ελληνική γκάμα που θα δημιουργηθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους: Τα BYD Han (μπερλίνα) και BYD Tang (μεγάλο SUV), το σπορ BYD Seal και το SUV του το Seal U, το σουπερμίνι BYD Dolphin και το SUV που δοκιμάζουμε, το BYD Atto 3, ένα από τα πιο κατάλληλα EV για τους Έλληνες καταναλωτές.

Με μήκος 4,46 m, το οικογενειακό SUV έρχεται αντιμέτωπο στην αγορά με ηλεκτρικά crossover όπως το Kia Niro EV, το Honda eNy1 το Hyundai Kona και το MG ZS EV. Θα μπορούσε να πει κάποιος λοιπόν, ότι το Atto 3 είναι στην αγορά με χαμηλό προφίλ, με συμβατικό στιλ, αλλά και με ένα ενδιαφέρον από τεχνικής άποψης, 204 άλογα, μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 60,5 kWh και αυτονομία κατά WLTP, 420 km.

Εδώ χρειάζεται να αναφέρουμε ότι το BYD Atto 3 αξιολογήθηκε με πέντε αστέρια από τον EuroNCAP, ανταποκρινόμενο με κορυφαία επίδοση τόσο για την ενεργητική ασφάλεια όσο και για την παθητική, βοηθούσης της μπαταρίας Blade που αποτελεί δομικό στοιχείο του πατώματος του αυτοκινήτου.

Στο τιμόνι του BYD Atto 3 εκείνο που σε κερδίζει είναι η αμεσότητα και η άνεση της ανάρτησης. Λίγο αμερικανικού set-up, αποτελεί σημαντικό περιουσιακό στοιχείο ενός αυτοκινήτου που προορίζεται για οικογενειακή χρήση. Κάτι που αντικατοπτρίζεται στην καθημερινότητα και ιδιαίτερα στην πόλη. Προοδευτικό στην επιτάχυνση, άνετο στα σαμάρια, με τιμόνι που κόβει καλά και φουλ στις κάμερες 360o που απεικονίζουν από τις ζάντες μέχρι τους προφυλακτήρες δισδιάστατα, 3D και από όποια γωνία θέλεις, σε φουλ ή διαιρούμενη οθόνη! Όλα τους βρίσκονται εκεί, σε σημείο που θα κάνεις κέφι το μποτιλιάρισμα αλλά και το παρκάρισμα.

Το κόμπακτ SUV της BYD είναι πιστοποιημένο κατά WLTP με αυτονομία 420 km. Αλλά ας δούμε πως πήγε στο εβδομαδιαίο τεστ μας. Μέσα στην πόλη και χωρίς αστικό αυτοκινητόδρομο, το Atto 3 έκαιγε σταθερά κάτω από 15 kWh/100 km. Που σημαίνει σε αστική αυτονομία περίπου 406 km. Σε μικτή χρήση με δρόμους της περιφέρειας, πόλη και αστικό αυτοκινητόδρομο, η μέση κατανάλωση ανέβαινε στις 17,4 kWh. Και στην εθνική οδό με τις νόμιμες ταχύτητες (μέχρι 130 km/h) έκαιγε 25,2 kWh/100 km. Οπότε, οι ταξιδιάρηδες θα πρέπει να υπολογίζετε αυτονομία στην εθνική 240 km που με τη συνήθη ρεζέρβα του 20%, γίνεται περίπου 190+ km. Όσον αφορά τη μέση κατανάλωση (70% πόλη, 30% αυτοκινητόδρομος), αυτή είναι 18 kWh/100 km που μεταφράζεται σε αυτονομία 336 km.

Να πούμε εδώ ότι από το βασικό μοντέλο Comfort, ο εξοπλισμός του Atto 3 είναι πλούσιος, με ηλεκτρική πανοραμική ηλιοροφή, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ηλεκτρικά και θερμαινόμενα καθίσματα, ασύρματο φορτιστή smartphone, περιστρεφόμενη οθόνη αφής 12,8 ιντσών, το εξαιρετικό σύστημα κάμερας 360° που αναλύσαμε παραπάνω, φωνητικό έλεγχο «Hi BYD» που ρυθμίζει σχεδόν τα πάντα και λειτουργεί χωρίς να κολλάει, υπηρεσίες Cloud, ραδιόφωνο DAB με οκτώ ηχεία, μονόχρωμο φωτισμό περιβάλλοντος, ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW, αντλία θερμότητας, ηλεκτρική πόρτα πορτμπαγκάζ. Κοινώς έχει πάρα πολλά. Η κίνηση στον δρόμο είναι θα έλεγα καθαρά οικογενειακή με δύναμη για προσπεράσεις και ανάρτηση που σε πάει σχετικά ξεκούραστα. Άλλωστε σε όλα τα ηλεκτρικά εκεί που έχουν γίνει βελτιώσεις πολλές είναι οι αναρτήσεις.

Στο διαταύτα είναι από τα αυτοκίνητα που τα θες στο γκαράζ σου.

Κώστας-Μελίνα-Ναταλία Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

MAZDA 3 SKYACTIVE

20/11/2024

MAZDA 3 SKYACTIVE

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 με τα 186 άλογα, ένα από τα λίγα πλέον αυτοκίνητα που κατασκευάζεται εξολοκλήρου στην Ιαπωνία και ένα από τα πιο όμορφα σε εμφάνιση και ευχάριστο σε οδήγηση αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Η αλήθεια είναι ότι αδικείται από τα φορολογία εδώ στην Ελλάδα που του βάζει ο 2λιτρος κινητήρας, όμως και πάλι τα πλεονεκτήματά του είναι πολλά για να ξεχάσεις τις όποιες μικρές αδυναμίες.

Στην τελευταία του εκδοχή που δοκιμάσαμε έχουμε να πούμε πως  έρχεται με μικρές αναβαθμίσεις στο τεχνολογικό του υπόβαθρο καθώς και με τον e-Skyactive X κινητήρα των 186 ίππων. Με το συγκεκριμένο σύνολο το 3άρι κοστολογείται λίγο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που δεν είναι άσχημο για την εμπορική του πορεία αν αναλογιστείς την ποιότητά του, τα 186 άλογα και τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων είσοδο χωρίς κλειδί, Head up display, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, σχεδόν όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, καθώς και την 10,25  ιντσών οθόνη του infotainment.

Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η καμπίνα του ιαπωνικού μοντέλου. Η εικόνα καθαρά οδηγοκεντρική με μινιμαλιστικά στοιχεία, ενώ όλες οι επιφάνειες ντύνονται με πολύ καλά υλικά κατασκευής, έχουν πολύ καλό φινίρισμα και αντίστοιχη συναρμολόγηση. Ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας Exclusive, με τις μπορντό δερμάτινες  σε ταμπλό και πόρτες και τα δερμάτινα, επίσης μπορντό, καθίσματα. Νέα προσθήκη η στάνταρ οθόνη 10,25 ιντσών (από 8,8 που είχε πριν), η οποία μπορεί να λειτουργήσει αποκλειστικά με το περιστροφικό μπουτόν που υπάρχει στην κεντρική κονσόλα ή μέσω φωνητικών εντολών.

Το Mazda3 είναι εστιασμένο τόσο στη σπορ αίσθηση, όσο και στη συνολική οδηγική του συμπεριφορά. Χαμηλή θέση οδήγησης, πολύ καλά καθίσματα που συνδυάζουν στήριξη και άνεση και περιβάλλον όλα γύρω από τον οδηγό, στην καμπίνα σε προϊδεάζουν θετικά με το καλημέρα. Από εκεί και πέρα ο δυναμισμός στον δρόμο αναδεικνύεται από το εξαιρετικό σε βάρος, αμεσότητα και ακρίβεια μπροστινό σύστημα. Η αρκετά σφιχτή ανάρτηση προσφέρει συγκρατημένη κλίση και άμεσες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού και έτσι το Mazda3 καταφέρνει να στρίβει σχεδόν ουδέτερα, χωρίς υποψία υποστροφής και διατηρώντας μάλιστα υψηλή ταχύτητα. Στην έκδοση που το δοκιμάσαμε με τον κινητήρα των 186 ίππων έχεις τη δύναμη να κινηθείς σε πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς από τους ανταγωνιστές του και να ξεδιπλώσει όλες τις αρετές του.

Σχετικά με την άνεση, η ποιότητα κύλισης είναι απόλυτα εναρμονισμένη με την premium φιλοσοφία του ιαπωνικού μικρομεσαίου, με καλή ηχομόνωση της καμπίνας και αποτελεσματική λείανση των ανωμαλιών, αν και με τους τροχούς των 18 ιντσών με χαμηλό προφίλ θα γίνουν αισθητές οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. Το δε πλαίσιο δείχνει στιβαρό, χωρίς κραδασμούς και παραμορφώσεις.

Στο διαταύτα το Mazda 3 είναι μια ξεχωριστή από κάθε άποψη πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία με premium χαρακτηριστικά ποιότητας, ευχάριστο οδηγικό προφίλ και έναν κινητήρα εξαιρετικό, ο οποίος δυστυχώς αδικείται από το ισχύον φορολογικό καθεστώς της Ελλάδας, που επιβάλλει φόρο πολυτελείας. Η τιμή του από την άλλη κρίνεται ανταγωνιστική για το Made in Japan προφίλ και τα όσα το συνοδεύουν όπως η υψηλή μεταπωλητική αξία. Η κατανάλωση για το εβδομαδιαίο τέστ και τα 845 χιλιόμετρα που κάναμε ήταν 7.4 λίτρα στα 100. Οπότε αναλογιστείτε τι ακριβώς θα αγοράσετε. Είναι από τα αυτοκίνητα που θα ήθελα να το έχω στο γκαράζ μου.

Μελίνα – Ναταλία κ

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Από το δίπλωμα μέχρι την οδήγηση… πολλές σκέψεις δρόμος! 9 λύσεις γι’ αυτές

Για πολλούς ανθρώπους μπορεί η οδήγηση να είναι κάτι απλό, μια φυσική διαδικασία για την οποία χρειάζονται ελάχιστη εξάσκηση. Για άλλους, τα πράγματα μπορεί να είναι πιο περίπλοκα: δεν είναι λίγοι οι νέοι οδηγοί που, παρόλο που έχουν βγάλει το δίπλωμά τους, έχουν ενδοιασμούς και δυσκολεύονται να οδηγήσουν τελικά. Για αυτούς, ο δρόμος μέχρι την οδήγηση έχει… σαμαράκια και απαιτείται χρόνος, εξάσκηση και αφοσίωση μέχρι να νιώσουν έτοιμοι.

Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, μην ανησυχείτε! Ακολουθούν λύσεις που θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε οποιοδήποτε εμπόδιο βρεθεί στον δρόμο σας, ώστε να αναπτύξετε τις απαραίτητες δεξιότητες για μια οδήγηση ασφαλή και γεμάτη αυτοπεποίθηση.

  1. Άγχος και φόβος

Για αρκετούς νέους οδηγούς, οι πρώτοι μήνες αφού βγάλουν το δίπλωμά τους χαρακτηρίζονται από στρες. Η μη εξοικείωση με τον δρόμο, η πολυπλοκότητα του ΚΟΚ, ακόμα και η πιθανότητα τρακαρίσματος μπορούν να επηρεάσουν πολλούς, ακόμα κι εσάς.

Λύση #1: Για να μετριαστούν αυτά τα συναισθήματα, χρειάζεται εξάσκηση. Ξεκινήστε σε περιοχές με χαμηλή κίνηση ή άδειους χώρους στάθμευσης και ενισχύστε σιγά-σιγά την αυτοπεποίθησή σας. Καθώς αυξάνεται η εμπιστοσύνη στον εαυτό σας, μπορείτε να οδηγείτε σε πιο πολυσύχναστους δρόμους.

Λύση #2: Ένα μικρό τρακάρισμα ή μια γρατζουνιά στο αυτοκίνητο δεν πρέπει να σας πτοεί – συμβαίνει σε όλους αργά ή γρήγορα και σπανίως έχει σχέση με τις οδηγικές σας ικανότητες. Ιδανικά, ξεκινήστε με ένα σχετικά οικονομικό, μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ή δοκιμάστε avis leasing. Έτσι θα ελαχιστοποιήσετε τις αρνητικές σκέψεις που μπορεί να προκύπτουν από την “καταστροφή” ενός καινούριου, ακριβού αυτοκινήτου και θα αφαιρέσετε από τη λίστα κάτι που σας αγχώνει.

Λύση #3: Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι, αν αυτό που σας προκαλεί άγχος είναι το ότι δεν γνωρίζετε ορισμένους δρόμους, υπάρχουν οικονομικά συστήματα πλοήγησης όπως τα Garmin που μπορούν να τοποθετηθούν σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα, βοηθώντας σας να κινηθείτε με ευκολία ακόμα και σε πόλεις που δεν γνωρίζετε!

  1. Έλλειψη εμπειρίας

Μια κοινή πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι νέοι οδηγοί είναι η έλλειψη εμπειρίας και, όπως είναι λογικό, μόνο η συστηματική οδήγηση μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό.

Λύση #4: Εάν βγάλατε το δίπλωμα αλλά δεν έχετε ακόμα δικό σας αμάξι ή αν δεν οδηγείτε συχνά γιατί προτιμάτε τα ΜΜΜ, μην επαναπαυθείτε. Προσπαθήστε να περάσετε όσο περισσότερο χρόνο γίνεται πίσω από το τιμόνι, είτε του δικού σας αυτοκινήτου είτε ενός φίλου, για να μη χάσετε επαφή με την οδήγηση.

Λύση #5: Επιπλέον, μην φοβηθείτε να ζητήσετε τη βοήθεια κάποιου άλλου ατόμου, το οποίο θα βρίσκεται στη θέση του συνοδηγού τις στιγμές που οδηγείτε ώστε να νιώθετε περισσότερη ασφάλεια και σιγουριά.

Λύση #6: Τέλος, μία καλή λύση είναι να κάνετε περισσότερα μαθήματα με έναν δάσκαλο οδήγησης αν νιώθετε ότι τα χρειάζεστε ή αν έχει περάσει καιρός απ’ όταν βγάλατε το δίπλωμά σας. Μόνο έτσι θα νιώσετε βεβαιότητα για τις ικανότητές σας!

  1. Άσχημες καιρικές συνθήκες

Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες, όπως η βροχή, το χιόνι και η ομίχλη, μπορούν να αγχώσουν έναν νέο οδηγό και να τον κάνουν να παραλύσει ακόμα και στην ιδέα της καταιγίδας.

Λύση #7: Για να αντιμετωπίσετε τέτοιες προκλήσεις, είναι σημαντικό να αποκτήσετε εμπειρία οδήγησης σε διάφορες καιρικές συνθήκες. Με την εξάσκηση οι οδηγοί όχι μόνο μπορούν να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους αλλά και την κρίση τους, που θα τους βοηθήσει να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες του δρόμου.

Επιπλέον, η προσαρμογή της οδηγικής συμπεριφοράς (επιβράδυνση, αύξηση απόστασης από το μπροστινό αυτοκίνητο, χρήση συγκεκριμένης σκάλας στα φώτα κ.λπ.) μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο ατυχημάτων, που σημαίνει ότι μόνο με την εξάσκηση θα νιώθετε πιο έτοιμοι και σίγουροι να ανταπεξέλθετε σε κάθε πρόκληση.

  1. Parking

Η αλήθεια είναι πως το parking, ειδικά ή η παράλληλη στάθμευση, μπορεί να αποθαρρύνει πολλούς νέους οδηγούς – και όχι μόνο! Αν μάλιστα οδηγείτε σε πολυσύχναστους δρόμους ή ζείτε σε περιοχές με “δύσκολο” parking, τότε μπορεί να σας πιάνει κρύος ιδρώτας και μόνο στην ιδέα ότι θα ψάχνετε θέση για ώρα ή ότι θα αναγκαστείτε να παρκάρετε σε πολύ στενό χώρο καθώς μάλιστα άλλοι οδηγοί περιμένουν πίσω σας και ενδεχομένως σας κορνάρουν.

Λύση #8: Για να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας στο παρκάρισμα, εξασκηθείτε πρώτα σε άδειους χώρους στάθμευσης ή, ακόμα καλύτερα, τοποθετήστε κάποια αντικείμενα, όπως για παράδειγμα δυο καρέκλες, και δοκιμάστε να παρκάρετε ανάμεσά τους.

Λύση #9: Η χρήση τεχνολογίας, όπως αισθητήρες στάθμευσης ή κάμερες, μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ακρίβεια στάθμευσης. Σε κάθε περίπτωση, όμως, μη βιάζεστε! Οι άλλοι οδηγοί μπορούν να περιμένουν και δεν υπάρχει κανένας λόγος να αγχώνεστε γι’ αυτό.

Μην ξεχνάτε πως η “καλή” οδήγηση είναι μια σταδιακή διαδικασία που απαιτεί χρόνο και εξάσκηση. Η υπομονή και η επιμονή είναι το κλειδί για να κατακτήσετε αυτή την δεξιότητα και να νιώσετε την αυτοπεποίθηση που απαιτείται για να πιάσετε το τιμόνι χωρίς φόβο και πάθος!

Continue Reading

Trending