Connect with us

Παρουσίαση

THE BRITELINE Η κοινωνική διάσταση του Brand

Eνα πρωτοποριακό, πολυδιάστατο Artistic Fashion Βrand, που εισάγει μία νέα τάση στη μόδα δημιουργώντας “Artistic and Inspiring Fashion Concepts” που προωθούν ένα “State of Mind”, όχι απλά ένα Lifestyle.

Η απεικόνιση μίας ακτίδας φωτός πάνω στο λογότυπο του brand – η “Λαμπερή Γραμμή” – συμβολίζει την αόρατη γραμμή που συνδέει το πνεύμα, την ψυχή και το σώμα μας με τον Κόσμο ενώ συγχρόνως αποτελεί το σήμα ενός πρωτότυπου, μοναδικού και ποιοτικού contemporary fashion brand, που ξεκινά από την Ελλάδα και σκοπεύει να «αγκαλιάσει» τον κόσμο με μία «λαμπερή μόδα» με νόημα και μήνυμα, “Μade in Hellas”.

H φίρμα THE BRITELINE®  δημιουργεί ποιοτικά προιόντα με έντονους συμβολισμούς, που προάγουν τις αξίες της ομορφιάς, της αρμονίας και της γυναικείας δύναμης.

Οι συλλογές των κοσμημάτων και t-shirts που διαθέτει στην Ελλάδα και το Εξωτερικό είναι βασισμένες στο concept APHRODITE REINVENTED®  με σήμα τη Θεά Αφροδίτη, που εδώ συμβολίζει «Το Πνεύμα, την Ομορφιά και τη Δύναμη της Αιώνιας Γυναίκας που κινείται με Γενναιότητα και Αισιοδοξία προς το Μέλλον» μεταφέροντας το μήνυμα «REINVENT YOURSELF» – σε ελεύθερη μετάφραση «Ξανα-ανακάλυψε τον εαυτό σου».

Με το μήνυμα αυτό καλεί την Παγκόσμια Γυναίκα να συνεχίσει τη δυναμική της πορεία προς το μέλλον, ξεπερνώντας κάθε αντιξοότητα και εμπόδιο, βασισμένη στην εσωτερική της Ομορφιά, Αξία και Δύναμη.

Τα μηνύματα του Concept απεικονίζονται στα θέματα με τίτλο “YOUR COMPASS”, “LET THE STAR GUIDE YOU”, “AIRBORNE”,  “REINVENT YOURSELF”, “YOU AND THE CIRCLE OF LIFE” και “ALIVE”.

Tα προιόντα THE BRITELINE® κατασκευάζονται στην Ελλάδα με υψηλές προδιαγραφές και υλικά αρίστης ποιότητας. Διατίθενται σε art galleries, επιλεγμένα καταστήματα και eshops και μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα στην ιστοσελίδα www.thebriteline.com.

H Κοινωνική διάσταση του brand, THE BRITELINE® International Organization προάγει το Μήνυμα του Concept, στηρίζει Δράσεις και οργανισμούς που εργάζονται για την ενδυνάμωση των γυναικών, διαθέτοντας, εκτός των άλλων, μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του brand THE BRITELINE® – Art Fashion with a Message σ’ αυτούς τους σκοπούς.

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Τρικαλινός – Φίνες Γεύσεις

Από το 1856 η κληρονομιά επεξεργασίας των αυγών του Κέφαλου, περνά για τέσσερις γενιές από παππού σε υιό, στην Οικογένεια Τρικαλινός.

 

Χάρη στην καινοτόμο επεξεργασία, αλλά και τις πιστοποιημένες παραγωγικές διαδικασίες στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρίας, το Αυγοτάραχο Τρικαλινός διαθέτει αποδεδειγμένα μεγάλη διατροφική αξία, βελούδινη υφή και εξαιρετικά μακρά επίγευση. 

Αποτελεί ένα τρόφιμο Εθνικό Θησαυρό, με αποδεδειγμένα πλούσια διατροφική αξία, που το καθιστά ως ένα από τα σημαντικότερα natural super food καθώς η εταιρία έχει πραγματοποιήσει σχετικές έρευνες, τα αποτελέσματα των οποίων έχουν δημοσιευτεί σε Ιατρικά Περιοδικά και παρουσιάστηκαν σε Διεθνές Καρδιολογικό Συνέδριο το 2013.

 

Για αυτά τα μοναδικά χαρακτηριστικά  Ποιότητας και Γεύσης, έχει τιμηθεί από εγχώριους και διεθνείς θεσμούς, ενώ οι καλαίσθητες συσκευασίες του προϊόντος τιμήθηκαν με Βραβεία Καλύτερης Συσκευασίας  σε  διαγωνισμούς της Ελλάδας και στα διεθνή Βραβεία Pentawards. Το 2017 το Trikalinos Αυγοτάραχο τιμήθηκε με το Βραβείο Καλύτερου Brand από το Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών.

H κυκλοφορία του βιβλίου “Fragile Feast, Routes to Ferran Adria”  που περιέχει τις επιλογές τουδιάσημου Chef, κατατάσσει επώνυμα το Αυγοτάραχο Τρικαλινός στα 30 καλύτερα και πιο υγιεινά τρόφιμα του πλανήτη. Ο ίδιος ο Adria, το προτείνει ως την εναλλακτική στο χαβιάρι.

Από την Κύπρο ως την Αλεξανδρούπολη και τη νησιωτική Ελλάδα, σε όλη την Βόρεια και Κεντρική Ευρώπη, στο Παρίσι, το Μιλάνο τη Γκρενόμπλ και τις Γαλλικές ακτές, στα πολυτελέστερα πριβέ εστιατόρια της Ιβηρικής χερσονήσου, στο Λονδίνο, τη Ρουμανία και το κοσμοπολίτικο Ντουμπάι, σε Τόκυο, Οζάκα, Ουάσινγκτον και Νέα Υόρκη.  Στο Σίδνεϋ και τη Μελβούρνη, σε Ταϊπέι,  Σιγκαπούρη, αλλά και το εξωτικό νησάκι του Άγιου Βαρθολομαίου, οι σπουδαιότεροι και πιο διακεκριμένοι Chef του πλανήτη σε πάνω από 36 χώρες, μοιράζονται το ίδιο συστατικό, δημιουργούν ευφάνταστα πιάτα και νόστιμες συνταγές με τον ίδιο θησαυρό του τόπου μας, το Αυγοτάραχο Τρικαλινός επιβεβαιώνοντας την πεποίθηση του παραγωγού του ότι τα σπουδαία προϊόντα δε γνωρίζουν σύνορα, αλλά γίνονται το όχημα για να ταξιδέψει ο γαστρονομικός πολιτισμός της πατρίδας μας στα πέρατα του κόσμου!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Μύλοι Λούλη: Με όραμα την δημιουργία αξίας για την ανθρώπινη διατροφή και ιστορία 238 χρόνων

Η ιστορία των Μύλων Λούλη ξεκινάει τον 18ο αιώνα, όταν το 1782 ο Ζώης Λούλης
κατασκευάζει στην Αετοράχη Ιωαννίνων έναν πετρόμυλο. Ο υιός του Ιωάννης Λούλης, ιδρύει
στα Γιάννενα μια από τις μεγαλύτερες τράπεζες της περιοχής, ενώ παράλληλα με όραμα και
στρατηγική αναπτύσσει μια σημαντική φιλανθρωπική και κοινωνική δράση με μεγάλη
επιρροή, που τον καθιστούν ως έναν από τους μεγάλους ευεργέτες της περιοχής.
Το 1898 o Χρήστος Θ. Λούλης, που διαθέτει επιχειρηματικό μυαλό, εγκαθίσταται στον
απελευθερωμένο από τους Τούρκους, Βόλο, διαβλέποντας τα πλεονεκτήματα της περιοχής:
το λιμάνι και την μεγάλη παραγωγή σιτηρών. Αρχικά, εργάζεται στον υδροκίνητο Μύλο Ρήγα –
Ζαρζαμπά και ακολουθούν και τα αδέλφια του Κωνσταντίνος και Νίκος Λούλης.
Οι αδελφοί Λούλη, το 1909 ενοικιάζουν τον Ατμόμυλο Ξύδη στον Άνω Βόλο και ξεκινούν την
δική τους επιχειρηματική δράση. Παράλληλα, τρία χρόνια αργότερα, κατά την οπισθοχώρηση
των Τούρκων, η περιουσία της οικογένειας Λούλη στην Ήπειρο καταστρέφεται και ο Μύλος
καίγεται. Η επιτυχία τους και το όραμα της εκβιομηχάνισης και της εξέλιξης, τους οδηγούν, το
1914 στην ίδρυση νέου εργοστασίου και στη σύσταση εταιρείας με την επωνυμία
Κυλινδρόμυλος Αδελφών Λούλη – Ν. Χατζηνίκου & Σία. Εξελίσσεται στον μεγαλύτερο Μύλο της εποχής του, στην Θεσσαλία, με παραγωγή 80 τόνους ανά 24ωρο και 50 άτομα
προσωπικό.
Το 1924 ο Μύλος περιέχεται στην πλήρη ιδιοκτησία των αδελφών Λούλη. Παράλληλα, την
ίδια χρονιά αποκτούν και το 25% των Μύλων Αλλατίνη στη Θεσσαλονίκη.  Δυο χρόνια μετά,
μια πυρκαγιά καταστρέφει τον Μύλο Λούλη. Λίγους μήνες αργότερα, στην ίδια θέση αρχίζει
να κτίζεται ένας καινούριος μύλος και εξοπλίζεται με τον τελειότερο για την εποχή του
μηχανολογικό εξοπλισμό Bühler, ελβετικής τεχνολογίας ενώ η παραγωγή αυξάνεται στους
100 τόνους/24 ώρες.
Το 1927 ο Μύλος μετατρέπεται σε ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία Κυλινδρόμυλος
Λούλη Α.Ε. και πρόεδρο Δ.Σ. τον Χρήστο Θεμ. Λούλη.
Στις 24 Οκτωβρίου του 1951 η Κυλινδρόμυλος Λούλη A.E. εισάγεται στο Χρηματιστήριο
αξιών Αθηνών.
Ένα χρόνο αργότερα, επί προεδρίας Κωνσταντίνου Θεμ. Λούλη, η Κυλινδρόμυλος Λούλη Α.Ε.
κατασκευάζει τον πρώτο σιμιγδαλόμυλο της Ελλάδος, προκαλώντας επανάσταση στον χώρο
της μακαρονοποιίας.
Το 1961 τη διοίκηση της εταιρείας αναλαμβάνει ο Νικόλαος Κ. Λούλης και στα χρόνια που
ακολουθούν η εταιρεία εισέρχεται σε νέα τροχιά ανάπτυξης.
Το 1975 μετά τον πρόωρο θάνατο του πατέρα του, την διοίκηση της εταιρείας αναλαμβάνει ο
Κωνσταντίνος Νικ. Λούλης και μια νέα εποχή ξεκινάει. Την δεκαετία 1978-1988 ο μύλος
σταδιακά εκσυγχρονίζεται και αναπτύσσεται ραγδαία με δυναμική παρουσία σε όλη την
ελληνική αγορά αλλά και σε αγορές του εξωτερικού με αποτέλεσμα να φτάσει το 1988 σε
δυναμικότητα 700 τόνους/24 ώρες φέρνοντας την εταιρεία στη δεύτερη θέση της ελληνικής
αλευροβιομηχανίας από τη 12η που κατείχε το 1978.
Το 1999 η Κυλινδρόμυλος Λούλη Α.Ε. εξαγοράζει μέσω του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών
την Μύλοι Αγ. Γεωργίου Α.Ε., που από την ίδρυσή της το 1927 ήταν ο μεγαλύτερος μύλος
της Ελλάδος.

Η νέα ενοποιημένη εταιρεία γίνεται η μεγαλύτερη εταιρεία άλεσης στα βαλκάνια και
συνεχίζει την πορεία της στην νέα χιλιετία με τις καλλίτερες προϋποθέσεις και στόχο την
δυναμική παρουσία στην ελληνική και βαλκανική αγορά αλλά και την μεγιστοποίηση των
οικονομικών αποτελεσμάτων. Σε αυτό το διάστημα επεκτείνεται στα βαλκάνια ελέγχοντας 7
μύλους σε 4 χώρες: Αλβανία, Ρουμανία, Βουλγαρία και Ελλάδα.
Το 2001 το όνομα αλλάξει από Κυλινδρόμυλος Λούλη Α.Ε. σε Μύλοι Λούλη Α.Ε. και ξεκινάει
την λειτουργία του ο καινούργιος και υπερσύγχρονος επιλιμένιος μύλος στη Σούρπη
Μαγνησίας με παραγωγική δυναμικότητα 1.000 τόνους/24 ώρες.
Το 2007 η Μύλοι Λούλη πουλά τις θυγατρικές της εταιρείες στις χώρες των Βαλκανίων και
επικεντρώνει την παραγωγή της στην Ελλάδα.
Το 2010 η εταιρεία περνά στην έβδομη γενιά της ίδιας οικογένειας και τη διοίκηση
αναλαμβάνει ο Νίκος Κ. Λούλης, απόφοιτος του Πανεπιστημίου της Βοστώνης (τμήμα
Λογιστικής και Χρηματοοικονομικών), της Ανωτέρας Ειδικής Τεχνικής Σχολής Μηχανικών
Κυλινδρόμυλων της Ελβετίας, καθώς και κάτοχος μεταπτυχιακού στη διοίκηση επιχειρήσεων –
MBA του πανεπιστήμιου INCEAD Σιγκαπούρης.

Στα χρόνια που ακολουθούν, παρά την ύφεση της ελληνικής οικονομίας, η εταιρεία
εξελίσσεται και συνεχίζει να επενδύει. Ξεκινά στις εγκαταστάσεις της Σούρπης τη λειτουργία
του ο πρώτος βιολογικός μύλος.
Το 2011 ανακαινίζεται πλήρως, κτηριακά και τεχνολογικά η βιομηχανική μονάδα στο

Κερατσίνι και στο ίδιο κτήριο ιδρύονται και στεγάζονται το Μουσείο Λούλη και η Ελληνική
Σχολή Αρτοποιίας που συμβάλλει ουσιαστικά στην εκπαίδευση των επαγγελματιών του
χώρου της διατροφής. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική αναβάθμιση του ιστορικού κτιρίου
των Μύλων  Αγίου Γεωργίου, με τη λειτουργία μιας εστίας πολιτισμού και εκπαίδευσης μέσα
σε μια ενεργή και υπερσύγχρονη βιομηχανική μονάδα.
Το Μουσείο Λούλη είναι βιωματικό,  απαρτίζεται από 12 θεματικές ενότητες, με κεντρική
ιδέα τα δημητριακά και την διατροφή και υποστηρίζεται από πλούσιο εκπαιδευτικό
πρόγραμμα.
Στη διαδρομή του, ο επισκέπτης παρακολουθεί την εξέλιξη του ανθρώπινου πολιτισμού σε
συνάρτηση με τα δημητριακά και βιώνει τις αλλαγές που συντελούνται διαχρονικά στη
γεωργία και στη βιομηχανική παραγωγή, ενώ στόχος του είναι, η ευαισθητοποίηση του
κοινού σε θέματα διατροφής και σπατάλης των τροφίμων. Κάθε χρόνο δέχεται
περισσότερους από 10.000 επισκέπτες, που κυρίως είναι οργανωμένες σχολικές ομάδες.
Το 2013 επιτυγχάνεται στρατηγική συνεργασία με την Al Dahra Agriculture η οποία θέτει
γερά θεμέλια για περεταίρω ανάπτυξη σε χώρες της Μέσης Ανατολής και της Ασίας.
Το 2015 η Μύλοι Λούλη εξαγοράζει την ελληνική εταιρεία Kenfood, πρωτοπόρο στον χώρο
παραγωγής μειγμάτων και πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, έτσι η εταιρεία
ισχυροποιεί ακόμη περισσότερο τη θέση της.
Συγχρόνως, η γκάμα των καταναλωτικών προϊόντων Μύλοι Αγίου Γεωργίου, μεγάλωσε
θεαματικά, με πολλά νέα και καινοτόμα προϊόντα καθώς και με την νέα σειρά μειγμάτων
Easy Bake.
Το 2018 η εταιρεία, μετά από 11 χρόνια, επεκτείνεται πάλι στο εξωτερικό καθώς αγόρασε ένα
σύγχρονο μύλο στο Τόσεβο της Βουλγαρίας, που της δίνει την δυνατότητα να εδραιωθεί στις
αγορές της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας.
Επίσης την ίδια χρονιά αγόρασε κτίριο στην Μάνδρα Αττικής όπου δημιουργήθηκε το
καινούργιο και σύγχρονο κέντρο διανομής και αποθήκευσης Αττικής.

Η Μύλοι Λούλη με όραμα και στρατηγική βαδίζει με σταθερά βήματα στον 3 ο αιώνα της
εξέλιξής της.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

ΒιοΑγρός: Ξέρεις τι τρως!

 

 

Η εταιρία Βιοαγρός Α.Ε. ιδρύθηκε το 1990 από τον γεωπόνο – βιοκαλλιεργητή Κώστα Παπαδόπουλο. Εδώ και 30 χρόνια είναι μια από τις μεγαλύτερες και πρωτοπόρους ελληνικές εταιρίες βιολογικών τροφίμων έχοντας κορυφαία τεχνογνωσία στον κλάδο των βιολογικών προϊόντων διατροφής. Οι ιδιόκτητες κεντρικές τους εγκαταστάσεις βρίσκονται στην Κρύα Βρύση της Πέλλας σε μια έκταση 4.000 τμ, ενώ διαθέτουν μονάδα επεξεργασίας γιαούρτης και υποκατάστημα 4.000 τμ. στο κέντρο της Αθήνας.

Η φιλοσοφία τους είναι απλή: Διατραφείτε σωστά – Προστατέψτε τον πλανήτη! … και προσπαθούν με διάφορες  ενέργειες να το κάνουν πράξη, όπως για παράδειγμα παράγουν σε ιδιόκτητο φωτοβολταϊκό πάρκο, στην στέγη του εργοστασίου τους 240.000 kHz ετησίως, που αντιστοιχούν σε 170 τόνους διοξειδίου του άνθρακα λιγότερο στην ατμόσφαιρα, αλλά και με συνεχή πληροφόρηση των καταναλωτών μέσα από άρθρα, ομιλίες, παρουσιάσεις, με στόχο την ευαισθητοποίηση τους για την σχέση του πολίτη με την κοινωνία και το περιβάλλον, την βιολογική διατροφή και την γνωριμία με τα προϊόντα τους, ενώ κάθε χρόνο μέσω του προγράμματος ανακύκλωσης που εφαρμόζουν ανακυκλώνουν περισσότερους από 40 τόνους υλικών συσκευασίας ετησίως.

Το πάθος τους για υγιεινή διατροφή και για ένα καθαρό πλανήτη δεν περιορίζεται μόνο στην Ελλάδα. Μέσα από την πραγματοποίηση εξαγωγών σε πάνω από 20 χώρες διεθνώς, μεταφέρουν τον ελληνικό πολιτισμό μέσω των ελληνικών βιολογικών προϊόντων τους και εκτός συνόρων. Ιδιαίτερη δε ευαισθησία δείχνουν σε θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προσφέροντας τακτικά προϊόντα σε άπορες οικογένειες, ορφανοτροφεία και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που στόχο έχουν την αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων των παιδιών.

Για να γνωρίσετε καλύτερα την εταιρία και τον ιδρυτή της Κώστα Παπαδόπουλο κάντε κλικ εδώ για να δείτε ένα σύντομο εταιρικό βίντεο.

Continue Reading

Trending