Connect with us

Παρουσίαση

THE BRITELINE Η κοινωνική διάσταση του Brand

Eνα πρωτοποριακό, πολυδιάστατο Artistic Fashion Βrand, που εισάγει μία νέα τάση στη μόδα δημιουργώντας “Artistic and Inspiring Fashion Concepts” που προωθούν ένα “State of Mind”, όχι απλά ένα Lifestyle.

Η απεικόνιση μίας ακτίδας φωτός πάνω στο λογότυπο του brand – η “Λαμπερή Γραμμή” – συμβολίζει την αόρατη γραμμή που συνδέει το πνεύμα, την ψυχή και το σώμα μας με τον Κόσμο ενώ συγχρόνως αποτελεί το σήμα ενός πρωτότυπου, μοναδικού και ποιοτικού contemporary fashion brand, που ξεκινά από την Ελλάδα και σκοπεύει να «αγκαλιάσει» τον κόσμο με μία «λαμπερή μόδα» με νόημα και μήνυμα, “Μade in Hellas”.

H φίρμα THE BRITELINE®  δημιουργεί ποιοτικά προιόντα με έντονους συμβολισμούς, που προάγουν τις αξίες της ομορφιάς, της αρμονίας και της γυναικείας δύναμης.

Οι συλλογές των κοσμημάτων και t-shirts που διαθέτει στην Ελλάδα και το Εξωτερικό είναι βασισμένες στο concept APHRODITE REINVENTED®  με σήμα τη Θεά Αφροδίτη, που εδώ συμβολίζει «Το Πνεύμα, την Ομορφιά και τη Δύναμη της Αιώνιας Γυναίκας που κινείται με Γενναιότητα και Αισιοδοξία προς το Μέλλον» μεταφέροντας το μήνυμα «REINVENT YOURSELF» – σε ελεύθερη μετάφραση «Ξανα-ανακάλυψε τον εαυτό σου».

Με το μήνυμα αυτό καλεί την Παγκόσμια Γυναίκα να συνεχίσει τη δυναμική της πορεία προς το μέλλον, ξεπερνώντας κάθε αντιξοότητα και εμπόδιο, βασισμένη στην εσωτερική της Ομορφιά, Αξία και Δύναμη.

Τα μηνύματα του Concept απεικονίζονται στα θέματα με τίτλο “YOUR COMPASS”, “LET THE STAR GUIDE YOU”, “AIRBORNE”,  “REINVENT YOURSELF”, “YOU AND THE CIRCLE OF LIFE” και “ALIVE”.

Tα προιόντα THE BRITELINE® κατασκευάζονται στην Ελλάδα με υψηλές προδιαγραφές και υλικά αρίστης ποιότητας. Διατίθενται σε art galleries, επιλεγμένα καταστήματα και eshops και μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα στην ιστοσελίδα www.thebriteline.com.

H Κοινωνική διάσταση του brand, THE BRITELINE® International Organization προάγει το Μήνυμα του Concept, στηρίζει Δράσεις και οργανισμούς που εργάζονται για την ενδυνάμωση των γυναικών, διαθέτοντας, εκτός των άλλων, μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του brand THE BRITELINE® – Art Fashion with a Message σ’ αυτούς τους σκοπούς.

 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Γνωρίστε την Μαρίζα Φωτίου & την εταιρεία της CuriousIQ

Η CuriousIQ ΑΜΚΕ ιδρύθηκε το Σεπτέμβριο του 2020 και συμβάλλει σε πέντε στόχους βιώσιμης ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών. Στοχεύει να αναπτύξει ανεκμετάλλευτο ταλέντο και να ξεκλειδώσει τις δυνατότητες των μη προνομιούχων ανθρώπων για να τους προετοιμάσει για την αγορά εργασίας του μέλλοντος, παρέχοντας ίση πρόσβαση σε δίκτυα εκπαίδευσης και υποστήριξης εντός του ψηφιακού οικοσυστήματος.



Η Μαρίζα Φωτίου ίδρυσε την CuriousIQ με στόχο να παρέχει ψηφιακή εκπαίδευση στους μη προνομιούχους, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν στον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο της τεχνολογίας. Είναι απόφοιτος του Baruch College του City University της Νέας Υόρκης και υπηρετεί στο δίκτυο EMEA της SteerCo του Baruch College. Έχει αφιερώσει 15 χρόνια στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο σε διάφορες θέσεις διοίκησης της τεχνολογίας σε μεγάλες διεθνείς εταιρείες. Η Μαρίζα είναι ενθουσιώδης με την ψηφιακή τεχνολογία και πιστεύει ότι οι ανάγκες του κλάδου θα συνεχίσουν να επεκτείνονται. Είναι υπέρμαχος της ψυχικής υγείας και υπέρμαχος της διαφορετικότητας και της ενεργούς ενσωμάτωσης των πλέον μειονεκτούντων.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

KYKLOS COSMETICS BY ELENA LENOU

Ένα ελληνικό brand που έχει κατακτήσει τον ελληνικό και διεθνή τύπο και έχει κερδίσει πολλά Ευρωπαϊκά και Ελληνικά βραβεία. 

Η Έλενα Λένου ονειρεύτηκε να αλλάξει τον χώρο των Cosmetics και τα κατάφερε. Η εταιρία της, KYKLOS COSMETICS by Elena Lenou, δημοσιεύτηκε πρόσφατα σε μεγάλης αναγνωρισιμότητας περιοδικά όπως το BRITISH VOGUE, CONTE NAST TRAVELLER αλλά και σε περιοδικό της Νέας Υόρκης ως ένα εξαιρετικό skincare brand που περιέχει στα προϊόντα του τη δύναμη της ελληνικής φύσης. 

Η εταιρία επίσης έχει κερδίσει πολλά βραβεία.  

GOLD AWARD – GLOBAL MAKEUP AWARDS 2022

SILVER AWARD – FREE FROM SKINCARE AWARDS

GOLD & SILVER AWARD – GOURBET EXHIBITION

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Μεγάλη παρουσίαση της Φθιώτιδας στη Horeca

Το Επιμελητήριο της Φθιώτιδας, στο πλαίσιο της έκθεσης Horeca διοργάνωσε μία πολύ επιτυχημένη και ενδιαφέρουσα εκδήλωση με θέμα «Tα καλύτερα της Φθιώτιδας» με τη συνεργασία της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Στερεάς Ελλάδας. 

Η παρουσίαση έγινε από τη διακεκριμένη δημοσιογράφο και συγγραφέα Σίσσυ Νίκα.

Μέσα από εκπληκτικές φωτογραφίες, ήχους της φύσης, αυθεντικές γεύσεις, προϊόντα και χαμόγελα μας ταξίδεψαν σε μέρη ονειρικά της Φθιώτιδας, εκεί που η μυθολογία συναντά την ιστορία και το σήμερα της ανάπτυξης. Οι προσκεκλημένοι πολιτικοί, δημοσιογράφοι, tour operators και επιχειρηματίες προσέγγισαν την Φθιώτιδα της ευζωίας, των προϊόντων ΠΟΠ, των γεύσεων, των κρασιών, των εθνικών δρυμών, των ιαματικών πηγών και μιας θάλασσας υπέροχης. 

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας  κ. Θανάσης Κυρίτσης και ο Αντιπεριφερειάρχης Εξωστρέφειας και Επιχειρηματικότητας Στερεάς Ελλάδας κ. Βαγγέλης Κούκουζας ανέπτυξαν θέματα σχετικά με τις δυνατότητες ανάπτυξης της περιοχής, της γαστρονομίας αλλά και του γαστρονομικού τουρισμού. 

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Θανάσης Κυρίτσης μεταξύ άλλων τόνισε: 

«H Φθιώτιδα είναι τόπος ευλογημένος και έχει όλα τα δεδομένα ώστε να γίνει σημαντικός γαστρονομικός προορισμός. Διαθέτει προϊόντα ΠΟΠ όπως το κατίκι Δομοκού, το κελυφωτό φιστίκι, οι επιτραπέζιες ελιές Αταλάντης και Στυλίδας, το ακτινίδιο Σπερχειού. Ο πρωτογενής τομέας είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένος. Η αρμονία βρίσκεται στην κουζίνα της γης και της θάλασσας. Τα αμπελοτόπια της υπέροχα, τα οινοποιεία επισκέψιμα και τα κρασιά της πολυβραβευμένα. Στη Φθιώτιδα καλλιεργούνται φρούτα, σιτηρά, λαχανικά, όσπρια, στέβια, αμυγδαλιές, καρυδιές και πολλά αρωματικά φυτά. Η μελισσοκομία είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένη και το μέλι υψηλής διατροφικής αξίας. Ο τόπος μας είναι όμορφος, ο συνδυασμός βουνού και θάλασσας μοναδικός και οι άνθρωποι φιλόξενοι. Πρόθεσή μας, είναι η ανάπτυξη του τόπου με όλες μας τις δυνάμεις. Η γαστρονομία είναι η αιχμή του δόρατος για την ανάπτυξη του τουρισμού, αλλά και της περιοχής γενικότερα. Ο γαστρονομικός τουρισμός είναι τουρισμός εμπειρίας για όλες τις εποχές του χρόνου. Εμείς ξεκινάμε την προσπάθεια άμεσα».

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν έξυπνες γευστικές δημιουργίες με τοπικά προϊόντα, φιλοσοφίας Good Mood Food, που ενδυναμώνουν τον οργανισμό. H δημιουργία τους ήταν του χαρισματικού chef του περιοδικού μας Kώστα Γεωργατζά, χάλκινο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες Μαγειρικής ενώ η Παρασκευή των συνταγών έγινε από τους γνωστούς chef Bαλάντη Γραβάνη και 

Η εκδήλωση ενθουσίασε, η αρχή έγινε… η διάθεση υπάρχει, οπότε με συντονισμένες ενέργειες, η ανάπτυξη της περιοχής και η ανάδειξη του γαστρονομικού πολιτισμού θα χαρίσουν στη Φθιώτιδα τη θέση που της αξίζει στην διεθνή αγορά. 

Τη διοργάνωση της εκδήλωσης είναι η εταιρία Νow Pro.

Ο chef Tασος Ραγκούσης, η κ. Σίσσυ Νίκα, ο κ.Κωνσταντίνος Καραγιώργος Γεν.Γραμματέας του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας, ο chef Βαλάντης Γραβάνης, ο κ.Θ.Κυρίτσης Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας και ο αντιπρόεδρος κ. Παναγιώτης Αρβανίτης.

Η δημοσιογράφος μας Σίσσυ Νίκα με τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας κ. Θ.Κυρίτση, τον κ. Β. Κούκουζα αντιπεριφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, τον Πρόεδρο της Λέσχης Αρχιμαγείρων Ελλάδας, τους chef Bαλάντη Γραβάνη και Τάσο Ραγκούση και τον executive chef Θοδωρή Bλάχο 

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας κ.Θ.Κυρίτσης

Ο Αντιπρόεδρος και ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Εύβοιας κ.Γ.Σταθόπουλος και κ.Γεροντίτης, ο κ. Β. Κούκουζας Αντιπεριφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας κ. Θ. Κυρίτσης, ο Αντιπρόεδρος κ. Παναγιώτης Αρβανίτης και η δημοσιογράφος κ.Σίσσυ Νίκα

Continue Reading

Trending