Connect with us

Παρουσίαση

THE BRITELINE Η κοινωνική διάσταση του Brand

Eνα πρωτοποριακό, πολυδιάστατο Artistic Fashion Βrand, που εισάγει μία νέα τάση στη μόδα δημιουργώντας “Artistic and Inspiring Fashion Concepts” που προωθούν ένα “State of Mind”, όχι απλά ένα Lifestyle.

Η απεικόνιση μίας ακτίδας φωτός πάνω στο λογότυπο του brand – η “Λαμπερή Γραμμή” – συμβολίζει την αόρατη γραμμή που συνδέει το πνεύμα, την ψυχή και το σώμα μας με τον Κόσμο ενώ συγχρόνως αποτελεί το σήμα ενός πρωτότυπου, μοναδικού και ποιοτικού contemporary fashion brand, που ξεκινά από την Ελλάδα και σκοπεύει να «αγκαλιάσει» τον κόσμο με μία «λαμπερή μόδα» με νόημα και μήνυμα, “Μade in Hellas”.

H φίρμα THE BRITELINE®  δημιουργεί ποιοτικά προιόντα με έντονους συμβολισμούς, που προάγουν τις αξίες της ομορφιάς, της αρμονίας και της γυναικείας δύναμης.

Οι συλλογές των κοσμημάτων και t-shirts που διαθέτει στην Ελλάδα και το Εξωτερικό είναι βασισμένες στο concept APHRODITE REINVENTED®  με σήμα τη Θεά Αφροδίτη, που εδώ συμβολίζει «Το Πνεύμα, την Ομορφιά και τη Δύναμη της Αιώνιας Γυναίκας που κινείται με Γενναιότητα και Αισιοδοξία προς το Μέλλον» μεταφέροντας το μήνυμα «REINVENT YOURSELF» – σε ελεύθερη μετάφραση «Ξανα-ανακάλυψε τον εαυτό σου».

Με το μήνυμα αυτό καλεί την Παγκόσμια Γυναίκα να συνεχίσει τη δυναμική της πορεία προς το μέλλον, ξεπερνώντας κάθε αντιξοότητα και εμπόδιο, βασισμένη στην εσωτερική της Ομορφιά, Αξία και Δύναμη.

Τα μηνύματα του Concept απεικονίζονται στα θέματα με τίτλο “YOUR COMPASS”, “LET THE STAR GUIDE YOU”, “AIRBORNE”,  “REINVENT YOURSELF”, “YOU AND THE CIRCLE OF LIFE” και “ALIVE”.

Tα προιόντα THE BRITELINE® κατασκευάζονται στην Ελλάδα με υψηλές προδιαγραφές και υλικά αρίστης ποιότητας. Διατίθενται σε art galleries, επιλεγμένα καταστήματα και eshops και μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα στην ιστοσελίδα www.thebriteline.com.

H Κοινωνική διάσταση του brand, THE BRITELINE® International Organization προάγει το Μήνυμα του Concept, στηρίζει Δράσεις και οργανισμούς που εργάζονται για την ενδυνάμωση των γυναικών, διαθέτοντας, εκτός των άλλων, μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του brand THE BRITELINE® – Art Fashion with a Message σ’ αυτούς τους σκοπούς.

 

Continue Reading

Βιβλία

Παρουσίαση του βιβλίου της Βίκυς Φλέσσα στη Θεσσαλονίκη!

Το Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Θεσσαλονίκης και οι Εκδόσεις Αρμός, διοργανώνουν εκδήλωση για την παρουσίαση του βιβλίο της Βίκυς Φλέσσα,

«Γιατί Ψυχανάλυση, κύριε Γιωσαφάτ;»


Ο ψυχίατρος Ματθαίος Γιωσαφάτ απαντά στην Βίκυ Φλέσσα

Η συγγραφέας παρουσιάζει το βιβλίο της και με αυτήν την αφορμή συζητά με το κοινό για τις διαπροσωπικές σχέσεις και την σχέση με τον εαυτό μας. Τίτλος εισήγησης κυρίας Βίκυς Φλέσσα «Η αγάπη στα χρόνια του κενού».

Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στην αίθουσα Μανόλης Αναγνωστάκης στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης (Βασιλέως Γεωργίου Α’), την Τρίτη 2 Απριλίου 2024, στις 19.00.

Μαζί με τη συγγραφέα  συζητούν οι:

Χρυσόστομος Σταμούλης, Καθηγητής της Δογματικής και Συμβολικής Θεολογίας, Κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Σμαράγδα Παπαδοπούλου, Καθηγήτρια Διδακτικής της Νεοελληνικής Γλώσσας-Λογοτέχνις, Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος, Θεσσαλονίκης

Ασημίνα Φιλιοπούλου, Δικηγόρος και Πρόεδρος της Εφορευτικής Επιτροπής του Βαφοπουλείου Πνευματικού Κέντρου Θεσσαλονίκης

Λίγα λόγια για το βιβλίο


Το βιβλίο αναφέρεται στις απαντήσεις που έδωσε ο διάσημος ψυχίατρος Ματθαίος Γιωσαφάτ σε μια σειρά από καίρια ερωτήματα, με βάση την οικογένεια, το ασυνείδητο, το διαδίκτυο, την αγάπη και άλλα πολλά, όπου το ιδιωτικό διαπλέκεται με το κοινωνικό της Ελλάδας που αλλάζει, αλλά και με το πολιτισμικό, ψυχικό και μια δέσμη από σοβαρά ζητήματα, όπως:

-Είμαστε όλοι «τραυματισμένοι» από τα πρώτα πέντε χρόνια της ζωής μας;

-Υπάρχει ασυνείδητο;

-Πως είναι οι καλές μητέρες με τα κορίτσια τους και πως με τα αγόρια τους;

-Ποιο είναι το «τρίτο πόδι» στην σχέση του ζευγαριού;

-Μαθαίνεται η αγάπη; -Γιατί απατάμε τους συντρόφους μας;

-Γιατί μας αρέσει το «τζάμπα»;

-Είναι το διαδίκτυο μια τοξική μήτρα;

-Γιατί παραμένουμε σε κακοποιητικές σχέσεις;

-Που σκοντάφτουμε στην εφηβεία;

-Τι συμβαίνει με τα μοναχοπαίδια και τα πρωτότοκα παιδιά;

-Πως επιλέγουμε ψυχοθεραπευτή;

-Έχει ξεπεραστεί ο Φρόυντ;

-Γιατί δεν ερωτεύονται οι ώριμοι άνθρωποι;

Αυτές και πολλές άλλες απορίες από την καθημερινότητά μας, τις σχέσεις μας με τους άλλους και τον ψυχικό μας βίο, συζήτησε ο ψυχίατρος Ματθαίος Γιωσαφάτ με τη Βίκυ Φλέσσα.

Ματθαίος Γιωσαφάτ


Ο Ματθαίος Γιωσαφάτ αποφοίτησε από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1963 και απέκτησε την ειδικότητα του Νευρολόγου-Ψυχιάτρου το 1967. Μετέβη για περαιτέρω σπουδές στο Λονδίνο, όπου και παρέμεινε για δεκαπέντε χρόνια. Εκεί έλαβε μετά από εξετάσεις διάφορα διπλώματα στην Ψυχιατρική και Παιδοψυχιατρική (Δίπλωμα Ψυχολ. Ιατρικής, ανώτατο Δίπλωμα Ψυχιατρικής του Βασιλ. Κολλεγίου Ψυχιάτρων κ.λπ.).

Εξελέγη διευθυντής στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (Κέντρο Παιδικής και Οικογενειακής Ψυχιατρικής Finchley Λονδίνου).

Δίδαξε στο Κέντρο Tavistock και στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (Ιατρικό Μεταπτυχιακό Κέντρο) ως Επίκουρος Καθηγητής (Senior Lecturer).

Έκανε επίσημη πενταετή εκπαίδευση στην Ψυχαναλυτική Ψυχοθεραπεία και τετραετή στην Ομαδική Ανάλυση και Οικογενειακή Θεραπεία.

Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα εξελέγη διευθυντής του Παιδοψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής. Ίδρυσε με άλλους την Ελληνική Εταιρεία Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας, που εκπαιδεύει στην ατομική ψυχαναλυτική θεραπεία, και την Ελληνική Εταιρεία Ομαδικής Ανάλυσης και Οικογενειακής Θεραπείας, της οποίας είναι πρόεδρος και διευθυντής του Εκπαιδευτικού της Ινστιτούτου.

Είναι τακτικό μέλος πολλών διεθνών επιστημονικών Εταιρειών.

Έχει γράψει πολυάριθμα άρθρα και έχει μετάσχει στην συγγραφή πολλών επιστημονικών βιβλίων.

Έχει κληθεί να μιλήσει σε πολλά κέντρα του εξωτερικού (Παν/μιο Οξφόρδης, London School of Economics κ.α.) καθώς και σε πολυάριθμα νοσοκομεία, επιστημονικά κέντρα, στη σειρά διαλέξεων του Megaron Plus κ.λπ. Είναι και ο ιδρυτής, με άλλους συναδέλφους, της Παιδοψυχιατρικής Εταιρείας Ελλάδος, της οποίας και εξελέγη ο πρώτος Πρόεδρος.

Βίκυ Φλέσσα

H Βίκυ Φλέσσα είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Φιλολογικό Τμήμα, Κλασική Κατεύθυνση), καθώς επὶσης πτυχιοὺχος της Νομικής Σχολής Αθηνών. Έχει σπουδάσει Ιστορία της Τέχνης (Ζωγραφική και Θέατρο) στην Ἐν Ἀθὴναις Ἀρχαιολογικὴ Ἑταιρεὶα.

Έχει εργαστεί 34 χρόνια ως δημοσιογράφος σε εφημερίδες, ραδιόφωνο και στην τηλεόραση.

Η εκπομπή της «ΣΤΑ ΑΚΡΑ» στην ΕΡΤ είναι η μακροβιότερη εκπομπή συνεντεύξεων στην ελληνική τηλεόραση. Συμπληρώνει φέτος τον 23ο χρόνο και έχουν φιλοξενηθεί σε αυτήν εξέχουσες προσωπικότητες της Επιστήμης, της Τέχνης, της Θεολογίας και της Φιλοσοφίας από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Είναι συγγραφὲας του βιβλὶου «Γιατὶ Ψυχανάλυση, κύριε Γιωσαφὰτ;» απὸ τις ἐκδὸσεις Ἁρμὸς.

Με τον πρὼην Πρὺτανη τοῦ Ἐθνικοῦ καὶ Καποδιστριακοῦ Πανεπιστημὶου Ἀθηνῶν και Καθηγητή Γλωσσολογίας κ. Γεώργιο Μπαμπινιώτη επιμελούνται και παρουσιάζουν την γλωσσική εκπομπή «Σὲ προσκυνῶ, γλώσσα» στον Τηλεοπτικό Σταθμό της Βουλής των Ελλήνων.

Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων, της Διεθνούς Αμνηστίας, της Πανελλαδικής Οργάνωσης Γυναικὼν «Παναθηναϊκή», της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, της Ενώσεως Σμυρναίων και του Πατριωτικο Ομλου Απογνων Αγωνιστν του 1821 και Ιστορικν Γενν της Ελλδος.

Continue Reading

Παρουσίαση

LeChat Nails care products

Η LeChat Nails ιδρύθηκε  πριν από 30  χρόνια στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και γρήγορα εξελίχθηκε σε μια παγκόσμια δύναμη, στη βιομηχανία της ονυχοπλαστικής, με εξαγωγές σε περισσότερες από 40 χώρες και ένα εκτεταμένο δίκτυο αντιπροσώπων ανά τον κόσμο.

Με αίσθημα ευθύνης και συνεχή  προσπάθεια για εξέλιξη η CEO της LeChat Nails Greece Λυδία Αϊδινίδου, δημιούργησε ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών και σημείων πώλησης και στην Ελληνική αγορά, όπου η LeChat βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των επαγγελματιών ονυχοπλαστικής.

Με  πρωτοποριακές τεχνολογίες και μοναδικές φόρμουλες, προσφέρουμε  μια μεγάλη γκάμα προϊόντων για τον επαγγελματία, που επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα στην περιποίηση άκρων.

Τα  προϊόντα μας εισάγονται κατευθείαν από την κατασκευάστρια εταιρεία στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ, και απευθύνονται αποκλειστικά σε επαγγελματίες που αναζητούν κορυφαία ποιότητα και καινοτομία.

Όλα μας τα είδη κατασκευάζονται σύμφωνα με τα αυστηρά πρότυπα ποιότητας της πολιτείας της Καλιφόρνια, είναι εγκεκριμένα από τον ΕΟΦ και συμμορφώνονται πλήρως με τη διεθνή νομοθεσία.


Από την ομάδα του

BusinessWoman

Continue Reading

Παρουσίαση

Immortaliting | Μικρές πράξεις μεγάλης αξίας για όλους

Tον Μάρτιο του 2021 έγινε η σύσταση της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας που διέπεται από τις διατάξεις των άρθρων 741-784 Α.Κ. και τους όρους του παρόντος καταστατικού, λειτουργούσα (και) ως Μη Κυβερνητική Οργάνωση (Μ.Κ.Ο.)

Στο Immortaliting, πρεσβεύουμε το δικαίωμα πρόσβασης όλων των ανθρώπων στα όμορφα και χρήσιμα ρούχα και στην καθαριότητα, ακόμα και όταν δεν έχουν τα χρήματα για να τα αποκτήσουν.

Με την κινητή μονάδα, Metamorphosis φτάνουμε πιο κοντά στον ωφελούμενο, λύνοντας ένα σημαντικό του πρόβλημα , άρρηκτα δεμένο με την ανθρώπινη υπόσταση και με την υγιεινή , το δικαίωμα στο ζεστό νερό και στην καθαριότητα καθώς και στην επανένταξη του στην κοινωνία.


Στόχος

•Η επανένταξη των αστέγων στην κοινωνία, ενισχύοντας την εικόνα τους προ αστεγίας.

•Η ενεργοποίηση των πολιτών για τα οφέλη του εθελοντισμού

•Η εξασφάλιση θέσεων εργασίας

•Η συλλογική ανάπτυξη της κοινωνικής και της οικολογικής συνείδησης για μια Zero Waste πραγματικότητα, για ένα βιώσιμο πλανήτη.

•Η διακίνηση και διάθεση πλεονάσματος χρήσιμων ρούχων σε ευάλωτα ευπαθείς κοινωνικές ομάδες , αντιμετωπίζοντας τον κάθε ωφελούμενο, με απόλυτη ισότητα και σεβασμό.


Οι συνάνθρωποι μας που βιώνουν συνθήκες αστέγιας

•Δεν έχουν πρόσβαση στην ασφάλεια και στην θαλπωρή ενός σπιτιού.

•Δεν αναπτύσσουν κοινωνικούς θεσμούς αφού είναι αποκομμένοι από την κοινωνία

•Εχουν να εξασφαλίσουν την τροφή τους, το νερό και τα ρούχα τους ανάλογα των αναγκών της κάθε εποχής.

•Είναι πραγματικά δύσκολο να βρούν νερό για να καλύψουν όσα οι υπόλοιποι θεωρούμε δεδομένα. Την πρόσβαση στην καθαριότητα και την υγιεινή . Εκτός από τα ζητήματα υγιεινής, είναι επίσης καταστροφικό για την αυτοπεποίθηση ενός ατόμου, για το πώς βλέπει τον εαυτό του και πως τον βλέπουν οι άλλοι. Αλήθεια τους βλέπουμε η απλά τους προσπερνάμε?

•Οι Κοινωνικές Δομές προσφέρουν βασική και περιορισμένη βοήθεια αλλά το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο!


ΚΙΝΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ METARPHOSIS

•Προσφέρει ότι μπορεί ο άστεγος να χρειάζεται on demand

•Κινητοποιεί τους ανθρώπους και να τους δίνει έναυσμα για την ενεργή συμμετοχή στην κοινωνία των πολιτών.

•Αποτελεί καλή πρακτική ,για να γίνει η αλληλεγγύη καθημερινή πράξη

•Βρίσκει λύση στο πρόβλημα

•Κινητοποιεί τις υπηρεσίες του Δήμου

•Συνεργάζεται με ειδικούς (ΟΚΑΝΑ , Κοιν. Υπηρεσίες Δήμων και    Περιφέρειας, εθελοντές και οργανώσεις στο πεδίο)  και με φορείς υγείας.

•Προσφέρει ένα ζεστό ντους για τους αστέγους σε κάθε γωνιά της Αθήνας

•Προσφέρει φαγητό και νερά

•Προσφέρει φροντίδα

•Προσφέρει ρούχα και εφόδια για τις δύσκολες ημέρες

•Ακούει τον κάθε άνθρωπο που έχει ανάγκη

•Κινητοποιεί τους άλλους  ανθρώπους στην αλληλεγγύη

•Αποτελεί χώρο που ανανεώνουν σώμα ψυχή και πνεύμα


Αράλη Βίκυ

Ιδρύτρια του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Immortaliting

www.Immortaliting.com

Continue Reading

Trending