Connect with us

Lifestyle

The Sustainable Floor: To 1ο υβριδικό Online Store & Co Working Space στη Μόδα.

Kόντρα στην συρρίκνωση της Μόδας αλλά και την πανδημία, ξεκινά η φετινή ακαδημαϊκή χρονιά για τον όμιλο επιχειρήσεων μόδας AthensFashionClub.

Η Βυτινίδου Μαρία, Σχεδιάστρια, Ιδρύτρια της Σχολής Μόδας ΑthensFashionClub  αλλά και της 1ης Θερμοκοιτίδας Μόδας ‘The Fashion Gate’, δαιμόνια επίσης επιχειρηματίας παθιασμένη με την εκπαίδευση των νέων δημιουργών, μας έχει συνηθίσει σε καινοτόμες δράσεις.

 Η νέα της επιχειρηματική της δραστηριότητα,  ‘The Sustainable Floor’ ετοιμάζεται να κατακτήσει τις καρδιές των Fashion Entrepreneurs αλλά και να διαμορφώσει μία νέα αντίληψη  για το σύγχρονο επιχειρείν στη Μόδα σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Ο διόρωφος  χώρος του  ‘The Sustainable Floor’  που θυμίζει νεοϋορκέζικο loft. To industrial στιλ με urban διάθεση εντυπωσιάζει. Τα κεραμιδί τούβλα στον τοίχο, αποτελούν τον ιδανικό καμβά για avant garde φωτογραφήσεις μόδας.  Στο βάθος, κούκλες  στην σειρά ντυμένες με οικολογικά ενδύματα από οργανικό βαμβάκι, φελλό από την Πορτογαλία, υφάσματα από γάλα, ανακυκλωμένο μαλλί, πολύχρωμα υφαντά καμωμένα σε παραδοσιακό αργαλιό και μεταξωτό Σουφλίου. Oτι πρέπει λοιπόν, για ένα δημιουργικό περιβάλλον που φιλοξενεί ανθρώπους της μόδας αλλά και της επιχειρηματικότητας.

Η σχεδιάστρια περιγράφει πως αντιλαμβάνεται την καινοτομία στη μόδα και πως διαμορφώνει  η ίδια τις νέες αξίες στην Ελληνική αγορά.

 

  • Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub έχει ξεχωρίσει τα τελευταία 8 χρόνια μέσα από πολλές καινοτόμες δράσεις που αφορούν την μόδα και κυρίως του νέους δημιουργούς και την ανάπτυξή τους. Πως ξεκίνησε αυτή η πρωτοπορία στη Μόδα για εσάς και πως την εξελίσσετε;

Η ευρηματικότητα, η ενσωμάτωση της τεχνολογίας αλλά και το πάθος μας, έδωσαν μεγάλο προβάδισμα στην  AthensFashionClub και την ανέδειξαν σε ηγετική μορφή στον χώρο της μόδας σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η Σχολή μας είχε αυτή την ταυτότητα από την πρώτη ημέρα που ξεκίνησε.

Το σύγχρονο επιχειρείν στη Μόδα απαιτεί πλέον soft skills, γρήγορα αντανακλαστικά, ταχύτητα, συνεργατικότητα, κριτική σκέψη και κυρίως διάθεση για καινοτομία.

 Στην Σχολή AthensFashionClub, υιοθετήσαμε από την αρχή το μοντέλο του φιλανδικού συστήματος εκπαίδευσης, διακρίνοντας τα ιδιαίτερα ταλέντα των σπουδαστών μας και αναπτύσσοντάς τα μέσα από την μεθοδολογία των project based learning. Τα Creative Labs, όπως μας αναφέρουν οι ίδιοι οι σπουδαστές, αποτελούν εφαλτήρια έμπνευσης και δημιουργίας.

Παράλληλα, ο προσανατολισμός της εκπαίδευσης στην σχολή μας δεν λειτουργεί με ‘σιλό’. Το αποτέλεσμα της επιτυχίας της δικής μας εκπαιδευτικής μεθοδολογίας είναι ο συνδυαστικός χαρακτήρας όλων των μαθημάτων, ώστε οι απόφοιτοί μας να είναι multitasking και να ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας. Ετσι, όλοι οι Σχεδιαστές, Στυλίστες, Πατρονίστ, εκπαιδεύονται πέρα από τα βασικά μαθήματα κορμού σε σύγχρονα μαθήματα όπως Social Media, Presentation & Communication skills, Marketing & Advertising και κυρίως στην Επιχειρηματικότητα.

Μέσα όμως από αυτό το πρίσμα ξεχωρίζει ένα πιο μεγάλο δικό μας όραμα. Αυτό, της ανάπτυξης της ελληνικής μόδας και της ανάδειξης του ταλέντου των νέων Ελλήνων δημιουργών στο εξωτερικό. Αυτήν την αντίληψη, θέλουμε να την μεταφέρουμε και την μετατρέψουμε σε κοινό στόχο του οικοσυστήματος που δημιουργούμε γύρω μας.

Μαζί με τον σύζυγό μου Ευάγγελο Δημητρακόπουλο, ο οποίος είναι Κλωστοϋφαντουργός Μηχανικός και Διευθυντής της Σχολής με μεταπτυχιακές σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο, μεγάλη εμπειρία στη βιομηχανία και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, βρήκαμε τον τρόπο να εφαρμόσουμε αποτελεσματικά αυτήν την στρατηγική μέχρι και σήμερα: Επενδύουμε στην Καινοτομία, αναπτύσσουμε τις δράσεις μας στο εξωτερικό, πάμε κόντρα στην 

συρρίκνωση της μόδας στην Ελλάδα.

Η πίστη μας στην πεποίθηση ότι μπορούμε να συνεισφέρουμε σημαντικά στην εξέλιξη των σπουδαστών και αποφοίτων μας, πέτυχε μέσα σε 8 χρόνια να μας κάνει ιδιαίτερα σημαντικούς ως θεσμό εκπαίδευσης και επιχειρηματικής ανάπτυξης, στο αντικείμενο της Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας στη Μόδα.

Εδώ, στο μικρό σαλονάκι με τον λευκό καναπέ, κάνουμε πολλές συζητήσεις με τους σπουδαστές μας. Συνήθως επιχειρηματικού ενδιαφέροντος, με λίγη δόση εκλεπτισμού και υπερβολής για το ακατόρθωτο.

Η καινοτόμος δομή  ‘Τhe Sustainable Floor’ θα ενθουσιάσει κάθε νέο Σχεδιαστή, Στυλίστα και κάθε επαγγελματία μόδας, καθώς αναμένεται να δώσει λύση σε πολλά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην έναρξη της επιχείρησής τους οι σύγχρονοι Startuppers. 

 

  • Πως δημιουργήθηκε η ιδέα και πότε θα ξεκινήσει την λειτουργία του ο χώρος ‘The Sustainable Floor με δεδομένους τους περιορισμούς του Covid-19 την φετινή χρονιά; 

 

Φέτος, ξεκινάμε δυναμικά τον χειμώνα με την επέκταση της σχολής AthensFashionClub σε ένα 3ο χώρο στο κέντρο της Αθήνας, δίπλα στις δύο ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις. 

 

Αυξάνουμε πλέον τον χώρο της εκπαίδευσης στα 1000 τμ και με δεδομένο ότι η χρονιά που διανύουμε έχει πολλές ιδιαιτερότητες λόγω Covid-19, είμαστε έτοιμοι να λειτουργήσουμε  με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και τους κανονισμούς ασφαλείας είτε με φυσική παρουσία στον χώρο, είτε εξ αποστάσεως μέσω της ειδικά σχεδιασμένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας E-Learning.

Η έκπληξη που επιφυλάσσουμε για τους σοβαρούς οραματιστές της μόδας με την ονομασία  ‘The Sustainable Floor’  θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο 2020.

Την ιδέα του 1ου Υβριδικού Μοντέλου Λειτουργίας Online Store & Co-Working Space, την επεξεργαζόμασταν δύο χρόνια περίπου μέσα από τις ανάγκες των αποφοίτων μας, οι οποίοι αναζητούσαν χώρους στέγασης των εμπορικών δραστηριοτήτων τους με χαμηλά κόστη λειτουργίας αλλά και με ταυτόχρονη υποστήριξη στην έναρξη και ανάπτυξη του fashion brand τους από εμάς.

Την ανάγκη της επιχειρηματικής τους ανάπτυξης, την καλύψαμε μέσω της Θερμοκοιτίδας Μόδας  ‘The Fashion Gate’ και μάλιστα πετυχημένα με 4 εμπορικές αποστολές σε διεθνείς εκθέσεις. Οι συμμετέχοντες σχεδιαστές που αναπτύχθηκαν μέσω της Θερμοκοιτίδας μας, ήταν στοχευμένοι από την αρχή για πώληση χονδρική των προϊόντων τους στο εξωτερικό και είχαν ήδη έδρα της επιχείρησής τους.

Τώρα πλέον με το μοντέλο λειτουργίας του ‘The Sustainable Floor’ μπορούμε να υποστηρίξουμε σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό τους νέους σχεδιαστές, οι οποίοι επιθυμούν να ξεκινήσουν την εμπορική τους δραστηριότητα με μικρά και ουσιαστικά βήματα ουσιαστικά μέσω ενός Ατελιέ, που εξυπηρετεί είτε ανάγκες χονδρικής είτε λιανικής πώλησης.

Ταυτόχρονα, καλύπτουμε  πολλές περισσότερες ανάγκες από αυτές που αντιλαμβάνεται ότι έχει ο νέος δημιουργός στα πρώτα του επιχειρηματικά του βήματα και  του παρέχουμε μία μοναδική αίσθηση ασφάλειας μέσα σε ένα περιβάλλον δημιουργικότητας αλλά και επιχειρηματικότητας μαζί.

  • Ποιο είναι το ακριβές μοντέλο λειτουργίας του The Sustainable Floor’ και όλα τα οφέλη που προκύπτουν από την συμμετοχή του σε αυτό για ένα νέο σχεδιαστή;

Η δημιουργία του 1ου υβριδικού Online Store & Co-Working Space αποτελεί ένα ‘άλμα’ για  την εποχή αλλά και τον χώρο της ελληνικής μόδας.

Ο νέος σχεδιαστής χρειάζεται δομές υποστήριξης στα πρώτα του βήματα στην επιχειρηματικότητα μέχρι να ορθοποδήσει και αυτό ακριβώς προσφέρουμε μέσω του  ‘Τhe Sustainable Floor’. Αποτελεί την συνέχεια του έργου επιχειρηματικής εκπαίδευσης της Θερμοκοιτίδας Μόδας ‘The Fashion Gate’.

Το υβριδικό αυτό μοντέλο του Online Store & Co-Working Space  αποτελεί μία μοναδική δομή  για τα Ελληνικά αλλά και τα Ευρωπαϊκά δεδομένα καθώς δημιουργήθηκε μέσα από τις ανάγκες της σύγχρονης Ελληνικής κοινωνίας και Μόδας.

Εμπλουτίσαμε το πρόγραμμα της Θερμοκοιτίδας ‘The Fashion Gate’ και παρέχουμε στον νέο σχεδιαστή μόδας εκτός από συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις με στόχο την πώληση των προϊόντων του, επιπλέον στέγαση και υποστήριξη της επιχείρησής του σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο.

Διδάσκοντας Fashion Business, τόσο στην Σχολή AthensFashionClub όσο και στην Θερμοκοιτίδα Μόδας, διαπίστωσα ότι ο νέος δημιουργός μπορεί να πετύχει πολλά περισσότερα για το fashion brand του όταν βρίσκεται κοντά σε δομές υποστήριξης όπως η Θερμοκοιτίδα μας αλλά και μέσα σε ένα ενεργό community όπου όλοι αντιμετωπίζουν ίδιες δυσκολίες και προβληματισμούς με αυτόν και προσπαθούν από κοινού να βρουν καινοτόμες λύσεις.

Το  ‘The Sustainable Floor’ αποτελεί το μοναδικό υβριδικό μοντέλο  Online Store & Co-Working Space στην Ελλάδα, το οποίο απαντά σε όλα τα ερωτήματα μίας νεοφυούς επιχείρησης μόδας, που την απασχολούν θέματα χαμηλού κόστους λειτουργίας, έξοδα στέγασης, οικονομικά ρίσκα και γρήγορη ανάπτυξη πωλήσεων των προϊόντων με ευελιξία μέσα στις επιπτώσεις της πανδημίας.

Εχει δύο βασικές λειτουργίες:  Κατάστημα με φυσικό χώρο ή E-shop (Online Store and Pop Up Store ) και συνεργατικός χώρος (Co Working Space).

Η επιτυχία αυτού του μοντέλου λειτουργίας συνίσταται στο γεγονός ότι ο κάθε νέος Επιχειρηματίας μόδας – Σχεδιαστής μπορεί να επιλέξει είτε να ενοικιάσει ένα μέρος του χώρου για να το χρησιμοποιήσει ως φυσικό κατάστημα για ένα σύντομο χρονικό διάστημα που ξεκινά από την μία ημέρα έως 6 μήνες για να πουλά τα προϊόντα του (Online Store / Pop Up Store) είτε να μισθώσει ένα πλήρως εξοπλισμένο χώρο –  για χρήση του ως έδρα της επιχείρησής του ή εργαστήριο ραφής και προβολής των Συλλογών του (Co-Working Space).

Μέσα στις εγκαταστάσεις του χώρου υπάρχει όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός όπως πάγκοι εργασίας και κοπής υφασμάτων, γαζωτικές, κοπτοράπτες, καλόγηροι  και πολλές άλλες διευκολύνσεις για να ξεκινήσει ένας σχεδιαστής από το σχέδιο και να καταλήξει σε παραγωγή συλλογής.

Οποιο μοντέλο λειτουργίας και αν επιλέξει μέσα από τις υπηρεσίες του ‘The Sustainable Floor’ είναι σίγουρο ότι θα λειτουργήσει την επιχείρησή του με πολύ μεγαλύτερη οικονομική  και επιχειρηματική ασφάλεια από ότι μόνος του.

Εδώ και χρόνια, υπάρχει μέσω της Σχολής  Mόδας AthensFashionClub, ένα ολόκληρο δίκτυο συνεργατών για να ανταποκριθεί στις ανάγκες του νέου δημιουργού, όπως μοδίστρες, πατρονίστ, βιοτέχνες, προμηθευτές υλικών και υφασμάτων, εργοστάσια τυπωμάτων και βαφής, στυλίστες, φωτογράφοι, digital marketing agencies και πολλοί ακόμα συνεργάτες εξειδικευμένοι στη μόδα.

 

  • Πως διακρίνετε ο χώρος  ‘The Sustainable Floor’ ανάμεσα στους τόσους συνεργατικούς χώρους που ήδη υπάρχουν;

 

Ας μην μπερδεύουμε το ‘The Sustainable Floor’ με τους απλούς Co-Working Spaces που παρέχουν στέγαση και παροχές σε επιχειρήσεις. 

Οι υπηρεσίες του ‘The Sustainable Floor’ δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για επαγγελματίες μόδας και μέσα από την συσσωρευμένη εμπειρία μας, τεχνογνωσία και κατάρτηση ετών στην βιομηχανία της μόδας. Δεν παρέχουμε ένα απλό ενοικιαστήριο χαμηλού κόστους αλλά μία ολόκληρη κουλτούρα επιχειρηματικής ανάπτυξης για να γίνουν αυτά τα fashion brands βιώσιμα και να μπορέσουν οι νέοι δημιουργοί να αναδείξουν το ταλέντο τους.

Μέσα στα 250 τμ του  ‘The Sustainable Floor’, η δημιουργικότητα παντρεύεται με την εργατικότητα. Αναπτύσσονται συνεργατικές σχέσεις, γίνεται ανταλλαγή εμπειριών και τεχνογνωσίας, υπάρχει αλληλοϋποστήριξη, πραγματοποιούνται κοινά projects, αναζητούνται κοινοί προμηθευτές και συνεργάτες. 

Bασικός συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε όλους τους φιλοξενούμενους του ‘The Sustainable Floor’ είναι τα εκπαιδευτικά workshops που θα πραγματοποιούνται κάθε μήνα και στα οποία θα δίνονται ομαδικά projects για την αλληλεπίδραση του community.

 Το μοντέλο αυτό εκπαίδευσης είναι αντίθετο με την μοναχικότητα στην επιχειρηματικότητα και έχει αποδειχθεί μέσα από μελέτες ότι μακροπρόθεσμα ενισχύει την απόδοση του κάθε σχεδιαστή, την δημιουργικότητά του και το συναίσθημα του ‘ανήκω σε μία ιδιαίτερη οικογένεια’. Η παραγωγικότητά του εμπλουτίζεται από τις εμπειρίες των ΄συγκατοίκων του’, γίνεται πιο κοινωνικός, έρχεται αντιμέτωπος πιο συχνά με το γνωστό comfort zone και στο τέλος της ημέρα υπάρχει μία αίσθηση ανανέωσης και διαφορετικότητας!

Θέλετε κάτι τελευταίο; 

Η μοναδικότητα λοιπόν του ‘The Sustainable Floor’ είναι η κοινότητα των ‘Unicorns’ που θα φιλοξενήσει! Ξεχωριστές προσωπικότητες, μοναδικοί δημιουργοί, παθιασμένοι startuppers, μελλοντικοί επιχειρηματίες μόδας!

 

  • Βρισκόμαστε ακόμα σε εποχή όπου ο Covid-19 βάζει φρένο σε πολλές αποφάσεις μας και στην έναρξη νέων εμπορικών δραστηριότητων. Τι ευελιξία παρέχει το ‘The Sustainable Floor’ για τους νέους δημιουργούς μέσα στους περιορισμούς της πανδημίας;

 

Η πανδημία ξεκίνησε και μπορεί να έχει και μεγάλη συνέχεια. Τι πρέπει να κάνουν λοιπόν οι νέοι δημιουργοί? Να σταματήσουν να δημιουργούν, να σταματήσουν να σκέφτονται, να σταματήσουν να ονειρεύονται ή να πορευτούν με ένα πιο ευέλικτο σχήμα σε ότι αφορά τους στόχους τους; 

Θεωρήσαμε επιβεβλημένη την δημιουργία του Online Store, μέσω του οποίου ο κάθε σχεδιαστής θα πουλά τις συλλογές και τα προϊόντα του εντός και εκτός Ελλάδος, με την δική του ταυτότητα και label. Επομένως υπάρχουν δύο κανάλια διανομής των προϊόντων για τους συμμετέχοντες, το φυσικό κατάστημα Pop Up Store και το Online Store.

Θα ήταν πολύ αναχρονιστικό να ξεκινούσαμε μία καινοτόμα μονάδα ανάπτυξης των νέων δημιουργών μόδας, με μοντέλα του παρελθόντος.

Η λειτουργία του Online Store αποτελεί τη ναυαρχίδα των υπηρεσιών του ‘The Sustainable Floor’ καθώς συμπληρώνει αποτελεσματικά την δυνατότητα προώθησης και πωλήσεων των προϊόντων σε Ελλάδα και εξωτερικό, ακόμα και μέσα στην πανδημία.

Με αυτόν τον τρόπο, ο νέος δημιουργός μπορεί να πουλήσει τα ενδύματα, υποδήματα, τσάντες, αξεσουάρ που δημιουργεί, τις συλλογές του, μέσα από πολλά κανάλια διανομής και να στοχεύσει σε περισσότερες και πιο εύρωστες αγορές. Ετσι λοιπόν, όλοι οι δημιουργοί μόδας μπορούν να πωλούν τα προϊόντα τους Offline και Online ταυτόχρονα, είτε μέσω του ‘Pop-Up Store’ είτε μέσω του ‘Online Store’, ο καθένας με το δικό του label.

 

  • Πως λειτουργεί το ‘Pop-Up Store’ για τους συμμετέχοντες του ‘The Sustainable Floor’;

 

Η Βιομηχανία της Μόδας στο εξωτερικό χρησιμοποιεί ολοένα αυξανόμενα το μοντέλο λειτουργίας του ‘Pop Up Store’, καθώς καθιστά την λιανική πώληση πιο άμεση, ευέλικτη και σύμφωνα με τις ανάγκες του νέου επιχειρηματία, γεγονός που σημαίνει εκκίνηση της επιχείρησης με χαμηλά κόστη και δοκιμαστικά μέχρι να γίνει επικερδής με σταθερότητα. 

Ο νέος Επιχειρηματίας μπορεί να μισθώσει τον χώρο που θέλει, στα τετραγωνικά που θέλει, για το χρονικό διάστημα που θέλει, στο budget που θέλει! Τι καλύτερο από αυτό;

 

  • Πως λειτουργεί ο συνεργατικός χώρος πολλών δημιουργών στο Co-Working Space;

 

Το συνεργατικό Ατελιέ για τον δειγματισμό ενδυμάτων, υποδημάτων, αξεσουάρ μέσα στο Designer’s Co-Working Space, ακολουθεί την ίδια λογική του χαμηλού κόστους έναρξης επιχείρησης για ένα νέο δημιουργό. Σε αυτόν τον χώρο θα μπορεί να δειγματίσει τα προϊόντα του, να τα σχεδιάσει, να τα κατασκευάσει, να δημιουργήσει network συνεργατών με την κοινότητα του  ‘The Sustainable Floor’ και να μοιραστεί μαζί τους τις ίδιες ανησυχίες ως νεοφυής επιχείρηση.

Παράλληλα, αν το επιθυμεί υπάρχει ένα πακέτο υπηρεσιών  που περιλαμβάνει υπηρεσίες  Virtual Office, γραμματείας, marketing, visual merchandising, υπηρεσίες styling, δυνατότητα στουντιακής φωτογράφησης συλλογής μέσα στον χώρο, τεχνική υποστήριξη, εξοπλισμό, εκπαίδευση, δικτύωση και σύνδεση με Showroom του εξωτερικού.

Φέτος, εφαρμόζοντας πιστά τα μέτρα ασφαλείας που αφορούν τον Covid-19, θα φιλοξενήσουμε μέσα σε ένα χώρο 250 τμ  μέχρι 15 νέους δημιουργούς και θα τηρηθεί αυστηρά λίστα προτεραιότητας με βάση το πρώτο ραντεβού που θα γίνει στον χώρο μας και ένα score βαθμολογίας που αντικατοπρίζει την ετοιμότητα του νέου σχεδιαστή για επιχειρηματική δραστηριότητα.

Τα πρώτα ραντεβού στον χώρο ξεκινούν από την 1 Οκτωβρίου και οι συμμετοχές θα κλείσουν στις 30 Νοεμβρίου.

Hδη από τώρα έχουμε δηλωμένες συμμετοχές από τους σπουδαστές και αποφοίτους της σχολής μας, όμως ανοίγουμε την αγκαλιά μας σε όλους όσους έχουν φιλόδοξα πλάνα για τη μόδα και θέλουν να μοιραστούν μαζί μας το όραμά τους και τους στόχους τους.

 

  • Πότε ακριβώς ξεκινά η λειτουργία του  ‘The Sustainable Floor’ και με τι κόστη;

 

Αν δεν υπάρξει κάποιο περιοριστικό μέτρο που αφορά την πανδημία,  θα ξεκινήσουμε ιδανικά γύρω στις 15 Δεκεμβρίου ώστε να συμπέσει το εορταστικό κλίμα των Χριστουγέννων με τις δράσεις που ετοιμάζουμε. Διαφορετικά, η έναρξη θα γίνει με το νέο έτος 2021.

Το κόστος συμμετοχής όπως είπαμε είναι χαμηλό και ξεκινά από τα 150 ευρώ/μήνα για  την  χρήση του συνεργατικού χώρου Co-Working Space που θα φιλοξενήσει τις ανάγκες ενός σχεδιαστή για ραφή και δειγματισμό των συλλογών του. Οι υπηρεσίες που προσφέρει ο χώρος είναι πολλές περισσότερες όπως αναλύσαμε προηγουμένως και στο πρώτο ραντεβού γίνεται μία διάγνωση των αναγκών του νέου δημιουργού. 

Η διαδικασία συμμετοχής είναι η εξής: Συμπληρώνει το ειδικό ερωτηματολόγιο και απαντά στα ερωτήματα σχετικά με τους στόχους του μέσα στο επόμενο εξάμηνο. Αυτό το σημείο είναι πολύ κομβικό, γιατί η επιλογή  των επιπλέον υπηρεσιών όπως για παράδειγμα συμμετοχή σε ειδικά workshops ή consulting σε θέματα επιλογής υφασμάτων για τις συλλογές του, θα καθορίσει το end point της παραμονής του στον ‘The Sustainable Floor’ και την εξέλιξή του.

Στόχος μας είναι η ανάπτυξη των νέων δημιουργών,  ώστε κάποια στιγμή να αποχωρήσουν από τον ‘The Sustainable Floor’  βελτιωμένοι και όχι να ‘λιμνάζουν’ δίπλα μας για πάντα.

Οι πρώτοι 15 σχεδιαστές που θα πληρούν τις προϋποθέσεις ετοιμότητας για επιχειρηματική δραστηριότητα, θα ενταχθούν στον χώρο για τους πρώτους 6 μήνες.

 

  • Ποια θα είναι η εξέλιξη του ‘The Sustainable Floor’ στην Αθήνα και πως μπορούν να ωφεληθούν οι νέοι δημιουργοί της Κρήτης, που από όσο γνωρίζουμε τους υποστηρίζετε με ειδικά προνόμια λόγω της καταγωγής σας;

 

Το roadmap για τη επιτυχημένη δράση του ‘Τhe Sustainable Floor’ είναι σε συνάρτηση με τους σχεδιαστές μόδας που θα φιλοξενήσει στην δομή του καθώς και με την περίοδο κρίσης την οποία διανύουμε. 

Οι πρώτοι 15 νέοι σχεδιαστές-δημιουργοί που θα φιλοξενηθούν στην δομή της Αθήνας, θα επιλεγούν με αυστηρά κριτήρια ως προς την δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα καλό πελατολόγιο και πωλήσεις για τους πρώτους 6 μήνες. Φυσικά, θα βρισκόμαστε συνέχεια δίπλα τους για να υποστηρίξουμε το Business Model Canvas που θα συζητήσουμε στην αρχή της συνεργασίας μας.

Μία ακόμη ιδέα που εξετάζουμε είναι η δημιουργία ενός ετήσιου fashion show από τους συμμετέχοντες του ‘The Sustainable Floor’. Αυτό όμως θέλουμε να το δούμε σε συνάρτηση με τους περιορισμούς λόγω Covid-19 και σε σχέση με τον τρόπο που θα πραγματοποιούνται από εδώ και στο εξής οι εβδομάδες μόδας.

Το επόμενο βήμα εκτός Αθηνών θα γίνει με ένα 2ο ‘The Sustainable Floor’ στο Ηράκλειο Κρήτης, από το οποίο κατάγομαι και έχουμε επίσης πολλούς σπουδαστές μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας E-Learning. Λόγω της καταγωγής μου από την Κρήτη, υποστηρίζω προσωπικά την ανάπτυξη των νέων δημιουργών και μέσω της σχολής AthensFashionClub και της θερμοκοιτίδας The Fashion Gate με ειδικές παροχές στα δίδακτρα και προσωπική συμβουλευτική στο αντικείμενο της εμπορικότητας μίας συλλογής.

Επίσης, εδώ και 5 χρόνια, ως σχεδιάστρια αναπτύσσω την επιχειρηματικότητα και την συνεργασία με τις τοπικές υφάντριες ώστε να καταφέρουμε να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο, Κρητικό, Ελληνικό, οικολογικό και εξαγώγιμο ένδυμα με έμπνευση από την παράδοση της Κρήτης.

Από την άλλη, υπάρχει από την πλευρά μας ένα όραμα για επέκταση και δημιουργία δικτύου στο εξωτερικό, το οποίο έχει ήδη επικοινωνηθεί με φορείς που επενδύουν στην Νεοφυή Επιχειρηματικότητα και οι οποίοι εξέφρασαν την άποψη ότι οι δυνατότητες ανάπτυξής του αγγίζουν την παγκόσμια κλίμακα.

 

  • Θέλετε να απευθύνετε κάτι τελευταίο στους νέους σχεδιαστές μόδας-επιχειρηματίες;

 

Να μην φοβάστε να τολμάτε και να μην φοβάστε την αποτυχία. Τα λάθη μας μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι δάσκαλοί μας. Ολοι οι μεγάλοι εφευρέτες πέρασαν από εκεί. Είναι όλα μέρος του παιγνιδιού. Το ένδυμα δεν σταμάτησε ποτέ να αποτελεί είδος βασικής ανάγκης αλλά και πολυτέλειας ταυτόχρονα.

Να φοβάστε όμως την στασιμότητα.

Στο ‘The Sustainable Floor’ θα χαρούμε να δούμε μαζί την επιχειρηματικότητα στη μόδα στην σωστή της διάσταση και να δώσουμε την δυνατότητα σε όλους τους παθιασμένους νέους σχεδιαστές μόδας να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους μαζί μας!

 

O χώρος ‘Τhe Sustainable Floor’ θα λειτουργήσει από τις 15 Δεκεμβρίου 2020, στο κέντρο της Αθήνας, Τζώρτζ 10, 1ος όροφος, Πλατεία Κάνιγγος.

Lifestyle

Διαλέγοντας το πιο όμορφο νυφικό

Βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος όλων, είναι το πιο πολυσυζητημένο, το πιο αξιοσημείωτο σημείο ενός γάμου. Το νυφικό κλέβει πάντα την παράσταση, είτε είναι όμορφα ταιριασμένο, είτε όχι, γι΄ αυτό αξίζει την ιδιαίτερη προσοχή σας.

Η εκλογή του τέλειου νυφικού μπορεί να στοιχίσει την ψυχική σας ηρεμία και να σας γίνει μόνιμος εφιάλτης. Η νύφη μ’ ένα συγκρατημένο ενθουσιασμό προσπαθεί να συγκεντρώσει όσο γίνεται περισσότερες πληροφορίες από τα πιο έμπιστα και καλόγουστα άτομα του περιβάλλοντός της. Προσπαθεί να δημιουργήσει μια εικόνα προσαρμοσμένη με τα πρότυπα από τα διάφορα μοντέλα που βλέπει στα περιοδικά, τις βιτρίνες, τα καταστήματα ή ακόμη παρατηρώντας άλλες νύφες. Πολύ συχνά όμως, φτάνει στη θλιβερή ανακάλυψη ότι όλες οι πληροφορίες που συγκέντρωσε δεν κατάφεραν να την οδηγήσουν σε μια δελεαστική επιλογή. Σε μια επιλογή ανάλογη με τα όνειρα μιας ζωής εναρμονισμένης με τον χαρακτήρα της, όπου ο ρομαντισμός της, η προσωπική της συγκίνηση και αναστάτωση θα συμβαδίζουν. Αυτό συμβαίνει γιατί πολλές φορές τα πρόσωπα του άμεσου περιβάλλοντος μας, ενώ διακατέχονται από υπερβολική αγάπη δεν έχουν τις κατάλληλες γνώσεις και μας παρασύρουν σε λάθος εκλογές. Διότι  η σωστή επιλογή του νυφικού είναι προσωπική υπόθεση της νύφης. Πρέπει πάνω από όλα να κολακεύονται τα πιο όμορφά της χαρακτηριστικά. Επεμβαίνοντας διακριτικά σε καίρια σημεία, στην εικόνα που έχει εκείνη δημιουργήσει στην ονειροφαντασία της.  Γίνεται λοιπόν κατανοητό, πόσο η γνώμη ενός ειδικού γίνεται απαραίτητη, πόσο βοηθάει θετικά χωρίς να δημιουργεί άγχος, αποφεύγοντας λάθος επιλογές. Βεβαίως, μαζί με τη νύφη, ο γαμπρός, οι κουμπάροι και οι γονείς πρέπει να επικοινωνούν  με μια τέλεια αρμονία, όπως ταιριάζει στην ατμόσφαιρα της πιο όμορφης στιγμής δυο ανθρώπων που αποφασίζουν να ζήσουν μαζί.

Ο 12άλογος του σωστού νυφικού

  1. Προσδιορίστε όσο το δυνατόν καλύτερα το σχήμα του κορμιού σας, τις αναλογίες σας και το ύψος.
  2. Βρείτε τα καλύτερα σας σημεία και ποια στυλ φορεμάτων σας κολακεύουν περισσότερο. 
  3. Μην αγοράσετε απολύτως τίποτα που δεν σας εκφράζει προσωπικά. 
  4. Προσέξτε ιδιαίτερα τα πλισέ, τα βολάν, και γενικώς τα περιττά στολίδια. Αν δεν τα συνηθίσατε, αν δεν είναι μέσα στην ιδιοσυγκρασία σας μην τα προτιμήσετε, γιατί μετά από λίγο καιρό θα διαπιστώσετε ότι δεν σας ταιριάζουν.
  5. Προσέξτε ιδιαίτερα το μακιγιάζ σας και το στυλ του χτενίσματός σας. Θέλετε να είστε πιο όμορφη από ποτέ και όχι να μοιάζετε με κάτι που ποτέ δεν υπήρξατε.
  6. Προσδιορίστε ένα καλό κατάστημα που ειδικεύεται στα νυφικά. 
  7. Διαλέξτε ορισμένα στυλ και ποιότητες που σας αρέσουν. Κάντε μία προσεκτική έρευνα και προσδιορίστε τα στοιχεία που πλειοψηφούν. Ο κίνδυνος της πρόβας είναι ότι τα περισσότερα σχέδια δείχνουν θαυμάσια πάνω σας, αλλά μόνον ένα ή το πολύ δύο από αυτά είναι ακριβώς το ομορφότερο νυφικό για σας!
  8. Μην αγοράζετε το νυφικό σας φόρεμα πολύ πιο μπροστά από την ημερομηνία του γάμου. Γιατί όπως οι μέρες του γάμου πλησιάζουν θα αποκτάτε περισσότερες εμπειρίες και θα νιώθετε πλέον ότι είστε αρκετά ενημερωμένη για να κάνετε μια πιο σωστή επιλογή.
  9. Οι ιδέες σας πιθανόν να αλλάξουν. Επίσης πολλές νύφες χάνουν βάρος καθώς οι μέρες του γάμου πλησιάζουν και τότε θα πρέπει να διορθώσετε το νυφικό.
  10. Στη συνέχεια προσέξτε εάν πράγματι το λευκό του χιονιού σας κολακεύει, σας δίνει μια μοναδική έκφραση χαράς και υπερηφάνειας. Η μήπως οι πιο μαλακοί τόνοι του λευκού, του ιβουάρ έρχονται σε περισσότερη αρμονία με τους τόνους της επιδερμίδας σας και δίνουν στα μάτια σας μια μοναδική λάμψη. 
  11. Δεχθείτε ορισμένες αντικειμενικές συμβουλές. Αλλά, με προσοχή γιατί οι φίλοι, οι συγγενείς του στενού σας  περιβάλλοντος μπορεί να σας δώσουν λάθος κατευθύνσεις.
  12. Μια γνωριμία με μια χρωματολόγο ειδική σε θέματα εμφάνισης, μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε χρόνο, να εξοικονομήσετε χρήματα, να σας απομακρύνει από κάθε στεναχώρια και άγχος καθώς επίσης και να σας δώσει τις πλέον κατάλληλες συμβουλές για να οργανώσετε την γκαρνταρόμπα της πρώτης περιόδου του γάμου σας. 

Βάσω Πατεράκη – Σύμβουλος Επικοινωνίας

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η Μεγαλύτερη Ελληνική Αποστολή έρχεται στην Gamescom

Με μεγάλη χαρά και περηφάνια, ο Σύλλογος Δημιουργών Ψηφιακών Παιχνιδιών Ελλάδος (GDA Greece) ανακοινώνει την συμμετοχή της ελληνικής αποστολής στην Gamescom που θα διεξαχθεί στην Κολωνία.

Η ελληνική συμμετοχή συνδιοργανώνεται με την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και την υποστήριξη του ΕΚΟΜΕ. Για τρίτη συνεχή χρονιά, οι Ελληνες δημιουργοί παιχνιδιών θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα project τους στη μεγαλύτερη εμπορική έκθεση ψηφιακής ψυχαγωγίας στην Ευρώπη. Φέτος, η ελληνική αποστολή θα είναι η μεγαλύτερη που έχει συμμετάσχει ποτέ στην Gamescom, φιλοδοξώντας να κατακτήσει την έκθεση και να εντυπωσιάσει την παγκόσμια κοινότητα των gamers και των επαγγελματιών του κλάδου. Με 12 μοναδικά projects, οι Ελληνες δημιουργοί είναι έτοιμοι να αναδείξουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και το πάθος τους για την τέχνη των ψηφιακών παιχνιδιών.


Τα Project της Ελληνικής Αποστολής:

  1. Homeseek από την Traptics
    Ένα μετα-αποκαλυπτικό παιχνίδι στρατηγικής επιβίωσης, τοποθετημένο σε μια
    δυστοπική Γη του επόμενου αιώνα, όπου οι πόροι έχουν εξαντληθεί. Σε μια έρημο,
    όπου το νερό έχει γίνει το νέο χρυσάφι, κάθε απόφαση γίνεται ζήτημα ζωής ή
    θανάτου. Με την καθοδήγηση του πάικτη, η επιβίωση μπορεί να είναι εφικτή.
  2. Selini από την Cymban
    Ο πάικτης βυζίζεται σε μια μη γραμμική περιπέτεια γεμάτη με σκοτεινούς και
    διεφθαρμένους replicants, εναλλακτική βαρύτητα, ένα αρχαίο διαστημόπλοιο, μια
    εγκαταλελειμμένη αλιευτική βάρκα, μυστικές φυλές και άλλα. Καθοδηγεί έναν
    μοναχικό replicant μέσα από τις σκιές και αποκαλύπτει τα μυστικά αυτού του
    κρυπτικού κόσμου. Συνδυάζοντας τα στυλ παιχνιδιών όπως το Inside, Hyper Light
    Drifter και Environmental Station Alpha, το SELINI μεταμορφώνεται σε ένα 2.5D story-
    rich metroidvania επικεντρωμένο στην εξερεύνηση ενός αινιγματικού
    διασυνδεδεμένου κόσμου.
  3. Chantey από την Gordyn Code
    Ένα pirate-metal-inspired, top-down adventure game αναπτυγμένο για την σειρά φορητών κονσολών GAMEBOY™. Τοποθετημένο σε μια εναλλακτική ιστορία όπου η μυθολογία των πειρατών της Χρυσής Εποχής συναντά τους δυνατούς ρυθμούς του heavy metal, οι παίκτες ξεκινούν ένα επικό ταξίδι για να συλλέξουν μυστηριώδεις ναυτικές μελωδίες, τις οποίες θα χρησιμοποιήσουν σε ρυθμικές μάχες για να ξεπεράσουν εχθρούς, να πλοηγηθούν σε επικίνδυνα νερά και να επιβιώσουν από τους τρόμους που κρύβονται κάτω από τα κύματα του ωκεανού. Το Chantey προσφέρει μια μοναδική, cross-genre εμπειρία, συνδυάζοντας στοιχεία κλασικού adventure και rhythm gameplay με σύγχρονο game design και παρουσιάζεται με ένα εντυπωσιακά μοναδικό οπτικό στυλ που ωθεί το υλικό στο όριο των δυνατοτήτων του. Το Chantey διαθέτει επίσης ένα αυθεντικό soundtrack που αντηχεί τον διακριτικό ήχο της pirate metal μουσικής, αποτίοντας φόρο τιμής στα θρυλικά και πρωτοπόρα συγκροτήματα του είδους.
  1. UNSAFE από την Onskulls
    Ένα horror co-op sci-fi game. Ο παίκτης παίζει μόνος ή συνεργάζεται με μια ομάδα
    έως 4 παικτών για να επιβιώσει σε διαφορετικούς διαστημικούς σταθμούς που έχουν
    υποκύψει σε φρίκες της δικής τους κατασκευής. Ο πάικτης έχει τη δυνατότητα
    εξερευνήσει σταθμούς, να ανακαλύψει μυστικά, να ανακτήσει υλικά και να τα
    πουλήσει για να συνεχίσει τον κύκλο επιβίωσης.
    Unsafe Gameplay Trailer
  2. Necrophosis από την Dragonis Games
    Ένα first-person horror adventure που βυθίζει τον παίκτη σε έναν εφιαλτικό-
    κολασμένο κόσμο γεμάτο με παράξενες μορφές και ζοφερά οπτικά εφέ. Ο παίκτης
    εξερευνεί απόκοσμα-σουρεαλιστικά τοπία και ξετυλίγει μυστήρια σε αυτό το
    ατμοσφαιρικό ταξίδι μέσα από το μακάβριο.
  3. Elevator Down από την Envy Softworks 
    Ένα παιχνίδι, κρίσιμο κόμβο του Άλλου Κόσμου – Το Τμήμα Αξιολόγησης Ζωής. Στο
    “Elevator Down”, ο παίκτης παίζει τον ρόλο ενός φύλακα μεταξύ του Παραδείσου και
    της Κόλασης, διορισμένου να παίρνει την σημαντικότερη απόφαση: ποιος Ανεβαίνει
    εν τόπω χλοερώ και ποιος Κατεβαίνει σε κολασμένα βασανιστήρια. Ο παίκτης θα γίνει
    προάγγελος ελπίδας ή εκτελεστής καταδίκης; Θα πρέπει να διερευνήσει τις
    λεπτομέρειες διαφορετικών θρησκειών, να βουτήξει στα βάθη της ηθικής, της
    λύτρωσης και της ανθρώπινης κατάστασης και να ορίσει το πεπρωμένο των Ψυχών.
  1. Dunestake από την Eteros Studios
    Ένα single player, high-risk high-rewarding auto-battler με έμφαση στο betting,
    προσφέροντας ποικιλία στρατηγικών και συνδυασμών που επηρεάζουν τα
    αποτελέσματα των μαχών και του betting.
  2. Spellbound Hearts από την Funigami 
    Ένα visual novel που ακολουθεί την ιστορία του Lycos, ενός βρικόλακα που
    παγιδεύεται σε ένα έρημο κάστρο από μια ισχυρή κατάρα. Συναντά τον νεαρό μάγο
    Zephyros, που αναζητά μια σταγόνα από το αίμα του για να σώσει το χωριό του από
    μια πανώλη. Καθώς οι μοίρες τους διασταυρώνονται, ξεκινούν ένα ταξίδι
    εμπιστοσύνης, λύτρωσης και αγάπης.
  1. Haunted Bloodlines από την Horrified Triangles
    Ένα survival, psychological horror game πρώτου προσώπου. Σε σκοτεινά δωμάτια ενός
    επεκτεινόμενου αρχοντικού, μια τρομακτική ιστορία ξεδιπλώνεται. Καθώς το
    αρχοντικό “αναπνέει”, κρυμμένα μυστικά αποκαλύπτονται μέσα στους τοίχους του. Η
    επιβίωση εξαρτάται από τη δική σου ψυχική υγεία. Θυμήσου πάντα ότι ο χρόνος
    μπορεί να είναι είτε φίλος είτε εχθρός.
  2. Cat Detective Albert Wilde από την Beyond Those Hills 
    Ένα comedy adventure game με στοιχεία noir, sci-fi και mystery, τοποθετημένο σε μια
    φανταστική εκδοχή της Νέας Υόρκης στη δεκαετία του 1930. Με ατμοσφαιρικά
    ασπρόμαυρα vintage γραφικά, αξιαγάπητους ανθρωπόμορφους χαρακτήρες,
    καθηλωτικό Voice-Over και “μη ανθρώπινη” υποκριτική φωνών, το παιχνίδι
    υπόσχεται τουλάχιστον ένα αστείο για τις θηλές μιας γάτας (έχουν έξι!).
  3. Monarchy από την Brain Seal Ltd
    Ένα minimal 2D strategy game που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και διαχείριση μιας
    μοναρχίας, συνδυάζοντας στρατηγική και τακτική.
  4. Arcweave από την Arcweave
    Μια βραβευμένη, cross-device, no-code, collaborative λύση σχεδιασμένη για
    οργανισμούς που δημιουργούν διαδραστικές εμπειρίες. Επειδή είναι web-based,
    οποιοσδήποτε μπορεί να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή αμέσως, χωρίς ανάγκη για
    κουραστικές λήψεις. Τα real-time collaborative features μας επιτρέπουν στις ομάδες
    και τα studios να βλέπουν, να γράφουν και να επεξεργάζονται projects ταυτόχρονα,
    χωρίς καθυστερήσεις. Με πλήρη ενσωμάτωση με Unreal Engine, Unity και Godot
    μέσω των δωρεάν επίσημων plugins μας, καθώς και υποστήριξη τρίτων plugins όπως
    DefArc για Defold, JArcscript για Java και Pixel Crushers Dialogue System για Unity.
    Design And Play Your Interactive Stories With Arcweave

Οι επισκέπτες της Gamescom θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν και να δοκιμάσουν
αυτά τα συναρπαστικά παιχνίδια στο Hall 10.2, Booth F-06G στο Indie Area της Gamescom,
γνωρίζοντας από κοντά τους δημιουργούς τους και μαθαίνοντας την ιστορία και την
έμπνευση πίσω από κάθε project.
Η στήριξη της ελληνικής βιομηχανίας ψηφιακών παιχνιδιών αποτελεί προτεραιότητα για
εμάς. Η Gamescom είναι μια σημαντική πλατφόρμα για την προβολή των ελληνικών
ταλέντων και είμαστε πεπεισμένοι ότι οι δημιουργοί μας θα εντυπωσιάσουν την παγκόσμια
κοινότητα των gamers και των επαγγελματιών του κλάδου για ακόμα μία φορά.
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Continue Reading

Lifestyle

ΚΡΗΤΙΚΟΣ τιμές σταθερά στα κάτω τους!

ΚΡΗΤΙΚΟΣ τιμές σταθερά στα κάτω τους, φροντίζουμε για σταθερά μειωμένες τιμές σε πληθώρα βασικών ειδών.

Δεδομένης της συγκυρίας και της δύσκολης κατάστασης στην οποία βρίσκονται τα
ελληνικά νοικοκυριά, στην ΚΡΗΤΙΚΟΣ προσπαθούμε να επιβεβαιώσουμε την
υπόσχεση «κάθε μέρα δίπλα σας» εξασφαλίζοντας σταθερά χαμηλές τιμές.

Σε συνδυασμό με τα μέτρα της κυβέρνησης κατά της ακρίβειας και με αίσθημα
ευθύνης απέναντι στο καταναλωτικό κοινό, δίνουμε σε όλους την δυνατότητα να
καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες, προσφέροντας πληθώρα προϊόντων σε πιο
συμφέρουσες τιμές.

Είμαστε το supermarket που είναι δίπλα στον καταναλωτή και αποτελεί μέρος της
καθημερινότητάς του, δίνοντας λύσεις με την σιγουριά της καλής σχέσης ποιότητας –
τιμής και της φροντίδας, υλοποιώντας δράσεις που συμβάλλουν στην ευρύτερη
συλλογική ανάγκη του σήμερα για βελτίωση της αγοραστικής δύναμης των
νοικοκυριών.

Continue Reading

Trending