Connect with us

Εκδηλώσεις

Thessaloniki Street Food Festival 2019

Η δημιουργική ομάδα του SoulFood Thessaloniki (Upnloud & Black Radio Berlin)  επιστρέφει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με το Thessaloniki Street Food Festival 2019! Τη μεγαλύτερη γιορτή Street Food και μουσικής στη Θεσσαλονίκη!

Για πρώτη φορά το Thessaloniki Street Food Festival μεγαλώνει, για 3 μέρες, την Παρασκεύη 17, το Σάββατο 18 & την Κυριακή Μαΐου, ο προαύλιος χώρος της Δ.Ε.Θ. μετατρέπεται σ’ ένα τεράστιο γευστικό πάρκο με επιλογές φαγητού απ’ όλο τον κόσμο, δύο μουσικά stages, τρία rest areas, kitchen lab και πολλές ακόμα εκπλήξεις!

Την Παρασκευή ανοίγουμε από τις 6 το απόγευμα μέχρι και τις 12 το βράδυ, ενώ, το Σαββατοκύριακο από τις  12 το μεσημέρι μέχρι και τις 12 το βράδυ, η Θεσσαλονίκη γεύεται και διασκεδάζει με το Thessaloniki Street Food Festival 2019!

Δημιουργούμε μια Τριήμερη γιορτή, ανοιχτή σε όλους!

Για 3 μέρες θα ζωντανέψει  ένα «γευστικό» χωριό με διαφορετικές κουζίνες και γεύσεις απ’ όλο τον κόσμο, θα δοκιμάσουμε για πρώτη φορά την εκλεκτή μπύρα ΝΥΜΦΗ με προέλευση από τη Θεσσαλονίκη και σήμα φυσικά τη Γοργόνα, masterclasses & workshops μαγειρικής με καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου, food market, kids’ corner από την πιο δραστήρια ομάδα της πόλης, το KIDOT, και μουσική με συγκροτήματα και DJs στο live stage και ένα τριήμερο party με την πιο ανήσυχη μουσική ομάδα, τους Street Outdoors!

Έλα στο μεγαλύτερο Street Food Festival της χώρας και ανακάλυψε  νέες γεύσεις και κέρδισε την ευκαιρία να κερδίσεις φαγητό απο τα booths του Street Food Festival…μέχρι την ευκαιρία να βρεθείς στη Νάπολη!

Όλα αυτα θα τα πετύχεις δοκιμάζοντας τη τύχη σου μέσα απο παιχνίδια, workshops, διαγωνισμούς και πολλές ακόμα εκπλήξεις!

H κυριότερη από τις εκπλήξεις μας, μία καινούργια μπύρα από τη Θεσσαλονίκη, η ΝΥΜΦΗ, συστήνεται για  πρώτη φορά στο κοινό της. Οι λάτρεις του φαγητού θα έχουν την ευκαιρία να συνοδεύσουν τις street food επιλογές τους με ιδιαίτερη μπύρα Lager με 5 λυκίσκους, ανθώδη αρώματα και φρουτώδη γεύση. H NΥΜΦΗ αποτελεί μια μπύρα που συν-δημιουργήθηκε με ανθρώπους της Θεσσαλονίκης, έχει σχεδιαστεί στη Θεσσαλονίκη και παράγεται στη Θεσσαλονίκη! Σε περιμένει να την ανακαλύψεις σε κάθε μπαρ του φεστιβάλ…

Φέτος, υποδεχόμαστε την «Κουζίνα» της Κωτσόβολος εξοπλισμένη με τις τελευταίας τεχνολογίας οικιακές συσκευές της HOOVER. Σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια μαγειρικής με οικοδέσποινα την Ελένη Ψυχούλη. Η «Κουζίνα» της Κωτσόβολος θα φιλοξενήσει γνωστούς σεφ, προκαλώντας τους να ετοιμάσουν τις πιο απολαυστικές street γεύσεις.

Αναλυτικά το πρόγραμμα:

HOST by ΕΛΕΝΗ ΨΥΧΟΥΛΗ

Παρασκευή
18.00-18:15 Θοδωρής Γκανάτσιος (Brand Manager της Νύμφης)
η ΝΥΜΦΗ, συστήνεται για  πρώτη φορά στο κοινό της
18.15-19.15 Συμεωνίδης Λουίζος (Vanila Gelato)
21.00-22.00 Νίκος Λιόγγαρης (Chef Consultant)

Σάββατο
12.00-14.00 Μανώλης Παπουτσάκης(Χαρούπι) x Ύπατη Αρμοστεία
15.00-16.00 Βασίλης Χατζόπουλος (Masterchef 2018)
16.00-17.00 Aliraj Anestis (Mongo Sushi)
17.00-18.00 Λευτέρης Αθανασόπουλος (Έργον chef)
18.00-19.00 Ανδρέας Λαγός (Nomad Chef)
20.00-21.00 Κωνσταντίνος Παππαδόπουλος (Εβόρα Eatery)

Κυριακή
12.00-14.00 Μανώλης Παπουτσάκης (Χαρούπι) x Ύπατη Αρμοστεία
14.00-15.00 Φίλιππος Μπαντής (Μπουγάτσα Μπαντής)
15.00-16.00 Φώτης Πλατέλας (Provil Ambassador Chef)
16.00-17.00 Αχιλλέας Πλακίδας (World Class 2018)
17.00-19.00 Θανάσης Κιοσσές (Pizza Please Pizaiolo)
20.00-21.00 Παναγιώτης ξανθής (Έργον chef)

Ώρες λειτουργίας της «Κουζίνας» Κωτσόβολος για τα σεμινάρια μαγειρικής:

Παρασκευή à 17/5 19.00 – 22.00
Σάββατο 18/5 & Κυριακή 19/5 à 12.00 – 22.00

Η Κωτσόβολος βρίσκεται στο Street Food Festival της Θεσσαλονίκης για να προσφέρει μία ξεχωριστή εμπειρία στους επισκέπτες παρέχοντας του δώρα και εκπλήξεις.

Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, με μεμονωμένα αλλά και συνδυαστικά προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις, συμμετέχει στην κορυφαία γιορτή γεύσης προσφέροντας κορυφαία ενέργεια και κορυφαίο … “κέρασμα” για όσους ΠΕΙΝΟΥΝ για δώρα! Το κοινό καλείται να συμμετάσχει σε μια διασκεδαστική ενέργεια για να λάβει μέρος σε έναν μεγάλο διαγωνισμό. Οι νικητές θα παρακολουθήσουν από κοντά το μεγαλύτερο φεστιβάλ πίτσας στην Ιταλία, Pizza Fest, στη Νάπολη τον Σεπτέμβριο, ενώ κάποιοι τυχεροί θα κερδίζουν άμεσα δωρεάν κουπόνια για γεύμα, ή free drinks ή 1+1 γεύμα δώρο, κερασμένα από τη ZeniΘ.

Για πρώτη φορά η Pepsi & το Street Food Festival πάνε παρέα! Η πιο γευστική πρόκληση της χρονιάς είναι γεγονός! H Pepsi σας προσκαλεί να δροσιστείτε με την απολαυστική γεύση της , λαμβάνοντας μέρος στο Pepsi Taste Challenge του Street Food Festival στη Θεσσαλονίκη από τις 17 έως και τις 19 Μαΐου. Ελάτε στο stage της Pepsi στη ΔΕΘ και πείτε μας ποια είναι η αγαπημένη σας γεύση κερδίζοντας μοναδικά δώρα!

Φέτος, για 1η φορά τα  Doritos έρχονται να δώσουν extra γεύση στο Street Food Festival! Οι λάτρεις των tortilla chips, θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις εκρηκτικές γεύσεις των Doritos τις οποίες θα εκτοξεύσουν τα υπέροχα dips που τις συνοδεύουν! Τα Doritos σας περιμένουν στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο υποσχόμενα μια αξέχαστη εμπειρία γεύσης και παιχνιδιού για όλους!

Και να μη ξεχνάμε ότι η Hellmann’s θα είναι μάχιμη σ’ αυτό το Thesaloniki Street Food Festival ! Καθ’ όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ, βρες τα stands της, επίλεξε εντελώς δωρεάν την αγαπημένη σου sauce (mayo, ketchup & mustard) και απόλαυσε το φαγητό σου όπως ένας αληθινός street φάϊ..eater !

Μεγαλύτερος στόχος μας είναι να αναδειχθεί η Θεσσαλονίκη σε γαστρονομική πρωτεύουσα της Ευρώπης, μέσω της τέχνης του φαγητού δρόμου!

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Παρασκευή: 18.00 – 00.00
Σάββατο & Κυριακή: 12.00 – 00.00

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Τα νέα ταλέντα πρωταγωνίστησαν την 2 η μέρα του 33rd Athens FashionWeek

Αφιερωμένη στη δημιουργικότητα και το ταλέντο των νέων σχεδιαστών ήταν η τρίτη μέρα του  33ου Athens Fashion Week. Έντεκα νέοι δημιουργοί παρουσίασαν τις πολλά υποσχόμενες συλλογές τους εντυπωσιάζοντας το κοινό και τη κριτική επιτροπή των New Designers Awards by “HUAWEI WATCH GT4 .”

Οι πρωτοεμφανιζόμενοι σχεδιαστές μόδας παρουσίασαν τις δημιουργίες τους στη κριτική επιτροπή, διεκδικώντας τα βραβεία Best New Designer, Best Trendsetter και Best Catwalk. Τρία βραβείαπου αντιστοιχούν σε πολύ σημαντικά έπαθλα για τη μετέπειτα εξέλιξη τους στον κλάδο της μόδας. Επίσης, αυτή τη σεζόν ανακοινώθηκε κι άλλο ένα βραβείο έκπληξη το Best Fashion Tech Wearable,  εμπνευσμένο από τον χορηγό των New Designers Awards, την εταιρεία Huawei και το νέο της smartwatch HUAWEI WATCH GT4.

Τη διοργάνωση τίμησαν με τη παρουσία τους και τη συμμετοχή τους στην κριτική επιτροπή ο Λάκης Γαβαλάς με την πολυετή εμπειρία του στο χώρο της μόδας και ωςσυνιδιοκτήτης Temeno, η Fashion Editor των Αττικών Εκδόσεων (Madame Figaro, Harpers Bazaar) Κατερίνα Πιπέρη, η Fashion Editor  του περιοδικού L’Officiel Italia η Giorgia Cantarini, η σχεδιάστρια μόδας, καθηγήτρια και ιδιοκτήτρια του  Athens Fashion Club η Μαρία Βυτινίδου και o Sales Manager της Huawei, Γιώργος Ζάρκας. Παρουσιάστρια της τελετής απονομής βραβείων ήταν μια από τις ιέρειες της μόδας και της ομορφιάς, η Τζίνα Αλιμόνου ενώ επίσης, τον λόγο πήρε και  η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Athens Fashion Week, Τόνια Φουσεκη η οποία μίλησε για την σπουδαιότητα του θεσμού και το πως στην πορεία της Εβδομάδας Μόδας αυτός έχει αναδείξει πολλούς ήδη καταξιωμένους σχεδιαστές μόδας.

Το HUAWEI WATCH GT4 είναι ο χορηγός των New Designers AwardsΤο HUAWEI WATCH GT4, χτίζοντας στην 10ετή εμπειρία της Huawei στον τομέα των smartwatches, κάνει ένα τολμηρό “Fashion Forward” βήμα από τα κλασικά σχέδια της σειράς GT, εισάγοντας νέα σχεδιαστικά στοιχεία, διατηρώντας, όμως, τη σύγχρονη γεωμετρική αισθητική των προκατόχων του. Το νέο smartwatch της Huawei συνδυάζει το στυλ με τις τεχνολογικές καινοτομίες και λειτουργίες ευεξίας και φυσικής κατάστασης. Με το HUAWEI WATCH GT4, ο συνδυασμός της τεχνολογίας με την μόδα γίνεται αρμονικά και , δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να εξατομικεύουν το ταξίδι τους στην υγεία και τον αθλητισμό με βοηθό την τεχνολογία, χωρίς να «θυσιάζουν» το στυλ τους.

Επιπλέον, η ΔΕΠΑ και το FISIKON (το οικολογικό και οικονομικό καύσιμό στην κίνηση των οχημάτων) υποστηρίζουν τη νεανική επιχειρηματικότητα, τη δημιουργικότητα και τη ενίσχυση της εξωστρέφεια, με την ανάδειξη παραδειγμάτων αριστείας. Στόχος είναι η ενίσχυση των νέων ανθρώπων αλλά και των creative industries.

Πριν την απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε ένα special runway με looks από τους έντεκα διαγωνιζόμενους με μια δημιουργία από τον καθένα εμπνευσμένη από το smartwatch HUAWEI WATCH GT4, ενώ τα μοντέλα φορούσαν το Fashion Gadget της Huawei συνδυασμένο με την δημιουργία τους.

Νικητές των New Designers Awards by HUAWEI WATCH GT4 αναδείχθηκαν οι:

Best New Designer: Triamia κέρδισε τις εντυπώσεις με τη συλλογή “Recharge your spirit”αποσπώντας το σημαντικό βραβείο που εξασφάλισε το Athens Fashion Week και αντιστοιχεί σε συμμετοχή της νικήτριας σε Fashion Week του εξωτερικού χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση προσφέροντας της μια καταπληκτική εμπειρία για την μετέπειτα καριέρας της.

Η συλλογή A/W 2023-24 “Recharge Your Spirit” διαθέτει τα χαρακτηριστικά ασπρόμαυρα μοτίβα της μάρκας, ενώ η χρωματική παλέτα κυμαίνεται σε ζωηρές αποχρώσεις, δίνοντας μια νότα αισιοδοξίας στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε. Το βραβείο απένειμε η κ. Τόνια Φουσέκη,  Πρόεδρος της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.

Best Trendsetter:Ο νέος σχεδιαστής μόδας Ιωάννης Κουλούρης με την συλλογή  “What is femininity” fall/winter 2023 απέσπασε το βραβείο που αντιστοιχεί σε μονοετές εκπαιδευτικό πρόγραμμα Σχεδιαστών Μόδας “Foundation Fashion Design & Production” το πιο πρωτοπόρο στην Ελληνική Εκπαίδευση, καθώς παρέχει συμμετοχή σε διεθνείς διαγωνισμούς με Χορηγίες των καλύτερων εργοστασίων παραγωγής υφασμάτων και δωρεάν συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις.

Η συλλογή “What is femininity fall/winter 2023” πρόκειται για μια εξερεύνηση της σχέσης μεταξύ των ρούχων και των στερεοτύπων αρρενωπότητας και θηλυκότητας.  Αυτή η συλλογή εξετάζει την τρέχουσα στροφή προς τη γυναικεία ενδυνάμωση, η οποία οδηγεί σε μια αίσθηση ενηλικίωσης. Χρησιμοποιούνται αιχμηρές ραφές χεριών σε συνδυασμό με ρομαντικές πιέτες και βολάν για να προκληθεί ένα τολμηρό φεμινιστικό αίσθημα. Το βραβείο απένειμε o κος Γιώργος Ζάρκας, Sales Manager της Huawei.

Best Catwalk: Τοfashion brand Galactik Geisha με την συλλογήMilky Way Oasisαπέσπασε το βραβείο που αντιστοιχεί σε μια συνέντευξη- παρουσίαση σε fashion μέσο των Αττικών Εκδόσεων. Η έμπνευση της  σχεδιάστριας για την συγκεκριμένη συλλογή εμφανίστηκε σε ένα διαυγές όνειρο, όπου διάφορες εξωγήινες φυλές από το ηλιακό μας σύστημα και τους γύρω αστερισμούς διεξήγαγε μια επική μάχη ενάντια στην καταπιεστική Γαλαξιακή Ομοσπονδία. Βγαίνοντας νικητές, ενώθηκαν για να ξαναχτίσουν τα οικοσυστήματα τους, συνεισφέροντας το καθένα με τη μοναδική του τεχνογνωσία στη δημιουργία του Milky Way Oasis. Το βραβείο απένειμε η  κα Ζωή Μπίρη από το Fisikon, τη ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ.

Επίπλέον, και οι τρεις νικητές κέρδισαν από ένα καταπληκτικό ρολόι HUAWEI WATCH GT4.

Best Fashion Tech Wearable: Η ανταπόκριση, ο ενθουσιασμός και η αγάπη που έχει δείξει ο κόσμος στο νέο αυτό fashion gadget είναι τεράστια και δικαίως το βραβείο αυτό το κέρδισε το smartwatch, HUAWEI WATCH GT4, για τον Fashion Forward συνδυασμό του στυλ και της τεχνολογίας!Το βραβείο το παρέλαβε ο κος Πέτρος Δρακόπουλος, Marketing Director της εταιρείας Huawei, ο οποίος ευχαρίστησε όλους του συμμετέχοντες για τις πρωτοποριακές δημιουργίες τους και την κ. Τόνια Φουσέκη,  Πρόεδρο της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας για την άψογη διοργάνωση, τονίζοντας με την σειρά του πως «Η τεχνολογία έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και η Huawei έχει καταφέρει εκτός από λειτουργικότητα να προσφέρει και μοναδικότητα, συνδυάζοντας έτσι τεχνολογία και μόδα, με τον πιο αρμονικό τρόπο».

Στα New Designers Awards διαγωνίστηκαν και άλλοι 8 ταλαντούχοι νέοι σχεδιαστές (με σειρά εμφάνισης):

Μαρία Αδαμίδου: Παρουσίασε μια συλλογή εμπνευσμένη από τα γκράφιτι και τη hip -hop με σκοπό κάθε ρούχο να δώσει τη δυνατότητα σε κάθε άτομο που το φοράει να μπορεί να εκφράσει τη προσωπικότητα του.

Λαζαρία Μπεντζαρτζιάν: Παρουσίασε τη συλλογή “Armatenery”, που σημαίνει ρίζες και αποτελεί  φόρο τιμής στο ανθεκτικό πνεύμα της αρμενικής κουλτούρας. Εμπνευσμένη από τη βαθιά ριζωμένη ιστορία και την τραγική γενοκτονία των Αρμενίων, τα σχέδιά αγκαλιάζουν υφές και χρώματα που λένε μια δυνατή ιστορία.

Envreta: Παρουσίασε τη συλλογή “ Enchanted Oasis” που είναι εμπνευσμένη από το μαγευτικό τοπίο και τα αρχιτεκτονικά θαύματα των αραβικών ερήμων. Η συλλογή αγκαλιάζει το αρμονικό συνδυασμό του πορτοκαλί, λευκού και τις αποχρώσεις της ανατολής.

Triskeleon : Στη συλλογή Triskélèon αποτυπώνεται το μαγικό μεσογειακό φως και ο ήχος του ανέμου ως ένας τόπος οικείος και καθησυχαστικός. Οι δημιουργίες αυτές αντλούν έμπνευση από τον εντατικό ρυθμό της σύγχρονης ζωής, όπου η τεχνολογία κυριαρχεί, αλλά παράλληλα εκφράζει μια αίσθηση απελευθέρωσης που μόνο το φυσικό περιβάλλον μπορεί να προσφέρει. Στη συλλογή χρησιμοποιήθηκαν αποκλειστικά βιώσιμα υφάσματα.

Στυλιάνα Κουλουντή: Παρουσίασε την συλλογή “the tomorrow’s today”. Πηγή έμπνευσης αποτελεί η διαφορετικότητα του σώματος και η αλλαγή που μπορεί να κάνει ο κάθε άνθρωπος στο σώμα του. Ο όγκος που έχουν τα ρούχα είναι εμπνευσμένος από της καμπύλες του σώματος . Το concept πήρε την κατεύθυνση του sci-fi δηλαδή πιο διαστημικό και πιο φουτουριστικό. Το λευκό χρώμα συμβολίζει την αγνότητα και την ελευθερία.

ΝΜ Nasia Marcou: Μια συλλογή εμπνευσμένη από τους ανθρώπους όλων των ηλικιών που προσπαθούν ακόμα να καταλάβουν ποιοι είναι. Σε όλη αυτή την συλλογή θα δείτε όλες τις κλειστές πόρτες του μυαλού σας που σας εμποδίζουν να αποδεχτείτε αυτό που είστε.

Συλλογές επίσης παρουσίασαν η νέα σχεδιάστρια Βέρα Σεφιλίδου και το fashion brand, Cicad.

Νωρίτερα την ίδια μέρα, oi σπουδαστές της σχολής RK FASHION SCHOOL παρουσίασαν τις μοναδικές δημιουργίες τους στην εβδομάδα μόδας της Αθήνας. Συγκεκριμένα το show άνοιξε με τους πρωτοετείς σπουδαστές του προγράμματος Σχεδίου Μόδας, Τεχνολογία και Κατασκευή που κλήθηκαν να δουλέψουν ομαδικά και υπεύθυνα σχεδιάζοντας και δημιουργώντας μια ανατρεπτική sustainable συλλογή σε συνεργασία με το PERSIL στοχεύοντας στο μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Το θέμα της συλλογής είναι BACK to BLACK και έχει εμβληματικές ροκ επιρροές. 

Χρησιμοποιώντας όλες τις δεξιότητες που αναπτύξανε κατά την διάρκεια των σπουδών τους οι τελειόφοιτοι του προγράμματος παρουσίασαν την πρώτη προσωπική τους capsule collection ως κομμάτι της διπλωματικής τους εργασίας. Η συλλογή αυτή αποτελεί τη γέφυρα από το εκπαιδευτικό περιβάλλον στο επαγγελματικό τους μέλλον.

Η εκδήλωση καλύφθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com που καλύπτει όλα τα Fashion Weeks ανά τον κόσμο, το LOfficiel Arabia, το Elle Serbia,  από την Ιταλία το LOfficiel ,  το Pitty Magazine και το Office Magazine, το Sigma Cyprus κ.α.

Η COSMOTE TV έχει εξασφαλίσει την αποκλειστική τηλεοπτική προβολή της εβδομάδας μόδας και θα παρουσιάσει ένα μοναδικό τηλεοπτικό show με παρουσιάστρια την ταλαντούχα Άννα Πρέλεβιτς σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί!

Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης,  οι παρευρισκόμενοι  έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα εντυπωσιακά showrooms των εταιρειών:  iPerfumes και να δοκιμάσουν αρώματα με ασύγκριτη ποιότητα και διάρκεια,  Pavone Rossa και να ανακαλύψουν τα μοναδικά χειροποίητα ξύλινα γυαλιά ηλίου και οράσεως και το showroom του Brag Fashion με τις ιδιαίτερες χειροποίητες τσάντες.

Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς αλλά και της βιωσιμότητας, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο του παγκόσμιου μη κερδοσκοπικού, περιβαλλοντικού οργανισμούWWF όπου μέρος των εσόδων των εισιτήριων θα διατεθούν για αναδάσωση και δενδροφύτευση σε πληγείσες περιοχές της Ελλάδας.

Χορηγοί της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:

Η Colgate που φοράει το πιο λαμπερό της χαμόγελο και συμμετέχει ως Gold Sponsor στο Athens Fashion Week. Εκεί θα «γνωρίσετε» την οδοντόκρεμα Colgate Max White Ultra που χαρίζει λευκότερα δόντια σε μόλις 3 ημέρες χάρη στη μοναδική της και κλινικά αποδεδειγμένη τεχνολογία λεύκανσης.Κατά τη διάρκεια του event, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα και να φωτογραφηθούν στο special booth, ενώ θα τους περιμένουν και διάφορα δώρα έκπληξη!

Fashion Design Project by Starbucks. Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους στην Ελλάδα, μια χώρα με ισχυρή παράδοση στον καφέ, οι φίλοι του καφέ αγκάλιασαν τα Starbucks, επιλέγοντας τον χώρο των καταστημάτων όχι μόνο ως το χώρο στον οποίο απολαμβάνουν εξαιρετικής ποιότητας καφέ, αλλά και ως το δικό του στέκι. Αυτή τη σεζόν η αγαπημένη εταιρεία καφέ θα είναι χορηγός μετονομασίας του Fashion Design Project και καλεί όλους όσους αγαπούν την μόδα  να σχεδιάσουν ένα ρούχο που να εκφράζει το στυλ και τη προσωπικότητα τους χρησιμοποιώντας τα 3 χρώματα των Starbucks (βαθύ κόκκινο, φούξια και πράσινο).

To SYOSS, μια από τις πιο αγαπημένες μάρκες περιποίησης, βαφών & styling μαλλιών θα είναι ο επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week. Επιδεικνύοντας τη δέσμευσή του στην καινοτομία και την υψηλή ποιότητα, το SYOSS εγγυάται λάμψη και εντυπωσιακά looks, αναδεικνύοντας τις νέες τάσεις της μόδας για Όμορφα μαλλιά, Κάθε μέρα.

Με το δυναμικό tagline “Rethink Fashion”, το Persil, ως επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week, επιδιώκει να υπογραμμίσει τη σημασία της βιώσιμης μόδας και την ανάγκη για μια πιο υπεύθυνη κατανάλωση. Ενώνοντας την τέχνη της μόδας με την περιβαλλοντική συνείδηση, η Persil στρέφεται προς το μέλλον, υιοθετώντας την φιλοσοφία μιας πιο βιώσιμης σκηνής μόδας.

H εταιρεία Demak up γιορτάζει τα 45 χρόνια της με την επετειακή συσκευασία DEMAK’ UP EXPERT οβάλ δίσκοι βαμβακιού η οποία κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό και κάνει την φροντίδα της επιδερμίδας δική σας γιορτή! Η ολοκληρωμένη σειρά ντεμακιγιάζ, δίσκοι βαμβακιού και υγρά μαντηλάκια, κατάλληλα για κάθε τύπο επιδερμίδας και κάθε περίσταση θα είναι στη διάθεση των επισκεπτών του Fashion Week.

Τα Hondos Center  όπου μπορείτε να βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κορυφαία, επώνυμα beauty και fashion brand θα είναι χορηγός της διοργάνωσης και επιφυλάσσει στους επισκέπτες της πολλές εκπλήξεις.

Στην Εβδομάδα Μόδας θα γνωρίσουμε καλυτέρα την Version, την κορυφαία εταιρεία αντιγηραντικής περιποίησης δέρματος με παράδοση 30+ ετών στον χώρο των δερμοκαλλυντικών. Με τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών, ανταποκρίνεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες κάθε τύπου επιδερμίδας, με στόχο την καθημερινή προστασία και φροντίδα του δέρματος.

Χορηγοί σίτισης της 33ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας είναι η αγαπημένη εταιρεία Starbucks και η εταιρεία my nutri που δημιουργήθηκε για να βάλει την υγιεινή διατροφή και την κίνηση στην καθημερινότητα του Έλληνα, με στόχο μία καλύτερη ζωή. Οι  υπηρεσίες της my nutri είναι πρωτόγνωρες στην ελληνική πραγματικότητα και εγγυόνται ορατά αποτελέσματα που θα αλλάξουν τη ζωή κάθε ανθρώπου που θέλει να γίνει καλύτερος και να ζήσει καλύτερα.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Για περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να πατήσετε ΕΔΩ

Continue Reading

Εκδηλώσεις

GOLD & BRONZE Διακρίσεις για τη HATZI FILAX GROUP στα HR Awards 2023

Σε μια λαμπρή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ, ανακοινώθηκαν και απονεμήθηκαν τα βραβεία HR AWARDS 2023 που τιμούν την αριστεία και τη δημιουργικότητα στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού.

Μετά από μια αυστηρή διαδικασία αξιολόγησης, η  HATZI FILAX GROUP απέσπασε GOLD βραβείο στην κατηγορία με τίτλο «Best Internal Use of Academies», για το έργο ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ που υλοποίησε για την επιχείρηση ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ & BRONZE βραβείο στην κατηγορία με τίτλο «Best Change Management Initiatives/Strategy» για το έργο Triumphant Change Management Program που υλοποίησε την επιχείρηση ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ αναφορικά με την εξαγορά του ΣΥΝΠΑ.

Τα Βραβεία παρέλαβαν η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO & Founder της Hatzi Filax Group και η κα Σοφία Σκευοφύλακα, CCO & Co Founder της Hatzi Filax Group και οι κ.κ. Γιώργος Κατωπόδης, Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος και Αθηνά Χριστοδούλακη της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ.

Στο πλαίσιο ανάπτυξής τους, η επιχείρηση ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ εμπιστεύθηκε την HATZI FILAX GROUP εταιρεία με εξειδίκευση στις Ακαδημίες, την Εκπαίδευση και την Συμβουλευτική Ανθρώπινου Δυναμικού,  για την ανάπτυξη ενιαίας εταιρικής κουλτούρας και την δημιουργία μιας ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ Νέας Εποχής, με στόχο την πολυεπίπεδη  εξέλιξη και βελτίωση των δεξιοτήτων του Ανθρώπινου Δυναμικού.

Η κ. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO & Founder της Hatzi Filax Group κατά την παραλαβή του Βραβείου δήλωσε, “είμαι χαρούμενη που βρίσκομαι ανάμεσα σε τόσους HR Leaders, σε τόσους HR Innovators και φίλους και συναδέλφους που καθημερινά υπηρετούν τον Άνθρωπο. Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ για εμάς είναι ένα έργο που έχει ένα σκοπό, να φωτίσει, να φροντίσει και να εκπαιδεύσει τους Ανθρώπους της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ»

Η κ. Σοφία Σκευοφύλακα, CCO & Co Founder της Hatzi Filax Group δήλωσε, «Αυτά τα Βραβεία μας δίνουν την ενέργεια και την αποφασιστικότητα να συνεχίσουμε να εστιάζουμε σε Καινοτόμα Projects σχετικά με την Ανάπτυξη των ανθρώπινων δεξιοτήτων. Είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για την Εταιρεία μας η αναγνώριση μας μεταξύ τόσο μοναδικών ελληνικών επιχειρήσεων.

Μας δίνει την Δύναμη να προχωράμε δυναμικά και να καινοτομούμε»

Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο InterContinental Athenaeum Athens και διοργανώθηκε  για 9η συνεχή χρονιά

από την εταιρεία BOUSSIAS συγκέντρωσε πολλούς εκλεκτούς καλεσμένους από τον χώρο του HR, της επιχειρηματικής δημοσιογραφίας, της εκπαίδευσης, και της επιχειρηματικότητας.

www.hatzifilax.com

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Affidea και Ένωση Γυναικών Δικηγόρων για την «Πρόληψη – Έγκαιρη Διάγνωση και Αντιμετώπιση του Καρκίνου του Μαστού»

Με αφορμή τον Μήνα Πρόληψης του Καρκίνου του Μαστού, όπως έχει καθιερωθεί ο Οκτώβριος από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, ο Όμιλος Affidea και η Ένωση Γυναικών Δικηγόρων Αθηνών και Φίλων “Ελένη Καρύδη” ένωσαν τις δυνάμεις τους, με στόχο την ευαισθητοποίηση γύρω από την ασθένεια, που αποτελεί την πρώτη αιτία θανάτου από καρκίνο σε γυναίκες.

Η ενημερωτική εκδήλωση με θέμα: «Πρόληψη – Έγκαιρη Διάγνωση και Αντιμετώπιση του Καρκίνου του Μαστού», πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2023, για πρώτη φορά στον Δικηγορικό Σύλλογο της Αθήνας, με την υποστήριξη του Ομίλου διαγνωστικών κέντρων Affidea.

Χαιρετισμό απηύθυνε ο κος Δημήτρης Βερβεσός, Πρόεδρος Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, ο οποίος τόνισε ότι κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο σημειώνονται περίπου 2,3 εκατομμύρια νέες διαγνώσεις και μόνο στη χώρα μας καταγράφονται ετησίως περίπου 6.000 νέα περιστατικά, ένας αριθμός που πρέπει να  λειτουργήσει σαν εφαλτήριο επαγρύπνησης. «Το βασικότερο όπλο είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση. Η πρόληψη σημαίνει προστασία. Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την ιατρική  κοινότητα για να δημιουργήσουμε μια κοινωνία που αγκαλιάζει την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση» υπογράμμισε.

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε η κα Χριστίνα Τσαγκλή, μέλος ΔΣ ΔΣΑ, Πρόεδρος Ένωσης Γυναικών Δικηγόρων Αθηνών και Φίλων “Ελένη Καρύδη”, η οποία αναφέρθηκε στη σημασία της γυναικείας ενδυνάμωσης και της ανοιχτής συζήτησης για την νόσο.

Προληπτικός έλεγχος: Το «όπλο» κάθε γυναίκας ενάντια στον καρκίνο του μαστού

Στις απαραίτητες προληπτικές εξετάσεις στις οποίες πρέπει να υποβάλλεται κάθε γυναίκα στο πλαίσιο της φροντίδας της υγείας των μαστών και στα βήματα που ακολουθούν σε περίπτωση ευρήματος στον απεικονιστικό έλεγχο, αναφέρθηκε ο μαστολόγος, χειρουργός μαστού, επιστημονικός υπεύθυνος ιατρείων μαστού Affidea Κηφισιάς, Αθήνας και Περιστερίου, κος Χρήστος Λούμπιας. «Αν η διάγνωση του καρκίνου του μαστού γίνει έγκαιρα, μπορεί να οδηγήσει στην ίαση στο 95% των περιπτώσεων. Γι’ αυτό σημαντικό ρόλο παίζει ο προσυμπτωματικός έλεγχος με αυτοεξέταση-ψηλάφηση, κλινική εξέταση από ιατρό και μαστογραφία ή άλλες απεικονιστικές εξετάσεις, σύμφωνα με τις οδηγίες των ιατρών. Η ενημέρωση είναι το πρώτο και το ουσιαστικότερο βήμα για την πρόληψη. Η πρόληψη όμως δεν σταματάει το κακό» σημείωσε.

Η ψηφιακή μαστογραφία είναι η βασική εξέταση που κάθε γυναίκα πρέπει να συμπεριλαμβάνει στο ετήσιο check-up για την υγεία των μαστών της, ενώ το υπερηχογράφημα μαστού είναι ιδιαίτερα πολύτιμο εργαλείο ως συμπληρωματική εξέταση σε γυναίκες με κλινικά ευρήματα ή με πυκνούς μαστούς. Η διεθνής ιατρική κοινότητα προτείνει η πρώτη μαστογραφία αναφοράς να γίνεται στην ηλικία των 35 ετών και από την ηλικία των 40 και μετά η μαστογραφία να επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο. Στην Ελλάδα, δυστυχώς μόνο το 50% των γυναικών που κάνουν μαστογραφία θα κάνουν και υπέρηχο, και μόλις το 30% αυτών θα δείξουν την εξέταση σε κάποιον ειδικό ιατρό.

Κρίσιμος ο ψυχολογικός παράγοντας για την εκδήλωση της νόσου και την αντιμετώπιση

Από την πλευρά του ο κος Σάββας Σαββόπουλος, Ψυχίατρος-Ψυχαναλυτής, Διδάσκων Ψυχαναλυτής της Ελληνικής Ψυχαναλυτικής Εταιρείας, μέλος Διεθνούς Ψυχαναλυτικής Ένωσης, έδωσε μια άλλη οπτική της νόσου, εξηγώντας πόσο η κακή επί μακρόν ψυχολογική κατάσταση των ασθενών με καρκίνο μπορεί να συντελέσει στην εκδήλωση της νόσου. Ιδιαίτερα αναφέρθηκε στον ψυχολογικό αντίκτυπο της νόσου στον/ην ασθενή και στην οικογένεια, αλλά και στο πόσο σημαντική είναι η αντιμετώπιση της έλλειψης ψυχοκοινωνικής στήριξης των ασθενών. Όπως χαρακτηριστικά είπε «η χειρουργική επέμβαση, η χημειοθεραπεία και η ακτινοβολία, ενώ είναι βασικά μέρη της θεραπείας, μπορούν να επηρεάσουν την σωματική και ψυχική υγεία των ασθενών είτε αμέσως μετά τη θεραπεία είτε αργότερα. Έρευνες έχουν δείξει ότι η ψύχραιμη στάση των ασθενών απέναντι στην διάγνωση της νόσου, χωρίς αρνητικά συναισθήματα και σκέψεις, μπορεί να διασφαλίσει πολύ καλύτερη έκβαση της νόσου και θεραπείας».

Δεν είναι όμως αποκλειστικά γυναικεία υπόθεση, καθώς ο καρκίνος του μαστού μπορεί πολύ σπανιότερα (περίπου 1% των διαγνώσεων) να εμφανιστεί και σε άνδρες. Επιπρόσθετα οι ασθενείς που κατάφεραν να βγουν νικητές από τον καρκίνο του μαστού αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία και το πιθανότερο είναι να μην καταλήξουν από την νόσο τους, αλλά από κάποιο άλλο πρόβλημα υγείας που μπορεί να προκύψει κατά την διάρκεια της ζωής τους. Μάλιστα έχει αποδειχθεί ότι δεν υπάρχει συσχέτιση στην ανάλυση του γονιδιακού κώδικα με τον κληρονομούμενο καρκίνο του μαστού.

Καρκίνος του Μαστού: Η σημασία της έγκαιρης διάγνωσης

Καθηλωτικές ήταν οι ομιλίες από την κα Βασιλική Λύτρα, Δικηγόρο Αθηνών, και την κα Μαρία Γεωργουλή, Δικηγόρο Πειραιά, οι οποίες με θαυμαστή δύναμη ψυχής μοιράστηκαν με το κοινό την βιωματική εμπειρία της νόσησής τους, στέλνοντας το μήνυμα ότι η πρόληψη και η έγκαιρη διάγνωση σώζουν ζωές. Οι δύο ομιλήτριες υπογράμμισαν την σημασία της καλλιέργειας μιας κουλτούρας πρόληψης, τόσο με προληπτικές εξετάσεις όσο και  με συγκεκριμένες αλλαγές στον τρόπο ζωής, ώστε η πλειοψηφία των γυναικών που θα νοσήσουν να διαγνωστούν σε πρώιμο στάδιο και να έχουν καλύτερα αποτελέσματα στην επιβίωση και στο διάστημα ελευθερίας από την νόσο.

Την εκδήλωση συντόνισε η κα Κυριακή Παντελεάκη, Δικηγόρος Αθηνών, Γ.Γ. Ένωσης Γυναικών Δικηγόρων Αθηνών και Φίλων “Ελένη Καρύδη”. Αναφερόμενη στα συμπεράσματα της εκδήλωσης, η κα Νίκη Βασιλοπούλου, Δικηγόρος Αθηνών, Αντιπρόεδρος Ένωσης Γυναικών Δικηγόρων Αθηνών και Φίλων “Ελένη Καρύδη”, έκανε μνεία στα οφέλη της διενέργειας προληπτικών εξετάσεων που μπορούν να ανιχνεύσουν ύποπτες αλλοιώσεις σε αρχόμενα στάδια.

Τέλος, στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Όμιλος Affidea σχεδίασε ειδικά προνομιακά προγράμματα εξετάσεων για τα μέλη της Ένωσης και του συγγενείς Α΄ βαθμού, ενώ θα προχωρήσει σε δωρεάν κλινική εξέταση μαστού από έμπειρη ιατρική ομάδα, καθώς και σε απεικονιστικές εξετάσεις (ψηφιακή μαστογραφία ή/και υπέρηχος μαστού) σε προνομιακή τιμή, σε όσες από τις συγκεκριμένες γυναίκες κριθεί αναγκαίος ο περαιτέρω έλεγχος. Σε μια συμβολική ενέργεια, μάλιστα, η είσοδος του κτηρίου του Δικηγορικού Συλλόγου φωτίστηκε ροζ, στο χρώμα της πρόληψης, για να μεταδώσουν οι δύο φορείς ακόμη πιο δυνατά το μήνυμα αυτό.

Continue Reading

Trending