Connect with us

Οικογένεια

Tips: πέτυχε το στόχο σου!

Σήμερα θα μιλήσουμε για το πως μπορείς να πετύχεις τόσο γρήγορα όσο δεν φανταζόσουν ποτέ.

 

Είναι ένας απλός τρόπος.. Ένα μυστικό αν θέλεις.. Ένα μυστικό που το γνωρίζουμε όλοι οι άνθρωποι αλλά για κάποιον λόγο στην καθημερινότητα το ξεχνάμε. Έτσι λοιπόν σήμερα είμαι εδώ για να στο θυμίσω. Γιατί εάν το εφαρμόσεις θα αρχίσουν να αλλάζουν τα αποτελέσματα σου πάρα πολύ γρήγορα.

 

Επίτρεψε μου να μοιραστώ μαζί σου μια προσωπική ιστορία. Όταν ξεκίνησα να κάνω εκπαιδεύσεις, σεμινάρια, να παρακολουθώ προγράμματα, coaches, ψυχολόγους, ψυχοθεραπευτές, οποιονδήποτε ειδικό θα μπορούσε να μου δώσει μια πληροφορία που θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο στην ζωή μου, παρατηρούσα το εξής: Ενώ μελετούσα και διάβαζα ασταμάτητα, το αποτέλεσμα δεν ερχόταν.

 

Έτσι λοιπόν κάποια στιγμή αναρωτήθηκα – αφού πρώτα, ξεπέρασα το στάδιο του “Αυτά δεν δουλεύουν”, “Δεν είναι για εμένα”, “Είναι φούσκα”, “Είναι λίγο ενθουσιασμός και ξανά πάλι τα ίδια..”, “Λεφτά θέλουν να μου πάρουν” –  Αφού τα ξεπέρασα όλα αυτά μέσα στο μυαλό μου γιατί είδα ότι ήταν μάταια και στην ουσία δεν ήταν αληθινά, άρχισα να ψάχνω την αιτία μέσα σ’ εμένα.

 

Έτσι λοιπόν παρατήρησα ένα μοτίβο. Ενθουσιαζόμουν, μάζευα λεφτά, έπαιρνα το βιβλίο, το σεμινάριο, είτε ήταν Online είτε ήταν Offline, πήγαινα σε ένα σεμινάριο, ή πήγαινα να κάνω μια προσωπική συνεδρία..  Έπαιρνα την γνώση, είτε την έγραφα στο τετράδιο είτε δεν την έγραφα στο τετράδιο, και όταν γύρναγα σπίτι μου το άφηνα και συνέχιζα την καθημερινότητα μου.

 

Στην αρχή ήμουν ενθουσιασμένος από αυτό το καινούργιο “παιχνίδι”, το οποίο είχα αποκτήσει, αλλά στο τέλος της ημέρας τα αποτελέσματα δεν είχαν αλλάξει.

 

Κάποια στιγμή λοιπόν σε ένα σεμινάριο που έκανα άκουσα το εξής. Μας ρώτησε ο εισηγητής  “Πόσα είναι αυτά που ξέρετε;” Οι πιο πολλοί, είχαμε έναν πολύ μεγάλο όγκο πληροφοριών μέσα στο μυαλό μας. Πάρα πολύ μεγάλος ο όγκος των πληροφοριών ο οποίος υπήρχε στα τετράδια, στις σημειώσεις μας.

 

Δεύτερη ερώτηση: “Πόσοι από εσάς χρησιμοποιείτε αυτή την γνώση;” Χμμμ… Εδώ τα χέρια άρχισαν να πέφτουν. Άρχισαν να γίνονται πολύ λιγότερα.

 

Τρίτη ερώτηση: “Πόσοι από εσάς εκτελείτε ακριβώς τις πληροφορίες όπως σας την δίνουν οι ειδικοί, οι εισηγητές;”. Κι εκεί γυρίζω το κεφάλι μου προς τους υπόλοιπους συμμετάσχοντες και ψάχνω στον χώρο. Κανένα χέρι. Και είναι μαγικό. Είναι μαγικό γιατί, κοίταξε τι γίνεται, ποια είναι τα στάδια..

 

Το πρώτο είναι να μην έχουμε την πληροφορία την σωστή. Το δεύτερο είναι αφού αποκτήσουμε την πληροφορία να μην την εφαρμόσουμε. Και το επόμενο στάδιο ποιο είναι; Να την εφαρμόζουμε αλλά με τον δικό μας τρόπο. Και αυτό δεν δουλεύει. Είναι σαν να σου δώσω μία συνταγή από ένα γλυκό, και να την εφαρμόσεις με έναν δικό σου τρόπο. Στην ουσία δεν εκτελείς την συνταγή, εκτελείς αυτό που έχεις μέσα στο μυαλό σου.

 

Αυτό ήταν λοιπόν που έκανα το οποίο με καθυστερούσε πάρα πολύ στο να πετυχαίνω στην ζωή μου. Έτσι λοιπόν ξέρεις τι έμαθα; Έμαθα να γίνομαι πολύ καλός αντιγραφέας. Δηλαδή να μου λες κάτι, να σε παρακολουθώ σαν να μην υπάρχει τίποτε άλλο σε αυτόν τον κόσμο και να το κάνω ακριβώς όπως μου το πεις.

 

Ξέρεις τι άλλο σκέφτηκα; Ένας κλέφτης για να μπορέσει να σπάσει έναν συναγερμό και να μπει μέσα και να διαρρήξει το σπίτι, τι κάνει; Μαθαίνει ακριβώς πως δουλεύει ο συγκεκριμένος συναγερμός.

 

‘Έτσι λοιπόν για να μπορέσω να αναβαθμίσω την γνώση την οποία έχω πάρει, για να κερδίσω χρόνο, τι χρειάζεται να κάνω; Να την εκτελέσω ακριβώς και αφού την επαναλάβω πάρα πολλές φορές και την κάνω δικιά μου τότε και μόνο μπορώ έχοντας διάφορες γνώσεις, διάφορες στρατηγικές να συνθέσω μία άλλη η οποία θα είναι πολύ καλύτερη από αυτές τις οποίες έχω μάθει.

 

Πάνω εκεί βασίζεται και η επιτυχημένη εξέλιξη όλων όσων γνωρίζουμε. Έτσι λοιπόν αν θέλεις να πετύχεις τόσο γρήγορα όσο δεν φανταζόσουν ποτέ τότε πρόσεξε πολύ καλά ποια είναι τα βήματα τα οποία πρέπει να ακολουθήσεις.

 

  1. Να ξέρεις που θέλεις να πας
  2. Να αποκτήσεις την κατάλληλη γνώση που δίνει αποτελέσματα. Όχι οποιαδήποτε γνώση. Εκείνη την γνώση που πραγματικά μπορεί να σε βοηθήσει.
  3. Να εκτελέσεις αυτή την γνώση, δηλαδή να την εφαρμόσεις και
  4. Να την εφαρμόσεις ακριβώς όπως στην δίνει ο ειδικός, ο εισηγητής, ο μέντορας, ο άνθρωπος που ήδη το έχει πετύχει. Ή έχει μελετήσει αυτούς που το έχουν πετύχει.

 

Ακολούθησε αυτά τα #4 βήματα και θα με θυμηθείς.. Τα πράγματα πολλές φορές είναι πολύ πιο απλά απ’ ότι φανταζόμαστε. Αλλά επειδή είτε δεν πάει το μυαλό μας, είτε έχουμε έναν δικό μας μοναδικό τρόπο να κάνουμε τα πράγματα, και ξεχνάμε ότι αυτός ο τρόπος μας αποδυνάμωνε στο παρελθόν, αυτός είναι ο λόγος που πολλές φορές καθυστερούμε, παιδευόμαστε, κουραζόμαστε, απογοητευόμαστε και κάποιες φορές παραιτούμαστε.

 

Έτσι λοιπόν, σύνοψη..

 

  • Που θέλεις να πας
  • Βρες την κατάλληλη γνώση
  • Εφάρμοσε την και
  • Ακολούθησε ακριβώς τις οδηγίες

 

Και η ζωή είναι εκεί πέρα έξω και σε περιμένει.

 

Να θυμάσαι ότι είσαι υπέροχος.

 

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

 

Πηγή: www.manolisischakis.gr

Ψυχολογία

Τεχνικές για τη βελτίωση του στρές

Τεχνικές για τη βελτίωση της ψυχολογικής ευεξίας και τη διαχείριση του στρες: Οδηγός αυτοβελτίωσης

Η ψυχολογική ευεξία είναι ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την ποιότητα ζωής μας. Ωστόσο, η καθημερινή ζωή φέρνει πολλές προκλήσεις και στρες που μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την ψυχική μας κατάσταση. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές τεχνικές που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να βελτιώσουμε την ψυχολογική μας ευεξία και να διαχειριστούμε το στρες. Ας εξερευνήσουμε μερικές από αυτές τις τεχνικές:

  1. Αναπνευστικές Τεχνικές: Η βαθιά αναπνοή μπορεί να βοηθήσει στην άμβλυνση του στρες και στην ενίσχυση της ψυχικής σας ευεξίας. Δοκιμάστε αναπνευστικές τεχνικές όπως η βαθιά αναπνοή της κοιλιάς ή οι ασκήσεις αναπνοής μετρώντας την εισπνοή και την εκπνοή σας.
  2. Ασκήσεις Χαλάρωσης: Η χαλάρωση του σώματος είναι σημαντική για την αντιμετώπιση του στρες. Δοκιμάστε τεχνικές όπως η προοδευτική χαλάρωση μυών ή η αυτούσια αποτελεσματικότητα, όπου συσκευάζετε και χαλαρώνετε κάθε μέρος του σώματός σας.
  3. Διαχείριση του Χρόνου: Η κατάλληλη διαχείριση του χρόνου μπορεί να μειώσει το στρες. Δοκιμάστε να οργανώσετε το χρόνο σας με λίστες καθημερινών καθηκόντων ή με την τεχνική Pomodoro, όπου εργάζεστε για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα με μικρές παύσεις ανάμεσα.
  4. Ασκήσεις Μείωσης των Σκέψεων: Οι αρνητικές σκέψεις μπορούν να αυξήσουν το στρες και να επηρεάσουν την ψυχολογική ευεξία. Δοκιμάστε τεχνικές όπως η αναγνώριση και αντιμετώπιση αρνητικών σκέψεων ή η ανακατεύθυνση των σκέψεων μέσω της προσήλωσης στο παρόν.
  5. Σωματική Δραστηριότητα: Η άσκηση είναι σημαντική για την απελευθέρωση ενέργειας και τη μείωση του στρες. Ασκηθείτε τακτικά, ανεξάρτητα από το είδος της άσκησης που επιλέγετε.
  1. Κοινωνική Υποστήριξη: Η κοινωνική σύνδεση και υποστήριξη μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του στρες και στη βελτίωση της ψυχολογικής ευεξίας. Αναζητήστε τη συντροφικότητα με φίλους και οικογένεια ή συμμετάσχετε σε κοινότητες και ομάδες που σας ενδιαφέρουν.
  2. Διατροφή και Υγιεινή Ζωή: Η υγιεινή διατροφή και οικοσυστημικές συνήθειες μπορούν να επηρεάσουν την ψυχική μας κατάσταση. Προσπαθήστε να τρέφεστε ισορροπημένα και να τηρείτε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, περιλαμβάνοντας ύπνο, άσκηση και χαλάρωση στην καθημερινότητά σας.
  3. Μείωση των Πηγών Στρες: Προσπαθήστε να αναγνωρίσετε τις πηγές στρες στη ζωή σας και να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις με διαφορετικούς τρόπους. Οργανώστε τις προτεραιότητές σας, ζητήστε βοήθεια όταν χρειάζεστε και αναπτύξτε τεχνικές αντιμετώπισης του στρες όπως η αποδοχή και η αντίδραση σε εκείνες τις πηγές.
  4. Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική: Σε ορισμένες περιπτώσεις, η επαγγελματική υποστήριξη από ψυχολόγο ή συμβούλου μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση του στρες και τη βελτίωση της ψυχολογικής ευεξίας. Η ψυχοθεραπεία μπορεί να παρέχει εργαλεία και τεχνικές για την αντιμετώπιση προβλημάτων και την ενίσχυση των δεξιοτήτων αυτοδιαχείρισης.

Συνολικά, η ψυχολογική ευεξία και η διαχείριση του στρες είναι μια διαδικασία που απαιτεί αφοσίωση και προσήλωση, αλλά με τη χρήση των παραπάνω τεχνικών, μπορούμε να καταφέρουμε να δημιουργήσουμε μια πιο ισορροπημένη και ευτυχισμένη ζωή.


Άρθρο από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Ψυχολογία

Πώς μπορούμε να απαλλαγούμε από τις αρνητικές σκέψεις

«Έχω ανακαλύψει ότι, για να ζω πλήρως τη ζωή μου, πρέπει να σκουντάω την ψυχή μου όλη την ώρα, κάθε μέρα, και τότε η ζωή γίνεται πολύ εύκολη», έλεγε η Anne Wilson Schaef. Η ψυχή είναι η μοναδική αληθινή πηγή ειρήνης, αρμονίας και ευγνωμοσύνης. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους, για να αποκτήσουμε επαφή και να καλλιεργήσουμε τη σχέση μας με την ψυχή μας, είναι να ξεφορτωθούμε τα εμπόδια που υπάρχουν ανάμεσα σ’ εμάς και στην καθαρότητα της σκέψης μας.

Συχνά ο αρνητικός τρόπος σκέψης στέκεται εμπόδιο και μας απομακρύνει από την καθαρή κατάσταση σκέψης. Τις περισσότερες φορές χάνουμε τα θετικά μας αισθήματα για τη ζωή, γιατί εγκλωβιζόμαστε σε μια σωρεία αρνητικών σκέψεων, μέχρι να ανακαλύψουμε πως όσο πιο αρνητικά σκεφτόμαστε, τόσο πιο άσχημα γίνονται τα πράγματα.

Για παράδειγμα, μπορούμε να πάψουμε να εστιάζουμε με αποκλειστικότητα και με μεγάλη δόση μονομέρειας σε όλα τα άσχημα που μας συνέβησαν ή μας συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της ζωής μας και να συνειδητοποιήσουμε ότι το τώρα της ύπαρξής μας είναι η μοναδική στιγμή που υπάρχει. Καθώς παύουμε να σκεφτόμαστε ποιος μας έκανε τι στο παρελθόν ή ποιος μας αντιμάχεται στο παρόν, απελευθερώνουμε τον εαυτό μας από τη σκλαβιά της αρνητικής μας ιστορίας ή κατάστασης.

Αν εστιάσουμε την προσοχή μας στη στιγμή που ζούμε και παραμείνουμε σε επαφή με την ψυχή μας, δηλαδή με μια πιο αληθινή κατάσταση συνείδησης, διατηρώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο ανοιχτό το κανάλι της επικοινωνίας μας μαζί της, θα δούμε πως η καρδιά μας θα γεμίσει με θετικά συναισθήματα και θα ζήσουμε την πιο αρμονική πραγματικότητα.

Πολλά πράγματα μας βοηθούν να αφεθούμε και να ζήσουμε με την ψυχή μας. Κάποια από αυτά είναι να είμαστε έντιμοι και ανοιχτοί τόσο με τον εαυτό μας όσο και με τους άλλους.Επίσης, κάτι που κάνει πολύ καλό στην ψυχή μας είναι να επιδιώκουμε την παρέα με ανθρώπους που είναι πρόθυμοι να εξετάσουν τις συνήθειές τους και αν είναι ανάγκη να τις αλλάξουν. Να επιλέγουμε να μας περιβάλλουν άνθρωποι που ευχαριστιούνται την παρέα μας και εμείς τη δική τους, γιατί αλλιώς η κοινωνική συμμετοχή γίνεται και άσκοπη και εξουθενωτική. Να τρέφουμε την ψυχή μας ζώντας κοντά στη φύση, όσο είναι δυνατό, και σύμφωνα με αυτήν.

Όταν βρισκόμαστε στη φύση μας, γίνεται και τα κάποιο τρόπο πιο ξεκάθαρο ότι αποτελούμε τμήμα ευρύτερης διαδικασίας, ενός μεγαλύτερου σύμπαντος, όπου ούτε κυριαρχούμε, ούτε αναγκαστικά κυριαρχούμαστε, αλλά αντίθετα συμμετέχουμε. Να κάνουμε πράγματα που αγαπάμε, να ζούμε απλά και να μοιραζόμαστε την προσωπική μας συνειδητότητα, διότι όταν μοιραζόμαστε αυτά που έχουμε μάθει για τον εαυτό μας, ερχόμαστε σε επαφή με τους άλλους. «Ζω με την ψυχή μου» σημαίνει τιμάω την εξέλιξή μου, την εμπιστεύομαι και φέρω την ευθύνη να ζήσω αυτήν τη ζωή με τα ταλέντα που μου δόθηκαν.


Άρθρο αρχείου

Αναστασία Μουστάκα

Continue Reading

Παιδί

Τιμωρία ή ανάπτυξη της υπευθυνότητας;


Για μας τους γονείς τίποτα δεν είναι πιο προκλητικό από το θέμα της πειθαρχίας ειδικά στη διάρκεια της εφηβείας.Οι περισσότεροι γονείς συνδέουμε την πειθαρχία με την τιμωρία. Μόλις ο έφηβος, αγωνιζόμενος για την ατομικότητά του, έρθει σε διαφωνία με τους γονείς του, τότε οι περισσότεροι γονείς αισθανόμενοι ότι χάνουν τον έλεγχο, τιμωρούν τους εφήβους. Είναι, δυστυχώς, ο μόνος τρόπος με τον οποίο ξέρουν να αντιδράσουν για να σώσουν τον έλεγχο στο σπίτι τους. Είναι όμως σωστή αυτή η αντίδραση;


Η σωστή αντιμετώπιση των γονέων απέναντι στην πειθαρχία είναι να τη βλέπουνε όχι σαν τιμωρία, αλλά σαν μια μέθοδο, που βοηθάει τους εφήβους να γίνουν υπεύθυνοι και ανεξάρτητοι. Αν η συμπεριφορά των εφήβων δεν είναι επικίνδυνη και καταστροφική (δεν φτάνει δηλαδή στα άκρα)
ακολουθούμε μάλλον το ρητό “η πείρα είναι ο καλύτερος δάσκαλος”.


Εάν οι σχέσεις μας με τον έφηβο δεν πάνε καλά, τι πρέπει να κάνουμε; Εκείνο που πιστεύω ότι αρχικά πρέπει να ψάξουμε να βρούμε είναι γιατί ο έφηβος αντιδρά με τον τρόπο αυτό. Σίγουρα υπάρχει κάποιος λόγος. Καλά θα είναι ν’ ανοίξουμε τα αυτιά μας και να ακούσουμε τι μας λέει ο έφηβος, τι πρόβλημα έχει. Μετά να δούμε αν εμείς φταίμε για την κατάσταση, στην οποία έχει περιέλθει. Γιατί,όσο σκληρό και αν ακούγεται αυτό, πίσω από τα προβλήματα των παιδιών μας κρύβονται τα δικά μας προβλήματα, οι δικές μας λάθος κινήσεις. Προβληματικοί γονείς μεταφέρουν τα προβλήματα τους στα παιδιά τους. Γιατί τα παιδιά είναι ο καθρέφτης των γονιών.


Επίσης, πρέπει να δούμε ποια είναι η σχέση μας με τον έφηβο. Μήπως είναι σχέση προϊσταμένου και υφισταμένου; Έτσι πρέπει να είναι; Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όλοι είμαστε ισότιμοι στην οικογένεια. Και σαν ισότιμοι πρέπει να έχουμε αμοιβαία αγάπη και σεβασμό και ν’αντιμετωπίζουμε ο ένας τον άλλον με αξιοπρέπεια.


Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο ρόλος των γονέων στην οικογένεια δεν είναι καταπιεστικός, αλλά καθοδηγητικός και ενθαρρυντικός, προετοιμάζοντας τα παιδιά για την ενηλικίωση. Ο γονέας που δεν αισθάνεται ασφαλής με τον εαυτό του, ασκεί πίεση για να έχει την κυριαρχία. Αντί ν’ αποδέχεται και να ενθαρρύνει το παιδί του, το κατεβάζει και συνεχώς το αποθαρρύνει. Το παιδί, που αναζητά την αγάπη και την αποδοχή των γονιών του, την αναγνώριση της σημαντικότητας του, αποθαρρύνεται και αρχίζει να πιστεύει ότι δεν είναι σημαντικό και αποφασίζει να αναζητήσει την αναγνώριση μέσω της αντίδρασης και της επανάστασης. Αν έχει συμβεί κάτι τέτοιο μη πιστεύετε ότι τα πάντα τελείωσαν. Αυτό μπορεί ν’ αλλάξει!


Ενθαρρύνοντας τον έφηβο μπορείτε να εξαλείψετε την τάση του για επανάσταση. Αν πάψετε να υποδεικνύετε στον έφηβο τα λάθη του, αλλά τον ακούσετε και τον ενθαρρύνετε, θα δείτε τεράστια αλλαγή. Και μη ξεχνάτε να του δείχνετε την αγάπη σας. Η αγάπη σας θα πρέπει να είναι προϋπόθεση ανεξάρτητα από την συμπεριφορά του . Θα προτείνουμε εν συντομία κάποιες αποτελεσματικές μεθόδους, με τις οποίες αντιμετωπίζετε την αρνητική συμπεριφορά και βοηθάτε τον έφηβο να αποκτήσει την ανεξαρτησία του.


Η τιμωρία είναι αρνητική. Η πειθαρχία όμως δεν είναι. Μάλλον είναι μια μέθοδος εκπαίδευσης. Η πειθαρχία που θα προσφέρουμε εμείς είναι αυτοπειθαρχία. Καθοδηγούμε τον έφηβο προς μια υπεύθυνη ανεξαρτησία.Το καλύτερο βέβαια πρότυπο για τα παιδιά είναι οι ίδιοι οι γονείς τους, οι οποίοι χρησιμεύουν ως πρότυπα ωριμότητας, υπεύθυνης συμπεριφοράς και αυτοπειθαρχίας.


Για παράδειγμα γονείς που μιλούν άσχημα στους εφήβους τους και μετά ανησυχούν γιατί τα παιδιά τους μιλούν και συμπεριφέρονται με απρέπεια, θα πρέπει πρώτα να κάνουν κάτι οι ίδιοι για τον εαυτό τους.Είναι, επίσης, απαραίτητο να συμπεριλάβουμε τους εφήβους στη λήψη αποφάσεων. Έτσι ενισχύεται η αυτοεκτίμηση του εφήβου, ο οποίος αισθάνεται πιο ανεξάρτητος, υπεύθυνος και ικανός.Μπορείτε να του παρέχετε ένα επίδομα, το οποίο θα επιλέγει πώς θα το διαθέτει. Εάν απασχολείται σε μια δουλειά μερικής απασχόλησης είναι καλό να είναι ελεύθερος να αποφασίσει
πώς θα ξοδέψει τα χρήματα που κέρδισε.


Οι έφηβοι μπορούν να διαλέγουν το σχολείο, τις εξωσχολικές δραστηριότητες, τους φίλους, τα χόμπι, το χτένισμά τους. Να τους ρωτάμε, αν θέλουν να ακολουθήσουν σε μια οικογενειακή έξοδο ή στις καλοκαιρινές διακοπές. Να ενθαρρύνουμε τη συνεργασία μαζί τους σε θέματα που αφορούν τις υποχρεώσεις του σπιτιού και όλες τις κοινωνικές μας υποχρεώσεις.


Μη ξεχνάτε ότι στην περίοδο της εφηβείας ο νέος κατακτά την δική του ταυτότητα και οδεύει το δρόμο προς τη δική του ανεξαρτησία. Είναι φυσικό και απολύτως λογικό να κάνει ανεξάρτητες επιλογές. Δεν μπορούμε να είμαστε μαζί του σε κάθε απόφαση.Πήραν τις αρχές που τους δώσατε; Βάλανε τα θεμέλια για ένα υγιή χαρακτήρα; Από εκεί και πέρα βαδίζουν το δικό τους δρόμο, που θα τους φέρει στο δικό τους «πεπρωμένο». Εμείς απλώς τους αγαπάμε, τους σεβόμαστε, τους αναγνωρίζουμε ως ανεξάρτητες προσωπικότητες.


Άρθρο αρχείου

Αλεξάνδρα Ευκαρπίδου

Continue Reading

Trending