Connect with us

Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)

To Σχολείο Τουρισμού OnTour ταξιδεύει στη Χαλκιδική.

Στις 10 και 12 Οκτωβρίου θα διοργανωθεί στη Χαλκιδική το Σχολείο Τουρισμού OnTour.

Πρόκειται για μία εκπαιδευτική, μη κερδοσκοπική δράση, η οποία γεννήθηκε από τη σύμπραξη του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ) και του ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. Στόχος του Σχολείου είναι να «εξοπλίσει» τους επαγγελματίες του τουρισμού με νέες γνώσεις, ιδέες και δεξιότητες.. Στο διήμερο Σχολείο οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξειδικευμένους ομιλητές, οι οποίοι θα προσφέρουν σημαντικές γνώσεις μέσα από διαδραστικές εισηγήσεις σε τουριστικά θέματα.

Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, να φέρει κοντά την τοπική κοινωνία και να ενισχύσει την υλοποίηση συνεργιών, αναδεικνύοντας τις αξίες του εθελοντισμού και του συναγωνισμού. Απευθύνεται σε όλους που άμεσα ή έμμεσα, απασχολούνται και επηρεάζουν το τουριστικό προϊόν και τις υπηρεσίες της Χαλκιδικής, καθώς και της ευρύτερης περιοχής.

Το Σχολείο Τουρισμού OnTour  θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν δωρεάν έως και 300 συμμετέχοντες, οι οποίοι, θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από το διεθνές πανεπιστήμιο, με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Υπενθυμίζεται ότι το Σχολείο Τουρισμού On Tour έχει ήδη επισκεφτεί 4 προορισμούς (Πόρο, Όλυμπος, Β. Σποράδες και Χίο) και έχουν συμμετάσχει περίπου 670 άτομα.

Τη διοργάνωση του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, έχει αναλάβει ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, μέσω του τοπικού εκπροσώπου του, κυρίου Γρηγόριου Τάσιου, Α’ αντιπροέδρου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, και της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής. Το Σχολείο Τουρισμού OnTour XΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, τελεί υπό την ακαδημαϊκή Αιγίδα του Διεθνούς Ελληνικού Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ενώ Εθνικοί Υποστηρικτές είναι η Aegean, η Communication Effect, και η Ε-Survey.

Η πρώτη ημέρα θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό Κέντρο Ιερισσού, ενώ η δεύτερη στο Pomegranate Wellness Spa Hotel. Οι συμμετέχοντες της δεύτερης μέρας του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ , θα έχουν την δυνατότητα να μετακινηθούν δωρεάν, με λεωφορεία, από και προς τις περιοχές της Κασσανδρείας και της Νικήτης.

Οι αιτήσεις του Σχολείου Τουρισμού ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ είναι ανοιχτές για:

Συμμετέχοντες – Όλους όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το Σχολείο.

Εθελοντές  – Κατοίκους της περιοχής οι οποίοι θέλουν να προσφέρουν εθελοντική εργασία στην διοργάνωση

Για να μάθετε περισσότερα για το Σχολείο Τουρισμού OnTour πατήστε εδώ.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)

Η εμπορική έκθεση – θεσμός για τις τουριστικές επιχειρήσεις

Η εμπορική έκθεση – θεσμός για τον κλάδο των τουριστικών επιχειρήσεων που αναζητούν κάτι περισσότερο από το παραδοσιακό «σουβενίρ» έρχεται για 5η χρονιά στον Πολυχώρο Αθηναΐς στις 11-12- 13 Ιανουαρίου 2019.

 

Tο meeting point του ελληνικού design και των επιχειρηματιών του τουριστικού κλάδου, η GREEK BRAND NEW, η έκθεση που αναβαθμίζει το παραδοσιακό προϊόν σε πολιτισμικό δώρο, αναμένεται να παρουσιάσει ό,τι πιο καινούριο και πρωτοποριακό σχεδιάζεται και παράγεται στην Ελλάδα σε όλο το φάσμα των εφαρμοσμένων τεχνών.

Στη φετινή διοργάνωση, 64 ελληνικά brands και designers με χρηστικά και διακοσμητικά αντικείμενα, είδη σπιτιού, ρούχα και αξεσουάρ ιδιαίτερου σχεδιασμού και υψηλής ποιότητας θα επαναπροσδιορίσουν την ταυτότητα του ελληνικού «σουβενίρ» αλλά και θα αναδείξουν, όπως κάθε χρόνο, το σύγχρονο ελληνικό design.

Δες όλα τα brands ΕΔΩ

Η GREEK BRAND NEW είναι μια εμπορική boutique έκθεση που προωθεί το ελληνικό design και brands με κοινό όραμα να αλλάξουν το πρόσωπο της Ελλάδας.

Η κάθε χρόνο παρουσία της στην συνεχώς ανερχόμενη τουριστική αγορά και η διαρκής εξέλιξή της τόσο από την πλευρά των εκθετών όσο και επισκεπτών, την κατατάσσει πλέον σε εξέχουσα θέση ανάμεσα στους φορείς νέας πνοής στον κλάδο του ελληνικού επιχειρείν.

Τα αποτελέσματα κάθε χρόνο αποδεικνύουν ότι οι επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού αναγνωρίζουν την μοναδικότητα της διοργάνωσης.

Σε ποιους απευθύνεται

Η GREEK BRAND NEW απευθύνεται στους επαγγελματίες του ελληνικού τουρισμού, ιδιοκτήτες καταστημάτων και υπεύθυνους αγορών πολυκαταστημάτων, ξενοδοχείων και μουσείων και greek concept stores, που θέλουν να ξεχωρίσουν.

Η GREEK BRAND NEWείναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία (ΑΜΚΕ), η οποία ιδρύθηκε από τις 22 εταιρείες που ξεκίνησαν το θεσμό το 2015, και συνδυάζουν κάθε χρόνο την παρουσία τους με νέες επιλεγμένες εταιρείες, δίνοντας πάντα έμφαση στο να τηρηθεί η ποιότητα της έκθεσης στις υψηλές αισθητικές προδιαγραφές που είχαν τεθεί εξ’αρχής και με τον τρόπο αυτό, να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή εμπειρία του επισκέπτη. Υπεύθυνη για την διοργάνωση της GBN2019, καθώς και για τα έτη 2020-2021 θα είναι η εταιρεία διοργάνωσης εκθέσεων Stalexpo, η οποία με την πολυετή εμπειρία της και την συνεχή εξέλιξή της θέτει γερά θεμέλια ώστε η έκθεση να συνεχίσει να είναι θεσμός και να ακολουθεί το όραμα των ιδρυτικών μελών του.

Χώρος: Πολυχώρος Αθηναΐς, Καστοριάς 34-36, στον Βοτανικό
Ωράριο

Το ωράριο της έκθεσης θα είναι 10.00′ – 20.00′ και απευθύνεται αποκλειστικά σε εμπόρους και media. Επίσης, τις ημέρες και ώρες της έκθεσης θα πραγματοποιούνται δωρεάν δρομολόγια με mini bus, από τον σταθμό του μετρό Μεταξουργείο.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Website: greekbrandnew.com
Facebook: @GreekBrandNewExpo
Instagram: @greekbrandnew

STALEXPO T 2108214687, mail [email protected]

Continue Reading

Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)

MARKET EXPO

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στηρίζει ενεργά την προβολή των ποιοτικών αγροτικών προϊόντων της μακεδονικής γης, συμμετέχοντας για πρώτη φορά στην έκθεση «MARKET EXPO 2018», που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Οκτωβρίου 2018 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στα Σπάτα Αττικής.

Η έκθεση MARKET EXPO αποτελεί την πληρέστερη έκθεση τροφίμων και ποτών για την οργανωμένη και τη μικρή λιανική, που αποτελεί έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας τα ιδανικά τρόφιμα και ποτά τόσο για την αγορά της λιανικής όσο και για την εστίαση. Το 2017 επισκέφθηκαν την έκθεση εκπρόσωποι του κλάδου από συνολικά 10 χώρες, ενώ το 2018 η Έκθεση θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον της στην αγορά της Γερμανίας.

Την έκθεση επισκέπτονται ενδιαφερόμενοι από αλυσίδες σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ, χονδρέμποροι, διανομείς, πολυκαταστήματα, παντοπωλεία, κάβες, καταστήματα βιολογικών και οικολογικών προϊόντων, αλλά και ντελικατέσεν, κυλικεία, ζαχαροπλαστεία, αρτοποιεία, εστιατόρια, ξενοδοχεία, προμηθευτικές εταιρείες από την Ελλάδα καθώς και προμηθευτές μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ  από την Ευρώπη, που πραγματοποιούν επιχειρηματικές συναντήσεις με τους συμμετέχοντες.

Στο πλαίσιο της συμμετοχής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, την οποία οργάνωσε η Αντιπεριφέρεια Αγροτικής Οικονομίας και η Αντιπεριφερειάρχης Γερακίνα Μπισμπινά, 16 επιχειρήσεις από την περιοχή θα παρουσιάσουν στους επισκέπτες εκλεκτά τοπικά προϊόντα, τα οποία προσδιορίζουν την ισχυρή ταυτότητα και φήμη των περιοχών προέλευσής τους. Στόχος είναι η αποτελεσματική ανάδειξη της ποιότητας και της μοναδικότητας αυτών των «προϊόντων- σημαία», η προώθησή τους σε νέες αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού και η δικτύωση και γνωριμία των επαγγελματιών του κλάδου των τροφίμων και ποτών από την Ελλάδα και το διεθνή χώρο με τα συγκεκριμένα προϊόντα και τους παραγωγούς τους. Απώτερος σκοπός της συμμετοχής της Περιφέρειας στην εν λόγω έκθεση είναι η επιπρόσθετη αναγνωρισιμότητα και η ανάδειξη της ποιότητας και της μοναδικότητας των ποιοτικών αγροτικών προϊόντων της περιοχής, στην ελληνική και διεθνή λιανική αγορά και εστίαση.

Continue Reading

Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)

Κοσμοπλημμύρα στην ΔΕΘ

Κοσμοπλημμύρα, «εκρηκτικές» συναυλίες και το πιο εντυπωσιακό σημερινό φινάλε με Blues Brothers στην 83η ΔΕΘ

Η μεγαλύτερη ΔΕΘ της τελευταίας εικοσαετίας κατεβάζει σήμερα στις 22:00 την αυλαία της στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, προσφέροντας στους επισκέπτες της ένα ανεπανάληπτο θέαμα, το Blues Brothers Approved Show.

Στη σκηνή των music events live κατευθείαν από μια περιοδεία σε Αμερική και Ευρώπη το Blues Brothers Approved Show, το οποίο έχει εγκριθεί από τους Dan Aykroyd και Judith Belushi, παρουσιάζεται στην 83η ΔΕΘ, ως μέρος της μουσικής κουλτούρας των ΗΠΑ, που είναι η Τιμώμενη Χώρα της φετινής διοργάνωσης.

«Think», «Minnie The Moocher», «Jailhouse Rock», «Shake a Tailfeather”, “Sweet Home Chicago”, «Everybody Needs Somebody To Love» κα, είναι ορισμένα από τα αξέχαστα και διαχρονικά hits, που θα απολαύσουν οι επισκέπτες της ΔΕΘ μέσα από ένα μοναδικό μουσικοχορευτικό show.

Η παράσταση είναι η πρωτότυπη από το London Westend, όπου «ανεβαίνει» με μεγάλη επιτυχία εδώ και χρόνια, ενώ η παραγωγή της έγινε το 1980 από τον σκηνοθέτη John Landis με τον σούπερ σταρ Dan Akroyd και τον αξέχαστο John Belushi.

Υποστηρικτής της παράστασης των Blues Brothers είναι το Κέντρο Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Οι συναυλίες ξεκινούν μετά τις 21:30 στην Πύλη Τόξο του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης και τις παρακολουθούν όλοι οι επισκέπτες της έκθεσης μόνο με το εισιτήριο εισόδου της 83ης ΔΕΘ.

Χθες η σκηνή των music events live «σείστηκε» από την Ελένη Φουρέιρα, η οποία ξεσήκωσε τους χιλιάδες θαυμαστές της, ερμηνεύοντας όλες τις μεγάλες επιτυχίες της.

Παράλληλα, σήμερα τερματίζει στη Νότια Πύλη της ΔΕΘ από τις 13:00-18:00 το 51ο Ράλλυ ΔΕΘ, όπου θα πραγματοποιηθεί η απονομή των επάθλων στους νικητές και θα έχουν όλοι την δυνατότητα να δουν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Στο περίπτερο 14 (αίθουσα Akademia) παρουσιάζεται στις 18:00 το νέο θέμα του FIRST LEGO League για τη νέα σεζόν.

Τους επισκέπτες όλων των ηλικιών περιμένουν και σήμερα τα θεματικά αφιερώματα και οι εκδηλώσεις της 83ης ΔΕΘ για να ενημερωθούν και να διασκεδάσουν.

Για το σύνολο των σημερινών εκδηλώσεων μπορείτε να ενημερώνεστε στο ακόλουθο link: https://tif.helexpo.gr/el/2018_Events_Programme

Το ωράριο της 83ης ΔΕΘ σήμερα είναι 10:00 με 22:00.

Η έκθεση βρίσκεται υπό την αιγίδα του υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης). Επίσημο ποτό της 83ης ΔΕΘ είναι η Coca Cola και επίσημο αυτοκίνητο είναι τα DS Automobiles της εταιρείας Γιαννίρης. Η βιομηχανία «Παπαστράτος» υποστηρίζει την πρωτοβουλία Smoke Free ΔΕΘ. Επίσημα Ξενοδοχεία των Music Events είναι τα Capsis και Capsis Bristol. Η Ένωση Διακοσμητών Βορείου Ελλάδος συνέβαλε στον στολισμό της Θεσσαλονίκης με τα αστέρια στα χρώματα των ΗΠΑ.

Continue Reading

Trending