Connect with us

Επιχειρηματικότητα

British American Tobacco Hellas:300 άνθρωποι βρήκαν απασχόληση!

British American Tobacco Hellas:  Τριπλή βράβευση για την πρωτοβουλία αντιμετώπισης της ανεργίας στο Job Center

Mε το πρότυπο Κέντρο Επανένταξης στην εργασία, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, 300 άνθρωποι σε ανάγκη βρήκαν απασχόληση

Η British American Tobacco Hellas κατέκτησε τρία Hellenic Responsible Business Awards για την πρωτοβουλία δημιουργίας του πρώτου Job Center στην Ελλάδα σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, ενός πρότυπου Κέντρου Επανένταξης στην αγορά εργασίας, για ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη. 

Το Job Center έχει βρει απασχόληση σε περίπου 300 ανθρώπους και η λειτουργία του βασίζεται σε διεθνείς προδιαγραφές συνδυάζοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα την συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη από ειδικούς με παράλληλη δικτύωση με πιθανούς εργοδότες, για ανθρώπους που συμμετέχουν σε κοινωνικά προγράμματα του Δήμου Αθηναίων.

Η εταιρεία κατέκτησε το βραβείο Gold στην κατηγορία «Υπεύθυνες Επιχειρήσεις & SDGs (Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης)» και δύο βραβεία Silver στις κατηγορίες «Πρότυπο Επένδυσης» και «Αριστεία στην Επικοινωνία». Το Job Center αποτελεί υπόδειγμα καλής πρακτικής για πολλούς φορείς, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό και έχει βραβευτεί έξι φορές ως πρότυπο έργο για τη συμβολή σε ένα από τα μεγαλύτερα κοινωνικά προβλήματα της Ελλάδας, την ανεργία.

«Συνεχίζοντας να δίνουμε αξία καθημερινά στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, επιθυμούμε να δείξουμε ότι ακόμα και στα πιο σύνθετα κοινωνικά ζητήματα μπορούν να δημιουργηθούν λύσεις. Οι άνθρωποι της British American Tobacco Hellas είναι σταθερά αρωγοί σε αυτές τις προσπάθειες συμμετέχοντας σε πρωτοβουλίες που μπορούν να κάνουν την διαφορά», αναφέρει ο κ. Στέφανος Διανέλλος, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της British American Tobacco για την Ελλάδα, την Κύπρο, την Μάλτα και το Ισραήλ.

Το Job Center διαθέτει ένα σημαντικό αριθμό διαθέσιμων θέσεων εργασίας και μια μοναδική «βεντάλια» υπηρεσιών που προετοιμάζουν και τελικά βρίσκουν δουλειά σε ευάλωτους πολίτες: ατομικές συναντήσεις με ειδικούς σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού και ψυχολογίας, ομάδες ψυχοκοινωνικής στήριξης, βιωματικά εργαστήρια εκπαίδευσης και συνεργασία με πιθανούς εργοδότες, οργανισμούς και κοινωνικούς φορείς για τη δυνατότητα απασχόλησης σε όσους πληρούν τις προδιαγραφές που τίθενται. Στο Job Center έχουν δικαίωμα συμμετοχής, άνθρωποι που  παραπέμπονται από τα κοινωνικά προγράμματα του Δήμου Αθηναίων, με στόχο την ενδυνάμωση και υποστήριξη στη διαχείριση της μετάβασης κατά τη διάρκεια αναζήτησης εργασίας ως και την επαγγελματική αποκατάστασή τους.

Παράλληλα με το κοινωνικό έργο, η British American Tobacco Hellas, παραμένοντας πιστή στο όραμα και στην πολύχρονη δέσμευσή της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, συνεχίζει τις επενδύσεις. Πρόσφατα, ο Όμιλος της British American Tobacco επέλεξε την Ελλάδα ως μια από τις πρώτες χώρες πανευρωπαϊκά για την πραγματοποίηση επενδύσεων στα προϊόντα δυνητικά μειωμένου κινδύνου – το θερμαινόμενο προϊόν καπνού glo και το προϊόν ατμίσματος Vype – δημιουργώντας σημαντικό αριθμό νέων θέσεων εργασίας και στηρίζοντας σημαντικά τους Έλληνες λιανεμπόρους, προμηθευτές, εργαζόμενους και διανομείς.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έρευνες

Ο COVID-19 ΚΑΙ Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΜΑΣ

H τρυφερή σχέση με τα κατοικίδια μας μπαίνει σε νέους κανόνες καθώς κάθε μέρα η πανδημία του COVID-19 επηρεάζει τις ανθρώπινες κοινωνίες καταλυτικά και διαμορφώνει προτεραιότητες και αναγκαίες αποφάσεις.

Ωστόσο είναι απαραίτητη η συνεχής και επίκαιρη  πληροφόρηση μας, ώστε να διευκολύνεται η πρακτικότητα στην ζωή μας και οχυρώνεται  η ασφάλεια και ευμάρειά μας.

Παρακάτω σας δίνονται  πληροφορίες -κλειδιά, με τα μέχρι σήμερα δεδομένα όπως προκύπτουν από τις επίσημα αναγνωρισμένες Κτηνιατρικές Επιστημονικές Ενώσεις  για την συμπεριφορά του COVID-19 σε σχέση με τα κατοικίδια μας:

  • Η μετάδοση του ιού προκύπτει από την γειτνίαση και την επαφή των ανθρώπων και έχουν καταμετρηθεί κρούσματα και θάνατοι σε όλες τις χώρες της Υφηλίου. Η μόλυνση και η ασθένεια   από τον ιό χαρακτηρίστηκε πλέον πανδημία και υπακούει σε διεθνείς κανόνες και πρωτόκολλά προστασίας. Η μετάδοση γίνεται κατά κύριο τρόπο με την επαφή ενός φορέα ή ασθενή μέσω των σωματικών υγρών και κυρίως το σίελο και τις βλέννες που εκτινάσσονται κατά τον βήχα και το φτέρνισμα. Η ανοσία και η ίαση στον άνθρωπο δεν έχουν  ακόμη εξακριβωθεί επαρκώς. Επίσης παρατηρήσεις δείχνουν ότι ο ιός μεταφέρεται μέσω επιφανειών και αντικειμένων καθώς φαίνεται να έχει αρκετή διάρκεια αντοχής . Για τον λόγο αυτό συστήνεται η επιμελής καθαριότητα των χεριών με απολυμαντικά, νερό και σαπούνι συχνά και η αποφυγή της επαφής του στόματός, της μύτης και των ματιών μας καθώς και των ανοιχτών πληγών στο σώμα μας.
  • Αν και παρατηρήθηκε  ότι ο ιός δυσκολεύεται να επιβιώσει σε πορώδη και ανώμαλες επιφάνειες, πρέπει να γίνουν περισσότερες διαπιστώσεις  για το πως συμπεριφέρεται στο τρίχωμα και το δέρμα των κατοικίδιων, λόγω της θερμότητας, του δερματικού σμήγματος και της υγρασίας.
  • Προς το παρόν έχουν αναφερθεί διεθνώς κατοικίδια και συγκεκριμένα 2 σκύλοι (Hong Kong) και μία γάτα (Belgium) που έχουν μολυνθεί από το κορονοιό SARS-CoV-2 που είναι ο COVID-19. Τα ζώα φαίνεται να μολύνθηκαν από την επαφή με τον ασθενή  ιδιοκτήτη τους. Μέχρι την ώρα που γράφεται το άρθρο αυτό οι επιστημονικές διεθνείς κτηνιατρικές και ιατρικές μελέτες δεν έχουν εντοπίσει ή ερευνήσει ένδειξη μόλυνσης κατοικίδιων μεταξύ τους ή μόλυνση ανθρώπων από κατοικίδια με τον COVID-19.
  • Ωστόσο η σύσταση των Κτηνιατρικών Υπηρεσιών είναι να αντιμετωπίζονται τα κατοικίδια ως επιφάνειες μεταφοράς και να τηρούνται σχολαστικές συνθήκες καθαριότητας όταν χαϊδεύουμε ή αγκαλιάζουμε το ζώο μας ή τα ζώα άλλων ιδιοκτητών.
  • Η κατεύθυνση της προσοχής είναι διπλή. Ενδεχομένως τα κατοικίδια να μεταφέρουν σταγονίδια  ανθρώπων που νοσούν ή και είναι φορείς κατά την επαφή τους μαζί τους, ή αν εμείς είμαστε φορείς να τα μεταδώσουμε μέσω των δικών μας κατοικίδιων στους ανθρώπους που θα τα χαϊδέψουν ή θα έρθουν σε επαφή. 
  • Εφόσον είστε υγιείς συνεχίζετε κανονικά όλες τις δραστηριότητες με τα ζώα συντροφιάς (παιγνίδι, τάισμα, βόλτα ) αλλά τηρείτε σχολαστική καθαριότητα στο εαυτό σας πριν και μετά από κάθε επαφή με το κατοικίδιο σας, με απολυμαντικό και καλό πλύσιμο χεριών και ρούχων. Επίσης φροντίζεται να έχετε περιποιημένο και καθαρό το τρίχωμα , τα άκρα και τα νύχια του ζώου σας και επικοινωνείτε με τον Κτηνίατρο για κάθε ιδιαίτερη περίπτωση ( έκζεμα ζώου, ανοιχτές πληγές ή αν αυτό βρίσκεται σε φαρμακευτική αγωγή).
  • Αν κάποιο άτομο της οικογένειας ή του περιβάλλοντος σας νοσήσει και έχει κατοικίδιο , τότε απομακρύνεται το ζώο από αυτόν, απολυμάνετε τα αντικείμενα και ρούχα του ζώου και καθαρίζεται  το ίδιο καλά .
  • Η υπερβολική ίσως προσοχή είναι απαραίτητη μέχρις ότου υπάρξουν επαρκείς μελέτες για την συμπεριφορά του ιού με τα ζώα.
  • Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να είμαστε αυστηροί με τους κανόνες υγιεινής και να μην μεταφέρουμε τρόφιμα , σκεύη , αντικείμενα των ζώων μας ύστερα από την έξοδο και περίπατο, πάνω στα κρεβάτια , τα ρούχα ή την κουζίνα μας προτού πάρουμε προφυλάξεις.
  • Τα ζώα συντροφιάς ή τα ζώα ασφάλειας με κανένα τρόπο να μην παραμεληθούν  και να συνεχίζουν τακτικά τις επισκέψεις στον κτηνίατρο, ιδιαίτερα το διάστημα αυτό της εντατικοποίησης της προσοχής μας.
  • Θα πρέπει να είμαστε αυστηροί στην παρούσα φάση με τις υπηρεσίες pet sitting, ξενοδοχεία ζώων και άλλες υπηρεσίες, αν δεν διαπιστώσουμε ότι τηρούνται στο έπακρο οι κανόνες υγιεινής και δεν συνωστίζονται τα ζώα ούτε αποτελούν τόπο συγκέντρωσης ανθρώπων χωρίς έλεγχο.
  • Όλοι οι Διεθνείς Κτηνιατρικοί Οργανισμοί συστήνουν να υπάρχει πάντα εποπτεία και συμβουλή των Κτηνίατρων στα ζώα συντροφιάς, καθώς οι Κτηνίατροι ως επιστήμονες έχουν την αμεσότερη και καταλληλότερη σύγχρονη  ενημέρωση και την δυνατότητα να αντιμετωπίζουν τα σχετικά προβλήματα με την επάρκεια και την εμπειρία τους. Εκ της φύσεως δε της εργασίας τους, έχουν αποστειρωμένο και κατάλληλα εξοπλισμένο περιβάλλον ώστε να υπάρξει προφύλαξη και θεραπεία για την αγαστή και διαρκή συνέχεια στην σχέση μας με τους μικρούς μας φίλους αλλά και την ευμάρεια τόσο την δική τους όσο και την δική μας.

ΠΗΓΈΣ: WHO,FVE,AVMA resources

Μαριαννα Τσουλιά Κτηνίατρος – ΑΠΘ

Continue Reading

Έρευνες

Θετικές Προοπτικές Προσλήψεων

Έρευνα Προοπτικών Απασχόλησης της ManpowerGroup για το Β’ Τρίμηνο 2020:

Οι Έλληνες εργοδότες αναφέρουν σταθερά θετικές προοπτικές προσλήψεων για το προσεχές τρίμηνο

  • Οι Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης διαμορφώνονται στο +24%, βελτιωμένες κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
  • Οι ισχυρότερες προθέσεις προσλήψεων αναμένεται να καταγράφουν στον τομέα των Χρηματοοικονομικών, Ασφαλειών, Ακίνητης Περιουσίας και Παροχής Υπηρεσιών προς Επιχειρήσεις, όπου οι Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης ανέρχονται σε +31%. Παράλληλα, οι εργοδότες αναμένουν υγιή δραστηριότητα προσλήψεων στον τομέα της Πρωτογενούς Παραγωγής (Βιομηχανία Εξόρυξης, Γεωργία, Ηλεκτρισμός, Φυσικό Αέριο και Ύδρευση) και της Βιομηχανίας/Παραγωγής, με Προοπτικές της τάξης του +27% και +25% αντίστοιχα.
  • Η πιο αδύναμες προθέσεις προσλήψεων καταγράφονται στον τομέα του Τουρισμού, όπου οι Προοπτικές ανέρχονται σε +17%.
  • Οι εργοδότες στην Ευρύτερη Περιφέρεια Αττικής αναμένουν έναν αισιόδοξο ρυθμό προσλήψεων, αναφέροντας Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης της τάξης του +26%, ενώ οι Προοπτικές ύψους +20% στη Βόρεια Ελλάδα αντανακλούν αισιόδοξα σχέδια προσλήψεων.

 Αθήνα, 10 Μαρτίου 2020 – Οι εργοδότες στην Ελλάδα καταγράφουν σταθερά θετικές προοπτικές προσλήψεων για το χρονικό διάστημα από τον Απρίλιο έως και τον Ιούνιο. Με το 34% των εργοδοτών να αναμένει αύξηση του αριθμού των απασχολουμένων, το 3% να προβλέπει μείωση και το 62% να μην προβλέπει κάποια αλλαγή. Μετά από την εποχική προσαρμογή των δεδομένων, οι Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης ανέρχονται σε +24%. Οι προθέσεις προσλήψεων διατηρούνται σχετικά σταθερές σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο και βελτιώνονται κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.

 «Οι προοπτικές προσλήψεων των εργοδοτών για το Β’ τρίμηνο του 2020 παραμένουν σταθερά σε υψηλό επίπεδο σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Η αγορά της Χρηματοοικονομικών και ειδικά της Ακίνητης περιουσίας εμφανίζει υψηλά ποσοστά προθέσεων απασχόλησης γεγονός που αποδεικνύεται και από την μεγάλη άνοδο σε εγγραφές μεσιτών ακινήτων. Ο κλάδος της Πρωτογενούς παραγωγής εμφανίζεται ισχυρός σε ότι αφορά τις προθέσεις προσλήψεων λόγω της εποχικής υψηλής παραγωγής στον τομέα της Γεωργίας αλλά κυρίως στον τομέα της Ενέργειας όπου ο μετασχηματισμός που υφίσταται (ψηφιοποίηση, πλάνο απανθρακοποίησης, δραστηριοποίηση νέων εταιρειών) κινείται σε υψηλούς ρυθμούς και απαιτεί ανθρώπινο δυναμικό. Παρόλο αυτά, η έλλειψη ταλέντου παραμένει η βασική πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις- η Ελλάδα για το 2019 κατείχε την 3η θέση σε δυσκολία κάλυψης ταλέντων και είναι πιο σημαντικό από ποτέ να ακολουθήσουν  μια ολοκληρωμένη στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού που περιλαμβάνει την ανάπτυξη ταλέντων και δεξιοτήτων», δηλώνει ο Χαράλαμπος Καζαντζίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της ManpowerGroup Ελλάδος.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ: https://www.manpowergroup.com/workforce-insights/data-driven-workforce-insights/manpowergroup-employment-outlook-survey-results#%20

 

Continue Reading

Προγράμματα

Το εργαστήριο αυτό είναι για σένα!

Η καλλιέργεια μιας προσωπικής μάρκας (personal branding) έχει γίνει πιο σημαντική από ποτέ! Στο Youthnest σχεδιάσαμε το εργαστήριο με θέμα “ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΟΥ  BRAND”, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 18.03.20, στις 18:00-21:00, στον χώρο της ΔΕΘ (περίπτερο 15).

Είσαι εργαζόμενος, επιχειρηματίας, εργοδότης ή freelancer; Τότε το εργαστήριο αυτό είναι για σένα!

Είσαι εργαζόμενος ή επιχειρηματίας;

Ένας βασικός λόγος είναι ότι πλέον είναι πολύ δημοφιλές για τους εργοδότες να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν τους κατάλληλους εργαζόμενους! Σύμφωνα με έρευνα του CareerBuilder του 2018, το 70% των εργοδοτών χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα για να ελέγξει τους υποψηφίους κατά τη διαδικασία πρόσληψης και το 43% των εργοδοτών χρησιμοποιεί τα social media για να ελέγξει τους υπαλλήλους τους!

Είσαι εργοδότης;

Η ανάπτυξη της προσωπικής μάρκας (personal branding) είναι φοβερά ωφέλιμη αν είσαι εσύ ο εργοδότης. Οι εταιρείες πρέπει να ενθαρρύνουν τους εργαζόμενους να δημιουργούν ισχυρό προσωπικό branding, επειδή είναι καλή πρακτική και για τις ίδιες! Όταν οι εργαζόμενοι εκπροσωπούν την επιχείρησή τους σε συνέδρια ή εκδηλώσεις, παρέχουν και στον οργανισμό μεγαλύτερη έκθεση. Οι εργαζόμενοι μπορούν να βοηθήσουν στην απόκτηση νέων πελατών και να διατηρήσουν τους υπάρχοντες όταν θεωρούνται αξιόπιστοι από τους καλύτερους παίκτες της εκάστοτε αγοράς.

Είσαι ελεύθερος επαγγελματίας (freelancer);

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο η προσωπική μάρκα είναι πολύτιμη είναι ότι η οικονομία των ελεύθερων επαγγελματιών δεν πρόκειται να υποχωρήσει σύντομα. Ο μέσος άνθρωπος μετακινείται σε θέσεις εργασίας κάθε δύο έως τρία χρόνια (είτε εσωτερικά σε μία εταιρεία είτε σε άλλες εταιρείες). Ενώ, μέχρι το 2020, οι ελεύθεροι επαγγελματίες που εργάζονται στο εξωτερικό και οι σύμβουλοι θα ανέρχονται στο 43% του εργατικού δυναμικού των ΗΠΑ.

Σε ποιους απευθύνεται:

Το εργαστήριο “Το προσωπικό σου Brand” απευθύνεται σε όποιον θέλει να εξελιχθεί προσωπικά και επαγγελματικά, ανεξαρτήτως αντικειμένου σπουδών ή ενασχόλησης: νέοι επαγγελματίες του ιδιωτικού/δημόσιου τομέα, νέοι επιχειρηματίες, φοιτητές, και γενικότερα σε όποιον θέλει να ακολουθεί τις παγκόσμιες εργασιακές τάσεις, να ενημερώνεται και να εξελίσσεται.

Τι θα μάθεις;

Μέσα από το διαδραστικό εργαστήριο θα εξερευνήσεις τις πτυχές του χαρακτήρα σου που ενδυναμώνουν το προσωπικό σου brand. Θα μελετήσουμε τους τύπους προσωπικού brand, θα μάθεις πώς συνδυάζεται η συναισθηματική νοημοσύνη με το προσωπικό brand, καθώς επίσης και πώς επικοινωνείς πιο αποδοτικά αυτό με το οποίο ασχολείσαι. Τέλος, θα δείς χρήσιμα παραδείγματα από την αγορά και τις σύγχρονες τάσεις που ακολουθούν οι μεγάλες εταιρίες.  Συγκεκριμένα, θα μάθεις:

  • Πώς να παρουσιάζεις επιτυχημένα τον εαυτό σου
  • Πώς να εντοπίσεις και να περιγράψεις χαρακτηριστικά του εαυτού σου
  • Μέσα αυτοπαρουσίασης
  • Τι σημαίνει προσωπική μάρκα (personal brand)

Γιατί να πάρεις μέρος στα εργαστήρια;

  • Θα επενδύσεις στον εαυτό σου και στην καριέρα σου
  • Θα βιώσεις ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβεις άμεσο feedback και να συζητήσεις τους προβληματισμούς σου​
  • Θα αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου, εξασκώντας τις πιο δημοφιλείς δεξιότητες στην αγορά σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον.
  • Θα έρθεις σε επαφή με άλλους συμμετέχοντες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με σένα

Διαδικασία συμμετοχής:

Διάβασε περισσότερες πληροφορίες και συμπλήρωσε την φόρμα συμμετοχής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για τις λεπτομέρειες. Θα χαρούμε να σας δούμε στο εργαστήριο μας!

  •  Τιμή εισόδου για ένα εργαστήριο:

30€ γενική είσοδος | 25€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι)

  • Πακέτο εισόδου και για τα 4 εργαστήρια:

100€ γενική είσοδος | 80€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι)

 Περιλαμβάνεται καφές και ελαφρύ σνακ. Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

Continue Reading

Trending