Connect with us

Lifestyle

Volkswagen Polo 1.0 TSI : Αναβάθμιση ουσίας.

H Volkswagen εκσυγχρονίζει το δημοφιλές Polo στα σημεία που είχε αρχίσει να δείχνει την ηλικία του, δηλαδή αισθητικά και ψηφιακά.  

Ένα από τα πλέον αγαπητά αυτοκίνητα της συμπαγούς κατηγορίας B, το Volkswagen Polo, έχει παραχθεί από το 1975 μέχρι σήμερα σε περισσότερα από 18 αντίτυπα. Αυτό και μόνο, το καθιστά ένα από τα ιερά δισκοπότηρα όχι μόνο της γερμανικής μάρκας, αλλά και της αυτοκίνησης γενικότερα.

Τρεισήμισι χρόνια μετά το λανσάρισμά του,  το Polo εκσυγχρονίστηκε με αλλαγές τόσο στην αισθητική, όσο και στα συστήματα ψηφιακής  τεχνολογίας. Στα μηχανικά μέρη δεν έχουμε σημαντικές αλλαγές, όπως μαρτυρά  ο 1.0 TSI κινητήρας των 95 ίππων, στην έκδοση που οδηγήσαμε.

Οι Γερμανοί αναβάθμισαν την εικόνα του ανανεωμένου Polo, χωρίς να αλλοιώσουν τον γνωστό χαρακτήρα του. Από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν άμεσα είναι ο  ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, οι νέες θέσεις για τα φώτα ομίχλης και τα στάνταρ φωτιστικά σώματα LED εμπρός. 

Προαιρετικά διατίθενται και προβολείς IQ.LIGHT LED matrix, στους οποίους προστίθεται και μία οριζόντια φωτεινή λωρίδα από διατρέχει τη μάσκα απ’ άκρη, σ’ άκρη. Πλευρικά η εικόνα είναι αυτή που έχουμε συνηθίσει από το Polo, χωρίς αλλαγές πέραν των νέων σχεδίων στις ζάντες. Πίσω υπάρχει επίσης ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και LED φωτιστικά σώματα, ενώ διαφορετική είναι και η σχεδίασης της πόρτας  του χώρου αποσκευών.

Στο εσωτερικό  του ανανεωμένου  Polo, η μεγάλη αλλαγή σε σχέση με το απερχόμενο  είναι πίσω από το νέο πολυλειτουργικό τιμόνι. Ο πίνακας οργάνων είναι πλέον πλήρως ψηφιακός, με την ονομασία Digital Cockpit, και διαγώνιο  8 ιντσών. Αυτό αφορά στο επίπεδο εξοπλισμού Life που οδηγήσαμε, ενώ υπάρχει διαθέσιμο και το Digital Cockpit Pro με ψηφιακή οθόνη 10.25’’ και R-Line. 

Η κεντρική κονσόλα δεν διαφέρει από εκείνη της προηγούμενης γενιάς, είναι υλοποιημένη με τα ίδια ποιοτικά, μαλακά υλικά, και κυριαρχεί μία κεντρική οθόνη να περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες του συστήματος infotainment. Είναι αφής και έχει διαγώνιο από 6.5’’έως 8”

Για πρώτη φορά  σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας αξιοποιείται το πακέτο IQ.DRIVE Travel Assist που περιλαμβάνει Front Assist µε City Emergency Braking και λειτουργία αναγνώρισης πεζών και ποδηλατών, Lane Assist που επιτρέπει ημιαυτόνομη οδήγηση με ταχύτητες έως και τα 210 χιλιόμετρα/ώρα, Adaptive Cruise Control, Speed Limiter, αναγνώριση κόπωσης οδηγού αλλά και κλήση έκτακτης ανάγκης. 

Το νέο Polo διαθέτει το  ίδιο, πλαίσιο MQB Α0, με μήκος 4.053 μέτρα και  µεταξόνιο των 2.564, με αποτέλεσμα να  εξασφαλίζει ικανοποιητικούς χώρους για τέσσερις ενήλικους επιβάτες. Όσο για τον χώρο αποσκευών, με ρεζέρβα έχει όγκο στα 351 λίτρα, τιμή που είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία. 

Αναφορικά με τον κινητήρα, ο 3κύλινδρος 1000άρης TSI με ισχύ  95 ίππων κάνει αισθητή τη λειτουργία του ηχητικά και συντροφεύει απροβλημάτιστα στην καθημερινότητα, με  κατανάλωση  6 με 7 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Είναι ελαστικός και πρόθυμος στο ανέβασμα των στροφών, με ικανοποιητικές επιδόσεις για την ισχύ του, χάρη στη ροπή των 175 Nm, η μέγιστη τιμή της οποίας αποδίδεται μόλις στις 1.600 σ.α.λ. Ο οδηγός απολαμβάνει ένα πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο, καθώς  το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές, τα  φρένα δυνατά και ανθεκτικά, ενώ η οδική συμπεριφορά εξαιρετικά ισορροπημένη και ασφαλής.

Η τιμή απόκτησης του ανανεωμένου Polo στην έκδοση με τον 1.0lt TSI κινητήρα των 95 ίππων στο επίπεδο εξοπλισμού «Life», είναι 19.250 ευρώ. Αρκετά υψηλή, ωστόσο και ο ανταγωνισμός, με ανάλογο επίπεδο εξοπλισμού και επιδόσεις, δεν βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση πίσω. Ταυτόχρονα, το ανανεωμένο Polo διαθέτει ποιότητα που πείθει, οπότε τι πιο αναμενόμενο από το να  συνεχίσει τη λαμπρή καριέρα των προκατόχων του.

Κώστς Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending