Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Workshop «Motivating Women in Supply Chain”

Στα πλαίσια του Διεθνούς Συνεδρίου Eurolog, που έλαβε χώρα στις 3-4 Απριλίου στην Αθήνα, υπό την αιγίδα των ELA (European Logistics Association ) και ΙLME  (Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδος), η εταιρεία Hatzi Filax είχε την τιμή να παρουσιάσει το Workshop με θέμα «Μotivating Women in Supply Chain”.

Στο Workshop συμμετείχαν καταξιωμένοι επαγγελματίες από ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις, εξειδικευμένοι στο χώρο των logistics, καθώς επίσης και φοιτητές από Βusiness & Economics τμήματα εξειδικευμένων σχολών.

Η παρουσίαση εμπεριείχε πληθώρα διαδραστικών και βιωματικών δραστηριοτήτων, μέσω των οποίων οι συμμετέχοντες  του Workshop έθεσαν ερωτήσεις και έβγαλαν συμπεράσματα, αναλύοντας τη θέση της γυναίκας στο χώρο του Supply Chain.

Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε 4 ομάδες, κάθε μία από τις οποίες έκανε τη δική της παρουσίαση, αναπτύσσοντας τις ιδέες των μελών της. Τα κύρια θέματα απασχόλησης ανά ομάδα ήταν τα εξής:

  • 1η ομάδα: “Opportunities, Networking and Empowerment in Supply Chain”
  • 2η ομάδα: “Recruiting and Retaining Women in Supply Chain”
  • 3η ομάδα: “Mentoring, Support and Training in Supply Chain”
  • 4η ομάδα: “Motivating and Retaining Women in Supply Chain”

Τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από την κάθε ομάδα συνοψίζονται στο παρακάτω κείμενο. Σύμφωνα με αυτά προτείνεται:

  • Να δίνεται περισσότερη προσοχή και έμφαση στις διαδικασίες στελέχωσης και προαγωγών, σε γυναίκες οι οποίες κατέχουν ανώτερες θέσεις.
  • Να αποκτούν δημοσιότητα ο γυναίκες αυτές έτσι ώστε αποκτώντας περισσότερη αναγνωρισιμότητα, να αποτελούν πηγή έμπνευσης και για άλλες γυναίκες που θέλουν να αναπτυχθούν.
  • Οι εργοδότες να είναι ρεαλιστές και ευέλικτοι όσον αφορά στην πρόσληψη γυναικών. Έχουν πολλαπλούς ρόλους, όπως αυτός της μητέρας, λόγω της πολυπραγμοσύνης της φύσης τους.
  • Οι εργοδότες να συμβάλουν ενεργά στην κατάλυση των στερεοτύπων σχετικά με τις γυναίκες στην εφοδιαστική αλυσίδα. Οι τελευταίες έχουν πολύ καλές οργανωτικές και διοικητικές δεξιότητες, εφόδια που μπορούν να προβούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τον χώρο.
  • Οι εταιρείες και η κυβέρνηση να προωθήσουν ευκαιρίες για ανάδειξη διαφορετικών πτυχών και αντικειμένων στο Supply Chain (SP).
  • Μέσω της συνεχούς ανάπτυξης της τεχνολογίας να γίνει προσέλκυση περισσότερων millennials, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στον εμπλουτισμό των ομάδων τους, ανταποκρινόμενοι στην νέα εποχή.
  • Οι γυναίκες να δείχνουν αυτοσεβασμό  καθώς επίσης να παρακινούνται από τις εταιρείες, ώστε να αντιλαμβάνονται την πραγματική τους αξία και να μην δημιουργούν αυτο-σαμποτάζ στις ίδιες και κατ’ επέκταση σε όλες τις γυναίκες που θέλουν να διαπρέψουν στον χώρο.
  • Να παρέχονται ανοιχτές ευκαιρίες οι οποίες θα κατανέμονται με δίκαιο τρόπο και ισομερώς,  στο εργατικό δυναμικό.
  • Να παρέχονται περισσότερες γνώσεις, συμβουλές και εκπαίδευση στις γυναίκες ώστε να εξειδικευθούν πάνω στο αντικείμενο της εφοδιαστικής αλυσίδας, καταλαμβάνοντας εφ’ όσον το επιθυμούν ηγετικές θέσεις
  • Τα μέλη σε μία οικογένεια χρειάζεται να  αλληλοϋποστηρίζονται. Οι γυναίκες συνήθως στηρίζουν την οικογένεια τους, αλλά και η οικογένεια οφείλει να πράττει το ίδιο. Ένα σπίτι ενέχει αρκετές ευθύνες και καταλαμβάνει σημαντικό μέρος του χρόνου των μελών του.
  • Οι επιχειρήσεις στο χώρο του Supply Chain οφείλουν να  ξεκινήσουν μία πολιτισμική αλλαγή. Η αλλαγή αυτή, όπως κάθε αλλαγή, δεν θα είναι εύκολη! Ακρογωνιαίο λίθο θα μπορούσε να αποτελέσει η πολιτική γύρω από την ισότητα, την ανάπτυξη και την εξέλιξη των γυναικών στο χώρο αυτό.
  • Oι εταιρείες χρειάζεται να οργανώνουν ημερίδες ανοιχτής εκπαίδευσης. Οργανισμοί όπως ο ELA και παρόμοιοι, μπορούν να συνεργάζονται με σχολεία και πανεπιστήμια, ώστε να εμπνέουν τις μελλοντικές γενιές να συμμετάσχουν στο χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας και να μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις τους σε αυτές.
  • Να εξετάσουν το ενδεχόμενο της εργασίας από απόσταση για τις  γυναίκες. Με τον τρόπο αυτό, θα είναι πιο ευέλικτες όσον αφορά τις συνολικές τους ευθύνες και υποχρεώσεις.

Όλα τα παραπάνω, αποτελούν λύσεις ή απαντήσεις σε θέματα που απασχολούν τις σύγχρονες γυναίκες αλλά και τις εταιρείες. Ο εκσυγχρονισμός των εταιρειών βάσει του τι χρειάζονται οι γυναίκες, αποτελεί ζήτημα συνεχούς συζήτησης και επαναδιατύπωσης. Οι συνθήκες και οι προϋποθέσεις για τις εργαζόμενες γυναίκες, διαφοροποιούνται ανάλογα με την χώρα, τον κλάδο και την εταιρεία.

Το πιο σημαντικό στοιχείο του Workshop θεωρήθηκε η κατανόηση του πολλαπλού ρόλου της σύγχρονης γυναίκας. Οι γυναίκες οφείλουν από μόνες τους να μην δημιουργούν εμπόδια στους εαυτούς τους και να αναγνωρίζουν τις δυνατότητες τους, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην ανέλιξή και πρόοδό τους, στο χώρο που επιθυμούν.

Ομιλητές

  • Nikole Geerkens – ELA
  • Μαριλένα Αργυρού – OPERATIONS CENTER
  • Οικονομοπούλου Ελένη – ΔΕΣΦΑ
  • Σκρουφούτας Χαράλαμπος – ΔΕΛΤΑ
  • Σταυρίδου Μαρία – SIEMENS
  • Φουντούκης Σπύρος – CITY UNIT COLLEGE
  • Χάτζη Σκευοφύλακα – Hatz Filax  Co Ceo

Παρουσιάστρια του workshop:Σοφία Σκευοφύλακα

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

7η Διεθνής Έκθεση Επαγγελματικών Προϊόντων & Υπηρεσιών Ομορφιάς

Η Μεγαλύτερη και Σημαντικότερη Κλαδική Έκθεση

Επαγγελματικών Προϊόντων Ομορφιάς της Βορείου Ελλάδος

Η 7η Διεθνής Έκθεση Επαγγελματικών Προϊόντων & Υπηρεσιών Ομορφιάς «BEAUTY MACEDONIA Καλοκαίρι 2019», διεξήχθη με Επιτυχία από 18 έως 20 Μαΐου 2019, στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ/HELEXPO (Περίπτερα 15 & 13).

Το συγκριτικό πλεονέκτημα της BEAUTY, από την πρώτη στιγμή μέχρι και σήμερα, που αποτελεί και τον κύριο πόλο έλξης των επισκεπτών της, είναι η μοναδική δυνατότητα που δίνει, για άμεση επαφή των επαγγελματιών, με τις κορυφαίες εταιρείες του ευρύτερου κλάδου της Ομορφιάς.

Τον εκθεσιακό χώρο των περίπου 7.000τ.μ., επισκέφθηκαν 14.438 εγγεγραμμένοι επαγγελματίες, οι οποίοι περιηγήθηκαν στους χώρους της έκθεσης και συνάντησαν από κοντά, 135 εταιρείες/εκθέτες από τους κλάδους της Αισθητικής, του Μακιγιάζ, του Ημιμόνιμου Μακιγιάζ, της Κομμωτικής και της Περιποίησης Άκρων. Με αυτόν τον τρόπο, τους δόθηκε η ευκαιρία να εμπλουτίσουν την γκάμα των υπηρεσιών τους, με νέα προϊόντα και τεχνικές, αφού πρώτα ενημερώθηκαν, δοκίμασαν και έκαναν έρευνα αγοράς σε ποιότητα και τιμές!

Το Συνέδριο της BEAUTY, διεξήχθη στην αίθουσα του «Meeting Point» και προσέλκυσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών, που παρακολούθησαν και ενημερώθηκαν από τις άκρως ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις εξειδικευμένων επαγγελματιών, με ποικιλία θεμάτων (Μακιγιάζ – Ονυχοπλαστική & Nail Art – Κομμωτική – Ημιμόνιμο Μακιγιάζ). Την Κυριακή, ξεκίνησε δυναμικά με ένα show Κομμωτικής γεμάτο φαντασία και θέμα «Μυθικά πλάσματα», από την Καλλιτεχνική ομάδα του «Σωματείου Κομμωτών Ν. Σερρών» και έκλεισε το απόγευμα, με ένα εξίσου εντυπωσιακό Show Κομμωτικής, με θέμα «Looks from the past», που παρουσίασαν οι Καλλιτεχνικές Ομάδες των «PIRAKI PROFESSIONAL» & «SEDE ACADEMY».

Ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα, με τον καλύτερο τρόπο, με το Happening Λήξης Συνεδρίου, που επιμελήθηκε με εξαιρετική επιτυχία, το «Σωματείο Επαγγελματιών Κομμωτών Δυτικής Θεσσαλονίκης». Μας παρουσίασαν ένα φαντασμαγορικό show για τις τάσεις στις κουπ, τα χτενίσματα και το μακιγιάζ του Καλοκαιριού.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία, BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU, προσκαλεί όλους τους επαγγελματίες των κλάδων Παροχής Υπηρεσιών Ομορφιάς, στο επόμενο μεγάλο τους επαγγελματικό «ραντεβού», στη Βόρεια Ελλάδα, την «BEAUTY MACEDONIA Χειμώνας 2019», που θα διεξαχθεί από 30 Νοεμβρίου έως και 2 Δεκεμβρίου 2019, στη HELEXPO, στην Θεσσαλονίκη.

Με μεγάλη μας χαρά επίσης, θα θέλαμε να ανακοινώσουμε και την επόμενη «BEAUTY GREECE Χειμώνας 2019», που θα διεξαχθεί από τις 2 έως και τις 4 Νοεμβρίου 2019, στο ΜΕΚ Παιανίας.

Πληροφορίες: 2109010016 – www.beautygreece.gr

Κάρτες Εισόδου (Μέλη & Νέες Εγγραφές): www.bgt.gr

Facebook Group: BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU (Official Group)

Facebook Page: @BeautyGreeceTradeFairs

Instagram: beauty_greece_trade_fairs

You Tube Channel: Beauty Greece   

Mobile App: “my BEAUTY GR app”   

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΛΕΖΑΝΤΕΣ
1.ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΣΟΔΟΣ & ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ «BEAUTY MACEDONIA ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019»
2.ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
3.ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ «BEAUTY MACEDONIA ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019»
3α.ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΟΜΜΩΤΩΝ Ν. ΣΕΡΡΩΝ Show Κομμωτικής με τίτλο «ΜΥΘΙΚΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ», από την Καλλιτεχνική Ομάδα του «Σωματείου Κομμωτών Ν. Σερρών»
3β. PIRAKI PROFESSIONAL & SEDE GROUP Show Κομμωτικής με τίτλο «LOOKS FROM THE PAST», από τις Καλλιτεχνικές Ομάδες των «PIRAKI PROFESSIONAL» & «SEDE GROUP»
                4. BACKDROP ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΟ «BACKDROP» ΤΗΣ BEAUTY
         5. ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ Happening Λήξης Συνεδρίου «ΚΟΜΜΩΤΙΚΕΣ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ», από την καλλιτεχνική ομάδα του «ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΟΜΜΩΤΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ».
6.ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ:  GEL.IT.UP

ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ: COSMITAL, STAR NAILS –  SERGIO, my BEAUTY APP               

7. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Ημερολόγιο εκθέσεων BEAUTY

Πηγή

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Αγροδιατροφικός Διαγωνισμός «Trophy – Τροφή Challenge»

Εννιά ημέρες απομένουν για να δηλώσετε συμμετοχή στον μεγάλο αγροδιατροφικό διαγωνισμό «Trophy – Τροφή Challenge»

 

Παρατείνεται μέχρι τις 23 Ιουνίου 2019 η προθεσμία συμμετοχής στον Διαγωνισμό «Trophy – Τροφή Challenge». Μέχρι τότε οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους στο www.trophychallenge.gr.

Οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό διεκδικούν:

  1. Απ’ ευθείας συμμετοχή στον τελικό του παγκόσμιου αγροδιατροφικού διαγωνισμού Future Agro-challenge, που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της ΔΕΘ 2019, και παρουσία με περίπτερο στην έκθεση.
  2. Πενθήμερο εκπαιδευτικό ταξίδι στα agri-food τμήματα και ερευνητικά εργαστήρια του Πανεπιστημίου Rutgers στις Η.Π.Α., όπου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν με ερευνητές, επιχειρηματίες και επενδυτές, όλα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καθενός ξεχωριστά.
  3. Xρηματικά έπαθλα ύψους €25.000.

Ο διαγωνισμός «Trophy – Τροφή Challenge», υλοποιείται από το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά», υπό την καθοδήγηση του Πανεπιστημίου Rutgers, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και με την υποστήριξη των Industry Disruptors Game Changers (ID-GC) και της Πρεσβείας των Η.Π.Α. Μέγας δωρητής του ευρύτερου προγράμματος και του “Trophy – Τροφή Challenge” είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), ενώ Χρυσός Χορηγός του Διαγωνισμού η Τράπεζα Πειραιώς.

Οι προτάσεις θα πρέπει να απαντούν σε προκλήσεις των δύο ευρύτερων θεματικών Agri-Tech / Πρωτογενής Παραγωγή και Food-Tech / Επεξεργασία και Ποιότητα Τροφίμων. Οι φιναλίστ θα λάβουν υποστήριξη για την επιχειρηματική τους ανάπτυξη, ειδικά ως προς το business planning και το marketing.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι αφενός να αναδείξει και να επιβραβεύσει καινοτόμες ιδέες, που αξιοποιούν τεχνολογίες αιχμής για να αναπτύξουν προϊόντα, υπηρεσίες και επιχειρηματικές λύσεις στον τομέα της αγροδιατροφής, αφετέρου να δημιουργήσει τη δυνατότητα για νέα πεδία συνεργασίας και να δώσει πρόσβαση σε ευκαιρίες δικτύωσης και χρηματοδότησης. O διαγωνισμός περιλαμβάνει όλους τους τομείς της αγροδιατροφής, από την γεωργική και ζωική παραγωγή μέχρι την επεξεργασία και την τεχνολογία τροφίμων.

Πηγή

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Γυναίκα και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές»

Η επιτυχής εκδήλωση με θέμα: «Γυναίκα και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές» στη Βιβλιοθήκη Θεμάτων Ισότητας και Φύλου της ΓΓΙΦ

 

Η καθολικότητα των ίσων ευκαιριών και της ανεμπόδιστης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία παντού προϋποθέτουν και τη λήψη ειδικών μέτρων

 

Ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία η εκδήλωση με θέμα «Γυναίκες και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές», που πραγματοποιήθηκε στις 11/6/2019 στη Βιβλιοθήκη Θεμάτων Ισότητας και Φύλου της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων (ΓΓΙΦ).

Η Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων, Φωτεινή Κούβελα, στο χαιρετισμό της, επεσήμανε εξ΄ αρχής ότι μέσω της εκδήλωσης προσφέρεται η δυνατότητα να ακουστεί η δυνατή φωνή των γυναικών που υφίστανται αναπηρία, ως άτομα απολύτως και εξίσου ισότιμα όλων μας υπό τις αρχές και τις αξίες της ισότητας των φύλων.

Στη συνέχεια, αναγνώρισε ότι σε καιρούς γενικότερης αμφισβήτησης και συνάμα όμως προόδου και εξελίξεων, είναι τουλάχιστον οξύμωρο οι γυναίκες με αναπηρία να βιώνουν κοινωνικούς αποκλεισμούς, έμφυλες ή/και πολλαπλές διακρίσεις, γεγονός που εντείνει την ανάγκη εντατικοποίησης του αγώνα εκ μέρους όλων μας για την υπέρβαση όλων αυτών των ανισοτήτων. Σε αυτό το πλαίσιο, πρόσθεσε ότι: «Η καθολικότητα των ίσων ευκαιριών και της ανεμπόδιστης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία παντού προϋποθέτουν και τη λήψη ειδικών μέτρων».

Περαιτέρω, έκανε αναφορά στις πολιτικές και τα μέτρα της Κυβέρνησης για τους ανθρώπους με αναπηρία, αλλά και στο έργο της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων, εμμένοντας στη θεματική «Κοινωνική ένταξη και ισότιμη μεταχείριση γυναικών που υφίστανται πολλαπλές διακρίσεις» του «Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ισότητα των Φύλων» της περιόδου 2016-2020, μέσα από τις δράσεις της οποίας επιδιώκεται η οριστική άρση των έμφυλων διακρίσεων και η εγκαθίδρυση της ουσιαστικής  ισότητας και της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Επιπρόσθετα, η κα Κούβελα επεσήμανε ότι η αναγνώριση των δικαιωμάτων όλων των ατόμων με αναπηρία και ιδίως των γυναικών, συνιστά αδιαπραγμάτευτο συνταγματικό δικαίωμα, ώστε η οποιαδήποτε παραβίασή του να αντιτίθεται στο Σύνταγμά μας και τόνισε ότι: «Οι πολιτικές μας, συνολικά, βρίσκονται σε άρρηκτη σύνδεση και συνέχεια των φεμινιστικών διεκδικήσεων, τιμώντας, κατ’ αυτή την αναλογία, τα προτάγματα, τους αγώνες και τις κατακτήσεις του φεμινιστικού κινήματος» και συμπλήρωσε ότι: «Οφείλουμε να συσπειρωθούμε ακόμη περισσότερο, προκειμένου να επιτύχουμε την οριστική απόλαυση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην καθολικότητα και την πληρότητά τους για όλες και όλους ανεξαιρέτως. Και από ένα τέτοιο πλαίσιο είναι αδύνατο να μη λαμβάνεται υπόψη η παράμετρος της αναπηρίας».

 

Πηγή

Continue Reading

Trending