Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Xάτζη Φύλαξ, δύναμη της εκπαίδευσης

Τα τελευταία χρόνια, η κυρία Χάτζη Φύλαξ απασχολήθηκε στο να ξεπεράσει τις δικές της προκλήσεις και να επενδύσει σε επιλογές που οδηγούν στην επιτυχία σε επαγγελματικό και σε προσωπικό επίπεδο, αναγνωρίζοντας ότι η επιτυχία έρχεται μέσα από τις επιλογές και τις βελτιώσεις μας, προσπερνώντας κι αφήνοντας πίσω πρότυπα και αντιλήψεις που περιορίζουν τη ζωή μας.

Ποιες είναι οι τάσεις σήμερα στον τομέα της εκπαίδευσης στις επιχειρήσεις για την εξυπηρέτηση πελατών ;

Οι ανάγκες εκπαίδευσης των εργαζομένων αλλάζουν σημαντικά και καθορίζονται από την ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην καθημερινότητά μας, την εξωστρέφεια της εποχής και την ανάγκη για καλά οργανωμένες επιχειρήσεις που αγαπούν και σέβονται τους πελάτες τους.

Βασική επιδίωξη είναι η συμβολή μου στην δημιουργία  στρατηγικής για την εμπειρία των πελατών των επιχειρήσεων που συνεργάζομαι έτσι ώστε να βελτιωθεί η  ικανοποίηση  του πελάτη, να μειωθεί το άγχος και να αυξηθούν τα κέρδη των επιχειρήσεων που συνεργάζομαι.

Η νέα τάση για το 2018 στην εκπαίδευση είναι η ταχύτητα στη γνώση και στην εφαρμογή της. Για παράδειγμα, ταχύτητα στη γνώση σημαίνει το πόσο γρήγορα και εύκολα μπορεί ο κάθε εργαζόμενος να έχει τις πληροφορίες που χρειάζεται για να εκτελεί τα καθήκοντά του με επιτυχία ή ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται ένα πρόγραμμα, ώστε φεύγοντας από την αίθουσα ο εργαζόμενος να μπορεί να εφαρμόσει αμέσως τις νέες πρακτικές εξυπηρέτησης. Επίσης, θέματα όπως η ταχύτητα με την οποία μπορούμε να πετύχουμε την αλλαγή στη δέσμευση των εργαζομένων ή την ευθυγράμμιση με τους στόχους της νέας χρονιάς. Σήμερα, έχουμε αφήσει πίσω τα τυποποιημένα εκπαιδευτικά προγράμματα και η νέα τάση είναι η απόλυτα εξατομικευμένη γνώση για την κάθε επιχείρηση που απαντά με σαφήνεια στα παραπάνω ερωτήματα. Οι εκπαιδεύσεις είναι βιωματικές, δίνοντας χώρο στους συμμετέχοντες να αναπτύξουν την σκέψη τους και να ενσωματώσουν στην εργασία τους τις πρακτικές εξυπηρέτησης που τους ταιριάζουν καλύτερα.

Tι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει η εκπαίδευση για να έχει πραγματικό όφελος για τις επιχειρήσεις σήμερα;

Οι επιχειρήσεις χρειάζεται να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους τους να μαθαίνουν !

Η εκπαίδευση φέρνει ίαση, εξέλιξη σε κάθε επιχείρηση ξεχωριστά. Ο σχεδιασμός των εκπαιδευτικών προγραμμάτων έχει εξελιχθεί στη δημιουργία προσωποποιημένων, καλοσχεδιασμένων μοντέλων εξυπηρέτησης τα οποία καλύπτουν 3 ανάγκες:

■ Εφαρμόζονται άμεσα με εξαιρετικά αποτελέσματα.

■ Οι εργαζόμενοι τα εφαρμόζουν με χαρά νιώθοντας πως συμβάλλουν στην προσωπική τους ανάπτυξη. Τα επιτυχημένα  προγράμματα εστιάζουν στο τι είναι αυτό που έχει να κερδίσει ο κάθε εργαζόμενος προσωπικά.

■ Δημιουργείται ομαδικό πνεύμα γιατί υπάρχουν σαφείς και ξεκάθαρες οδηγίες.

Αυτό που βλέπω καθημερινά στις επιχειρήσεις είναι πως όλοι οι εργαζόμενοι θέλουν να ακολουθήσουν την αλλαγή της εποχής και να στηρίξουν πραγματικά τις επιχειρήσεις τους. Όλοι έχουν αντιληφθεί την σημαντικότητα του να προσφέρουμε εμπειρία στους πελάτες μας. Ο σωστός και αληθινός τρόπος έρχεται μέσα από την εκπαίδευση και την καθοδήγηση από ειδικούς έτσι ώστε να υπάρξουν μακροχρόνια αποτελέσματα.

Πολλές φορές όμως αυτό γίνεται μέσα από άγχος, δυσκολίες και προβλήματα. Η νέα τάση της εκπαίδευσης είναι να απαντήσει στο «πώς» θα γίνει αυτό.

Πως αντιλαμβάνονται οι εργαζόμενοι την εκπαίδευση που τους παρέχεται από τις επιχειρήσεις που εργάζονται και πως μπορούν οι επιχειρήσεις να εξασφαλίσουν την δέσμευση των ανθρώπων σε αυτή την εκπαιδευτική διαδικασία;

Ο εργαζόμενος σήμερα αντιλαμβάνεται την εκπαίδευση ως τον καλύτερο σύμμαχό του στο μονοπάτι της επαγγελματικής του ταυτότητας γιατί του παρέχει τα δύο μοναδικά στοιχεία που χρειάζεται: ικανότητες και δεξιότητες. Ο εργαζόμενος δέχεται θετικά τα προγράμματα εκπαίδευσης που καλύπτουν τα παραπάνω γιατί ξέρει  πως είναι ένα δικό του περιουσιακό  στοιχείο που θα το έχει πάντα μαζί του σε όποιον οργανισμό και αν εργαστεί στο μέλλον. Οι εργαζόμενοι αναγνωρίζουν επίσης τα οφέλη της εκπαίδευσης και σε προσωπικό επίπεδο. Αντιλαμβάνονται δηλαδή πως σχεδόν ό,τι καινούριο μαθαίνουν έχει αντίκτυπο και στην προσωπική τους ζωή βλέποντας έτσι ακόμα μεγαλύτερο όφελος εφόσον αναπτύσσονται συνολικά ως άνθρωποι και όχι μόνο ως επαγγελματίες. Άλλωστε οι αποτελεσματικοί  τρόποι εξυπηρέτησης περιλαμβάνουν μοντέλα επικοινωνίας τα οποία έχουν εφαρμογή σε όλους τους τομείς της ζωής μας.

Ποιες επιχειρήσεις αφορά η ανάπτυξη ακαδημιών; Για ποιους λογούς γίνεται;

Μεγάλες επιχειρήσεις παγκοσμίως όπως η Apple, η MC Donald’s, η General Motors έχουν εδώ και πολλά χρόνια αναπτύξει τις δίκες τους ακαδημίες. Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια μεγάλες αλλά και μικρότερες επιχειρήσεις έχουν αρχίσει επίσης να αναπτύσσουν τις δικές τους ακαδημίες. Η εμπειρία μού έχει δείξει πως πολύ πετυχημένες ακαδημίες υπάρχουν και σε επιχειρήσεις 30, 150, 250 και 20.000 ατόμων!

Η ακαδημία είναι το εσωτερικό πανεπιστήμιο μιας επιχείρησης, η έμπρακτη αγάπη της Διοίκησης για την Ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού, η απόλυτα σύγχρονη μέθοδος για τη γρήγορη και σωστή εφαρμογή μοντέλων εξυπηρέτησης πελατών, συστημάτων και διαδικασιών και ο συνεκτικός κρίκος στη δημιουργία εταιρικής  πελατοκεντρικής κουλτούρας!

Ενδεικτικά αναφέρω τι περιλαμβάνει μια ακαδημία για μια επιχείρηση περίπου 250-500 ατόμων.

  • Τεχνικά Προγράμματα
  • Προϊοντικά Προγράμματα
  • Διοικητικά Προγράμματα
  • Εκπαίδευση Εσωτερικών Εισηγητών
  • Εκπαίδευση Προσωπικής Ανάπτυξης
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η δημιουργία εσωτερικής ακαδημίας για την κάθε επιχείρηση πρέπει να είναι το προσωπικό όραμα κάθε σύγχρονου επιχειρηματία και ηγέτη. Τα οφέλη είναι:

  • Όλες οι εκπαιδεύσεις είναι απόλυτα προσαρμοσμένες στους στόχους της επιχείρησης.
  • Γρήγορη διάχυση της γνώσης και της εσωτερικής πληροφόρησης.
  • Η γνώση γίνεται εργαλείο μέσα στην επιχείρηση. Φεύγουμε από την παλιά νοοτροπία που παραπονιόμασταν για ό,τι δεν δουλεύει και προχωράμε σε λύσεις.
  • Η εφαρμογή διαδικασιών, συστημάτων ελέγχου κ.ά.

Τα προγράμματα εκπαίδευσης εντάσσονται σε μια γενικότερη κουλτούρα μάθησης της εταιρίας η οποία πρέπει να ενθαρρύνεται έτσι ώστε οι γνώσεις να εμπλουτίζονται διαρκώς με όφελος για τον εργαζόμενο και την επιχείρηση.

Ποια είναι κατά την γνώμη σας η κατάλληλη πηγή γνώσης σήμερα ;

Ο καθένας μας μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στην γνώση καθημερινά από πάρα πολλές πηγές. Οι καθημερινές μας συναναστροφές, το διαδίκτυο, τα περιοδικά του κλάδου μας, η παρακολούθηση παρουσιάσεων συναδέλφων, χαλαρές συζητήσεις για διάφορα θέματα κ.α δημιουργούν μια κουλτούρα μάθησης η οποία καθοδηγείται από τον καθένα μας προσωπικά. Είναι απαραίτητο να υπάρχει δέσμευση και αφοσίωση στην εκπαίδευσή μας για να μην «χανόμαστε» στην πληροφορία.

Όλοι χρειάζεται  να είμαστε ανοιχτοί και να αναζητάμε την νέα γνώση έτσι ώστε να μην ακολουθούμε απλά τις εξελίξεις αλλά να είμαστε μέσα στα πράγματα και πρωτοπόροι στο αντικείμενό μας.

Πόσο σημαντικό είναι το executive mentoring στο διάστημα που διανύουμε;

Το executive mentoring βοηθάει το άτομο να βελτιώσει τις διοικητικές του ικανότητες, να μπορεί να πάρει τις σωστές αποφάσεις, να διαχειριστεί σωστά τον χρόνο, την ενέργειά του και την προσωπική του εξέλιξη μέσα στην επιχείρηση.  Η σχέση με τον μέντορα, βοηθάει τα στελέχη να εντοπίσουν τα δυνατά και αδύνατά  σημεία τους καθώς επίσης να βελτιώσουν συγκεκριμένες συμπεριφορές .

Με ποιο τρόπο ένας σύμβουλος , μέντορας συμβάλει στην ανάπτυξη της πελατοκεντρικής κουλτούρας της επιχείρησης;

Tα 5 σημαντικά βήματα για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων εξυπηρέτησης πελατών συνοψίζονται στα παρακάτω:

  1. Η δημιουργία ενός σαφούς οράματος για την εμπειρία των πελατών
  2. Η κατανόηση των πελατών μας
  3. Η δημιουργία συναισθηματικής σύνδεσης με τους πελάτες σας έτσι ώστε να θυμούνται πώς νιώθουν όταν χρησιμοποιούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σας.
  4. Το να αποτυπώσουμε τα σχόλια των πελατών σε πραγματικό χρόνο, ρωτώντας ιδανικά
  5. Δημιουργία ενός πλαισίου ποιότητας για την ανάπτυξη της ομάδας πωλήσεων και εξυπηρέτησης σωστή εφαρμογή μοντέλων εξυπηρέτησης πελατών, συστημάτων και διαδικασιών και ο συνεκτικός κρίκος στη δημιουργία εταιρικής  πελατοκεντρικής κουλτούρας!

 

Φυσικά όλα τα παραπάνω για να είναι αποτελεσματικά, απαιτείται σωστός σχεδιασμός από ειδικό, στοχευμένη και συνεχή εκπαίδευση.

Ποιο είναι το μότο στη ζωή σας;

To μότο μου είναι 7 λέξεις “Μοιράζομαι όσα γνωρίζω για έναν καλύτερο κόσμο”

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Πάρις Αγγέλικα «Η Ευεξία είναι γυναικεία υπόθεση»

H Πάρις Αγγέλικα, είναι από τις γυναίκες που κατάφεραν να κάνουν το πάθος τους επάγγελμα.  Απόφοιτη του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Sports & Leisure Management από το Πανεπιστήμιο Loughborough στην Μ.Βρετανία, ξεκίνησε την επαγγελματική της καριέρα σε θέση πωλήσεων σε πολυεθνική εταιρία όπου εξελίχθηκε μέσα από διάφορες διοικητικές θέσεις, ενώ εργάστηκε και στην Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας 2004, κερδίζοντας σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία στην οργάνωση και διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων και Αθλητικών Διοργανώσεων. Το  2016 ήρθε η στιγμή να ιδρύσει την Premium Wellness,το πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα Wellness Consulting Agency.
H εφαρμογή των λύσεων και η αποτελεσματικότητα τους που έχει προσφέρει η Premium Wellness μέχρι σήμερα σε γνωστά ξενοδοχεία, τμήματα HR μεγάλων εταιριών, αθλητικά κέντρα καθώς και η οργάνωση Wellness Retreats σε πολυτελείς προορισμούς στην Ελλάδα, αποδεικνύουν ότι η ευεξία είναι γένους θηλυκού και ένα στοίχημα που μπορούν όλοι να κερδίσουν, αρκεί να επιλέξουν τον σωστό συνεργάτη.

Ποιο είναι σήμερα το προφίλ , οι δραστηριότητες και το μέγεθος της εταιρίας σας. 

H Premium Wellness είναι μία εταιρία με όραμα να δημιουργεί και να προσφέρει εμπειρίες Eυεξίας και Αυτοβελτίωσης. Είμαστε μία ομάδα επαγγελματιών με πολυετή εμπειρία στην αγορά της Ευεξίας και με πολύ αγάπη για το αντικείμενό μας. Το κεντρικό ΤΕΑΜ αποτελείται από 4 άτομα και συνεργαζόμαστε με πολλούς επαγγελματίες γυμναστές, δασκάλους, θεραπευτές, coaches στα διάφορα projects μας σε εταιρίες, ξενοδοχεία και βίλες στην Ελλάδα.

Τι θα συμβουλεύατε σε μια νέα επιχειρηματία που θα επιθυμούσε να ασχοληθεί με το αντικείμενο σας. Ποιες δυσκολίες και προκλήσεις καλείται να αντιμετωπίσει. 

Βασικό συστατικό είναι η αγάπη, το πάθος και ο ενθουσιασμός για το αντικείμενο όπως και σε όλες τις αγορές. Οι δυσκολίες και οι προκλήσεις είναι καθημερινό φαινόμενο για κάθε επιχειρηματία είτε αυτές αφορούν χρηματοδότηση, συνεργασίες αλλά και το πιο βασικό που είναι η ενέργεια που χρειάζεται καθημερινά για να γίνει μία ιδέα πραγματικότητα. Η υλοποίηση των ιδεών ζητούν εστίαση, μελέτη, συνεργασία και πολύ ενέργεια από τον εμπνευστή. Θα την συμβούλευα να βρει έναν mentor στο αντικείμενο που την ενδιαφέρει ώστε να κερδίσει χρόνο στο ταξίδι της.

Πιστεύετε  ότι μία γυναίκα πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί, με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό. 

Ως μητέρα δεν θα μπορούσα να υποστηρίξω την άποψη ‘με όποιο τίμημα’. Πιστεύω ότι η ισορροπία μεταξύ οικογενειακής – προσωπικής ζωής και καριέρας είναι απαραίτητο συστατικό για έναν ευτυχισμένο άνθρωπο. Υποστηρίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να εργάζεται μία γυναίκα για να αξιοποιεί το δυναμικό της, είναι όμως προσωπική επιλογή το πόσο χρόνο θα αφιερώσει και με ποιόν τρόπο θα το εκφράσει. Είμαι εξάλλου υποστηρικτής της ευέλικτης εργασίας και το εφαρμόζω με την ομάδα μου.

Πόσο businesswomen πιστεύετε ότι είναι οι Ελληνίδες; Και αν ναι, είναι αυτό θετικό ή αρνητικό. 

Πιστεύω στο δυναμικό της Ελληνίδας και έχω συναντήσει πολλές γυναίκες στην πορεία μου που πραγματικά είναι γεννημένες για το επιχειρείν. Δεν πιστεύω στα θετικά και αρνητικά, όλα στην ζωή είναι σχετικά και έχουν να κάνουν με την οπτική μας.

Ποια θεωρείτε ότι είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και εφόδια που πρέπει να διαθέτει μια γυναίκα ώστε να μπορέσει να δραστηριοποιηθεί με επιτυχία στο χώρο των επιχειρήσεων. 

Πάθος, ενθουσιασμό, αγάπη και τόλμη. Επίσης, χρειάζεται αρκετή μελέτη για να εξελίσσεσαι συνεχώς στο αντικείμενό σου. Η αγορά αλλάζει καθημερινά και πάντα υπάρχουν πολλά νέα πραγματα να μάθουμε. Και επειδή θεωρώ πολύ σημαντική την καινοτομία θα πω ότι χρειάζεται να αναπτύξει την δημιουργία της και την φαντασία της και γιατί όχι να οδηγεί εκείνη την αγορά και όχι να την ακολουθεί!

Από την μέχρι τώρα εμπειρία σας πιστεύετε ότι μία γυναίκα επιχειρηματίας μπορεί να συνεργαστεί καλύτερα με μία γυναίκα ή με έναν άντρα. 

Μπορεί να συνεργαστεί και με τα δύο φύλα αρκεί να υπάρχει κοινό όραμα και αλληλοσεβασμός. Έχω κάνει εξαιρετικές συνεργασίες και με γυναίκες και με άνδρες. Και το αντίθετο βέβαια. Είναι σημαντικό να εξετάζουμε τον άνθρωπο πριν προχωρήσουμε σε μία συνεργασία. Όπως λέει και ο mentorWarrenBuffet χρειάζεται να κάνεις 3 ερωτήσεις στον εαυτό σου πριν προχωρήσεις σε μία συνεργασία: Τον συμπαθώ; τον εκτιμώ; τον σέβομαι; Αν μία από τις 3 απαντήσεις είναι αρνητική η συνεργασία δεν μπορεί να προχωρήσει.

Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό.

Your life is an autobiography, write an Epic.

www.premiumwellness.gr

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Σόνια Θεοδωρίδου: «Κάθε ρόλος… μία μοναδική διαδρομή προς την αλήθεια»

Σόνια Θεοδωρίδου (φωτο: Αραμπατζάκης)

Η Σόνια Θεοδωρίδου, η παγκοσμίου φήμης Ελληνίδα σοπράνο, έχει εμφανιστεί στα μεγαλύτερα λυρικά θέατρα της Ευρώπης με ηχηρά ονόματα της όπερας και του λυρικού τραγουδιού μαγεύοντας το κοινό με την ξεχωριστή φωνή και ερμηνεία της. Τιμή για τη χώρα μας, γεννήθηκε στη Βέροια και λαμβάνοντας την υποτροφία Maria Callas σπούδασε στη Μουσική Ακαδημία της Κολωνίας και στη συνέχεια μετακόμισε στο Λονδίνο για να σπουδάσει με τη Βέρα Ρότσα. Η λαμπερή παρουσία της, η υπέροχη φωνή της, ο γλυκός της λόγος, η γενναιόδωρη και πολύπλευρη προσωπικότητά της την καθιστούν αξιαγάπητη στο ελληνικό κοινό.

Σόνια Θεοδωρίδου

Συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη

Πρόσφατα τη λατρέψαμε στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά που μας χάρισε «Μια θάλασσα τραγούδια» και μας ταξίδεψε με τη μελωδική της φωνή σε ακούσματα της Μεσογείου, συνθέσεις κορυφαίων Ελλήνων και ξένων συνθετών, όπως του Μάνου Χατζιδάκι, του Μίκη Θεοδωράκη, του Σταύρου Ξαρχάκου και πολλών άλλων. Συναντήσαμε την καλλιτέχνιδα στην Αθήνα και μιλήσαμε μαζί της.

– Είστε ποντιακής καταγωγής και γεννηθήκατε στη Βέροια. Τι μουσικά ακούσματα είχατε σαν παιδί και αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το κλασικό τραγούδι και την όπερα;

– Στην οικογένειά μας ο πατέρας μου είχε μία όμορφη φωνή και η μητέρα μου το ίδιο.

Στο σπίτι ακούγαμε Μίκη Θεοδωράκη, προσωπικός φίλος και συναγωνιστής του πατέρα μου στα χρόνια της εξορίας, Μάνο Χατζιδάκι και άλλους Έλληνες συνθέτες.

Κάτω από το σπίτι είχαμε ένα λαϊκό μαγαζί από όπου ακουγόταν μία άλλη μουσική –περισσότερο μοντέρνα– και βαριά λαϊκά.

Όταν αργότερα άκουσα τη Μαρία Κάλλας στο ραδιόφωνο, τότε αποφάσισα με μία σπάνια κατάφαση για το νεαρό της ηλικίας μου πως αυτό θα γίνω και εγώ όταν μεγαλώσω.

Μια μεγάλη τραγουδίστρια της όπερας!

-Φύγατε από την Ελλάδα και δουλέψατε στο εξωτερικό για 37 ολόκληρα χρόνια.

Πόσο δύσκολο ήταν αυτό για σας;

– Όσον αναφορά στην ευκολία του να ζεις στο εξωτερικό και να περιβάλλεσαι από σεβασμό και θαυμασμό για την τέχνη σου, αυτό οπωσδήποτε υπήρξε το εύκολο μέρος.

Το δύσκολο ήταν η ξενιτιά, τα μοναχικά Χριστούγεννα, το Πάσχα στην ελληνική ορθόδοξη εκκλησία όπου κλαίγαμε από νοσταλγία για τη μακρινή μητέρα, την Ελλάδα μας.

Ερχόμενη στην πατρίδα κατάλαβα με πικρό τρόπο πως άλλη είναι η Ελλάδα που φυλάξαμε τόσο καιρό στην καρδιά μας και άλλη είναι η επίσημη ελλάδα που κάνει το παν για να απαξιώσει την εργασία σου και τη σταδιοδρομία σου, όταν φυσικά δεν ανήκεις σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, σε συγκεκριμένη παρέα, σε συγκεκριμένο μαγαζάκι…

– Ποιες αποφάσεις που πήρατε θεωρείτε σταθμούς στην καριέρα σας;

– Σίγουρα το να φύγω από την Ελλάδα υπήρξε η πρώτη και κρισιμότερη απόφαση για εμένα.

Η γνωριμία μου με τον αξέχαστο Χρήστο Λαμπράκη που με στήριξε ηθικά και οικονομικά και μου επέτρεψε να γίνω αυτό που κατάφερα στη σταδιοδρομία μου.

Ο Μάνος Χατζιδάκις υπήρξε ο πρώτος που επισήμανε το ταλέντο μου και μου είπε πως θα πρέπει να φύγω στο εξωτερικό για να σπουδάσω εκεί.

Επίσης, η Βέρα Ρόζα, η θρυλική δασκάλα φωνητικής υπήρξε πηγή έμπνευσης για εμένα, μιας και μου έμαθε τα ακριβά μυστικά της τέχνης μας.

-Πρωταγωνιστήσατε στον ρόλο της Γκριζαμπέλα στο Cats, ένα από τα διασημότερα μιούζικαλ όλων των εποχών που παρουσιάστηκε πρόπερσι στην Αθήνα.

Μια παράσταση που έχουν δει περισσότεροι από 73.000.000 θεατές σε όλο τον κόσμο, με το τραγούδι «Memory» που έχει διασκευαστεί επίσημα και ηχογραφηθεί από περισσότερες από 150 τραγουδίστριες. Ποια η εμπειρία σας;

– Υπήρξε μία εξαιρετική συνεργασία με όλη τη διανομή και τους συντελεστές.

Είναι ένας ρόλος από τους εμβληματικότερους που υπάρχουν. Στην τελευταία παράσταση, μετά το «Memory» ο κόσμος σηκώθηκε όρθιος και χειροκροτούσε επί 10 λεπτά.

Νομίζω πως ήταν μια ακριβή στιγμή για εμένα, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να ξεσπάσω σε δάκρυα λόγω της μεγάλης συγκίνησης. Ευχαριστώ από καρδιάς το αθηναϊκό κοινό για αυτήν τη μοναδική στιγμή που μου χάρισε.

-Ενώ είχατε μια θεαματική καριέρα στο εξωτερικό, επιστρέψατε στην Ελλάδα. Ποιος ήταν ο λόγος;

– Πάντοτε κρατάμε το διαμέρισμα του Βερολίνου, αλλά είμαστε πισ συχνά στην Αθήνα.

Μετά τον θάνατο της αδελφής μου, Μαρίας, πυκνώσαμε τις επισκέψεις και τις εμφανίσεις μας στη μητέρα Ελλάδα. Ο κόσμος δείχνει την αγάπη του σε κάθε ευκαιρία και αυτό το εισπράττω είτε βρίσκομαι στην Αθήνα, είτε στην Κατερίνη, είτε στη Θεσσαλονίκη, είτε στα Χανιά. Έρχονται κοντά μου και μου μιλούν με τα θερμότερα λόγια και αυτός είναι ο λόγος εξάλλου που κάνω μουσική.

Η επικοινωνία με τον κόσμο είναι το άλφα και το ωμέγα της τέχνης μας. «Από την καρδιά για την καρδιά» όπως έχει πει και ο μεγάλος Μπετόβεν!

 – Βγάζετε την χαρά και τη λύπη σας στη σκηνή;

– Κάθαρση ψυχής και απόλυτης λύτρωσης. Κάθε ρόλος, κάθε τραγούδι είναι μία διαδρομή προς την αλήθεια. Είναι αυτό που κάνει υπερβατική τη μουσική και την καθιστά μία παγκόσμια γλώσσα χωρίς σύνορα. Είναι η επικοινωνία με το κοινό που θα λυτρώσει εσένα ωσάν αγωγό της μουσικής και ωσάν κομιστή και το κοινό που θα αισθανθεί τα συναισθήματα και την κατάφασή τους.

– Συμμετέχετε σε έναν πολιτιστικό χώρο στου Ζωγράφου που λέγεται «Καλλιστώ». Θα θέλατε να μας πείτε δύο λόγια για αυτόν;

– Με τον σύζυγό μου και μαέστρο Θεόδωρο Ορφανίδη φτιάξαμε την άνοιξη του 2017 τον χώρο Πολιτισμού «Καλλιστώ» στου Ζωγράφου και το κάναμε διότι πιστεύουμε απόλυτα στη χρηστικότητα της μουσικής και της τέχνης.

Όταν συγκεντρώνεις την κοινότητα από δικηγόρους και δημοσίους υπαλλήλους, από οδοκαθαριστές έως φοιτητές και της διδάσκεις τα μεγάλα ελληνικά μουσικά έργα όπως «Άξιον Εστί» του Μίκη Θεοδωράκη, «Ελεύθερους Πολιορκημένους» του Γιάννη Μαρκόπουλου κ.ά., τότε εκπαιδεύεις σωστά και χτίζεις θεμέλια για μία καλύτερη μελλοντική κοινωνία όπου ο άνθρωπος μαθαίνει να είναι λιγότερο εγωιστής και περισσότερο δοτικός με τον συγχορωδό του, περισσότερο ανθρώπινος όντας ένας μαθητής της μουσικής μέσω της οποίας θα ανεβάσει τον εαυτό του και τη ζωή του λίγο ψηλότερα.

Συνδυαστικά έχουμε μαθήματα γιόγκα, βρεφικά εργαστήρια μουσικοκινητικής ταϊτζί και άλλα που συμπληρώνουν την οπτική που έχουμε για έναν καλύτερο και πιο ανθρώπινο κόσμο.

– Τι όμορφο ετοιμάζετε αυτόν τον καιρό;

Την συνέχεια της συνέντευξης θα την βρείτε εδώ

Η συνέντευξη δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα axianews

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Τόλης Αϊβαλής…Το Digital Marketing Στην Γυναικεία Επιχειρηματικότητα»

«Συνεχής Ανάπτυξη, Εξωστρέφεια Και Καινοτομία»

Ο Αποστόλης Αϊβαλής είναι CEO της KNOWCRUNCH.COM ένας διεθνής οργανισμός εκπαίδευσης και Managing Partner της AIVAL.COM ένα business strategy consulting firm. Έχει ειδίκευση και εμπειρία στις αγορές consumer & enterprise internet, social media, gaming, music, advertising, technology, media και mobile στις οποίες εργάζεται από το 1996 ως στέλεχος, mentor αλλά και επιχειρηματίας. 

Συν-δημιούργησε την PowerΝet το 1996, τα Web Awards (τώρα Ermis Digital) το 1998, την ArboMedia το 2001, την Real Brands το 2007, την Social Brands το 2009, το StartupDay event το 2009 και το Startup Nation το 2011. Είναι επίσης δημιουργός του Professional Diploma in Digital & Social Media ενώ εκπαιδεύει στελέχη σε επιχειρήσεις, κολλέγια και πανεπιστήμια από το 2007.

Μιλήστε μας για την εταιρία σας, ποια τυχόν προβλήματα υπάρχουν και ποιά εφόδια πρέπει να έχει μια γυναίκα για να προχωρήσει;

[A.A.] Διευθύνω την KnowCrunch.com και παρέχουμε διεθνώς εξειδικευμένη εκπαίδευση σε πράγματα που απασχολούν τα στελέχη σήμερα όπως business strategy και digital marketing. Για παράδειγμα το Professional Diploma in Digital & Social Media. Το κάνουμε στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη και σύντομα στην Κύπρο και online. Οι επιχειρήσεις σήμερα λόγω κρίσης ή απλώς επειδή κάνουν ανάπτυξη έχουν απόλυτη ανάγκη να προσεγγίσουν και να διατηρήσουν το διεθνές πελατολόγιο τους με λιγότερα χρήματα και ταυτόχρονα με καινοτόμους τρόπους. Έτσι εμείς εκπαιδεύουμε στελέχη, επαγγελματίες ή επιχειρηματίες πάνω στα κανάλια, εργαλεία και στρατηγικές ώστε κάποιος να το πετύχει αυτό γρήγορα.

Ποιά πιστεύετε ότι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην οποία καλούνται να ανταποκριθούν σήμερα οι ελληνικές επιχειρήσεις;

[A.A.] Η κυριότερη είναι να μείνουν ζωντανές λόγω της ατελείωτης κρίσης. Άρα αγωνίζονται να διατηρήσουν το cash flow τους, την θέση τους στην αγορά και τους πελάτες τους. Κάποιες από αυτές προσπαθούν ταυτόχρονα να μειώσουν το κόστος τους ενώ έχουν τα ίδια αποτελέσματα που είχαν πριν. Κάποιες άλλες που είναι σε καλύτερη θέση προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την αλλαγή. Βλέπετε η κάθε είδους αλλαγή έρχεται σε όλους τους τομείς και εμείς πρέπει είτε να προσαρμοζόμαστε γρήγορα είτε να ηγούμαστε αυτή της αλλαγής. Η δική μου νοοτροπία είναι να δημιουργώ την αλλαγή.

Ποιές συμβουλές θα δίνατε σε μια γυναίκα που αποφασίζει να ασχοληθεί με τον τομέα σας;

[A.A.] Να τολμήσει και να απευθυνθεί στο εξωτερικό. Εμείς εκπαιδεύουμε επαρκώς ώστε να μάθει κάποιος όλα τα εργαλεία, όλες τις στρατηγικές, όλα τα κανάλια που χρειάζεται ώστε να βρει πελάτες και να προβληθεί. Οι περισσότεροι απόφοιτοί μας τα εφαρμόζουν αμέσως όλα αυτά και βρίσκουν αμέσως δουλειά ή πελάτες αλλά συνήθως φοβούνται, δεν σκέφτονται big και δεν κοιτούν στο εξωτερικό. Άρα η συμβουλή μου είναι αυτή. Μην φοβάστε, χτυπήστε εκτός συνόρων! Είστε αρκετά ικανοί και καλοί για να πετύχετε γρήγορα έξω.

Ποιά είναι για σας τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;

[A.A.] Η συνεχής ανάπτυξη, η εξωστρέφεια και η καινοτομία. Ξέρω ακούγεται κλισέ αλλά δεν είναι αν το εφαρμόσουν. Και τα 3 αυτά όμως απαιτούν αλλαγή τρόπου σκέψης. Μετά τα υπόλοιπα είναι καθαρά θέμα διαδικασίας.

Πώς και από ποια ηλικία αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το αντικείμενο του Digital Marketing;

[A.A.] Ξεκίνησα το 1994, έστησα την πρώτη εταιρία μου το 1996. Ασχολούμαι πάνω από 20 χρόνια πια. Συνεχίζω να αποτυχαίνω και να μαθαίνω θαυμάσια πράγματα.

Τι θα συμβουλεύατε τους νέους και τις νέες που βγαίνουν τώρα στην αγορά εργασίας;

[A.A.] Να μάθουν digital marketing γιατί πλέον απαιτείται. Αν το μάθουν έχουν ένα τεράστιο πλεονέκτημα έναντι άλλων που δεν το ξέρουν για να βρούνε δουλειά ή απλώς για να αναρριχηθούν στην καριέρα τους.

Υπάρχει κάποιο όνειρο ζωής που δεν έχετε καταφέρει;

[A.A.] Ναι. Να μετακομίσω πλήρως τις δραστηριότητές μου και εμένα προσωπικά στην California την οποία ερωτεύτηκα τα 3 χρόνια που πέρασα εκεί. Είναι θέμα χρόνου θα γίνει κάποια στιγμή.

Continue Reading

Trending