Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Xάτζη Φύλαξ, δύναμη της εκπαίδευσης

Τα τελευταία χρόνια, η κυρία Χάτζη Φύλαξ απασχολήθηκε στο να ξεπεράσει τις δικές της προκλήσεις και να επενδύσει σε επιλογές που οδηγούν στην επιτυχία σε επαγγελματικό και σε προσωπικό επίπεδο, αναγνωρίζοντας ότι η επιτυχία έρχεται μέσα από τις επιλογές και τις βελτιώσεις μας, προσπερνώντας κι αφήνοντας πίσω πρότυπα και αντιλήψεις που περιορίζουν τη ζωή μας.

Ποιες είναι οι τάσεις σήμερα στον τομέα της εκπαίδευσης στις επιχειρήσεις για την εξυπηρέτηση πελατών ;

Οι ανάγκες εκπαίδευσης των εργαζομένων αλλάζουν σημαντικά και καθορίζονται από την ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην καθημερινότητά μας, την εξωστρέφεια της εποχής και την ανάγκη για καλά οργανωμένες επιχειρήσεις που αγαπούν και σέβονται τους πελάτες τους.

Βασική επιδίωξη είναι η συμβολή μου στην δημιουργία  στρατηγικής για την εμπειρία των πελατών των επιχειρήσεων που συνεργάζομαι έτσι ώστε να βελτιωθεί η  ικανοποίηση  του πελάτη, να μειωθεί το άγχος και να αυξηθούν τα κέρδη των επιχειρήσεων που συνεργάζομαι.

Η νέα τάση για το 2018 στην εκπαίδευση είναι η ταχύτητα στη γνώση και στην εφαρμογή της. Για παράδειγμα, ταχύτητα στη γνώση σημαίνει το πόσο γρήγορα και εύκολα μπορεί ο κάθε εργαζόμενος να έχει τις πληροφορίες που χρειάζεται για να εκτελεί τα καθήκοντά του με επιτυχία ή ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται ένα πρόγραμμα, ώστε φεύγοντας από την αίθουσα ο εργαζόμενος να μπορεί να εφαρμόσει αμέσως τις νέες πρακτικές εξυπηρέτησης. Επίσης, θέματα όπως η ταχύτητα με την οποία μπορούμε να πετύχουμε την αλλαγή στη δέσμευση των εργαζομένων ή την ευθυγράμμιση με τους στόχους της νέας χρονιάς. Σήμερα, έχουμε αφήσει πίσω τα τυποποιημένα εκπαιδευτικά προγράμματα και η νέα τάση είναι η απόλυτα εξατομικευμένη γνώση για την κάθε επιχείρηση που απαντά με σαφήνεια στα παραπάνω ερωτήματα. Οι εκπαιδεύσεις είναι βιωματικές, δίνοντας χώρο στους συμμετέχοντες να αναπτύξουν την σκέψη τους και να ενσωματώσουν στην εργασία τους τις πρακτικές εξυπηρέτησης που τους ταιριάζουν καλύτερα.

Tι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει η εκπαίδευση για να έχει πραγματικό όφελος για τις επιχειρήσεις σήμερα;

Οι επιχειρήσεις χρειάζεται να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους τους να μαθαίνουν !

Η εκπαίδευση φέρνει ίαση, εξέλιξη σε κάθε επιχείρηση ξεχωριστά. Ο σχεδιασμός των εκπαιδευτικών προγραμμάτων έχει εξελιχθεί στη δημιουργία προσωποποιημένων, καλοσχεδιασμένων μοντέλων εξυπηρέτησης τα οποία καλύπτουν 3 ανάγκες:

■ Εφαρμόζονται άμεσα με εξαιρετικά αποτελέσματα.

■ Οι εργαζόμενοι τα εφαρμόζουν με χαρά νιώθοντας πως συμβάλλουν στην προσωπική τους ανάπτυξη. Τα επιτυχημένα  προγράμματα εστιάζουν στο τι είναι αυτό που έχει να κερδίσει ο κάθε εργαζόμενος προσωπικά.

■ Δημιουργείται ομαδικό πνεύμα γιατί υπάρχουν σαφείς και ξεκάθαρες οδηγίες.

Αυτό που βλέπω καθημερινά στις επιχειρήσεις είναι πως όλοι οι εργαζόμενοι θέλουν να ακολουθήσουν την αλλαγή της εποχής και να στηρίξουν πραγματικά τις επιχειρήσεις τους. Όλοι έχουν αντιληφθεί την σημαντικότητα του να προσφέρουμε εμπειρία στους πελάτες μας. Ο σωστός και αληθινός τρόπος έρχεται μέσα από την εκπαίδευση και την καθοδήγηση από ειδικούς έτσι ώστε να υπάρξουν μακροχρόνια αποτελέσματα.

Πολλές φορές όμως αυτό γίνεται μέσα από άγχος, δυσκολίες και προβλήματα. Η νέα τάση της εκπαίδευσης είναι να απαντήσει στο «πώς» θα γίνει αυτό.

Πως αντιλαμβάνονται οι εργαζόμενοι την εκπαίδευση που τους παρέχεται από τις επιχειρήσεις που εργάζονται και πως μπορούν οι επιχειρήσεις να εξασφαλίσουν την δέσμευση των ανθρώπων σε αυτή την εκπαιδευτική διαδικασία;

Ο εργαζόμενος σήμερα αντιλαμβάνεται την εκπαίδευση ως τον καλύτερο σύμμαχό του στο μονοπάτι της επαγγελματικής του ταυτότητας γιατί του παρέχει τα δύο μοναδικά στοιχεία που χρειάζεται: ικανότητες και δεξιότητες. Ο εργαζόμενος δέχεται θετικά τα προγράμματα εκπαίδευσης που καλύπτουν τα παραπάνω γιατί ξέρει  πως είναι ένα δικό του περιουσιακό  στοιχείο που θα το έχει πάντα μαζί του σε όποιον οργανισμό και αν εργαστεί στο μέλλον. Οι εργαζόμενοι αναγνωρίζουν επίσης τα οφέλη της εκπαίδευσης και σε προσωπικό επίπεδο. Αντιλαμβάνονται δηλαδή πως σχεδόν ό,τι καινούριο μαθαίνουν έχει αντίκτυπο και στην προσωπική τους ζωή βλέποντας έτσι ακόμα μεγαλύτερο όφελος εφόσον αναπτύσσονται συνολικά ως άνθρωποι και όχι μόνο ως επαγγελματίες. Άλλωστε οι αποτελεσματικοί  τρόποι εξυπηρέτησης περιλαμβάνουν μοντέλα επικοινωνίας τα οποία έχουν εφαρμογή σε όλους τους τομείς της ζωής μας.

Ποιες επιχειρήσεις αφορά η ανάπτυξη ακαδημιών; Για ποιους λογούς γίνεται;

Μεγάλες επιχειρήσεις παγκοσμίως όπως η Apple, η MC Donald’s, η General Motors έχουν εδώ και πολλά χρόνια αναπτύξει τις δίκες τους ακαδημίες. Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια μεγάλες αλλά και μικρότερες επιχειρήσεις έχουν αρχίσει επίσης να αναπτύσσουν τις δικές τους ακαδημίες. Η εμπειρία μού έχει δείξει πως πολύ πετυχημένες ακαδημίες υπάρχουν και σε επιχειρήσεις 30, 150, 250 και 20.000 ατόμων!

Η ακαδημία είναι το εσωτερικό πανεπιστήμιο μιας επιχείρησης, η έμπρακτη αγάπη της Διοίκησης για την Ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού, η απόλυτα σύγχρονη μέθοδος για τη γρήγορη και σωστή εφαρμογή μοντέλων εξυπηρέτησης πελατών, συστημάτων και διαδικασιών και ο συνεκτικός κρίκος στη δημιουργία εταιρικής  πελατοκεντρικής κουλτούρας!

Ενδεικτικά αναφέρω τι περιλαμβάνει μια ακαδημία για μια επιχείρηση περίπου 250-500 ατόμων.

  • Τεχνικά Προγράμματα
  • Προϊοντικά Προγράμματα
  • Διοικητικά Προγράμματα
  • Εκπαίδευση Εσωτερικών Εισηγητών
  • Εκπαίδευση Προσωπικής Ανάπτυξης
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Η δημιουργία εσωτερικής ακαδημίας για την κάθε επιχείρηση πρέπει να είναι το προσωπικό όραμα κάθε σύγχρονου επιχειρηματία και ηγέτη. Τα οφέλη είναι:

  • Όλες οι εκπαιδεύσεις είναι απόλυτα προσαρμοσμένες στους στόχους της επιχείρησης.
  • Γρήγορη διάχυση της γνώσης και της εσωτερικής πληροφόρησης.
  • Η γνώση γίνεται εργαλείο μέσα στην επιχείρηση. Φεύγουμε από την παλιά νοοτροπία που παραπονιόμασταν για ό,τι δεν δουλεύει και προχωράμε σε λύσεις.
  • Η εφαρμογή διαδικασιών, συστημάτων ελέγχου κ.ά.

Τα προγράμματα εκπαίδευσης εντάσσονται σε μια γενικότερη κουλτούρα μάθησης της εταιρίας η οποία πρέπει να ενθαρρύνεται έτσι ώστε οι γνώσεις να εμπλουτίζονται διαρκώς με όφελος για τον εργαζόμενο και την επιχείρηση.

Ποια είναι κατά την γνώμη σας η κατάλληλη πηγή γνώσης σήμερα ;

Ο καθένας μας μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στην γνώση καθημερινά από πάρα πολλές πηγές. Οι καθημερινές μας συναναστροφές, το διαδίκτυο, τα περιοδικά του κλάδου μας, η παρακολούθηση παρουσιάσεων συναδέλφων, χαλαρές συζητήσεις για διάφορα θέματα κ.α δημιουργούν μια κουλτούρα μάθησης η οποία καθοδηγείται από τον καθένα μας προσωπικά. Είναι απαραίτητο να υπάρχει δέσμευση και αφοσίωση στην εκπαίδευσή μας για να μην «χανόμαστε» στην πληροφορία.

Όλοι χρειάζεται  να είμαστε ανοιχτοί και να αναζητάμε την νέα γνώση έτσι ώστε να μην ακολουθούμε απλά τις εξελίξεις αλλά να είμαστε μέσα στα πράγματα και πρωτοπόροι στο αντικείμενό μας.

Πόσο σημαντικό είναι το executive mentoring στο διάστημα που διανύουμε;

Το executive mentoring βοηθάει το άτομο να βελτιώσει τις διοικητικές του ικανότητες, να μπορεί να πάρει τις σωστές αποφάσεις, να διαχειριστεί σωστά τον χρόνο, την ενέργειά του και την προσωπική του εξέλιξη μέσα στην επιχείρηση.  Η σχέση με τον μέντορα, βοηθάει τα στελέχη να εντοπίσουν τα δυνατά και αδύνατά  σημεία τους καθώς επίσης να βελτιώσουν συγκεκριμένες συμπεριφορές .

Με ποιο τρόπο ένας σύμβουλος , μέντορας συμβάλει στην ανάπτυξη της πελατοκεντρικής κουλτούρας της επιχείρησης;

Tα 5 σημαντικά βήματα για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων εξυπηρέτησης πελατών συνοψίζονται στα παρακάτω:

  1. Η δημιουργία ενός σαφούς οράματος για την εμπειρία των πελατών
  2. Η κατανόηση των πελατών μας
  3. Η δημιουργία συναισθηματικής σύνδεσης με τους πελάτες σας έτσι ώστε να θυμούνται πώς νιώθουν όταν χρησιμοποιούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σας.
  4. Το να αποτυπώσουμε τα σχόλια των πελατών σε πραγματικό χρόνο, ρωτώντας ιδανικά
  5. Δημιουργία ενός πλαισίου ποιότητας για την ανάπτυξη της ομάδας πωλήσεων και εξυπηρέτησης σωστή εφαρμογή μοντέλων εξυπηρέτησης πελατών, συστημάτων και διαδικασιών και ο συνεκτικός κρίκος στη δημιουργία εταιρικής  πελατοκεντρικής κουλτούρας!

 

Φυσικά όλα τα παραπάνω για να είναι αποτελεσματικά, απαιτείται σωστός σχεδιασμός από ειδικό, στοχευμένη και συνεχή εκπαίδευση.

Ποιο είναι το μότο στη ζωή σας;

To μότο μου είναι 7 λέξεις “Μοιράζομαι όσα γνωρίζω για έναν καλύτερο κόσμο”

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)

Μια παρέα τριών φίλων ο Νίκος Θεοδωρής, ο Φώτης Σπίνος και ο Μάνος Αποστολόπουλος με πολύ πάθος, γνώση, εμπειρία προσπαθούσαν από πάντα να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή γεύση του καφέ. Έτσι, ξεκίνησαν το εγχείρημά τους να δημιουργήσουν έναν ποιοτικό εμφιαλωμένο καφέ που μπορείς να καταναλωθεί οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε στιγμή.

Κύριε Αποστολόπουλε Μάνο, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Οι σπουδές μου ήταν στον τομέα της πληροφορικής, οι οποίες όμως δεν ολοκληρώθηκαν καθώς εκείνο τον καιρό προτίμησα να εργαστώ, αργότερα δεν υπήρχε ο χρόνος και ιδίως η διάθεση να τις συνεχίσω. Παρ όλα αυτά, το γεγονός πως δεν σπούδασα δεν με απέτρεψε να κάνω τα βήματα που ήθελα. Ομοίως οι συνεταίροι μου σπούδασαν σε διαφορετικά πεδία, όπως η ψυχολογία και η μηχανική αυτοκινήτων.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Και οι τρεις μας εργαστήκαμε από πολύ νωρίς στον χώρο της εστίασης και στον καφέ, στην πορεία καθώς εξειδικευτήκαμε με αφοσίωση μας στο να σερβίρουμε τον καλύτερο καφέ παντού και πάντα. Προσωπικά ασχολήθηκα με το κομμάτι της κρύας εκχύλισης το 2013 και ανέπτυξα τις γνώσεις μου σε αυτή την μέθοδο. Έξι χρόνια αργότερα, είδα ότι υπήρχε μεγάλο κενό στην ελληνική αγορά και ειδικά στα ποιοτικά  εμφιαλωμένα προϊόντα καφέ, καθώς μέχρι τότε υπήρχαν μόνο παρασκευάσματα καφέ με γάλα συντηρητικά και ζάχαρη. Όταν έγινε η πρόταση από τον Φώτη να κάνουμε την δική μας επιχείρηση, πρότεινα να κάνουμε την First Cold Brew δηλαδή την πρώτη και την μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής εμφιαλωμένων καφέδων κρύας εκχύλισης.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Οι συμβουλές που έχουμε πλέον είναι αναρίθμητες, αρχικά σε πρακτικά κομμάτια και διαδικασίες, δεν θα σταθώ όμως σε αυτές.

Αυτό που πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος που θέλει να ξεκινήσει κάτι δικό του, είναι αρχικά να διαλέξει με σύνεση τους ανθρώπους που θα ξεκινήσει την κοινή αυτή πορεία, να μοιράζετε τις ιδέες του και να μην φοβάται ότι θα τις κλέψουν γιατί δεν είναι η ιδέα το ζήτημα αλλά η ομάδα που την κάνει πραγματικότητα και τέλος να έχει πίστη στο εγχείρημα και υπομονή.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

Προσπαθούμε ιδιαίτερα να μην σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια. Σε αυτό βοηθάει και η κρύα εκχύλιση καθώς χρειάζονται λιγότεροι πόροι για να την παραγωγή μας, οπότε θα έλεγε κανείς ότι είναι ένας πιο «πράσινος» καφές, παράλληλα επιλέγουμε συσκευασίες οι οποίες ανακυκλώνονται και σε κάθε μας στάδιο έχουμε ελαχιστοποιήσει τις φύρες. Το υπόλειμμα του καφέ το πετάμε σε καφέ κάδους για οργανικά απορρίμματα και παράλληλα συνεργαζόμαστε με διάφορες εταιρείες που μπορούν να το επαναχρησιμοποιήσουν, όπως για καλλυντικά σαπούνια και οργανικά λιπάσματα.  


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Πρωτοπορία, καινοτομία και αφοσίωση για αυτό που κάνουμε,

Να συνεχίσουμε με την ίδια αγάπη γιατί πιστεύουμε ότι αξίζει.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Στα σχέδια μας είναι να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές, για να γίνει όμως αυτό πρέπει πρώτα να αναπτύξουμε επιπλέον την μονάδα παραγωγής.

Θα θέλαμε επίσης να μπορούμε να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό και να γίνει η εταιρεία μας, ένας σταθμός ζωής για περισσότερους ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος.

Μάνος Αποστολόπουλος

Συνιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος του First Cold Brew


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα

Το “Naughty Dogs” είναι μια εταιρεία που προέκυψε μέσα από τις φυλακές όσο οι ιδρύτριες της Αντρέα και Κική έμαθαν να δημιουργούν κρέμες και άλλα προϊόντα καλλωπισμού από συνταγές που μοιράζονταν. Πρόκειται για μια επιχείρηση που έχει ως στόχο να προσφέρει αξέχαστα αρώματα μέσα από ποικίλα προϊόντα που κάθονται πάνω στο σώμα με αγάπη και σεβασμό.

Κυρία Κική και κυρία Αντρέα, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Κική: Έχω σπουδάσει ηθοποιός σε δημόσιο ΙΕΚ. Η επαγγελματική μου πορεία μέχρι στιγμής ξεκινάει από το δημοτικό, όπου αγόραζα ζελεδάκια από το σούπερ μάρκετ και τα πουλούσα ακριβότερα σε
μικρές συσκευασίες στους συμμαθητές μου. Έπειτα αναβάθμισα τη δραστηριότητα μου με αξεσουάρ από χάντρες που τα έφτιαχνα μόνη μου σπίτι και τα εμπορευόμουν. Με τα λεφτά που έβγαλα αγόρασα λάπτοπ στο οποίο έγραφα CD τα οποία πουλούσα στους συμμαθητές μου . Έπειτα στην Αθήνα δούλευα ως σερβιτόρα και παράλληλα πουλούσα τσαντάκια. Λέγοντας αστείες ιστορίες από τη
δουλειά μου ως σερβιτόρα έγινα γνωστή , κατάφερα να κάνω επιτυχημένες παραστάσεις και να βγάζω χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Ύστερα αφού μάζεψα κάποια χρήματα αποφάσισα να τα επενδύσω ανοίγοντας το naughty dogs με την καλή μου φίλη Αντρέα.


Αντρέα: Έχω σπουδάσει χημικός. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρουμάνια. Στα 26 μου αποφάσισα να μεταναστεύσω στην Ελλάδα για να κάνω κάτι καλύτερο για μένα. Η προσαρμογή μου και η επαγγελματική μου πορεία ήταν δύσκολη,δουλεύοντας αρκετά χρόνια στην εστίαση και παράλληλα
μεγαλώνοντας ένα παιδί μόνη μου. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιχείρηση με την κολλητή μου φίλη Κική.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Επιλέξαμε μαζί με την φίλη μου Κική να ξεκινήσουμε αυτή την επιχείρηση από την επιθυμία μας για ανεξαρτησία. Πάντα θέλαμε να δημιουργήσουμε μια «οικογένεια» την οποία τελικά δημιουργήσαμε, με τα άτομα που εμείς επιλέξαμε να είναι κοντά μας σε αυτό το ταξείδι. Λόγω της δύσκολης επαγγελματικής μας πορείας ήταν ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον που απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να ρισκάρουν , και να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν ήττες, παρά μόνο μαθήματα.
Μην κάνετε κάτι εφήμερο αλλά χτίστε τη δική σας ιστορία!


Ποια η έμπνευση πίσω από το ιδιαίτερο design και τις ιδιαίτερες ονομασίες των προϊόντων σας;

Καθημερινά παρατηρούμε την ανάγκη του κόσμου να εκφραστεί ελεύθερα. Η ιδέα
μας ήταν αφού όλοι τα σκεφτόμαστε από μέσα μας, γιατί να μη τα βγάλουμε προς
τα έξω;

Οι ονομασίες των προϊόντων δείχνουν και την άποψη μας για τη ζωή, δεν
χρειάζεται να την παίρνουμε στα σοβαρά , όλα εμπεριέχουν χιούμορ μέσα τους, αν
έχει κανείς τα μάτια να το δει. Σίγουρα αυτή η πινελιά έλειπε από την αγορά όπως και
αποδείχθηκε.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Μία λέξη μας εμπνέει: Η αγάπη


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες για την εταιρεία σας;

Στα επόμενα δυο χρόνια θα ανοίξουμε δυο φυσικά κατάστημα, ένα στο κέντρο της Αθήνας
και ένα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στο πολύ κοντινό μέλλον, θα λανσάρουμε 20
νέους κωδικούς που σίγουρα θα σας συναρπάσουν οπότε… αναμείνατε στις θέσεις
σας!

Andreea Boboc | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Κική Λιτσάκη | Συνιδρυτής Naughty Dogs


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…

Η κυρία Παναγιώτα Μαθιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας , του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Στην πορεία της έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων στο τομέα της κοσμητολογίας και της αισθητικής , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.


Κυρία Μαθιουδάκη μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα; Τι σας έκανε να θέλετε να ακολουθήσετε αυτό τον δρόμο;

Η φροντίδα. Η φροντίδα και η περιποίηση του υγιούς δέρματος. Η επιστήμη μας αφορά ακριβώς αυτό.
Καθημερινά βιώνουμε έναν αγώνα δρόμου, με αντίπαλο τον χρόνο. Ο ρόλος της αισθητικού είναι να μας βοηθήσει με την φροντίδα της, να διατηρήσουμε την νεανικότητα και την σφριγηλότητα της επιδερμίδας μας. Για αυτό και η σχέση αισθητικού – πελάτισσας είναι πολύ δυνατή, είναι μία σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης που σπάνια την συναντάς.


Ποια είναι η εξειδίκευση σας στον χώρο της κοσμητολογίας και ποια είναι η γνώμη σας για τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή σε νέες τάσεις στον κλάδο που δραστηριοποιείστε;

Αγαπάω πολύ το πρόσωπο. Είναι ο καθρέφτης μας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν μας συναντήσει, λέει την αλήθεια για εμάς. Προσπαθώ να παρακολουθώ όλες τις νέες τάσεις, νέα δραστικά συστατικά, νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Κάθε χρόνο προσπαθώ να παρευρίσκομαι σε όλα τα σημαντικά διεθνή συνέδρια , ώστε να ανακαλύπτω από τους πρώτους τις καινοτομίες και το που οδηγούνται η αισθητική και η κοσμητολογία. Θεωρώ σημαντικό να μην μένεις πίσω, ειδικά σε μία επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τις τελευταίες δεκαετίες έχει κάνει άλματα προόδου.


Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το κέντρο αισθητικής σας; Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε;

Η φιλοσοφία η δική μου και των συνεργατών μου βασίζεται στον συνδυασμό της καινοτομίας και της διαχρονικότητας. Θα επιλέξουμε το μοντέρνο αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε το κλασικό, το δοκιμασμένο, το αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, ο βαθύς καθαρισμός αποτελεί το Α και το Ω για τη σωστή περιποίηση του προσώπου. Παρά την εξέλιξη στην κοσμητολογία τα στάδια του παραμένουν ίδια. Η κύρια μας προτεραιότητα είναι η επιστημονική προσέγγιση στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επιλέγουμε προσεκτικά και με αυστηρά κριτήρια τις συνεργασίες μας. Χρησιμοποιούμε μόνο πιστοποιημένα και αξιόπιστα μηχανήματα και προϊόντα, με κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που υπόσχονται. Επιπλέον, διατηρούμε υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλες μας τις διαδικασίες..


Ούσα ειδικός, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι τελευταίες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις της κοσμητολογίας;

Το νέο trend είναι τα εξωσώματα. Τα εξωσώματα είναι νανοκυστίδια που παράγονται από όλα τα ευκαρυωτικά κύτταρα. Χρησιμεύουν ως ένα φυσικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων. Λειτουργούν ως αγγελιοφόροι, στέλνοντας σήματα στα κύτταρα και πυροδοτώντας την αναγέννηση των κουρασμένων και ανενεργών κυττάρων του δέρματος. Ολοένα και περισσότερα εργοστάσια παραγωγής καλλυντικών προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στις φόρμουλές τους, αναπτύσσοντας νέες θεραπείες και σκευάσματα που βασίζονται στις ιδιότητες τους.


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες που οραματίζεστε;

Πρόσφατα επενδύσαμε επιχειρηματικά στον κλάδο του φαρμακείου. Είναι μία διαχρονική , αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά. Με τους συνεργάτες μου και μία ομάδα επιστημόνων εργαζόμαστε στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου σειράς δερμοκαλλυντικών χρησιμοποιώντας φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και ανανεώσιμα υλικά. Θα μου επιτρέψετε όμως, να σας πω περισσότερα για αυτό στο μέλλον.

Παναγιώτα Μαθιουδάκη,

Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Επιχειρηματίας.

Ιδιοκτήτρια των Laserskin Solutions (www.laserskin.gr)


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending