Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Άννα Χλιούρα «Carpe Diem»

Έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας στο ομώνυμο τμήμα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ενώ κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα με εξειδίκευση στα νέα μέσα επικοινωνίας από το ίδιο τμήμα.

Ποιες ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην

εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας.

Οι σπουδές μου με έχουν βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό στην επαγγελματική μου πορεία καθώς έλαβα γνώση σε ένα αντικείμενο με ποικίλες προεκτάσεις που σου προσφέρει μία γενική καλλιέργεια και σου δίνει την ευκαιρία να το αξιοποιήσεις όπως επιθυμείς αργότερα.  Παρόλο που δεν εργάζομαι ως δημοσιογράφος, το κομμάτι που έχω αναλάβει στην εταιρία μου αφορά τη στρατηγική μάρκετινγκ που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επικοινωνία. Αδιαμφισβήτητα οι σπουδές μου και η γενικότερη μου θέληση για μάθηση αποτελούν πάντοτε πυξίδα στα επόμενα μου βήματα.

Είστε μια επιτυχημένη αυτοδημιούργητη επιχειρηματίας, θα θέλαμε να μας

πείτε περισσότερα για την επαγγελματική σας πορεία μέχρι σήμερα και πόσο

εύκολη ή δύσκολη ήταν αυτή.

Μετά τις σπουδές μου εργάστηκα σε ποικίλες media θέσεις ενώ στα 29 μου άλλαξα ρότα συνιδρύοντας την εταιρία κατασκευής ηλεκτρικών ποδηλάτων, Elektronio.  O δρόμος δεν ήταν σαφώς στρωμένος με ροδοπέταλα. Εκείνη την περίοδο, μάλιστα, ερχόμουν από μία αποτυχημένη επιχειρηματική απόπειρα με μία παρόμοια startup όπου η συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας δεν είχε καρποφορήσει. Η ψυχολογία δεν ήταν ιδιαιτέρως ανεβασμένη αλλά έβλεπα ότι με έτρωγε το σαράκι της επιχειρηματικότητας και η προηγούμενη αποτυχία λειτούργησε ως ένα πολύτιμο μάθημα. Ήθελα να επιχειρήσω με κάτι που αγαπούσα και το έβλεπα ως μία πολύ καλή επιχειρηματική ευκαιρία. Αυτή η θέληση και το πάθος ισχύει ακόμη  και τώρα, τρία χρόνια μετά. Όταν ξεκίνησα ήμουν απόλυτα συνειδητοποιημένη για αυτό το βήμα και δεν ήταν σε καμία περίπτωση μία απόφαση ως σανίδα σωτηρίας για την εύρεση εργασίας. Γνώριζα εξαρχής το επιχειρηματικό ρίσκο, τις θυσίες που έπρεπε να κάνω αν και  δεν είχα υπολογίσει άλλες τόσες δυσκολίες που προέκυψαν όπως πχ. τα capital controls, τη συνεχή προσπάθεια και τα ψυχολογικά αποθέματα για να δομήσεις κάτι από το μηδέν και δη παραγωγικό στην Ελλάδα. Ύστερα από τα τρία χρόνιας ζωής της  Elektronio, βλέπουμε πλέον ότι το εγχείρημα μας να αποδίδει τους πρώτους καρπούς σιγά σιγά και είναι απίστευτο το συναίσθημα ικανοποίησης να βλέπεις κάτι να εξελίσσεται δίχως όρια και να επιβεβαιώνεται η υπομονή, η επιμονή και η αφοσίωση σου.

Πόσο επαγγελματίας πιστεύετε ότι μπορεί τελικά να είναι μια γυναίκα,

ειδικά σε χώρους που μέχρι πρόσφατα ήταν καθαρά ανδροκρατούμενοι.

Επαγγελματίας μπορεί να είναι μία γυναίκα συνεπής με τη μόρφωση και τις αξίες της σε οποιοδήποτε επαγγελματικό χώρο, είτε γυναικοκρατούμενο, είτε ανδροκρατούμενο. Απλά στη δεύτερη περίπτωση, χρειάζεται να κοπιάσει περισσότερο γιατί έχει να αντιμετωπίσει μία γενικότερη δυσπιστία και αμφισβήτηση, καθώς τα ταμπού καλά κρατούν σε χώρους και θέσεις που συνήθως καταλαμβάνονται από άρρενες. Κάτι τέτοιο ισχύει και στο δικό μου χώρο των ποδηλάτων όπου παρατηρώ  παρόμοια νοοτροπία. Έτσι μία επαγγελματική συμφωνία συνήθως είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμη τις περισσότερες φορές από το συνέταιρο μου ως αρσενικό, παρά από εμένα. Με σκληρή δουλειά, όμως, και συνέπεια πιστεύω ότι το “αδύναμο” φύλο μπορεί να αλλάξει τέτοιου είδους συμπεριφορές και να άρει προκαταλήψεις.

Ποια είναι για σας τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια

επιχείρηση;

Βασικά στοιχεία για να προχωρήσει επιτυχημένα μία επιχειρηματική δραστηριότητα είναι ένα αυθεντικό όραμα που μοιράζονται οι ιδρυτές της  σε συνδυασμό με ένα καλά δομημένο επιχειρηματικό πλάνο. Οι “καπετάνιοι” της επιχείρησης πρέπει να είναι έτοιμοι για τις πρώτες “φουρτούνες” και να βρίσκουν μανιέρες για να τις αντιμετωπίσουν. Το ταξίδι είναι μακρύ οπότε πρέπει να οπλισμένοι με υπομονή, επιμονή και αστείρευτο πάθος για αυτό που κάνουν. Η Elektronio συνταγή μας είναι να προχωράς με αργά αλλά σταθερά βήματα, παρόλο που δεν είθισται αυτό στις νεοφυείς επιχειρήσεις. Σε εμάς τουλάχιστον δεν αρέσουν τα “πυροτεχνήματα”!

Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;

Αυτήν την περίοδο διευρύνουμε τη γκάμα μας με νέα προϊόντα βιώσιμης μετακίνησης ..Λανσάρουμε δύο μοντέλα cargo ηλεκτρικών ποδηλάτων καθαρά για εταιρική χρήση, το Kouvala-e που προορίζεται για εσωτερικές μετακινήσεις σε εκτεταμένους χώρους όπως πχ. λιμάνια, εργοστάσια, αεροδρόμια, malls κλπ. και έχει δυνατότητα επιτόπιας περιστροφής, καθώς και το Carr-e  μία extended version του πρώτου μας μοντέλου Play, η οποία εξυπηρετεί τις extra ανάγκες μεταφοράς και διανομής εταιριών και έχει δυνατότητα μεταφοράς φορτίου έως 50kg. Εμπλουτίζεται και άλλο το όραμα μας για βιώσιμη μετακίνηση με νέες χρήσεις των ποδηλάτων μας στο αστικό περιβάλλον.

Πείτε μας μια έκφραση που χρησιμοποιείτε συχνά και σας δίνει κουράγιο

και δύναμη ;

Το μότο μου καθημερινά είναι το “Carpe Diem”, δηλαδή “Άδραξε την ημέρα σου”. Προσπαθώ κάθε μέρα να την απολαμβάνω με ότι φέρει, εύκολο και δύσκολο, να απολαμβάνω όσα έχω πετύχει και να επιχειρώ με κέφι και θετική ενέργεια να ανταποκριθώ σε νέες προκλήσεις που εμφανίζονται.

Φώτο: Ιάκωβο Ιωαννίδη.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Βάσια Μαυράκη: «Το Αποτύπωμα Μας Στο Σύμπαν»

Η Βάσια Μαυράκη γεννήθηκε στην Αθήνα στις 13 Σεπτεμβρίου του 1967. Είναι παντρεμένη και μητέρα δύο αγοριών. Έχει ταξιδέψει και ζήσει σε πολλά κράτη, αλλά και σε περιοχές της Ελλάδας, καθώς το απαιτούσαν οι υποχρεώσεις του συζύγου της(στρατιωτικός πιλότος). Είναι ευγνώμων για τα ταξίδια της αυτά, διότι αποτελούν γι’αυτήν πηγές της έμπνευσης της και συχνά συνδέονται με τις συγγραφικές αναφορές της.
Αυτή την χρονική περίοδο ζει και εργάζεται μόνιμα στην Αθήνα, όπου διδάσκει αστρολογία ως Tropical and Astral Expert στην Εναλλακτική Παιδεία την πρώτη σχολή αστρολογίας που ιδρύθηκε στην Ελλάδα,  ειδικεύεται στο Human Design, ενώ ταυτόχρονα συμμετέχει έντονα σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές και αρθρογραφεί σε site και περιοδικά.
Έχει σπουδάσει ψυχολογία, όμως τα τελευταία χρόνια ασχολείται επαγγελματικά με τη συμβουλευτική αστρολογία σε έναν καινοτόμο κλάδο της, τον κλάδο του Empathetic Astrological Approach, και έτσι έχει καταφέρει να συνδυάσει επιτυχώς και τις 2 επιστήμες.
Πέρα από την επιτυχία της στον κλάδο της Αστρολογίας, η Βάσια Μαυράκη είναι και εκπλητική συγγραφέας, καθώς το καλοκαίρι του 2017 εκδόθηκε το πρώτο της μυθιστόρημα »Χίλια Χρόνια Μετά… κι άλλα χίλια» από τις εκδόσεις Ιβίσκος, ενώ το καλοκαίρι του 2019 ακολούθησε η έκδοση του δεύτερου βιβλίου της ‘’Ο Καπήλαρης’’ το οποίο και έγινε πρέσβης της ‘’Ελπίδας’’ για τη Δωρεά Μυελού των Οστών από τις εκδόσεις Ιβίσκος και πάλι.
Έχει δηλώσει πως η μεγαλύτερη αγάπη της μετά την οικογένεια της είναι η Αστρολογία και το ατελείωτο ταξίδι εξερεύνησης του Σύμπαντος μέσα από αυτήν. 
Το μότο που ακολουθεί σε όλη τη ζωή της είναι το εξής: «“Tο σχέδιο του Θεού για εμάς, το γενέθλιο κοσμόγραμμά μας, το μοναδικό αυτό αποτύπωμά μας στο Σύμπαν και η ελεύθερη βούληση διαχείρισής του, δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε άτομο να εξελίσσει και να προάγει τη ζωή του.”
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της μέσω του e-mail της: [email protected]

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Τσιπέλη Μαρία: «Όσο ζεις μαθαίνεις»

Η Τσιπέλη Μαρία από μικρή ηλικία κατάλαβε ότι η ζωή της θα ανήκει στο χώρο της τέχνης. Έψαξε αρκετά για να δει τι της ταιριάζει. Από χορό έως  ζωγραφική. Στην πρώτη θέση, με μεγάλη διαφορά, τερμάτισε η ζωγραφική. Από εκεί και πέρα άρχισε να σκέφτοται το πώς μπορεί να τη βάλει στη ζωή της πιο επαγγελματικά.

Έτσι λοιπόν ξεκίνησε αυτό το όμορφο ταξίδι που λέγεται ΜΟΔΑ.

Το 2017 αποφοίτησε με άριστα από τη σχολή μόδας PANSIK στην πόλη της, τη Θεσσαλονίκη. Μέσα στη σχολή αυτή διδάχτηκε το τι θα πει μόδα και μακιγιάζ. Μία αξέχαστη εμπειρία, μας εξομολογείται,  θα παραμείνει το μάθημα με τον κο. Γαβαλά από τον οποίο έμαθε πράγματα που δεν θα σταματήσουν να την συντροφεύουν κάθε μέρα στη δουλειά της.

Το 2019 αποφοίτησε επιτυχώς από τη σχολή Αισθητικής. Σκοπός της ήταν να μάθει όσα περισσότερα γίνεται για το χώρο της ομορφιάς και συγκεκριμένα για την τέχνη μακιγιάζ που τόσο αγαπά.

Παράλληλα με τις σπουδές της, συνεργάστηκε και συνεχίζει να συνεργάζεται με θεατρικές ομάδες, φωτογράφους του εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού, πρακτορεία μοντέλων, περιοδικά, καταστήματα γυναικείων και ανδρικών ενδυμάτων.

Όπως είναι γνωστό, ο χώρος της μόδας τρέχει συνεχώς και η Μαρία Τσιπέλη από τη μεριά της φροντίζει να μην μένει πίσω. Φροντίζει να μορφώνοται και να μαθαίνει νέα πράγματα συστηματικά πάνω στον τομέα της. Διαρκώς παρακολουθεί επιμορφωτικά σεμινάρια, διαβάζει πολλά βιβλία και περιοδικά διότι.. όσο ζεις μαθαίνεις!

Σημαντικούς σταθμούς στην καριέρα της αποτέλεσαν η φωτογράφισή της στην εφημερίδα Espresso News, στο Ιταλικό περιοδικό Mob Journal καθώς και η διάκριση δύο φωτογραφιών στην Vogue Italia.

Όλο αυτό το διάστημα γνώρισε και είχα τη χαρά, όπως μας λέει, να συνεργαστεί με εξαιρετικούς επαγγελματίες που την βοήθησαν να εξελιχθεί ακόμη περισσότερο.

«Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου!», δηλώνει.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Χάτζη Σκευοφύλακα: «Πρωτοπόρος στην Εμπειρία του Πελάτη»

Xάτζη Σκευοφύλακα – Πρωτοπόρος στην Εμπειρία του Πελάτη για μεγάλες επιχειρήσεις

H Xάτζη Σκευοφύλακα γεννήθηκε στην Κάρπαθο, την οποία επισκέπτεται τα τελευταία χρόνια. Είναι κάτοχος MBA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, NLP Certified practitioner, Πιστοποιημένη Εσωτερική Ελεγκτής ISO, Συγγραφέας Παιδικών Παραμυθιών, Υποψήφια για Διδακτορικό πρόγραμμα (Phd) και Επιχειρηματίας. 

Έχει μία μακροχρόνια πορεία ως ανώτατο διοικητικό στέλεχος ελληνικών εταιρειών με εξειδικευμένες γνώσεις στη διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού. Πιστεύει πολύ στην σημασία της διαρκούς προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης και αφιερώνει τον χρόνο της στον σχεδιασμό και στην παροχή εκπαιδευτικών δράσεων υψηλών αποδόσεων, που έχουν στόχο την  ανάπτυξη των επαγγελματικών δεξιοτήτων και την παροχή Εμπειρίας στον Πελάτη – Customer Experience (CX). 

H Χάτζη Σκευοφύλακα έχει ιδρύσει την Hatzi Filax Training Group. Μία σύγχρονη και επιτυχημένη εταιρία εκπαίδευσης και κατάρτισης που εξειδικεύεται στο να βοηθήσει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» δεξιότητες και δυνατότητες, ώστε να οικοδομήσουν επιτυχημένες επιχειρήσεις και να επιτύχουν προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη. 

Η ίδια έχει συνεργαστεί και εκπαιδεύσει μεγάλους οργανισμούς όπως  Pet City, Κρητικός Super Market, Κτήμα Γεροβασιλείου, ΣΥ. Φαρμακοποιών Αιγαίου και Κρήτης, Κρητικός Super Market, Xαλκιαδάκης, Αstra Management Shipping, Σκλαβενίτης, NOBACCO, Kαφέ Δρίτσας, Μεϊδάνης, Aphrodite Mykonos resort, Πάνου Α.Ε.Β.Ε., ΔΕΣΦΑ, Alpha Wood Group, Κωτσόβολος, ΣΘΕΒ, Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ., Οrientum κ.ά.

Πριν ιδρύσει την εταιρία της, η Χάτζη Σκευοφύλακα είχε μακροχρόνια επαγγελματική πορεία σε μεγάλες εταιρίες. Η Χάτζη Σκευοφύλακα, είχε διατελέσει Αν. Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού στον ΟΜΙΛΟ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ & ήταν Διευθύντρια της Σχολής «ΣΠΥΡΟΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ». Επίσης, είχε διατελέσει Διευθύντρια Νοτίου Ελλάδος στην Epsilon Net, επί σειρά ετών. Διακεκριμένη στον επιχειρηματικό κόσμο στην Ανάπτυξη Ανθρωπίνου Δυναμικού από το Who is Who GREECE , 2013. 

Η Hatzi Filax Training Group,  έχει εισαγάγει και εγκαταστήσει το σύγχρονο μοντέλο εταιρικής εκπαίδευσης μέσω Εταιρικών  Ακαδημιών (Corporate Academy), οι οποίες σχεδιάζονται από την Hatzi Filax και συνδυάζουν δυναμικά εκπαιδευτικά προγράμματα σε πολλές ειδικότητες, εργαστήρια που αφορούν στις διαδικασίες της επιχείρησης και εσωτερικά προγράμματα προσωπικής ανάπτυξης για τα στελέχη. Σκοπός της είναι πάντα η  διάχυση της εταιρικής γνώσης, η συνεχόμενη ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα και η διαμόρφωση ενιαίας εταιρικής κουλτούρας. Παρέχει, παράλληλα και ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν να οργανώσουν τις ομάδες και την ομάδα διοίκησης (Soft Skills) , έτσι ώστε να επιτύχουν τους στόχους και τα αποτελέσματα που επιθυμούν. Περισσότερες πληροφορίες στο www.hatzifilax.com

Μια από τις περιοχές εξειδίκευσης της Χάτζη Σκευοφύλακα,  αποτελεί ο σχεδιασμός δράσεων και εκπαιδεύσεων με θέμα την Εμπειρία του Πελάτη, προσφέροντας στους πελάτες της εκπαίδευση και στρατηγική ανάπτυξη, μέσω συμβουλευτικής και άλλων προγραμμάτων υποστήριξης, τα οποία εξειδικεύονται στο σύγχρονο θέμα της μεταμόρφωσης των επιχειρήσεων μέσω της 4η Βιομηχανικής Επανάστασης της Τεχνολογίας και στην δημιουργία εταιρικής κουλτούρας. Η Χάτζη Σκευοφύλακα, υποστηρίζει επιχειρήσεις στο να δημιουργήσουν το δικό τους μοντέλο Customer Experience (CX). Στόχος κάθε προγράμματος είναι να αναπτυχθεί μια ενιαία εταιρική κουλτούρα για όλα τα επίπεδα, που θα ενισχύει το ομαδικό πνεύμα συνεργασίας και την πρωτοβουλία  και θα επιτυγχάνει την  αποτελεσματική και ουσιαστική εξυπηρέτηση του Πελάτη. 

Η Χάτζη Σκευοφύλακα, παρέχει επίσης προγράμματα καθοδήγησης (mentoring)  για στελέχη επιχειρήσεων, συμβάλλοντας στο να ενισχύσει την αυτογνωσία τους, τους σκοπούς και τα θέλω τους, έτσι ώστε να μπορούν να αντιμετωπίζουν κάθε πρόκληση και να επιτυγχάνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα για τους ίδιους και την ομάδα τους. 

Σε ατομικό επίπεδο, παρέχει εκπαίδευση και καθοδήγηση για την ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων, βοηθώντας τους πελάτες της να χειριστούν  επαγγελματικά και προσωπικά θέματα με σκοπό να πετύχουν τους στόχους τους, όπως για παράδειγμα η διαχείριση χρόνου, η διεξαγωγή επιτυχημένων συνεντεύξεων, η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης, η επαγγελματική εξέλιξη, η επιλογή καριέρας κ.ά.

Η αγάπη της για την εξέλιξη και ανάπτυξη των ανθρώπων, την οδηγεί συχνά σε συνέδρια και ομιλίες, έχοντας αποκτήσει μεγάλη εμπειρία με μικρά και μεγάλα κοινά επιχειρήσεων, ως ομιλήτρια σε θέματα παρακίνησης και ώθησης, αναπτύσσοντας έτσι συναισθήματα αισιοδοξίας και συμβάλλοντας στο να ατενίσουν οι ακροατές το μέλλον θετικά, αισθανόμενοι δυνατοί να πράξουν, όλα όσα σχεδιάσουν.

Θέλοντας να μοιραστεί γνώσεις και εμπειρίες αρθρογραφεί και  συμμετέχει σε συνέδρια και ομιλίες, επιδιώκοντας πάντα τον δημιουργικό διάλογο και την εφαρμογή νέων πρακτικών που θα βοηθήσουν τους ανθρώπους και οργανισμούς  να εξελιχθούν.

Συγκεκριμένα, έχει δημοσιεύσει τα παρακάτω άρθρα:

  • «Η Εμπειρία του Πελάτη στον Χώρο της Υγείας και της Ομορφιάς» Μedical Management 2019 
  •  «H Διαχείριση Χρόνου», Βusiness Women, 2019
  • «Η Εμπειρία του Ασθενή – Πελάτη στον Χώρο της Υγείας», Medical Management, 2019
  • «Η εξυπηρέτηση του Πελάτη δεν θα πρέπει να θεωρηθεί σε καμία περίπτωση ίδια με
    την Εμπειρία του Πελάτη μέσα στην επιχείρηση σας» Thessaliatimes. 2018 
  • «H εμπειρία του πελάτη», The Total Retail, 2018
  • «Η δύναμη της εκπαίδευσης στην αναδιοργάνωση μιας επιχείρησης», HR Professional, 2010.
  • «Η εκπαίδευση δεν είναι πολυτέλεια», HR Professional, 2009.
  • «Τι επιλέγουμε τελικά να αφήσουμε ως κληρονομιά στην ανθρωπότητα: Υγεία ή Ασθένεια», Επιστημονικό Μάρκετινγκ, 2008.
  • «Σεβασμός στις ικανότητες των εργαζομένων», HR Professional, 2006.

Παράλληλα, έχει συμμετάσχει στα παρακάτω συνέδρια και εκθέσεις, ως ομιλήτρια:

  • 11η Health Expo Athens – Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών – 9 Φεβρουαρίου 2020 
  • Ηoreca 2019: Right the wrongs: Προσφέροντας εμπειρία στον πελάτη – Gastronomy Forum «Right the wrongs: Προσφέροντας εμπειρία στον πελάτη»
  • Συνέδριο Φαρμακοποιών και Ιδιοκτητών Φαρμακείων – 23 Ιανουαρίου 2019, Κύπρος 
  • 7 Συνέδριο – Το Φαρμακείο στην Υγεία, την Ομορφιά και την Ευεξία – Ηράκλειο Κρήτης, Διοργάνωση: ΣΥΦΑΚ – Σεπτεμβρίου 2019
  • 6ο Συνέδριο – Το Φαρμακείο στην Υγεία και την Ομορφιά – Ηράκλειο Κρήτης – 15&16 Σεπτεμβρίου 2018

 

Continue Reading

Trending