Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Έρευνα Έλλειψης Ταλέντου

Το 77% των Ελλήνων Εργοδοτών δυσκολεύονται να καλύψουν θέσεις εργασίας

Ρεκόρ 11ετίας: Η Ελλάδα στην 3η θέση της παγκόσμιας κατάταξης στην δυσκολία εύρεσης του

κατάλληλου προσωπικού για το 2019

Οι θέσεις των «Τεχνικών» εκείνες με τη μεγαλύτερη δυσκολία κάλυψης στην Ελλάδα 

Σχεδόν 8 στους 10 εργοδότες στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν δυσκολία στην κάλυψη θέσεων εργασίας, σύμφωνα με τα ευρήματα της Ετήσιας Διεθνούς Έρευνας Έλλειψης Ταλέντου της ManpowerGroup για το 2019. Το ποσοστό 77% αποτελεί ρεκόρ 11ετίας για την Ελλάδα, αφού πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό που έχει καταγραφεί ποτέ από την έναρξη της Έρευνας το 2008 ενώ σημειώνει αύξηση κατά 16 μονάδες σε σύγκριση με το 2018. Σε παγκόσμιο επίπεδο, καταγράφεται εξίσου το υψηλότερο ποσοστό (54%) δυσκολίας εύρεσης εργαζομένων με τα απαιτούμενα προσόντα από το 2007 και συγκριτικά με το 2018 η αύξηση είναι 9 μονάδες, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η έλλειψη ταλέντων δεν εμφανίζει σημάδια υποχώρησης. Οι εργοδότες στην Ιαπωνία εξακολουθούν να καταγράφουν τη μεγαλύτερη δυσκολία εύρεσης ταλέντου, με 88%, ακολουθεί η Ρουμανία με 86%, η Ταϊβάν με 77% και η Ελλάδα εξίσου με 77%, η οποία βρίσκεται στην 3η θέση στην παγκόσμια κατάταξη ― μετακίνηση κατά 4 θέσεις συγκριτικά με την 8η θέση που κατείχε το 2018. Αντιθέτως, ευρωπαϊκές χώρες που φαίνεται να μην αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα προσέλκυσης ταλέντων είναι η Ιρλανδία (27%), το Ηνωμένο Βασίλειο (23%) και η Κίνα (16%).

 

Πίνακας 1: 

Η Έλλειψη Ταλέντου στην Ελλάδα και παγκοσμίως, 2009 – 2019 (Πηγή: ManpowerGroup)

 

Οι θέσεις των «Τεχνικών» κατέχουν τα πρωτεία στη λίστα καθώς αποτελούν εκείνες με τη μεγαλύτερη δυσκολία κάλυψης στην Ελλάδα και «εκθρονίζουν» τους «Επαγγελματίες Πωλητές», που βρίσκονταν στην 1η θέση από την έναρξη της έρευνας το 2008. Για πρώτη φορά στην κατηγορία των επαγγελματιών Πωλητών προστίθενται και ρόλοι του Marketing όπου μεταφέρονται στην 3η θέση. Στη 2η θέση βρίσκονται οι «Πτυχιούχοι Μηχανικοί» που τοποθετούνταν στην 4η θέση της κατάταξης το 2018.

2018 – Οι 10 θέσεις εργασίας με τη μεγαλύτερη δυσκολία κάλυψης στην Ελλάδα 2019 – Οι 10 θέσεις εργασίας με τη μεγαλύτερη δυσκολία κάλυψης στην Ελλάδα
1. Επαγγελματίες Πωλητές 1. Τεχνικοί
2. Τεχνικοί  2. Πτυχιούχοι Μηχανικοί 
3. Εξειδικευμένοι Τεχνίτες 3. Επαγγελματίες Πωλητές & Μάρκετινγκ
4. Πτυχιούχοι Μηχανικοί 4. Προσωπικό υπηρεσιών  IT
5. Προσωπικό για Διοικητική & Γραμματειακή Υποστήριξη 5. Προσωπικό για Λογιστήρια & Οικονομικά Τμήματα
6. Προσωπικό υπηρεσιών IT 6. Εργάτες Κατασκευαστικού κλάδου
7. Προσωπικό για Λογιστήρια & Οικονομικά Τμήματα 7. Υψηλόβαθμα Στελέχη
8. Εξειδικευμένοι Υπάλληλοι Γραφείου 8. Προσωπικό για Διοικητική & Γραμματειακή Υποστήριξη
9. Οδηγοί 9. Εξειδικευμένοι Τεχνίτες
10. Επαγγελματίες Υγείας 10. Προσωπικό Εξυπηρέτησης & Υποστήριξης Πελατών

Πίνακας 2. Το Top-10 των θέσεων εργασίας με τη μεγαλύτερη δυσκολία κάλυψης για την Ελλάδα, 2018-2019 

(Πηγή: ManpowerGroup)

Αξίζει να σημειωθεί πως η ειδικότητα των «Εργατών Κατασκευαστικού κλάδου» εισέρχονται για πρώτη φορά στη λίστα των 10 θέσεων εργασίας με τη μεγαλύτερη δυσκολία κάλυψης στην Ελλάδα. Ενώ, συγκριτικά με τη λίστα των 10 θέσεων, εκτός κατάταξης βρίσκεται η ειδικότητα των «Οδηγών» και των «Επαγγελματιών Υγείας» που είχε καταλάβει την 9η θέση το 2018.

Σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και ανάμεσα στις ΕΜΕΑ χώρες (Ευρώπη, Μέση Ανατολή & Αφρική), στην κορυφή των θέσεων για τις οποίες οι εργοδότες δυσκολεύονται περισσότερο να καλύψουν, βρίσκονται οι «Εξειδικευμένοι Τεχνίτες». Επίσης παρατηρείται πως η θέση των «Επαγγελματιών Πωλητών & Μάρκετινγκ» βρίσκεται εντός τριάδας για την Ελλάδα, τις ΕΜΕΑ χώρες αλλά και παγκόσμια. Στην 3η θέση της παγκόσμιας κατάταξης βρίσκεται η θέση των «Τεχνικών» όπου στην Ελλάδα βρίσκεται στην 1η θέση. Τέλος, την 2η θέση με τη μεγαλύτερη δυσκολία κάλυψης για τις ΕΜΕΑ χώρες καταλαμβάνουν οι «Οδηγοί».

Για τα αποτελέσματα της έρευνας, τοποθετείται ο Χαράλαμπος Καζαντζίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της ManpowerGroup Ελλάδος, δηλώνοντας: «Η δυσκολία κάλυψης ταλέντων με τα απαιτούμενα προσόντα δεν αποτελεί μόνο εγχώρια πρόκληση για τους εργοδότες, αλλά και παγκόσμια. Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα καταγράφεται η μεγαλύτερη έλλειψη ταλέντου από το 2008 (έναρξη της έρευνας), με σχεδόν 8 στους 10 εργοδότες να δηλώνουν πως αντιμετωπίζουν δυσκολία. Οι ανάγκες σε δεξιότητες αλλάζουν πιο γρήγορα από ποτέ. Οι τεχνολογικές εξελίξεις, η ψηφιοποίηση και η αυτοματοποίηση επιδρούν καταλυτικά στην ταχεία αλλαγή των απαραίτητων τεχνικών προσόντων. Θέσεις εργασίας όπως των Τεχνικών και των Μηχανικών που εμφανίζουν υψηλή ζήτηση στην Ελλάδα  δεν μπορούν να καλυφτούν λόγω έλλειψης προσφοράς των κατάλληλων δεξιοτήτων. Από την άλλη πλευρά, οι διευθύνσεις ανθρώπινου δυναμικού οφείλουν να επικεντρωθούν στην αναζήτηση και υλοποίηση μιας πολυεπίπεδης στρατηγικής εντοπισμού, προσέλκυσης και διακράτησης των ταλέντων. Στην ManpowerGroup στηρίζουμε τους πελάτες μας εφαρμόζοντας καινοτόμες λύσεις ανθρώπινου δυναμικού μέσα από την ολιστική μας στρατηγική που βασίζεται σε 4 πυλώνες: το Χτίσιμο Δεξαμενής Ταλέντων (επένδυση στην ανάπτυξη ταλέντου εσωτερικά στους οργανισμούς), την Απόκτηση (Προσέλκυση ταλέντων που δεν μπορούν να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες εντός του οργανισμού), τις Ευέλικτες Μορφές Απασχόλησης και την Πλαισίωση Ταλέντων (υποστήριξη των εργαζομένων ώστε να συνεχίσουν την καριέρα τους εντός του οργανισμού αναλαμβάνοντας νέους ρόλους)».  

Η Ταυτότητα της Έρευνας

Για το 2019, στην Έρευνα Έλλειψης Ταλέντου της ManpowerGroup συμμετείχαν 24.419 εργοδότες από 44 χώρες. Η έρευνα διεξήχθη το Δ΄ Τρίμηνο του 2019 για 13η συνεχή χρονιά, με στόχο να προσδιοριστούν οι θέσεις εργασίας οι οποίες είναι δύσκολο να καλυφτούν, οι λόγοι για τους οποίους οι εργοδότες αντιμετωπίζουν την έλλειψη ταλέντου και οι στρατηγικές αντιμετώπισης αυτής της πρόκλησης. Η Ελλάδα συμμετείχε στην Έρευνα για 11η συνεχόμενη χρονιά, με αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 εργοδοτών.

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Καινοτομία και ισότητα στις επιχειρήσεις: ένα Design Jam από το Women On Top σε συνεργασία με το Ίδρυμα Konrad Adenauer

Στις 21 & 22 Φεβρουαρίου 2020, ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Women On Top, σε
συνεργασία με το Ίδρυμα Konrad Adenauer Ελλάδος και Κύπρου, πραγματοποιεί την 3η
ετήσια ημερίδα του, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας WoT in Business για την ισότητα στις
επιχειρήσεις.
Η φετινή ημερίδα θα έχει τη μορφή ενός Design Jam, μέσα από το οποίο οι συμμετέχουσες
και οι συμμετέχοντες, από διαφορετικά γνωστικά και επαγγελματικά πεδία, θα
συνεργαστούν για να αναπτύξουν καινοτόμες και εφαρμόσιμες λύσεις -τεχνολογικές ή μη-
για τις πραγματικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην προσπάθεια τους
να γίνουν πιο ισότιμοι και συμπεριληπτικοί εργοδότες.
● Με ποια εργαλεία μπορούμε να προσδιορίσουμε και να γεφυρώσουμε το
μισθολογικό χάσμα;
● Πώς μπορούμε να προσελκύσουμε και να διατηρήσουμε γυναίκες σε βιομηχανικές
θέσεις και άλλα επαγγέλματα που παραδοσιακά ανδροκρατούνται;
● Ποιες λύσεις μπορούν να διευκολύνουν τη συμφιλίωση επαγγελματικής και
προσωπικής ζωής των εργαζόμενων με προστατευόμενα μέλη;
● Πώς μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματική η αλλαγή κουλτούρας και η εξάλειψη των
έμφυλων προκαταλήψεων στο πλαίσιο μιας επιχείρησης;
● Μπορούμε να βρούμε νέους τρόπους για να προλάβουμε και να αντιμετωπίσουμε
τη σεξουαλική παρενόχληση και τις μικροεπιθέσεις;
● Μπορεί η τεχνολογία να βοηθήσει στο να εξαλειφθεί η ασυνείδητη προκατάληψη
που συχνά μπαίνει εμπόδιο στην πρόσληψη και την προαγωγή ικανών γυναικών;
● Πώς θα εφεύρουμε σύγχρονες εναλλακτικές στην ποσόστωση για την ισότιμη
εκπροσώπηση;
● Με ποια μέσα μπορούμε να υπολογίσουμε το κέρδος ή τη ζημιά μιας επιχείρησης
από την προώθηση ή την απουσία της ισότητας και της συμπερίληψης;
Από αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα θα κληθούν να επιλέξουν την έμπνευσή τους και να
υποβάλουν τις προτάσεις τους οι ομάδες που θα συμμετέχουν στο Design Jam, το οποίο θα
πραγματοποιηθεί στο χώρο  Athens Digital Lab, υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας
Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων.
Στο άνοιγμα της ημερίδας, θα απευθύνουν χαιρετισμό ο Χρίστος Δήμας, Υφυπουργός
Ανάπτυξης και Επενδύσεων, καθώς και η Μαρία Συρεγγέλα, Γενική Γραμματέας

Οικογεναικής Πολιτικής και Ισότητας Φύλων. Το συντονισμό της διαδικασίας και των
ομάδων θα αναλάβει η προσκεκλημένη του Ιδρύματος Konrad Adenauer, Janina
Sundermeier, Assistant Professor of Digital Entrepreneurship and Diversity και Founder of
Digital Entrepreneurship Hub & WoMenventures.
Στο τέλος της Ημερίδας, οι ομάδες, που θα έχουν εργαστεί πάνω σε συγκεκριμένες ιδέες,
θα παρουσιάσουν ένα πρότυπο της υπηρεσίας, της εφαρμογής, του προϊόντος ή της
καμπάνιας τους και θα αξιολογηθούν από την κριτική επιτροπή που θα αποτελείται από
εκπροσώπους του Women On Top, του Ίδρυμα Konrad Adenauer Ελλάδος και Κύπρου και
των εταιρικών χορηγών της ημερίδας. Τα μέλη των ομάδων που θα συγκεντρώσουν την
υψηλότερη βαθμολογία, θα βραβευτούν με σχετικά δώρα και μπορεί να δουν την ιδέα
τους να γίνεται πράξη, συνεισφέροντας έτσι στην επίλυση μιας από τις μεγαλύτερες
προκλήσεις της εποχής -στην Ελλάδα αλλά και έξω από αυτήν.
Οι ενδιαφερόμενοι/ες που είτε έχουν κάποια συγκεκριμένη ιδέα να υποβάλουν είτε
θέλουν να ενταχθούν σε κάποια από τις ομάδες που θα εργαστούν πάνω σε συγκεκριμένες
λύσεις, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScHR3L21WIhY_0ID3oL0OkX7bVQ2_ZbSu0hjfGPPX0aILA6fQ/viewform?mc_cid=b54d36d487&mc_eid=597369e3e1

Για περισσότερες πληροφορίες: [email protected]
______________________________________________________________
Πρακτικές πληροφορίες

Πού; Στο Digital Lab, Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων, Πειραιώς 160, 118 54, Αθήνα*
Πότε: Παρασκευή 21/2 (17.00-21.00) & Σάββατο 22/2 (09.00-21.00)
Πρόσβαση:
Με ΜΜΜ: Στάση Κεραμεικός (Μετρό, Γραμμή 3) | Στάση Πετράλωνα (ΗΣΑΠ) | Στάση
Κολυμβητήριο (Λεωφορεία: 049, 815 ,914 / Τρόλευ: Β18, Γ18)
Με αυτοκίνητο: Από Πειραιώς 160 (125 μέτρα από την Π. Ράλλη με κατεύθυνση προς
Πειραιά), ελέυθερο εξωτερικό πάρκινγκ
Όλοι οι χώροι του Σεραφείου και του Athens Digital Lab είναι πλήρως προσβάσιμοι από
ΑΜΕΑ.

Mπορείτε να ενημερώνεστε για το πρόγραμμα και τους ομιλητές εδώ και να εξασφαλίσετε
τη θέση σας συμπληρώνοντας την αντίστοιχη ηλεκτρονική φόρμα.
Η συμμετοχή στην ημερίδα είναι δωρεάν αλλά οι θέσεις είναι αυστηρά περιορισμένες.

Στο τέλος της ημερίδας θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής, ενώ σε όλη τη διάρκειά της θα
παρέχεται δημιουργική απασχόληση για τα παιδιά των συμμετεχόντων και των
συμμετεχουσών.
Για περισσότερες πληροφορίες: [email protected]

Continue Reading

Συνέδρια

Το TEDx NKUA επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά!

Στις 4 Απριλίου 2020, το TEDx NKUA επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, φιλοξενώντας και πάλι νέες ιδέες και σημαντικούς ομιλητές. Αυτή τη χρονιά, μέσα από τον αινιγματικό του χαρακτήρα, το συνέδριο επιθυμεί να φέρει κοντά τους ανθρώπους και να αφυπνίσει τις αισθήσεις τους.

Το TEDx NKUA θα φέρει στο προσκήνιο τον προσαρμοστικό  χαρακτήρα του ατόμου και θα δώσει χρώμα στα συναισθήματα, μέσα από ξεχωριστές ομιλίες και workshops.

Ο άνθρωπος έχει ως χαρακτηριστικά τη μίμηση και την ευελιξία. Αναζητά τρόπους να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, να δραστηριοποιείται και να κοινωνικοποιείται. Υιοθετεί συμπεριφορές και ελίσσεται. Τελικά, δείχνει αυτό που είναι στην πραγματικότητα ή ενσαρκώνει έναν διαρκή ρόλο;  Θα επιτεθεί ή θα αμυνθεί; Θα κυνηγήσει ή θα παραιτηθεί; Θα τολμήσει ή θα φοβηθεί; 

Είναι φτιαγμένος από κόκκινο, μπλε και κίτρινο χρώμα. Το κόκκινο ορίζει τη δυναμικότητα, την αποφασιστικότητα, την ανάγκη για επανάσταση και αλλαγή, τον εγωκεντρισμό. Του δίνει πάθος και ένταση, ενώ με το μπλε, μαθαίνει να αποζητά τη γαλήνη, την ελευθερία, την ασφάλεια. Αισθάνεται μελαγχολία και θλίψη, έχει συστολές, βιώνει τη χαώδη ψυχρότητα, εμπνέει εμπιστοσύνη. Το κίτρινο προκαλεί τη ζωηρότητα, δίνει ενέργεια, ψάχνει την ευτυχία. Προκαλεί όμως και άγχος, μίσος ή ζήλεια.

Είσαι φτιαγμένος από κόκκινο, μπλε και κίτρινο.

Καλώς ήρθες στο “Chameleon”, το TEDx NKUA 2020!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

1.500 υποψήφιοι και 124 εταιρίες στο #JobDay Τουρισμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η πρώτη ταυτόχρονη διεξαγωγή του #JobDay Τουρισμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το Skywalker.gr ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου κατά τις ίδιες ώρες στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων και στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Βασικός σκοπός του #Jobday Τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του δήμου Αθηναίων, της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος, του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ήταν η ενίσχυση της απασχολησιμότητας μέσα από τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος υποστήριξης, ενημέρωσης και δικτύωσης μεταξύ εργοδοτών που αναζητούν προσωπικό και υποψήφιων εργαζομένων στον κλάδο του τουρισμού.

Το #Jobday Τουρισμού δημιούργησε το κατάλληλο περιβάλλον προκειμένου οι επισκέπτες να πραγματοποιήσουν το ξεκίνημά τους στην αναζήτηση εργασίας ή το επόμενο βήμα στην καριέρα τους στον δυναμικό αυτό χώρο.

Η είσοδος ήταν ελεύθερη για τους επισκέπτες, που απόλαυσαν αυτό το «ταξίδι στην εργασία» και αναχώρησαν με αναπτερωμένες ελπίδες. Σε μία μόνο ημέρα οι 1.500 επισκέπτες κατάφεραν: 

  • Να συναντηθούν και να γνωριστούν με τους εκπροσώπους 124 επιχειρήσεων από τον κλάδο του τουρισμού.
  • Να συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις με τις εταιρίες για περισσότερες από 1.072 θέσεις εργασίας.
  • Να βελτιώσουν στη δράση της Αθήνας το LinkedIn προφίλ τους με τη βοήθεια των εξειδικευμένων στελεχών της Career in Progress.
  • Να παρακολουθήσουν δωρεάν στη δράση της Θεσσαλονίκης workshop με τα επίκαιρα θέματα «Εναλλακτικά πεδία απασχόλησης στον τουρισμό» και εισηγητή τον κ. Δημήτρη Μιχαηλίδη, δημοσιογράφο, «Αγρονέα», «Η πρόσληψη με τα μάτια του εργοδότη στον τουριστικό κλάδο» και εισηγητή τον κ. Ανέστη Αναστασίου, Senior HR Consultant and Trainer, AA+Partners, Coordinator, Hospitality and Tourism, American College of Thessaloniki, «Ο ρόλος των social media στην αναζήτηση εργασίας» και εισηγήτρια την κα  Ελένη Κολλήγα, Digital & Growth Marketing Strategist, «Εργασία σεζόν: Μύθοι, αλήθειες και προετοιμασία» και εισηγητή τον κ. Βασίλη Τσουλή, director of Career, Employability and Enterprise Centre, City College, «Το ιδανικό βιογραφικό για μια καριέρα στον τουρισμό» και εισηγητή τον κ. Γιώργο Βαρβάρη, Σύμβουλο Ενίσχυσης Επαγγελματικής Εικόνας, LeadCompass,  «Elevator pitch: Παρουσιάζοντας τον εαυτό μου σε 30»» και εισηγήτρια την κα Χαρά Μπουραντά, Υπεύθυνη Χορηγιών, Skywalker.gr, «Συνέντευξη επιλογής προσωπικού: Οδηγίες για την επιτυχία» και εισηγήτρια την κα Μαρία Βαθυλάκη, Υπεύθυνη Job Center-I.ΙΕΚ Άλφα, «Tourism marketing: Βασικές αρχές» και εισηγήτρια την κα Σοφία Μπουρνατζή, Tourism Marketing, DMC, Pass Partout.
  • Να πραγματοποιήσουν προσωπικό coaching με σκοπό την επαγγελματική τους ενδυνάμωση, εστιασμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, με τους coaches του ICF Greece Chapter στην Αθήνα και του HCCMA στη Θεσσαλονίκη.
  • Να δεχθούν συμβουλές για τα επαγγελματικά τους δικαιώματα από τα εξειδικευμένα στελέχη του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ / ΙΝΕ – ΓΣΕΕ.
  • Να βγάλουν στη δράση της Θεσσαλονίκης επαγγελματική φωτογραφία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο βιογραφικό ή το LinkedIn προφίλ τους από τον επαγγελματία του είδους Γιάννη Αγγέλου και την ομάδα της Giannis Angelou Photography.

 

Το Skywalker.gr υποστηρίζει αδιάλειπτα το οικοσύστημα της εργασίας στην Ελλάδα. Προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στο κοινό στα #JobDays και τα #JobFestivals που διοργανώνει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αφήνοντας χιλιάδες ικανοποιημένους επισκέπτες.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2019 δημοσίευσαν 9.800 εταιρίες στο www.skywalker.gr 93.100 αγγελίες για 158.300 θέσεις εργασίας όλων των ειδικοτήτων, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.300.000.

Continue Reading

Trending