Connect with us

Μόδα

Έχω πανάδες! Γιατί δημιουργούνται;

Πανάδες! Εμφανίζονται ξαφνικά και απειλούν με την μόνιμη εγκατάσταση τους.

Ποιες είναι οι αιτίες που εμφανίζονται οι πανάδες στο δέρμα;

Οι πανάδες είναι μια επίμονη βλάβη του δέρματος που συχνά αποκαλείται και μέλασμα ή χλόασμα. Πρόκειται για σκούρες κηλίδες χρωστικής που εμφανίζονται στο δέρμα, της ίδιας χρωστικής που μας μαυρίζει καθώς μας προστατεύει από τον ήλιο και είναι γνωστή ως μελανίνη. Είναι γεγονός πως το μαύρισμα αποτελεί την φυσική λειτουργία της αυτοπροστασίας μας. Σκουραίνουμε δηλαδή, για να μην καούμε από τον ήλιο. Έτσι, τα άτομα με ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα παθαίνουν πιο εύκολα ηλιακά εγκαύματα σε σύγκριση με τα άτομα σκουρότερου φωτότυπου. Οι πανάδες εμφανίζονται όταν διαταράσσεται η προστατευτική μας χρωστική, η μελανίνη.

Πότε και γιατί συμβαίνει αυτή η διαταραχή;

Η έκθεση στον ήλιο είναι η κυρία αιτία της εμφάνισης των πανάδων στο δέρμα. Έτσι, εμφανίζονται κυρίως στο πρόσωπο και στα χέρια, μιας και αυτές οι περιοχές είναι συνεχώς εκτεθειμένες. Επίσης σκουραίνουν το καλοκαίρι ενώ ατονούν κατά τη διάρκεια του χειμώνα που η ηλιακή έκθεση μειώνεται. Εκτός όμως από την ηλιακή ακτινοβολία συνηγορούν και άλλοι παράγοντες για τον σχηματισμό τους.

Παράγοντας ορμόνες

Οι ορμονικές διακυμάνσεις όταν συνδυαστούν με τον ήλιο συχνά δημιουργούν σκουρόχρωμες κηλίδες. Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, της λήψης αντισυλληπτικών χαπιών, της θεραπείας ορμονικής υποκατάστασης, της εμμηνόπαυσης χρειάζεται μεγάλη προσοχή και καθόλου ηλιοθεραπεία!

Παράγοντας φάρμακα και τοπικά σκευάσματα

Η λήψη αντιεπιληπτικών φαρμάκων, ορισμένων αντιβιοτικών, της  ουσίας ισοτρετινοϊνης (λαμβάνεται συχνά για την καταπολέμηση της ακμής) και  αντισυλληπτικών χαπιών,  όταν συνδυάζονται με την έκθεση στον ήλιο ή το σολάριουμ, αυξάνουν τις πιθανότητες εμφάνισης των υπερμελαγχρώσεων. Επίσης η τοπική χρήση αρωμάτων, καλλυντικών με συνθετικά αρώματα, αιθέρια έλαια, συντηρητικά και άλλα φωτοευαίσθητα συστατικά αλλά και η τοπική εφαρμογή φαρμακευτικών ουσιών όπως κορτιζονούχες και αντιβιοτικές κρέμες σε συνδυασμό, πάντα, με τον ήλιο μπορούν να δημιουργήσουν σκούρες κηλίδες στο δέρμα.

Παράγοντας ακτινοβολία μπλε φωτός HEV

Νέα δεδομένα αλλάζουν όσα γνωρίζαμε σχετικά με το τι πρέπει να προσέχουμε για να έχουμε υγιές δέρμα. Έρευνες ενοχοποιούν την μπλε ακτινοβολία HEV (High Energy Visible light) που ανήκει στο φάσμα του ορατού φωτός και εκπέμπεται από την οθόνη του υπολογιστή, του τάμπλετ, του smartphone ή της led τηλεόρασης, για την δημιουργία της πρόωρης γήρανσης και των δυσχρωμιών του δέρματος. Οι ειδικοί της βιομηχανίας της ομορφιάς μετά από έρευνες οδηγούνται στο συμπέρασμα πως για ορισμένες βλάβες του δέρματος δεν είναι υπεύθυνος μόνο ο ήλιος αλλά όλες οι πηγές του φωτός. Μάλιστα κάποιες εταιρείες καλλυντικών έχουν ήδη ξεκινήσει να λανσάρουν προϊόντα που προστατεύουν και από το μπλε φως HEV. Ίσως εδώ βρίσκεται η απάντηση στις περιπτώσεις των ατόμων που παρόλη την πραγματική προσπάθεια να προστατευτούν από τον ήλιο με καπέλα και αντηλιακά, έχουν επιδείνωση στις πανάδες τους. Γιατί, ας μην ξεχνάμε πως το μπλε φως εκτός από τις οθόνες και τις ηλεκτρικές πηγές φωτός βρίσκεται και στο φως της ημέρας.

Παράγοντας ηλικία

Τα δερματικά κύτταρα που παράγουν την μελανίνη ονομάζονται μελανινοκύτταρα και κάθε ένα από αυτά παράγει μελανίνη και χρωματίζει περίπου 36 δερματικά κύτταρα. Με τη πάροδο του χρόνου, όμως, ο αριθμός των ενεργών μελανινοκυττάρων εκτιμάται ότι μειώνεται κατά 10-20% σε κάθε δεκαετία της ζωής ενός ενήλικα. Τα μελανινοκύτταρα που μένουν προσπαθούν να αναπληρώσουν τα υπόλοιπα, κι έτσι κάποια σημεία υπέρ χρωματίζονται και κάποια αλλά μένουν χωρίς χρωστική με αποτέλεσμα την εμφάνιση καφέ κηλίδων στο δέρμα.

Νάνσυ Χιότογλου, Beauty Advisor & Make up Artist με εξειδίκευση στην διάγνωση και αντιμετώπιση των διαταραχών του δέρματος.

Continue Reading

Lifestyle

Tο ιδανικό δώρο για εκείνη στη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι η μέρα που οι περισσότεροι άνδρες ιδανικά θα ήθελαν να διαγράψουν από το ημερολόγιο τους.

Από τη φύση τους (ας το αποδώσουμε εκεί) προτιμούν να μιλούν με πράξεις παρά με λόγια.  Ίσως γιατί είναι πιο εύκολο, λιγότερο ανώδυνο και μετρήσιμο από πλευράς αντιδράσεων, αλλά όταν πρόκειται για την γιορτή των ερωτευμένων τα πράγματα δυσκολεύουν. Κάθε χρόνο σχεδόν βρισκόνται στην όχι και τόσο ευχάριστη θέση να πρέπει να ψάξουν – στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή –  για να βρουν το ιδανικό δώρο για την εκλεκτή της καρδιάς τους. Αν ανήκεις και εσύ σε αυτή την κατηγορία τότε καλό είναι να διαβάσεις παρακάτω!

Σκέφτεσαι “Να της πάρεις λουλούδια, να της πάρεις σοκολατάκια, να της αγοράσεις ένα τεράστιο αρκούδο ή να την βγάλεις για ρομαντικό δείπνο;”. Δε θα σου απαριθμήσουμε τους λόγους που δε πρέπει να κάνεις τίποτε από τα παραπάνω. Θα σου πούμε μόνο ότι αν ήσουν 18 ετών μπορεί και να είχαν νόημα, αλλά από  ένα σημείο και ύστερα στη ζωή σου, οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες.

Τι είναι αυτό λοιπόν που θα την κάνει να καρδιοχτυπήσει και θα σου δώσει extra bonus, γιατί εδώ που τα λέμε όλοι μας θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι σε όλα. Οι άντρες με εμπειρία θα σου πουν ότι ο πιο γρήγορος δρόμος για να κατακτήσεις την καρδιά μιας γυναίκας είναι αυτός της καρδιάς σου. Και τι πιο ξεχωριστό από ένα κόσμημα που θα αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό; Μια καρδιά τόσο ξεχωριστή όσο η δική σου, που θα την κρατήσει στα χέρια της σαν ότι πιο πολύτιμο έχει! Για να μην ψάχνεις, βρήκαμε αυτήν που κάνει τη διαφορά, από το ελληνικό brand G&P Jewellery. Το κορίτσι σου θα εκτιμήσει ιδιαιτέρως τον ξεχωριστό σχεδιασμό του και την ιδιαίτερη αισθητική αυτού του δαχτυλιδιού. Όσο για το μέγεθος δε χρειάζεται να έχεις καμία ανησυχία. Το δαχτυλίδι αυξομειώνεται για να ταιριάζει σε όλα τα δάχτυλα.

Δες ΕΔΩ το Δαχτυλίδι Silver Wavy Heart

 

Δες ΕΔΩ το δαχτυλίδι Gold Wavy Heart

Θα το παραλάβεις σε πολυτελή κασετίνα!

 Eshop: gpjewellery.gr

FB: G&P Jewellery Designer 

Instagram: gpjewellerydesigners 

Continue Reading

Μόδα

WHO’S NEXT – BIJORHCA Δυναμική ελληνική παρουσία στις εκθέσεις ενδύματος

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι, το διάστημα από 18 ως 22 Ιανουαρίου.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Continue Reading

Μόδα

Fashion show | Maison Margiela x Jonh Galliano

Το fashion week της haute couture δεν θα μπορούσε να κλείσει καλύτερα με ενα fashion show που αγγίζει τα όρια της τέχνης, η μαλλόν είναι η απόλυτη τέχνη. Ήταν μια απάντηση σε όλους αυτούς που πάντα περιμένουν κάτι καινούργιο , κάτι δυναμικό και μοναδικό.   


Η συγκεκριμένη επίδειξη του οίκου Margiela ήταν ένα μεγάλο θεατρικό δρώμενο. Ένα δρώμενο που εξελίσσονταν μπροστά στα μάτια των θεατών που ήταν τυχεροί να παραβρίσκονται εκεί και όλους εμάς που βλέπαμε όλο αυτό το θέαμα σε Live streaming.  Για το ξεκίνημα της παράστασης, ο σκηνοθέτης Baz Luhrmann δημιούργησε ένα φιλμ νουάρ με ένα inspo των πραγμάτων που θα ακολουθήσουν. Οι πρωταγωνιστές μας βγαλμένοι από μια άλλη πιο σκοτεινή εποχή , μέσα από τον υπόκοσμο και τα σκοτάδια του άλλοτε φωτεινού Παρισιού. Η εποχή αυτή δεν είναι άλλη από την Belle Epoque. 


Ο,τι περπάτησε σε αυτή την πασαρέλα θα μπορούσε να είναι κομμάτι αυτού του freak show, με φιγούρες που σίγουρα τραβούσαν την προσοχή ακόμα και από τις φανταστικές δημιουργίες. Όλοι οι χαρακτήρες-μοντέλα είχαν διαφορετικό περπάτημα , σταματούσαν σε διάφορα σημεία και έπαιρναν διάφορες πόζες κάνοντας ακόμα πιο ατμοσφαιρικό το show.  


Μερικά από τα υλικά που κυριάρχησαν στις μοναδικές του δημιουργίες ήταν η οργάντζα, το μαλλί, το τούλι και το μετάξι . Το make up που χρησιμοποιήθηκε ήταν και αυτό talk of the town , ήθελαν να δώσουν μια όψη μαριονέτας-πορσελάνινης κούκλας και κατά την γνώμη μου πιο εύστοχο make up δεν θα μπορούσε να ήταν.  

Είναι ένα show που πρέπει να δείτε. Είναι ένα show που ξεπερνάει κατά πολύ τα όρια της μόδας και αγγίζει και άλλες μορφές τέχνης. Είναι ένα που θα το θυμόμαστε όλοι οι λάτρεις και μη της συγκεκριμένης βιομηχανίας. Its a show to remember. 

Συνάκτης : Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Trending