Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Βίκυ Παπαγεωργοπούλου, ‘Γυναίκα Ηγέτης’

Η κυρία Βίκυ Παπαγεωργοπούλου είναι η διευθύντρια των εκδόσεων «Who is Who Γυναίκες Ηγέτες Επιχειρήσεων». Με χρόνια εμπειρία στο χώρο των βιογραφικών, η κυρία Παπαγεωργοπούλου χαράζει τη δική της πορεία στο χώρο των επιχειρήσεων. Μίλησε στο Business Woman για τις εκδόσεις “Who is Who”, τη γυναικεία επιχειρηματικότητα καθώς και για τους μελλοντικούς της στόχους.

-Πείτε μας λίγα λόγια σχετικά με την έκδοση του “Who is Who Γυναίκες Ηγέτες Επιχειρήσεων “

Οι μοναδικές και με πολυετή εμπειρία  βιογραφικές εκδόσεις «Who is Who στην Ελλάδα», αποφάσισαν μετά από πολύ ώριμη σκέψη και λαμβάνοντας υπόψη τα μηνύματα της ελληνικής κοινωνίας αλλά και ευρύτερα να εκδώσουν το «Who is Who Γυναίκες Ηγέτες Επιχειρήσεων» (www.womenleaders.gr) , σαν πρώτο σταθμό της ιδιαίτερης σειράς «Who is Who Γυναίκες Ηγέτες». Η Έκδοση θα περιλαμβάνει περίπου 2.000 βιογραφικά Γυναικών Ηγετών που ασκούν διοίκηση σε μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα καθώς και τις απανταχού Ελληνίδες Επιχειρηματίες στον κόσμο! Επίσης, θα περιλαμβάνει και της Προέδρους μεγάλων Μη Κερδοσκοπικών Σωματείων στην Ελλάδα.  Οι Άξιες αυτές Ελληνίδες ανήκουν στο 1% αυτών που επιλέξαμε να συμμετέχουν στην Έκδοση, εάν σκεφτείτε ότι στην Ελλάδα λειτουργούν ήδη 200.000 Γυναικείες Επιχειρήσεις ή διοικούνται από Γυναίκες και οι περισσότερες είναι Ελληνίδες!  Αντιλαμβάνεστε ότι πρόκειται για ένα μεγαλοπρεπές εγχείρημα, το οποίο αποτελεί και παγκόσμια πρωτιά. Ποτέ έως τώρα ούτε στην Ελλάδα και ούτε και διεθνώς παρουσιάζονται τόσες «Εύες της Επιχειρηματικότητας» όσο στην Έκδοση μας. Η συμμετοχή είναι ΔΩΡΕΑΝ και η έντυπη Έκδοση θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2018 και θα αποτελέσει το Εκδοτικό γεγονός της χρονιάς! Θα παρουσιαστεί σε ειδική εκδήλωση μετά την έκδοση της, όπου εκεί έχουμε ετοιμάσει και μία ξεχωριστή παρουσίαση! Ναι, η Ελληνίδα Γυναίκα Ηγέτης διαθέτει ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα λόγω και μόνου της ανατροφής της και της περίοπτης θέσης στην ελληνική κοινωνία.

-Ποιός είναι ο βασικός στόχος της έκδοσης αυτής;

 Ο βασικός στόχος της έκδοσης είναι να τιμήσει και να εξυψώσει την Γυναίκα Ηγέτη. Η εποχή, που λέγαμε «Πίσω από κάθε επιτυχημένο άντρα, υπάρχει μια άξια γυναίκα» πέρασε! Η πολυτελής Έκδοσης μας, βάζει για πρώτη φορά την Ελληνίδα, όπου και αν αυτή διαπρέπει, στη θέση που της αξίζει στον επιχειρηματικό και κοινωνικό χάρτη της χώρας και παγκοσμίως. Οι γυναίκες πρέπει να δείχνουν ηγέτες, αλλά και να παραμείνουν γυναίκες. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των γυναικών είναι μέρος της ταυτότητάς τους και γι’ αυτό είναι μέρος της δύναμής τους. Όλο και περισσότερες έρευνες αποδεικνύουν ότι οι επιχειρήσεις ευημερούν όταν σε αυτές υπάρχει μεγαλύτερη ισονομία μεταξύ των φύλων. Στη σημερινή όμως εποχή οι αποφάσεις περισσότερο έχουν να κάνουν με την ανάγκη παρά με την επιθυμία και αυτό γιατί αναγκάζεται η γυναίκα να αποκοπεί μερικώς από την θηλυκή ενέργεια μέσα της, είναι αναγκαίο πλέον να μπορεί να αναγνωρίσει αυτό το κομμάτι της και να συμφιλιωθεί μέσα της και πραγματικά με την φύση της, την οποία πολλές φορές στη ζωή έχει παραμελήσει, χάνοντας το δρόμο της. Να αναδείξει την τρυφερότητα της και το αίσθημα της οικογενειακής θαλπωρής, χαρίσματα που ισχύουν και σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον. Έχει έρθει η ώρα πλέον για το μεγάλο ξύπνημα της φύσης της γυναικείας ύπαρξης, ώστε να διεκδικήσει το πραγματικό ρόλο που έχει στα επιχειρηματικά δρώμενα και στη ζωή. Αυτό μπορεί να την φέρει αντιμέτωπη με άπειρες ικανότητες για να συμβαδίσει με αρμονία και ισορροπία, εισπράττοντας το καλύτερο που της προσφέρει το δώρο της ζωής και να ολοκληρώνεται μέσα από την δημιουργικότητα ως άνθρωπος και ως επαγγελματίας.

-Πιστεύετε πως μια τέτοια έκδοση θα εμπνεύσει τις γυναίκες επιχειρηματίες να συνεχίσουν το έργο τους ή ακόμα και
κάποιες να ξεκινήσουν την επιχειρηματική τους δράση;

Είμαι απόλυτα σίγουρη ότι η Έκδοση αυτή θα εμπνεύσει τις Γυναίκες Επιχειρηματίες όχι μόνο να συνεχίσουν το αξιόλογο έργο τους, αλλά πρωτίστως να
επαναπροσδιορίσουν τον πραγματικός τους ρόλο τόσο στην επιχείρηση όσο και στην κοινωνία, όπως και ανέφερα στην προηγούμενη ερώτηση. Η Έκδοση αυτή
αποτελεί τον καλύτερο συμβουλάτορα για να ξεκινήσει μία γυναίκα την επιχειρηματική της δράση. Είμαι απόλυτα σίγουρη ότι η Έκδοση αυτή και τα μηνύματα
που εκπέμπει να αγγίξει όχι μόνο τις γυναίκες αλλά και τους άνδρες, διότι χρειαζόμαστε περισσότερες γυναίκες ηγέτες στις επιχειρήσεις.

-Πόσο σημαντικό και πόσο δύσκολο ταυτόχρονα είναι σύμφωνα με εσάς το να εργάζεται μια γυναίκα που πρέπει να συνδυάσει δουλειά και οικογένεια;

Ναι, έχετε δίκαιο. Ο συνδυασμός της εργασίας και της οικογένειας είναι δύσκολος, διότι είναι πολύ σημαντικός. Αλλά, η Γυναίκα μπορεί να τα συνδυάσει άψογα,
διότι διαθέτει αυτή τα ικανότητα να είναι σε δύο μεριές ταυτόχρονα. Και στην ουσία θα πρέπει να καταλάβουμε εμείς οι Γυναίκες ότι οικογένεια και επιχείρηση
είναι το ίδιο και το αυτό. Διατηρώντας και στα δύο αυτούς χώρους την θηλυκή μας τρυφερότητα και την οικογενειακή θαλπωρή είμαστε οι πραγματικοί Ηγέτες
. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να καταλάβουν ότι δεν χρειάζεται να υιοθετήσουν ανδρικά χαρακτηριστικά ή τρόπους για να επιτύχουν τους στόχους τους, αποδεχόμενες τη φύση τους και κατανοώντας τον εαυτό τους και τους ρόλους που αναλαμβάνουν να διατελέσουν στο ρόλο της ζωής. Τα ιδιαίτερα
χαρακτηριστικά των γυναικών είναι μέρος της ταυτότητάς τους και γι’ αυτό είναι μέρος της δύναμής τους.

-Έχετε κάποιο μελλοντικό στόχο που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;

Ένας πολύ σημαντικός μας στόχος στο Who is Who είναι να εκδώσουμε το «Who is Who Γυναίκες Ηγέτες» από όλους τους τομείς της κοινωνίας καθώς και η καθιέρωση Επιβράβευσης Γυναικών Ηγετών που ξεχωρίζουν ιδιαίτερα. Βέβαια, ο Εκδοτικός οίκος μας με το καλό θα εκδώσει και το Γενικό «Who is Who» με βιογραφίες διαπρεπών Ελλήνων και το «Who is Who Ελλήνων Ναυτίλων» (www.whoiswhogreece.com)

-Τι θα συμβουλεύατε τις σύγχρονες γυναίκες επιχειρηματίες;

Οι γυναίκες πρέπει να δείχνουν ηγέτες, αλλά και να παραμείνουν γυναίκες. Για να καταφέρουμε περισσότερα να πάψουμε να συγκρινόμαστε με τους άντρες!

Ποιό είναι το μότο στη ζωή σας;

«Γίνε το σωστό παράδειγμα προς μίμηση!»

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Τσακπίνογλου Ιωάννα

Εδώ και 4 περίπου χρόνια η Ιωάννα κατασκευάζει χειροποίητες τσάντες, γυναικείες, παιδικές, και άλλα αξεσουάρ. Ανέκαθεν της άρεσε το χειροποίητο και η ραπτική της άνοιξε ένα παράθυρο σε ένα κόσμο πολύ δημιουργικό, που της δίνει πολύ ενέργεια και ευχαρίστηση! Η επιλογή υφασμάτων, ο συνδυασμός διαφορετικών υφών και υλικών είναι μία διαδικασία που δε σταματά να την συναρπάζει! Ο λόγος που κατασκευάζει τσάντες, πέραν της μεγάλης της αδυναμίας σε αυτές, είναι ότι τις θεωρεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας που εξυπηρετεί τις ανάγκες μας αλλά και προσδίδει στυλ στην εμφάνισή μας.

 Τις τσάντες της τις πρoωθεί μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος www.planetreehandmade.gr και τις συλλογές της μπορείτε να τις βρείτε και στα social media Facebook και Instagram. Και για όσους βρίσκονται στη Λάρισα μπορούν να επισκεφτούν το εργαστήριο της, που βρίσκετε στην Ασκληπιού 73, μετά από ραντεβού.

-Ο τίτλος του περιοδικού μας είναι businesswoman.gr τι σας έρχεται   
στο μυαλό όταν ακούτε αυτήν την λέξη;

Αφορά μια γυναίκα που έχει να αντιμετωπίσει και να διεκπεραιώσει πολλά! Ο ρόλος της γυναίκας ούτως η άλλως είναι πολυποίκιλος και  απαιτητικός.

Μου έρχεται στο μυαλό η γυναίκα του 21ου αιώνα, όπως, τουλάχιστον, τη θεωρώ εγώ ότι πρέπει να είναι. Μία γυναίκα σύγχρονη, που προσπαθεί να νικήσει τα στερεότυπα της πατριαρχίας, που αποζητά την ισότητα και τις ίσες ευκαιρίες, που «μάχεται» για ένα καλύτερο μέλλον τόσο για την ίδια όσο και για κάθε άλλη γυναίκα σε όλους τους τομείς της ζωής της. Που προσπαθεί να ανταποκριθεί σε όλους τους ρόλους της με σθένος και δύναμη.

-Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε
σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Επιλέγοντας με προσοχή τα υλικά, οι τσάντες μας είναι ελαφριές ώστε να μην σας επιβαρύνουν περισσότερο με αυτά που θέλετε να μεταφέρετε, αλλά παράλληλα, δίνοντας έμφαση στον τρόπο κατασκευής, δημιουργούμε τσάντες που αντέχουν στο χρόνο και στη δύσκολη μεταχείριση που μπορεί να έχουν.

Κάθε τσάντα είναι μελετημένη ώστε να οργανώνετε τα προσωπικά σας αντικείμενα. Ξεχωριστές τσέπες για το κινητό, τα κλειδιά, το πορτοφόλι, σακίδια που μπορείτε να βάζετε το laptop σας ώστε να καλύπτουν την ανάγκη της εργαζόμενης γυναίκας / μητέρας που είναι βασικό να έχει χώρο να κουβαλάει τα απαραίτητά της δουλειάς της όπως φακέλους, βιβλία. Αλλά και μετά τη δουλειά να έχει χώρο να εξυπηρετεί τις βόλτες με την οικογένειά της….αλλά με στυλ!

Τα υφάσματα και οι συνδυασμοί τους επιλέγονται με προσοχή ώστε να δώσουν ένα όσο το δυνατό άψογο αισθητικά αποτέλεσμα! Με έμφαση στη λεπτομέρεια, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό μέρος της τσάντας, που είναι εξίσου σημαντικό!

Θέλω να έρθει στα χέρια σας μία τσάντα που θα είναι διαφορετική, θα σας ανεβάσει την αυτοπεποίθηση και θα σας κάνει να νιώσετε ωραία που την αποκτήσατε!

-Υπάρχει κάποιο όνειρο ζωής που δεν το έχετε ακόμη καταφέρει;

Θα ήθελα να γίνουν ευρέως γνωστές οι δημιουργίες μου και στο εξωτερικό. Η μέχρι τώρα ανταπόκριση του κόσμου που με στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια και τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, μου δείχνει ότι υπάρχει πολύς κόσμος που αναζητά πρωτότυπες τσάντες, με ιδιαίτερο στυλ και χρώμα.

-Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;

Μεταξύ πολλών άλλων, τα βασικότερα για μένα συστατικά της επιτυχίας είναι η αγάπη και το πάθος για αυτό που κάνεις και φυσικά ο σεβασμός στους πελάτες που σε εμπιστεύονται!

Η χρήση υψηλής ποιότητας πρώτων υλών και η συνεχής βελτίωση του προϊόντος είναι αδιαπραγμάτευτη.

Η αγάπη και το μεράκι, φαίνονται μέσα από τις λεπτομέρειες, μέσα από ένα χρωματιστό γαζί που θα χρησιμοποιήσεις σε μία λεπτομέρεια της τσάντας, που όμως θα δώσει το κάτι παραπάνω!

Αν παύσουν να υπάρχουν αυτά, ο κόσμος το αντιλαμβάνεται και σταματά να σε στηρίζει.

-Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

Σε έναν κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα, σε ένα κόσμο που η «γρήγορη μόδα» έχει κυριαρχήσει και ακολουθεί την τυποποίηση στην καθημερινότητά του, το χειροποίητο θεωρώ ότι σε «απελευθερώνει», σε διαφοροποιεί και τονώνει την αυτοπεποίθησή σου! Θα ήθελα λοιπόν, μέσα από τις τσάντες μου ακόμα περισσότερος κόσμος να αγαπήσει το χειροποίητο, να εμπιστευθεί τις τσάντες Planetree Handmade!    

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Χρύσα Πάτσα

Η Χρύσα Πάτσα είναι ιδιοκτήτρια και γενική διευθύντρια της εταιρίας ITBIZ Digital Agency (www.itbiz.gr), η οποία δραστηριοποιείται  από το 2005 στην ανάπτυξη Ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και στην παροχή υπηρεσιών Internet και Digital Marketing. 

Αντικείμενο εργασίας της Χρύσας είναι η διεύθυνση των δραστηριοτήτων της εταιρίας της και κυρίως ο σχεδιασμός αλλά και έλεγχος των Project που υλοποιούνται, τα οποία κυρίως αφορούν Ηλεκτρονικά Καταστήματα, Ψηφιακούς κόμβους, Ιστοσελίδες επιχειρήσεων καθώς εκστρατείες digital marketing. Η λήψη αποφάσεων για επίλυση προβλημάτων και ο σχεδιασμός λύσεων προς τους πελάτες τους, αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς της.

  • Μιλήστε μας λίγο για την εταιρία σας, ποια τυχόν προβλήματα υπάρχουν και ποια εφόδια πρέπει να έχει μια γυναίκα για να προχωρήσει;   

    Το αντικείμενο στο οποίο δραστηριοποιείται η εταιρία μου χαρακτηρίζεται από συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις και την απαίτηση υψηλής τεχνογνωσίας σε πολλαπλούς άξονες (Τεχνολογίες Internet, Programming, Βάσεις δεδομένων, WEB Development, Scripting, Digital Marketing κ.α.) Για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών αλλά την υποστήριξη των πελατών σε βάθος χρόνου είναι απαραίτητη η ύπαρξη ομάδας που θα υποστηρίζει όλες τις λειτουργίες της εταιρίας.  Μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις είναι η δημιουργία αλλά και η διοίκηση αυτής της ομάδας ώστε το κάθε project που ολοκληρώνεται να είναι επιτυχημένο, συμβάλλοντας στην συνολική επιτυχία της εταιρίας.

    Τα απαραίτητα εφόδια είναι υψηλή τεχνογνωσία στο αντικείμενο, αναλυτική ικανότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων καθώς και ικανότητες διοίκησης ομάδων (team management)  και έργων (project management). 

    Τέλος σε έναν σχετικά ανδροκρατούμενο χώρο, χρειάζεται επιμονή και το να προσπερνάς χωρίς να δίνεις σημασία, συμπεριφορές που προκύπτουν από στερεότυπα.
  • Τι θα προτείνατε σε μια νέα γυναίκα επιχειρηματία που κάνει τώρα τα  πρώτα της βήματα στον χώρο.

    Ο χώρος μας σίγουρα είναι δημιουργικός αλλά ταυτόχρονα πολύ απαιτητικός. Υπάρχει ανάγκη για υψηλή τεχνογνωσία, προσοχή στη λεπτομέρεια και την ποιότητα του κάθε έργου και συνεχής παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων οι οποίες είναι ταχείες.

    Τέλος είναι απαραίτητη η υπομονή και επιμονή, καθώς στο χώρο των υπηρεσιών χρειάζεται κάποιος χρόνος για την ανάπτυξη της επιχείρησης.
  • Ποια πιστεύετε ότι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην οποία καλούνται να  ανταποκριθούν σήμερα οι ελληνικές επιχειρήσεις.

    Αυτό που παρατηρούμε είναι η πρόκληση για μετασχηματισμό του τρόπου λειτουργίας των επιχειρήσεων, με την ευρεία υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών εξαιτίας της πανδημίας του COVID 19. Η τάση αυτή υπήρχε και προ COVID, αλλά η πανδημία ενίσχυσε την στροφή στις ψηφιακές τεχνολογίες, αυξάνοντας την πίεση προς τις επιχειρήσεις, οι οποίες μόλις είχαν αρχίσει να εξέρχονται από την οικονομική κρίση.
  • Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;

    Στο χώρο μας, η ποιότητα των υπηρεσιών, ο επαγγελματισμός και η ικανότητα για υποστήριξη των πελατών σε βάθος χρόνου είναι βασικά στοιχεία για την επιτυχία μίας επιχείρησης. Η συνεχής εξέλιξη και η ύπαρξη μίας ομάδας η οποία δουλεύει συμπληρωματικά και συντονισμένα προς έναν κοινό σκοπό είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντικά. 

    Με βάση αυτά τα στοιχεία, επιμονή και προσπάθεια πιστεύω ότι έρχεται και η επιτυχία.
  • Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

    Καταρχάς να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε επιτυχώς ως εταιρία σε ένα ιδιαίτερα μεγάλο όγκο εργασίας που έχουμε αυτή την περίοδο. Σε επόμενο χρόνο η ανάπτυξη του μεγέθους της εταιρίας, τόσο σε επίπεδο πελατολογίου όσο και σε επίπεδο ομάδας, διατηρώντας το ευχάριστο κλίμα εργασίας που έχουμε αυτή τη στιγμή.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Μαρία Γκρούμτσια

Τα τελευταία 34 χρόνια της ζωής της η Μαρία εργάζεται στον κλάδο της κομμωτικής τέχνης. Παρόλο που ασχολείται τόσα χρόνια με την κομμωτική, το επάγγελμά της την κρατάει ακόμη ενθουσιώδη. Αυτό συμβαίνει διότι το συγκεκριμένο επάγγελμα δεν σταματά ποτέ να εξελίσσεται. Υπάρχει συνεχής επαφή με τον κόσμο, αναβάθμιση τεχνικών διεργασιών και προϊόντων, ανάπτυξη και διαφήμιση μέσω των social media. Ο κόσμος έχει ανάγκη να νιώθει όμορφα. Τι πιο όμορφο από το να προσφέρεις ευχαρίστηση, χαρά στους γύρω σου. Έχει δημιουργήσει 4 κομμωτήρια μέχρι στιγμής και έχει σκοπό να συνεχίσω να αναπτύσσομαι καθώς θεωρεί ότι δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από το να βλέπεις τους γύρω σου να νιώθουν όμορφα με τον εαυτό τους. 

  • Ο τίτλος του περιοδικού μας είναι businesswoman.gr .  τι σας έρχεται    στο μυαλό όταν ακούτε αυτήν την λέξη;

Ακούγοντας τον τίτλο του περιοδικού business woman δεν θα μπορούσε να μου έρθει κάτι διαφορετικό στο μυαλό από μια δυναμική, επιτυχημένη γυναίκα. Όλες οι γυναίκες, όπως και όλοι οι άνθρωποι, έχουμε μέσα μας δύναμη και θέληση. Η ζωή δεν είναι τίποτα άλλο από αποφάσεις. Αρκεί να το αποφασίσεις λοιπόν. Ο δρόμος για την επιτυχία μπορεί να γίνει εφικτός αρκεί να αποφασίσεις να τον διασχίσεις. Ο τίτλος αντικατοπτρίζει γυναίκες, μάνες, εργαζόμενες, άτομα ανεξάρτητα, επιτυχή, εξελισσόμενα, ισότιμα με κάθε άλλο άνθρωπο.

  • Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Το δυνατό σημείο της επιχείρησης μου είναι οι κόρες μου. Δουλεύω με τις τέσσερις κόρες μου και διαχειριζόμαστε μαζί τις επιχειρήσεις. Υπάρχει απέραντη αγάπη, συνεργασία και επικοινωνία. Δουλεύουμε ενωμένες, είμαστε μια οικογένεια με όλη την σημασία της λέξης και θεωρώ αυτό είναι κάτι το ανεκτίμητο που δεν χρειάζεται να ανταγωνιστεί.

  • Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια
    επιχείρηση;

Τα βασικά στοιχεία που θεωρώ ότι εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση είναι: τάξη- οργάνωση , εμπιστοσύνη μεταξύ εργοδότη και συνεργατών, προγραμματισμός, μεθοδικότητα, σοβαρότητα στην λήψη αποφάσεων και συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση.

  • Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

5) Τα σχέδια μου για το άμεσο μέλλον είναι να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπώ. Η κομμωτική για μένα δεν θα σταματήσει. Το συγκεκριμένο επάγγελμα είναι η ζωή μου. Μου δίνει δύναμη, χαρά. Ένα από τα μελλοντικά μας σχέδια είναι η ανάπτυξη των κομμωτηρίων μας σε άλλες πόλεις εκτός Θεσσαλίας. Μέχρι τότε ανυπομονούμε να σας εξυπηρετήσουμε στα ήδη υπάρχοντα κομμωτήρια μας. 

Continue Reading

Trending