Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Βίκυ Παπαγεωργοπούλου, ‘Γυναίκα Ηγέτης’

Η κυρία Βίκυ Παπαγεωργοπούλου είναι η διευθύντρια των εκδόσεων «Who is Who Γυναίκες Ηγέτες Επιχειρήσεων». Με χρόνια εμπειρία στο χώρο των βιογραφικών, η κυρία Παπαγεωργοπούλου χαράζει τη δική της πορεία στο χώρο των επιχειρήσεων. Μίλησε στο Business Woman για τις εκδόσεις “Who is Who”, τη γυναικεία επιχειρηματικότητα καθώς και για τους μελλοντικούς της στόχους.

-Πείτε μας λίγα λόγια σχετικά με την έκδοση του “Who is Who Γυναίκες Ηγέτες Επιχειρήσεων “

Οι μοναδικές και με πολυετή εμπειρία  βιογραφικές εκδόσεις «Who is Who στην Ελλάδα», αποφάσισαν μετά από πολύ ώριμη σκέψη και λαμβάνοντας υπόψη τα μηνύματα της ελληνικής κοινωνίας αλλά και ευρύτερα να εκδώσουν το «Who is Who Γυναίκες Ηγέτες Επιχειρήσεων» (www.womenleaders.gr) , σαν πρώτο σταθμό της ιδιαίτερης σειράς «Who is Who Γυναίκες Ηγέτες». Η Έκδοση θα περιλαμβάνει περίπου 2.000 βιογραφικά Γυναικών Ηγετών που ασκούν διοίκηση σε μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα καθώς και τις απανταχού Ελληνίδες Επιχειρηματίες στον κόσμο! Επίσης, θα περιλαμβάνει και της Προέδρους μεγάλων Μη Κερδοσκοπικών Σωματείων στην Ελλάδα.  Οι Άξιες αυτές Ελληνίδες ανήκουν στο 1% αυτών που επιλέξαμε να συμμετέχουν στην Έκδοση, εάν σκεφτείτε ότι στην Ελλάδα λειτουργούν ήδη 200.000 Γυναικείες Επιχειρήσεις ή διοικούνται από Γυναίκες και οι περισσότερες είναι Ελληνίδες!  Αντιλαμβάνεστε ότι πρόκειται για ένα μεγαλοπρεπές εγχείρημα, το οποίο αποτελεί και παγκόσμια πρωτιά. Ποτέ έως τώρα ούτε στην Ελλάδα και ούτε και διεθνώς παρουσιάζονται τόσες «Εύες της Επιχειρηματικότητας» όσο στην Έκδοση μας. Η συμμετοχή είναι ΔΩΡΕΑΝ και η έντυπη Έκδοση θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2018 και θα αποτελέσει το Εκδοτικό γεγονός της χρονιάς! Θα παρουσιαστεί σε ειδική εκδήλωση μετά την έκδοση της, όπου εκεί έχουμε ετοιμάσει και μία ξεχωριστή παρουσίαση! Ναι, η Ελληνίδα Γυναίκα Ηγέτης διαθέτει ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα λόγω και μόνου της ανατροφής της και της περίοπτης θέσης στην ελληνική κοινωνία.

-Ποιός είναι ο βασικός στόχος της έκδοσης αυτής;

 Ο βασικός στόχος της έκδοσης είναι να τιμήσει και να εξυψώσει την Γυναίκα Ηγέτη. Η εποχή, που λέγαμε «Πίσω από κάθε επιτυχημένο άντρα, υπάρχει μια άξια γυναίκα» πέρασε! Η πολυτελής Έκδοσης μας, βάζει για πρώτη φορά την Ελληνίδα, όπου και αν αυτή διαπρέπει, στη θέση που της αξίζει στον επιχειρηματικό και κοινωνικό χάρτη της χώρας και παγκοσμίως. Οι γυναίκες πρέπει να δείχνουν ηγέτες, αλλά και να παραμείνουν γυναίκες. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των γυναικών είναι μέρος της ταυτότητάς τους και γι’ αυτό είναι μέρος της δύναμής τους. Όλο και περισσότερες έρευνες αποδεικνύουν ότι οι επιχειρήσεις ευημερούν όταν σε αυτές υπάρχει μεγαλύτερη ισονομία μεταξύ των φύλων. Στη σημερινή όμως εποχή οι αποφάσεις περισσότερο έχουν να κάνουν με την ανάγκη παρά με την επιθυμία και αυτό γιατί αναγκάζεται η γυναίκα να αποκοπεί μερικώς από την θηλυκή ενέργεια μέσα της, είναι αναγκαίο πλέον να μπορεί να αναγνωρίσει αυτό το κομμάτι της και να συμφιλιωθεί μέσα της και πραγματικά με την φύση της, την οποία πολλές φορές στη ζωή έχει παραμελήσει, χάνοντας το δρόμο της. Να αναδείξει την τρυφερότητα της και το αίσθημα της οικογενειακής θαλπωρής, χαρίσματα που ισχύουν και σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον. Έχει έρθει η ώρα πλέον για το μεγάλο ξύπνημα της φύσης της γυναικείας ύπαρξης, ώστε να διεκδικήσει το πραγματικό ρόλο που έχει στα επιχειρηματικά δρώμενα και στη ζωή. Αυτό μπορεί να την φέρει αντιμέτωπη με άπειρες ικανότητες για να συμβαδίσει με αρμονία και ισορροπία, εισπράττοντας το καλύτερο που της προσφέρει το δώρο της ζωής και να ολοκληρώνεται μέσα από την δημιουργικότητα ως άνθρωπος και ως επαγγελματίας.

-Πιστεύετε πως μια τέτοια έκδοση θα εμπνεύσει τις γυναίκες επιχειρηματίες να συνεχίσουν το έργο τους ή ακόμα και
κάποιες να ξεκινήσουν την επιχειρηματική τους δράση;

Είμαι απόλυτα σίγουρη ότι η Έκδοση αυτή θα εμπνεύσει τις Γυναίκες Επιχειρηματίες όχι μόνο να συνεχίσουν το αξιόλογο έργο τους, αλλά πρωτίστως να
επαναπροσδιορίσουν τον πραγματικός τους ρόλο τόσο στην επιχείρηση όσο και στην κοινωνία, όπως και ανέφερα στην προηγούμενη ερώτηση. Η Έκδοση αυτή
αποτελεί τον καλύτερο συμβουλάτορα για να ξεκινήσει μία γυναίκα την επιχειρηματική της δράση. Είμαι απόλυτα σίγουρη ότι η Έκδοση αυτή και τα μηνύματα
που εκπέμπει να αγγίξει όχι μόνο τις γυναίκες αλλά και τους άνδρες, διότι χρειαζόμαστε περισσότερες γυναίκες ηγέτες στις επιχειρήσεις.

-Πόσο σημαντικό και πόσο δύσκολο ταυτόχρονα είναι σύμφωνα με εσάς το να εργάζεται μια γυναίκα που πρέπει να συνδυάσει δουλειά και οικογένεια;

Ναι, έχετε δίκαιο. Ο συνδυασμός της εργασίας και της οικογένειας είναι δύσκολος, διότι είναι πολύ σημαντικός. Αλλά, η Γυναίκα μπορεί να τα συνδυάσει άψογα,
διότι διαθέτει αυτή τα ικανότητα να είναι σε δύο μεριές ταυτόχρονα. Και στην ουσία θα πρέπει να καταλάβουμε εμείς οι Γυναίκες ότι οικογένεια και επιχείρηση
είναι το ίδιο και το αυτό. Διατηρώντας και στα δύο αυτούς χώρους την θηλυκή μας τρυφερότητα και την οικογενειακή θαλπωρή είμαστε οι πραγματικοί Ηγέτες
. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να καταλάβουν ότι δεν χρειάζεται να υιοθετήσουν ανδρικά χαρακτηριστικά ή τρόπους για να επιτύχουν τους στόχους τους, αποδεχόμενες τη φύση τους και κατανοώντας τον εαυτό τους και τους ρόλους που αναλαμβάνουν να διατελέσουν στο ρόλο της ζωής. Τα ιδιαίτερα
χαρακτηριστικά των γυναικών είναι μέρος της ταυτότητάς τους και γι’ αυτό είναι μέρος της δύναμής τους.

-Έχετε κάποιο μελλοντικό στόχο που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;

Ένας πολύ σημαντικός μας στόχος στο Who is Who είναι να εκδώσουμε το «Who is Who Γυναίκες Ηγέτες» από όλους τους τομείς της κοινωνίας καθώς και η καθιέρωση Επιβράβευσης Γυναικών Ηγετών που ξεχωρίζουν ιδιαίτερα. Βέβαια, ο Εκδοτικός οίκος μας με το καλό θα εκδώσει και το Γενικό «Who is Who» με βιογραφίες διαπρεπών Ελλήνων και το «Who is Who Ελλήνων Ναυτίλων» (www.whoiswhogreece.com)

-Τι θα συμβουλεύατε τις σύγχρονες γυναίκες επιχειρηματίες;

Οι γυναίκες πρέπει να δείχνουν ηγέτες, αλλά και να παραμείνουν γυναίκες. Για να καταφέρουμε περισσότερα να πάψουμε να συγκρινόμαστε με τους άντρες!

Ποιό είναι το μότο στη ζωή σας;

«Γίνε το σωστό παράδειγμα προς μίμηση!»

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα

Η κυρία Πατέρα Μαριλένα έχει σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων και έχει εκπαιδευτεί στο Styling – Ενδυματολόγία καθώς και στα Ναυτιλιακά. Έχει προϋπηρεσία 10 χρόνια στον χώρο της μόδας και ειδικότερα ως Visual Merchandiser και Fashion and Content Specialist (όμιλος AXF SA) και 5 χρόνια στα Ναυτιλιακά όπου ξεκίνησε ως PA και εξελίχθηκε σε Operations and Crew Assistant.


Κυρία Μαριλένα Πατέρα, μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Απο μικρή είχα εντοπίσει ότι δεν μπορώ να λειτουργήσω μέσα σε έναν ανοργάνωτο χώρο. Ξεκινώντας ως Visual merchandiser επηρεάστηκα και ξεκίνησα να οργανώνω την ντουλάπα μου με βάση το είδος, το χρώμα και να βρίσκω λειτουργικές λύσεις για να βρίσκω εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνω. Αυτό άλλαξε την καθημερινότητα μου. Έτσι το 2011 σκέφτηκα να ξεκινήσω μια υπηρεσία styling και οργάνωσης ντουλάπας. Μετά ήρθε η οικονομική κρίση και αποφάσισα να μεταπηδήσω στον κλάδο της Ναυτιλίας για ασφάλεια. Εκεί έμαθα πολλά γύρω από την οργάνωση γραφείου, την αρχειοθέτηση τόσο σε hard copies όσο και digital.

Όλα τα παραπάνω με οδήγησαν το 2018 να επικοινωνήσω με κάποιον marketer για να μοιραστώ την ιδέα που είχα προ κρίσης. Τότε έμαθα για τους Professional Organizers που διέπρεπαν στο εξωτερικό. Είδα τις σειρές Tidying Up και The Home Edit και έτσι δημιουργήθηκε το πρώτο μου brand, το Walking Closet. Το 2019, λάνσαρα το The Tidy Guru αναλαμβάνοντας πλέον την οργάνωση όχι μόνο ντουλαπών αλλά και ολόκληρου του σπιτιού ενώ λανσάραμε και B2B υπηρεσίες οργάνωσης αλλά και training.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να ρισκάρουν, να μην φοβηθούν και να βρουν ανθρώπους στο περιβάλλον τους που να μπορούν να τους καθοδηγήσουν από την εμπειρία τους για τα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνουν. Όλοι μας έχουμε ανθρώπους από την οικογένεια μας ή φίλους που θαυμάζουμε για ότι έχουν πετύχει και αυτοί μπορούν να είναι οι πρώτοι μας μέντορες. Επίσης είναι σημαντικό να αναγνωρίζεις μέχρι που μπορείς να φτάσεις και ποια γνώση έχεις! Ότι δεν γνωρίζεις καλό είναι να ζητάς την συμβουλή ειδικών.


Πιστεύετε πως η επιχείρηση σας ανταποκρίνεται κατα βάση σε γυναικείο κοινό;

Οι υπηρεσίες οργάνωσης απευθύνονται τόσο σε γυναίκες όσο και άντρες, ιδιώτες ή επαγγελματίες. Μέχρι σήμερα τα ποσοστά μεταξύ γυναικών και αντρών πελατών είναι 70 – 30. Θεωρώ ότι αυτό συμβαίνει γιατί στην Ελλάδα υπεύθυνες για τα περισσότερα νοικοκυριά είναι οι γυναίκες, πράγμα που βλέπω ότι σταδιακά πάει να αλλάξει. Επίσης παρατηρώ ότι οι γυναίκες τείνουν να είναι περισσότερο συγκεντρωτικές αλλά και συναισθηματικές με τα αντικείμενα, έτσι χρειάζονται μεγαλύτερη βοήθεια τόσο στο να ξεκαθαρίσουν και να αποχωριστούν πράγματα όσο και στο να οργανώσουν το χώρο τους.

Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Η φράση που μου δίνει κουράγιο είναι σίγουρα η φράση “Η υπομονή είναι αρετή”. Δεν θα μπορούσα να κάνω αυτό το επάγγελμα αν δεν είχα υπομονή. Η έμπνευση μου όμως, όπως λέει και το tag line του The Tidy Guru, κρύβεται στην φράση “an organized space leads to a happy face”, δηλαδή ένας οργανωμένος χώρος μπορεί να μας κάνει να χαμογελάμε! Συνεχίζω να κάνω αυτό που κάνω γιατί η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου είναι το χαμόγελο στο πρόσωπο των πελατών μου όταν βλέπουν τον χώρο τους οργανωμένο και τα λόγια ευγνωμοσύνης όταν επικοινωνούμε και πάλι, μετά από καιρό, για την αλλαγή που βλέπουν στην ζωή τους.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;
Το όραμα μου είναι η ολιστική προσέγγιση της οργάνωσης τόσο από την πλευρά της υπηρεσίας όσο και από την πλευρά του προϊόντος. Στόχος μου είναι σύντομα, ο πελάτης να μπορεί μέσω του thetidyguru.gr να μπορεί να επιλέξει τον κατάλληλο επαγγελματία αλλά και να βρει τα κατάλληλα εργαλεία για να οργανώσει τον χώρο του.

Πατέρα Μαριλένα – The Tidy Guru
Professional Organizer / Επαγγελματίας Οργάνωσης


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου

Το Stefmagnet μία καινοτόμος ευρεσιτεχνία, αλλάζει τον τρόπο που χρησιμοποιεί κανείς τα γυαλιά του, δημιουργώντας ένα άνετο θυλάκι που λειτουργεί ως κούμπωμα ή κουμπί εκεί που δεν υπάρχει. Με τη βοήθεια των μαγνητών, τα γυαλιά ή και τα ακουστικά παραμένουν ασφαλή, ακόμη και κατά τη διάρκεια δραστηριοτήτων. Επίσης χρησιμοποιείται για να σταθεροποιηθούν φουλάρια, μαντήλια χωρίς αντιαισθητικού κόμπους. Ακόμα και η γραβάτα. Είναι εύκολο στο να μαγνητίσει κανείς καρφίτσες, πρόκες και να τις έχει πάνω του όταν χρειαστεί, ή ενδεχομένως κάποιο μαχαίρι ή ψαλίδι το οποίο είναι πιο εύκολο να υπάρχει πάνω του, αντί να το ακουμπήσουμε γύρω του ενώ δουλεύει. Είναι λοιπόν ένα αξεσουάρ που μαζί του η καθημερινότητα απλοποιείται!
Η σκέψη κατα τη σχεδίαση του προϊόντος ήταν ο σημερινός πολυάσχολος άνθρωπος που με ένα αξεσουάρ μόλις τρεισήμισι εκατοστών κάνει πολύ πιο εύκολη την ζωή του.

Στεφανία Φράρου

Δημιουργός StefMagnet


Παρουσίαση από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Αλεξία Ζαραδούκα

Κυρία Αλεξία Ζαραδούκα: Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Οι σπουδές μου αφορούν στις Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία, παρόλα αυτά είμαι στο “μεροκάματο” από μικρή μιας και η πρώτη μου δουλειά ήταν στη λαϊκή αγορά ως έφηβη, παράλληλα με το σχολείο. Εργάστηκα αρκετά χρόνια στις πωλήσεις και μετά τις σπουδές μου με βάση τον κλάδο μπήκα σε διάφορους οργανισμούς και κομμάτια της τοπικής αυτοδιοϊκησης. Πριν 12 χρόνια αποφάσισα να ασχοληθώ με τα social media στα οποία εξελίχθηκα ως influencer ενώ το 2019 δημιούργησα τους επαναχρησιμοποιούμενους δίσκους ντεμακιγιάζ abeauty οι οποίοι το 2024 έλαβαν επένδυση από το Dragons’ Den.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;
Μέσω της ενασχόλησής μου με το beauty στα social media εντόπισα ποιο είναι το πιο βαρετό και χρονοβόρο βήμα στη ρουτίνα περιποίησης των γυναικών και συνειδητοποίησα ότι είναι και το πιο βλαβερό για το περιβάλλον! Έτσι αποφάσισα να δημιουργήσω την πιο υψηλής ποιότητας λύση στο πρόβλημα του ντεμακιγιάζ και του περιβάλλοντος δημιουργώντας τα abeauty pads που είναι πραγματικά “εθιστικά”!


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;
Να κατεβάσουν το “εγώ” τους και να είναι ανοιχτοί και δεκτικοί στο feedback. Επίσης είμαι της λογικής “θα ξεκινήσω ακόμη και αν δεν ξέρω κάτι και θα βρω πώς θα το κάνω προσπαθώντας” επομένως προτείνω να μπουν στο επιχειρείν ακόμη και αν δεν έχουν το τέλειο πλάνο ή όλη την πληροφορία που χρειάζονται. Μπορεί να ακούγεται ριψοκίνδυνο όμως τίποτα πραγματικά σπουδαίο δεν βγήκε όσο επιλέγεις να χτίζεις τη στρατηγική σου μέσα από το comfort zone σου.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;
Δεν αισθάνομαι ότι έχω καταφέρει κάτι σπουδαίο, απλώς κυνηγώ το όνειρό μου. Κουράγιο παίρνω από Τον Θεό που είναι πάντα δίπλα μου.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;
Ο χώρος του φαρμακείου στην Ελλάδα, επιτέλους αλλάζει. Ο φαρμακοποιός χρειάζεται hype brands που θα ενισχύσουν την ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού και θα καλύψουν τις όλο και πιο απαιτητικές ανάγκες των γυναικών για υψηλής ποιότητας καινοτόμα προϊόντα που σου φτιάχνουν τη διάθεση και εντάσσονται στο lifestyle σου και ακριβώς εκεί έρχεται το πλάνο με τα abeauty! Φιλοδοξώ να δημιουργήσουμε interactive και fun experience με τον καταναλωτή εντός του χώρου του φαρμακείου με τα προϊόντα μας και να τα επιλέγουν όχι μόνο επειδή είναι κορυφαία στο είδος τους αλλά και επειδή ως καταναλωτές εκπαιδεύονται σχετικά με τη συνειδητότητα για το περιβάλλον, την skincare ρουτίνα τους και να τις εφοδιάσουμε με τα κατάλληλα προϊόντα για αυτή τη στιγμή αυτοφροντίδας που περνούν με τον εαυτό τους κάνοντας skincare.

Θέλω να κάνω την ελληνική φύση τάση στους νέους, έχουμε σπουδαία είδη προϊόντων έτοιμα να λανσαριστούν που είναι συνυφασμένα με παλαιότερες γενιές όμως εμείς τους δίνουμε ένα σύγχρονο twist και βλέπουμε πέρα από τα “κουτάκια”! Επίσης στις άμεσες προτεραιότητές μας είναι η ενσωμάτωση της κυκλικής οικονομίας τόσο στις φόρμουλές μας όσο και στη χρήση υλικών ενώ έχω σχεδιάσει μια νέα καινοτόμα σειρά με εργαλεία ομορφιάς με υλικά βασισμένα στα παράγωγα της κυκλικής οικονομίας και φιλοδοξώ να την κάνω το νέο it-thing! To skincare θα πρέπει να διεγείρει τις αισθήσεις σου αλλά και το μυαλό σου και εμείς θέλουμε οι γυναίκες να ταυτίζονται μαζί μας γιατί ως brand τους προσφέρουμε κάτι παραπάνω: το motivation να αντιμετωπίζουν τη μέρα τους ως η πιο αυθεντική εκδοχή του εαυτού τους.

Αλεξία Ζαραδούκα

Influencer & CEO abeauty.skincare


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending