Connect with us

Εκδηλώσεις

Βραβεία Συνεργατών Huawei

Η Huawei πραγματοποίησε τα ετησία βραβεία Συνεργατών της:

Channel Partner Awards 2018

Φεβρουάριος 2019: Η Huawei Ελλάδος πραγματοποίησε την Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου στον Ελληνικό Ιππικό Όμιλο, την ετήσια απονομή των βραβείων της Channel Partner Awards 2018, επιβραβεύοντας τους Συνεργάτες της που διακρίθηκαν το 2018.

Η απονομή βραβείων εξελίχθηκε σε μία γιορτή ανάδειξης επιτυχημένων συνεργασιών που υλοποιήθηκαν το 2018, με την Huawei να παρουσιάζει τις καλύτερες πρακτικές και στρατηγικές συνεργασίες που ξεχώρισαν. Με το βασικό μήνυμα της βραδιάς «Growing with the Partner», η Huawei εστίασε στις αμοιβαίες σχέσεις εμπιστοσύνης που χτίζει και αναπτύσσει με τους συνεργάτες της προκειμένου να επιτυγχάνονται σπουδαίες και εποικοδομητικές συνέργειες προς όφελος της τεχνολογικής εξέλιξης, εμβαθύνοντας πάντα στην αποτελεσματική λειτουργία και την πρωτοπορία στον τομέα της καινοτομίας προς όφελος του τελικού πελάτη.

Τα κριτήρια με τα οποία επιλέχθηκαν οι εταιρείες ήταν τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά, σε κατηγορίες όπως: Strategic, Enterprise, Domain, Services, Territory, Solutions και Outstanding Contribution.

Συγκεκριμένα, ανά κατηγορία, οι εταιρείες που αναδείχθηκαν είναι οι:

  • Strategic Partner of the Year: OTE Group
  • Enterprise Partner of the Year: Cosmos Business Group
  • IT Partner of the Year: NetBull LTD.
  • Cyprus Partner of the Year: Hellenic Technical Enterprises LTD
  • Services Partner of the Year: INTRACOM TELECOM
  • Regional Partner of the Year: IP Partners
  • Partner Excellence: BYTE COMPUTER S.A.
  • Outstanding Contribution: OKTABIT S.A.
  • B2B Partner of the Year: ALGOSYSTEMS S.A
  • Solutions Partner of the Year: Intrasoft International S.A

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και σε πρακτικές που αποβλέπουν σε τεχνολογικές εξελίξεις υψηλής ποιότητας, η Huawei αφού εξέφρασε τις ευχαριστίες της προς όλους τους συνεργάτες της για την αμοιβαία εμπιστοσύνη και τις υψηλές επιδόσεις που έχουν επιδείξει, υπογράμμισε το πνεύμα της συνεργασίας, καθιερώνοντάς το ως απαραίτητο μοχλό ανάπτυξης σε συλλογικό και συνεργατικό επίπεδο, προκειμένου μέσω των  τεχνολογικά εξελιγμένων προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας να επιτυγχάνεται η ψηφιακή αναβάθμιση και η ανταγωνιστικότητα των τελικών πελατών.

Όπως δήλωσε ο κ. Παναγιώτης Αθανασόπουλος, Channel Manager, Huawei Enterprise Business Group Ελλάδος, «Η συλλογική προσπάθεια που οδηγεί στην επιτυχία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας της Huawei. Είναι δέσμευση μας να προσφέρουμε στους πελάτες μας προϊόντα και υπηρεσίες στα υψηλότερα δυνατά standards και να δημιουργούμε με τους συνεργάτες μας υψηλή προστιθέμενη αξία μέσα από κοινές επιτυχημένες πρακτικές που αναδεικνύουν αποτελεσματικότητα και ποιοτική υπεροχή».   

Σχετικά με τον Όμιλο Huawei

Ο Όμιλος Huawei είναι κορυφαίος παγκόσμιος προμηθευτής Τεχνολογικών Λύσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ICT). Με γνώμονα την υγιή λειτουργία, τη συνεχή καινοτομία και την αμφίδρομη συνεργασία, η Huawei δημιούργησε ένα ανταγωνιστικό end-to-end χαρτοφυλάκιο Τεχνολογικών Λύσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ICT) για τις τηλεπικοινωνίες, τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, η Huawei παρέχει τεχνολογικά εξελιγμένα προϊόντα και υπηρεσίες όπως ασύρματο, σταθερό και cloud core δίκτυο, λογισμικό παρόχων, υποδομή πληροφορικής καθώς και ενεργειακά συστήματα.

Με στόχο την αποτελεσματική λειτουργία και την πρωτοπορία στον τομέα της καινοτομίας, η Huawei προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα ευρύ φάσμα προϊοντικών λύσεων και υπηρεσιών σε τομείς όπως δίκτυα δεδομένων επιχειρήσεων, ενοποιημένες υπηρεσίες επικοινωνίας και συνεργασίας καθώς και cloud κέντρα δεδομένων.

Παγκοσμίως, οι 180.000 εργαζόμενοι της Huawei δεσμεύονται να δημιουργήσουν τη μέγιστη δυνατή αξία για εταιρείες τηλεπικοινωνιών, επιχειρήσεις και καταναλωτές. Οι καινοτομικές λύσεις, προϊόντα και υπηρεσίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών της Huawei χρησιμοποιούνται σε περισσότερες από 170 χώρες, εξυπηρετώντας πάνω από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού. H Huawei Ιδρύθηκε το 1987, είναι μια ιδιωτική εταιρεία η οποία ανήκει πλήρως στους υπαλλήλους της.

Στην Ελλάδα, η Huawei ηγείται των Τεχνολογικών Λύσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ICT) παρέχοντας το 1/2 σταθερής ευρυζωνικότητας για τις ελληνικές οικογένειες και τα 2/3 των κινητών δικτύων κάλυψης του πληθυσμού. Οι συσκευές της Huawei  -τα smartphones, τα tablets και τα wearables- έχουν κατασκευαστεί με στόχο την καλύτερη εμπειρία χρήσης των καταναλωτών και τη διευκόλυνση στις καθημερινές τους ανάγκες τόσο στην εργασία τους όσο και στη διασκέδαση τους.

Πηγή

Continue Reading

Lifestyle

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ανοιχτή διαδικτυακή ομιλία που διοργάνωσε το Women Do Business

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η διαδικτυακή εκδήλωση που διοργάνωσε την Τετάρτη 7 Ιουλίου η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Women Do Business!

Στην ανοιχτή συζήτηση που μεταδόθηκε ζωντανά από την επίσημη σελίδα της Οργάνωσης σε Facebook & Instagram συμμετείχαν εκλεκτές προσκεκλημένες.

Δύο ιδιαιτέρως δυναμικές κυρίες, η Μαρία Συρεγγέλα, Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων & η Γιάννα Χορμόβα, Γενική Γραμματέας Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων, εξέφρασαν σημαντικές απόψεις και αναφέρθηκαν σε δράσεις που διενεργούνται με επίκεντρο την θέση της γυναίκας στην σύγχρονη κοινωνία.

Μαζί τους συμμετείχε και η κ. Γεωργία Κ. Παράσχου, Διευθύντρια Πολιτισμού & Νεολαίας Ομίλου UNESCO Πειραιώς & Νήσων.

Η εκδήλωση προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κοινού, αποσπώντας τα θετικά του σχόλια και ενθαρρύνοντας τους διοργανωτές να προβούν και σε επόμενες ανάλογες ομιλίες.

Η συζήτηση παραμένει διαθέσιμη προς παρακολούθηση εδώ.

Ως Women Do Business ευχαριστούμε θερμά τις καλεσμένες μας που μας τίμησαν με την παρουσία τους αποδεικνύοντας πως στηρίζουν την Κοινωνία των Πολιτών ευρύτερα και δράσεις όπως του Women Do Business καθώς και όλους όσοι παρευρέθηκαν διαδικτυακά στην εκδήλωσή μας. 

Continue Reading

Lifestyle

Καλοκαίρι στο Takis Foundation: Θερινές Ξεναγήσεις Εκπαιδευτικά προγράμματα

Το Takis Foundation για ακόμα μια χρονιά πραγματοποιεί ξεναγήσεις ενηλίκων και οικογενειακά εκπαιδευτικά προγράμματα.

Οι ξεναγήσεις και τα εκπαιδευτικά πραγματοποιούνται στους Κήπους, στο Ατελιέ που εργάστηκε ο Takis, στο Ανοιχτό Θέατρο και τέλος στους δύο ορόφους του Μουσείου. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν έργα από όλη την καλλιτεχνική πορεία του γλύπτη Takis και να εμβαθύνουν στο έργο και τη ζωή του. Παράλληλα, οι γονείς και τα παιδιά μέσα από βιωματικές δράσεις, οργανωμένα παιχνίδια και πειράματα γνωρίζουν τον ιδιοφυή καλλιτέχνη και επιστήμονα.

Επίσης, οι επισκέπτες, θα βιώσουν και θα αντιληφθούν την ενέργεια του Ιδρύματος και θα απολαύσουν τη μοναδική θέα από τον λόφο του Γεροβουνού. 

 
Πρωινές Ξεναγήσεις ενηλίκων:
 
11:30-12:30

Ιούλιος
Τρίτη: 06,13, 20, 27/07
Τετάρτη: 07, 14, 21, 28/07
Πέμπτη: 08, 15, 22, 29/07

Αύγουστος
03, 04, 05/08

 Απογευματινές Ξεναγήσεις ενηλίκων:

  19:30-20:30
Τρίτη: 06,13, 20, 27/07
Τετάρτη: 07, 14, 21, 28/07
Πέμπτη: 08, 15, 22, 29/07

κόστος 5 €  (ανά άτομο) 

————————————————————————–

                            Οικογενειακά Εκπαιδευτικά Προγράμματα:                         
 
19:30-20:30
Ιούλιος
07,14, 22, 29/07
Αύγουστος
05/08

 κόστος 15 € (1 συνοδός + 1 παιδί)  

Continue Reading

Lifestyle

Στην ψηφιακή έκθεση τροφίμων και ποτών “FOOD EXPO Digital 2021” συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Με 61 πρότυπες επιχειρήσεις συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην  ψηφιακή έκθεση “FOOD EXPO Digital 2021”, η οποία διοργανώθηκε από την εταιρεία FORUM A.E. το χρονικό διάστημα από τις  14 έως τις 18 Ιουνίου 2021.

Η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην επιτυχημένη φετινή διοργάνωση της “FOOD EXPO Digital 2021” έγινε στο πλαίσιο των εντατικών και στοχευμένων προσπαθειών για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας, της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικής θέσης των ποιοτικών προϊόντων του αγροδιατροφικού τομέα της περιοχής. Κατά την εκθεσιακή  παρουσία της Περιφέρειας  δόθηκε  ιδιαίτερη έμφαση στην προβολή και τη δικτύωση των επιχειρήσεων και των παραγωγών  με τους επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων και ποτών καθώς και στην ανάδειξη της ξεχωριστής «Μακεδονικής Κουζίνας» σε  ελλαδικό πυλώνα της μεσογειακής διατροφής με δυνατότητες διεθνούς απήχησης. 

Προς αυτή την κατεύθυνση, η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πλαισιώθηκε από ειδική γαστρονομική εκδήλωση, η οποία προβλήθηκε στην ψηφιακή πλατφόρμα της έκθεσης “FOOD EXPO Digital” με στόχο την προβολή των τοπικών παραγόμενων προϊόντων και της «Μακεδονικής Κουζίνας», αναδεικνύοντας τον κυρίαρχο ρόλο της τοπικής γαστρονομίας στην αύξηση των εξαγωγών ελληνικών τροφίμων και ποτών.

Οι γαστρονομικές επιδείξεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της “FOOD EXPO Digital” προβάλλονται στον ακόλουθο σύνδεσμο:

Όπως δήλωσε σχετικά ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας της ΠΚΜ Σωτήρης Μπάτος «Αξιοποιήσαμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ψηφιακά εργαλεία και τις δυνατότητες προώθησης και προβολής που μας έδωσε η FOOD EXPO Digital για να αναδείξουμε τη μοναδική ποιότητα των προϊόντων, της γαστρονομίας και ευρύτερα του παραγωγικού τομέα της Περιφέρειάς μας. Προετοιμάζουμε διαρκώς το έδαφος για την επιστροφή μας στις δια ζώσης εμπορικές διοργανώσεις στο άμεσο μέλλον και συνεχίζουμε, μέσα από την άριστη και στενή συνεργασία με τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες της περιοχής, να κάνουμε πράξη την ανταγωνιστικότητα, την ανάπτυξη, την καινοτομία και την εξωστρέφεια της οικονομίας για το μέλλον της Κεντρικής Μακεδονίας»

Η “FOOD EXPO Digital 2021 ολοκληρώθηκε με μεγάλη εμπορική επιτυχία, καθώς συμμετείχαν 600 Έλληνες και ξένοι εκθέτες,  εκ των οποίων οι 61 επιχειρήσεις προέρχονταν από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Την έκθεση επισκέφθηκαν 3.250 εμπορικοί επισκέπτες από τους οποίους 910 ήταν διεθνείς αγοραστές τροφίμων και ποτών. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν 5.065 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες, από τις οποίες 4.100 έγιναν από τους ξένους αγοραστές ενώ ανταλλάχθηκαν 5.650 ψηφιακές επαγγελματικές κάρτες μεταξύ εκθετών και αγοραστών. 

Η “FOOD EXPO Digital 2021” πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή μέσω της custom made ηλεκτρονικής πλατφόρμας της FORUM A.E., προσφέροντας τη δυνατότητα σε εκθέτες και επισκέπτες για κερδοφόρες εμπορικές συναλλαγές στη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργηθεί. Η “FOOD EXPO Digital 2021” έφερε σε διαδραστική και ουσιαστική επαφή τους εκθέτες της με σημαντικούς Έλληνες και ξένους αγοραστές, οι οποίοι είναι ιδιοκτήτες και στελέχη σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και μίνι μάρκετ, παραδοσιακά παντοπωλεία και delicatessen, καταστήματα βιολογικών προϊόντων, χώρους εστίασης, κάβες, αρτοποιεία, εστιατόρια και ξενοδοχεία. Η custom made διαδραστική πλατφόρμα, μέσω της οποίας πραγματοποιήθηκε η ψηφιακή έκθεση, έδωσε την ευκαιρία στους εκθέτες της να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε χιλιάδες Έλληνες και διεθνείς food traders και να συνάψουν σημαντικές συμφωνίες μαζί τους. Παράλληλα, μέσα από τη ψηφιακή  πλατφόρμα, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν προϊόντα και υπηρεσίες από κορυφαία brands του κλάδου τροφίμων και ποτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα έχουν πρόσβαση στα προφίλ των ψηφιακών εκθετών και μετά την ολοκλήρωση της “FOOD EXPO Digital 2021”. 

Continue Reading

Trending