Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Γιατί να έχω ιδιωτική ασφάλιση;

Ο κόσμος έχει αρχίσει να αναζητά λύσεις για την κάλυψη των προσωπικών του αναγκών και να στρέφεται ολοένα και περισσότερο στον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης. Συνεπώς, δεν φαντάζει καθόλου τυχαίο πως έχει σημειωθεί μία σημαντική αύξηση στο κομμάτι της ασφαλιστικής συνείδησης του Έλληνα. Πλέον ο κόσμος, νιώθει πολύ πιο έντονα από κάθε άλλη φορά, την ανασφάλεια και την αβεβαιότητα να του χτυπούν την πόρτα. Ως ασφαλιστικός σύμβουλος νιώθω ότι το επάγγελμα που επέλεξα είναι πιο επίκαιρο από ποτέ καθώς έχω την δυνατότητα να βοηθήσω να μειωθεί αυτή η ανασφάλεια που σημειώνεται ,είτε στο κομμάτι της υγείας και της ζωής  ,είτε στο κομμάτι της προστασίας της επαγγελματικής δραστηριότητας των ανθρώπων. Επομένως, ας δούμε κάποιες χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές για τον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης που θα ήταν καλό όλοι μας να γνωρίζουμε.

Για όσους δεν γνωρίζουν τι αφορά και τι περιλαμβάνει ο θεσμός της ιδιωτικής ασφάλισης;

-Την ασφάλεια ζωής και την εξασφάλιση της οικογένειας(life insurance)

-Την ασφάλιση της υγείας(health insurance)

-Την ασφάλεια της επιχείρησης ή της κατοικίας(business insurance/home insurance)

-Την δημιουργία ενός κεφαλαίου με τη μορφή ασφαλιστήριου προγράμματος για συμπληρωματική κάλυψη στο κομμάτι της σύνταξης ή της αποταμίευσης (insurance holdings)

Ας δούμε πιο συγκεκριμένα, γιατί να επιλέξει κανείς να ασφαλιστεί σε μία κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία με τη συμβολή του ασφαλιστικού του συμβούλου.

Πρώτο fact, η άμεση εξυπηρέτηση! Πολλοί από εμάς έχουμε ζήσει στιγμές ατελείωτης αναμονής σε επείγοντα δημόσιων νοσοκομείων ή σίγουρα είχαμε ένα συγγενή που έπρεπε να χειρουργηθεί άμεσα αλλά δυστυχώς δεν υπήρχαν κοντινές διαθέσιμες ημερομηνίες για να εξυπηρετηθεί. Ακόμη, η υγειονομική κρίση που ζούμε έχει δημιουργήσει πολλά κενά στο σύστημα υγείας, με αποτέλεσμα τα δημόσια νοσοκομεία να θεωρούνται απλησίαστα. Το συμπέρασμα ποιο είναι; να οδηγείται ούτως η άλλως ο πολίτης σε μία ιδιωτική κλινική για να λύσει το πρόβλημα του. Επομένως, γιατί να μην είναι εξασφαλισμένος εξ αρχής και να κάνει χρήση της παροχές ενός ασφαλιστικού προγράμματος υγείας;

Δεύτερο fact, η ασφάλεια ζωής και η ισόβια εξασφάλιση της οικογένειας σου είναι από τα πιο οικονομικά ασφαλιστικά προγράμματα! Αν θεωρείς πως η ασφάλεια ζωής είναι ακριβή τότε δεν έχεις ενημερωθεί ορθά οπότε δοκίμασε να ενημερωθείς από κάποιον άλλον έγκυρο ασφαλιστικό πάροχο .-Αν με ρωτάς η life insurance είναι η σπουδαιότερη και σημαντικότερη ασφάλεια που οφείλει κάθε οικογενειάρχης να έχει-

Τρίτον, οι επιλογές σου είναι πολλές ανάλογα το δικό σου budget. Αυτό σημαίνει πως μία κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία μαζί με τους εξειδικευμένους συνεργάτες της, διαθέτει μία ποικιλία ασφαλιστικών προγραμμάτων για τον καθένα ανάλογα τις ανάγκες του!

Τέταρτον, τα ασφαλιστικά προγράμματα μίας top insurance company σου παρέχουν πολύ υψηλές καλύψεις και extra παροχές! Συνεπώς πληροφορήσου και βρες αυτό που σου ταιριάζει για να νιώσεις ασφαλής.

Συνεχίζοντας, ας παρουσιάσουμε ορισμένα tips που αφορούν την ιδιωτική ασφάλιση ζωής και υγείας και είναι σημαντικό να τα γνωρίζουμε

Tip No1

Όσο νεότερος τόσο πιο ασφαλίσιμος είσαι! Τι υποδηλώνει αυτό; Οι νεότεροι σε ηλικία άνθρωποι κατέχουν διπλό πλεονέκτημα, έχουν το χρόνο με το μέρος τους και συνήθως δεν παρουσιάζουν επιπλοκές στην υγεία τους. Άλλωστε για να αποκτήσεις μία ασφάλεια ζωής πρέπει να μην παρουσιάζεις σοβαρά προβλήματα υγείας, αλλιώς είναι δυσκολότερο να ασφαλιστείς .Άρα, εκμεταλλεύσου την καλή σου υγεία!

Tip No2

Επέλεξε να ασφαλιστείς με τη βοήθεια ενός έμπειρου ασφαλιστικού συμβούλου! Οι απρόσωπες online ασφάλειες έχουν αρχίσει και εμφανίζονται σε πολλές διαφημίσεις είτε στην τηλεόραση είτε στο διαδίκτυο. Αν με ρωτάς ,αυτό είναι εύλογο διότι όπως προείπα στην αρχή, η ανασφάλεια έχει αυξηθεί και παράλληλα έχει αυξηθεί και η ζήτηση του κόσμου στο κομμάτι της ιδιωτικής ασφάλισης. Ολοένα και περισσότεροι στρέφονται προς αυτό τον θεσμό, όμως είναι σημαντικό να ενημερωθείς και να εξυπηρετηθείς από έναν επαγγελματία του χώρου. Το να μιλάς με έναν αυτόματο τηλεφωνητή με φωνητικές εντολές δε θα σε βοηθήσει άμεσα και έμπρακτα στο πρόβλημά σου. Επέλεξε να έχεις την άμεση επαφή με τον δικό σου ασφαλιστικό σύμβουλο για να έχεις και την καλύτερη εξυπηρέτηση. Ένας έμπειρος σύμβουλος θα σε παραπέμψει σε κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες, θα είναι υπεύθυνος για την διαχείριση των συμβολαίων σου και θα είναι πάντοτε στη διάθεση σου να σου βρει εξατομικευμένες λύσεις σε ό,τι χρειάζεσαι βάσει των δικών σου αναγκών.

Tip No3

Πάντοτε οι οικογένειες μπορούν να ασφαλιστούν με σημαντικές εκπτώσεις! Που σημαίνει ότι ,μη φοβηθείς να ενημερωθείς για ασφάλιση υγείας όλων των μελών της οικογένειας σου. Υπάρχουν οικονομικά ασφαλιστικά προγράμματα με υψηλές παροχές για όλους ,αρκεί να ενημερωθείς!

Tip No4

Ενημερώσου άμεσα! Πληροφορήσου από τους εξειδικευμένος συμβούλους του χώρου και θα εκπλαγείς από τις επιλογές που υπάρχουν. Πλέον η ιδιωτική ασφάλιση είναι προσιτή για όλους και δεν θεωρείται αγαθό πολυτελείας!

Εν κατακλείδι,

Η ιδιωτική ασφάλιση μπορεί να σου λύσει τα χέρια και να σου καλύψει μερικές από τις πιο σημαντικές σου ανάγκες ώστε να ζεις αξιοπρεπώς, και χωρίς ανασφάλεια. Μην αναβάλεις το να ακούσεις έναν έμπειρο σύμβουλο, ρώτα τον και απαίτησε να σου βρει λύσεις άμεσα ,διότι η αναβλητικότητα μπορεί να σου στοιχίσει. Θυμήσου πως είναι σημαντικό να μην επηρεαζόμαστε από ανθρώπους που δεν είναι επαγγελματίες του χώρου και δεν θεωρούνται ειδικοί στο κομμάτι του ασφαλιστικού κλάδου. Άλλωστε έκαστος στο είδος του!

Πληροφορήσου! Μάθε! Απέκτησε έναν σύμβουλο και νιώσε ασφαλής!

Από την: Αφροδίτη Τσιγκούρογλου, Ασφαλιστικός και Επενδυτικός Σύμβουλος e-mail:[email protected]

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επιχειρηματική ευελιξία υψηλόβαθμα στελέχη

Είναι τα υψηλόβαθμα στελέχη σε συνεχή ετοιμότητα;

Επιχειρήσεις και οργανισμοί έχουν επενδύσει σε ανθρώπους με υψηλές προδιαγραφές, που συνήθως έχουν το ανώτατο επίπεδο γνώσεων (επιθυμητό προσόν: μεταπτυχιακός τίτλος ή σε ελάχιστες περιπτώσεις διδακτορικό), πολυετή εμπειρία στην ίδια ή σε συναφή δραστηριότητα, με την οποία ασχολούνται στην παρούσα επιχείρηση ή οργανισμό, και ειδικές ανά περίπτωση δεξιότητες.

Αναφερόμαστε στα υψηλόβαθμα στελέχη με μεγάλες αποδοχές, ικανοποιητικό πακέτο επιπρόσθετων παροχών (-bonus-) με τη μορφή οικονομικής ενίσχυσης, ακόμη και με παροχή επαυξημένου ποσοστού επί των πραγματοποιούμενων πωλήσεων, προσφοράς κινητού τηλεφώνου, επαγγελματικού αυτοκινήτου με ορισμένη χρήση καυσίμων, δικαιώματος ελεύθερης χρήσης του διαδικτύου με χρέωση της εταιρείας ή προσφοράς ενός φορητού προσωπικού υπολογιστή, κ.λ.π.

Είναι αλήθεια, ότι η επιβίωση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων ή των οργανισμών στην υπάρχουσα παγκοσμιοποιημένη ανταγωνιστική αγορά απαιτεί από την επιχείρηση ευελιξία, ετοιμότητα και δράση με υψηλή αποτελεσματικότητα. Η στασιμότητα είναι ανεπίτρεπτη. Απεναντίας, η ταχύτητα προσαρμογής και η σωστή δράση βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν τις αλλαγές με επιτυχία υιοθετώντας  σύγχρονες μεθόδους και αρχές. Σε όλα αυτά, κυρίαρχος είναι ο ρόλος των υψηλόβαθμων στελεχών. Είναι άραγε αυτά τα στελέχη, ανά πάσα στιγμή, σε ετοιμότητα για να αντιμετωπίσουν δύσκολες καταστάσεις, να διαχειριστούν αλλαγές ή κρίσεις προς όφελος της επιχείρησης ή του οργανισμού;

Πολλές είναι οι περιπτώσεις στελεχών, που δε διέγνωσαν έγκαιρα την κρίση που πλησίαζε την επιχείρηση ή δεν μπόρεσαν να δράσουν έγκαιρα στις αναμενόμενες και αναγκαίες αλλαγές πριν έρθει η κρίση στην επιχείρηση.

Ένας από τους λόγους είναι ότι πολλά στελέχη εγκλωβίζονται στις δικές τους απόψεις και εκτιμήσεις και συχνά αρνούνται να αποδεχτούν και δυσκολότερα να πιστέψουν στη χρήσιμη πληροφορία, που κυκλοφορεί μέσα στην επιχείρηση από τους ανθρώπους της που είναι πιο κοντά στις αγορές, στους πελάτες, στους προμηθευτές, στους ανταγωνιστές και μάλιστα σε ημερήσια βάση.

Άλλος λόγος είναι η αδυναμία ύπαρξης ενός συστήματος που να απεγκλωβίζει τα υψηλόβαθμα στελέχη από τις πεποιθήσεις τους και να τους θέτει σε διαρκή επαγρύπνηση και ετοιμότητα. Αυτό θα οδηγήσει στην αναγνώριση του κινδύνου και την εφαρμογή μιας προληπτικής ή διορθωτικής ενέργειας πολύ πριν η κρίση πλησιάσει την επιχείρηση ή η επίδοση της επιχείρησης ακολουθήσει πτωτική πορεία. Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο που μέτοχοι, επενδυτές, εργαζόμενοι αλλά και πελάτες, απορροφούν, σε μικρό ή μεγάλο ποσοστό, τον κακό χειρισμό των καταστάσεων από τα υψηλόβαθμα στελέχη, τα οποία κατά κύριο λόγο έχουν το βάρος των ευθυνών που απορρέουν από τις αποφάσεις τους σε στρατηγικό επίπεδο.

Πως λοιπόν θα διεγερθούν τα υψηλόβαθμα στελέχη να βρίσκονται σε συνεχή και πλήρη ετοιμότητα προς κάθε κατεύθυνση και μπροστά σε κάθε απειλή ή κίνδυνο; Είναι οι επιπρόσθετες παροχές που θα υποκινήσουν ανώτατα, ανώτερα ή μεσαία στελέχη; Είναι χρήσιμη η εκτίμηση αποδοτικότητας στελέχους σε συσχετισμό με το ποσοστό  χρήσης της επιπρόσθετης παροχής;

Η έρευνα και ο έλεγχος για το αν οι επιπρόσθετες παροχές συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των υψηλόβαθμων στελεχών εκτός εργασίας περισσότερο από το να τους υποκινούν να λειτουργούν ως εργαλεία για την αύξηση της αποδοτικότητάς τους,  πιθανόν να βοηθήσουν την επιχείρηση ή τον οργανισμό σε μια πιο ορθολογική παροχή των ειδικών αμοιβών.

Πράγματι, η ετοιμότητα των υψηλόβαθμων στελεχών σε κάθε κίνδυνο ή απαίτηση αλλαγής μπορεί να αναπτυχθεί και να βελτιώνεται διαρκώς, αν τα στελέχη έχουν το ενδιαφέρον και η επιχείρηση τα υποκινεί και αξιολογεί την απόδοσή τους, σε συνάρτηση με τις υψηλές αμοιβές και παροχές και τον βαθμό που αυτές χρησιμοποιούνται για την βελτίωση της επίδοσης της επιχείρησης ή του οργανισμού.

Της Στέλλας Γκιώση,

Οικονομολόγου MBA, EXECUTIVE

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

8+1 Συμβουλές για Καλύτερη Προώθηση Προϊόντων και Υπηρεσιών

Η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Είναι ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις επικοινωνούν την αξία και τα οφέλη των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους στους καταναλωτές, επηρεάζοντας την απόφαση αγοράς. Χωρίς κατάλληλη προώθηση, ακόμη και το πιο καινοτόμο προϊόν μπορεί να παραμείνει άγνωστο στο κοινό και να μην αποδώσει τα αναμενόμενα κέρδη. Σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός είναι έντονος και οι καταναλωτές έχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ, η ανάγκη για αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ γίνεται επιτακτική. Οι καταναλωτές σήμερα έχουν πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών και είναι πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί.

Έτσι, η ανάπτυξη μιας ισχυρής στρατηγικής προώθησης μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

  1. Γνωρίστε τους Πελάτες σας – Τα χαρακτηριστικά των πελατών σας (ηλικία, εισοδήματα, φύλο, εκπαίδευση, οικογενειακή κατάσταση, επάγγελμα, τόπος κατοικίας) πρέπει να αποτελούν τον οδηγό της επιλογής των μεθόδων προώθησης που θα επιλέξετε: ηλεκτρονική ή έντυπη αλληλογραφία, προβολή σε εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, διαδίκτυο, κ.α.
  2. Προϋπολογίστε – Εξετάστε τον προϋπολογισμό σας και καθορίσετε τι μπορείτε να διαθέσετε στην προώθηση. Εξετάστε τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας και υπολογίστε πόσο ξοδεύουν για το μάρκετινγκ τους.  Ζητήστε από τις διαφημιστικές εταιρείες να σας δώσουν αναλυτικά στοιχεία απόδοσης διαφημίσεων ανά κλάδο και γεωγραφική περιοχή.
  3. Μοιράστε τα Χρήματά σας – Επιλέξτε περισσότερες από μια μεθόδους για την προσέγγιση των ομάδων και της αγοράς που στοχεύετε.  Επιστολές, έντυπη και ηλεκτρονική διαφήμιση, ραδιόφωνο, κ.α. λειτουργούν συνδυαστικά για την ενίσχυση του μηνύματος. Το βασικό στοιχείο είναι η επανάληψη.
  4. Σκεφτείτε Δημιουργικά – Μερικές φορές οι καλύτερες ιδέες απαιτούν περισσότερη έμπνευση παρά χρήματα. Σκεφτείτε νέες μεθόδους προώθησης της επωνυμίας σας:  σε χαρτί περιτυλίγματος, σε ποντίκια των υπολογιστών, κλπ.
  5. Προωθήστε το Προφίλ σας – Η προώθηση του προφίλ σας διαφημίζει το όνομα σας, το τι είστε ή το βασικό σας μήνυμα, δημιουργεί και διατηρεί την παρουσία σας στην αγορά. Η διαφήμιση προϊόντων αποσκοπεί σε άμεσες ενέργειες, όπως η προώθηση κάποιας ειδικής έκπτωσης, ή το να πείσετε τους πελάτες να τηλεφωνούν για περισσότερες πληροφορίες.
  6. Μετρήστε το Αποτέλεσμα – Χρησιμοποιήστε μια ειδική προσφορά, ή το όνομα ενός πωλητή σας για να διευκολυνθείτε στη μέτρηση της επιτυχίας ή αποτυχίας κάποιας συγκεκριμένης διαφήμισης.
  7. Αξιολογήστε και Εκτιμήστε – Αφιερώστε χρόνο με τους πελάτες σας για να προσδιορίστε γιατί είναι ικανοποιημένοι ή όχι. Ετοιμάστε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο για τον προσδιορισμό του τρόπου ζωής τους και το κίνητρο των αγορών τους.
  8. Μην το παραμελείτε – Πολλές επιχειρήσεις δεν θεωρούν τη διαφήμιση ως ένα πάγιο έξοδο. Αν δεν επενδύετε χρήματα στη διαφήμιση οι πωλήσεις γενικώς θα πέσουν. Καθορίστε τα έξοδα διαφήμισης μέσα στον προϋπολογισμό σας και ακολουθήστε το σχέδιο σας σε καλές και κακές οικονομικές περιόδους.
  9. Μη γίνεστε ο Διαφημιστής σας – Πολλές επιχειρήσεις αγωνίζονται για την αύξηση των πωλήσεών τους χωρίς να ξοδεύουν χρήματα στη διαφήμιση. Είναι αποτελεσματικότερο το να ξοδέψετε κάτι παραπάνω και να συνεργαστείτε με κάποια διαφημιστική εταιρεία ή έναν ειδικό σύμβουλο, παρά να προσπαθείτε μόνοι σας να παράγετε τη διαφήμισή σας. Οι διαφημίσεις που δεν σχεδιάζονται επαγγελματικά μπορεί να μην αποφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα και πολλές φορές να δώσουν κακή εικόνα της επιχείρησής σας.
Continue Reading

Trending