Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Γνωρίστε την Χημικό Αναστασία Κρητικού

Η Αναστασία είναι Χημικός αλλά και Υποψήφια Διδάκτορας Αναλυτικής Χημείας στο ΕΚΠΑ με ειδίκευση στην ανάπτυξη μεθοδολογιών για την τεκμηρίωση αυθεντικότητας τροφίμων και είμαι μέλος της Track4Value.

-Μιλήστε μας λίγο για την εταιρία σας, ποια τυχόν προβλήματα υπάρχουν και 
ποια εφόδια πρέπει να έχει μια γυναίκα για να προχωρήσει; 

H Track4Value αποτελεί μία νεοσυσταθείσα εταιρία με στόχο την τεκμηρίωση αυθεντικότητας και διασφάλιση της ποιότητας του τελικού προϊόντος που φτάνει στον καταναλωτή, μέσω ολοκληρωμένου συστήματος καταγραφής και παρακολούθησης παραγωγής και διακίνησης πρώτων υλών και προϊόντων τροφίμων.

Η ιδέα της Track4Value πηγάζει από τα ερωτήματα που καλούμαστε να απαντήσουμε ερευνητικά με σκοπό την κάλυψη των αναγκών που υπάρχουν στη βιομηχανία τροφίμων. Μαζί με την Υποψήφια Διδάκτορα Σοφία Δρακοπούλου και τον Καθηγητή μας Νικόλαο Θωμαΐδη αφουγκραστήκαμε αυτές τις ανάγκες που υπάρχουν και προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε ένα ενιαίο σύστημα διασφάλισης της αλυσίδας παραγωγής ενός τροφίμου.

Δεν θεωρώ ότι στις ημέρες μας υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε ως γυναίκες στο χώρο της επιχειρηματικότητας. Είμαστε μεν η μειοψηφία, αλλά υπάρχει αποδοχή και ενίσχυση των δράσεων μας.

Για να προχωρήσει μία γυναίκα αυτό που χρειάζεται είναι προσπάθεια, επιμονή και στόχοι.

-Τι θα προτείνατε σε μια νέα γυναίκα επιχειρηματία που κάνει τώρα τα 
πρώτα της βήματα στον χώρο.

Αυτό που θα πρότεινα είναι να το αντιμετωπίσει ως μία πρόκληση και όχι ως μία ανάγκη. Το επιχειρείν απαιτεί ψυχραιμία, επιμονή και σκληρή δουλειά.

-Ποια πιστεύετε ότι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην οποία καλούνται να 
ανταποκριθούν σήμερα οι ελληνικές επιχειρήσεις.

Για εμένα οι προκλήσεις είναι δύο. Το να υπάρχει πραγματική ανάγκη αγοράς του προϊόντος/υπηρεσίας που προσφέρει μία ελληνική επιχείρηση αλλά και η στρατηγική που θα ακολουθήσει για να διατηρήσει και να αυξήσει τις πωλήσεις της.

-Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;

Τα βασικά στοιχεία είναι η επιλογή σωστής ομάδας, η συνεργασία και η θέσπιση κοινών στόχων από όλα τα μέλη της ομάδας. Είναι πολύ σημαντικό οι άνθρωποι που συνεργάζονται να έχουν κοινό όραμα. Σίγουρα αυτό είναι και το μεγαλύτερο στοίχημα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι start-up εταιρείες, να μπορέσουν δηλαδή να αντέξουν μακροπρόθεσμα τις πιέσεις και τις απαιτήσεις του συγκεκριμένου κλάδου.

-Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

Tα σχέδια μου για το άμεσο μέλλον είναι η ολοκλήρωση της διδακτορικής μου διατριβής με σκοπό την αφοσίωση στην υλοποίηση της Track4Value.

Επίκαιρα Πρόσωπα

Γνωρίστε τον πλαστικό χειρουργό: Περικλή Καραϊσκάκη!

  • Μιλήστε μας λίγο για εσάς

    Γεννήθηκα το 1984 στα Γιαννιτσά του Νομού Πέλλας. Εισήχθηκα στην Ιατρική Σχολή του ΔΠΘ στην Αλεξανδρούπολη, απ’ όπου και αποφοίτησα το Μάρτιο του 2008. Τον Ιούλιο του 2008 ξεκίνησα την ειδίκευση μου στη Γερμανία, αρχικά στη Γενική Χειρουργική και Αγγειοχειρουργική και εν συνεχεία από το Μάιο του 2011 στην Πλαστική Χειρουργική. Απέκτησα τον τίτλο του Πλαστικού Χειρουργού μετά από εξετάσεις το Νοέμβριο του 2014. Συνέχισα την εξειδίκευση μου στη Γερμανία σε θέσεις επιμελητή Β΄ και Α΄ και από τον Οκτώβριο του 2018 έως και το Δεκέμβριο του 2020 σε θέση αναπληρωτή διευθυντή στην κλινική Πλαστικής Χειρουργικής του St. Josef Hospital στην πόλη του Essen της Βόρειας Ρηνανίας και Βεστφαλίας. Το 2017 ολοκλήρωσα επιτυχώς τη διδακτορική μου διατριβή στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Λειψίας. Από τον Μάρτιο του 2021 διατηρώ ιδιωτικό ιατρείο στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
  • Ποιά είναι η αισθητική επέμβαση με την μεγαλύτερη ζήτηση;

    Σύμφωνα με έρευνες της ISAPS (Διεθνής Εταιρεία Αισθητικής Πλαστικής Χειρουργικής) οι πέντε δημοφιλέστερες χειρουργικές επεμβάσεις είναι η αυξητική στήθους, η λιποαναρρόφηση, η άνω και κάτω βλεφαροπλαστική, η ρινοπλαστική και η κοιλιοπλαστική.
  • Ποιές επεμβάσεις σας ζητούν οι γυναίκες;

    Οι χειρουργικές επεμβάσεις που ρωτάνε και ζητούν συχνότερα οι γυναίκες ασθενείς μου είναι η η βλεφαροπλαστική, η ρινοπλαστική, η αυξητική στήθους, η κοιλιοπλαστική και η μειωτική μαστών. Ιδιαίτερη ζήτηση έχουν βέβαια και οι μη επεμβατικές τεχνικές όπως η χρήση βοτουλινικής τοξίνης, το υαλουρονικό οξύ και η ενέσιμη μεσοθεραπεία.
  • Η αισθητική άλλοτε θεωρούνταν ανάγκη του γυναικείου φύλου. Σήμερα ισχύει το ίδιο;

    Ναι μεν εξακολουθεί η πλειοψηφία των ασθενών να είναι γυναίκες, παρόλα αυτά ολοένα και περισσότεροι άνδρες ασθενείς καταφεύγουν στον πλαστικό χειρουργό για μια πρώτη συμβουλευτική και ενδεχομένως κάποια θεραπεία, επεμβατική ή μη.
  • Υπάρχουν μέθοδοι που καθυστερούν το νυστέρι;

    Στην εποχή μας υπάρχουν πολλές μη επεμβατικές τεχνικές, οι οποίες εφόσον χρησιμοποιηθούν ορθολογικά και με μέτρο, μπορούν να καθυστερήσουν την αναγκαιότητα μιας χειρουργικής επέμβασης. Τέτοιες δυνατότητες μας δίνουν πχ τα ενέσιμα fillers ή η ενέσιμη μεσοθεραπεία όπως και μια πληθώρα μηχανημάτων. Το σημαντικότερο είναι να προηγηθεί σωστή αξιολόγηση του περιστατικού, καταγραφή των αναγκών και επιθυμιών της ασθενούς/του ασθενή και να επιλεγεί από κοινού η ενδεδειγμένη θεραπεία.
  • Τι είναι αυτό που ωθεί κάποιον στη πλαστική χειρουργική και πως επιδρά στην ψυχολογία του ατόμου η πλαστική χειρουργική;

    Πέραν των περιστατικών επανορθωτικής πλαστικής χειρουργικής, οι ασθενείς επιλέγουν μια θεραπεία πλαστικής χειρουργικής για να διορθώσουν κάποιες ατέλειες/σημάδια του χρόνου ή για να διορθώσουν πχ το σώμα τους μετά από μια μεγάλη αυξομείωση βάρους ή λειτουργώντας προληπτικά, θέλοντας πχ να προλάβουν την εμφάνιση κάποιων ρυτίδων ή χαλάρωσης του δέρματος. Εφόσον οι όποιες παρεμβάσεις γίνονται μελετημένα, στοχευμένα και τηρώντας βασικές αρχές της ειδικότητας, τότε και τα αντίστοιχα αποτελέσματα είναι αισθητικά αρμονικά και φυσικά, κάτι που αποτελεί και προσωπική επιδίωξη. Η επίτευξη ενός τέτοιου αποτελέσματος επιδρά σαφέστατα θετικά στη ψυχολογία ενός ατόμου και διευκολύνει κατά πολύ την καθημερινότητα του. Για παράδειγμα η διόρθωση και βελτίωση του οπτικού πεδίου μετά από μια επέμβαση βλεφαροπλαστικής σε περίπτωση ασθενών που εμφανίζουν βλεφαροχάλαση/ βλεφαρόπτωση ή η βελτίωση της αναπνοής μετά από μια ρινοδιαφραγματοπλαστική αποτελούν μερικά μόνο παραδείγματα του πόσο θετικά μπορεί να επιδράσει η πλαστική χειρουργική στην καθημερινότητα και ψυχολογία της/ του ασθενή.

Περικλής Καραϊσκάκης

Πλαστικός Χειρουργός

τ. αναπλ. Δ/ντής Κλνικής Πλαστικής Χειρουργικής

St. Josef Hospital Essen-Kupferdreh

Λώρη Μαργαρίτη 5, Θεσσαλονίκη

www.drkaraiskakis.gr

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Μαριλένα Κουκουλάκη:”Πίστη και επιμονή στο όραμα”

Ποιές ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρα;

Εργάζομαι ως καθηγήτρια αγγλικών εδώ και 13 χρόνια αλλά ασχολούμαι και επαγγελματικά με το Instagram διαφημίζοντας εταιρίες στον τομέα της ομορφιάς και της μόδας δίνοντας τις δικές μου στυλιστικές ιδέες τα τελευταία 3 χρόνια 

Τι σημαίνει επιτυχία για εσάς στο χώρο που εργάζεστε; 

Επιτυχία για μένα είναι να μην αδειάζεις ποτέ από ιδέες. Είναι να εμπνέεις με τον δικό σου μοναδικό τρόπο!  

Τι θεωρείτε σημαντικότερο για την επιτυχία; Τις συνειδητές επιλογές,
το πάθος, το networking, τις σπουδές ή κάτι άλλο;

   Το πάθος για μένα είναι πάντα στο νούμερο ένα σε   ότι κι αν έχεις επιλέξει να κάνεις. Άλλωστε αν δεν αγαπάς αυτό που κάνεις απλά σπαταλάς τον χρόνο σου. Φυσικά στον δικό μου κλάδο το networking είναι εξίσου πολύ σημαντικό γιατί αποκτάς αναγνωρισιμότητα και ο κόσμος μπορεί να αλληλεπιδρά μαζί σου καθημερινά και να σου δείχνει την αγάπη του. 

Ποιά είναι τα πλάνα σας για το άμεσο μέλλον;

    Να δουλέψω πυρετωδώς όσο μου το επιτρέπει και η μητρότητα φυσικά, μιας και έγινα και πρόσφατα μανούλα, για να αποκτήσω ακόμη μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα μέσα από την δουλειά μου για να μπορώ να έχω σταθερές συνεργασίες με μεγάλες εταιρίες 

Πως μπορούμε να ενισχύσουν την γυναικεία επιχειρηματικότητα στην
Ελλάδα;

Σίγουρα είναι πολύ σημαντικό το ότι έχουν γίνει κάποια βήματα οικονομικής ενίσχυσης της γυναικείας επιχειρηματικότητας μέσω των διαφόρων επιδοτούμενων προγραμμάτων αλλά θεωρώ πως η σχέση των γυναικών με την τεχνολογία θέλει πολύ δουλειά ακόμη καθώς ναι μεν αναγνωρίζουν την αξία της τεχνολογίας στην ανάπτυξη της επιχείρησης τους αλλά πολλές είτε δεν είναι αρκετά ενημερωμένες με ποιο τρόπο μπορούν να επωφεληθούν η νιώθουν ακόμα ανασφαλείς με την χρήση της. Οπότε πρέπει να υπάρξει η σωστή καθοδήγηση και ενθάρρυνση. 

Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

Επειδή πιστεύω πολύ στην δύναμη του μυαλού θα πω «Μπορείς να πετύχεις οτιδήποτε θελήσεις αρκεί να το πιστέψεις πραγματικά»

Μαριλένα Κουκουλάκη – Fashion Blogger/Influencer

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Αναστασία Μανιατοπούλου: Επιμένει στον στόχο!

  • Ποιές ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας;

Σπούδασα Marketing και Διοίκηση Επιχειρήσεων, και σίγουρα η ακαδημαϊκή εκπαίδευση θέτει ένα οργανωμένο πλαίσιο αντίληψης και γνώσης ενός αντικειμένου, καθώς και τις βάσεις για την ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων. 

Πιστεύω όμως ότι η επαγγελματική εξέλιξη έρχεται μέσω της πραγματικής εργασιακής εμπειρίας, και κυρίως της προσωπικής διάθεσης να μαθαίνεις νέα πράγματα, να βελτιώνεις τις γνώσεις/δεξιότητες που ήδη έχεις, να σκέφτεσαι δημιουργικά, να αναζητάς την «μεγάλη εικόνα» και να φροντίζεις την λεπτομέρεια.  

  • Τι σημαίνει επιτυχία για εσάς στο χώρο που εργάζεστε;

Η επιτυχία είναι μία σύνθετη έννοια και θεωρώ ότι αλλάζει ανάλογα με την επαγγελματική φάση που βρίσκεται κάποιος. Για εμένα, σήμερα που με ρωτάτε, επιτυχία είναι να βλέπω σκέψεις, ιδέες, projects να γίνονται πραγματικότητα και να μεταμορφώνονται σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Από αυτή την μετουσίωση και συνεχή εξέλιξη αντλώ ικανοποίηση και ενθουσιασμό!  

  • Τι θεωρείτε σημαντικότερο για την επιτυχία; Τις συνειδητές επιλογές, το πάθος, το networking, τις σπουδές ή κάτι άλλο;

Η συνταγή της επιτυχίας είναι αντίστοιχα σύνθετη. Σίγουρα όλα αυτά που αναφέρατε παίζουν σημαντικό ρόλο σε μία επιτυχημένη επαγγελματική καριέρα. Θα ήθελα όμως να ξεχωρίσω τα εξής τρία: την πίστη σε ένα ευρύτερο όραμα, την προσήλωση στον στόχο με υπομονή και επιμονή και την θετική συγκυρία. Χρειάζεται δηλαδή έμπνευση, οργανωμένη δουλειά και καλό timing. Τα δύο πρώτα είναι στο χέρι μας, για το τρίτο χρειάζεται και λίγη καλή τύχη! 

  • Ποια είναι τα πλάνα σας για το άμεσο μέλλον; 

Στα Καφεκοπτεία Λουμίδη βρισκόμαστε σε ιδιαίτερα δημιουργική φάση και σύντομα τα projects που ετοιμάζουμε εδώ και αρκετό καιρό θα αποκτήσουν σάρκα και οστά. Ή καλύτερα, μοναδικό «σώμα και άρωμα» όπως ένας απολαυστικός καφές!

Όλα τα νέα εγχειρήματα που θα παρουσιαστούν προσεχώς εντάσσονται στα πλαίσια του στρατηγικού πλάνου εξέλιξης και ανανέωσης του ιστορικού brand των Καφεκοπτείων Λουμίδη, που φέτος συμπλήρωσε 102 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας. 

Αυτά που παραμένουν πάντα σταθερά και καθορίζουν τα βήματα μας είναι το πάθος μας για τον καφέ και την τέχνη του και οι διαχρονικές αξίες μας.   

  • Πως μπορούμε να ενισχύσουμε την γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα;

Είναι πολύ ευχάριστο το γεγονός ότι όλο και περισσότερες γυναίκες αναλαμβάνουν επιτυχημένα ανώτερες διοικητικές θέσεις και ηγετικούς ρόλους σε εταιρικούς οργανισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο, και στην Ελλάδα ειδικότερα.

Όμως η ανεξάρτητη γυναικεία επιχειρηματική δράση είναι κάτι διαφορετικό. Η ευθύνη  της δημιουργίας, οργάνωσης και αποτελεσματικής διοίκησης μίας επιχείρησης σε ένα εξαιρετικά αβέβαιο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον έχει υψηλές απαιτήσεις σε δεξιότητες, γνώσεις, χρόνο, κόπο και οικονομικούς πόρους. Και αν συνυπολογίσουμε τις αυξημένες οικογενειακές υποχρεώσεις είναι προφανές ότι η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα δύσκολη υπόθεση.

Για την έμπρακτη υποστήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας απαιτείται η δημιουργία ενός οργανωμένου πλαισίου δράσεων και παροχών που θα διασφαλίσουν εύκολα προσβάσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία,  δανεισμό με προνομιακούς όρους, εκπαίδευση και ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και αναβάθμιση των υπηρεσιών φύλαξης παιδιών. 

Το στοίχημα και η ουσιαστική επιτυχία θα είναι να μετατρέψουμε σε σύντομο χρονικό διάστημα την γυναικεία επιχειρηματικότητα από μία βιοποριστική λύση ανάγκης σε μία συνειδητή επιλογή αξιοποίησης  επιχειρηματικής ευκαιρίας.

  • Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

«The day you plant the seed is not the day you eat the fruit». Προσήλωση στον στόχο, υπομονή και επιμονή!  

Αναστασία Μανιατοπούλου

Marketing Director, Executive Board Member 

Καφεκοπτεία Λουμίδη

Continue Reading

Trending