Connect with us

Ψυχολογία

Δωρεάν Ομιλία | Διαπροσωπικών Σχέσεων

Στα καθημερινά διαπροσωπικά μας προβλήματα που δημιουργούν έντονη δυσαρέσκεια και συνήθως ακολουθούν καβγάδες, τσακωμοί, στεναχώριες, υπάρχει μια αποτελεσματική λύση που χρειάζεται όλοι να γνωρίζουν. Ονομάζεται Expansion Method, μια βραβευμένη καινοτομική ψυχολογική μέθοδος, προσαρμοσμένη στις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, που επαναφέρει τα επίπεδα ψυχικής έντασης στα κανονικά τους επίπεδα και βελτιώνει τις διαπροσωπικές μας σχέσεις αμέσως μετά από την ολιγόλεπτη εφαρμογής της. Σας προσκαλούμε να την γνωρίσετε από κοντά.

Το Athens Synthesis Center του ψυχολόγου Πάνου Ασημάκη και το International Council of Expansion Method (ICEM) σε προσκαλούν να γνωρίσεις από κοντά τη δωρεάν ομιλία με θέμα: Βελτίωση των Διαπροσωπικών Σχέσεων με τη βοήθεια της Expansion Method την Τετάρτη 03 Οκτωβρίου 17:30-21:00 στο Athens Synthesis Center, σε ένα ενημερωτικό σεμινάριο 3ων ωρών με είσοδο ελεύθερη.

Στην ενημερωτική ομιλία θα παρουσιαστούν τα οφέλη της εφαρμογής της μεθόδου σε διαπροσωπικό επίπεδο, πώς μπορείτε να την δεχθείτε αλλά και τα επαγγελματικά τμήματα για όλους όσους θέλουν να την πιστοποιηθούν σε αυτή. Θα ακολουθήσει βιωματικό σεμινάριο σε μορφή Workshop για όσους το επιθυμούν.

Απευθύνεται σε:
Όλους όσους ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τις σχέσεις τους με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και να γνωρίσουν ένα καινοτομικό ψυχολογικό εργαλείο που μπορούν να το εφαρμόζουν όποτε το έχουν ανάγκη.
Επαγγελματίες και Φοιτητές, Σπουδαστές ψυχολογίας, ιατρικών και κοινωνικών επιστημών. Life Coaching αλλά και εναλλακτικών και συμπληρωματικών θεραπειών.

Ο Εισηγητής της ομιλίας είναι ο εμπνευστής της μεθόδου, Αργύρης Στραβελάκης Μάρδας, συγγραφέας και πιστοποιημένος coach και εκπαιδευτής της μεθόδου.

Η “Expansion Method” αποτελεί την αιχμή της επιστημονικής εξέλιξης στο χώρο της ψυχολογικής ενδυνάμωσης και θεραπείας. Πρόκειται για μία νέα καινοτομική μέθοδο άμεσης βελτίωσης της ψυχολογίας, η οποία συνδυάζει τις πιο σύγχρονες, εύχρηστες και γρήγορες επιστημονικές τεχνικές, προσφέροντας ολιστική και μετρήσιμη βελτίωση στην ποιότητα ζωής. Βραβεύτηκε το 2016 από την ΕΛΠΊΔΑ με το μετάλλιο Υποστηρικτή και συνεργάζεται με Ιδρύματα, Πανεπιστήμια και φορείς σε όλο τον κόσμο.

Είσοδος Ελεύθερη
Μάθετε περισσότερα για τη μέθοδο: https://expansionmethod.com/

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ψυχολογία

Μάθε Τον Εαυτό Σου Και Αξιοποίησε Τον Στο Μέγιστο

Επίτρεψε μου να μοιραστώ μαζί σου μία από τις μέρες μου στην καθημερινότητα μου:

Σηκώνομαι το πρωί. Έχω κάποιες συγκεκριμένες διαδικασίες που ακολουθώ καθημερινά. Θα πάω να κάνω γυμναστική, θα φάω ένα καλό πρωινό και μετά, αφού προετοιμαστώ και σε εγκεφαλικό επίπεδο, ξεκινάω την δουλειά μου. Όλα αυτά γίνονται πολύ πρωί.

Έτσι λοιπόν έρχεται η στιγμή που ανοίγω τα email μουανοίγω το Facebook, το Instagram, το Twitter, το Google Plus, το Linkedin, όλα τα Social Media, και αρχίζω να διαβάζω όλα τα σχόλια των ανθρώπων ή τα αιτήματα.

Τα αιτήματα

Ας μείνουμε λοιπόν σε αυτό το κομμάτι, τα αιτήματα. Υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που με ρωτούν “Μάνο, έχω κρίσεις πανικού, τι να κάνω;”, “Έχω πρόβλημα με την σχέση μου τι να κάνω;”, “Έχω πρόβλημα με τα οικονομικά μου, τι να κάνω;”, “Έχω πρόβλημα σε κάτι, τι να κάνω;”. Και αυτό το πρόβλημα μπορεί να είναι χρόνιο.

Υπάρχουν άνθρωποι που παίρνουν φάρμακα και ζητούν την συμβουλή μου. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν χρόνιες καταθλίψεις ή άνθρωποι που θέλουν να κάνουν επιχειρήσεις ή να επεκτείνουν την επιχείρηση τους. Και μου στέλνουν ένα μήνυμα και μου λένε “Τι να κάνω;” Και αναρωτιέμαι, ναι θέλω να σε βοηθήσω, αλλά πώς μπορώ να σε βοηθήσω σε μια γραμμή, σε μια παράγραφο; Πώς;

Χρειάζεται χρόνος

Όλοι οι άνθρωποι οι οποίοι έχουμε καταφέρει αυτά που θέλουμε να πετύχουμε στην ζωή μας, όλοι μα όλοι οι άνθρωποι, έχουμε ακολουθήσει μία διαδικασία. Και γι’ αυτή την διαδικασία χρειάζεται χρόνος. Θέλει χρόνο να μάθεις. Θέλει χρόνο να υιοθετήσεις συγκεκριμένα μοτίβα. Θέλει χρόνο να αναπτύξεις καινούργιες δεξιότητες. Θέλει χρόνο να κάνεις βελτιστοποίηση αυτών. Θέλει χρόνο να μάθεις πραγματικά τον εαυτό σουποιος πραγματικά είσαι, τι πραγματικά σε μπλοκάρει, πώς δουλεύει ο ασυνείδητος νους.

Πραγματικά πώς θα μπορούσα να σε βοηθήσω μέσα σε μία παράγραφο; Το έχεις σκεφτεί ποτέ αυτό; Θέλω αλλά πώς; Αν ξέρεις τον τρόπο πες τον μου. Πες τον μου γιατί πραγματικά θα αλλάξουμε τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων μέσα στους επόμενους μήνες. Και το θέλω πραγματικά αλλά εγώ δεν έχω βρει τον τρόπο.

Μήπως κάποιο μοτίβο είναι η αιτία που σε κρατάει πίσω;

Πίσω όμως από αυτό, εάν δεν υπάρχει τρόπος, σκέφτομαι μήπως υπάρχει ένα μοτίβο το οποίο είναι και η αιτία που δεν σου επιτρέπει να έχεις την ζωή που θέλεις; Δηλαδή, έστω λοιπόν ότι θέλεις να αλλάξεις σε προσωπικό ή συναισθηματικό ή οικονομικό επίπεδο, πόση αξία δίνεις σε αυτή την επιθυμία σου; Οποιαδήποτε επιθυμία. Είτε θέλεις να είσαι ήρεμος, είτε να νιώθεις αυτοπεποίθηση, είτε να νιώθεις ότι έχεις μια πολύ ωραία σχέση, είτε να βελτιώσεις την σχέση σου, είτε να βρεις μια σχέση, είτε να αυξήσεις τα οικονομικά σου..

Αν λοιπόν συναντιόμασταν στον δρόμο και σου έλεγα “Έλα έλα, γρήγορα, πες μου τι είναι να σου απαντήσω και να φύγω” θα ένιωθες ότι εκείνη την στιγμή σου δίνω αξία;

Τι αξία δίνεις στους στόχους και στα όνειρα σου;

Εάν η απάντηση είναι όχι, τότε θέλω να σταθείς για λίγο, να κάνεις ένα βήμα πίσω και να ρωτήσεις τον εαυτό σου, έχοντας αυτή την συμπεριφορά δίνεις αξία στην ζωή σου; Δίνεις αξία στους στόχους σου, στις επιθυμίες σου, στα όνειρα σου;

Εάν όχι, σταμάτα το τώραΣκέψου τι θέλεις να πετύχεις στην ζωή σου, που είσαι, που θέλεις να πας, και σταμάτα να γίνεσαι ζητιάνος μερικών λέξεων, φράσεων, οτιδήποτε. Ξέρω ότι μπορεί να είσαι σε δύσκολη θέση και να λες “Μάνο εγώ πώς θα το κάνω;” Θα το κάνεις όπως το έκανα εγώ και όπως το έχουμε κάνει εκατομμύρια άνθρωποι. Στάσου λοιπόν, μελέτησε, εφάρμοσε, αξιοποίησε αυτό που έχεις μάθει και πήγαινε στο επόμενο βήμα. Δεν χρειάζεται να ξεκινήσεις από χιλιάδες ευρώ εκπαιδεύσεων όπως έκανα εγώ ή όπως κάνουμε πάρα πολλοί άνθρωποι. Ξεκίνα από δωρεάν videos.

Μόνο εσύ μπορείς να το κάνεις για εσένα

Μην περιμένεις όμως την μία φράση, την μία λέξη.. Δεν υπάρχει κανένας που να μπορεί να το κάνει για εσένα. Μόνο εσύ μπορείς να το κάνεις για εσένα.

Και ξέρω ότι είναι λίγο άβολο, λίγο περίεργο, όταν τα έχουμε όλα αυτά μες στο μυαλό μας τι γίνεται; Ναι αλλά δεν θέλω να σου πω ψέματα, θέλω να σου πω την αλήθεια. Είναι η διαδικασία που καλείσαι εσύ να περάσεις με τον εαυτό σου. Πρέπει να σε μάθεις. Και μετά να σε αξιοποιήσεις στο μέγιστο για να αλλάξεις την ζωή σου και να ζεις μια ζωή ονειρεμένη γιατί μπορείς και την αξίζεις.

Να θυμάσαι ότι είσαι υπέροχος..

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Πηγή

Continue Reading

Ψυχολογία

ΟΙ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΤΟΥ ΚΙΡΚΑΔΙΟΥ ΡΥΘΜΟΥ 

Aποτελούν μια ομάδα διαταραχών του ύπνου που υπάγεται στις δυσυπνίες. Οι διαταραχές αυτές ανάμεσα σε άλλα επηρεάζουν την ώρα του ύπνου και τις αφύπνισης. Τα άτομα που υποφέρουν από τις εν λόγω διαταραχές,  δεν είναι σε θέση να κοιμηθούν και να ξυπνήσουν στις ώρες που απαιτούνται για να είναι συνεπείς στην εργασία ,στο σχολείο και στις άλλες κοινωνικές τους υποχρεώσεις. Εάν δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός, ο ύπνος που κάνουν  είναι φυσιολογικός σε χρόνο και ποιότητα εκτός αν συνυπάρχει και κάποια άλλη διαταραχή.

Υπάρχουν οι εξωγενείς και οι ενδογενείς διαταραχές του κιρκάδιου ρυθμού.

Οι εξωγενείς διαταραχές περιλαμβάνουν το jet lag που εμφανίζεται σε άτομα που ταξιδεύουν σε περιοχές με διαφορετική ζώνη ώρας και η διαταραχή που συνδέεται με το ωράριο εργασίας και συναντάται σε άτομα τα οποία εργάζονται σε βάρδιες ή εργάζονται αποκλειστικά νυχτερινές ώρες.

  • Οι δυσυπνίες σχετίζονται με τον συγχρονισμό ή με τις ανωμαλίες των μηχανισμών που παράγουν τις καταστάσεις ύπνου και ξύπνιου . Οι ενδογενείς διαταραχές του κιρκάδιου ρυθμού σε παιδιά και ενήλικες αφορούν την καθυστέρηση απουσία και πρώιμη φάση του ύπνου.
  • Το σύνδρομο της καθυστερημένης φάσης(DSPS) χαρακτηρίζεται από μεγάλη καθυστέρηση στην ώρα κατάκλισης και αφύπνισης σε συνδυασμό με αυξημένη ετοιμότητα τα μεσάνυχτα. Τα άτομα αυτά παραπονιούνται ότι δεν τα παίρνει ο ύπνος μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες ενώ κοιμούνται την ίδια ώρα κάθε νύχτα. Αν παρόλα αυτά τους επιτραπεί να κοιμηθούν τις ώρες που επιθυμούν (από τα ξημερώματα μέχρι και το μεσημέρι ξυπνάνε από μόνα τους χωρίς να παρουσιάζουν υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας
  • Το σύνδρομο πρώιμης φάσης (ASPS) χαρακτηρίζεται από τη δυσκολία του ατόμου να παραμείνει ξύπνιο  το απόγευμα, καθώς μπορεί να  κοιμάται στις 6.00 με 8.00 το απόγευμα και να ξυπνάει στη 1.00 με 3.00 τα ξημερώματα. Παραπονιέται ότι πάσχει από πρωινή αϋπνία και απογευματινή υπνηλία. Τα άτομα αυτά δεν παρουσιάζουν υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας
  • Το σύνδρομο απουσίας της 24ωρης ροής ύπνου (non-24) Η ώρα που νυστάζει ο ασθενής μεταφέρεται περίπου ένα δίωρο αργότερα σε καθημερινή βάση ενώ για να ολοκληρωθεί ένας κύκλος απαιτούνται μερικές εβδομάδες. Στο τέλος του κύκλου ο ασθενής συνήθως επανέρχεται στα κανονικά ωράρια για μία ή δύο ημέρες και ο κύκλος ξαναρχίζει.
  • Επιπρόσθετα, είναι γνωστό πως η χρήση ηρεμιστικών/κατασταλτικών σε διάφορα νοσήματα -νευρολογικά και μη- προκαλεί μεταβολές στην αρχιτεκτονική και την ποιότητα του ύπνου και θα πρέπει να γίνεται με φειδώ.

Δέσποινα Δριβάκου
Ψυχολόγος Msc, PhD.c
Οικογενειακή θεραπεύτρια

Continue Reading

Ψυχολογία

Δραστηριότητα κατά τη διάρκεια της κύησης και της λοχείας

Η περίοδος της κύησης και της λοχείας είναι μια περίοδος που οι γυναίκες βιώνουν μεγάλες ψυχολογικές και σωματικές αλλαγές. Η σωματική άσκηση σε αυτό το στάδιο είναι πολύ σημαντική τόσο στην σωματική κατάσταση της εγκύου-λεχωίδας, όσο και στην ψυχολογία και την υπόλοιπη υγεία της.

Ακόμη στις μέρες μας, πολλές γυναίκες όπως και ο περίγυρός τους, πιστεύουν πως η έγκυος και η λεχωίδα πρέπει να είναι καθηλωμένες στο σπίτι τους, να μη κάνουν κανενός είδους άσκηση λόγω επικινδυνότητας για το έμβρυο και πολλά άλλα. Τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει, αντιθέτως πολλές έρευνες έχουν δείξει πως η γυναίκα η οποία γυμνάζεται συστηματικά κατά τη διάρκεια της κύησης:

  1. Αισθάνεται μεγάλη ψυχική ευεξία
  2. Μειώνει τις πιθανότητες για σακχαρώδη διαβήτη κύησης και υπέρταση κύησης
  3. Μειώνονται οι πιθανότητες ενός μακροσωμικού εμβρύου και ανάπτυξης παχυσαρκίας και σακχαρώδη διαβήτη του ίδιου στη μετέπειτα ζωή του
  4. Έχει μεγαλύτερες πιθανότητες για φυσικό-φυσιολογικό τοκετό
  5. Ο τοκετός της έχει μικρότερη διάρκεια και λιγότερες πιθανότητες για χρήση επεμβατικών μεθόδων.
  6. Επανέρχεται γρηγορότερα στις προηγούμενες δραστηριότητές της.

Όλα τα παραπάνω φυσικά εξαρτώνται και από τη φυσική κατάσταση του ατόμου πριν την κύηση. Τι σημαίνει αυτό? Αν δεν έχει ασκηθεί ποτέ μια γυναίκα πριν την κύηση δεν μπορεί να ξεκινήσει έντονη σωματική άσκηση όταν μείνει έγκυος. Μπορεί όμως να ξεκινήσει ελαφριές ασκήσεις, πάντα με τη βοήθεια ειδικού που έχει εξειδικευτεί σε αυτό, ώστε να βοηθήσει το σκελετό και την πύελό της στις νέες αλλαγές που θα έρθουν. Ένα είδος άσκησης που προτείνουν οι ειδικοί είναι η κολύμβηση και το περπάτημα 60′ ημερησίως όπου τα αποτελέσματά τους είναι σημαντικά.

Υπάρχει όμως και μια κατηγορία κυήσεων, αυτές του υψηλού κινδύνου λόγω άλλης παθολογίας κύησης, όπου η κατάκλιση συστήνεται για την εγκυμονούσα όπως και η απουσία άσκησης. Για το λόγο αυτό πάντα πριν την έναρξη όποιας δραστηριότητας πρέπει να ενημερώνεται ο γυναικολόγος ο οποίος παρακολουθεί την κύηση. Είναι ο μόνος που γνωρίζει ολόκληρο το ιστορικό σας και θα σας συμβουλεύσει για την ασφαλή πορεία της εγκυμοσύνης σας!

Σοφία Καννελοπούλου , Μαία

Continue Reading

Trending