Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Είναι η επιχείρηση σου τοποθετημένη στον κατάλληλο κλάδο;

Πραγματικά, σήμερα, στις μέρες μας, στην εποχή της “κρίσης”, όχι μόνο στην Ελλάδα, ούτε μόνο στην Κύπρο, ούτε στην Αυστραλία, αλλά σε όλο τον κόσμο ενδεχομένως, μπορείς να κάνεις την επιχείρηση σου μια καλά κερδοφόρα επιχείρηση, μια επιχείρηση που θα σου δίνει χρήματα και χρόνο, για να μπορέσεις να ζήσεις μια αξιοπρεπέστατη ζωή;

 

Γιατί στο τέλος της ημέρας οι επιχειρήσεις τι είναι; Οι επιχειρήσεις δεν είναι τίποτε άλλο από οχήματα που μας κάνουν την ζωή πιο εύκολη. Και για κάποιους ανθρώπους είναι οχήματα που έχουν μετατραπεί από hobbies σε ένα μέσον για να τους οδηγήσει σε μια καλύτερη ζωή.

 

Έτσι λοιπόν ο σκοπός των επιχειρήσεων δεν είναι απαραίτητα να παράγουν χρήματα. Ο σκοπός των επιχειρήσεων, και είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις, είναι να παράγει αξία εκεί πέρα έξω.

 

Είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις γιατί πολλές φορές πήγες σε ένα μαγαζί και δεν αγόρασες ποτέ γιατί δεν αισθάνθηκες καλά με αυτό το μαγαζί ή με τον άνθρωπο που σε εξυπηρέτησε ή με το όλο στήσιμο. Και κάποιες άλλες φορές μπορεί να αγόρασες κάτι, ακόμα κι αν δεν το έχεις απαραίτητα ανάγκη. Γιατί; Γιατί αισθάνθηκες πάρα πολύ καλά με τους ανθρώπους που σε εξυπηρετούσαν.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το #1 είναι να δίνουμε αξία στους ανθρώπους, στους πελάτες ή στους υποψήφιους πελάτες. Αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι εάν δώσεις αξία η επιχείρηση σου θα είναι μία κερδοφόρα επιχείρηση. Χρειάζεται και κάτι ακόμα.

 

Χρειάζεται να σκεφτείς εάν αυτό που έκανες τόσα χρόνια ή αν αυτό που σκέφτεσαι να κάνεις τώρα είναι κάτι το οποίο αυτή την στιγμή το θέλει ο κόσμος. Ότι και να κάνεις, να πας να δουλέψεις με τον εαυτό σου, που το κάνουν πάρα πολλοί επιχειρηματίες και μπράβο τους γιατί είναι το #1.

 

Οι επιχειρηματίες είμαστε ο πυρήνας της επιχείρησης μας αλλά αν εμείς δεν είμαστε καλά τότε και η επιχείρηση μας δεν θα είναι καλά. Η επιχείρηση μας είναι ο καθρέφτης του ποιοι είμαστε.

 

Άλλοι λοιπόν κάνουν θεραπείες. Άλλοι κάνουν σεμινάρια Marketing. Προσλαμβάνουν γκουρού, experts, για να αναλάβουν την ανάπτυξη της επιχείρησης τους, αλλά η επιχείρηση αποτυγχάνει. Γιατί; Γιατί ένας πολύ βασικός παράγοντας είναι ο εξής: Το προϊόν ή η υπηρεσία που έχεις στα χέρια σου είναι κάτι το οποίο αυτή την εποχή μπορεί να καταναλωθεί απ’ το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι; Είτε είναι θέμα χώρας, είτε είναι θέμα εποχής.

 

Είναι μία ερώτηση που πρέπει να απαντήσεις. Και αν δεν ξέρεις να την απαντήσεις τότε προσέλαβε ανθρώπους για να στην απαντήσουν. Είναι χίλιες φορές καλύτερο να κάνεις μια μικρή επένδυση σε αυτούς τους ανθρώπους παρά να περάσουν τα χρόνια και να πληρώσεις έτσι αυτό το κόστος.

 

Πολλοί άνθρωποι έχουμε ένα όραμα, θέλουμε να κάνουμε μια επιχείρηση. Λογικό. Όμως πολλές φορές ότι και να θέλεις να κάνεις πίσω από αυτό υπάρχει μια στρατηγική. Υπάρχει μια ιδέα. Υπάρχει μια φιλοσοφία. Που αν δεν την ξέρεις από το Α έως το Ω, τότε κατά πάσα πιθανότητα δεν έρχονται τα αποτελέσματα που θέλουμε.

 

Έτσι λοιπόν να θυμάσαι ότι το προϊόν ή η υπηρεσία που έχεις στα χέρια σου και το κατά πόσο μπορεί να αφομοιωθεί στην συγκεκριμένη εποχή, στην συγκεκριμένη χώρα που απευθύνεσαι, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες. Για να μην σου πω ο πιο σημαντικός παράγοντας.

 

Έτσι λοιπόν δες τι έχεις, δες αν αυτό που έχεις είναι κάτι που το ζητάει και το έχει ανάγκη ο κόσμος, αν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτό, και συνέχισε. Αλλιώς χρειάζεται να αλλάξεις κατεύθυνση. Καλύτερα τώρα παρά αργότερα. Γιατί αν δεν το πάρεις εσύ απόφαση τώρα θα “σε αποφασίσει” η ζωή αργότερα.

 

Να θυμάσαι ότι είσαι υπέροχος, είσαι μοναδικός!

 

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Από: Μανώλης Ισχάκης

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Η Ελλάδα διεκδικεί και εφαρμόζει την πράσινη οικονομία

Η νόσος Covid-19 δημιουργεί νέα δεδομένα στην καθημερινότητα μας. Το άνοιγμα των συνόρων και οι μετακινήσεις θα ενισχύσουν την τουριστική ανάπτυξη και θα αυξήσουν τα έσοδα. 

Η Ελλάδα πετυχαίνει  τους στόχους της και οι δανειστές  άρχισαν «να λειτουργούν» με μεγαλύτερη επιείκεια. Απαιτείται στρατηγική και οριοθέτηση δράσεων. 

Ο δρόμος είναι μακρύς και επίπονος. Οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες αναμένουν με αγωνία την εφαρμογή των ρυθμίσεων των σχέσεων με τις τράπεζες, που για μια ακόμη φορά παραμένουν στο απυρόβλητο.

Στοχεύοντας στην ενίσχυση της επιβραδυνόμενης ανάπτυξης της οικονομίας της ΕΕ και στην προώθηση αναπτυξιακών πολιτικών, οι ευρωβουλευτές ζήτησαν από την ΕΚΤ να διατηρήσει τόσο τις κατάλληλες συνθήκες ρευστότητας όσο και ένα βαθμό νομισματικής διευκόλυνσης

Ωστόσο, η βιώσιμη ανάπτυξη δε μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω της νομισματικής πολιτικής, συνεπώς τα κράτη μέλη θα πρέπει να υιοθετήσουν κατάλληλες δημοσιονομικές πολιτικές και να εφαρμόσουν οικονομικές μεταρρυθμίσεις, σύμφωνα με το ψήφισμα. Επιπροσθέτως, τα μέλη του Ευρωπαϊκού  Κοινοβουλίου  τονίζουν τον πιθανό αρνητικό αντίκτυπο που μπορεί να έχουν τα πολύ χαμηλά ή αρνητικά επιτόκια στα συνταξιοδοτικά και ασφαλιστικά συστήματα, παρά τα πιθανά οφέλη για την απασχόληση και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Για αυτές ειδικά, ζητούν την βελτίωση της πρόσβασής του σε χρηματοπιστωτικούς πόρους.

Το ψήφισμα με τις προτεραιότητες του Κοινοβουλίου για τις μελλοντικές πολιτικές της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ), το οποίο συνέταξε ο εισηγητής Κώστας Μαυρίδης (Σοσιαλιστές, Κύπρος), εγκρίθηκε με 452 ψήφους υπέρ, 142 κατά και 33 αποχές σε συνέχεια της συζήτησης στη σύνοδο της ολομέλειας , με την πρόεδρο της ΕΚΤ Christine Lagarde.

Η ποσοτική χαλάρωση, από την ΕΚΤ, θα βοηθήσει τα κράτη να δρομολογήσουν νέες πρωτοβουλίες και να ενισχύσουν την ρευστότητα τους.

Βασική προϋπόθεση να συνεργαστούν οι τράπεζες στην Ελλάδα και να χρηματοδοτήσουν την μικρομεσαία επιχείρηση. 

Το Κοινοβούλιο καλεί την Ευρωπαϊκή  Κεντρική Τράπεζα  να εφαρμόσει καλύτερα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και σχετικές με τη βέλτιστη διακυβέρνηση αρχές στις πολιτικές της, καθώς και να επανασχεδιάσει το πρόγραμμα αγοράς ομολόγων του επιχειρηματικού τομέα (CSPP) για την καλύτερη στήριξη περιβαλλοντικά βιώσιμων πρωτοβουλιών. Οι ευρωβουλευτές καταδικάζουν το γεγονός ότι η έκδοση «πράσινων» ομολόγων αντιστοιχεί μόλις στο 1% της συνολικής διάθεσης ομολόγων σε ευρώ, ενώ οι περισσότερες (62,1%) αγορές ομολόγων από την ΕΚΤ αφορούν τομείς που ευθύνονται για το 58,5% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στην ευρωζώνη.

Η ΕΚΤ να εντείνει τις προσπάθειές της για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, της φοροδιαφυγής και άλλων μορφών οικονομικού εγκλήματος, μέσω της σύστασης ενός συστήματος για την καλύτερη παρακολούθηση των μεγάλων συναλλαγών. 

Η Ελλάδα με την εξασφάλιση του νέου χρηματοδοτικού πακέτου, θα έχει την μεγάλη ευκαιρία να φτιάξει σύγχρονες υποδομές και να διεκδικήσει αποτελεσματικά τον εκσυχρονισμό της. Οι αυτοκινητόδρομοι, η ολοκλήρωση και επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης, τα ενεργειακά κτίρια και η πράσινη οικονομία, είναι μόνο μερικά από τα έργα που οφείλει να ολοκληρώσει  η κυβέρνηση. 

Η Ελλάδα αλλάζει και πρωταγωνιστεί στο νέο ευρωπαϊκό περιβάλλον.

 

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Είμαστε όλοι startups» by Skywalker.gr

Οnline ημερίδα: «Είμαστε όλοι startups»

To Skywalker.gr, στο πλαίσιο της δέσμης πρωτοβουλιών του «Βγαίνουμε μπροστά», διοργανώνει την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020 και ώρα 14:00 έως 16:00 την ημερίδα-τηλεδιάσκεψη με τίτλο «Είμαστε όλοι startups». 

Συντονιζόμαστε σε μια live συνάντηση στο Facebook του Skywalker.gr-Εργασία στην Ελλάδα.

Στην online ημερίδα «Είμαστε όλοι startups» θα εκφραστούν απόψεις διακεκριμένων ομιλητών αναφορικά με τις απειλές και τις ευκαιρίες της επόμενης μέρας της ελληνικής επιχειρηματικότητας.

Η συζήτηση θα κινηθεί γύρω από τους ακόλουθους άξονες:

  • Πώς έχει επηρεάσει η κλιμακούμενη αβεβαιότητα το επιχειρηματικό μας DNA;
  • Τι εργαλεία και ποια μέσα χρειαζόμαστε προκειμένου να διαχειριστούμε την απειλή;
  • Πώς θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε στρατηγικά και συντεταγμένα στην επόμενη μέρα, προετοιμαζόμενοι παράλληλα για αντίστοιχες ή άλλες καταστάσεις;

 

Η ημερίδα θα διεξαχθεί μέσω της πλατφόρμας Zoom και θα μεταδοθεί ταυτόχρονα μέσω της πλατφόρμας Facebook του Skywalker.gr, ώστε το κοινό να μπορεί να παρακολουθήσει αλλά και να υποβάλει γραπτώς τα ερωτήματά του. Θα μεταδοθεί επίσης live από το site vgainoumemprosta.skywalker.gr (χωρίς τη δυνατότητα παρεμβάσεων).

Την ημερίδα θα συντονίσει η Βίκυ Κοτσιμπού, δημοσιογράφος του Star Κεντρικής Ελλάδας.

Στο πάνελ των ομιλητών θα συμμετάσχουν:

  • Αθανασιάδη Μάγκυ, Υπεύθυνη Καινοτομίας, Ψηφιακής Οικονομίας και Νέας Επιχειρηματικότητας, ΣΕΒ
  • Δρίτσας Μιχάλης, Διευθυντής του Γραφείου Υφυπουργού Ανάπτυξης & Επενδύσεων
  • Κελμάγερ Αθανάσιος, Πρόεδρος του Αγροτικού Ανθοκομικού Συνεταιρισμού Αθηνών
  • Κώτης Γιάννης, Μέλος ΚΕΜΕΛ, πρώην Πρόεδρος Algida, Business & Executive Master Coach
  • Δρ Λουφάκης Κυριάκος, Πρόεδρος Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας
  • Μαραγκός Φώτης, Επιστημονικό στέλεχος του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ
  • Ματσούκας Ορέστης, Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Νέων Επιχειρηματιών
    Αθηνών, Πειραιώς και Περιχώρων
  • Πιστιόλα Βασιλική, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. της εταιρίας Agrino
  • Χατζηθεοδοσίου Γιάννης, Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το www.bossible.gr, ενώ μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στο Facebook Event Online Ημερίδα: «Είμαστε όλοι startups».

Η διοργάνωση της online ημερίδας πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Χορηγοί επικοινωνίας: 

STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, BUSINESS NEWS.GR, E-DAILY, EMEA BUSINESS MONITOR, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, INFOCOM.GR, STARTUPPER, STARTUP.GR, PROVOCATEUR, DEAL NEWS, ADVERTISING.GR, TECHPRESS.GR,  ENALLAKTIKOS.GR, SUPPORTBUSINESS.GR, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, Skywalker.gr, 210 9730280 (εσωτ. 231), [email protected]

 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Certificate in Digital Marketing»

Πρόγραμμα Εργασιακής Ένταξης στο Digital Marketing από το ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ της ActionAidHellas με τη συνεργασία της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης

Το ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ της ActionAid Hellas σε συνεργασία με την Ελληνοαμερικανική Ένωση ξεκίνησε στις 5 Μαϊου, ένα δωρεάν ολοκληρωμένο πρόγραμμα εργασιακής ένταξης για 15 ωφελούμενους με αντικείμενο το «Certificate in Digital Marketing».

Το πρόγραμμα έχει συνολική διάρκεια 3 μηνών, και στόχος είναι η ένταξη των ωφελούμενων στην αγορά εργασίας με επαγγελματική κατάρτιση για την απόκτηση εφαρμοσμένης γνώσης στο digital marketing, από την Ελληνοαμερικανική Ένωση, εκπαιδευτικό συνεργάτη της ActionAid.  

Το πρόγραμμα είναι μια πρωτοβουλία του ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΥ, και μιας μεγάλης ομάδας συνεργατών της ActionAid, με στόχο να στηρίξουν επαγγελματίες στην επανένταξή τους στην ενεργό επαγγελματική δράση, προσφέροντας ουσιαστικές γνώσεις και δεξιότητες που έχει ανάγκη σήμερα η αγορά.

Ο ψηφιακός μεταχηματισμός μέσα από στρατηγικές και εργαλεία digital marketing είναι σήμερα στην εποχή του COVID-19, αναγκαίος όσο ποτέ, καθώς έχει δημιουργήσει τεράστιες ευκαιρίες επιχειρηματικότητας και επαγγελματικής εξέλιξης. 

Οι ωφελούμενοι θα αποκτήσουν ολοκληρωμένη κατάρτιση σε όλους τους κύριους τομείς του digital marketing, έτσι ώστε να είναι σε θέση να διεκδικήσουν μια θέση στο χώρο ως junior digital marketers, αλλά και να τοποθετήσουν τη δική τους επιχείρηση στον ψηφιακό κόσμο.  

Στο Certificate in Digital Marketing οι ωφελούμενοι θα καλύψουν γνωστικά αντικείμενα, μεταξύ άλλων, όπως: ψηφιακή διαφήμιση, SEO, Websites & e-shops, Online Sales, Content Marketing, Mobile Marketing, E-mail Marketing, Crisis Management & Communication, Growth Marketing, Στρατηγική και δημιουργία digital marketing plan.

Το Certificate in Digital Marketing της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα κατάρτισης και πιστοποίησης στο Digital Marketing, τελεί υπό την αιγίδα του Hellenic American University, με περισσότερους από 18 εκπαιδευτές, επαγγελματίες της αγοράς. Το πρόγραμμα ξεκινήσε το 2015, έχοντας σήμερα πάνω από 500 απόφοιτους, οι οποίοι τώρα εργάζονται στο χώρο ή έχουν την δική τους επιχείρηση.

To πρόγραμμα έχει προσαρμοστεί ειδικά στο γνωστικό επίπεδο των ωφελούμενων. Περιέχει επίσης ένα σημαντικό μέρος για την ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας από πιστοποιημένους coaches και experts του χώρου και τη διασύνδεση με την Αγορά Εργασίας, φτάνοντας συνολικά τις 145 ώρες. Αυτό το τμήμα του προγράμματος πραγματοποιείται με τη συνεργασία των:

  • Νάγια Αντωνίου: Career & Executive Coach, Msc International & European Relations. Msc in Energy Law, Economics & Strategy
    • Κωνσταντίνος Γαλάζιος: Επαγγελματικός Σύμβουλος, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
    • Χριστόφορος Καρράς: Performance Coach soft skills, Music Therapist MSc
    Kariera.gr
    ICF
    ΚΕΜΕΛ

Περισσότερες πληροφορίες για τις δράσεις του ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΥ θα βρείτε στο: https://epikentro.actionaid.gr/ , και για το Certificate in Digital Marketing της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης στο https://digital.hau.gr

Continue Reading

Trending