Connect with us

Lifestyle

«Εκδήλωση των ατομικών μελών του ΑLDE Party Greece στη Θεσσαλονίκη».

Τα ατομικά μέλη του Ευρωπαϊκού κόμματος της Συμμαχίας των Φιλελευθέρων και Δημοκρατών για την Ευρώπη (Alliance of Liberals and Democrats for Europe-Individual Members Greece, ALDE IMs Greece) , διοργανώνουν εκδήλωση με θέμα : «Ενωμένη Ευρώπη: Οι προκλήσεις, τα προβλήματα και οι προοπτικές για την Ελλάδα», την Πέμπτη 14 Ιουνίου στις 18:00 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμαριάς, (Καραμαούνα 1- πλατεία Σκρα).

 

Η πανευρωπαϊκή οργάνωση των ALDE IMs απευθύνεται σε άτομα, όχι σε κόμματα, και επικεντρώνεται πρωτίστως στις Ευρωπαϊκές και όχι στις εθνικές εκλογές. Ο σκοπός της είναι να συμβάλλει στην ανοικοδόμηση του φιλελευθερισμού από κάτω προς τα πάνω (bottom-up). Ο στόχος επίτευξης του σκοπού αυτού είναι η δημιουργία μιας πλατφόρμας επικοινωνίας μεταξύ φορέων και ατόμων που ενδιαφέρονται για την ελευθερία, την ανοιχτή κοινωνία, την μεταρρύθμιση, τον εκσυγχρονισμό και την ισονομία στην Ελλάδα και στην Ε.Ε., ανεξαρτήτως κομματικής ταυτότητας. Με τον τρόπο αυτό, οι ιδέες και οι προτάσεις μας θα διοχετεύονται πιο αποτελεσματικά -μέσω του ALDE Party – στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και την Ε.Ε. συνολικά.

 

Να σημειωθεί ότι στο ΑLDE Party συμμετέχουν 60 ευρωπαϊκά κόμματα και μέλη του είναι 8 εν ενεργεία πρωθυπουργοί και 5 μέλη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

 

Στην εκδήλωση που θα συντονίσει ο Δημήτρης Μήτρου, Συντονιστής των ALDE IMs B. Eλλάδας  , θα συμμετάσχουν ως ομιλητές οι:

  • Αθανασία Μήτρου, Μέλος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους , που θα μιλήσει για τo «Eυρωπαϊκό κεκτημένο», ως συνδετικό ιστό του Ευρωπαϊκού Οικοδομήματος και ουσιαστικό πυλώνα στην πορεία για την Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση
  • Νικόλαος Ταχιάος , Αναπληρωτής Γραμματέας Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας της Νέας Δημοκρατίας , που θα αναπτύξει πως πρέπει να διαμορφωθεί η λειτουργία των πολιτικών κομμάτων ώστε να συμβάλλουν στην πορεία για την εμβάθυνση της Ευρωπαϊκής ενοποίησης
  • Κωνσταντίνος Ζέρβας , Πολιτικός Μηχανικός, Δημοτικός Σύμβουλος, πρώην Αντιδήμαρχος και Αναπληρωτής Δημάρχου Δήμου Θεσσαλονίκης, που θα αναφερθεί στο ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, όχι ως εκτελεστικό όργανο της κεντρικής διοίκησης αλλά ως Τοπική Διακυβέρνηση με πλήθος εκτελεστικών δραστηριοτήτων του κράτους, με τις κεντρικές κρατικές υπηρεσίες να έχουν έναν επιτελικό σχεδιασμό και έλεγχο, όπως στο μοντέλο της Ε.Ε.
  • Βασίλης Πανίδης, ΜΒΑ, Επιθεωρητής Ανάπτυξης Δικτύου ΙONIOS BROKERS, Πρόεδρος ΠΟ Θεσ/νίκης της “Δημιουργία, ξανά!”, που θα μιλήσει για το δημογραφικό πρόβλημα στην ΕΕ και τις επιπτώσεις του στο Ασφαλιστικό, κάνοντας ειδική μνεία για τα δεδομένα του εκρηκτικού προβλήματος στον Ελληνικό χώρο
  • Ανδρέας Στοϊμενίδης, Μέλος Διοίκησης ΓΣΕΕ. Πρόεδρος Ομοσπονδίας Συλλόγων Εργαζομένων Τεχνικών Επιχειρήσεων Ελλάδος, που θα αναλύσει θέματα εργατικής νομοθεσίας στην Ευρώπη, προσεγγίζοντας παράλληλα τις δυνατότητες εναρμόνισης της Ελληνικής νομοθεσίας με τα Ευρωπαϊκά δεδομένα, στην περίοδο της οικονομικής κρίσης
  • Γιώργος Μπόντζιος Co-founder και CEO της εταιρείας Fieldscale , που θα κάνει μια ενημέρωση για τις Επιχειρηματικές ευκαιρίες σε τομείς “βαθιάς τεχνολογίας” (deep technology) σε Ελλάδα και Ευρωπαϊκή Ένωση
  • Ιωάννης Δαρδαμανέλης, Πολιτικός Μηχανικός, Δημοτικός Σύμβουλος Καλαμαριάς, που θα αναφερθεί στα προβλήματα του σχεδιασμού και της εφαρμογής των Ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων, θίγοντας το πρόσφατο αρνητικό παράδειγμα του «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον 2».

Θα ακολουθήσει συζήτηση και απάντηση ερωτήσεων του κοινού, από τους ομιλητές.

Continue Reading

Lifestyle

Peugeot e-2008: Σιωπηλή αλλά χαρισματική προσωπικότητα

Το Peugeot e-2008 έχει κατασκευαστεί καθ’ εικόνα και ομοίωση του συμβατικού του αδελφού, είναι όμως σε κάθε του έκφανση ένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Αν πάρετε ένα ηλεκτρικό 2008 και το βάλετε δίπλα σε ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο, η λίστα των διαφορών τους, αισθητγικά, θα είναι πολύ μικρή και θα περιορίζεται στη μάσκα, στο σήμα “e” στα φτερά και στην απουσία εξάτμισης.

Αντίστοιχα, το εσωτερικό σε ένα «συμβατικό» 2008  και στο ηλεκτρικό δεν έχει διαφορά. Είναι το ίδιο ευρύχωρο, ποιοτικό, όπου η τεχνολογία και η προσοχή στη λεπτομέρεια πρωταγωνιστούν. Στο e-2008 φυσικά υπάρχει το εντυπωσιακό τρισδιάστατο i-cockpit και η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας και σε αυτά τα δύο σημεία εντοπίζονται οι μοναδικές διαφοροποιήσεις, καθώς οι ενδείξεις τους είναι εμπλουτισμένες για να περιλαμβάνουν τις απαιτούμενες πληροφορίες για την ηλεκτροκίνηση. Οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές είναι ακριβώς οι ίδιοι σε όλες τις εκδόσεις.

Κάτω από το καπό, εκεί που θα βρισκόταν ο θερμικός κινητήρας, τώρα βρίσκεται ο ηλεκτρικός. Οι μπαταρίες βρίσκονται κάτω από τις θέσεις των επιβατών και η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ακόμα και τα νούμερα της απόδοσης δείχνουν να είναι συγκρίσιμα. Η μπαταρία των 50 KWh  φροντίζει για την τροφοδοσία με ενέργεια ενός μοτέρ που αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπή.  Το e-2008 επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 8,5 δευτερόλεπτα και φτάνει μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα των 150 km/h.

Οδηγώντας το e-2008 απολαμβάνεις αμέσως τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης.  Απουσιάζει ο θόρυβος του κινητήρα και όλα γίνονται ήσυχα και ήρεμα. Ο οδηγός  έχει άμεσα διαθέσιμη όλη τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα, κάτι που προσθέτει στην ενεργητική ασφάλεια. Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, τα Eco, Normalκαι Sport, που διαφοροποιούν την απόδοση του κινητήρα (82 ίπποi στο Eco, 109 στο Normal και 136 στο Sport), την απόκριση του γκαζιού και του τιμονιού και τη λειτουργία του κλιματισμού.

Από τα προγράμματα οδήγησης το  Eco είναι λίγο πιο «τεμπέλικο», αλλά απολύτως επαρκές, το Normal ισορροπεί ανάμεσα στην απόδοση και στην οικονομία και το Sport είναι αρκετά πιο «ζωντανό». Η αίσθηση της επιτάχυνσης δεν είναι ακραία όπως σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα αλλά σίγουρα είναι δυνατή. Με τον επιλογέα στο D (Drive) το e-2008 απλώς κυλά όταν αφήνουμε το γκάζι ενώ στην επιλογή Β (Brake Regeneration) κάνει πιο έντονη ανάκτηση ενέργειας και φρενάρει αρκετά. Και πάλι, όχι τόσο πολύ όσο άλλα ηλεκτρικά και δύσκολα μπορεί να οδηγηθεί μόνο με το γκάζι.

Το e-2008 είναι ένα καλοστημένο μικρό SUV που προσφέρει υψηλή ποιότητα κύλισης, με την αίσθηση αυτήν να ενισχύεται από την ησυχία στο εσωτερικό. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί λίγο πιο σκληρά για να διαχειριστεί το αυξημένο βάρος των μπαταριών και αυτό γίνεται αισθητό, αλλά όχι ενοχλητικό. Το κέρδος βρίσκεται στο γεγονός ότι όλο αυτό το πρόσθετο βάρος είναι τοποθετημένο στο πάτωμα, κάτι που χαμηλώνει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου με όφελος την καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Η Peugeot ανακοινώνει αυτονομία 320 χιλιομέτρων με μία φόρτιση και παρότι ξέρουμε ότι οι ανακοινώσεις των κατασκευαστών απέχουν από την πραγματικότητα, εδώ η απόσταση δεν είναι μεγάλη. Σε αστικό περιβάλλον, με προσεκτική οδήγηση στο Eco και αρκετή ανάκτηση τα 320 χιλιόμετρα δεν είναι άπιαστο νούμερο. Αν το παρακάνετε με το γκάζι ή βγείτε στον αυτοκινητόδρομο η αυτονομία λογικά δεν θα είναι η ίδια. Σε κάθε περίπτωση όμως μιλάμε για ωφέλιμη αυτονομία που ξεπερνά τα 250 χιλιόμετρα και αυτό αρκεί να καλύψει με άνεση όλες τις καθημερινές μετακινήσεις.

Τα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τις μεγάλες σε χωρητικότητα μπαταρίες χρειάζονται αρκετό χρόνο για να φορτιστούν από οικιακές παροχές. Σε απλή σούκο πρίζα το e-2008 απαιτεί λίγο πάνω από 30 ώρες ενώ με wallbox ισχύος 7,4 ή 11 KW φορτίζει πλήρως σε 7,5 ή 5 ώρες  αντίστοιχα. Το πολύ θετικό όμως είναι ότι υποστηρίζει ταχεία φόρτιση έως 100 KW. Αυτό σημαίνει ότι σε αυτήν την περίπτωση η άδεια μπαταρία μόλις σε 30 λεπτά της ώρας φτάνει στο 80% της χωρητικότητάς της.

Το Peugeot e-2008 είναι ένα ευχάριστο, πρακτικό και οικονομικό όχημα που υπάρχει για να αντιμετωπίσει τις κυκλοφοριακές προκλήσεις του σήμερα. Η τιμή του είναι προφανώς «αλμυρή» και ξεκινά από τα 36.900 ευρώ, από τα οποία βέβαια πρέπει να αφαιρεθεί το ποσό της κρατικής επιδότησης ύψους 5.950 ευρώ. Με αυτό το δεδομένο, προκύπτει μια απόλυτα λογική και συμφέρουσα πρόταση.

Continue Reading

Lifestyle

FORD MUSTANG MACH-E: Ένα κλασσικό αμερικάνικο… εξιχρονισμένο.

Μία παρουσίαση την FORD για το νέο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο η οποία έγινε σε ένα εξαιρετικό ξενοδοχειακό συγκρότημα στην Αττική, μας έδωσε την ευκαιρία να το δούμε, να το οδηγήσουμε περίπου μία ώρα ο καθένας μας και φυσικά να γράψουμε αυτά που ο καθένας μας έζησε.

Η εσωτερική διακόσμηση του νέου και 100% ηλεκτρικού Mustang Mach-E χαρακτηρίζεται ποιοτική και hi-tech. Μία μεγάλη κάθετη οθόνη αφής 15.5 ιντσών δεσπόζει κυρίαρχα στην μέση του ταμπλό και εκτός των λειτουργιών της, συνεργάζεται άψογα με το 4ης γενιάς σύστημα πολυμέσων της Ford. Συναντάμε εντυπωσιακούς χώρους που θα φιλοξενήσουν  5 ενήλικες χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό, ενώ το πορτ-παγκαζ διαθέτει χωρητικότητα από 402 λτ. έως και 1.420 λτ. με αναδίπλωση καθισμάτων. Κάτω από το μπροστινό καπό υπάρχει ο Frunk (Front_Trunk) ένας αδιάβροχος χώρος αποθήκευσης 100 λίτρων.

Το νέο Mustang είναι η αρχή της εξηλεκτρισμένης σπορ εποχής της Ford. Διατίθεται τόσο σε πισωκίνητες εκδόσεις, όσο και σε 4κίνητες, με μπαταρίας είτε 75 kWh είτε 98 kWh και ιπποδυνάμεις από 269 έως και 351 ίππους. Πιο αναλυτικά:

  • Mε πίσω κίνηση μπαταρία 75 kWh απόδοσης 269 ίππων με αυτονομία 470 χλμ. τιμή με επιδότηση από το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 51.587 ευρώ.
  • Με πίσω κίνηση με μπαταρία 98 kWh 294 ίππων με αυτονομία 610 χλμ. από 62.959 ευρώ.
  • Με κίνηση και στους δύο άξονες με μπαταρία 75 kWh 269 ίππων και αυτονομία 410 ίππων από 63.474 ευρώ.
  • Με κίνηση και στους δύο άξονες με μπαταρία 98 kWh 351 ίππων με αυτονομία 540 χλμ. τιμή από 68.712 ευρώ.

Οδηγώντας το sport ηλεκτρικό SUV

Ένα καλοστημένο και άνετο SUV που διατηρεί το DNA του και μεταμορφώνεται ανάλογα με τις ορέξεις σου. Δοκιμάσαμε την 4κίνητη έκδοση με τους 351 ίππους όπου βυθίζοντας το πεντάλ κολλάς στο κάθισμα και αφήνοντας το, το αυτοκίνητο φρενάρει και μαζεύει ενέργεια. Τα 2.100 κιλά πραγματικά δεν φαίνονται καθώς το τιμόνι ακούει άψογα και το σύνολο στρίβει πολύ καλύτερα από όσο περιμένει κανείς. Με 3 προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης έχει πάντα αυτό που θες, αλλά και τον ανάλογο τεχνητό ήχο που δεν είναι καθόλου άσχημος. Πάτημα γερό, αναρτήσεις τόσο σφικτές όσο χρειάζεται, ενώ το πίσω μέρος είναι πρόθυμο να γράψει την δική του γραμμή εάν ο οδηγός έχει όρεξη.

8 δυνατά σημεία του νέου Ford Mustang Mach-E

  • Αντί για κλειδί χρησιμοποιείς το κινητό σου ή πληκτρολογείς το pin σου στην κολόνα του οδηγού και ξεκλειδώνει.
  • Μεγάλη αυτονομία μέσα στον αστικό κύκλο.
  • Το κόστος Service είναι 98 ευρώ ανά 2 χρόνια.
  • Τα B&O ηχεία είναι από την βασική έκδοση και το ηχοσύστημα έχει εξαιρετικό ήχο.
  • Με την εφαρμογή Ford Pass μπορείς να κάνεις τα πάντα στο αυτοκίνητο, αλλά και να κανονίσεις πού θα το φορτίσεις, πόσο και τί θα πληρώσεις.
  • Η κατανάλωση ρεύματος με ανοικτό τον κλιματισμό είναι σχεδόν ανύπαρκτη.
  • Το κράτημα του αυτοκινήτου είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.
  • Πανέμορφο από όπου και όπως το δείς.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

MUSA: It’s a Statement.

Η MUSA Collection είναι ένα premium Ελληνικό βιώσιμο και ηθικό brand ρούχων και αξεσουάρ. Ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2020 από την Νάσια Φιλιππίδη, η οποία ύστερα από χρόνια εμπειρίας στο Εξωτερικό, που ασχολήθηκε με τον χώρο του μάρκετινγκ και την βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας, αποφάσισε να δημιουργήσει την MUSA με στόχο να εφαρμόσει τις αρχές της βιώσιμης και ηθικής μόδας, αλλά και να δώσει μία διαφορετική οπτική σχετικά με το πως και τι αγοράζουμε, καθώς και τι επιλέγουμε να αγγίζει το σώμα μας. 

Το όνομα MUSA είναι εμπνευσμένο από τις 9 Μούσες της Ελληνικής μυθολογίας, όπου κάθε μια από αυτές είχε το δικό της statement και την δική της προσωπικότητα. Έτσι και η MUSA ως brand, μέσα από την συλλογή της, στοχεύει στο να αναδείξει την μοναδική προσωπικότητα που έχει καθένας μας, την οποία πρέπει να αγκαλιάζει και να τολμά να την αναδεικνύει. 

Οι αξίες της είναι: Βιωσιμότητα. Ενδυνάμωση. Ηθική. 

Η MUSA βασίζεται στο minimal capsule wardrobe philosophy, που σημαίνει λίγα διαχρονικά, ποιοτικά κομμάτια, που το ένα συμπληρώνει το άλλο, δημιουργούν ένα προσωπικό statement και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ δημιουργώντας πολλά διαφορετικά στυλ. 

Η συλλογή σχεδιάζεται αποκλειστικά από την ομάδα της MUSA, τα υφάσματα τα προμηθεύεται από Ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ για την παραγωγή συνεργάζεται με μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική κοινότητα και οικονομία. 

Η καλοκαιρινή κολεξιόν της ονομάζεται [|Elysian|= beautiful/creative/peaceful] #SustainablyInspired, και αποτελείται από κομμάτια που έχουν φτιαχτεί από φυσικά και βιώσιμα υφάσματα και στοχεύει στο να μας εμπνεύσει να “φοράμε τον εαυτό μας”, και να αναδεικνύουμε το προσωπικό μας statement. Αυτό πιστεύει η MUSA πως είναι και η αρχή της βιώσιμης και ηθικής μόδας. 

Μπορείτε να ανακαλύψετε την νέα συλλογή, αλλά και να ενημερωθείτε για το πως εφαρμόζει η MUSA την βιώσιμη και ηθική μόδα στο www.musacollection.gr & instagram/FB: @musacollectiongr 

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την βιώσιμη και ηθική μόδα, επισκεφθείτε το πρώτο online magazine

Continue Reading

Trending