Connect with us

Μόδα

ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ FASHION SHOW ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΚ ΑΚΜΗ

Στην Αυστρία και στα κεντρικά γραφεία της SWAROVSKI PROFESSIONAL, θα ταξιδέψει ο σπουδαστής Μόδας  που διακρίθηκε για τη δημιουργία του διακοσμημένη με κρύσταλλα από την Swarovski.

Εκατοντάδες προσκεκλημένοι, γονείς, απόφοιτοι αλλά και σημαντικές προσωπικότητες της fashion industry, κατέκλυσαν τις εγκαταστάσεις του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στο Μαρούσι για το καθιερωμένο fashion show αποφοίτησης των σπουδαστών Μόδας και Ομορφιάς του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, με τίτλο URBAN NOMADS FASHION SHOW 2019. Για την υλοποίηση του φετινού εντυπωσιακού project των σπουδαστών της Beauty & Fashion Academy του μεγαλύτερου ΙΕΚ στην Ελλάδα, που αποτελεί πλέον θεσμό, εργάστηκαν 22 fashion designers, 25 make-up artists, 20 hairdressers, 20 stylists και 10 top teachers. 

 

Την παρουσίαση του φαντασμαγορικού show, το οποίο υποστήριξε και παρακολούθησε η διοίκηση του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, παρουσία του Αντιπροέδρου, Βαγγέλη Ροδόπουλου, έφερε σε πέρας με τον πάντοτε ιδιαίτερο τρόπο του ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, ενώ από την ξεχωριστή βραδιά δεν μπορούσε να λείπει ο mega ambassador του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, καταξιωμένος διεθνούς φήμης, fashion and editorial photographer Δημήτρης Σκουλός.

 

To URBAN NOMADS FASHION SHOW 2019 διοργανώθηκε με την υποστήριξη της SWAROVSKI PROFESSIONAL, καθώς στο πλαίσιο του φαντασμαγορικού show οι απόφοιτοι σπουδαστές επιμελήθηκαν εξ’ ολοκλήρου σε ένα διάστημα έξι μηνών εμπνευσμένα outfits διακοσμημένα με κρύσταλλα από την Swarovski. Εμπνευστής και συνοδοιπόρος στο εγχείρημα των 22 νέων σχεδιαστών στάθηκε ο καταξιωμένος σχεδιαστής μόδας και fashion ambassador του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, Βρεττός Βρεττάκος ο οποίος έχει ταυτίσει το όνομά του με δημιουργίες για τα μεγαλύτερα ονόματα της διεθνούς showbiz, όπως οι Beyoncé, Shakira και Jennifer Lopez. 

Ο ταλαντούχος σπουδαστής Oυρ Οσμάνογλου κέρδισε την ψήφο της επιτροπής, χάρη στην ιδιαίτερη και δημιουργική χρήση των κρυστάλλων Swarovski και αναδείχθηκε νικητής του μοναδικού για τα ελληνικά δεδομένα project. Ο απόφοιτος πλέον σχεδιαστής θα ζήσει τη μοναδική εμπειρία να γνωρίσει εκ των έσω το Swarovski Manufaktur, το κρυστάλλινο ατελιέ του 21ου αιώνα! 

Η SWAROVSKI PROFESSIONAL συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες σχολές μόδας του πλανήτη και τo IEK AKMH αποτελεί 1 από τις 10 Σχολές παγκοσμίως που αποτελούν partner του κολοσσού της παγκόσμιας βιομηχανίας της μόδας, αποκλειστική συνεργασία που εγκαινιάστηκε τη φετινή σεζόν. 

Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς, η παρουσίαση στο catwalk της διεθνούς συλλογής A/W 19-20 “Symvolon” της καταξιωμένης στις διεθνείς πασαρέλες αποφοίτου fashion designer του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, Βασιλικής Γραμμένου, που ενθουσίασε το κοινό με τη fashion forward δημιουργικότητά της.

Το URBAN NOMADS FASHION SHOW 2019 πραγματοποιήθηκε με την ευγενική υποστήριξη των brands TSAKIRIS MALLAS, CRYSTAL JEWELS BY SWAROVSKI και FEMME FATALE.

Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

Η MISS POLYPLEXI παρουσιάζει τη νέα της συλλογή επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά την υψηλή αισθητική του brand

Έχοντας πλέον συμπληρώσει σχεδόν 4 χρόνια παρουσίας στον ελληνικό και διεθνή χώρο της μόδας, η MISS POLYPLEXI διανύει την πιο ώριμη δημιουργικά περίοδο και για τη νέα της συλλογή, Φθινόπωρο-Χειμώνας 20/21, εμπνέεται από τη Νεοκλασική αρχιτεκτονική των διατηρητέων κτιρίων που συναντά κάποιος κάνοντας μια βόλτα στο όμορφο κέντρο της Αθήνας. Έτσι, πολλά από τα νέα σχέδια ενσωματώνουν για πρώτη φορά πλεκτά νεοκλασικά μοτίβα που γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα μέσα από τη χρωματική παλέτα που έχει επιλεγεί για τη νέα κολεξιόν.

Μαλακά νήματα από virgin merino, και lana αγκαλιάζουν τους χρωματικούς τόνους του μπλε, του καφέ του ξύλου, του γλυκού μπεζ, αλλά και του ζεστού κίτρινου, χρώματα εμπνευσμένα από το φθινοπωρινό τοπίο του κέντρου της πρωτεύουσας. Από τη χρωματική παλέτα, δεν λείπουν φυσικά το μαύρο και το γκρι που αποτελούν πλέον πυλώνες κάθε συλλογής και τα βλέπουμε σε κλασικά και νέα σχέδια, όπως οι τσάντες Monaco και Ophelia.

https://www.misspolyplexi.com/product/monaco-black-bubble-shoulder-cross-body-bag-with-gold-accessories/

https://www.misspolyplexi.com/product/ophelia-black-tote-bag/

 

Από τη νέα συλλογή, ξεχωρίζει η Antiquaria Tote Bag, πλεγμένη στο χέρι, με περίσσεια δεξιοτεχνία και φτιαγμένη από μαλακό νήμα η οποία θα γίνει η αγαπημένη σύντροφος των ζεστών χειμωνιάτικων παλτό. Τα πλεκτά μοτίβα στο μπροστινό και πίσω μέρος της τσάντας κλείνουν το μάτι στην παράδοση και την ξεχωρίζουν από όποιο άλλο σχέδιο μας έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα η MISS POLYPLEXI. Βρείτε την εδώ: https://www.misspolyplexi.com/product/antiquaria-multicolour-brown-tote-bag/

 

Στη νέα αυτή εντυπωσιακή συλλογή θα βρούμε μικρά και μεγάλα μεγέθη σε αρχετυπικά σχέδια που επιβεβαιώνουν τόσο την κομψότητα, αλλά και τη διαχρονικότητα του brand, που φέτος τον χειμώνα επισφραγίζει την αυθεντικότητα του πιο δυναμικά από ποτέ.

Δείτε το πρώτο μέρος της καμπάνιας της νέας κολεξιόν εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=qSAGb-Ptqpo καθώς και το εντυπωσιακό catwalk με τα νέα σχέδια: https://www.youtube.com/watch?v=v0lC20hAI7Q τα οποία θα τα βρείτε τόσο στο e-shop της MISS POLYPLEXI https://www.misspolyplexi.com/shop/ όσο και στα social media:

https://www.instagram.com/miss_polyplexi/?hl=en

https://www.facebook.com/misspolyplexi/

Continue Reading

Lifestyle

Η MISS POLYPLEXI παρουσιάζει τη νέα της συλλογή στο πρώτο phygital fashion event της πόλης!

Φέτος, το Fashion Room Service επέστρεψε πιο ανανεωμένο από ποτέ, προσαρμόζοντας τα εδραιωμένα πλέον συστατικά επιτυχίας του θεσμού στις νέες συνθήκες, αφού συνδύασε πολύ επιτυχημένα τη digital με τη φυσική παρουσίαση.

Έτσι, στις 5 Νοεμβρίου μεταδόθηκε ένα πρωτοποριακό fashion show όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή του brand MISS POLYPLEXI με live streaming στο YouTube και σε social media channels. Στη φιλοσοφία του “See Now – Buy Now”, οι fashionistas έχουν πλέον τη δυνατότητα να αγοράσουν τη συλλογή, μέσω του dedicated e-shop https://fashionroomservice.gr/miss-polyplexi/ και για 29 ημέρες ακόμα από την ημέρα του fashion show. Ενώ στις αρχές Δεκεμβρίου όλη η συλλογή θα φιλοξενηθεί στο νέο creative hub της πόλης, “Metaphor”, στην πλατεία Μαβίλη, Δορυλαίου 10. Την επιμέλεια του design του pop-up store έχει αναλάβει το αρχιτεκτονικό γραφείο PILA Studio, το οποίο έχει σχεδιάσει πρόσφατα και το showroom του οίκου Versace στη Νέα Υόρκη.

 

Η νέα συλλογή της MISS POLYPLEXI είναι εμπνευσμένη από τη Νεοκλασική αρχιτεκτονική των διατηρητέων κτιρίων που συναντά κάποιος κάνοντας μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Έτσι, τα νέα σχέδια ενσωματώνουν πλεκτά νεοκλασικά μοτίβα που γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα μέσα από τη χρωματική παλέτα που έχει επιλεγεί για τη νέα κολεξιόν. Κυριαρχούν οι χρωματικοί τόνοι του μπλε, καφέ, μπεζ και γκρι που είναι must για το φετινό χειμώνα και επιπλέον συνδυάζονται εύκολα με όλα τα outfits.

Δείτε το εντυπωσιακό catwalk της νέας κολεξιόν εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=v0lC20hAI7Q&t=28s&ab_channel=MissPolyplexi

 

Και βρείτε τα νέα σχέδια, είτε στο e-shop της MISS POLYPLEXI https://www.misspolyplexi.com/shop/, είτε στο

https://fashionroomservice.gr/miss-polyplexi/ όπου φιλοξενούνται αποκλειστικά ορισμένα από τα νέα σχέδια για τις επόμενες 29 μέρες από την ημέρα του fashion show.

Continue Reading

Lifestyle

Utopia at Golden Hall! “Fashion Matters”

Το Utopia, το φουτουριστικό concept showroom του Golden Hall, επέστρεψε από την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου, με curator για το 2020 το διεθνές περιοδικό μόδας Marie Claire και την Editor-in-chief του για την Ελλάδα, Γαλάτεια Λασκαράκη. Η νέα θεματική Utopia “Fashion Matters” παρουσιάζει τους πιο εμβληματικούς σταθμούς στην ιστορία της μόδας και τα σημεία όπου η μόδα έγινε εργαλείο επικοινωνίας στον αγώνα για τα δικαιώματα της γυναίκας.

 

Το Marie Claire, εδώ και 70 χρόνια, στηρίζοντας τη μόδα που δεν επιβάλει αλλά προτείνει, απελευθερώνει και ενισχύει τη θέση της γυναίκας, έρχεται μέσα από το Utopia “Fashion Matters” να εξερευνήσει την άρρηκτη σχέση μεταξύ μόδας και γυναικείας ενδυνάμωσης. Με ιδιαίτερες επιλογές από τα καταστήματα του Golden Hall, οι επισκέπτες του Utopia “Fashion Matters” θα ανακαλύψουν τους πιο επαναστατικούς σταθμούς στην ιστορία του στυλ. 

 

Από το κίνημα των σουφραζετών ως την εποχή του #metoo, την καθιέρωση του άνετου στυλ από την Coco Chanel ως τις μίνι φούστες και τα γυναικεία σμόκιν, και φτάνοντας σήμερα στη διαμαρτυρία κατά της σεξουαλικής βίας με τα μαύρα φορέματα στο κόκκινο χαλί, η μόδα και οι κοινωνικές αλλαγές φαίνεται να κινούνται παράλληλα. 

 

Σε έναν χώρο υψηλής αισθητικής και design με επιλεγμένα αντικείμενα και ρούχα από τα καταστήματα του Golden Hall, η Γαλάτεια Λασκαράκη θα υποδέχεται κάθε εβδομάδα από έναν εκλεκτό καλεσμένο (Ορσαλία Παρθένη, Δάφνη Ζουμπουλάκη, Παναγιώτη Μένεγο, Χρήστο Χωμενίδη, Γιώργο Παπαγεωργίου κ.α.) για μια κουβέντα για τη στενή σχέση μόδας και γυναικείας ενδυνάμωσης. 

 

Ταυτόχρονα, οι επισκέπτες του Utopia “Fashion Matters” θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν από κοντά τις καλύτερες στιγμές της φωτογραφίας μόδας των διεθνών εκδόσεων του περιοδικού Marie Claire

 

Το Utopia “Fashion Matters” θα διαρκέσει μέχρι και τον Δεκέμβριο 2020. 

 

Για περισσότερες πληροφορίες, καθώς και για όλα τα τελευταία νέα του 

Utopia “Fashion Matters” @ Golden Hall, επισκεφτείτε το www.goldenutopia.gr 

Continue Reading

Trending