Connect with us

Μόδα

ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ FASHION SHOW ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΚ ΑΚΜΗ

Στην Αυστρία και στα κεντρικά γραφεία της SWAROVSKI PROFESSIONAL, θα ταξιδέψει ο σπουδαστής Μόδας  που διακρίθηκε για τη δημιουργία του διακοσμημένη με κρύσταλλα από την Swarovski.

Εκατοντάδες προσκεκλημένοι, γονείς, απόφοιτοι αλλά και σημαντικές προσωπικότητες της fashion industry, κατέκλυσαν τις εγκαταστάσεις του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στο Μαρούσι για το καθιερωμένο fashion show αποφοίτησης των σπουδαστών Μόδας και Ομορφιάς του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, με τίτλο URBAN NOMADS FASHION SHOW 2019. Για την υλοποίηση του φετινού εντυπωσιακού project των σπουδαστών της Beauty & Fashion Academy του μεγαλύτερου ΙΕΚ στην Ελλάδα, που αποτελεί πλέον θεσμό, εργάστηκαν 22 fashion designers, 25 make-up artists, 20 hairdressers, 20 stylists και 10 top teachers. 

 

Την παρουσίαση του φαντασμαγορικού show, το οποίο υποστήριξε και παρακολούθησε η διοίκηση του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, παρουσία του Αντιπροέδρου, Βαγγέλη Ροδόπουλου, έφερε σε πέρας με τον πάντοτε ιδιαίτερο τρόπο του ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, ενώ από την ξεχωριστή βραδιά δεν μπορούσε να λείπει ο mega ambassador του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, καταξιωμένος διεθνούς φήμης, fashion and editorial photographer Δημήτρης Σκουλός.

 

To URBAN NOMADS FASHION SHOW 2019 διοργανώθηκε με την υποστήριξη της SWAROVSKI PROFESSIONAL, καθώς στο πλαίσιο του φαντασμαγορικού show οι απόφοιτοι σπουδαστές επιμελήθηκαν εξ’ ολοκλήρου σε ένα διάστημα έξι μηνών εμπνευσμένα outfits διακοσμημένα με κρύσταλλα από την Swarovski. Εμπνευστής και συνοδοιπόρος στο εγχείρημα των 22 νέων σχεδιαστών στάθηκε ο καταξιωμένος σχεδιαστής μόδας και fashion ambassador του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, Βρεττός Βρεττάκος ο οποίος έχει ταυτίσει το όνομά του με δημιουργίες για τα μεγαλύτερα ονόματα της διεθνούς showbiz, όπως οι Beyoncé, Shakira και Jennifer Lopez. 

Ο ταλαντούχος σπουδαστής Oυρ Οσμάνογλου κέρδισε την ψήφο της επιτροπής, χάρη στην ιδιαίτερη και δημιουργική χρήση των κρυστάλλων Swarovski και αναδείχθηκε νικητής του μοναδικού για τα ελληνικά δεδομένα project. Ο απόφοιτος πλέον σχεδιαστής θα ζήσει τη μοναδική εμπειρία να γνωρίσει εκ των έσω το Swarovski Manufaktur, το κρυστάλλινο ατελιέ του 21ου αιώνα! 

Η SWAROVSKI PROFESSIONAL συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες σχολές μόδας του πλανήτη και τo IEK AKMH αποτελεί 1 από τις 10 Σχολές παγκοσμίως που αποτελούν partner του κολοσσού της παγκόσμιας βιομηχανίας της μόδας, αποκλειστική συνεργασία που εγκαινιάστηκε τη φετινή σεζόν. 

Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς, η παρουσίαση στο catwalk της διεθνούς συλλογής A/W 19-20 “Symvolon” της καταξιωμένης στις διεθνείς πασαρέλες αποφοίτου fashion designer του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, Βασιλικής Γραμμένου, που ενθουσίασε το κοινό με τη fashion forward δημιουργικότητά της.

Το URBAN NOMADS FASHION SHOW 2019 πραγματοποιήθηκε με την ευγενική υποστήριξη των brands TSAKIRIS MALLAS, CRYSTAL JEWELS BY SWAROVSKI και FEMME FATALE.

Πηγή

Continue Reading

Lifestyle

MUSA: It’s a Statement.

Η MUSA Collection είναι ένα premium Ελληνικό βιώσιμο και ηθικό brand ρούχων και αξεσουάρ. Ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2020 από την Νάσια Φιλιππίδη, η οποία ύστερα από χρόνια εμπειρίας στο Εξωτερικό, που ασχολήθηκε με τον χώρο του μάρκετινγκ και την βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας, αποφάσισε να δημιουργήσει την MUSA με στόχο να εφαρμόσει τις αρχές της βιώσιμης και ηθικής μόδας, αλλά και να δώσει μία διαφορετική οπτική σχετικά με το πως και τι αγοράζουμε, καθώς και τι επιλέγουμε να αγγίζει το σώμα μας. 

Το όνομα MUSA είναι εμπνευσμένο από τις 9 Μούσες της Ελληνικής μυθολογίας, όπου κάθε μια από αυτές είχε το δικό της statement και την δική της προσωπικότητα. Έτσι και η MUSA ως brand, μέσα από την συλλογή της, στοχεύει στο να αναδείξει την μοναδική προσωπικότητα που έχει καθένας μας, την οποία πρέπει να αγκαλιάζει και να τολμά να την αναδεικνύει. 

Οι αξίες της είναι: Βιωσιμότητα. Ενδυνάμωση. Ηθική. 

Η MUSA βασίζεται στο minimal capsule wardrobe philosophy, που σημαίνει λίγα διαχρονικά, ποιοτικά κομμάτια, που το ένα συμπληρώνει το άλλο, δημιουργούν ένα προσωπικό statement και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ δημιουργώντας πολλά διαφορετικά στυλ. 

Η συλλογή σχεδιάζεται αποκλειστικά από την ομάδα της MUSA, τα υφάσματα τα προμηθεύεται από Ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ για την παραγωγή συνεργάζεται με μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική κοινότητα και οικονομία. 

Η καλοκαιρινή κολεξιόν της ονομάζεται [|Elysian|= beautiful/creative/peaceful] #SustainablyInspired, και αποτελείται από κομμάτια που έχουν φτιαχτεί από φυσικά και βιώσιμα υφάσματα και στοχεύει στο να μας εμπνεύσει να “φοράμε τον εαυτό μας”, και να αναδεικνύουμε το προσωπικό μας statement. Αυτό πιστεύει η MUSA πως είναι και η αρχή της βιώσιμης και ηθικής μόδας. 

Μπορείτε να ανακαλύψετε την νέα συλλογή, αλλά και να ενημερωθείτε για το πως εφαρμόζει η MUSA την βιώσιμη και ηθική μόδα στο www.musacollection.gr & instagram/FB: @musacollectiongr 

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την βιώσιμη και ηθική μόδα, επισκεφθείτε το πρώτο online magazine

Continue Reading

Lifestyle

Νεανική ενέργεια, “ορμή” και 70s αισθητική στο 4ο επεισόδιο της 28ης Athens Xclusive Designers Week

Το δημοφιλές σχεδιαστικό δίδυμο Deux Hommes μονοπωλεί το ενδιαφέρον στο τέταρτο επεισόδιο της Athens Xclusive Designers Week με ένα πρωτοποριακό fashion film που εντυπωσιάζει.

Στην καινούργια συλλογή των Deux Hommes οι “fêtes galantes”, οι πολυπρόσωπες ζωγραφικές συνθέσεις του Γαλλικού rococo με τους κομψά ντυμένους νέους και νέες της εποχής σε στιγμές μέθεξης, χαράς και υπαίθριων απολαύσεων συναντούν τα “all tomorrow’s parties” της “βελούδινης” underground σκηνής των αρχών του ’70.

Στο επίκεντρο της collection η εκκεντρικότητα, η τόλμη και η ελευθέρια των glam-rockers, η καλόγουστα επιδεικτική ομορφιά του Ευρωπαϊκού rococo, oι χρυσορόδινες αποχρώσεις στα πορτραίτα της Madame Le Brun και οι δραματικοί παστέλ ουρανοί στους πίνακες του Tiepolo. 

Όλα αυτά ενσωματώνονται σε ένα σύγχρονο remix τέχνης και τεχνολογίας  με νεανική ενέργεια και “ορμή”!

Σκοπός του οίκου Deux Hommes είναι  να αντικαταστήσει το “βάρος” της ιστορίας πάνω στα ρούχα με την ελαφρύτητα μιας σημερινής, εύχρηστης και κατανοητής ομορφιάς και να αναβιώσει το ξεχασμένο -εδώ και πολύ καιρό- πνεύμα της γιορτής! 

Στο fashion film των Deux Hommes συμμετέχει και ο κορυφαίος χορευτής Στέλιος Κατωπόδης.

Τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική διεύθυνση του fashion film την επιμελήθηκε ο Κώστας Δημάς.

Χορηγοί της διοργάνωσης είναι: η COLGATE MAX WHITE ULTIMATE, η πρώτη λευκαντική οδοντόκρεμα με καινοτόμα σύσταση με ένζυμα που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι.

Η LA BIORED της HEREMCO, μια σειρά καινοτόμων καλλυντικών επιστημονικής έρευνας, που αναγεννούν την επιδερμίδα!

Tα ροφήματα Starbucks RTD Coffee.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της διοργάνωσης είναι το Fashion Design Project by Bombay Sapphire, όπου δίνεται η δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας να δημιουργήσουν ένα look εμπνευσμένο από τα χρώματα της Bombay, να διακριθούν και να κερδίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας και στο θεσμό των Νέων Σχεδιαστών.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection.

Η Athens six star tours ανέλαβε την μεταφορά όλων των προσκεκλημένων με πολυτελή Vans στους χώρους διεξαγωγής των επιδείξεων καθώς και των μοντέλων στα γυρίσματα.

Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστηρίζουν, το νερό Minoa Water, το πρακτορείο μοντέλων Happy Models, ο Dj Nikos Alatas, το Athens six star tours, ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το 7th Heaven Salon που ανέλαβε την περιποίηση των άκρων των μοντέλων καθώς και η εταιρία Printop που προμήθευσε στη διοργάνωση τα ευφάνταστα T-Shirts και καπέλα.

Μένοντας πιστή στις αξίες της και κάτω από τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας η μακροβιότερη ελληνική διοργάνωση μόδας, η Athens Xclusive Designers Week συνεχίζει ακάθεκτη με μοναδικό της στόχο την στήριξη της εγχωρίας βιομηχανίας μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει ελληνικά.

Χορηγοί επικοινωνίας: Cosmote Tv, Music 89,2, Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily, WomanToc, MissBloom

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων,  Δήμου Αλίμου, Δήμου Παλαιού Φαλήρου , Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Marketing Greece,

Με την υποστήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ)

Continue Reading

Lifestyle

Μάσκες με στυλ

Το 2020 άλλαξε πολλά πράγματα στην καθημερινότητα μας και μία από αυτές τις αλλαγές ήταν το να φοράμε καθημερινά μάσκες. Για εσάς η μάσκα είναι κάτι που φοράτε μόνο για λόγους υγιηνής ή το βλέπετε σαν ευκαιρία να την ενθέσετε στο στυλ σας?

Η Μαρία Σαριδάκη αποφάσισε το δεύτερο και για αυτό δημιούργησε τις δικές τις μάσκες και μας μίλησε για το πως της ήρθε η έμπνευση:

“Η ιδέα ήρθε μια μέρα του Σεπτέμβρη όταν με την παρέα μου κανονίσαμε μια έξοδο σ’ ένα από τα νυχτερινά μαγαζιά της Θεσσαλονίκης, θέλησα η μάσκα που φοράω πέρα απ’ την προστασία που μου προσφέρει να ειναι και κομμάτι του στυλ μου.Μετά από αρκετά θετικά σχόλια που άκουσα για την μάσκα μου αποφάσισα να ξεκινήσω απ΄το μηδέν, χωρίς γνώσεις πάνω στην ραπτική και χωρίς budget, είχα όμως την όρεξη και την ιδέα.Ολα έγιναν σταδιακά με ένα βήμα την φορά και πλέον έχω καταφέρει οι μάσκες “moukoumaskou” να κυκλοφορούν στους δρόμους όχι μόνο της Θεσσαλονίκης αλλά και άλλων πόλεων της χώρας από ανθρώπους με στυλ και προσωπικότητα.Είμαι περήφανη για τον εαυτό μου και ευγνώμων για όσους με στήριξαν.”

Για να δείτε περισσότερες μάσκες και να αποκτήσετε την δική σας κάντε κλικ εδώ!

Φωτογραφίες από τον Στέφανος Ζαφειρίου.

Continue Reading

Trending