Connect with us

Παιδί

Ελπίδα για τη γονιμότητα!

Η Merck, κορυφαία εταιρεία στο χώρο των επιστημών και της τεχνολογίας, ανακοίνωσε σήμερα την ανάπτυξη της εφαρμογής  my fertility (my fertility app) με ιατρική και εκπαιδευτική χρησιμότητα για την καθημερινή πρακτική των επαγγελματιών υγείας στο χώρο της Γονιμότητας.
Η εφαρμογή my fertility διατίθεται αποκλειστικά από τους επαγγελματίες υγείας ως επιβοήθημα σε ασθενείς στους οποίους έχει συνταγογραφηθεί το ενέσιμο διάλυμα ανασυνδυασμένης ανθρώπινης ωοθυλακιοτρόπου ορμόνης (θυλακιοτροπίνη άλφα, r hFSH) και ανασυνδυασμένης ανθρώπινης ωχρινοτρόπου ορμόνης (lutropin alfa, r hLH), σε προγεμισμένη συσκευή τύπου πένας.
Η εφαρμογή my fertility διατίθεται στο App store και το Google Play και ο χρήστης την κατεβάζει δωρεάν στην κινητή συσκευή του (τηλέφωνο ή tablet).
H πρόσβαση στην εφαρμογή προστατεύεται από προσωπικό κωδικό, ο οποίος παρέχεται στους επαγγελματίες υγείας από τους εκπροσώπους της Merck.
Αποκτώντας πρόσβαση στην εφαρμογή my fertility και ακολουθώντας τις οδηγίες, μέσω της τεχνολογίας Augmented Reality η κάμερα της φωτογραφικής μηχανής του κινητού ή tablet αναγνωρίζει την ελληνική συσκευασία της προγεμισμένης πένας και/ή τις οδηγίες χρήσης που εσωκλείονται, οπότε και ενεργοποιείται το βίντεο με τα αναλυτικά βήματα χρήσης της.
Για αυτή την ενέργεια δεν απαιτείται χρήση δικτύου κινητής τηλεφωνίας ή wifi.
«Στη Merck είμαστε αφοσιωμένοι στο να συνδέουμε όλες τις σημαντικές λεπτομέρειες που είναι σημαντικές σε ένα κύκλο για τη γονιμότητα. Είμαστε η μοναδική εταιρεία παγκοσμίως που παράγει ένα σύνολο φαρμακευτικών σκευασμάτων για όλο τον κύκλο IVF ώστε να συντονίσει ο επαγγελματίας υγείας κάθε βήμα της εξατομικευμένης θεραπείας. Έχοντας πάντα στο επίκεντρο των ενεργειών μας τον ασθενή και με βάση το παγκόσμιο σύνθημά μας το As One For Patients κάνουμε ολοένα και περισσότερα σημαντικά βήματα στον τομέα της Γονιμότητας, προσφέροντας αυτή τη φορά την εφαρμογή my fertility στους επαγγελματίες υγείας στον τομέα της Γονιμότητας», είπε ο Σπυρίδων Δευτεραίος, Ιατρικός Διευθυντής της Merck σε Ελλάδα και Κύπρο.

Σχετικά με τη Merck

Η Merck, μία κορυφαία εταιρεία επιστημών και τεχνολογίας, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της υγείας, των βιοεπιστημών και των υλικών υψηλής απόδοσης. Περίπου 56.000 άνθρωποι εργάζονται για να επιδράσουν θετικά στις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων κάθε μέρα, βρίσκοντας πιο χαρούμενους και βιώσιμους τρόπους να ζει κανείς. Από την αναβάθμιση τεχνολογιών επεξεργασίας γονιδίων και την ανακάλυψη μοναδικών τρόπων αντιμετώπισης των πιο απαιτητικών ασθενειών μέχρι τους τρόπους εφαρμογής «έξυπνων» συσκευών – η Merck βρίσκεται παντού. Το 2018, η Merck σημείωσε πωλήσεις ύψους € 14,8 δισ. σε 66 χώρες.
Η επιστημονική διερεύνηση και η υπεύθυνη επιχειρηματικότητα είναι καθοριστικής σημασίας για την τεχνολογική και επιστημονική πρόοδο της Merck. Με αυτόν τον τρόπο εξελίχθηκε από την ίδρυσή της το 1668. Η οικογένεια των ιδρυτών παραμένει ο πλειοψηφικός μέτοχος της εισηγμένης στο χρηματιστήριο εταιρείας. Η Merck διατηρεί τα παγκόσμια δικαιώματα για την επωνυμία και το εμπορικό σήμα της Merck. Μοναδικές εξαιρέσεις αποτελούν οι Ηνωμένες Πολιτείες και ο Καναδάς. Η εταιρεία δραστηριοποιείται ως EMD Serono στον τομέα υγείας, ως MilliporeSigma στον τομέα βιοεπιστημών και ως EMD Performance Materials.

Continue Reading

Οικογένεια

Μήπως είναι σε λάθος δραστηριότητα το παιδί σας;

Πολλοί γονείς είναι μπροστά στο δίλημμα: 

Σε ποιες δραστηριότητες να στείλω το παιδί μου; 

Πάλι θα γκρινιάζει το παιδί όταν θα το πηγαίνω για μπάσκετ/ ζωγραφική/ χορό! 

Μήπως τελικά είναι σε λάθος δραστηριότητα το παιδί σας; 

Καλό είναι να θυμόμαστε πως δεν είναι όλα για όλους και όλοι για όλα. Επειδή ο Κωστάκης είναι πολύ καλός στο ποδόσφαιρο αυτό δεν σημαίνει πως ο Γιαννάκης θα μπορεί να σουτάρει με την ίδια επιτυχία!

Θα θέλατε να πάρετε μια κατεύθυνση για το ποια δραστηριότητα θα ταίριαζε περισσότερο στο δικό σας παιδί; 

Οι συστάσεις θα γίνουν με την βοήθεια της πλέον πολυαγαπημένης μας Γεωμετρίας της Ψυχής.

Για να υπολογίσετε τον αριθμό με τον οποίο θα δουλέψουμε προσθέστε την ΗΜΕΡΑ και τον ΜΗΝΑστην ημερομηνία γέννησης του παιδιού. Αν το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερο του 22, τότε προσθέτουμε τους αριθμούς του αποτελέσματος πάλι. Θα σας δώσω παραδείγματα. 

Παράδειγμα 1. Ημερομηνία γέννησης του παιδιού 20/5/2014

ΜΕΡΑ 20 + ΜΗΝΑΣ 25, 

το 25 είναι μεγαλύτερο το 22, άρα: 

2+5=7. 

O αριθμός που θα διαβάσετε για το παιδί σας θα είναι το 7.  

Παράδειγμα 2.  Ημερομηνία γέννησης του παιδιού 10/9/2005

ΜΕΡΑ 10 + ΜΗΝΑΣ 9 = 19

Το 19 είναι μικρότερο του 22, άρα το αφήνουμε ως έχει. 

O αριθμός που θα διαβάσετε για το παιδί σας θα είναι το 19.

Τώρα που όλοι σας έχετε υπολογίσει τον αριθμό, θα σας αναλύσω τις τάσεις που έχει το παιδί σας και εσείς θα μπορείτε να το βοηθήσετε εστιασμένα στο ταλέντο του!

Οι δραστηριότητες που θα ταίριαζαν στο παιδί σας είναι:

2 και 20 

ότι έχει να κάνει με την έκφραση μέσω λαιμού και φιλολογική κατεύθυνση (δημιουργική γραφή) και υπολογιστές. Αν το παιδί σας ζητάει να ασχοληθεί με το θέατρο μην μπαίνετε εμπόδιο σε αυτό το «θέλω» του, αλλά το αντίθετο, υποστηρίξτε το. 

3 και 6 

ότι έχει να κάνει με χειροτεχνίες, δημιουργικότητα, ομορφιά και αρμονία. Αν το παιδί σας θέλει να ασχοληθεί με αγροτικές εργασίες ή μόδα απλά ενθαρρύνετέ το. 

4 και 16 

ότι έχει να κάνει με αρχιτεκτονική, συναρμολόγηση και στρατηγικό τρόπο σκέψεις. Αποφύγετε οτιδήποτε έχει να κάνει με «φαύλους κύκλους» (επανάληψη κινήσεων)

5, 8 και 9

οτιδήποτε έχει να κάνει με γνώση, διάβασμα και εκεί που θα του απαντάνε στα ατελείωτα «Γιατί» του (έρευνες και πειράματα)

7, 11, 13 και 19

σπορ, σπορ και πάλι σπορ. Το παιδί σας έχει μεγάλα αποθέματα ενέργειας και όχι μόνο: είναι ικανό να φέρει σπουδαία αποτελέσματα.

10, 15 και 17

είναι κατάλληλο το θέατρο, ωδείο, χορωδία και οτιδήποτε έχει να κάνει με την δημιουργικότητα.

12, 14 και 18

ζωγραφική, αγγειοπλαστική και ωδείο. Σε αυτή την ομάδα είναι πολύ σημαντικό το παιδί να απολαμβάνει αυτό που κάνει (να το κάνει μέσα από την ψυχή του). 

21 και 22 

ξένες γλώσσες, γεωγραφία, θρησκευτικά και διπλωματία. 

Εύχομαι να σας είναι χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες, αν και είναι γενικού τύπου. Επειδή ο κάθε άνθρωπος έχει τον προσωπικό του χάρτη στην Γεωμετρία της Ψυχής, χρειάζεται να ερευνήσουμε με μεγαλύτερη λεπτομέρεια το κάθε παιδί ξεχωριστά για να δούμε ακριβώς τα ταλέντα και τις τάσεις του.

Κάλο θα ήταν κάθε μανούλα/πατέρας να έχουν στα χέρια τους τον Προσωπικό Χάρτη  του παιδιού τους ώστε να  μπορέσουν να το βοηθήσουν να προχωρήσει ποιο εύκολα στην ζωή.

Έχοντας τον χάρτη οι γονείς μπορούν να επικοινωνήσουν και να κατανοήσουν το παιδί τους σε άλλο επίπεδο. 

Κάνοντας την μελέτη της σχέσης ΓΟΝΕΙΣ-ΠΑΙΔΙΑ οι γονείς παίρνουν πολλές απαντήσεις για την συμπεριφορά των παιδιών απέναντι τους και κατανοούν καλύτερά την δική τους στάση απέναντι σε αυτά. 

Ο χάρτης της Γεωμετρίας της Ψυχής είναι μία γέφυρα που ενώνει και βοηθάει για να περάσουμε από τη μία όχθη του ποταμού στην άλλη. 

Έχετε πολλά παιδιά; 

Θέλετε να δείτε και τα δικά σας ταλέντα, του συντρόφου σας ή των φίλων και συγγενών σας; 

Θέλετε να έχετε για πάντα δικό σας αυτό το σημαντικό εργαλείο της Γεωμετρίας της Ψυχής

Θέλεις επιπλέων σταθερό εισόδημα; 

Δείτε εδώ πώς μπορείτε να το αποκτήσετε!

Ζέτα Νικολάιτσουκ, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, Θεραπεύτρια, Εκπαιδεύτρια

Κουβαλούσα πολλά παιδικά τραύματα και κάποια στιγμή της ζωής μου που ένιωθα πως συσσωρεύτηκε πολύ ανασφάλεια, αδικία και έλλειψη αυτοπεποίθησης ξεκίνησα την πορεία μου στην αυτογνωσία με στόχο να τα θεραπεύσω και να τα αλλάξω όλα. Αναζήτησα τρόπους, εργαλεία και βοήθεια, είχα πολύ θέληση και πυγμή να αλλάξω τη ζωή μου, τον εαυτό μου, τις πεποιθήσεις μου και να θεραπεύσω τα τραύματά μου. Ξεκίνησα τις αλλαγές μου με βαθύτερη πεποίθηση ότι μου αξίζει μια καλύτερη ζωή, ότι μου αξίζει να με αγαπώ, μου αξίζει να αγαπώ και μου αξίζει να με αγαπούν! Σήμερα είμαι στην ευχάριστη θέση να μοιραστώ μαζί σου τα αποτελέσματα των ανθρώπων που είχαν την ίδια πυγμή με μένα, που με εμπιστευτήκαν, που έφεραν αποτέλεσμα στη ζωή τους. Η βασική προϋπόθεση πάντα είναι να θέλεις να αλλάξεις εσύ ο ίδιος και όχι οι γύρω σου!

Ζήσε με αγάπη!
Ζήσε με χαμόγελο!
Σου αξίζει!

Continue Reading

Οικογένεια

Φροντίδα: Οικονομίες Ευδαιμονίας

Πρόγραμμα Καλλιτεχνικής Έρευνας & Φιλοξενίας

Το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη ανακοινώνει νέο Residency πρόγραμμα 
Φροντίδα: Οικονομίες Ευδαιμονίας
Πρόγραμμα Καλλιτεχνικής Έρευνας & Φιλοξενίας

Άγιος Νικόλαος, Κρήτη

Timeline

Description automatically generated with low confidence

Δελτίο Τύπου
Φροντίδα: Οικονομίες Ευδαιμονίας | Care: Economies of Happiness
Νέο Πρόγραμμα Καλλιτεχνικής Έρευνας & Φιλοξενίας
15 – 22 Οκτωβρίου 2022, Άγιος Νικόλαος, Κρήτη

  Το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη ανακοινώνει ανοιχτό κάλεσμα (Open Call) συμμετοχής στο νέο Residency πρόγραμμα (Πρόγραμμα Καλλιτεχνικής Έρευνας & Φιλοξενίας) που θα ξεκινήσει φέτος τον Οκτώβρη. Το κάλεσμα απευθύνεται σε Έλληνες επαγγελματίες από το χώρο των εικαστικών τεχνών και του πολιτισμού, των οποίων η δουλειά βασίζεται σε έρευνα, πειραματισμό και συνεργασίες: καλλιτέχνες κάθε είδους, επιμελητές, ακτιβιστές, αρχιτέκτονες, ερευνητές, ποιητές, συγγραφείς, μεταφραστές, ακαδημαϊκούς. Το Πρόγραμμα θα φιλοξενήσει 8–10 residents, είναι πλήρως χρηματοδοτούμενο, και θα πραγματοποιηθεί στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης από 15 μέχρι 22 Οκτωβρίου 2022.

Το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός. Αποστολή μας είναι η ενίσχυση και προώθηση της σύγχρονης τέχνης και πολιτισμού, η μετάδοση γνώσης και η στήριξη της αέναης παιδείας. Οδηγούμενοι από την αποστολή μας, και δεδομένων των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες στο χώρο του πολιτισμού αυτή τη στιγμή, μετά από δύο χρόνια σιωπής και ακινησίας, στόχος μας με την έναρξη του Προγράμματος Φιλοξενίας είναι να δημιουργήσουμε μια μοναδική εμπειρία παρέχοντας χώρο για συνύπαρξη.

Το Πρόγραμμα φιλοδοξεί να δημιουργήσει μια νέα πλατφόρμα για συλλογική μάθηση, συζήτηση και πειραματισμό. Πρόκειται για ένα εβδομαδιαίο, εντατικό, συλλογικό residency γεμάτο συζητήσεις, προβληματισμούς, workshops, και επιτόπια έρευνα. Πιστεύουμε πως το άνοιγμα σε πολλαπλές εμπειρίες – αν και δύσκολο στην πράξη – είναι αναγκαίο για συνεχή εξέλιξη, επομένως το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη δικτύων συνέργειας και συνεργασίας και στην ώσμωση ανθρώπων από το χώρο της τέχνης και του πολιτισμού.

Με αφετηρία μια θεματική που μας απασχολεί ιδιαίτερα αυτόν τον καιρό και που δεσπόζει στη σύγχρονη διεθνή έρευνα, δημιουργούμε μια συνθήκη–ευκαιρία συνάντησης με τη δημιουργίας ενός υβριδικού σχήματος. Το Πρόγραμμα θα εστιάσει στη θεματική Φροντίδα: Οικονομίες Ευδαιμονίας (Care: Economies of Happiness) και στοχεύει στην έρευνα, στην παραγωγή νέας γνώσης και στον εμπλουτισμό της ελληνικής βιβλιογραφίας γύρω από τη θεματική της έννοιας της φροντίδας.

Στο πλαίσιο του Προγράμματος θα πραγματοποιηθούν διαδραστικά ερευνητικά εργαστήρια (workshops) από καλεσμένους συνεργάτες-επαγγελματίες του χώρου, οι οποίοι δεν θα δράσουν με τον παραδοσιακό ρόλο του παρουσιαστή, αλλά περισσότερο ως καθοδηγητές της συζήτησης, δίνοντας έναυσμα για εμπλοκή όλων. Στόχος είναι η εναλλακτική–βιωματική προσέγγιση της παραπάνω θεματικής. Το πρόγραμμα φιλοδοξεί να οδηγήσει σε μια πληθώρα νέων προσεγγίσεων και στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας που θα παραχθεί στο διάστημα αυτό με τη μορφή έντυπης και ηλεκτρονικής δημοσίευσης, η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα το καλοκαίρι του 2023.

Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί κυρίως στην ελληνική γλώσσα. Η υποβολή της αίτησης πραγματοποιείται αποκλειστικά από την ιστοσελίδα του Ιδρύματος ΕΔΩ. Η αίτηση μπορεί να συμπληρωθεί είτε στα ελληνικά, είτε στα αγγλικά. Αιτήσεις μέσω email, τηλεφωνικώς ή με άλλο τρόπο εκτός της επίσημης αίτησης στην ιστοσελίδα δεν γίνονται δεκτές.

Η ημερομηνία λήξης υποβολής αιτήσεων είναι το Σάββατο 20 Αυγούστου 2022, 23:59.
Το Πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί στο Minos Beach art hotel, το οποίο φιλοξενεί μια από τις σημαντικότερες συλλογές σύγχρονης γλυπτικής στην Ελλάδα στο Sculpture Garden. Με περισσότερα από 50 έργα σε μόνιμη έκθεση, η συλλογή αποτελεί παράθυρο των καλλιτεχνικών πειραματισμών από το δεύτερο μισό του 20ου αιώνα μέχρι σήμερα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα ή/και τη διαδικασία της αίτησης, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο [email protected] ή στο 2155007712 (καθημερινά 09.00-17.00).

Continue Reading

Οικογένεια

Μαθησιακές Δυσκολίες

Ο όρος Μαθησιακή Δυσκολία (ΜΔ) παραπέμπει σε νοητικά και ψυχολογικά εμπόδια, τα οποία εμποδίζουν τον μαθητή στο να συμβαδίζει με τους μαθησιακούς ρυθμούς των συνομηλίκων του. Η τελευταία αποσαφήνιση του όρου, το 2006, κατατάσσει ως άτομα με μαθησιακές δυσκολίες αυτά που αντιμετωπίζουν ακαδημαϊκά προβλήματα – τα οποία όμως δεν αποτελούν τροχοπέδη για την προσωπική ανάπτυξη του ατόμου σε διάφορους τομείς – επαγγελματικούς και μη! 

 Μαθησιακές Δυσκολίες

Οι μαθησιακές δυσκολίες δεν είναι αντιληπτές και δεν εκδηλώνονται στην ίδια ηλικία για όλα τα παιδιά και σίγουρα δεν είναι αποδεκτές κατά όμοιους τρόπους. Μπορεί να προϋπάρχουν, να αναπτυχθούν στην πορεία ή ακόμα και να ξεσπάσουν σε μια ήπια μορφή “κρίσης” για μικρό σχετικά χρονικό διάστημα, ενώ είτε αντιμετωπίζονται αγόγγυστα από τους μαθητές, είτε μπορούν να αποτελέσουν τα αίτια για διακοπή φοίτησης, μείωση αυτοπεποίθησης, έλλειψη κινήτρων και, ως αποτέλεσμα τούτου, στασιμότητα και επιδείνωση του φαινομένου.

 Δυσλεξία

Η δυσλεξία είναι η πλέον διαδεδομένη και αντιμετωπίσιμη μορφή μαθησιακής δυσκολίας. Συναντάται κυρίως σε παιδική και εφηβική ηλικία, με τον αντίκτυπο να επηρεάζει το παιδί για την υπόλοιπή του ζωή, αν η δυσλεξία δεν αντιμετωπιστεί σωστά.

Τα συμπτώματα της δυσλεξίας ποικίλουν. Γενικεύοντας, μπορούμε να έχουμε μια εικόνα των αναμενόμενων συμπτωμάτων ανά ηλικία χωρίζοντάς την σε 3 ζώνες: προσχολική (3 – 6 ετών), παιδική (6 – 12)  και (προ)εφηβική (13 – 14 / 15 – 18+ ετών). Στην πρώτη μπορεί να έχουμε καθυστέρηση καθαρής ομιλίας, δυσκολίες στην απομνημόνευση των ημερών της εβδομάδας και αδυναμία έκφρασης κατάλληλων λέξεων (για παράδειγμα επανειλημμένα το παιδί να μην μπορεί να θυμηθεί πως λέγεται ο σκύλος ή το αυτοκίνητο). Αντίστοιχα, στην δεύτερη ηλικιακή ζώνη, συναντάμε πιο συχνά φτωχή ανάγνωση, σύγχυση στην σειρά των γραμμάτων λέξεων και αδυναμία φωναχτής ανάγνωσης. Τέλος, στην 3η ηλικιακή ζώνη, μπορούμε να παρατηρήσουμε αργή ανάγνωση, αδυναμία έκφρασης σκέψεων σε γραπτό λόγο, συντακτικά προβλήματα και προβλήματα στην κατανόηση κειμένων.

Κοντολογίς, η δυσλεξία, με τη σειρά της, διακλαδίζεται επίσης σε κατηγορίες, τις οποίες επίσης δεν πρέπει να συγχέουμε μεταξύ τους. Η δυσλεξία διασπάται αρχικά σε επίκτητη και εξελικτική, με τον όρο επίκτητη να ανταποκρίνεται σε μη δυσλεκτικά παιδιά, τα οποία άρχισαν να πάσχουν από δυσλεξία στην διάρκεια της ζωής τους λόγω εγκεφαλικών βλαβών και τον όρο εξελικτική να ανταποκρίνεται στα εκ’ γενετής δυσλεκτικά παιδιά τα οποία συνήθως έχουν και κάποιο κληρονομικό υπόβαθρο. Πιο ειδικευμένα, υποσκελισμένες αυτών των 2 κατηγοριών, έχουμε μορφές δυσλεξίας όπως η οπτική, που έχει ως επίπτωση την χαμηλή οπτική παρατηρητικότητα, αντίληψη και αναπαραγωγή οπτικών ακολουθιών, η ακουστική, που προκαλεί δυσχέρεια στην κατανόηση ηχητικών ακουσμάτων, ενώ δυσκολεύει το παιδί στην κατανόηση μαθημάτων που εστιάζουν στην ακουστική αντίληψη (όπως η ιστορία) και η γραφή.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα συμπτωμάτων γραπτής δυσλεξίας αποτελούν: ο δυσανάγνωστος γραφικός χαρακτήρας, η αδυναμία διαχωρισμού των λέξεων, η παράλειψη στίξης, η καθρεπτική γραφή (Γ αντί για 7, ε αντί για 3, 8 αντί για θ) (καθρεπτική δυσλεξία) και η φτωχή ορθογραφία (ορθογραφική δυσλεξία). Από μια αντίθετη οπτική ωστόσο, η γραπτή δυσλεξία είναι και αυτή η οποία αντιμετωπίζεται πιο εύκολα. Τα συμπτώματά της είναι ξεκάθαρα και μπορούν να γίνουν εύκολα αντιληπτά με διάφορα τεστ, ενώ η εξάλειψή της βασίζεται κατά μεγάλο ποσοστό στην συνεχή εξάσκηση και στην βοήθεια από κατάλληλες πηγές.

Από την άλλη, ένα επιπλέον παράρτημα των μαθησιακών δυσκολιών, αποτελεί και η απόσπαση προσοχής, η οποία είναι αρκετά συχνή και μπορεί να καταπολεμηθεί ή και να εξαλειφθεί με την ωρίμανση του μαθητή. Η εξωτερική βοήθεια ωστόσο είναι και εδώ αποτελεσματική.

Η αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών και δυσλεξίας απαιτεί από γονείς και εκπαιδευτικούς να λάβουν υπόψη ηλικιακούς παράγοντες, αλλά ταυτόχρονα και τυχόν συνυπάρχουσες ψυχικές κυρίως ασθένειες, το αντιληπτικό και γνωστικό επίπεδο του παιδιού, το μαθησιακό προφίλ (ενδιαφέροντα, κλίσεις σε συγκεκριμένα μαθήματα…) και τη φυσική ομιλία.

Καθίσταται πασιφανές πως για την πλήρη υποστήριξη του παιδιού χρειάζεται ένα πνεύμα συνεργασίας και συνεννόησης ανάμεσα σε γονέα και εκπαιδευτικό, τόσο από την σκοπιά της υποστήριξης, όσο και από την σκοπιά της ομώνυμης δουλείας πάνω στον μαθητή. Με αυτό το σκεπτικό, η Upbility έχει δομήσει τα δικά της μαθησιακά βοηθήματα για γονείς και εκπαιδευτικούς, μέσω των οποίων γίνεται εστίαση στις βαθύτερες πτυχές μαθησιακών δυσκολιών.Copyright Upbility 2021 

Continue Reading

Trending