Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Εργάζεσται σε Καταστήματα;

Ως κατάστημα θεωρείται κάθε ανοικτός ή κλειστός τόπος, ο οποίος είναι
προσιτός στο κοινό και στον οποίον γίνονται αγοραπωλησίες ειδών, υλικών,
εμπορευμάτων κλπ.

Η λειτουργία των καταστημάτων είναι ελεύθερη καθ’ όλες τις ώρες και τις
ημέρες της εβδομάδος, πλην της Κυριακής και των αργιών. Σε όλα τα
καταστήματα της χώρας έχει καθιερωθεί η πενθήμερη εβδομαδιαία εργασία με
σαράντα ώρες εργασίας για όλα τα καταστήματα της χώρας, χωρίς εξαίρεση.
Στις επιχειρήσεις δε αυτές, ο εργαζόμενος μπορεί να απασχολείται πέντε
ώρες επιπλέον την εβδομάδα κατά την κρίση του εργοδότου (υπερεργασία) και
αμείβεται με το καταβαλλόμενο ωρομίσθιο κατά 25%. Η ημέρα αναπαύσεως των
εργαζομένων, λόγω του πενθημέρου, καθορίζεται κυλιόμενη, εκτός εάν
ορίζεται διαφορετικά από άλλες διατάξεις ή με ατομική συμφωνία. Οι
μισθωτοί των καταστημάτων που λειτουργούν με διακεκομμένο ωράριο,
δικαιούνται μεσημβρινής αναπαύσεως, η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη
των τριών ωρών. Μετά την λήξη του χρόνου εργασίας, πρέπει να παρέχεται
στον εργαζόμενο συνεχής διακοπή τουλάχιστον δώδεκα ωρών, το οποίο, όμως,
μπορεί να μειώνεται με ΣΣΕ ή με διαιτητική απόφαση.

Κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται τις Κυριακές και τις ημέρες αργίας η λειτουργία
των πρατηρίων υγρών καυσίμων, εστιατορίων, ζαχαροπλαστείων, “μπάρ”,
καφενείων, γαλακτοπωλείων, κυλικείων και συναφών καταστημάτων,
ανθοπωλείων, περιπτέρων και εξομοιουμένων καταστημάτων, φωτογραφείων,
στιλβωτηρίων και αμιγών καταστημάτων λιανικής πωλήσεως ξηρών καρπών.
Επιτρέπεται επίσης η λειτουργία κατά τις Κυριακές και τις ημέρες αργίας,
πλην της Κυριακής του Πάσχα, και κατά τις ώρες 08.00 έως 13.00, άνευ
απασχολήσεως προσωπικού, καταστημάτων πωλήσεως παντός είδους παλαιών
αντικειμένων, εφόσον τα καταστήματα αυτά ευρίσκονται σε τόπους όπου
εθιμικά γίνονται αγοραπωλησίες τέτοιων ειδών.

Κατ’ εξαίρεση, με απόφαση του οικείου νομάρχη, μπορεί να επιτρέπεται η
λειτουργία την Κυριακή και τις ημέρες αργίας ορισμένων καταστημάτων που
εξυπηρετούν την τουριστική κίνηση σε αυστηρά οριοθετούμενες περιοχές δήμων
και κοινοτήτων που έχουν ανακηρυχθεί ως τουριστικοί τόποι, μετά από
σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Τουρισμού και των οικείων Επαγγελματικών
Οργανώσεων εργοδοτών και εργαζομένων του νομού. Αν εντός δέκα (10) ημερών
από της αποστολής της σχετικής προσκλήσεως δεν γνωμοδοτήσουν το Υπουργείο
Τουρισμού και οι παραπάνω φορείς, οι αποφάσεις των νομαρχών εκδίδονται και
χωρίς τη γνώμη τους. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Εργασίας
και Τουρισμού καθορίζεται η λειτουργία καταστημάτων τουριστικών περιοχών
κατά τις Κυριακές και αργίες σε περίπτωση διαφωνίας των ανωτέρω φορέων και
στις περιπτώσεις που οι ρυθμίσεις αφορούν δύο ή περισσοτέρους νομούς. Σε
περίπτωση διαφωνίας των ανωτέρω φορέων η έκδοση αποφάσεων με τις οποίες
καθορίζεται η λειτουργία των καταστημάτων τουριστικών περιοχών κατά τις
Κυριακές και τις αργίες.

Απαγορεύεται κάθε απασχόληση των μισθωτών σε ώρες μη λειτουργίας των
καταστημάτων μέσα ή έξω από τους χώρους τους, καθώς και κάθε συναλλαγή σε
αυτά. Ο χρόνος ενάρξεως της λειτουργίας των καταστημάτων καθορίζεται ανά
κατηγορία καταστημάτων από τον οικείο Εμπορικό Σύλλογο, ενώ ο χρόνος
λήξεως δεν μπορεί να ξεπερνά από Δευτέρα έως Παρασκευή την ώρα 20:00 κατά
την χειμερινή περίοδο και την ώρα 21:00 κατά την θερινή, ενώ τα Σάββατα
και τις δύο περιόδους την 18:00 ώρα. Η καθυστέρηση λήξεως της λειτουργίας
του καταστήματος επί δέκα λεπτά για την εξυπηρέτηση των τελευταίων
πελατών, δεν συνιστά παράβαση του νόμου.

Με απόφαση του Νομάρχη, η οποία εκδίδεται μετά από γνώμη των οικείων
επαγγελματικών σωματείων ή ενώσεων των εργοδοτών και των μισθωτών, εφόσον
βεβαίως υπάρχουν, μπορεί να ορίζεται εκ περιτροπής η διακοπή της
λειτουργίας των καταστημάτων ανά κατηγορίες σε Δήμους, Κοινότητες ή
Περιφέρειες για συνεχές χρονικό διάστημα μέχρι είκοσι ημέρες κατ’ έτος
κατά την διάρκεια της θερινής περιόδου. Με απόφαση, επίσης, του Νομάρχη
καθορίζεται η σειρά της εκ περιτροπής διακοπής της λειτουργίας των
καταστημάτων αυτών.(άρθρο 3 ν.1346/1983).

Καθιερώνεται, σε εθνική κλίμακα, ενιαίο πλαίσιο ωραρίου λειτουργίας των
καταστημάτων κάθε είδους, με εξαίρεση αυτά που αναφέρονται στο άρθρο 42
του ν. 1892/1990 (ΦΕΚ 101 Α) και στο άρθρο 14 του ν 2194/ 1994 (ΦΕΚ 34
Α’). Το ανωτέρω πλαίσιο ωραρίου καθορίζεται για τις καθημερινές ημέρες
μέχρι την 21.00 ώρα και το Σάββατο μέχρι την 20.00 ώρα. Το πλαίσιο ωραρίου
της προηγούμενης μπορεί, ανάλογα με τις συνθήκες και τις ανάγκες της
περιοχής, να παρατείνεται κατά χρόνο σε όλο το νομό ή σε ορισμένη περιοχή
αυτού, με αποφάσεις των οικείων νομαρχιακών συμβουλίων, που δημοσιεύονται
στον ημερήσιο και τοπικό τύπο. Οι αποφάσεις του προηγούμενου εδαφίου
λαμβάνονται ύστερα από γνώμη όλων των κατά περίπτωση ενδιαφερόμενων
οργανώσεων των εργοδοτών και των εργαζομένων, κατά τα προβλεπόμενα στη
σχετική νομοθεσία, που παρέχεται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία είκοσι
(20) ημερών από τη σχετική πρόσκληση. Αν παρέλθει άπρακτη η προθεσμία
αυτή, οι αποφάσεις των νομαρχιακών συμβουλίων εκδίδονται χωρίς την ανωτέρω
γνώμη.

Απο: Επαμεινώνδας Ατσαβές

Το άρθρο μπορεί να βρεθεί στο site: www.dashofer.gr

Continue Reading

Προγράμματα

Πρόγραμμα “Εξερευνώντας τη Χαλκιδική μέσα από τα προϊόντα της”

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το θεματικό εργαστήριο “Εξερευνώντας τη Χαλκιδική μέσα
από τα προϊόντα της” που πραγματοποιήθηκε στη Χαλκιδική στο πλαίσιο υλοποίησης του Τοπικού
Προγράμματος CLLD/Leader Χαλκιδικής. Το εν λόγω πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από το
Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας 2014-2020 και διοργανωτής ήταν ο Αναπτυξιακός
Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης ΑΝ.ΕΤ.ΧΑ Α.Ε. που συμμετέχει ως Ομάδα Τοπικής Δράσης στο
Διατοπικό – Διακρατικό Σχέδιο Συνεργασίας με τίτλο “Local Tour”.

Συμμετέχοντες ήταν ωφελούμενοι του προγράμματος από όλους τους Δήμους της
Χαλκιδικής, παραγωγοί του πρωτογενούς τομέα, μεταποιητές, ιδιοκτήτες καταλυμάτων, χώρων
εστίασης, υπεύθυνοι επιχειρήσεων και επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου.

Η έναρξη του θεματικού εργαστηρίου φιλοξενήθηκε στο Επιμελητήριο Χαλκιδικής με
χαιρετισμούς των κα Πλασταρά Μαρία, Συμβούλου της Αντιπεριφερειάρχη ΠΕ Χαλκιδικής κας
Ζωγράφου Αικατερίνης, κο Πασαλή Γεώργιο, Πρόεδρο ΑΝ.ΕΤ.ΧΑ Α.Ε. και κα Ολυμπία Μπουντιούκου,
Υπεύθυνη Επικοινωνίας του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής εκ μέρους του Προέδρου Γιάννη Κουφίδη.
Η κα. Γεωργία Καραγιάννη, Διευθύντρια της ΑΝ.ΕΤ.ΧΑ Α.Ε. ενημέρωσε διεξοδικά τους
παριστάμενους για το Διατοπικό – Διακρατικό Σχέδιο Συνεργασίας με τίτλο “Local Tour”.
Ακολούθησε ενημέρωση για το πρόγραμμα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής που έχει γίνει θεσμός,
Taste Halkidiki, καθώς και για τον Γαστρονομικό Τουρισμό και το ρόλο της Γαστρονομίας στον
Τουρισμό. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες ήταν οι εισηγήσεις σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
«Είμαι πρεσβευτής του τόπου μου», αλλά και με θέμα την προβολή των προϊοντικών θησαυρών της
Χαλκιδικής όπως την ελιά, το ελαιόλαδο και το μέλι.

Πριν το γεύμα στον φιλόξενο χώρο του εστιατορίου «‘Έξι Βρύσες» στον Πολύγυρο, οι
συμμετέχοντες πήραν μέρος σε ένα βιωματικό εργαστήριο δοκιμάζοντας τις μαγειρικές τους
ικανότητες σε παραδοσιακές συνταγές του τόπου, όπως η Αγιορείτικη μελιτζανοσαλάτα, η
Κολομπαρόπιτα και τα παραδοσιακά Χαλκιδικιώτικα αμυγδαλωτά. Το πρόγραμμα της πρώτης
ημέρας έκλεισε με τη συμμετοχή σε βιωματικό εργαστήριο, στην πολύ φιλόξενη μονάδα παραγωγής
ελιάς της οικογένειας Λιναρδή, Periapton Olives, με λεπτομερή παρουσίαση όλων των σταδίων
καλλιέργειας, συλλογής, επεξεργασίας και συσκευασίας του πολύτιμου καρπού και φυσικά
γευσιγνωσία.

Τη δεύτερη ημέρα βρεθήκαμε στον όμορφο χώρο αναψυχής «Απολυμένη Πέτρα», μέσα
στο δάσος του Ταξιάρχη, όπου χαρήκαμε μία μοναδική βιωματική εμπειρία με τη συνδρομή της
εταιρίας παραγωγής μελιού Passion Honey. Οι συμμετέχοντες ντύθηκαν με τις εξειδικευμένες στολές
επαγγελματιών μελλισοκόμων και εντρύφησαν στον ενδιαφέροντα κόσμο της μελισσοκομίας,
μαθαίνοντας μυστικά και τεχνικές. Το διήμερο θεματικό εργαστήριο έληξε με γεύση παραδοσιακής
πίτας, συζήτηση και συμπεράσματα που αποκόμισαν οι συμμετέχοντες και οι διοργανωτές.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την παρουσία του τον κο Εμμανουήλ Γεώργιο, Δήμαρχο Πολυγύρου.

Η διοργάνωση του διήμερου θεματικού εργαστηρίου ανατέθηκε στην εταιρεία Chef Stories Ε.Ε.,
Διοργανωτές Εκδηλώσεων και Στρατηγικοί Σύμβουλοι.

Continue Reading

Προγράμματα

Έναρξη του προγράμματος Social Farming 360

Ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά ανακοινώνει την έναρξη του προγράμματος “Social Farming 360”, με την πλήρη υποστήριξη του Ιδρύματος Citi

Επισιτιστική Ασφάλεια, Βιώσιμη Παραγωγή & Κοινωνική Ενδυνάμωση μέσω της Γεωργίας.

Ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά ανακοινώνει την έναρξη του προγράμματος “Social Farming 360” με χρηματοδότηση και υποστήριξη από το Ίδρυμα Citi, σε άμεση συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, και τη συμμετοχή της ActionAid και της Πύλης Ελευθερίας. Στόχος του προγράμματος είναι η  ενίσχυση της επισιτιστικής ασφάλειας, η ανάπτυξη δεξιοτήτων σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και η ανάπτυξη νέων προϊόντων κοινωνικής γεωργίας.

Η επισιτιστική ασφάλεια αποτελεί μία από τις κορυφαίες παγκόσμιες προκλήσεις, με δεδομένο ότι  περισσότεροι από 770 εκατομμύρια άνθρωποι υποφέρουν από κάποια μορφή υποσιτισμού. Στην Ελλάδα, η βιώσιμη παραγωγή τροφίμων, ειδικά σε μία συγκυρία που η αγροτική παραγωγή πλήττεται σφοδρά από φαινόμενα που είναι απόρροια της κλιματικής κρίσης, καθίσταται πρωταρχική ανάγκη.

Στο πλαίσιο εξασφαλισμένης χρηματοδότησης από το Ίδρυμα Citi και σε αγαστή συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής, το “Social Farming 360” αναπτύσσεται σε ένα πολυεπίπεδο, πρακτικό, διετές πρόγραμμα. Το πρόγραμμα υποστηρίζει τη βιώσιμη παραγωγή και διάθεση τροφίμων σε σωφρονιστικά καταστήματα της χώρας μας, την κατάρτιση των κρατουμένων και τη δημιουργία δυνατοτήτων απασχόλησης στον γεωργικό κλάδο, τη βελτιστοποίηση των υπαρχουσών καλλιεργειών, δηλαδή της ελαιοκομίας και των φαρμακευτικών και αρωματικών φυτών καθώς και την αναβάθμιση των γνώσεων του γεωτεχνικού προσωπικού των σωφρονιστικών καταστημάτων. Επιπλέον, το πρόγραμμα περιλαμβάνει ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων και δεξιοτήτων επαγγελματικής ένταξης και επανένταξης, και ψυχοκοινωνική εκπαίδευση σε συνεργασία με την ActionAid και την Πύλη Ελευθερίας.

H Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη υποστηρίζει το πρόγραμμα με τη διάθεση των τεσσάρων αγροτικών σωφρονιστικών καταστημάτων, Αγιά Χανίων, Τίρυνθα Αργολίδος, Κασσαβέτεια Βόλου και Κασσάνδρα Χαλκιδικής, και των δύο ειδικών κέντρων κράτησης, Κατάστημα Κράτησης Γυναικών και Κέντρο Απεξάρτησης Τοξικομανών Κρατουμένων Ελεώνα Θηβών.

Το “Social Farming 360” συμβάλλει ουσιαστικά στο μετασχηματισμό της γεωργικής δραστηριότητας σε ελληνικά σωφρονιστικά καταστήματα και υποστηρίζει ενεργά τόσο την επανένταξη των κρατούμενων όσο και την επισιτιστική επάρκεια στα καταστήματα κράτησης και στις κοινότητες όπου εδρεύουν.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά είναι ένας από τους 50 οργανισμούς παγκοσμίως που έλαβαν από το Citi Foundation δωρεές 500.000 δολαρίων για την υποστήριξη προγραμμάτων που εστιάζουν σε τέσσερεις βασικούς τομείς: πρόσβαση σε τρόφιμα, διαθεσιμότητα τροφίμων, οικονομική προσιτότητα και ανθεκτικότητα της κοινότητας στο πλαίσιο του πρώτου Global Innovation Challenge του Citi Foundation. Πρόκειται για ένα νέο μοντέλο συνολικής χρηματοδότησης 25 εκατομμυρίων δολαρίων για τον εντοπισμό και την παροχή φιλανθρωπικής υποστήριξης σε μη κυβερνητικούς οργανισμούς που αναπτύσσουν καινοτόμες λύσεις στις κοινωνικές και οικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι κοινότητες χαμηλού εισοδήματος.

Αιμίλιος Κυριάκου, Δ/νων Σύμβουλος Citi Ελλάδος, Κύπρου, Μάλτας

«Η ασφαλής, υγιεινή, θρεπτική τροφή σε επαρκείς ποσότητες έχει θεμελιώδη σημασία για την ευημερία όλων και απαιτείται συνεχής προσπάθεια και συνεργασία σε όλα τα επίπεδα για επιτευχθεί. Υπάρχει διασύνδεση μεταξύ περιβαλλοντικών, κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών παραγόντων που επιδεινώνουν αυτήν τη δυσχερή πραγματικότητα. Ελπίζουμε οτι η νέα πρωτοβουλία του Citi Foundation «Global Innovation Challenge-food security» θα συμβάλει στη λύση του προβλήματος.  Εύχομαι καλή επιτυχία στο πρόγραμμα «Social Farming 360» της Νέας Γεωργίας Νέας Γενιάς αλλά και στους εθελοντές μας που ανυπομονούν να βοηθήσουν.»

Έφη Λαζαρίδου, Δ/νουσα Σύμβουλος Νέα Γεωργία Νέα Γενιά

«Είμαστε υπερήφανοι που έχουμε την ευκαιρία να συμβάλλουμε στο μετασχηματισμό της γεωργικής δραστηριότητας στις αγροτικές φυλακές και να υποστηρίξουμε ενεργά τόσο την επανένταξη των κρατούμενων όσο την επισιτιστική επάρκεια στα καταστήματα κράτησης και τις κοινότητες στις οποίες εδρεύουν. Η εμπιστοσύνη του Citi Foundation μας τιμάει και μας κινητοποιεί ακόμα περισσότερο να εργαστούμε, μαζί με τη Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής, στην κατεύθυνση της βιώσιμης παραγωγής τροφίμων, ειδικά σε μία συγκυρία που η κλιματική κρίση επηρεάζει σημαντικά την αγροτική παραγωγικότητα.»

Δήμητρα Λυγούρα, Γενική Γραμματέας Αντεγκληματικής Πολιτικής

«Με εμπιστοσύνη στην αξία του προγράμματος “Social Farming 360”, εκφράζω την υποστήριξή μου σε αυτήν την πρωτοβουλία. Το πρόγραμμα αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για την επανένταξη ευάλωτων ομάδων στην κοινωνία μας και τη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου και συμπεριληπτικού κοινωνικού περιβάλλοντος. Με τη συμμετοχή μας και την υποστήριξή μας σε αυτό το πρόγραμμα, επιδιώκουμε μια ανάπτυξη που έχει επίκεντρο τον άνθρωπο και τη θέση του στην κοινωνία μας. Συγχαίρω τον Οργανισμό Νέα Γεωργία Νέα Γενιά και το Ίδρυμα Citi για την πρωτοβουλία τους, και είμαι βέβαιη ότι αυτή η συνεργασία θα έχει θετικά αποτελέσματα σε πολλαπλά επίπεδα.»

Μάκης Δρακόπουλος, Διευθυντής Προγραμμάτων και Θεσμικών Χρηματοδοτήσεων ActionAid

«Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα που βασίζεται στην τεχνογνωσία της ActionAid για την εργασιακή ένταξη ανθρώπων που κινδυνεύουν με κοινωνικό αποκλεισμό, στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους κρατούμενους και τις κρατούμενες να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση για να πετύχουν την επαγγελματική τους επανένταξη. Είμαστε χαρούμενοι και περήφανοι για την επέκταση των προγραμμάτων μας στον τομέα της εκπαίδευσης και επανένταξης κρατουμένων των σωφρονιστικών καταστημάτων.»

Τίνα Αννέτ Τόρρονεν, Πρόεδρος, Πύλη Ελευθερίας

  «Η Πύλη Ελευθερίας διαθέτοντας πολυετή εμπειρία στην υλοποίηση προγραμμάτων    ψυχοκοινωνικής υποστήριξης σε σωφρονιστικά καταστήματα, θα συμβάλλει στην επιτυχία του προγράμματος, ενισχύοντας την ψυχοκοινωνική πλαισίωση και τις προοπτικές επανένταξης των κρατουμένων.»

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Golden Rule vs Platinum Rule

Εσείς ξέρετε τι είναι το Platinum Rule του customer service?

Όσοι ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών προφανώς γνωρίζουν ήδη τον Golden
Rule (χρυσό κανόνα) του customer service. Υπάρχει ωστόσο και μία αναβαθμισμένη εκδοχή του χρυσού κανόνα, που ακόμα λιγότεροι γνωρίζουν και λέγεται Platinum Rule (πλατινένιος κανόνας)

Ο χρυσός κανόνας

Να συμπεριφέρεστε στους άλλους όπως θα θέλατε να σας συμπεριφέρονται. Αυτή η
διαχρονική αρχή μας υπενθυμίζει να προσεγγίζουμε κάθε αλληλεπίδραση με ενσυναίσθηση, σεβασμό και ακεραιότητα. Με την ενσωμάτωση αυτής της αρχής, δίνουμε προτεραιότητα στην ικανοποίηση των πελατών και χτίζουμε ισχυρές, διαρκείς σχέσεις που βασίζονται στην εμπιστοσύνη και την κατανόηση.

Ο πλατινένιος κανόνας

Μεταχειριστείτε τους πελάτες με τον τρόπο που οι ίδιοι θέλουν να τους φέρονται. Αναγνωρίζοντας ότι κάθε πελάτης είναι μοναδικός, με ξεχωριστές προτιμήσεις, ανάγκες και στυλ επικοινωνίας, αυτή η προσέγγιση τονίζει τη σημασία της εξατομίκευσης και της προσαρμοστικότητας. Ακούγοντας ενεργά, προβλέποντας τις ανάγκες τους και προσαρμόζοντας ανάλογα την υποστήριξή μας, ξεπερνάμε τις
προσδοκίες και προσφέρουμε αξέχαστες εμπειρίες.

Και ενώ και οι δύο κανόνες αφορούν στην ευγένεια και τον σεβασμό, ο κανόνας της
πλατίνας δίνει έμφαση στην κατανόηση και τον σεβασμό των ατομικών προτιμήσεων.
Προωθεί ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς και δίκαια. Ο κανόνας της πλατίνας λάμπει
στην προώθηση της διαφορετικότητας και της ένταξης, υπερβαίνοντας τις υποθέσεις και
προσαρμόζοντας την προσέγγισή σας για να σέβεστε τις ατομικές διαφορές. Αυτό
περιλαμβάνει το αίτημα για αντωνυμίες, τον εορτασμό διαφορετικών πολιτιστικών
εκδηλώσεων, το αίτημα για διατροφικές προτιμήσεις. Προωθεί την καινοτομία και τη δημιουργικότητα: Οι διαφορετικές ομάδες φέρνουν διαφορετικές προοπτικές και προσεγγίσεις που οδηγούν σε νέες ιδέες και λύσεις. Μειώνει τις συγκρούσεις. Αναζητώντας ενεργά την οπτική γωνία του άλλου, μπορούμε να αποφύγουμε τις παρεξηγήσεις και να οικοδομήσουμε ισχυρότερες σχέσεις.

Αρχή:
Η εφαρμογή του πλατινένιου κανόνα αφαιρεί την προσοχή και την εστίαση από εμάς και
τη βάζει εκεί που πρέπει και αυτό αφορά στον πελάτη μας.

Tips:
Μην υποθέτετε
Ανακαλύψτε τις Προτιμήσεις με συνεχή δέσμευση
Παροχή εξατομικευμένης υπηρεσίας
Η κατανόηση των προτιμήσεων των πελατών και η εξατομίκευση της προσέγγισης
συμβάλλει στη δημιουργία μιας σχέσης με τους πελάτες
Η κατανόηση και η απομνημόνευση των προτιμήσεων του πελάτη, είναι το κλειδί για την
αριστεία
Έτσι, καθώς δραστηριοποιούμαστε σε αυτόν τον πολύπλοκο κόσμο της εξυπηρέτησης
πελατών (customer service), ας κρατήσουμε τους ανθρώπους στο επίκεντρο όλων.
Ας ακούσουμε, ας προσαρμοστούμε και ας κάνουμε το παραπάνω μίλι (extra mile) για να φτιάξουμε τη μέρα κάποιου.

Γιατί στο τέλος όλων αυτών, είναι οι ανθρώπινες συνδέσεις που έχουν μεγαλύτερη σημασία
Ας συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε την πελατοκεντρικότητα, να αναβαθμίζουμε το
επίπεδο
Βελτιώνοντας την Εξυπηρέτηση Πελατών αλλά και
Βάζοντας τους Άνθρωπους Πρώτα

Γιατί η εξαιρετική εξυπηρέτηση βρίσκεται στο να βάζεις τους ανθρώπους πρώτα και να
βρίσκεις την τέλεια ισορροπία μεταξύ τους, είτε είναι πελάτες είτε εργαζόμενοι!

Λαμπρινή Κελεσίδου

Hospitality & Tourism Manager
Educator of Tourism

Continue Reading

Trending