Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Εργάζεσται σε Καταστήματα;

Ως κατάστημα θεωρείται κάθε ανοικτός ή κλειστός τόπος, ο οποίος είναι
προσιτός στο κοινό και στον οποίον γίνονται αγοραπωλησίες ειδών, υλικών,
εμπορευμάτων κλπ.

Η λειτουργία των καταστημάτων είναι ελεύθερη καθ’ όλες τις ώρες και τις
ημέρες της εβδομάδος, πλην της Κυριακής και των αργιών. Σε όλα τα
καταστήματα της χώρας έχει καθιερωθεί η πενθήμερη εβδομαδιαία εργασία με
σαράντα ώρες εργασίας για όλα τα καταστήματα της χώρας, χωρίς εξαίρεση.
Στις επιχειρήσεις δε αυτές, ο εργαζόμενος μπορεί να απασχολείται πέντε
ώρες επιπλέον την εβδομάδα κατά την κρίση του εργοδότου (υπερεργασία) και
αμείβεται με το καταβαλλόμενο ωρομίσθιο κατά 25%. Η ημέρα αναπαύσεως των
εργαζομένων, λόγω του πενθημέρου, καθορίζεται κυλιόμενη, εκτός εάν
ορίζεται διαφορετικά από άλλες διατάξεις ή με ατομική συμφωνία. Οι
μισθωτοί των καταστημάτων που λειτουργούν με διακεκομμένο ωράριο,
δικαιούνται μεσημβρινής αναπαύσεως, η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη
των τριών ωρών. Μετά την λήξη του χρόνου εργασίας, πρέπει να παρέχεται
στον εργαζόμενο συνεχής διακοπή τουλάχιστον δώδεκα ωρών, το οποίο, όμως,
μπορεί να μειώνεται με ΣΣΕ ή με διαιτητική απόφαση.

Κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται τις Κυριακές και τις ημέρες αργίας η λειτουργία
των πρατηρίων υγρών καυσίμων, εστιατορίων, ζαχαροπλαστείων, “μπάρ”,
καφενείων, γαλακτοπωλείων, κυλικείων και συναφών καταστημάτων,
ανθοπωλείων, περιπτέρων και εξομοιουμένων καταστημάτων, φωτογραφείων,
στιλβωτηρίων και αμιγών καταστημάτων λιανικής πωλήσεως ξηρών καρπών.
Επιτρέπεται επίσης η λειτουργία κατά τις Κυριακές και τις ημέρες αργίας,
πλην της Κυριακής του Πάσχα, και κατά τις ώρες 08.00 έως 13.00, άνευ
απασχολήσεως προσωπικού, καταστημάτων πωλήσεως παντός είδους παλαιών
αντικειμένων, εφόσον τα καταστήματα αυτά ευρίσκονται σε τόπους όπου
εθιμικά γίνονται αγοραπωλησίες τέτοιων ειδών.

Κατ’ εξαίρεση, με απόφαση του οικείου νομάρχη, μπορεί να επιτρέπεται η
λειτουργία την Κυριακή και τις ημέρες αργίας ορισμένων καταστημάτων που
εξυπηρετούν την τουριστική κίνηση σε αυστηρά οριοθετούμενες περιοχές δήμων
και κοινοτήτων που έχουν ανακηρυχθεί ως τουριστικοί τόποι, μετά από
σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Τουρισμού και των οικείων Επαγγελματικών
Οργανώσεων εργοδοτών και εργαζομένων του νομού. Αν εντός δέκα (10) ημερών
από της αποστολής της σχετικής προσκλήσεως δεν γνωμοδοτήσουν το Υπουργείο
Τουρισμού και οι παραπάνω φορείς, οι αποφάσεις των νομαρχών εκδίδονται και
χωρίς τη γνώμη τους. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Εργασίας
και Τουρισμού καθορίζεται η λειτουργία καταστημάτων τουριστικών περιοχών
κατά τις Κυριακές και αργίες σε περίπτωση διαφωνίας των ανωτέρω φορέων και
στις περιπτώσεις που οι ρυθμίσεις αφορούν δύο ή περισσοτέρους νομούς. Σε
περίπτωση διαφωνίας των ανωτέρω φορέων η έκδοση αποφάσεων με τις οποίες
καθορίζεται η λειτουργία των καταστημάτων τουριστικών περιοχών κατά τις
Κυριακές και τις αργίες.

Απαγορεύεται κάθε απασχόληση των μισθωτών σε ώρες μη λειτουργίας των
καταστημάτων μέσα ή έξω από τους χώρους τους, καθώς και κάθε συναλλαγή σε
αυτά. Ο χρόνος ενάρξεως της λειτουργίας των καταστημάτων καθορίζεται ανά
κατηγορία καταστημάτων από τον οικείο Εμπορικό Σύλλογο, ενώ ο χρόνος
λήξεως δεν μπορεί να ξεπερνά από Δευτέρα έως Παρασκευή την ώρα 20:00 κατά
την χειμερινή περίοδο και την ώρα 21:00 κατά την θερινή, ενώ τα Σάββατα
και τις δύο περιόδους την 18:00 ώρα. Η καθυστέρηση λήξεως της λειτουργίας
του καταστήματος επί δέκα λεπτά για την εξυπηρέτηση των τελευταίων
πελατών, δεν συνιστά παράβαση του νόμου.

Με απόφαση του Νομάρχη, η οποία εκδίδεται μετά από γνώμη των οικείων
επαγγελματικών σωματείων ή ενώσεων των εργοδοτών και των μισθωτών, εφόσον
βεβαίως υπάρχουν, μπορεί να ορίζεται εκ περιτροπής η διακοπή της
λειτουργίας των καταστημάτων ανά κατηγορίες σε Δήμους, Κοινότητες ή
Περιφέρειες για συνεχές χρονικό διάστημα μέχρι είκοσι ημέρες κατ’ έτος
κατά την διάρκεια της θερινής περιόδου. Με απόφαση, επίσης, του Νομάρχη
καθορίζεται η σειρά της εκ περιτροπής διακοπής της λειτουργίας των
καταστημάτων αυτών.(άρθρο 3 ν.1346/1983).

Καθιερώνεται, σε εθνική κλίμακα, ενιαίο πλαίσιο ωραρίου λειτουργίας των
καταστημάτων κάθε είδους, με εξαίρεση αυτά που αναφέρονται στο άρθρο 42
του ν. 1892/1990 (ΦΕΚ 101 Α) και στο άρθρο 14 του ν 2194/ 1994 (ΦΕΚ 34
Α’). Το ανωτέρω πλαίσιο ωραρίου καθορίζεται για τις καθημερινές ημέρες
μέχρι την 21.00 ώρα και το Σάββατο μέχρι την 20.00 ώρα. Το πλαίσιο ωραρίου
της προηγούμενης μπορεί, ανάλογα με τις συνθήκες και τις ανάγκες της
περιοχής, να παρατείνεται κατά χρόνο σε όλο το νομό ή σε ορισμένη περιοχή
αυτού, με αποφάσεις των οικείων νομαρχιακών συμβουλίων, που δημοσιεύονται
στον ημερήσιο και τοπικό τύπο. Οι αποφάσεις του προηγούμενου εδαφίου
λαμβάνονται ύστερα από γνώμη όλων των κατά περίπτωση ενδιαφερόμενων
οργανώσεων των εργοδοτών και των εργαζομένων, κατά τα προβλεπόμενα στη
σχετική νομοθεσία, που παρέχεται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία είκοσι
(20) ημερών από τη σχετική πρόσκληση. Αν παρέλθει άπρακτη η προθεσμία
αυτή, οι αποφάσεις των νομαρχιακών συμβουλίων εκδίδονται χωρίς την ανωτέρω
γνώμη.

Απο: Επαμεινώνδας Ατσαβές

Το άρθρο μπορεί να βρεθεί στο site: www.dashofer.gr

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επιχειρηματική ευελιξία υψηλόβαθμα στελέχη

Είναι τα υψηλόβαθμα στελέχη σε συνεχή ετοιμότητα;

Επιχειρήσεις και οργανισμοί έχουν επενδύσει σε ανθρώπους με υψηλές προδιαγραφές, που συνήθως έχουν το ανώτατο επίπεδο γνώσεων (επιθυμητό προσόν: μεταπτυχιακός τίτλος ή σε ελάχιστες περιπτώσεις διδακτορικό), πολυετή εμπειρία στην ίδια ή σε συναφή δραστηριότητα, με την οποία ασχολούνται στην παρούσα επιχείρηση ή οργανισμό, και ειδικές ανά περίπτωση δεξιότητες.

Αναφερόμαστε στα υψηλόβαθμα στελέχη με μεγάλες αποδοχές, ικανοποιητικό πακέτο επιπρόσθετων παροχών (-bonus-) με τη μορφή οικονομικής ενίσχυσης, ακόμη και με παροχή επαυξημένου ποσοστού επί των πραγματοποιούμενων πωλήσεων, προσφοράς κινητού τηλεφώνου, επαγγελματικού αυτοκινήτου με ορισμένη χρήση καυσίμων, δικαιώματος ελεύθερης χρήσης του διαδικτύου με χρέωση της εταιρείας ή προσφοράς ενός φορητού προσωπικού υπολογιστή, κ.λ.π.

Είναι αλήθεια, ότι η επιβίωση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων ή των οργανισμών στην υπάρχουσα παγκοσμιοποιημένη ανταγωνιστική αγορά απαιτεί από την επιχείρηση ευελιξία, ετοιμότητα και δράση με υψηλή αποτελεσματικότητα. Η στασιμότητα είναι ανεπίτρεπτη. Απεναντίας, η ταχύτητα προσαρμογής και η σωστή δράση βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν τις αλλαγές με επιτυχία υιοθετώντας  σύγχρονες μεθόδους και αρχές. Σε όλα αυτά, κυρίαρχος είναι ο ρόλος των υψηλόβαθμων στελεχών. Είναι άραγε αυτά τα στελέχη, ανά πάσα στιγμή, σε ετοιμότητα για να αντιμετωπίσουν δύσκολες καταστάσεις, να διαχειριστούν αλλαγές ή κρίσεις προς όφελος της επιχείρησης ή του οργανισμού;

Πολλές είναι οι περιπτώσεις στελεχών, που δε διέγνωσαν έγκαιρα την κρίση που πλησίαζε την επιχείρηση ή δεν μπόρεσαν να δράσουν έγκαιρα στις αναμενόμενες και αναγκαίες αλλαγές πριν έρθει η κρίση στην επιχείρηση.

Ένας από τους λόγους είναι ότι πολλά στελέχη εγκλωβίζονται στις δικές τους απόψεις και εκτιμήσεις και συχνά αρνούνται να αποδεχτούν και δυσκολότερα να πιστέψουν στη χρήσιμη πληροφορία, που κυκλοφορεί μέσα στην επιχείρηση από τους ανθρώπους της που είναι πιο κοντά στις αγορές, στους πελάτες, στους προμηθευτές, στους ανταγωνιστές και μάλιστα σε ημερήσια βάση.

Άλλος λόγος είναι η αδυναμία ύπαρξης ενός συστήματος που να απεγκλωβίζει τα υψηλόβαθμα στελέχη από τις πεποιθήσεις τους και να τους θέτει σε διαρκή επαγρύπνηση και ετοιμότητα. Αυτό θα οδηγήσει στην αναγνώριση του κινδύνου και την εφαρμογή μιας προληπτικής ή διορθωτικής ενέργειας πολύ πριν η κρίση πλησιάσει την επιχείρηση ή η επίδοση της επιχείρησης ακολουθήσει πτωτική πορεία. Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο που μέτοχοι, επενδυτές, εργαζόμενοι αλλά και πελάτες, απορροφούν, σε μικρό ή μεγάλο ποσοστό, τον κακό χειρισμό των καταστάσεων από τα υψηλόβαθμα στελέχη, τα οποία κατά κύριο λόγο έχουν το βάρος των ευθυνών που απορρέουν από τις αποφάσεις τους σε στρατηγικό επίπεδο.

Πως λοιπόν θα διεγερθούν τα υψηλόβαθμα στελέχη να βρίσκονται σε συνεχή και πλήρη ετοιμότητα προς κάθε κατεύθυνση και μπροστά σε κάθε απειλή ή κίνδυνο; Είναι οι επιπρόσθετες παροχές που θα υποκινήσουν ανώτατα, ανώτερα ή μεσαία στελέχη; Είναι χρήσιμη η εκτίμηση αποδοτικότητας στελέχους σε συσχετισμό με το ποσοστό  χρήσης της επιπρόσθετης παροχής;

Η έρευνα και ο έλεγχος για το αν οι επιπρόσθετες παροχές συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των υψηλόβαθμων στελεχών εκτός εργασίας περισσότερο από το να τους υποκινούν να λειτουργούν ως εργαλεία για την αύξηση της αποδοτικότητάς τους,  πιθανόν να βοηθήσουν την επιχείρηση ή τον οργανισμό σε μια πιο ορθολογική παροχή των ειδικών αμοιβών.

Πράγματι, η ετοιμότητα των υψηλόβαθμων στελεχών σε κάθε κίνδυνο ή απαίτηση αλλαγής μπορεί να αναπτυχθεί και να βελτιώνεται διαρκώς, αν τα στελέχη έχουν το ενδιαφέρον και η επιχείρηση τα υποκινεί και αξιολογεί την απόδοσή τους, σε συνάρτηση με τις υψηλές αμοιβές και παροχές και τον βαθμό που αυτές χρησιμοποιούνται για την βελτίωση της επίδοσης της επιχείρησης ή του οργανισμού.

Της Στέλλας Γκιώση,

Οικονομολόγου MBA, EXECUTIVE

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

8+1 Συμβουλές για Καλύτερη Προώθηση Προϊόντων και Υπηρεσιών

Η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Είναι ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις επικοινωνούν την αξία και τα οφέλη των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους στους καταναλωτές, επηρεάζοντας την απόφαση αγοράς. Χωρίς κατάλληλη προώθηση, ακόμη και το πιο καινοτόμο προϊόν μπορεί να παραμείνει άγνωστο στο κοινό και να μην αποδώσει τα αναμενόμενα κέρδη. Σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός είναι έντονος και οι καταναλωτές έχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ, η ανάγκη για αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ γίνεται επιτακτική. Οι καταναλωτές σήμερα έχουν πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών και είναι πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί.

Έτσι, η ανάπτυξη μιας ισχυρής στρατηγικής προώθησης μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

  1. Γνωρίστε τους Πελάτες σας – Τα χαρακτηριστικά των πελατών σας (ηλικία, εισοδήματα, φύλο, εκπαίδευση, οικογενειακή κατάσταση, επάγγελμα, τόπος κατοικίας) πρέπει να αποτελούν τον οδηγό της επιλογής των μεθόδων προώθησης που θα επιλέξετε: ηλεκτρονική ή έντυπη αλληλογραφία, προβολή σε εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, διαδίκτυο, κ.α.
  2. Προϋπολογίστε – Εξετάστε τον προϋπολογισμό σας και καθορίσετε τι μπορείτε να διαθέσετε στην προώθηση. Εξετάστε τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας και υπολογίστε πόσο ξοδεύουν για το μάρκετινγκ τους.  Ζητήστε από τις διαφημιστικές εταιρείες να σας δώσουν αναλυτικά στοιχεία απόδοσης διαφημίσεων ανά κλάδο και γεωγραφική περιοχή.
  3. Μοιράστε τα Χρήματά σας – Επιλέξτε περισσότερες από μια μεθόδους για την προσέγγιση των ομάδων και της αγοράς που στοχεύετε.  Επιστολές, έντυπη και ηλεκτρονική διαφήμιση, ραδιόφωνο, κ.α. λειτουργούν συνδυαστικά για την ενίσχυση του μηνύματος. Το βασικό στοιχείο είναι η επανάληψη.
  4. Σκεφτείτε Δημιουργικά – Μερικές φορές οι καλύτερες ιδέες απαιτούν περισσότερη έμπνευση παρά χρήματα. Σκεφτείτε νέες μεθόδους προώθησης της επωνυμίας σας:  σε χαρτί περιτυλίγματος, σε ποντίκια των υπολογιστών, κλπ.
  5. Προωθήστε το Προφίλ σας – Η προώθηση του προφίλ σας διαφημίζει το όνομα σας, το τι είστε ή το βασικό σας μήνυμα, δημιουργεί και διατηρεί την παρουσία σας στην αγορά. Η διαφήμιση προϊόντων αποσκοπεί σε άμεσες ενέργειες, όπως η προώθηση κάποιας ειδικής έκπτωσης, ή το να πείσετε τους πελάτες να τηλεφωνούν για περισσότερες πληροφορίες.
  6. Μετρήστε το Αποτέλεσμα – Χρησιμοποιήστε μια ειδική προσφορά, ή το όνομα ενός πωλητή σας για να διευκολυνθείτε στη μέτρηση της επιτυχίας ή αποτυχίας κάποιας συγκεκριμένης διαφήμισης.
  7. Αξιολογήστε και Εκτιμήστε – Αφιερώστε χρόνο με τους πελάτες σας για να προσδιορίστε γιατί είναι ικανοποιημένοι ή όχι. Ετοιμάστε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο για τον προσδιορισμό του τρόπου ζωής τους και το κίνητρο των αγορών τους.
  8. Μην το παραμελείτε – Πολλές επιχειρήσεις δεν θεωρούν τη διαφήμιση ως ένα πάγιο έξοδο. Αν δεν επενδύετε χρήματα στη διαφήμιση οι πωλήσεις γενικώς θα πέσουν. Καθορίστε τα έξοδα διαφήμισης μέσα στον προϋπολογισμό σας και ακολουθήστε το σχέδιο σας σε καλές και κακές οικονομικές περιόδους.
  9. Μη γίνεστε ο Διαφημιστής σας – Πολλές επιχειρήσεις αγωνίζονται για την αύξηση των πωλήσεών τους χωρίς να ξοδεύουν χρήματα στη διαφήμιση. Είναι αποτελεσματικότερο το να ξοδέψετε κάτι παραπάνω και να συνεργαστείτε με κάποια διαφημιστική εταιρεία ή έναν ειδικό σύμβουλο, παρά να προσπαθείτε μόνοι σας να παράγετε τη διαφήμισή σας. Οι διαφημίσεις που δεν σχεδιάζονται επαγγελματικά μπορεί να μην αποφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα και πολλές φορές να δώσουν κακή εικόνα της επιχείρησής σας.
Continue Reading

Trending