Επιχειρηματικότητα
Εργάζεσται σε Καταστήματα;

Ως κατάστημα θεωρείται κάθε ανοικτός ή κλειστός τόπος, ο οποίος είναι
προσιτός στο κοινό και στον οποίον γίνονται αγοραπωλησίες ειδών, υλικών,
εμπορευμάτων κλπ.
Η λειτουργία των καταστημάτων είναι ελεύθερη καθ’ όλες τις ώρες και τις
ημέρες της εβδομάδος, πλην της Κυριακής και των αργιών. Σε όλα τα
καταστήματα της χώρας έχει καθιερωθεί η πενθήμερη εβδομαδιαία εργασία με
σαράντα ώρες εργασίας για όλα τα καταστήματα της χώρας, χωρίς εξαίρεση.
Στις επιχειρήσεις δε αυτές, ο εργαζόμενος μπορεί να απασχολείται πέντε
ώρες επιπλέον την εβδομάδα κατά την κρίση του εργοδότου (υπερεργασία) και
αμείβεται με το καταβαλλόμενο ωρομίσθιο κατά 25%. Η ημέρα αναπαύσεως των
εργαζομένων, λόγω του πενθημέρου, καθορίζεται κυλιόμενη, εκτός εάν
ορίζεται διαφορετικά από άλλες διατάξεις ή με ατομική συμφωνία. Οι
μισθωτοί των καταστημάτων που λειτουργούν με διακεκομμένο ωράριο,
δικαιούνται μεσημβρινής αναπαύσεως, η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη
των τριών ωρών. Μετά την λήξη του χρόνου εργασίας, πρέπει να παρέχεται
στον εργαζόμενο συνεχής διακοπή τουλάχιστον δώδεκα ωρών, το οποίο, όμως,
μπορεί να μειώνεται με ΣΣΕ ή με διαιτητική απόφαση.
Κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται τις Κυριακές και τις ημέρες αργίας η λειτουργία
των πρατηρίων υγρών καυσίμων, εστιατορίων, ζαχαροπλαστείων, “μπάρ”,
καφενείων, γαλακτοπωλείων, κυλικείων και συναφών καταστημάτων,
ανθοπωλείων, περιπτέρων και εξομοιουμένων καταστημάτων, φωτογραφείων,
στιλβωτηρίων και αμιγών καταστημάτων λιανικής πωλήσεως ξηρών καρπών.
Επιτρέπεται επίσης η λειτουργία κατά τις Κυριακές και τις ημέρες αργίας,
πλην της Κυριακής του Πάσχα, και κατά τις ώρες 08.00 έως 13.00, άνευ
απασχολήσεως προσωπικού, καταστημάτων πωλήσεως παντός είδους παλαιών
αντικειμένων, εφόσον τα καταστήματα αυτά ευρίσκονται σε τόπους όπου
εθιμικά γίνονται αγοραπωλησίες τέτοιων ειδών.
Κατ’ εξαίρεση, με απόφαση του οικείου νομάρχη, μπορεί να επιτρέπεται η
λειτουργία την Κυριακή και τις ημέρες αργίας ορισμένων καταστημάτων που
εξυπηρετούν την τουριστική κίνηση σε αυστηρά οριοθετούμενες περιοχές δήμων
και κοινοτήτων που έχουν ανακηρυχθεί ως τουριστικοί τόποι, μετά από
σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Τουρισμού και των οικείων Επαγγελματικών
Οργανώσεων εργοδοτών και εργαζομένων του νομού. Αν εντός δέκα (10) ημερών
από της αποστολής της σχετικής προσκλήσεως δεν γνωμοδοτήσουν το Υπουργείο
Τουρισμού και οι παραπάνω φορείς, οι αποφάσεις των νομαρχών εκδίδονται και
χωρίς τη γνώμη τους. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Εργασίας
και Τουρισμού καθορίζεται η λειτουργία καταστημάτων τουριστικών περιοχών
κατά τις Κυριακές και αργίες σε περίπτωση διαφωνίας των ανωτέρω φορέων και
στις περιπτώσεις που οι ρυθμίσεις αφορούν δύο ή περισσοτέρους νομούς. Σε
περίπτωση διαφωνίας των ανωτέρω φορέων η έκδοση αποφάσεων με τις οποίες
καθορίζεται η λειτουργία των καταστημάτων τουριστικών περιοχών κατά τις
Κυριακές και τις αργίες.
Απαγορεύεται κάθε απασχόληση των μισθωτών σε ώρες μη λειτουργίας των
καταστημάτων μέσα ή έξω από τους χώρους τους, καθώς και κάθε συναλλαγή σε
αυτά. Ο χρόνος ενάρξεως της λειτουργίας των καταστημάτων καθορίζεται ανά
κατηγορία καταστημάτων από τον οικείο Εμπορικό Σύλλογο, ενώ ο χρόνος
λήξεως δεν μπορεί να ξεπερνά από Δευτέρα έως Παρασκευή την ώρα 20:00 κατά
την χειμερινή περίοδο και την ώρα 21:00 κατά την θερινή, ενώ τα Σάββατα
και τις δύο περιόδους την 18:00 ώρα. Η καθυστέρηση λήξεως της λειτουργίας
του καταστήματος επί δέκα λεπτά για την εξυπηρέτηση των τελευταίων
πελατών, δεν συνιστά παράβαση του νόμου.
Με απόφαση του Νομάρχη, η οποία εκδίδεται μετά από γνώμη των οικείων
επαγγελματικών σωματείων ή ενώσεων των εργοδοτών και των μισθωτών, εφόσον
βεβαίως υπάρχουν, μπορεί να ορίζεται εκ περιτροπής η διακοπή της
λειτουργίας των καταστημάτων ανά κατηγορίες σε Δήμους, Κοινότητες ή
Περιφέρειες για συνεχές χρονικό διάστημα μέχρι είκοσι ημέρες κατ’ έτος
κατά την διάρκεια της θερινής περιόδου. Με απόφαση, επίσης, του Νομάρχη
καθορίζεται η σειρά της εκ περιτροπής διακοπής της λειτουργίας των
καταστημάτων αυτών.(άρθρο 3 ν.1346/1983).
Καθιερώνεται, σε εθνική κλίμακα, ενιαίο πλαίσιο ωραρίου λειτουργίας των
καταστημάτων κάθε είδους, με εξαίρεση αυτά που αναφέρονται στο άρθρο 42
του ν. 1892/1990 (ΦΕΚ 101 Α) και στο άρθρο 14 του ν 2194/ 1994 (ΦΕΚ 34
Α’). Το ανωτέρω πλαίσιο ωραρίου καθορίζεται για τις καθημερινές ημέρες
μέχρι την 21.00 ώρα και το Σάββατο μέχρι την 20.00 ώρα. Το πλαίσιο ωραρίου
της προηγούμενης μπορεί, ανάλογα με τις συνθήκες και τις ανάγκες της
περιοχής, να παρατείνεται κατά χρόνο σε όλο το νομό ή σε ορισμένη περιοχή
αυτού, με αποφάσεις των οικείων νομαρχιακών συμβουλίων, που δημοσιεύονται
στον ημερήσιο και τοπικό τύπο. Οι αποφάσεις του προηγούμενου εδαφίου
λαμβάνονται ύστερα από γνώμη όλων των κατά περίπτωση ενδιαφερόμενων
οργανώσεων των εργοδοτών και των εργαζομένων, κατά τα προβλεπόμενα στη
σχετική νομοθεσία, που παρέχεται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία είκοσι
(20) ημερών από τη σχετική πρόσκληση. Αν παρέλθει άπρακτη η προθεσμία
αυτή, οι αποφάσεις των νομαρχιακών συμβουλίων εκδίδονται χωρίς την ανωτέρω
γνώμη.
Απο: Επαμεινώνδας Ατσαβές
Το άρθρο μπορεί να βρεθεί στο site: www.dashofer.gr
Επιχειρηματικότητα
Δ.Τ. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ HATZI FILAX GROUP
ME THN AKADHMIA ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

Ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 04/05/2023 με μεγάλη επιτυχία το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «LEADERSHIP SKILLS # Ηγεσία Περιφερειακών Διευθυντών» με εισηγήτρια την κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Founder της Hatzi Filax Group.
Ο κύκλος των σεμιναρίων με στόχο την ανάπτυξη ηγετικών δεξιοτήτων των Περιφερειακών Διευθυντών της αλυσίδας S/Μ ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, διήρκησαν συνολικά 16 ώρες και διεξήχθησαν σε ένα σύγχρονο διαδραστικό περιβάλλον, κάτω από την αιγίδα της ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ.
Ο κ. Γιώργος Κατωπόδης, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ δήλωσε: «Η εκπαίδευση των εργαζομένων μας, και η εξέλιξη και ανάπτυξή τους αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους στόχους της εταιρείας μας. Μέσα από την ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε ένα μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε πολλά και διαφορετικά αντικείμενα στο σύνολο των εργαζομένων μας. Το τελευταίο πρόγραμμα που υλοποιήσαμε για την ανάπτυξη των ηγετικών δεξιοτήτων των Περιφερειακών μας Διευθυντών ενίσχυσε περαιτέρω την πολύ σημαντική αυτή ομάδα στελεχών μας, και βοήθησε στο να πετύχουν τόσο τους εταιρικούς αλλά και τους προσωπικούς στόχους του καθενός». Η κα Σκευοφύλακα ανέφερε: «Είναι μεγάλη μας χαρά να συνεργαζόμαστε με την ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΟΣ και να συμμετέχουμε στην δημιουργία ηγετικών στελεχών στην πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρία του λιανεμπορίου. Το αποτύπωμά μας είναι η δημιουργία στελεχών που πετυχαίνουν την μετάβαση στην εποχή της «Βιομηχανίας 4.0» έχοντας ως στόχο να ηγούνται σε αποτελεσματικές ομάδες».
Επιχειρηματικότητα
Lifeskills: Άνοιξαν οι αιτήσεις συμμετοχής στα συναρπαστικά Hackathons κοινωνικής επιχειρηματικότητας

Τρία συναρπαστικά διήμερα καινοτομίας, συνεργασίας και κοινωνικής επιχειρηματικότητας θα διοργανωθούν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και διαδικτυακά
Τα Lifeskills Hackathons αποτελούν ευκαιρία για νέους ανθρώπους με διάθεση να συνεργαστούν με τις κοινωνικές επιχειρήσεις για να αναπτύξουν/βελτιώσουν ένα προϊόν/μία υπηρεσία που θα συμβάλει στην αντιμετώπιση μίας κοινωνικής πρόκλησης.
Οι συμμετέχοντες θα διεκδικήσουν χρηματικό έπαθλο αξίας €2000 για την υλοποίηση της ιδέας τους
‘Έπαθλα για τις νικήτριες ομάδες
Αθήνα, 16 Μαΐου 2023. Στο πλαίσιο του επιτυχημένου προγράμματος Life Skills, που εκπονείται από το British Council με χρηματοδότηση της HSBC, το British Council καλεί όλους τους νέους 18-30 ετών να λάβουν μέρος στην μοναδική διοργάνωση των Lifeskills Ηackathons. Η διοργάνωση αποτελεί μια ευκαιρία για τους νέους ανθρώπους με διάθεση για καινοτομία και κοινωνική αλλαγή να συνεργαστούν, να δημιουργήσουν και να επηρεάσουν θετικά την κοινωνία.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε ένα από τα τρία συναρπαστικά διήμερα που θα διοργανωθούν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη αλλά και διαδικτυακά για να μην τα χάσει κανείς από όπου και αν βρίσκεται σε όλη την Ελλάδα.
Στόχος των Lifeskills Ηackathons είναι να αποτελέσουν μία συμμετοχική διαδικασία μάθησης και σχεδιασμού. Νέα άτομα και κοινωνικές επιχειρήσεις θα συνεργαστούν προκειμένου να δημιουργηθούν νέα ή βελτιωμένα προϊόντα/υπηρεσίες, τα οποία θα προσφέρουν μια εμπειρία γνώσης, δικτύωσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων για τους νέους ενώ παράλληλα θα ενισχύσουν την οικονομική βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και θα αυξήσουν τον κοινωνικό τους αντίκτυπο.
Τι θα συμβεί κατά την διάρκεια των Hackathons
Σε κάθε hackathon θα δημιουργηθούν πέντε ομάδες, κάθε μία από τις οποίες θα αποτελείται από μια κοινωνική επιχείρηση και έως πέντε νέα άτομα. Οι ομάδες θα σχηματιστούν την πρώτη ημέρα και στη συνέχεια με την υποστήριξη των μεντόρων και των συντονιστ(-ρι)ών θα αναπτύξουν/βελτιώσουν ένα προϊόν/μία υπηρεσία που θα συμβάλει στην αντιμετώπιση μίας κοινωνικής πρόκλησης.
Στο τέλος κάθε hackathon, οι ομάδες θα κληθούν να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους στην κριτική επιτροπή και να διεκδικήσουν χρηματικό έπαθλο αξίας €2000 για να δουλέψουν περαιτέρω στην υλοποίηση της πρότασής τους ως ομάδα. Επιπλέον, οι νέες/-οι, που θα είναι μέλη της νικητήριας ομάδας θα κερδίσουν μία δωροκάρτα αξίας €100 από κοινωνικές επιχειρήσεις.
Τα νέα άτομα που θα συμμετέχουν στα Lifeskills Hackathons θα διευρύνουν τους γνωσιακούς τους ορίζοντες μέσα από μία διαδραστική, εκπαιδευτική, συμμετοχική διαδικασία, που τους δίνει τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με την κοινωνική οικονομία και το marketing και να αναπτύξουν δεξιότητες που σχετίζονται με την ομαδικότητα, την επικοινωνία, τη διαχείριση χρόνου και την οργάνωση.
Ημερομηνίες Διεξαγωγής των Hackathons
• Αθήνα – Παρασκευή 26 Μαΐου, 13.00-20.00 & Σάββατο 27 Μαΐου, 10.00-18.00
• Διαδικτυακά – Παρασκευή 9 Ιουνίου, 13.00-20.00 και Σάββατο 10 Ιουνίου, 10.00-18.00
• Θεσσαλονίκη – Παρασκευή 16 Ιουνίου, 13.00-20.00 και Σάββατο 17 Ιουνίου, 10.00-18.00
Για να λάβετε μέρος σε ένα από τα παραπάνω Lifeskills Ηackathons παρακαλούμε συμπληρώστε την αντίστοιχη φόρμα συμμετοχής παρακάτω έως την Κυριακή 21 Μαΐου 2023, 23.59:
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Βικτωρία Κυριάκη στο [email protected]
Σχετικά με το British Council
Το British Council λειτουργεί στην Ελλάδα από το 1939, παρέχοντας ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και δραστηριοτήτων, και τα γραφεία μας βρίσκονται στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Συνεργαζόμαστε με πολλούς οργανισμούς της Ελλάδας – Υπουργεία, πανεπιστήμια, ακαδημαϊκά και ερευνητικά ιδρύματα, σχολεία, μη κυβερνητικούς και πολιτισμικούς οργανισμούς τόσο του δημοσίου όσο και του ιδιωτικού τομέα.
Το έργο μας στον τομέα της κοινωνίας βοηθά στη δημιουργία ενός κλίματος όπου πολίτες και θεσμοί θα είναι σε θέση να συνεισφέρουν σε μια κοινωνία ευημερούσα, ανοιχτή και χωρίς διακρίσεις, και έχει στόχο να συνδέσει τα τοπικά μας ζητήματα με αντίστοιχα διεθνή θέματα – από την κοινωνική δράση, ως τα θέματα που αφορούν τη διαφορετικότητα και τους νέους.
Πραγματοποιούμε προγράμματα σε συνεργασία με τοπικούς και διεθνείς οργανισμούς που μας παρέχουν εμπειρογνωμοσύνη σε περιοχές όπως η νεανική και η κοινωνική επιχειρηματικότητα, οι ίσες ευκαιρίες και η διαφορετικότητα, η μετανάστευση, η κοινωνική ένταξη και η ενεργή συμμετοχή στην κοινωνία των πολιτών.
Σχετικά με το Life Skills
Tο «Life Skills» είναι ένα πρόγραμμα επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης των νέων που διοργανώνεται από το British Council με χρηματοδότηση της HSBC.
Σκοπός του έργου είναι να εξελίξει τις επαγγελματικές προοπτικές των νέων (18 έως 30 ετών) που βρίσκονται είτε εκτός εκπαίδευσης, απασχόλησης ή κατάρτισης είτε που επιθυμούν μια θετική αλλαγή σταδιοδρομίας, ώστε να διεκδικήσουν ένα καλύτερο μέλλον.
Το «Life Skills» φιλοδοξεί να επιφέρει πραγματικό αντίκτυπο στην ελληνική κοινωνία, προωθώντας την εργασία σε φορείς κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας ή σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις με κοινωνικό αντίκτυπο, ως εναλλακτική και χωρίς αποκλεισμούς επιλογή καριέρας, για την καταπολέμηση της νεανικής ανεργίας.
Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί μέσω της διεξαγωγής δύο κύκλων πρακτικής άσκησης σε κοινωνικές επιχειρήσεις ή επιχειρήσεις με κοινωνικό αποτύπωμα σε όλη τη χώρα.
Παράλληλα, θα διενεργηθούν εκπαιδευτικά εργαστήρια, ενώ οι συμμετέχοντες θα έχουν επίσης την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε «Start-up Bootcamps» ώστε να δοκιμάσουν στην πράξη τις επαγγελματικές ιδέες τους.
Το πρόγραμμα προσφέρεται χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
Επιχειρηματικότητα
Online ημερίδα «Έλλειψη ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία: Παρουσίαση και συζήτηση αποτελεσμάτων έρευνας»

Ευκαιρία για την καταγραφή και τη βελτίωση των συνθηκών που επικρατούν στον αγροτικό τομέα
H ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης στον ελληνικό αγροτικό τομέα και η διερεύνηση των αιτιών της έλλειψης ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία ήταν οι στόχοι που επιτεύχθηκαν στο πλαίσιο της online ημερίδας με θέμα «Έλλειψη ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία: Παρουσίαση και συζήτηση αποτελεσμάτων έρευνας».
Η διαδικτυακή ημερίδα πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 25 Απριλίου με live μετάδοση στο Facebook του skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα και στο διαδικτυακό κανάλι STENT.
Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας, που διεξήχθη από το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή και το Perrotis College, πραγματοποιήθηκε από τον κύριο Αθανάσιο Φαλάρα, Υποψήφιο Διδάκτορα στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Adjunct Lecturer στο Perrotis College.
Σύμφωνα με την έρευνα, παράγοντες που ενισχύουν την έλλειψη ενδιαφέροντος είναι, μεταξύ άλλων, η δυσκολία της εργασίας, οι ασταθείς καιρικές συνθήκες, ο μεγάλος φόρτος εργασίας, οι μέτριες συνθήκες εργασίας, η επαγγελματική αβεβαιότητα, η μέτρια προοπτική εξέλιξης και το μικρό ενδιαφέρον της πολιτείας να ενισχύσει τους αγρότες. Από την έρευνα προκύπτει μάλιστα πως οι αγρότες είναι «μέτρια ικανοποιημένοι» από την εργασία τους.
Στο πάνελ της συζήτησης συμμετείχαν εκπρόσωποι θεσμικών φορέων στον αγροτικό τομέα, οι οποίοι σχολίασαν τα αποτελέσματα της έρευνας αλλά και τοποθετήθηκαν σχετικά με το την έλλειψη ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία. Πιο συγκεκριμένα, οι ομιλητές που τίμησαν με την παρουσία τους την ημερίδα ήταν ο κύριος Αθανάσιος Κελμάγερ, Πρόεδρος Αγροτικού Ανθοκομικού Συνεταιρισμού Αθηνών, ο κύριος Χρήστος Γιαννακάκης, Αντιπρόεδρος Εθνικής Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών, ο κύριος Χρήστος Τσοπάνος, Αντιπρόεδρος Συνδέσμου Ελληνικής Κτηνοτροφίας, και η κυρία Μάγδα Κοντογιάννη, Γραμματέας Κτηνοτροφικού Συλλόγου Περιφέρειας Αττικής «Άγιος Γεώργιος».
Συνοπτικά, ο κύριος Χρήστος Γιαννακάκης, Αντιπρόεδρος Εθνικής Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών, τόνισε πως η ενασχόληση με τον αγροτικό τομέα είναι μια δύσκολη και κουραστική δουλειά και εξέφρασε την ανάγκη να αναπτυχθεί ο μηχανολογικός εξοπλισμός των αγροτών ώστε να μειωθούν οι ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό. Σε άλλο σημείο, εξέφρασε την άποψη πως αρκετοί Έλληνες δεν εργάζονται στον συγκεκριμένο τομέα για να μη χάσουν το επίδομα αλληλεγγύης και επεσήμανε πως χρειάζεται καλή οργάνωση ώστε τα κενά στο εργατικό δυναμικό να τα καλύψουν μετανάστες, όπου χρειάζεται. Ο Αντιπρόεδρος Συνδέσμου Ελληνικής Κτηνοτροφίας, ο κύριος Χρήστος Τσοπάνος επεσήμανε, μεταξύ άλλων, πως οι μισθοί στην Αγγλία είναι πολύ μεγαλύτεροι και πως οι μετανάστες, μόλις γίνουν νόμιμοι στην Ελλάδα, φεύγουν για εκεί. Επίσης, υποστήριξε πως, ακόμα και αν οι αγρότες προμηθευθούν και άλλα μηχανήματα, πάντα θα υπάρχει ανάγκη για εργατικά χέρια. Ο κύριος Αθανάσιος Κελμάγερ, Πρόεδρος Αγροτικού Ανθοκομικού Συνεταιρισμού Αθηνών, αφού υποστήριξε πως ουσιαστικά δεν υπάρχει ανεργία στην Ελλάδα, τόνισε πως ο αγροτικός τομέας αυτή τη στιγμή έχει ανάγκη από εργατικά χέρια. Ακόμη, σημείωσε πως πριν από 15 χρόνια απασχολούνταν πολλοί Ινδοί εργάτες, ενώ τώρα έχουν απομείνει στον τομέα εργάτες από το Πακιστάν και τα Βαλκάνια. Η συζήτηση ολοκληρώθηκε με την τοποθέτηση της κυρίας Μάγδας Κοντογιάννη, η οποία τόνισε τα προβλήματα που έχουν οι Έλληνες επιχειρηματίες αγρότες όταν προσλαμβάνουν αλλοδαπούς εργάτες. Όπως υποστήριξε, είναι δύσκολο να εκπαιδευτούν, ενώ υπάρχουν και άλλα προβλήματα, όπως η γλώσσα και η θρησκεία, ενώ σημείωσε πως τα περιθώρια κέρδους είναι μικρά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ενδιαφέρον του κοινού που παρακολούθησε την ημερίδα και η δυνατότητα ελεύθερης έκφρασης όλων των απόψεων προκάλεσαν αρκετά σχόλια και προτάσεις για εξομάλυνση των συνθηκών ενασχόλησης με την ελληνική γεωργία.
Την online ημερίδας «Έλλειψη ενδιαφέροντος ενασχόλησης με τη γεωργία: Παρουσίαση και συζήτηση αποτελεσμάτων έρευνας» συντόνισε ο κύριος Δημήτριος Μιχαηλίδης, Δημοσιογράφος Αγρονέα.
Η συγκεκριμένη ημερίδα αποτελεί μια ευκαιρία για την καταγραφή των δύσκολων συνθηκών που επικρατούν στον αγροτικό τομέα, προσπαθώντας με επίσημα στοιχεία να αναδείξει τα προβλήματα που υποβόσκουν, επισημαίνοντας τα αναγκαία επόμενα βήματα για τη βελτίωση της κατάστασης.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τη Facebook σελίδα του skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα και να παρακολουθήσετε την ημερίδα πατώντας εδώ.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:
Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, 210 9730280 (εσωτ. 219), [email protected]
-
Τουρισμός
Δήλωση του Προέδρου της ΠΟΞ κ. Γρηγόρη Τάσιου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Μαρία Οικονομάκου: “Όραμα της η Δημιουργία”
-
Τουρισμός
Η Ελευσίνα αποκτά διεθνή ακτινοβολία.
-
Τουρισμός
Με επιτυχία και εποικοδομητική συζήτηση ολοκληρώθηκε το 12ο
Διεπιστημονικό Συνέδριο στο Καστελλόριζο -
Τουρισμός
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τουρισμού «Global Birdfair» του Λέστερ
-
Επιχειρηματικότητα
Η HATZI FILAX GROUP ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
ΤΗΣ «ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε.» -
Lifestyle
1ο Φεστιβάλ, Παιδί, Διατροφή και Περιβάλλον με θέμα «Η Υγεία του Πλανήτη… περνάει μέσα από το πιάτο μας».
-
Επιχειρηματικότητα
«Διαχείριση Χρόνου» στα Super Market ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ από την Hatzi Filax Group