Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Εργάζεσται σε Καταστήματα;

Ως κατάστημα θεωρείται κάθε ανοικτός ή κλειστός τόπος, ο οποίος είναι
προσιτός στο κοινό και στον οποίον γίνονται αγοραπωλησίες ειδών, υλικών,
εμπορευμάτων κλπ.

Η λειτουργία των καταστημάτων είναι ελεύθερη καθ’ όλες τις ώρες και τις
ημέρες της εβδομάδος, πλην της Κυριακής και των αργιών. Σε όλα τα
καταστήματα της χώρας έχει καθιερωθεί η πενθήμερη εβδομαδιαία εργασία με
σαράντα ώρες εργασίας για όλα τα καταστήματα της χώρας, χωρίς εξαίρεση.
Στις επιχειρήσεις δε αυτές, ο εργαζόμενος μπορεί να απασχολείται πέντε
ώρες επιπλέον την εβδομάδα κατά την κρίση του εργοδότου (υπερεργασία) και
αμείβεται με το καταβαλλόμενο ωρομίσθιο κατά 25%. Η ημέρα αναπαύσεως των
εργαζομένων, λόγω του πενθημέρου, καθορίζεται κυλιόμενη, εκτός εάν
ορίζεται διαφορετικά από άλλες διατάξεις ή με ατομική συμφωνία. Οι
μισθωτοί των καταστημάτων που λειτουργούν με διακεκομμένο ωράριο,
δικαιούνται μεσημβρινής αναπαύσεως, η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη
των τριών ωρών. Μετά την λήξη του χρόνου εργασίας, πρέπει να παρέχεται
στον εργαζόμενο συνεχής διακοπή τουλάχιστον δώδεκα ωρών, το οποίο, όμως,
μπορεί να μειώνεται με ΣΣΕ ή με διαιτητική απόφαση.

Κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται τις Κυριακές και τις ημέρες αργίας η λειτουργία
των πρατηρίων υγρών καυσίμων, εστιατορίων, ζαχαροπλαστείων, «μπάρ»,
καφενείων, γαλακτοπωλείων, κυλικείων και συναφών καταστημάτων,
ανθοπωλείων, περιπτέρων και εξομοιουμένων καταστημάτων, φωτογραφείων,
στιλβωτηρίων και αμιγών καταστημάτων λιανικής πωλήσεως ξηρών καρπών.
Επιτρέπεται επίσης η λειτουργία κατά τις Κυριακές και τις ημέρες αργίας,
πλην της Κυριακής του Πάσχα, και κατά τις ώρες 08.00 έως 13.00, άνευ
απασχολήσεως προσωπικού, καταστημάτων πωλήσεως παντός είδους παλαιών
αντικειμένων, εφόσον τα καταστήματα αυτά ευρίσκονται σε τόπους όπου
εθιμικά γίνονται αγοραπωλησίες τέτοιων ειδών.

Κατ’ εξαίρεση, με απόφαση του οικείου νομάρχη, μπορεί να επιτρέπεται η
λειτουργία την Κυριακή και τις ημέρες αργίας ορισμένων καταστημάτων που
εξυπηρετούν την τουριστική κίνηση σε αυστηρά οριοθετούμενες περιοχές δήμων
και κοινοτήτων που έχουν ανακηρυχθεί ως τουριστικοί τόποι, μετά από
σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Τουρισμού και των οικείων Επαγγελματικών
Οργανώσεων εργοδοτών και εργαζομένων του νομού. Αν εντός δέκα (10) ημερών
από της αποστολής της σχετικής προσκλήσεως δεν γνωμοδοτήσουν το Υπουργείο
Τουρισμού και οι παραπάνω φορείς, οι αποφάσεις των νομαρχών εκδίδονται και
χωρίς τη γνώμη τους. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Εργασίας
και Τουρισμού καθορίζεται η λειτουργία καταστημάτων τουριστικών περιοχών
κατά τις Κυριακές και αργίες σε περίπτωση διαφωνίας των ανωτέρω φορέων και
στις περιπτώσεις που οι ρυθμίσεις αφορούν δύο ή περισσοτέρους νομούς. Σε
περίπτωση διαφωνίας των ανωτέρω φορέων η έκδοση αποφάσεων με τις οποίες
καθορίζεται η λειτουργία των καταστημάτων τουριστικών περιοχών κατά τις
Κυριακές και τις αργίες.

Απαγορεύεται κάθε απασχόληση των μισθωτών σε ώρες μη λειτουργίας των
καταστημάτων μέσα ή έξω από τους χώρους τους, καθώς και κάθε συναλλαγή σε
αυτά. Ο χρόνος ενάρξεως της λειτουργίας των καταστημάτων καθορίζεται ανά
κατηγορία καταστημάτων από τον οικείο Εμπορικό Σύλλογο, ενώ ο χρόνος
λήξεως δεν μπορεί να ξεπερνά από Δευτέρα έως Παρασκευή την ώρα 20:00 κατά
την χειμερινή περίοδο και την ώρα 21:00 κατά την θερινή, ενώ τα Σάββατα
και τις δύο περιόδους την 18:00 ώρα. Η καθυστέρηση λήξεως της λειτουργίας
του καταστήματος επί δέκα λεπτά για την εξυπηρέτηση των τελευταίων
πελατών, δεν συνιστά παράβαση του νόμου.

Με απόφαση του Νομάρχη, η οποία εκδίδεται μετά από γνώμη των οικείων
επαγγελματικών σωματείων ή ενώσεων των εργοδοτών και των μισθωτών, εφόσον
βεβαίως υπάρχουν, μπορεί να ορίζεται εκ περιτροπής η διακοπή της
λειτουργίας των καταστημάτων ανά κατηγορίες σε Δήμους, Κοινότητες ή
Περιφέρειες για συνεχές χρονικό διάστημα μέχρι είκοσι ημέρες κατ’ έτος
κατά την διάρκεια της θερινής περιόδου. Με απόφαση, επίσης, του Νομάρχη
καθορίζεται η σειρά της εκ περιτροπής διακοπής της λειτουργίας των
καταστημάτων αυτών.(άρθρο 3 ν.1346/1983).

Καθιερώνεται, σε εθνική κλίμακα, ενιαίο πλαίσιο ωραρίου λειτουργίας των
καταστημάτων κάθε είδους, με εξαίρεση αυτά που αναφέρονται στο άρθρο 42
του ν. 1892/1990 (ΦΕΚ 101 Α) και στο άρθρο 14 του ν 2194/ 1994 (ΦΕΚ 34
Α’). Το ανωτέρω πλαίσιο ωραρίου καθορίζεται για τις καθημερινές ημέρες
μέχρι την 21.00 ώρα και το Σάββατο μέχρι την 20.00 ώρα. Το πλαίσιο ωραρίου
της προηγούμενης μπορεί, ανάλογα με τις συνθήκες και τις ανάγκες της
περιοχής, να παρατείνεται κατά χρόνο σε όλο το νομό ή σε ορισμένη περιοχή
αυτού, με αποφάσεις των οικείων νομαρχιακών συμβουλίων, που δημοσιεύονται
στον ημερήσιο και τοπικό τύπο. Οι αποφάσεις του προηγούμενου εδαφίου
λαμβάνονται ύστερα από γνώμη όλων των κατά περίπτωση ενδιαφερόμενων
οργανώσεων των εργοδοτών και των εργαζομένων, κατά τα προβλεπόμενα στη
σχετική νομοθεσία, που παρέχεται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία είκοσι
(20) ημερών από τη σχετική πρόσκληση. Αν παρέλθει άπρακτη η προθεσμία
αυτή, οι αποφάσεις των νομαρχιακών συμβουλίων εκδίδονται χωρίς την ανωτέρω
γνώμη.

Απο: Επαμεινώνδας Ατσαβές

Το άρθρο μπορεί να βρεθεί στο site: www.dashofer.gr

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Hμερίδες JobDay 45+ ετών και JobDay Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τη συμμετοχή του Coaching & Mentoring Ελλάδας – HCCMA

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 25 Ιανουαρίου η συμμετοχή του Συλλόγου Συμβουλευτικής Coaching & Mentoring Ελλάδας – HCCMA στις ημερίδες  JobDay 45+ ετών και JobDay Τουρισμού Θεσσαλονίκης του Skywalker  που πραγματοποιήθηκαν 21 και 22 Ιανουαρίου 2020,  στο «Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης», στη Θεσσαλονίκη.

Στις ημερίδες συμμετείχαν υποψήφιοι εργαζόμενοι με ηλικία άνω των 45 ετών, υποψήφιοι που ενδιαφέρονται να εργαστούν στο χώρο του τουρισμού, εκπρόσωποι εταιρειών από διαφορετικούς κλάδους, υπεύθυνοι τμημάτων HR, φοιτητές, άνεργοι, εργαζόμενοι και εξειδικευμένοι επαγγελματίες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε εργαστήρια, να λάβουν επαγγελματική φωτογράφηση, συμβουλές από ειδικούς για τα εργασιακά τους δικαιώματα και ατομικές συνεδρίες coaching, συμβουλευτικής και mentoring από τον HCCMA.

Υλοποιήθηκαν πάνω από 120 ώρες ατομικών συνεδριών, επωφελήθηκαν πάνω από 200 υποψήφιοι εργαζόμενοι ή εν δυνάμει νέοι επιχειρηματίες. Τα καταξιωμένα, εξειδικευμένα, πιστοποιημένα και έμπειρα μέλη του HCCMA προσέφεραν απλόχερα και με χαρά τις υπηρεσίες τους, δίνοντας στους υποψηφίους στήριξη, ελπίδα, αισιοδοξία, προβληματισμούς αλλά και τρόπους για να βρουν απαντήσεις σε ερωτήματα, αμφιβολίες, ενδοιασμούς και μια άλλη οπτική,  ώστε να οδηγηθούν στην εργασία που τους ικανοποιεί και καλύπτει τις ανάγκες τους.

Ο αρχικός σκοπός των ημερίδων ήταν να έρθουν σε άμεση επαφή εργαζόμενοι και εργοδότες, οι υποψήφιοι να λάβουν κατάλληλα εφόδια για να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους ή να βρουν μια νέα θέση εργασίας επιτεύχθηκε με την πολυπληθή συμμετοχή να κερδίζει τις εντυπώσεις.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Σε τροχιά επιτάχυνσης 12 νέες ομάδες στον 10o κύκλο του OK!Thess

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου το Bootcamp του OK!Thess στο οποίο ξεχώρισαν 12 ομάδες με πρωτότυπες καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες. Οι ομάδες αυτές θα παρακολουθήσουν το πλήρες πρόγραμμα επιτάχυνσης και θα λάβουν υποστήριξη για την ανάπτυξη και προώθηση της start-up τους.  

Την ιδέα και το επιχειρηματικό τους μοντέλο παρουσίασαν στο pitching event και στην επιτροπή αξιολόγησης, 17 από τις 23 ομάδες που συμμετείχαν στο Bootcamp διεκδικώντας μια θέση στον 10ο κύκλο επιτάχυνσης. Πρόκειται για ομάδες με καινοτόμες ιδέες στα πεδία του τουρισμού, της ασφάλισης, του agrotech, του e-commerce, της πληροφορικής και άλλων κλάδων τεχνολογίας. 

Κατά τη διάρκεια του Bootcamp, της εντατικής εκπαίδευσης 25 ωρών, τα μέλη του Κέντρου Εθελοντών Μάνατζερ (ΚΕΜΕΛ) μαζί με τους start-up coaches του OK!Thess εισήγαγαν τους συμμετέχοντες σε μια ειδική μεθοδολογία επιχειρηματικού μοντέλου (Lean startup methodology).

Η κριτική επιτροπή που βαθμολόγησε τις ομάδες αποτελούνταν από εκπροσώπους των φορέων της Θεσσαλονίκης που συμμετέχουν στο εγχείρημα του OK!Thess (οικοσύστημα καινοτομίας), καταξιωμένους ακαδημαϊκούς, επιστήμονες και επαγγελματίες με εξειδίκευση και επαγγελματική εμπειρία στον τομέα της καινοτομίας και των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, στην κριτική επιτροπή συμμετείχαν εκπρόσωποι από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, την Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος, τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων, τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος και το Κέντρο Επιχειρηματικής και Πολιτιστικής Ανάπτυξης.

Για τις 12 ομάδες που πέρασαν στην επόμενη φάση το ταξίδι και η εμπειρία συνεχίζεται καθώς μπαίνουν σε τροχιά επιτάχυνσης. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Απρίλιο θα  παρακολουθήσουν ένα εντατικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με εξειδικευμένα εργαστήρια/ masterclasses, εβδομαδιαίο coaching από έμπειρα στελέχη και mentoring από κορυφαίους επιχειρηματίες της περιοχής, προκειμένου να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη νεοφυή επιχειρηματικότητα. 

Στόχος του OK!Thess είναι να εμπνεύσει, να στηρίξει και να ενώσει νέους επιχειρηματίες, επαγγελματίες, ερευνητές και φοιτητές στα πρώτα τους βήματα στην νεοφυή επιχειρηματικότητα.  

 

Οι ομάδες που εντάσσονται στον 10ο κύκλο επιτάχυνσης του OK!Thess είναι: 

    1. iQBuilding: Μια πλατφόρμα επαυξημένης ηλεκτρονικής διαχείρισης συντήρησης (Enhanced Computerized Maintenance Management Software) για να βοηθήσει ιδιοκτήτες, διευθυντές και τεχνικούς όλων των κλάδων της οικονομίας να λύσουν προβλήματα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και συντήρησης εξοπλισμού. 
    2. Coolaborate: Με αλγόριθμους βελτιστοποίησης δρομολόγησης και τεχνολογίες μετατροπής κειμένου σε ομιλία και το αντίστροφο η Coolaborate βοηθάει τις εταιρείες που διαθέτουν στόλο οχημάτων να ελαχιστοποιήσουν την εκπαίδευση καινούργιων οδηγών, να βελτιώσουν το χρόνο δρομολόγησης και να διευκολύνουν την επικοινωνία στο δρόμο ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού. 
    3. LaMedusaStore: Μία σύγχρονη ηλεκτρονική πλατφόρμα για να βοηθήσει τις πιο ενδιαφέρουσες και μοντέρνες ελληνικές εταιρείες στο χώρο της μόδας, του design και της γαστρονομίας, να αναδειχτούν και να προωθήσουν τη δουλειά τους σε νέα κοινά με αρωγό την τεχνολογία και το marketing.
    4. Donkey: Μια διαδικτυακή πλατφόρμα διασύνδεσης υπηρεσιών logistics βασιζόμενη σε ταξιδιωτικές μετακινήσεις, η οποία θα βοηθά τους εν δυνάμει αποστολείς πακέτων να αποστέλλουν αγαθά σε επιθυμητούς προορισμούς μέσω των αντίστοιχων ταξιδιωτών γρηγορότερα και φθηνότερα αλλά και με χρηματικό όφελος για τους ταξιδιώτες.
    5. Dinein: Μία πλατφόρμα διανομής φαγητού για να βοηθήσει τα καταστήματα εστίασης να αυξήσουν τις πωλήσεις τους με μειωμένο κόστος μέσω ενός δικτύου διαμοιραζόμενων διανομέων.
    6. AgroU: Μια εφαρμογή η οποία θα ενημερώνει τους αγρότες σε ποια περιοχή και σε πόση ποσότητα υπάρχουν διαθέσιμα προϊόντα. Έτσι θα δημιουργείται μια διαδρομή που θα συλλέγει το φορτίο από διάφορους αγρότες για να μπορούν να εξάγουν τα προϊόντα τους πιο εύκολα. Παράλληλα μέσα από την εφαρμογή θα γίνεται δια βίου εκπαίδευση στους Έλληνες αγρότες που δεν διαθέτουν αυτή τη δυνατότητα. 
    7. Pet Heaven: Ένα κοιμητήριο ζώων συντροφιάς στον νομό Θεσσαλονίκης, το οποίο θα αναλαμβάνει την μεταφορά και ταφή των μικρών μας φίλων.
    8. Astone: Λειτουργικά και αισθητικά προϊόντα από ρούχα και παπούτσια μέχρι αδιάβροχα και τσάντες φτιαγμένα από ανακυκλωμένα πετρώματα που στόχο έχουν να μετατρέπουν τα απόβλητα σε προϊόντα καθημερινής χρήσης. 
    9. foodality: Διαχείριση γευμάτων σε μπουφέ ώστε οι ταξιδιώτες ή διαμένοντες σε ξενοδοχειακά καταλύματα να απολαμβάνουν ανώτερη ποιότητα ελαχιστοποιώντας τις σπατάλες σε περιβαλλοντικό και οικονομικό επίπεδο.
    10. ReNew: Ένα support decision system για να βοηθήσει εταιρείες και ιδιώτες που διαχειρίζονται αιολικά πάρκα να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τους πόρους τους με τη χρήση των προβλέψεων της παραγωγής ενέργειας που παρέχονται από το σύστημά αξιοποιώντας δορυφορικά δεδομένα και τεχνητή νοημοσύνη.
    11. Travel2Fit: Υπηρεσίες ταξιδιωτικής έμπνευσης με χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης για τον κλάδο του τουρισμού. Στόχο έχουν να βοηθήσουν κατά κύριο λόγο τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να προτείνουν γρήγορα και εξατομικευμένα ταξιδιωτικούς προορισμούς που καλύπτουν απόλυτα τις ανάγκες κάθε ενδιαφερόμενου ταξιδιώτη.

 

  • EROS: Ένα λογισμικό που επιτρέπει τις ασφαλιστικές εταιρίες να εκτιμήσουν την πιθανότητα πλημμύρας με την χρήση δορυφορικών δεδομένων σε οποιαδήποτε γεωγραφική τοποθεσία προκειμένου να κάνουν καλύτερη διαχείριση ρίσκου.

 

 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Δύο εντατικά bootcamps από το Youthnest στους χώρους της ΔΕΘ

Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει.

 

2 σύντομα αλλά εντατικά bootcamps έρχονται να αλλάξουν τον τρόπο που αντιμετωπίζετε την εργασία σας! Ο σχεδιασμός υπηρεσιών και ο σχεδιασμός ενός έργου αποτελούν τον πυρήνα της εργασίας όλων μας. Ο ΣΩΣΤΟΣ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ σχεδιασμός τους όμως κρίνουν το αποτέλεσμα!

Τι εννοούμε με τον όρο “υπηρεσία’’; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κρύβεται πίσω από μια επιτυχημένη υπηρεσία; Ένα φροντιστήριο, ένα εστιατόριο, ένα ξενοδοχείο, ένα e-shop, μια online παραγγελία, ένα σύστημα delivery, ένα γραφείο marketing, αποτελούν παραδείγματα διαφορετικών υπηρεσιών.

Τι εννοούμε με τον όρο “project’’; Μια πώληση, μια εκδήλωση, ένα κατάστημα, μια εργασία για τη σχολή, ακόμα και μια σημαντική συνάντηση, αποτελούν όλα πτυχές ενός project.

Τα δύο Bootcamp που σχεδίασε το Youthnest για εσάς αποτελούν μια ολοκληρωμένη και διαδραστική εκπαίδευση 2 ημερών, η οποία θα σας μάθει όλες τις αρχές του σωστού σχεδιασμού μιας υπηρεσίας (service design) και τις αρχές εκτέλεσης ενός σωστού project (έργου).

 Σε ποιους απευθύνονται

Ανεξαρτήτως ενασχόλησης ή αντικειμένου σπουδών, το εργαστήριο απευθύνεται σε επαγγελματίες του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, νέους επιχειρηματίες, start-upers, φοιτητές και γενικότερα σε όποιον επιθυμεί να να εξελίξει τις εργασιακές του δεξιότητες πάνω στη διαχείριση ενός έργου ή στον σχεδιασμό σωστών υπηρεσιών.

 

  • Γιατί να πάρετε μέρος στο Bootcamp “Service Design for all’’:

 

Στο Youthnest κάνουμε την καινοτομία προσιτή και κατανοητή σε όλους μέσα από την προώθηση των πιο σύγχρονων εργαλείων. Μέσα στο εργαστήριο “Service Design for all” θα μάθετε:

  • Παραδείγματα επιτυχημένων υπηρεσιών (π.χ. Νetflix)
  • Να αντιλαμβάνεστε ολιστικά την υπηρεσίας σας αλλά και να αναγνωρίζετε τα διακριτά μέρη της υπηρεσίας που παρέχετε
  • Να “μπαίνετε στη θέση” του χρήστη της υπηρεσίας σας και να αναγνωρίζετε τη διάθεση του
  • Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιτυχία υπηρεσία σας
  • Πώς να οργανώνετε τις ροές εργασίας
  • Πώς να επικοινωνείτε σωστά τις παροχές που προσφέρει η υπηρεσία σας
  • Επιπλέον πηγές, όπως βιβλία, online courses, video κ.λπ.
  • Θα επενδύσετε στον εαυτό σας και στην καριέρα σας μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον
  • Θα ζήσετε ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβετε άμεσο   feedback και να συζητήσετε τους προβληματισμούς σας
  • Θα δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσάς

Πρόγραμμα Bootcamp “Service Design for all’’:

Τετάρτη 12/02

18:00-18:30 Εισαγωγή στο σχεδιασμό υπηρεσιών

18:30-19:30 Η δομή μιας σωστής υπηρεσίας (Service Design)

19:30-20:00 Πώς σχεδιάζετε μια υπηρεσία με βάση τις ανάγκες σας

20:00-21:00 Η προσέγγιση του χρήστη της υπηρεσίας σας (User research)

 

Πέμπτη 13/02

18:00-18:30 Το ταξίδι του χρήστη σας (User Journey)

18:30-19:30 Ανάλυση των πτυχών της υπηρεσίας (Service Blueprint)

19:30-20:30 Δοκιμές και βελτιώσεις της υπηρεσίας σας (Prototyping)

20:30-21:00 Θεωρία και κλείσιμο

 

 

  • Γιατί να πάρετε μέρος στο Bootcamp “Project Management for all’’:

 

Μέσα στο εργαστήριο “Project Management for all” θα μάθετε:

  • Τη δομή ενός σωστού και επιτυχημένου project
  • Τις έννοιες που καθορίζουν ένα επιτυχημένο project (milestones, scope, gantt chart κ.λπ.)
  • Διαχείριση κρίσεων μέσα στο project
  • Δεξιότητες (skills) που απαιτούνται από έναν επιτυχημένο project manager 
  • Πρακτικά online εργαλεία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις την επόμενη μέρα στον εργασιακό σου χώρο
  • Θα επενδύσετε στον εαυτό σας και στην καριέρα σας μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον
  • Θα ζήσετε ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβετε άμεσο   feedback και να συζητήσετε τους προβληματισμούς σας
  • Θα δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσάς

 

Πρόγραμμα Bootcamp “Project Management for all’’:

Τετάρτη 19/02

18:00-18:30 Εισαγωγή στο project management

18:30-19:30 Ο ρόλος του project manager (δεξιότητες, τεχνολογία και ευκαιρίες)

19:30-20:00 1ο βήμα: Εκκίνηση ενός project (Initiation)

20:00-21:00 2ο βήμα: Σχεδιασμός ενός project (Planning)

 

Πέμπτη 20/02

18:00-18:30 3ο βήμα: Εκτέλεση ενός project (Execution)

18:30-19:00 Crisis management κατά τη διάρκεια ενός έργου

19:00-20:00 4ο βήμα: Ολοκλήρωση ενός project (Closing)

20:00-21:00 Πρακτικά online εργαλεία διαχείρισης έργου

Διαδικασία συμμετοχής

Το Bootcamp “Service Design for all’’ θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12/02 (18:00-21:00) και την Πέμπτη 13/02 (18:00-21:00) στους χώρους της ΔΕΘ-HELEXPO.

Το Bootcamp για το “Project Management for all” θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19/02 (18:00-21:00) και την Πέμπτη 20/02 (18:00-21:00) στους χώρους της ΔΕΘ-HELEXPO.

Οι θέσεις για το bootcamp είναι περιορισμένες! Για να διασφαλίσεις μια από αυτές, συμπλήρωσε τη φόρμα συμμετοχής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τα επόμενα βήματα.

 Θα χαρούμε να σας δούμε σε ένα από τα δύο Bootcamp μας…ή και στα δύο!

 60€ γενική είσοδος για ένα bootcamp

50€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι) (Με επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας ή κάρτας ΟΑΕΔ)

100€ συμμετοχή και στα δύο bootcamps (Service Design for all & Project management for all)

Περιλαμβάνεται καφές και ελαφρύ σνακ

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο μας!

 Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

 

 

 

Continue Reading

Trending