Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Ε.Κ.Τ. Στη Σύνδεση Της Έρευνας Με Τις Επιχειρήσεις.

Η συμβολή του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης στη διάχυση της γνώσης και στη σύνδεση της έρευνας με τις επιχειρήσεις

Οι δράσεις και οι υπηρεσίες του ΕΚΤ παρουσιάστηκαν, μέσα από τις εμπειρίες των συνεργατών του, στην εκδήλωση για τα 60 χρόνια του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών

Οι πολύπλευρες δράσεις του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) για τη διάχυση της γνώσης, τους δείκτες έρευνας & ανάπτυξης και την επιχειρηματικότητα & δικτύωση, παρουσιάστηκαν την Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018 κατά τη διάρκεια της εορταστικής εκδήλωσης για τα 60 χρόνια του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών (ΕΙΕ). Τις εμπειρίες τους ως συνεργάτες και χρήστες των υπηρεσιών του ΕΚΤ, μοιράστηκαν με το κοινό, μέλη της ακαδημαϊκής, ερευνητικής και επιχειρηματικής κοινότητας.   

Μέσα στο κατάμεστο αμφιθέατρο του ΕΙΕ, με ερευνητές, επιστήμονες, επιχειρηματίες, φοιτητές και επίτιμους καλεσμένους, η Διευθύντρια του ΕΚΤ Δρ. Εύη Σαχίνη αναφέρθηκε συνοπτικά στη διαχρονική πορεία του ΕΚΤ και στους 3 πυλώνες δραστηριοτήτων του. «Το ΕΚΤ ιδρύθηκε μέσα στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών το 1980 και οι λόγοι ίδρυσής του είχαν πολύ μεγάλη σημασία. Την εποχή εκείνη το ΕΙΕ έπαιζε σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση της ερευνητικής πολιτικής της χώρας μας. Είχε τη βιβλιοθήκη που εξυπηρετούσε όλη την ερευνητική κοινότητα της χώρας και ήταν ο χώρος που οργανωνόταν με κάποιον τρόπο η γνώση που παραγόταν στη χώρα. Ήταν μια πύλη διάχυσης. Οπότε το ΕΚΤ ιδρύθηκε στον κατάλληλο φορέα».

Ακολούθησε μια σύντομη παρουσίαση των κύριων πυλώνων δραστηριοποίησης του ΕΚΤ (www.ekt.gr): ο πυλώνας eContent που αφορά ψηφιακό περιεχόμενο και υπηρεσίες, στο πλαίσιο του ρόλου του ΕΚΤ ως εθνικής ψηφιακής βιβλιοθήκης επιστήμης και πολιτισμού, ο πυλώνας Μetrics που αφορά την παραγωγή δεικτών και στατιστικών για Έρευνα, Τεχνολογία, Ανάπτυξη, Καινοτομία, και ο πυλώνας Ιnnovation που αφορά τις υπηρεσίες για δικτύωση, συνεργασία και ανάπτυξη, με στόχο τη διασύνδεση της ερευνητικής με την επιχειρηματική κοινότητα της χώρας και την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της έρευνας. Όπως επισήμανε δε χαρακτηριστικά η Ε. Σαχίνη «Το να προσπαθείς να διαχέεις με έναν οργανωμένο τρόπο την επιστημονική παραγωγή της χώρας είναι μια πολύ σημαντική δουλειά, και ακόμη περισσότερο όταν προσπαθείς να αποτυπώσεις και να προβάλεις το αποτέλεσμα αυτής της δουλειάς».

Στη συνέχεια η Ε. Σαχίνη υποδέχθηκε τους τρεις προσκεκλημένους ομιλητές, τον Αντώνη Λιάκο, Καθηγητή Ιστορίας, Υπεύθυνο Έκδοσης του περιοδικού Historein, τον Αριστοτέλη Τύμπα, Καθηγητή Ιστορίας των Επιστημών και της Τεχνολογίας, Πρόεδρο του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΕΚΤ, και τον Ιωάννη Καραγιάννη, Εκτελεστικό Πρόεδρο του ομίλου OLYMPIA, μέλος Δ.Σ. ΣΕΒ.

Ο Αντώνης Λιάκος υπογράμμισε τη συνεισφορά του ΕΚΤ ως εθνικής υποδομής για τη διάχυση της γνώσης της χώρας, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «Θα πρέπει να δοθεί στο ΕΚΤ η άνεση και η προσοχή από την Πολιτεία να συνεχίσει να κάνει αυτό που είναι, ένας κεντρικός θεσμός επιστήμης και έρευνας στην Ελλάδα».

Αναφερόμενος στη συνεισφορά του ΕΚΤ στην οργάνωση, τεκμηρίωση και διάθεση ψηφιακού περιεχομένου επιστήμης και πολιτισμού, ο Α. Λιάκος δήλωσε: «Το ΕΚΤ είναι ένα κέντρο που αποσκοπεί στο να δικτυώσει όλη την παραγόμενη γνώση στην Ελλάδα και αυτό το έχει επιτύχει σε σημαντικό βαθμό και έγκυρα». Τόνισε, επίσης, την πολύτιμη συνεισφορά του ΕΚΤ στην ανάδειξη των επιστημονικών περιοδικών της χώρας, μέσα από τις υπηρεσίες που παρέχει το ΕΚΤ στους φορείς έγκριτου περιεχομένου. Αναφέρθηκε δε πιο συγκεκριμένα, στη εξαιρετική συνεργασία που είχε με το ΕΚΤ για την ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού Historein μέσω της πλατφόρμας ePublishing, και στις δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα για τη διεθνή προβολή των περιοδικών.

Στη συνέχεια, ο Α. Λιάκος αναφέρθηκε σε χαρακτηριστικά παραδείγματα της πολύτιμης προσφοράς του ΕΚΤ στο έγκριτο ανοικτό ψηφιακό περιεχόμενο, όπως το Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών, την ηλεκτρονική υποδομή που δίνει πρόσβαση σε 40.000 διδακτορικές διατριβές Ελλήνων επιστημόνων και αποτελεί μια προσφορά στη διεθνή ακαδημαϊκή κοινότητα, τη ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ που διατίθεται εξολοκλήρου πλέον από τις υποδομές νέφους του ΕΚΤ και αποτελεί μια πλήρη καταγραφή και παρακολούθηση της ελληνικής εκδοτικής παραγωγής, το Αποθετήριο του Παρατηρητηρίου της Προσφυγικής και Μεταναστευτικής Κρίσης στο Αιγαίο, ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα για το πώς μεγάλα σύγχρονα ζητήματα μπορούν να γίνουν ένα ανοικτό αρχείο που φιλοξενεί όχι μόνο τα τεκμήρια που παράγονται επίσημα αλλά και μαρτυρίες ανθρώπων και απόψεις, και την ηλεκτρονική πλατφόρμα ΜΗΤΙΔΑ με πολύτιμο υλικό για εκπαιδευτικούς. 

Από την πλευρά του, ο Αριστοτέλης Τύμπας υπογράμμισε ότι το ΕΚΤ είναι ένας θεσμός κρίσιμος για το δημόσιο συμφέρον, που υπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο την ελληνική κοινωνία και τους θεσμούς της, και που πρέπει να έχει τη στήριξη της Πολιτείας, με οργανωμένο τρόπο και με συνέχεια, στο έργο που επιτελεί.

Στην ομιλία του ο Α. Τύμπας ανέφερε ότι «τα 40 περίπου χρόνια ανάπτυξης του ΕΚΤ είναι και 40 χρόνια ραγδαίας ανάπτυξης των τεχνολογιών της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών. Το ΕΚΤ μεγάλωσε με αυτές τις τεχνολογίες σε μια διαλεκτική σχέση. Η ατζέντα του καθορίστηκε από τις αλλαγές που έφερε η τεχνολογική ανάπτυξη στην κοινωνία. Συνδυάστηκε δε τα τελευταία 7 χρόνια, με την ικανοποίηση μιας μεγάλης ανάγκης, της μέτρησης, της καταγραφής και τεκμηρίωσης των δραστηριοτήτων του εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού της χώρας, με έναν πολύ συντονισμένο, οργανωμένο και έγκυρο τρόπο. Και αυτό αποτελεί μια πολύτιμη παρακαταθήκη για την άσκηση δημοσίων πολιτικών για την έρευνα, την τεχνολογία, την επιστήμη, την ανάπτυξη, αλλά και για την άσκηση ιδιωτικών πολιτικών. Το ΕΚΤ είναι πολύ περήφανο για τη δραστηριότητα αυτή».

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην πρωτοβουλία «Γέφυρες Γνώσης και Συνεργασίας» που υλοποιεί το ΕΚΤ και η οποία αφορά την υποστήριξη, μέσω ειδικής πλατφόρμας, της δυνατότητας να διαμορφώνονται εικονικές κοινότητες ερευνητών και επιστημόνων από όλο τον κόσμο, επιτρέποντας να δημιουργηθεί η εικονική Ελλάδα της έρευνας, της επιστήμης και της καινοτομίας. Μια Ελλάδα που υπερβαίνει τα σύνορά της και αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, έτσι ώστε να δημιουργούνται γέφυρες μεταξύ των Ελλήνων ανά τον κόσμο, ώστε να δικτυωθούν και να συνεργαστούν μεταξύ τους.

Αναφέρθηκε, επίσης, στην ανάπτυξη και διατήρηση από το ΕΚΤ, μητρώων που αφορούν τόσο το ανθρώπινο δυναμικό όσο και διάφορους φορείς που σχετίζονται με την έρευνα, την επιστήμη και την τεχνολογία. «Είναι μια υποδομή πολύ μεγάλης αξίας, και φιλοδοξία του ΕΚΤ είναι να λειτουργήσουν ως εργαλείο για την άσκηση δημόσιας πολιτικής και ως εφαλτήριο για τις μορφές επιχειρηματικότητας που προσιδιάζουν στην ελληνική κοινωνία και μπορούν να οδηγήσουν σε μια συλλογική ευημερία», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Εξήρε τέλος τη σταθερή πορεία και συνέπεια που έχει επιδείξει το ΕΚΤ, αναφέροντας ενδεικτικά τις 99 εκδόσεις που αφορούν τους δείκτες έρευνας και καινοτομίας, τα 363 τεύχη του ηλεκτρονικού ενημερωτικού δελτίου (newsletter) που αποστέλλεται σε σταθερή βάση από το 2002, καθώς και τα 111 τεύχη του περιοδικού «Καινοτομία, Έρευνα & Τεχνολογία» που εκδίδεται από το 1996.

O Ιωάννης Καραγιάννης, εκπροσωπώντας τον επιχειρηματικό κόσμο, ανέδειξε την πολύτιμη συμβολή του ΕΚΤ στο να κατανοήσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις πόσο σημαντικό είναι να επενδύουν σε Έρευνα & Ανάπτυξη και να την αξιοποιούν στη συνέχεια προς όφελος της οικονομίας. Οι επενδύσεις σε Έρευνα & Ανάπτυξη ανοίγουν νέες θέσεις εργασίας για το ερευνητικό δυναμικό της χώρας, συμβάλλοντας έτσι στην ανάσχεση του brain drain και μεταμορφώνοντάς το σε brain gain.

Ο Ι. Καραγιάννης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η Ελλάδα ανέκαθεν είχε και συνεχίζει να έχει πολύ καλούς επιστήμονες, πολύ καλά πανεπιστήμια. Γιατί όμως κάνουμε έρευνα, αν δεν μπορούν οι ελληνικές επιχειρήσεις να την αξιοποιήσουν και να γίνουν πρωταθλητές στην Ευρώπη και τον κόσμο; Πώς αξιοποιούμε πρακτικά στον χώρο των επιχειρήσεων, όλη αυτή τη σημαντική έρευνα που γίνεται στην Ελλάδα;. Χωρίς επενδύσεις στην Έρευνα & Ανάπτυξη θα συνεχίσουμε να έχουμε brain drain. Αν δεν γίνονται επενδύσεις, όλοι αυτοί οι τρομεροί επιστήμονες που έχουμε θα συνεχίσουν να ζητούν ευκαιρίες στο εξωτερικό».

«Το ΕΚΤ με έκανε να καταλάβω πόσο σημαντικό είναι να μετράμε την Έρευνα & Ανάπτυξη σε κάθε εταιρεία. Είδαμε ότι επενδύουμε πολύ λιγότερο σε Έρευνα & Ανάπτυξη απ’ ότι οι ανταγωνιστές μας. Τα στατιστικά στοιχεία και ο ορθολογικός τρόπος μέτρησης κάποιων δεδομένων και τα συγκριτικά στοιχεία με άλλες χώρες σε κάνουν να συνειδητοποιείς το πού βρίσκεσαι. Αν οι επιχειρήσεις επενδύσουν σε Έρευνα & Ανάπτυξη θα επενδύσουν στη συνέχεια σε νέο εξοπλισμό, θα αυξήσουν τις πωλήσεις τους και θα μπορούν να απασχολήσουν και πολλούς νέους επιστήμονες. Και στην εταιρεία μας δώσαμε σημαντικό χώρο σε τέτοιες επενδύσεις», σημείωσε στην ομιλία του ο Ι. Καραγιάννης.

«Αυτή είναι η προσπάθεια που και εμείς στον ΣΕΒ βλέπουμε ότι πρέπει να γίνει από τις περισσότερες ελληνικές βιομηχανίες. Η έρευνα, ανάπτυξη και καινοτομία πάνε μαζί με επιχειρήσεις και επενδύσεις. Όταν υπάρξει σύνδεση μεταξύ τους, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για να γίνει η έρευνα καινοτόμο βιομηχανικό προϊόν που θα εξάγεται, θα βοηθήσει την ανάπτυξη της χώρας και θα απασχολήσει ανθρώπινο δυναμικό, θα εμποδίσει το brain drain και θα φέρει Έλληνες επιστήμονες να δουλέψουν στη χώρα μας. Είναι και ευθύνη δική μας, των επιχειρήσεων, να επενδύσουμε σε Έρευνα & Ανάπτυξη και να αξιοποιήσουμε το ανθρώπινο δυναμικό, για να πάρουμε τη θέση που μας αξίζει στην παγκόσμια σκακιέρα», υπογράμμισε ο Ι. Καραγιάννης, κλείνοντας την ομιλία του.

Η ενότητα για το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης ολοκληρώθηκε με την ειδική αναφορά της Ε. Σαχίνη στη συνεισφορά του ανθρώπινου δυναμικού του ΕΚΤ, που ανέρχεται σήμερα σε 130 άτομα υψηλού μορφωτικού επιπέδου από διάφορες επιστήμες, στη θετική πορεία του οργανισμού.

Σημειώνεται ότι στον ισόγειο χώρο του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών (www.eie.gr) λειτουργεί μόνιμη έκθεση όπου παρουσιάζεται η ιστορία του ΕΙΕ, οι δράσεις και τα επιτεύγματα των τριών Ινστιτούτων του και του ΕΚΤ. Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν, μεταξύ άλλων, για τους σημαντικότερους σταθμούς στην πολυετή πορεία του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης, να ενημερωθούν για τους 3 πυλώνες δραστηριότητάς του, να ξεφυλλίσουν σημαντικές εκδόσεις του ΕΚΤ για το ελληνικό οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας και να περιηγηθούν στο πλούσιο ψηφιακό περιεχόμενο που συσσωρεύει και διαχέει με ανοικτή πρόσβαση.

Πληροφορίες

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Iδιαίτερα επιτυχημένη η φετινή συμμετοχή του ΣΕΒΕ στη FOOD EXPO 2019

Ιδιαίτερα επιτυχημένη χαρακτηρίζει ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων-ΣΕΒΕ και την φετινή συμμετοχή του στη FOOD EXPO 2019, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Μetropolitan Expo στην Αθήνα στις 16-18.03.19.

Κορυφαία στιγμή της συμμετοχής του ΣΕΒΕ ήταν η, σε συνεργασία με τη διοργανώτρια της έκθεσης εταιρία FORUM AE, του Food Export Summit, που φέτος ήταν αφιερωμένο στην αγορά της Ιαπωνίας και στις εξαγωγικές προοπτικές των ελληνικών τροφίμων και ποτών σε αυτήν και καθήλωσε το κοινό που το παρακολούθησε.

Οι τεράστιες δυνατότητες που δημιούργησε η συμφωνία οικονομικής εταιρικής σχέσης μεταξύ της ΕΕ και της Ιαπωνίας, με βάση την οποία οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές σε ολόκληρη την Ευρώπη και την Ιαπωνία μπορούν πλέον να επωφεληθούν από τη μεγαλύτερη ζώνη ελεύθερων εμπορικών συναλλαγών στον κόσμο, αλλά και η νέα ώθηση που θα δοθεί στην ήδη στενή εμπορική σχέση Ελλάδας-Ιαπωνίας, ήταν τα θέματα που κυριάρχησαν κατά την διάρκεια της ημερίδας.

Το Summit άνοιξε με τους χαιρετισμούς του Πρέσβη της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, Yasuhiro Shimizu και του Προέδρου του ΣΕΒΕ κ. Γιώργου Κωνσταντόπουλου, για να δώσουν την σκυτάλη στον Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο  του ΣΕΒΕ, Παναγιώτη Χασάπη, ο οποίος περιέγραψε την πορεία των ελληνικών εξαγωγών δίνοντας μία πολύ ρεαλιστική εικόνα του επιπέδου τους αλλά και των προοπτικών. Ακολούθησε η Ειρήνη Καμά (Γραμματέας Α’, Γραφείο ΟΕΥ Τόκιο), η οποία εστίασε στις προοπτικές και τις ιδιαιτερότητες  της αγοράς Tροφίμων και Ποτών της Ιαπωνίας.

Η ανταλλαγή εμπειριών αποτελεί πάντα ένα πολύ ενδιαφέρον και σημαντικό κεφάλαιο για κάθε ενδιαφερόμενο. Αυτό το μέρος ανέλαβαν οι Στέλιος Πολυχρονιάδης (Α’ Αντιπρόεδρος, EURIMAC AE) και Γιώργος Βανίδης (Διευθυντής Εξαγωγών, ΜΕΒΓΑΛ ΑΕ) που στάθηκαν στα όσα έχουν αποκομίσει από τις εξαγωγικές εμπειρίες των επιχειρήσεων που εκπροσωπούν. Οι δυσκολίες που αντιμετώπισαν, οι προκλήσεις που κλήθηκαν να διαχειριστούν σε αυτό το βήμα, οι ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς, οι λόγοι που την επέλεξαν για να δραστηριοποιηθούν όσον αφορά την εξαγωγική πλευρά των εταιρειών τους αλλά και τα οφέλη που αποκόμισαν από αυτήν τη σημαντική επιχειρηματική κίνηση, βρέθηκαν στο επίκεντρο των εισηγήσεών τους. Τις ομιλίες έκλεισαν οι Konosuke Matsumoto (Executive General Manager, Food Material Procurement Division, AOHATA) και Αθανάσιος Φραγκής (Διευθύνων Σύμβουλος Nostimia Co. Ltd) μέσα από το πρίσμα των εισαγωγέων των Τροφίμων και Ποτών. Το slot της ημερίδας σχετικά με τις εξαγωγικές προοπτικές των ελληνικών προϊόντων στην Iαπωνία παρακολούθησαν 10 σημαντικοί αγοραστές από την Ιαπωνία.

Είχαν προηγηθεί ο χαιρετισμός του Προέδρου του ΣΕΒΕ κ. Κωνσταντόπουλου στα επίσημα εγκαίνια της έκθεσης παρουσία σημαντικών εκπροσώπων της πολιτικής κι επιχειρηματικής ζωής όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και πολλών άλλων χωρών και η βράβευση από τον Πρόεδρο του ΣΕΒΕ του κ. Ανδρέα Μαυρομάτη, ιδιοκτήτη του ελληνικού εστιατορίου Le Mavrommatis στο Παρίσι, στο πλαίσιο της ειδικής εκδήλωσης FOOD EXPO Restaurant Awards στην οποία τιμήθηκαν οι πρεσβευτές της ελληνικής γαστρονομίας στο εξωτερικό για τη συμβολή τους στη διάδοση των ελληνικών Tροφίμων και Ποτών.

Το περίπτερο του ΣΕΒΕ είχε μεγάλη επισκεψιμότητα και σε αυτό όχι μόνο οι εκθέτες και οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις σημαντικές εξειδικευμένες υπηρεσίες του ΣΕΒΕ για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, αλλά φιλοξενήθηκαν και προωθητικό υλικό και επιχειρηματικές συναντήσεις Β2Βs μεταξύ μελών ΣΕΒΕ και ξένων αγοραστών.

 Πηγή

Continue Reading

Προγράμματα

All Digital Week 2019: Μια πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία στο κέντρο της Αθήνας

Το All Digital Week είναι μια πανευρωπαϊκή εκστρατεία μέσα από την οποία περισσότεροι από 100.000 ευρωπαίοι πολίτες λαμβάνουν μέρος κάθε χρόνο σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, workshops και εκδηλώσεις προκειμένου να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας, η Addo Digital σε συνεργασία με την Career in Progress και το Aegean College διοργανώνουν μια σειρά από workshops με στόχο την ενημέρωση και  ενίσχυση των ψηφιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων των υποψήφιων. Πιο συγκεκριμένα, την Τετάρτη 27 Μαρτίου, στους χώρους του Aegean College (Πανεπιστημίου 27), οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν εντελώς δωρεάν για τη δημιουργία και διαχείριση των διαφημίσεων μέσω Google Ads και Facebook Ads, να μάθουν για το νέο trend του Growth Hacking, τη διαμόρφωση της ψηφιακής στρατηγικής μιας επιχείρησης όπως επίσης και να γνωρίσουν τις νέες τάσεις στον πλέον αναπτυσσόμενο τομέα του Influencer Marketing. Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στο ακόλουθο link https://aegeancollege.gr/all-digital-week-2019/

Παράλληλα, με τα workshops οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να  λάβουν εξατομικευμένη ενημέρωση για το βιογραφικό τους από τα στελέχη της Career in Progress, καθώς και συμβουλές για την ενίσχυση του επαγγελματικού τους προφίλ.

«Αποτελεί πολύ μεγάλη τιμή για εμάς καθώς και για όλους τους συνεργάτες μας, η συμμετοχή στην εκστρατεία του All Digital Week. Είμαστε βέβαιοι ότι μέσα από την εκδήλωση όλοι οι υποψήφιοι θα έχουν μια ξεκάθαρη εικόνα για τις ευκαιρίες που προκύπτουν από το Digital Marketing καθώς και τον τρόπο που θα προετοιμαστούν κατάλληλα για την ιδιαίτερα απαιτητική αγορά εργασίας» τόνισε η Μαρία Σκούντα, CEO της Addo Digital.

Το All Digital Week διεξάγεται σε μια περίοδο όπου η ζήτηση για στελέχη στο Digital Marketing είναι ιδιαίτερα αυξημένη ενώ παράλληλα η προσφορά των υποψηφίων με τις κατάλληλες ψηφιακές (digital) και κοινωνικές δεξιότητες (soft skills) δεν καλύπτει τη ζήτηση των εταιρειών. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το 40% των εργοδοτών αδυνατεί να βρει το κατάλληλο προσωπικό ενώ την ίδια στιγμή εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας παραμένουν κενές σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Χορηγοί επικοινωνίας του All Digital Week στην Ελλάδα είναι το Businesswoman.gr

 

Πηγή

Continue Reading

Συνέδρια

Δυναμική επάνοδος στην αγορά εργασίας για άτομα άνω των 45 ετών

Βαθιά ήταν η ικανοποίηση των επισκεπτών του #JobDay 45+ ετών, καθώς τους δόθηκε η ευκαιρία να εκθέσουν την εμπειρία και τις δεξιότητές τους στις συναντήσεις με τους εκπροσώπους των παριστάμενων εταιριών, οι οποίες συμμετείχαν για να αξιολογήσουν υποψηφίους για συγκεκριμένες θέσεις εργασίας.

Το #JobDay 45+ ετών, που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά από το Skywalker.gr, είναι μια ημερίδα με βασικό σκοπό την υποστήριξη ανθρώπων με εμπειρία, δυνατότητες, δεξιότητες και ενέργεια που επλήγησαν από την παρατεταμένη κρίση και ταυτόχρονα την ενίσχυση της απασχολησιμότητας με τη φυσική συνάντηση εν δυνάμει εργοδοτών με υποψήφιους εργαζομένους.

Η ημερίδα φιλοξενήθηκε την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου στο Σεράφειο, το σύγχρονο κέντρο αθλητισμού, πολιτισμού και καινοτομίας του Δήμου Αθηναίων, με τη συνδιοργάνωση του EUROPE DIRECT CITY OF ATHENS.

Άτομα ηλικίας 45 ετών και άνω που αναζητούσαν εργασία ή επιθυμούσαν να αλλάξουν εργασιακό περιβάλλον ή ήθελαν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους παρέστησαν στην ημερίδα και δήλωσαν πολύ ευχαριστημένοι που είχαν τη δυνατότητα με μία μόνο επίσκεψη:

  • Να πραγματοποιήσουν συναντήσεις με τους εκπροσώπους 30 επιχειρήσεων από διάφορους κλάδους που συμμετείχαν.
  • Να συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις με τις εταιρείες που αναζητούσαν προσωπικό.
  • Να βελτιώσουν το LinkedIn προφίλ τους με τη βοήθεια των εξειδικευμένων στελεχών της Career in Progress.
  • Να πραγματοποιήσουν προσωπικό coaching με σκοπό την επαγγελματική τους ενδυνάμωση, εστιασμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, με τους coaches του ICF Greece Chapter.

Η είσοδος ήταν ελεύθερη για τους επισκέπτες. Η συμμετοχή των εταιριών ήταν επίσης δωρεάν με την προϋπόθεση όμως σαφούς από την πλευρά τους πρόθεσης γνωριμίας και αξιολόγησης υποψηφίων 45 ετών και άνω για συγκεκριμένες θέσεις εργασίας.

Το Skywalker.gr συμβάλλει στην προσπάθεια ενίσχυσης του οικοσυστήματος της εργασίας στην Ελλάδα διοργανώνοντας δράσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με χιλιάδες ικανοποιημένους επισκέπτες, όπως τα #JobFestivals και τα #JobDays, με δωρεάν πρόσβαση και συμμετοχή για όλους.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2018 περισσότερες από 8.500 εταιρίες δημοσίευσαν στο Skywalker.gr περισσότερες από 82.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.000.000.

Η διοργάνωση του #JobDay 45+ ετών πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή των:

Υποστήριξη παράλληλων δράσεων: ICF GREECE CHAPTER, CAREER IN PROGRESS

Χορηγοί επικοινωνίας: ΑΘΗΝΑ 9.84, ΚΑΝΑΛΙ ΕΝΑ 90.4, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, INFOCOM, POPAGANDA, BUSINESS NEWS, STARTUP.GR, SIGMA MEDIA GROUP, LIGHT-RADIO.NET, GET BUSY, INFOSPOUDES.GR, SCHOOLS.GR, BUSINESS WOMAN, ECOZEN.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, STENTORAS.GR

Πηγή

Continue Reading

Trending