Connect with us

Γαστρονομία

Ζαφείρης Τρικαλινός: “Ψυχή του Αυγοτάραχου”

Η ιστορία της οικογένειας Τρικαλινός ξεκινά το 1856, όταν τα τρία αδέρφια της οικογένειας, ο Ζαφείρης, ο Νίκος και ο  Γιώργος ξεκινούν την παραγωγή και εμπορία του αυγοτάραχου στο Αιτωλικό.

Το 1995   Ο Ζαφείρης Τρικαλινός, αναλαμβάνει την ηγεσία της οικογενειακής επιχείρησης παραγωγής και εμπορίας αυγοτάραχου και το 1997 εγκαινιάζει τις νέες εγκαταστάσεις της εταιρίας Trikalinos, τις πρώτες πιστοποιημένες εγκαταστάσεις παραγωγής αυγοτάραχου στην Ελλάδα. Τώρα όλες οι παραδοσιακές μέθοδοι παραγωγής διευθύνονται κάτω από σταθερές και απολύτως ελεγχόμενες διαδικασίες, οι οποίες διασφαλίζουν τη σταθερή ποιότητα όλων των προϊόντων Trikalinos και εγγυώνται ότι παράγονται σε πιστοποιημένες συνθήκες υγιεινής.

Μεταξύ 1998 και 2004, ένας σημαντικός αριθμός διεθνών εμπορικών συνεργασιών με γνωστούς εμπορικούς οίκους επιτυγχάνεται, όπως η συνεργασία με τον οίκο Petrossian.

2005   Η εταιρία Trikalinos παράγει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Αυγοτάραχο Τρίμμα, ενώ ο σπουδαίος Chef Jose Andres προσυπογράφει το Trikalinos Αυγοτάραχο.

2006-2007 Το Trikalinos Αυγοτάραχο Τρίμμα διακρίνεται ως ένα από τα καινοτόμα προϊόντα στην Διεθνή Έκθεση Sial Paris 2006. Βράβευση από τα Ελληνικά Gourmet Award για τις χρονιές 2006 και 2007.

Το 2008 Κυκλοφορεί ο Ανθός Άλατος, Τρικαλινός Αφρίνα, το πιο αγνό και υγιεινό από όλα τα αλάτια με περιεκτικότητα σε πάνω από 80 μεταλλικά στοιχεία. Επίσης, δημοσιεύονται στο έγκριτο Αμερικανικό επιστημονικό Περιοδικό Χημείας και Τροφίμων “Journal of Agricultural & Food Chemistry” τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα της πρώτης έρευνας πάνω στη διατροφική αξία του Trikalinos Αυγοτάραχο.

Σημαντική στιγμή για την εταιρία υπήρξε το 2009, όταν ο  διάσημος Chef Ferran Adria παρουσιάζει το Trikalinos Αυγοτάραχο στο El Bulli. Η νέα συσκευασία του Trikalinos Αυγοτάραχο βραβεύεται από τα Διεθνή βραβεία συσκευασίας Pentawards και ξεχωρίζει ανάμεσα από προϊόντα από 150 χώρες του κόσμου.

2010  και ο κορυφαίος Chef του πλανήτη Ferran Adria, συμπεριλαμβάνει το Trikalinos Αυγοτάραχο στα 30 καλύτερα και πιο υγιεινά τρόφιμα του κόσμου, στο βιβλίο: Fragile Feast.

2011   Παρουσίαση των ενθαρρυντικών αποτελεσμάτων της προκαταρκτικής έρευνας του Ελληνικού Ινστιτούτου Παστέρ, στο 15 Διεθνές Συμπόσιο Αθηρωμάτωσης, σχετικά με την πιθανή ευεργετική δράση του Trikalinos Αυγοτάραχο στην υπερχολιστερολαιμία και εν γένει στα καρδιαγγειακά νοσήματα.

2012  Το Trikalinos Αυγοτάραχο διακρίνεται με το Βραβείο Ανώτερης Γεύσης, από το ITQI.

2013 Το Trikalinos Gift Box (η συσκευασία δώρου που περιέχει ένα Αυγοτάραχο, ένα Αυγοτάραχο Τρίμμα και μια θήκη Ανθό Άλατος Αφρίνα), αποσπά το πρώτο βραβείο ποιοτικής συσκευασίας στον αντίστοιχο διαγωνισμό του Φεστιβάλ “Ελλάδα Γιορτή Γεύσεις” που διοργάνωσε το περιοδικό Αθηνόραμα. 2014 Τον Ιούνιο κυκλοφορεί το Trikalinos Θαλασσινό Αλάτι σε νέα πρωτοποριακή συσκευασία σάκο του 1 κιλού, από ειδικό υλικό κατάλληλο ώστε να διατηρεί τη φυσική υγρασία του προϊόντος. Τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς, αποσπά παγκόσμιο το Χάλκινο βραβείο Συσκευασίας στο Τόκυο, από το Διαγωνισμό Pentawards. 

2015  Μια σημαντική επένδυση της εταιρείας στον τομέα της Ε & Α οδηγεί στην αρχή μιας νέας επιστημονικής έρευνας για το Trikalinos Αυγοτάραχο, τα αποτελέσματα της οποίας αναμένονται στις αρχές του 2017. Η συγκεκριμένη έρευνα θα οδηγήσει στη δημιουργία νέων και καινοτόμων προϊόντων για την εταιρεία και θα φέρει στο φως περαιτέρω σημαντικές ωφέλειες για την υγεία, που σχετίζονται με την κατανάλωση του Trikalinos Αυγοτάραχο. 2016 Μετά από 2 χρόνια έρευνας, η εταιρία κυκλοφορεί το καινοτόμο γαστρονομικό προϊόν Trikalinos Avgotaraho Psyche, ένα προϊόν ήπιας ωρίμανσης, με ελάχιστη αλατότητα, πλούσια φυσική υγρασία και αρώματα από το βυθό της θάλασσας, που ουσιαστικά αποτελεί την Ψυχή του Αυγοτάραχου.

2017-2018 Η εταιρία εγκαινιάζει σημαντικές συνεργασίες με μεγάλους εμπορικούς οίκους του εξωτερικού, εδραιώνοντας τον εξαγωγικό της χαρακτήρα και δημιουργώντας σταθερά μια μπράντα διεθνώς αναγνωρίσιμη και ταυτόσημη της.

2018 Το ΕΜΠΟΡΙΚΟ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ βραβεύει την Εταιρία Τρικαλινός ως το Κορυφαίο Ελληνικό Brand, μια διάκριση που όπως αναφέρει ο Ζαφείρης Τρικαλινός στην ευχαριστήρια ομιλία του, «αποτελεί σπουδαία αναγνώριση για τις συνεχείς προσπάθειες όλων των ανθρώπων της εταιρίας μας, για βελτίωση και εξέλιξη όλων μας των προϊόντων, με παράλληλη τη δημιουργία και ανάδειξη του ιδιαίτερου και μοναδικού τους χαρακτήρα στον τόπο μας, όσο και διεθνώς».

Ο ίδιος ο Ζαφείρης Τρικαλινός, τέταρτη γενιά στην κορυφή της οικογενειακής επιχείρησης, ερωτώμενος για την προσωπική του ιστορία στην ανάδειξη του Αυγοτάραχου, αναφέρει μεταξύ άλλων:

«Είχαμε την τολμηρή ιδέα να επανα – προσδιορίσουμε τον σχεδόν ξεχασμένο παραδοσιακό μας θησαυρό.

Ένα προϊόν που όταν ανέλαβα την ηγεσία της οικογενειακής επιχείρησης ήταν γνωστό σε περιορισμένο τοπικό επίπεδο εμπορικά, γευστικά όχι και τόσο ελκυστικό (παστό και τελείως αποξηραμένο) και διατροφικά αποτελούσε μια από τις απαγορευτικές τροφές για παθήσεις σχετικές με καρδιαγγειακά νοσήματα και υπέρταση.

Με πολλή σκληρή δουλειά, επιμονή και ατέλειωτες δοκιμές στην πράξη, αλλάξαμε τις παραγωγικές διαδικασίες, έτσι ώστε να βελτιώσουμε την υφή και τη γεύση του Αυγοτάραχου, κρατώντας σε πολύ χαμηλά επίπεδα την αλατότητα -κάτω από 2 %. Το αποτέλεσμα ήταν ένα προϊόν με πολυσύνθετη γεύση, μακρότατη επίγευση, βελούδινη υφή και απίστευτα υγιεινό διατροφικό προφίλ.

Βελτιώνοντας τη συνολική εικόνα του – ντύνοντας το με τη συσκευασία που του αξίζει- βοηθήσαμε ώστε να ξεχωρίσει αμέσως από τα αλλά διεθνή ομοειδή προϊόντα, κερδίζοντας μια θέση στα καλύτερα Ντελικατεσσεν, ενώ η ανάδειξη των γευστικών και  διατροφικών χαρακτηριστικών του,  του άνοιξε το δρόμο για τις πιο γνωστές επαγγελματικές κουζίνες.»

Πράγματι, σπουδαίοι Chef της παγκόσμια γαστρονομικής σκηνής το έχουν ξεχωρίσει για αυτόν ακριβώς το χαρακτήρα του, με κορυφαίο όλων, τον Ισπανό Ferran Adria, να το θεωρεί ως την εναλλακτική πρόταση στο Χαβιάρι και να το κατατάσσει στα 30 καλύτερα και πιο υγιεινά προϊόντα του πλανήτη.

Τα προϊόντα της εταιρίας Τρικαλινός εξάγονται σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία, σε περισσότερες από 37 χώρες στο εξωτερικό, χτίζοντας με σταθερά βήματα το Trikalinos Brand ως συνώνυμο μιας σειράς Premium Προϊόντων που προσφέρουν γεύση και υγεία!

Γαστρονομία

Γεύση από τον Τόπο σου από την Ομάδα Ελλήνων Παραγωγών 3αλφα

Η Ομάδα Ελλήνων Παραγωγών 3αλφα αποτελεί μία από τις πηγές υπερηφάνειας για την ελληνική εταιρεία με την ηγετική θέση στην αγορά στον κλάδο ρυζιών και οσπρίων. Μέσα από την Ομάδα Ελλήνων Παραγωγών η 3αλφα στηρίζει έμπρακτα όλους εκείνους που καλλιεργούν, με σεβασμό και σύνεση, την ελληνική γη για ένα πιο βιώσιμο αύριο. Η ομάδα, που δημιουργήθηκε το 2009, σήμερα αριθμεί πάνω 330 ενεργά μέλη που παράγουν εξαιρετικά όσπρια δίνοντας στο καθημερινό μας πιάτο γεύση από τον τόπο μας.

Η Ομάδα Ελλήνων Παραγωγών 3αλφα ενώνει κάτω από ένα σήμα, ώστε να μπορεί να τα ξεχωρίζει ο καταναλωτής, εκλεκτούς παραγωγούς από ολόκληρη την ελληνική επικράτεια, οι οποίοι εφαρμόζουν το κατοχυρωμένο Πρότυπο 3αλφα. Το Πρότυπο, βασίζεται σε Ορθές Πρακτικές Βιώσιμης Γεωργίας που σέβονται το περιβάλλον, προστατεύουν την υγεία του παραγωγού – καλλιεργητή και συνδράμουν ώστε το τελικό προϊόν να προσφέρεται στον καταναλωτή απόλυτα υγιεινό και ασφαλές, με τα ιδιαίτερα γευστικά χαρακτηριστικά  που προσφέρει το μικροκλίμα της κάθε περιοχής. Έτσι, σε κάθε συσκευασία οσπρίων 3αλφα αναγράφεται ο τόπος προέλευσης και το όνομα του παραγωγού, προσφέροντας ένα κομμάτι αγνής ελληνικής φύσης, με την υποστήριξη και τη φροντίδα όλης της οικογένειας 3αλφα.

Η 3αλφα – ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Α.Ε.Β.Ε. επιλέγει και φέρνει στο τραπέζι του καταναλωτή τους καλύτερους καρπούς της ελληνικής γης, όπως τα φασόλια χονδρά, πλακέ, μέτρια, γίγαντες ελέφαντες, οι φακές, τα ρεβίθια, η φάβα και το σιτάρι. Στις νέες συσκευασίες έχει ενταχθεί και η σήμανση της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ της οποίας η 3αλφα είναι μέλος, μιας κοινότητας εξωστρεφών, παραγωγικών, ελληνικής ιδιοκτησίας επιχειρήσεων που αποσκοπεί στην ανάδειξη και προώθηση του παραγωγικού πολιτισμού της χώρας μας, μέσω της συστηματικής προβολής ως «τόπου-προέλευσης» αξιόλογων, σύγχρονων, ποιοτικών δραστηριοτήτων. Άλλωστε, η Ομάδα Ελλήνων Παραγωγών 3αλφα προσφέρει απλόχερα μία γεύση από τον τόπο μας, από την ελληνική γη, στο καθημερινό μας τραπέζι.

Continue Reading

Γαστρονομία

PIZZA FAN.  Η ΝΕΑ PIZZA AL FORNO ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΙΤΑΛΙΑ 

Πόσο μακριά θα πηγαίνατε για αυθεντική ιταλική πίτσα; 

Τώρα η νέα ιταλική Pizza AL FORNO  της Pizza Fan μας πάει Ιταλία με μια νέα σειρά από λαχταριστές πίτσες που πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσετε.

Αν τρελαίνεστε για mozzarella και χειροποίητη ζύμη η Pizza AL FORNO  είναι μια νέα πρόταση που αλλάζει τα δεδομένα . Έρχεται με γνήσια mozzarela φυσικής ωρίμανσης και Ιταλική Φουρνιστή ζύμη που ζυμώνεται στο χέρι με κόκκους καλαμποκιού και έχει τη δική της, διαφορετική, πιο crispy αίσθηση.

 Όλα τα υλικά που χρησιμοποιούνται στις συνταγές AL FORNO είναι ιδιαίτερα πλούσια και μπορείτε αν θέλετε να τα επιλέξετε και όπως εσείς τα θέλετε.

Απολαύστε τις αγαπημένες σας γεύσεις με τη νέα προσφορά γνωριμίας της Pizza Fan, Pizza AL FORNO με 7.90 ευρώ .

Continue Reading

Γαστρονομία

Επιχειρηματική αποστολή διοργάνωσε το Ελληνο – Ιταλικό Επιμελητήριο της Θεσσαλονίκης στα πλαίσια της εκδήλωσης «Vini da Terre Estreme 2022»

Το Ελληνο – Ιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης διοργάνωσε, στα πλαίσια της εκδήλωσης «Vini da Terre Estreme 2022» στη Matera της Νότιας Ιταλίας,  μία ελληνική επιχειρηματική αποστολή παρουσίασης του ελληνικού οίνου και οινοτουρισμού. 

Η συγκεκριμένη εκδήλωση, με την υποστήριξη της Περιφέρειας και της Ένωσης Βιοτεχνών της Ματέρα , διοργανώνεται από την Pilota Green Event κάθε χρόνο – από το 1999. Φέτος έλαβε χώρα στην διάσημη για τον πολιτισμό της πόλη της Matera, από τις 05 έως τις 07 Μαρτίου 2022.

Τις δυο πόλεις, Matera και Θεσσαλονίκη, ενώνει η Unesco καθώς υπήρξαν και οι δύο πολιτιστικές πρωτεύουσες της Ευρώπης το 2019 και 1997 αντίστοιχα. 

Στην ελληνική αποστολή συμμετείχαν : το Τμήμα Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ο ΕΟΤ Ιταλίας, ο Δήμος Βέροιας, ο Δήμος Κατερίνης, ο Δήμος Παιονίας, ο Δήμος Αμυνταίου, η Περιφερειακή Ενότητα Κεφαλλονιάς, το Επίτιμο Προξενείο της Ελλάδος στο Μπάρι-Ματέρα και οινοποιοί των περιοχών.

Κατά την εκδήλωση η ελληνική αποστολή συναντήθηκε με τοπικούς φορείς : τον Νομάρχη της Ματέρα, τον Δήμαρχο της Ματέρα, εκπροσώπους του Επιμελητηρίου της Basilicata,  τον Πρόεδρο της Ένωσης Βιοτεχνών της Ματέρα (Confartiginato Matera) και τον Οργανισμό Τουρισμού της Basilicata καθώς και με τοπικούς επιχειρηματίες του οινοτουρισμού και του οίνου. 

Στην εκδήλωση έγινε παρουσίαση των οίνων, των περιοχών που συμμετείχαν στην  αποστολή, τόσο στον εκθεσιακό χώρο του ξενοδοχείου Alvino όσο και στο Gala Dinner και στο Master Class Οίνου που παρουσίασε ο κ. Απόστολος Θυμιόπουλος και ο κ. Γιώργος Παλησίδης, με την επίβλεψη του γνωστού ιταλού δημοσιογράφου κ. Roberto Lepori.

Ο κ. Γρηγόριος Τούλιας, Υπεύθυνος Marketing του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και ο κ. Κωνσταντίνος Χαντζαρίδης, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΘ, παρουσίασαν – σε ειδικό video – την πόλη της Θεσσαλονίκης ως οινοτουριστικός και και πολιτιστικός προορισμός. 

Ο κ. Λάζαρος Ασλανίδης, Αντιδήμαρχος Tουρισμού του Δήμου Βέροιας και ο κ. Λεωνίδας Ακριβόπουλος, Πρόεδρος του ΚΑΠΑ και Δημοτικός Σύμβουλος, παρουσίασαν τον οινικό τουρισμού καθώς και το τουριστικό, θρησκευτικό, αρχαιολογικό και γαστρονομικό προϊόν της περιοχής. 

Ο κ. Κωνσταντίνος Κουκοδήμος, Δήμαρχος Κατερίνης και η κ. Μαρία Τερζίδου, Αντιδήμαρχος Τουρισμού, παρουσίασαν το τουριστικό προϊόν του Δήμου δίνοντας έμφαση στον τουρισμό της φύσης και της αγροδιατροφής. 

Ο κ. Κωνσταντίνος Σιωνίδης, Δήμαρχος Παιονίας, παρουσίασε το πολιτιστικό και φυσικό προφίλ της περιοχής δίνοντας έμφαση στα επισκέψιμα οινοποιεία. 

Ο κ. Μιλτιάδης Νικολάου και ο κ. Λεωνίδας Τσιάντης, από το τμήμα τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, παρουσίασαν – με ηλεκτρονικά εργαλεία –  τη νέα καμπάνια της Περιφέρειας. 

Η κα Κυριακή Μπουλασίδου, Διευθύντρια του ΕΟΤ Μιλάνου, ανέδειξε τις περιοχές των κρασιών που παρουσιάστηκαν στην έκθεση. 

Τέλος τα μέλη της αποστολής συζήτησαν με τους εκπροσώπους των τοπικών φορέων για προοπτικές μελλοντικών συνεργιών μεταξύ των δύο προορισμών με την υποστήριξη πάντα και τον συντονισμό του Ελληνο-Ιταλικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. 

Continue Reading

Trending