Γαστρονομία
Ζαφείρης Τρικαλινός: “Ψυχή του Αυγοτάραχου”

Η ιστορία της οικογένειας Τρικαλινός ξεκινά το 1856, όταν τα τρία αδέρφια της οικογένειας, ο Ζαφείρης, ο Νίκος και ο Γιώργος ξεκινούν την παραγωγή και εμπορία του αυγοτάραχου στο Αιτωλικό.
Το 1995 Ο Ζαφείρης Τρικαλινός, αναλαμβάνει την ηγεσία της οικογενειακής επιχείρησης παραγωγής και εμπορίας αυγοτάραχου και το 1997 εγκαινιάζει τις νέες εγκαταστάσεις της εταιρίας Trikalinos, τις πρώτες πιστοποιημένες εγκαταστάσεις παραγωγής αυγοτάραχου στην Ελλάδα. Τώρα όλες οι παραδοσιακές μέθοδοι παραγωγής διευθύνονται κάτω από σταθερές και απολύτως ελεγχόμενες διαδικασίες, οι οποίες διασφαλίζουν τη σταθερή ποιότητα όλων των προϊόντων Trikalinos και εγγυώνται ότι παράγονται σε πιστοποιημένες συνθήκες υγιεινής.
Μεταξύ 1998 και 2004, ένας σημαντικός αριθμός διεθνών εμπορικών συνεργασιών με γνωστούς εμπορικούς οίκους επιτυγχάνεται, όπως η συνεργασία με τον οίκο Petrossian.
2005 Η εταιρία Trikalinos παράγει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Αυγοτάραχο Τρίμμα, ενώ ο σπουδαίος Chef Jose Andres προσυπογράφει το Trikalinos Αυγοτάραχο.
2006-2007 Το Trikalinos Αυγοτάραχο Τρίμμα διακρίνεται ως ένα από τα καινοτόμα προϊόντα στην Διεθνή Έκθεση Sial Paris 2006. Βράβευση από τα Ελληνικά Gourmet Award για τις χρονιές 2006 και 2007.
Το 2008 Κυκλοφορεί ο Ανθός Άλατος, Τρικαλινός Αφρίνα, το πιο αγνό και υγιεινό από όλα τα αλάτια με περιεκτικότητα σε πάνω από 80 μεταλλικά στοιχεία. Επίσης, δημοσιεύονται στο έγκριτο Αμερικανικό επιστημονικό Περιοδικό Χημείας και Τροφίμων “Journal of Agricultural & Food Chemistry” τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα της πρώτης έρευνας πάνω στη διατροφική αξία του Trikalinos Αυγοτάραχο.
Σημαντική στιγμή για την εταιρία υπήρξε το 2009, όταν ο διάσημος Chef Ferran Adria παρουσιάζει το Trikalinos Αυγοτάραχο στο El Bulli. Η νέα συσκευασία του Trikalinos Αυγοτάραχο βραβεύεται από τα Διεθνή βραβεία συσκευασίας Pentawards και ξεχωρίζει ανάμεσα από προϊόντα από 150 χώρες του κόσμου.
2010 και ο κορυφαίος Chef του πλανήτη Ferran Adria, συμπεριλαμβάνει το Trikalinos Αυγοτάραχο στα 30 καλύτερα και πιο υγιεινά τρόφιμα του κόσμου, στο βιβλίο: Fragile Feast.
2011 Παρουσίαση των ενθαρρυντικών αποτελεσμάτων της προκαταρκτικής έρευνας του Ελληνικού Ινστιτούτου Παστέρ, στο 15 Διεθνές Συμπόσιο Αθηρωμάτωσης, σχετικά με την πιθανή ευεργετική δράση του Trikalinos Αυγοτάραχο στην υπερχολιστερολαιμία και εν γένει στα καρδιαγγειακά νοσήματα.
2012 Το Trikalinos Αυγοτάραχο διακρίνεται με το Βραβείο Ανώτερης Γεύσης, από το ITQI.
2013 Το Trikalinos Gift Box (η συσκευασία δώρου που περιέχει ένα Αυγοτάραχο, ένα Αυγοτάραχο Τρίμμα και μια θήκη Ανθό Άλατος Αφρίνα), αποσπά το πρώτο βραβείο ποιοτικής συσκευασίας στον αντίστοιχο διαγωνισμό του Φεστιβάλ “Ελλάδα Γιορτή Γεύσεις” που διοργάνωσε το περιοδικό Αθηνόραμα. 2014 Τον Ιούνιο κυκλοφορεί το Trikalinos Θαλασσινό Αλάτι σε νέα πρωτοποριακή συσκευασία σάκο του 1 κιλού, από ειδικό υλικό κατάλληλο ώστε να διατηρεί τη φυσική υγρασία του προϊόντος. Τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς, αποσπά παγκόσμιο το Χάλκινο βραβείο Συσκευασίας στο Τόκυο, από το Διαγωνισμό Pentawards.
2015 Μια σημαντική επένδυση της εταιρείας στον τομέα της Ε & Α οδηγεί στην αρχή μιας νέας επιστημονικής έρευνας για το Trikalinos Αυγοτάραχο, τα αποτελέσματα της οποίας αναμένονται στις αρχές του 2017. Η συγκεκριμένη έρευνα θα οδηγήσει στη δημιουργία νέων και καινοτόμων προϊόντων για την εταιρεία και θα φέρει στο φως περαιτέρω σημαντικές ωφέλειες για την υγεία, που σχετίζονται με την κατανάλωση του Trikalinos Αυγοτάραχο. 2016 Μετά από 2 χρόνια έρευνας, η εταιρία κυκλοφορεί το καινοτόμο γαστρονομικό προϊόν Trikalinos Avgotaraho Psyche, ένα προϊόν ήπιας ωρίμανσης, με ελάχιστη αλατότητα, πλούσια φυσική υγρασία και αρώματα από το βυθό της θάλασσας, που ουσιαστικά αποτελεί την Ψυχή του Αυγοτάραχου.
2017-2018 Η εταιρία εγκαινιάζει σημαντικές συνεργασίες με μεγάλους εμπορικούς οίκους του εξωτερικού, εδραιώνοντας τον εξαγωγικό της χαρακτήρα και δημιουργώντας σταθερά μια μπράντα διεθνώς αναγνωρίσιμη και ταυτόσημη της.
2018 Το ΕΜΠΟΡΙΚΟ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ βραβεύει την Εταιρία Τρικαλινός ως το Κορυφαίο Ελληνικό Brand, μια διάκριση που όπως αναφέρει ο Ζαφείρης Τρικαλινός στην ευχαριστήρια ομιλία του, «αποτελεί σπουδαία αναγνώριση για τις συνεχείς προσπάθειες όλων των ανθρώπων της εταιρίας μας, για βελτίωση και εξέλιξη όλων μας των προϊόντων, με παράλληλη τη δημιουργία και ανάδειξη του ιδιαίτερου και μοναδικού τους χαρακτήρα στον τόπο μας, όσο και διεθνώς».
Ο ίδιος ο Ζαφείρης Τρικαλινός, τέταρτη γενιά στην κορυφή της οικογενειακής επιχείρησης, ερωτώμενος για την προσωπική του ιστορία στην ανάδειξη του Αυγοτάραχου, αναφέρει μεταξύ άλλων:
«Είχαμε την τολμηρή ιδέα να επανα – προσδιορίσουμε τον σχεδόν ξεχασμένο παραδοσιακό μας θησαυρό.
Ένα προϊόν που όταν ανέλαβα την ηγεσία της οικογενειακής επιχείρησης ήταν γνωστό σε περιορισμένο τοπικό επίπεδο εμπορικά, γευστικά όχι και τόσο ελκυστικό (παστό και τελείως αποξηραμένο) και διατροφικά αποτελούσε μια από τις απαγορευτικές τροφές για παθήσεις σχετικές με καρδιαγγειακά νοσήματα και υπέρταση.
Με πολλή σκληρή δουλειά, επιμονή και ατέλειωτες δοκιμές στην πράξη, αλλάξαμε τις παραγωγικές διαδικασίες, έτσι ώστε να βελτιώσουμε την υφή και τη γεύση του Αυγοτάραχου, κρατώντας σε πολύ χαμηλά επίπεδα την αλατότητα -κάτω από 2 %. Το αποτέλεσμα ήταν ένα προϊόν με πολυσύνθετη γεύση, μακρότατη επίγευση, βελούδινη υφή και απίστευτα υγιεινό διατροφικό προφίλ.
Βελτιώνοντας τη συνολική εικόνα του – ντύνοντας το με τη συσκευασία που του αξίζει- βοηθήσαμε ώστε να ξεχωρίσει αμέσως από τα αλλά διεθνή ομοειδή προϊόντα, κερδίζοντας μια θέση στα καλύτερα Ντελικατεσσεν, ενώ η ανάδειξη των γευστικών και διατροφικών χαρακτηριστικών του, του άνοιξε το δρόμο για τις πιο γνωστές επαγγελματικές κουζίνες.»
Πράγματι, σπουδαίοι Chef της παγκόσμια γαστρονομικής σκηνής το έχουν ξεχωρίσει για αυτόν ακριβώς το χαρακτήρα του, με κορυφαίο όλων, τον Ισπανό Ferran Adria, να το θεωρεί ως την εναλλακτική πρόταση στο Χαβιάρι και να το κατατάσσει στα 30 καλύτερα και πιο υγιεινά προϊόντα του πλανήτη.
Τα προϊόντα της εταιρίας Τρικαλινός εξάγονται σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία, σε περισσότερες από 37 χώρες στο εξωτερικό, χτίζοντας με σταθερά βήματα το Trikalinos Brand ως συνώνυμο μιας σειράς Premium Προϊόντων που προσφέρουν γεύση και υγεία!
Προϊόντα
Συνεργασία Kokolias B2B με TOPDON

Με χαρά σας ανακοινώσουμε τη νέα μας συνεργασία με την TOPDON!
Η B2B Kokolias διευρύνει τη γκάμα των προϊόντων της, φέρνοντας στην ελληνική αγορά τα καινοτόμα διαγνωστικά εργαλεία και λύσεις μπαταριών της TOPDON. Η TOPDON είναι ένα παγκοσμίως αναγνωρισμένο brand, γνωστό για τις υψηλής ποιότητας διαγνωστικές συσκευές αυτοκινήτων, τα εργαλεία ανάλυσης συστημάτων μπαταριών, τους εκκινητές μπαταρίας (jump starters) και τις λύσεις θερμικής απεικόνισης για επαγγελματική χρήση.
Είτε είστε επαγγελματίας στον χώρο του αυτοκινήτου που αναζητά προηγμένα διαγνωστικά εργαλεία είτε ένα συνεργείο που χρειάζεται αξιόπιστες λύσεις συντήρησης μπαταριών, έχουμε αυτό που χρειάζεστε!
Γαστρονομία
ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΣΤΟ ΣΑΡΑΚΟΣΤΙΑΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΑΠΟ ΤΗΝ PIZZA FAN

Αυτή τη Σαρακοστή, δώστε μια άλλη διάσταση στο σαρακοστιανό τραπέζι με όλες τις αγαπημένες σας γεύσεις, στη νηστίσιμη εκδοχή τους.
Αν θα το γιορτάσετε με παρέα και με παιδιά, που θέλουν πάντα να δοκιμάζουν κάτι πρωτότυπο και διαφορετικό, η Pizza Fan προσφέρει, εκτός από τις γνωστές παραδοσιακές γεύσεις που υπάρχουν στον κατάλογο μαγειρευτών φαγητών MyCook, μια ολόκληρη σειρά από νέες νηστίσιμες προτάσεις που δεν περιμένει κανείς τη Σαρακοστή.
Πίτσες με φυτικό τυρί και ολόφρεσκα λαχανικά, Plant Based Burger με φυτικό μπιφτέκι από μπιζέλια και Plant Based Pizza, ζυμαρικά με γαρίδες, Bolognese Σόγιας, Spring Rolls Λαχανικών και μια μεγάλη σειρά από νόστιμες δροσερές σαλάτες.
Φέτος λοιπόν, εσείς δεν χρειάζεται να απαρνηθείτε τις αγαπημένες σας γεύσεις και τα παιδιά θα είναι πολύ πιο εύκολο να συμμετάσχουν στις ειδικές διατροφικές απαιτήσεις των ημερών πριν το Πάσχα.
Προϊόντα
Η Εταιρεία Kokolias Αναλαμβάνει την Τοποθέτηση Προϊόντων Dewalt σε Καταστήματα, Προσφέροντας Εξατομικευμένες Λύσεις

Η Kokolias αναλαμβάνει την τοποθέτηση προϊόντων Dewalt σε καταστήματα, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του χώρου σου.
Με γνώμονα τη λειτουργικότητα και την αισθητική, προτείνονται προσαρμοσμένες λύσεις παρουσίασης προϊόντων, επιλέγοντας τους κατάλληλους κωδικούς που ταιριάζουν στη φιλοσοφία του καταστήματός σου.
Η πολυετής εμπειρία στον χώρο των επαγγελματικών εργαλείων, σε συνδυασμό με την ποιότητα και αξιοπιστία της Dewalt, εξασφαλίζει τη δημιουργία ενός ελκυστικού και αποδοτικού χώρου πώλησης. Από τον σχεδιασμό έως την υλοποίηση, η τοποθέτηση των προϊόντων γίνεται με τρόπο που αναδεικνύει στο μέγιστο τα πλεονεκτήματά τους.
Εμπιστεύσου την Kokolias για να κάνεις τη διαφορά στο κατάστημά σου! Επικοινώνησε για να προγραμματιστεί ένα ραντεβού και ένας εκπρόσωπος θα έρθει άμεσα σε επαφή μαζί σου.
-
Διατροφή
Τρώγοντας από σπίτι
-
Υγεία
Γυναικεία Κατάθλιψη
-
Ψυχολογία
Είσαι Αληθινός ή Συμβατικός Γονιός;
-
Διατροφή
Τα Αντιοξειδωτικά | Ισορροπημένη Διατροφή
-
Ομορφιά
Πως να περιποιηθούμε το δέρμα μας μετά το καλοκαίρι; Δώστε στο δέρμα σας την υγρασία που του έχει λείψει για να το δείτε και πάλι ελαστικό και ζωντανό!
-
Τουρισμός
Υπερτουρισμός: Υπάρχει Πραγματικά ή Υπερβάλλουμε;
-
Υγεία
Έλεγχοι υγείας που αναπόφευκτα χρειάζεται να κάνουμε τακτικά
-
Υγεία
Όλη η αλήθεια για τα ωάρια : Μύθοι και πραγματικότητα