Connect with us

Μόδα

Η Εβδομάδα Μόδας μεταμορφώνει την Αθήνα σε ένα «μικρό Παρίσι».

Η 4η ημέρα της Athens Xclusive Designers Week είχε διεθνή αέρα, με τα fashion shows να ξεκινούν από το πρωί και με ένα πλούσιο πρόγραμμα επιδείξεων με σχεδιαστές από διάφορα μέρη του κόσμου.

Η Coral Castillo, σχεδιάστρια από το Los Angeles, άνοιξε την ημέρα με ένα μοναδικό show παρουσιάζοντας τη συλλογή της στην οποία κυριαρχούν οι αποχρώσεις του λευκού και του μαύρου. Μaxi αέρινα φορέματα με διαφάνειες, εντυπωσιακά cutouts, κρόσια, βολάν αλλά και περίτεχνα σχέδια στο λαιμό γέμισαν την πασαρέλα. Στο τέλος παρουσιάστηκαν και τα νυφικά από τη νέα της κολεξιόν.

O Αndreea Dogaru, fashion designer Ρουμανίας, παρουσίασε τη νέα του κολεξιόν FW 2018/19 με τα βραδινά φορέματα να κυριαρχούν σε αποχρώσεις μαύρου, μπλε, ασημί και γκρι. Τα φουσκωτά μανίκια που είχαν αρκετές δημιουργίες ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακά και κέντρισαν το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων. To βελούδο και η δαντέλα είναι αναμφίβολα το νέο trend. Στην πασαρέλα είδαμε και ξεχωριστές δερμάτινες τουαλέτες.

Elegant στοιχεία, metallic υφάσματα και χρυσές λεπτομέρειες πρωταγωνίστησαν στο fashion show NASH by Natasha Avloniti. Στη νέα της συλλογή FW 2018/19 κυριαρχεί το βελούδο και το μετάξι  ενώ τα φορέματα που παρουσιάστηκαν στην επίδειξη είχαν ιδιαίτερα κοψίματα απογειώνοντας την θηλυκή πλευρά σε αποχρώσεις κυρίως του χρυσού, μοβ, πράσινου, κόκκινου και μαύρου. Τα νυφικά σε λευκό και ροζ παλ από τη νέα της συλλογή  ήταν ιδιαίτερα ξεχωριστά.

Ακολούθησε η Κύπρια σχεδιάστρια Loukia Kyriakou με τη νέα ready to wear συλλογή S/S ’19 στην οποία απολαύσαμε δαντέλες και χρυσές λεπτομέρειες και αρκετά ethnic και boho στοιχεία. Όλα τα μοντέλα εμφανίστηκαν με τουρμπάνια με δημιουργίες σε γραμμές μίνιμαλ αλλά και ιδιαίτερες λεπτομέρειες που εντυπωσίασαν με ασύμμετρα κοψίματα, snake prints, και metallics. Η σχεδιάστρια παρουσίασε επίσης τη bridal κολεξιόν με νυφικά σε ιδιαίτερες γραμμές με δαντέλες και διαφάνειες που ξεχώρισαν.

Η ημέρα απογειώθηκε με το show του μετρ της υψηλής ραπτικής Zuhair Murad, ο οποίος πραγματοποίησε ένα καθηλωτικό show το Σάββατο στο κατάμεστο Περιστύλιο του Ζαππείου όπου πάνω από 600 εκλεκτοί καλεσμένοι παρακολούθησαν την επίδειξη του Λιβανέζου σχεδιαστή. Το Ζάππειο γέμισε χρώματα και λάμψη με την σχεδιαστική έκφραση να βρίσκεται στο απόγειό της και να σαγηνεύει το κοινό.  Ήταν η πρώτη φορά που ο σχεδιαστής παρουσίασε τη Ready-to-wear S/S ’19 συλλογή του σε επίδειξη μόδας. Είδαμε μοναδικά αέρινα μεταξωτά υφάσματα και πολύτιμες πέτρες να κοσμούν τις δημιουργίες του σχεδιαστή. Λαμπερά μάξι αλλά και μίνι φορέματα, χειροποίητα κεντήματα, έντονες αποχρώσεις του κόκκινου, του μοβ, του μπεζ και του φούξια σε συνδυασμό με το μαύρο, κυριάρχησαν στην πασαρέλα.

Οι επιδείξεις συνεχίστηκαν με τo θεματικό fashion show Un Petit Defile που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την αγαπημένη εταιρεία προϊόντων Le Petit Marseillais”. Ένα show σε ένα σκηνικό εμπνευσμένο από τη γαλλική εξoχή με τις λεβάντες να έχουν κατακλύσει την αίθουσα  και να δημιουργούν μια μοναδική ατμόσφαιρα. Τα outfits των μοντέλων ήταν βασισμένα στη χρωματική παλέτα των προϊόντων της Le petit Marseillais από αγαπημένους Έλληνες σχεδιαστές. Το show ήταν χωρισμένο σε χρωματικά θέματα και συγκεκριμένα σε ροζ, κίτρινο, λευκό, μπλε, πορτοκαλί.

Aκολούθησε η επίδειξη The Artians by Konstantina με τη νέα συλλογή Dyas S/S ’19 με πολύχρωμα xclusive prints και μοτίβα που κέντρισαν το ενδιαφέρον του κοινού. Στην πασαρέλα είδαμε κιμόνο, αέρινα φορέματα, καφτάνια αλλά και παντελόνες, σορτς, φούστες και crop tops σε αποχρώσεις  μπλε, κίτρινου, μοβ, ροζ και λευκού. Τα metallics στοιχεία απογείωσαν τα looks ενώ στο τέλος παρουσιάστηκαν μοναδικά νυφικά φορέματα με ιδιαίτερες λεπτομέρειες.

Η Olga Karaververis παρουσίασε τη νέα της συλλογή με τίτλο “Eclipse” υμνώντας για ακόμα μια φορά τη θηλυκότητα και την κομψότητα. Μεταξωτά υφάσματα, glitter, βελούδο και περίτεχνες δαντέλες σε μια συλλογή που βασίζεται στον απόλυτο συνδυασμό του άσπρου και του μαύρου.  Τα νυφικά που παρουσιάστηκαν έδωσαν ξεχωριστή λάμψη στην πασαρέλα.

Η 4η ημέρα ολοκληρώθηκε με την επίδειξη από τη Daphne Valente η οποία επέστρεψε στην πασαρέλα μετά από 10 χρόνια και παρουσίασε ένα μοναδικό show για τη νέα της συλλογή S/S ’19 με τίτλο “Making Waves” και πηγή έμπνευσης τη θάλασσα. Στην πασαρέλα είδαμε μοναδικά φορέματα και φούστες, ιδιαίτερα μανίκια, πλισέ υφάσματα, μεσογειακά χρώματα σε αποχρώσεις κυρίως του μπλε και της θάλασσας. Παρουσιάστηκαν επίσης και μαγιό συνδυασμένα με αέρινα κιμονό και εσάρπες. Εντυπωσιακό το φινάλε της επίδειξης όπου ένα μοντέλο περπάτησε με μια μάζα σακούλων πάνω του την οποία μετά έβγαλε και αποκαλύφθηκε ένα θαλασσί φόρεμα δίνοντας ένα δικό της οικολογικό μήνυμα.

Όλες τις ημέρες της διοργάνωσης διεξήχθη ο ανοιχτός διαγωνισμός Fashion Design Project όπου οι ενδιαφερόμενοι ανεξαρτήτως σπουδών και με βάση μόνο το ταλέντο τους, ετοίμασαν σχέδιο εντός μιας ώρας διεκδικώντας τη συμμετοχή τους στα επόμενα New Designers Awards.

Από τα runway της Athens Xclusive Designers Week δεν θα μπορούσε να απουσιάζει φέτος, και η British American Tobacco Hellas με το glo™,  τη νέα τάση και έξυπνη επιλογή που αποτελεί μία νέα ποιοτική πρόταση και ήρθε στην εβδομάδα μόδας ως platinum χορηγός δίνοντας έμφαση τόσο στην τεχνολογία όσο και στο design.

Πηγή

 

Continue Reading

Lifestyle

MUSA: It’s a Statement.

Η MUSA Collection είναι ένα premium Ελληνικό βιώσιμο και ηθικό brand ρούχων και αξεσουάρ. Ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2020 από την Νάσια Φιλιππίδη, η οποία ύστερα από χρόνια εμπειρίας στο Εξωτερικό, που ασχολήθηκε με τον χώρο του μάρκετινγκ και την βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας, αποφάσισε να δημιουργήσει την MUSA με στόχο να εφαρμόσει τις αρχές της βιώσιμης και ηθικής μόδας, αλλά και να δώσει μία διαφορετική οπτική σχετικά με το πως και τι αγοράζουμε, καθώς και τι επιλέγουμε να αγγίζει το σώμα μας. 

Το όνομα MUSA είναι εμπνευσμένο από τις 9 Μούσες της Ελληνικής μυθολογίας, όπου κάθε μια από αυτές είχε το δικό της statement και την δική της προσωπικότητα. Έτσι και η MUSA ως brand, μέσα από την συλλογή της, στοχεύει στο να αναδείξει την μοναδική προσωπικότητα που έχει καθένας μας, την οποία πρέπει να αγκαλιάζει και να τολμά να την αναδεικνύει. 

Οι αξίες της είναι: Βιωσιμότητα. Ενδυνάμωση. Ηθική. 

Η MUSA βασίζεται στο minimal capsule wardrobe philosophy, που σημαίνει λίγα διαχρονικά, ποιοτικά κομμάτια, που το ένα συμπληρώνει το άλλο, δημιουργούν ένα προσωπικό statement και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ δημιουργώντας πολλά διαφορετικά στυλ. 

Η συλλογή σχεδιάζεται αποκλειστικά από την ομάδα της MUSA, τα υφάσματα τα προμηθεύεται από Ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ για την παραγωγή συνεργάζεται με μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική κοινότητα και οικονομία. 

Η καλοκαιρινή κολεξιόν της ονομάζεται [|Elysian|= beautiful/creative/peaceful] #SustainablyInspired, και αποτελείται από κομμάτια που έχουν φτιαχτεί από φυσικά και βιώσιμα υφάσματα και στοχεύει στο να μας εμπνεύσει να “φοράμε τον εαυτό μας”, και να αναδεικνύουμε το προσωπικό μας statement. Αυτό πιστεύει η MUSA πως είναι και η αρχή της βιώσιμης και ηθικής μόδας. 

Μπορείτε να ανακαλύψετε την νέα συλλογή, αλλά και να ενημερωθείτε για το πως εφαρμόζει η MUSA την βιώσιμη και ηθική μόδα στο www.musacollection.gr & instagram/FB: @musacollectiongr 

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την βιώσιμη και ηθική μόδα, επισκεφθείτε το πρώτο online magazine

Continue Reading

Lifestyle

Νεανική ενέργεια, “ορμή” και 70s αισθητική στο 4ο επεισόδιο της 28ης Athens Xclusive Designers Week

Το δημοφιλές σχεδιαστικό δίδυμο Deux Hommes μονοπωλεί το ενδιαφέρον στο τέταρτο επεισόδιο της Athens Xclusive Designers Week με ένα πρωτοποριακό fashion film που εντυπωσιάζει.

Στην καινούργια συλλογή των Deux Hommes οι “fêtes galantes”, οι πολυπρόσωπες ζωγραφικές συνθέσεις του Γαλλικού rococo με τους κομψά ντυμένους νέους και νέες της εποχής σε στιγμές μέθεξης, χαράς και υπαίθριων απολαύσεων συναντούν τα “all tomorrow’s parties” της “βελούδινης” underground σκηνής των αρχών του ’70.

Στο επίκεντρο της collection η εκκεντρικότητα, η τόλμη και η ελευθέρια των glam-rockers, η καλόγουστα επιδεικτική ομορφιά του Ευρωπαϊκού rococo, oι χρυσορόδινες αποχρώσεις στα πορτραίτα της Madame Le Brun και οι δραματικοί παστέλ ουρανοί στους πίνακες του Tiepolo. 

Όλα αυτά ενσωματώνονται σε ένα σύγχρονο remix τέχνης και τεχνολογίας  με νεανική ενέργεια και “ορμή”!

Σκοπός του οίκου Deux Hommes είναι  να αντικαταστήσει το “βάρος” της ιστορίας πάνω στα ρούχα με την ελαφρύτητα μιας σημερινής, εύχρηστης και κατανοητής ομορφιάς και να αναβιώσει το ξεχασμένο -εδώ και πολύ καιρό- πνεύμα της γιορτής! 

Στο fashion film των Deux Hommes συμμετέχει και ο κορυφαίος χορευτής Στέλιος Κατωπόδης.

Τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική διεύθυνση του fashion film την επιμελήθηκε ο Κώστας Δημάς.

Χορηγοί της διοργάνωσης είναι: η COLGATE MAX WHITE ULTIMATE, η πρώτη λευκαντική οδοντόκρεμα με καινοτόμα σύσταση με ένζυμα που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι.

Η LA BIORED της HEREMCO, μια σειρά καινοτόμων καλλυντικών επιστημονικής έρευνας, που αναγεννούν την επιδερμίδα!

Tα ροφήματα Starbucks RTD Coffee.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της διοργάνωσης είναι το Fashion Design Project by Bombay Sapphire, όπου δίνεται η δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας να δημιουργήσουν ένα look εμπνευσμένο από τα χρώματα της Bombay, να διακριθούν και να κερδίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας και στο θεσμό των Νέων Σχεδιαστών.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection.

Η Athens six star tours ανέλαβε την μεταφορά όλων των προσκεκλημένων με πολυτελή Vans στους χώρους διεξαγωγής των επιδείξεων καθώς και των μοντέλων στα γυρίσματα.

Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστηρίζουν, το νερό Minoa Water, το πρακτορείο μοντέλων Happy Models, ο Dj Nikos Alatas, το Athens six star tours, ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το 7th Heaven Salon που ανέλαβε την περιποίηση των άκρων των μοντέλων καθώς και η εταιρία Printop που προμήθευσε στη διοργάνωση τα ευφάνταστα T-Shirts και καπέλα.

Μένοντας πιστή στις αξίες της και κάτω από τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας η μακροβιότερη ελληνική διοργάνωση μόδας, η Athens Xclusive Designers Week συνεχίζει ακάθεκτη με μοναδικό της στόχο την στήριξη της εγχωρίας βιομηχανίας μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει ελληνικά.

Χορηγοί επικοινωνίας: Cosmote Tv, Music 89,2, Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily, WomanToc, MissBloom

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων,  Δήμου Αλίμου, Δήμου Παλαιού Φαλήρου , Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Marketing Greece,

Με την υποστήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ)

Continue Reading

Lifestyle

Μάσκες με στυλ

Το 2020 άλλαξε πολλά πράγματα στην καθημερινότητα μας και μία από αυτές τις αλλαγές ήταν το να φοράμε καθημερινά μάσκες. Για εσάς η μάσκα είναι κάτι που φοράτε μόνο για λόγους υγιηνής ή το βλέπετε σαν ευκαιρία να την ενθέσετε στο στυλ σας?

Η Μαρία Σαριδάκη αποφάσισε το δεύτερο και για αυτό δημιούργησε τις δικές τις μάσκες και μας μίλησε για το πως της ήρθε η έμπνευση:

“Η ιδέα ήρθε μια μέρα του Σεπτέμβρη όταν με την παρέα μου κανονίσαμε μια έξοδο σ’ ένα από τα νυχτερινά μαγαζιά της Θεσσαλονίκης, θέλησα η μάσκα που φοράω πέρα απ’ την προστασία που μου προσφέρει να ειναι και κομμάτι του στυλ μου.Μετά από αρκετά θετικά σχόλια που άκουσα για την μάσκα μου αποφάσισα να ξεκινήσω απ΄το μηδέν, χωρίς γνώσεις πάνω στην ραπτική και χωρίς budget, είχα όμως την όρεξη και την ιδέα.Ολα έγιναν σταδιακά με ένα βήμα την φορά και πλέον έχω καταφέρει οι μάσκες “moukoumaskou” να κυκλοφορούν στους δρόμους όχι μόνο της Θεσσαλονίκης αλλά και άλλων πόλεων της χώρας από ανθρώπους με στυλ και προσωπικότητα.Είμαι περήφανη για τον εαυτό μου και ευγνώμων για όσους με στήριξαν.”

Για να δείτε περισσότερες μάσκες και να αποκτήσετε την δική σας κάντε κλικ εδώ!

Φωτογραφίες από τον Στέφανος Ζαφειρίου.

Continue Reading

Trending