Connect with us

Μόδα

Η Εβδομάδα Μόδας μεταμορφώνει την Αθήνα σε ένα «μικρό Παρίσι».

Η 4η ημέρα της Athens Xclusive Designers Week είχε διεθνή αέρα, με τα fashion shows να ξεκινούν από το πρωί και με ένα πλούσιο πρόγραμμα επιδείξεων με σχεδιαστές από διάφορα μέρη του κόσμου.

Η Coral Castillo, σχεδιάστρια από το Los Angeles, άνοιξε την ημέρα με ένα μοναδικό show παρουσιάζοντας τη συλλογή της στην οποία κυριαρχούν οι αποχρώσεις του λευκού και του μαύρου. Μaxi αέρινα φορέματα με διαφάνειες, εντυπωσιακά cutouts, κρόσια, βολάν αλλά και περίτεχνα σχέδια στο λαιμό γέμισαν την πασαρέλα. Στο τέλος παρουσιάστηκαν και τα νυφικά από τη νέα της κολεξιόν.

O Αndreea Dogaru, fashion designer Ρουμανίας, παρουσίασε τη νέα του κολεξιόν FW 2018/19 με τα βραδινά φορέματα να κυριαρχούν σε αποχρώσεις μαύρου, μπλε, ασημί και γκρι. Τα φουσκωτά μανίκια που είχαν αρκετές δημιουργίες ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακά και κέντρισαν το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων. To βελούδο και η δαντέλα είναι αναμφίβολα το νέο trend. Στην πασαρέλα είδαμε και ξεχωριστές δερμάτινες τουαλέτες.

Elegant στοιχεία, metallic υφάσματα και χρυσές λεπτομέρειες πρωταγωνίστησαν στο fashion show NASH by Natasha Avloniti. Στη νέα της συλλογή FW 2018/19 κυριαρχεί το βελούδο και το μετάξι  ενώ τα φορέματα που παρουσιάστηκαν στην επίδειξη είχαν ιδιαίτερα κοψίματα απογειώνοντας την θηλυκή πλευρά σε αποχρώσεις κυρίως του χρυσού, μοβ, πράσινου, κόκκινου και μαύρου. Τα νυφικά σε λευκό και ροζ παλ από τη νέα της συλλογή  ήταν ιδιαίτερα ξεχωριστά.

Ακολούθησε η Κύπρια σχεδιάστρια Loukia Kyriakou με τη νέα ready to wear συλλογή S/S ’19 στην οποία απολαύσαμε δαντέλες και χρυσές λεπτομέρειες και αρκετά ethnic και boho στοιχεία. Όλα τα μοντέλα εμφανίστηκαν με τουρμπάνια με δημιουργίες σε γραμμές μίνιμαλ αλλά και ιδιαίτερες λεπτομέρειες που εντυπωσίασαν με ασύμμετρα κοψίματα, snake prints, και metallics. Η σχεδιάστρια παρουσίασε επίσης τη bridal κολεξιόν με νυφικά σε ιδιαίτερες γραμμές με δαντέλες και διαφάνειες που ξεχώρισαν.

Η ημέρα απογειώθηκε με το show του μετρ της υψηλής ραπτικής Zuhair Murad, ο οποίος πραγματοποίησε ένα καθηλωτικό show το Σάββατο στο κατάμεστο Περιστύλιο του Ζαππείου όπου πάνω από 600 εκλεκτοί καλεσμένοι παρακολούθησαν την επίδειξη του Λιβανέζου σχεδιαστή. Το Ζάππειο γέμισε χρώματα και λάμψη με την σχεδιαστική έκφραση να βρίσκεται στο απόγειό της και να σαγηνεύει το κοινό.  Ήταν η πρώτη φορά που ο σχεδιαστής παρουσίασε τη Ready-to-wear S/S ’19 συλλογή του σε επίδειξη μόδας. Είδαμε μοναδικά αέρινα μεταξωτά υφάσματα και πολύτιμες πέτρες να κοσμούν τις δημιουργίες του σχεδιαστή. Λαμπερά μάξι αλλά και μίνι φορέματα, χειροποίητα κεντήματα, έντονες αποχρώσεις του κόκκινου, του μοβ, του μπεζ και του φούξια σε συνδυασμό με το μαύρο, κυριάρχησαν στην πασαρέλα.

Οι επιδείξεις συνεχίστηκαν με τo θεματικό fashion show Un Petit Defile που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την αγαπημένη εταιρεία προϊόντων Le Petit Marseillais”. Ένα show σε ένα σκηνικό εμπνευσμένο από τη γαλλική εξoχή με τις λεβάντες να έχουν κατακλύσει την αίθουσα  και να δημιουργούν μια μοναδική ατμόσφαιρα. Τα outfits των μοντέλων ήταν βασισμένα στη χρωματική παλέτα των προϊόντων της Le petit Marseillais από αγαπημένους Έλληνες σχεδιαστές. Το show ήταν χωρισμένο σε χρωματικά θέματα και συγκεκριμένα σε ροζ, κίτρινο, λευκό, μπλε, πορτοκαλί.

Aκολούθησε η επίδειξη The Artians by Konstantina με τη νέα συλλογή Dyas S/S ’19 με πολύχρωμα xclusive prints και μοτίβα που κέντρισαν το ενδιαφέρον του κοινού. Στην πασαρέλα είδαμε κιμόνο, αέρινα φορέματα, καφτάνια αλλά και παντελόνες, σορτς, φούστες και crop tops σε αποχρώσεις  μπλε, κίτρινου, μοβ, ροζ και λευκού. Τα metallics στοιχεία απογείωσαν τα looks ενώ στο τέλος παρουσιάστηκαν μοναδικά νυφικά φορέματα με ιδιαίτερες λεπτομέρειες.

Η Olga Karaververis παρουσίασε τη νέα της συλλογή με τίτλο “Eclipse” υμνώντας για ακόμα μια φορά τη θηλυκότητα και την κομψότητα. Μεταξωτά υφάσματα, glitter, βελούδο και περίτεχνες δαντέλες σε μια συλλογή που βασίζεται στον απόλυτο συνδυασμό του άσπρου και του μαύρου.  Τα νυφικά που παρουσιάστηκαν έδωσαν ξεχωριστή λάμψη στην πασαρέλα.

Η 4η ημέρα ολοκληρώθηκε με την επίδειξη από τη Daphne Valente η οποία επέστρεψε στην πασαρέλα μετά από 10 χρόνια και παρουσίασε ένα μοναδικό show για τη νέα της συλλογή S/S ’19 με τίτλο “Making Waves” και πηγή έμπνευσης τη θάλασσα. Στην πασαρέλα είδαμε μοναδικά φορέματα και φούστες, ιδιαίτερα μανίκια, πλισέ υφάσματα, μεσογειακά χρώματα σε αποχρώσεις κυρίως του μπλε και της θάλασσας. Παρουσιάστηκαν επίσης και μαγιό συνδυασμένα με αέρινα κιμονό και εσάρπες. Εντυπωσιακό το φινάλε της επίδειξης όπου ένα μοντέλο περπάτησε με μια μάζα σακούλων πάνω του την οποία μετά έβγαλε και αποκαλύφθηκε ένα θαλασσί φόρεμα δίνοντας ένα δικό της οικολογικό μήνυμα.

Όλες τις ημέρες της διοργάνωσης διεξήχθη ο ανοιχτός διαγωνισμός Fashion Design Project όπου οι ενδιαφερόμενοι ανεξαρτήτως σπουδών και με βάση μόνο το ταλέντο τους, ετοίμασαν σχέδιο εντός μιας ώρας διεκδικώντας τη συμμετοχή τους στα επόμενα New Designers Awards.

Από τα runway της Athens Xclusive Designers Week δεν θα μπορούσε να απουσιάζει φέτος, και η British American Tobacco Hellas με το glo™,  τη νέα τάση και έξυπνη επιλογή που αποτελεί μία νέα ποιοτική πρόταση και ήρθε στην εβδομάδα μόδας ως platinum χορηγός δίνοντας έμφαση τόσο στην τεχνολογία όσο και στο design.

Πηγή

 

Continue Reading

Μόδα

Δυναμική παρουσία της Ελλάδος στις εκθέσεις
HOMI FASHION & JEWELS και MICAM MILANO

Δυναμική ήταν η παρουσία της Ελλάδος στις διεθνείς
εκθέσεις κοσμήματος, αξεσουάρ και υποδήματος HOMI FASHION & JEWELS και MICAM
Milano, οι οποίες διεξήχθησαν από 16 έως 20 Σεπτεμβρίου, στο Μιλάνο της Ιταλίας.
Η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου- Enterprise Greece οργάνωσε
την εθνική αντιπροσωπεία και στήριξε τις ελληνικές εταιρείες, οι οποίες συμμετείχαν στις
δύο εκθέσεις, ενώ ήταν διάχυτη η αισιοδοξία για το μέλλον του κλάδου, όπως φάνηκε και
από τη μεγάλη επισκεψιμότητα στα ελληνικά περίπτερα.
Στη φετινή διοργάνωση ΗOMI FASHION & JEWELS έλαβαν μέρος 17 ελληνικές επιχειρήσεις,
σε συνολικά 228 τετραγωνικά μέτρα εκθεσιακής επιφάνειας, ενώ στη MICAM Milano, υπό
την ομπρέλα της Enterprise Greece, βρέθηκαν 11 ελληνικές εταιρείες υποδημάτων.
Την Enterprise Greece εκπροσώπησε η Εντεταλμένη Σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ., κα
Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, η οποία ξεναγήθηκε στα ελληνικά περίπτερα και είχε την
ευκαιρία να συνομιλήσει με τους εκπροσώπους των εταιρειών. Παράλληλα είχε συνάντηση
με τη Γενική Σύμβουλο ΟΕΥ Β’ Μιλάνου, κα Παρασκευή Καμπούρογλου, η οποία
επισκέφθηκε τη διεθνή έκθεση HOMI FASHION & JEWELS.
Σε δηλώσεις της η κα. Αλεξανδροπούλου τόνισε ότι: «Η Enterprise Greece επιδιώκει μια
πολυδιάστατη ανάπτυξη της εξαγωγικής προσπάθειας της χώρας, στηρίζοντας κλάδους
όπως είναι αυτός της Μόδας (Ένδυση-Υπόδηση-Κόσμημα). Η εθνική συμμετοχή στις διεθνείς
εκθέσεις HOMI Fashion & Jewels 2022 και MICAM 2022 που έγιναν στο Μιλάνο, με τη
συμμετοχή 28 ελληνικών εταιρειών, ανέδειξε τη δυναμική που εμφανίζει ο κλάδος,
δημιουργώντας εξαιρετικά ευοίωνες προοπτικές. To ελληνικό σχέδιο κερδίζει ολοένα και
μεγαλύτερο μερίδιο στις παγκόσμιες αγορές με την υποστήριξη της Enterprise Greece, που
ταυτόχρονα συνδράμει με ενισχυμένο και καινοτόμο πρόγραμμα δράσεων προβολής,
δικτύωσης και ενδυνάμωσης των εξαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου».
Από την πλευρά της η Γενική Σύμβουλος ΟΕΥ Β’ Μιλάνου, κα Καμπούρογλου, ανέφερε ότι:
«Ο τομέας της μόδας, και ειδικότερα οι κλάδοι των αξεσουάρ μόδας, των κοσμημάτων και
των υποδημάτων, συνεχίζουν να αναπτύσσονται παγκοσμίως. Μετά τις επιπτώσεις της
πανδημίας 2020 (-14,8%), ο κλάδος των αξεσουάρ μόδας και των κοσμημάτων, σημείωσε
σημαντική ανάκαμψη της τάξης του +25,3% και ανήλθε στα 44 δις ευρώ. Η συμμετοχή 17
ελλήνων κατασκευαστών μόδας και κοσμημάτων στη διεθνή εμπορική έκθεση HOMI
FASHION & JEWLLERY και 11 κατασκευαστών υποδημάτων στη ΜICAM, χάρη στη
χρηματοδότηση της Enterprise Greece, αποτελεί σημαντικό βήμα εξωστρέφειας για τις
εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας μας. Οι εν λόγω εκθέσεις επιστρέφουν, όσον αφορά στη
συμμετοχή και στην επισκεψιμότητα, στην προ COVID περίοδο, καθώς οι εμπορικοί
επισκέπτες ανήλθαν στις 33.000 και οι συνολικές συμμετοχές στις 425 και 1012 αντίστοιχα».
Λίγα λόγια για τις εκθέσεις

H HOMI FASHION & JEWELS είναι μια σημαντική,
διεθνής, εμπορική έκθεση, η οποία διεξάγεται δύο φορές τον χρόνο, Φεβρουάριο και
Σεπτέμβριο, στον εκθεσιακό χώρο Fiera Milano (Rho), φιλοξενώντας μεγάλη ποικιλία
συλλογών και προτάσεων σε αξεσουάρ μόδας και μοντέρνων κοσμημάτων.
Σε αυτή συμμετέχουν 400 brands, το 34% των οποίων προέρχεται από το εξωτερικό (κυρίως
από την Ευρώπη με επικεφαλής την Ελλάδα, ακολουθούμενη από την Ισπανία και τη
Γαλλία), καθώς και καταξιωμένοι ή ανερχόμενοι σχεδιαστές και καλλιτέχνες.
Καλύπτει τρεις βασικούς τομείς σε Style , Everyday και Gems & Components και τα προϊόντα
προβάλλονται θεματικά:
Style: συγκεντρωμένες συλλογές πλούσιες σε σχεδιασμό και έρευνα, όπου παρουσιάζονται
οι τάσεις.
Everyday: μεγάλη γκάμα προτάσεων και συλλογών που απευθύνονται σε καταστήματα,
πολυκαταστήματα και εξειδικευμένα σημεία πώλησης.
Gems & Components: παραγωγοί ημικατεργασμένων προϊόντων και εξαρτημάτων για
αξεσουάρ μόδας, μπιζού και μοντέρνα κοσμήματα, καθώς και πλούσια ποικιλία από
πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους.
H MICAM Milano είναι μία είναι από τις κορυφαίες διεθνείς, εμπορικές εκθέσεις της
βιομηχανίας υποδημάτων, η οποία διεξάγεται δύο φορές το χρόνο στο Μιλάνο
(Φεβρουάριο τον Σεπτέμβριο) σε έκταση περίπου 60.000 τετραγωνικών μέτρων και
προωθείται από την Assocalzaturifici. Φιλοξενεί πάνω από 1.700 συλλογές υποδημάτων και
1.200 εταιρείες σε κάθε έκδοση, εκ των οποίων περισσότερες από 570 είναι διεθνείς. Μαζί
αντιπροσωπεύουν πάνω από 30 διαφορετικές χώρες. Η MICAM αποτελεί σημείο
συνάντησης για επαγγελματίες της βιομηχανίας υποδημάτων από όλο τον κόσμο. Με
45.000 εμπορικούς επισκέπτες, από περίπου 130 χώρες, η MICAM επιβεβαιώνει το ρόλο της
ως η καλύτερη πλατφόρμα για την προώθηση νέων συλλογών και αποτελεί μια εξαιρετική
ευκαιρία εμπορικής δικτύωσης και δημιουργίας νέων, εμπορικών επαφών.
Enterprise Greece
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.)
είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την
προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να
προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά
εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Continue Reading

Μόδα

Κατερίνα Κοντή: Μέσα από τα μάτια ενός Στυλίστα.

Μόδα, Ομορφιά , Έμπνευση, Δημιουργικότητα ,Στυλ, με λίγα λόγια Στυλίστας.

Πόσα πολλά αλήθεια μπορούν να συνδεθούν σε μια εικόνα, σε ένα όνειρο?

Θέλετε να μάθετε? 

Φανταστείτε ότι βλέπετε ένα όνειρο, ένα περιβάλλον με στάχυα, όχι πολύ χρώμα κι εσείς να κάθεστε κάπου εκεί  αλλά να μην νιώθετε , ιδιαίτερα όμορφα.

Τώρα σκεφτείτε να κάθεστε στο ίδιο μέρος φορώντας όμορφα, ρούχα που σας κολακεύουν, λαμπερά αξεσουάρ ,που πάντα θέλατε αλλά δεν τολμούσατε!

Μα αλήθεια πόσο πολύ σας  ταιριάζουν?Και κάπου εκεί δίπλα σας να κάθετε εκείνη η νεραϊδόύλα!

Ναι , ναι με αυτό το ραβδάκι που σας μεταμορφώνει  τον πιο όμορφο εαυτό σας!

Ε,  αυτή η νεραιδούλα είναι ο Στυλίστας σας. Αυτό ακριβώς κάνει!

Αυτή   είναι η δουλειά ενός Στυλίστα!Να  σας μεταμορφώσει  στην ωραιότερη εκδοχή  του εαυτού σας, να σας κάνει να νιώθετε χαρούμενοι και να ξεχωρίζετε!

Σε συνεργασία πάντα μαζί σας, γιατί σημασία    για εμάς έχετε   εσείς και οι δικές σας ανάγκες.

Ο στυλίστας δεν επιλέγει τυχαία το συγκεκριμένο επάγγελμα!Πρέπει να το αγαπάει, να είναι κομματι του,  να νιώθει πάθος ,  να το νιώθει όνειρό του!Να ενημερώνετε συνέχεια, να διαβάζει, να εξελίσσετε!

Να βρίσκετε πάντα  στην πρώτη γραμμή ,να μαθαίνει συνέχεια, έτσι ώστε να δίνει στους πελάτες του, την  πιο ξεχωριστή ,την πιο στυλάτη και πιο πρωτοποριακή εικόνα τους,!

Αυτό ακριβώς θέλει να δημιουργήσει  ένας στυλίστας, αυτό τον εξιτάρει! Κουραστικό  σας ακούγεται?

Κι όμως  ΄όλο αυτό   που σε κάποιους μπορεί να ακούγεται κουραστικό, για  αυτόν αποτελεί διασκέδαση!

 Μα δεν είναι η μόδα και το στυλ, ένα παρτυ?       

 Μπορεί να φτιάξει μια ιστορία και να το μεταμορφώσει σε εικόνα! Και όχι μόνο! Θα σας δείξει και  θα  οργανώσει  την γκαρνταρόμπα σας , αλλά και θα σας προτείνει αυτά που σας        ταιριάζουν σύμφωνα με τα trends της μόδας ,της εποχής αλλά και το στυλ σας.Θα πάει μαζί σας στα μαγαζιά  η θα πάει εκείνος για εσάς και θα φροντίσει για την νέα, υπέροχη εικόνα σας.

Θα σας μάθει ότι το διαχρονικό   θα πρέπει να μείνει  στην ντουλάπα σας, και ότι η βιώσιμη μόδα,   δεν είναι απλά μόδα, αλλά η ελπίδα για το περιβάλλον και την ζωή μας!.Θα σας μιλήσει και για την ανακύκλωση. 

Και αυτό γιατί η φαντασία θέλει έμπνευση και η έμπνευση καθαρές εικόνες, άρα πάνω από όλα καθαρό περιβαλλον!

Ενας στυλίστας  επίσης  επιμελείται φωτογραφήσεις,  editorial σε περιοδικά, fashion show,  και πολλά αλλά!

Να  θυμάστε ένας Στυλίστας  κάνει  την  ζωή σας ευκολότερη, ομορφότερη αλλά και ευφάνταστη !

Για μένα είναι το μόνο που θέλω να κάνω στην ζωή μου και χαίρομαι που πραγματοποιώ το όνειρο μου! Όσο για εσάς να θυμάστε όπως είπε ο  Yves Saint Laurent . <Η μόδα ξεθωριάζει, το στυλ είναι αιώνιο>!!

Continue Reading

Lifestyle

Γνωρίστε την HUNTER! Το απόλυτο ελληνικό brand.

Δημιουργήθηκε το 1988, από την ανάγκη των εμπνευστών της, για ανάδειξη της γυναικείας φινέτσας και τη θέληση για πρακτικές – πάντα με στυλ- λύσεις στην καθημερινότητα της μέσης Ελληνίδας.

Αναλογιζόμενοι τις ανάγκες, της ολοένα και εξελισσόμενης ελληνικής κοινωνίας, αύξησε την εμβέλεια των ειδών της. Με την πάροδο των ετών πρόσθεσε στα είδη της, είδη ταξιδίου, ομπρέλες, πορτοφόλια και υποδήματα. Στην μεγάλη αυτή πορεία της δε θα μπορούσε να λείπει το ανδρικό στοιχείο στις κολεξιόν της, όπως ανδρικές τσάντες, πορτοφόλια και επαγγελματικά είδη για κάθε στυλ.

Από άκρη σ’ άκρη της Ελλάδας, η HUNTER έχει γίνει πλέον το απαραίτητο brand στα αξεσουάρ που συμπληρώνει το look μίας γυναίκας. Με ποιότητα, φινέτσα, άνεση και μοντέρνα σχέδια , προωθεί τη μόδα, εισάγει το στυλ και επιλέγεται καθημερινά από μεγάλο ποσοστό των γυναικών.

Μέχρι και σήμερα επιμένει ελληνικά, παράγει τα είδη της σχεδόν εξολοκλήρου στην Ελλάδα και προάγει την ελληνική δημιουργικότητα ανά τον κόσμο, καθώς μεγάλο μέρος του αγοραστικού της κοινού βρίσκεται και εκτός των ορίων του Ελλαδικού χώρου, σε Κύπρο, σε Αμερική, σε Αυστραλία και σε πολλές ακόμα χώρες. Αποτελεί must have του τουριστικού αγοραστικού κοινού που επιθυμεί να αγοράσει ελληνικά προϊόντα κατά την επίσκεψή του στη χώρα μας.

Εμπνεόμενη πάντα από τις διεθνείς τάσεις της μόδας, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες που επιτάσσει η ελληνική καθημερινότητα μιας γυναίκας, και εξακολουθώντας να κατέχει υλικά με διεθνή αναγνώριση της πιστοποίησης ISO, προσφέρει μέγιστης ποιότητας προϊόντα.

Continue Reading

Trending