Connect with us

Μόδα

ATHENS FASHION CLUB

The Game Changers in Fashion GO GLOBAL!

Φώτα, λάμψη και στυλ για τους Game Changers in Fashion από την Σχολή Μόδας AthensFashionClub στην 24η AXDW!

Οι σπουδαστές μας είναι έτοιμοι για ακόμη μία χρονιά να καταπλήξουν κοινό και κριτές! 

Ο πήχης που βάζει η AthensFashionClub είναι υψηλός και η δέσμευση προς τους σπουδαστές της, υπογραφή για την σχεδιαστική κι επιχειρηματική επιτυχία τους σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Στην περσινή ετήσια επίδειξη της Σχολής AthensFashionClub ξεχώρισαν τα δυναμικά leather ρούχα από την σχεδιάστρια Ελπίδα Όμρι, σαγηνευτικά μεταξωτά με prints από την Μαριλένα Τσίρκα, φουτουριστικές μεταλλικές ολόσωμες φόρμες από την Σοφία Χριστοδούλου, που έγιναν trend τον φετινό χειμώνα.

Σε μία κατάμεστη αίθουσα με μεγάλες προσωπικότητες του χώρου παρέδωσαν μαθήματα μόδας και στυλ, μαγνήτισαν τα βλέμματα των παρευρισκομένων και κέρδισαν το πιο θερμό τους χειροκρότημα.

Στο σύνολο 112 μοναδικές δημιουργίες των σπουδαστών έκλεψαν τις εντυπώσεις στο μεγαλύτερο event μόδας της χρονιάς, το οποίο έκλεισε με μία μεγάλη αναγνώριση για την σχολή. Η VOGUE ITALIA ξεχώρισε 5 σχεδιαστικά ταλέντα και τα προέβαλε στην επίσημη ιστοσελίδα της!

Τη διάκριση αυτή ήρθε να συμπληρώσει και μία σημαντική συνεργασία με γνωστό Showroom στο Μιλάνο, το οποίο ήρθε σε επικοινωνία με την Ιδρύτρια της Σχολής και Σχεδιάστρια Μαρία Βυτινίδου, που ανέλαβε την διεθνή προβολή όλων των σπουδαστών της.

Στην φετινή 24η AXDW, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018, ώρα 4μ.μ. στο Ζάππειο Μέγαρο, οι σπουδαστές θα συγκλονίσουν με τις δημιουργίες τους, τις οποίες παρουσίασαν ήδη στην Διεθνή Έκθεση Styl Kabo στην Τσεχία!

Το φετινό Graduation Fashion Show της Σχολής περιλαμβάνει:

  • 50 Δημιουργίες Σπουδαστών σε Ένδυμα, Εσώρουχο και Μαγιό
  • 15 Δημιουργίες Σχεδιαστών της 1ης Θερμοκοιτίδας Μόδας “The Fashion Gate”
  • 10 Σχεδιαστές παρουσιάζουν Capsulle Collections από όλα τα τμήματα της Σχολής, Σχεδιαστών, Πατρονίστ, Σχολής Μοδιστρικής
  • Και πολλές ευχάριστες εκπλήξεις!

Μάλιστα δύο από τις πρωτοεμφανιζόμενες ταλαντούχες σχεδιάστριες – απόφοιτες της Θερμοκοιτίδας “The Fashion Gate”, η Ειρήνη Ταμάεβα και η Ελπίδα Όμρι, συμμετείχαν στην Εμπορική Αποστολή στο εξωτερικό, κατορθώνοντας να κλείσουν μία μεγάλη συνεργασία εκπροσώπησης των συλλογών τους από Διεθνές Showroom στην Πράγα.

Στοχεύοντας στην Παγκόσμια αγορά, η ιδιοκτήτρια της Σχολής Βυτινίδου Μαρία, δημιούργησε τον Μάϊο του 2016 την 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας στην Ελλάδα “The Fashion Gate” με σκοπό την προώθηση ταλαντούχων δημιουργών στο εξωτερικό. Η Εμπορική της Αποστολή στην Έκθεση Styl Kabo στην Τσεχία στέφθηκε με επιτυχία 2 συνεχόμενες χρονιές και οι Συλλογές των Σχεδιαστών εκπροσωπούνται πλέον από Διεθνές Showroom στην Πράγα.

Η Σχολή “Athens Fashion Club” σας προσκαλεί και φέτος σε ένα μοναδικό fashion show με International προδιαγραφές και δημιουργίες που θα αποτελέσουν τάσεις για το φετινό χειμώνα!

Πληροφορίες

 

 

Continue Reading

Lifestyle

MUSA: It’s a Statement.

Η MUSA Collection είναι ένα premium Ελληνικό βιώσιμο και ηθικό brand ρούχων και αξεσουάρ. Ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2020 από την Νάσια Φιλιππίδη, η οποία ύστερα από χρόνια εμπειρίας στο Εξωτερικό, που ασχολήθηκε με τον χώρο του μάρκετινγκ και την βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας, αποφάσισε να δημιουργήσει την MUSA με στόχο να εφαρμόσει τις αρχές της βιώσιμης και ηθικής μόδας, αλλά και να δώσει μία διαφορετική οπτική σχετικά με το πως και τι αγοράζουμε, καθώς και τι επιλέγουμε να αγγίζει το σώμα μας. 

Το όνομα MUSA είναι εμπνευσμένο από τις 9 Μούσες της Ελληνικής μυθολογίας, όπου κάθε μια από αυτές είχε το δικό της statement και την δική της προσωπικότητα. Έτσι και η MUSA ως brand, μέσα από την συλλογή της, στοχεύει στο να αναδείξει την μοναδική προσωπικότητα που έχει καθένας μας, την οποία πρέπει να αγκαλιάζει και να τολμά να την αναδεικνύει. 

Οι αξίες της είναι: Βιωσιμότητα. Ενδυνάμωση. Ηθική. 

Η MUSA βασίζεται στο minimal capsule wardrobe philosophy, που σημαίνει λίγα διαχρονικά, ποιοτικά κομμάτια, που το ένα συμπληρώνει το άλλο, δημιουργούν ένα προσωπικό statement και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ δημιουργώντας πολλά διαφορετικά στυλ. 

Η συλλογή σχεδιάζεται αποκλειστικά από την ομάδα της MUSA, τα υφάσματα τα προμηθεύεται από Ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ για την παραγωγή συνεργάζεται με μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική κοινότητα και οικονομία. 

Η καλοκαιρινή κολεξιόν της ονομάζεται [|Elysian|= beautiful/creative/peaceful] #SustainablyInspired, και αποτελείται από κομμάτια που έχουν φτιαχτεί από φυσικά και βιώσιμα υφάσματα και στοχεύει στο να μας εμπνεύσει να “φοράμε τον εαυτό μας”, και να αναδεικνύουμε το προσωπικό μας statement. Αυτό πιστεύει η MUSA πως είναι και η αρχή της βιώσιμης και ηθικής μόδας. 

Μπορείτε να ανακαλύψετε την νέα συλλογή, αλλά και να ενημερωθείτε για το πως εφαρμόζει η MUSA την βιώσιμη και ηθική μόδα στο www.musacollection.gr & instagram/FB: @musacollectiongr 

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την βιώσιμη και ηθική μόδα, επισκεφθείτε το πρώτο online magazine

Continue Reading

Lifestyle

Νεανική ενέργεια, “ορμή” και 70s αισθητική στο 4ο επεισόδιο της 28ης Athens Xclusive Designers Week

Το δημοφιλές σχεδιαστικό δίδυμο Deux Hommes μονοπωλεί το ενδιαφέρον στο τέταρτο επεισόδιο της Athens Xclusive Designers Week με ένα πρωτοποριακό fashion film που εντυπωσιάζει.

Στην καινούργια συλλογή των Deux Hommes οι “fêtes galantes”, οι πολυπρόσωπες ζωγραφικές συνθέσεις του Γαλλικού rococo με τους κομψά ντυμένους νέους και νέες της εποχής σε στιγμές μέθεξης, χαράς και υπαίθριων απολαύσεων συναντούν τα “all tomorrow’s parties” της “βελούδινης” underground σκηνής των αρχών του ’70.

Στο επίκεντρο της collection η εκκεντρικότητα, η τόλμη και η ελευθέρια των glam-rockers, η καλόγουστα επιδεικτική ομορφιά του Ευρωπαϊκού rococo, oι χρυσορόδινες αποχρώσεις στα πορτραίτα της Madame Le Brun και οι δραματικοί παστέλ ουρανοί στους πίνακες του Tiepolo. 

Όλα αυτά ενσωματώνονται σε ένα σύγχρονο remix τέχνης και τεχνολογίας  με νεανική ενέργεια και “ορμή”!

Σκοπός του οίκου Deux Hommes είναι  να αντικαταστήσει το “βάρος” της ιστορίας πάνω στα ρούχα με την ελαφρύτητα μιας σημερινής, εύχρηστης και κατανοητής ομορφιάς και να αναβιώσει το ξεχασμένο -εδώ και πολύ καιρό- πνεύμα της γιορτής! 

Στο fashion film των Deux Hommes συμμετέχει και ο κορυφαίος χορευτής Στέλιος Κατωπόδης.

Τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική διεύθυνση του fashion film την επιμελήθηκε ο Κώστας Δημάς.

Χορηγοί της διοργάνωσης είναι: η COLGATE MAX WHITE ULTIMATE, η πρώτη λευκαντική οδοντόκρεμα με καινοτόμα σύσταση με ένζυμα που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι.

Η LA BIORED της HEREMCO, μια σειρά καινοτόμων καλλυντικών επιστημονικής έρευνας, που αναγεννούν την επιδερμίδα!

Tα ροφήματα Starbucks RTD Coffee.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της διοργάνωσης είναι το Fashion Design Project by Bombay Sapphire, όπου δίνεται η δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας να δημιουργήσουν ένα look εμπνευσμένο από τα χρώματα της Bombay, να διακριθούν και να κερδίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας και στο θεσμό των Νέων Σχεδιαστών.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection.

Η Athens six star tours ανέλαβε την μεταφορά όλων των προσκεκλημένων με πολυτελή Vans στους χώρους διεξαγωγής των επιδείξεων καθώς και των μοντέλων στα γυρίσματα.

Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστηρίζουν, το νερό Minoa Water, το πρακτορείο μοντέλων Happy Models, ο Dj Nikos Alatas, το Athens six star tours, ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το 7th Heaven Salon που ανέλαβε την περιποίηση των άκρων των μοντέλων καθώς και η εταιρία Printop που προμήθευσε στη διοργάνωση τα ευφάνταστα T-Shirts και καπέλα.

Μένοντας πιστή στις αξίες της και κάτω από τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας η μακροβιότερη ελληνική διοργάνωση μόδας, η Athens Xclusive Designers Week συνεχίζει ακάθεκτη με μοναδικό της στόχο την στήριξη της εγχωρίας βιομηχανίας μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει ελληνικά.

Χορηγοί επικοινωνίας: Cosmote Tv, Music 89,2, Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily, WomanToc, MissBloom

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων,  Δήμου Αλίμου, Δήμου Παλαιού Φαλήρου , Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Marketing Greece,

Με την υποστήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ)

Continue Reading

Lifestyle

Μάσκες με στυλ

Το 2020 άλλαξε πολλά πράγματα στην καθημερινότητα μας και μία από αυτές τις αλλαγές ήταν το να φοράμε καθημερινά μάσκες. Για εσάς η μάσκα είναι κάτι που φοράτε μόνο για λόγους υγιηνής ή το βλέπετε σαν ευκαιρία να την ενθέσετε στο στυλ σας?

Η Μαρία Σαριδάκη αποφάσισε το δεύτερο και για αυτό δημιούργησε τις δικές τις μάσκες και μας μίλησε για το πως της ήρθε η έμπνευση:

“Η ιδέα ήρθε μια μέρα του Σεπτέμβρη όταν με την παρέα μου κανονίσαμε μια έξοδο σ’ ένα από τα νυχτερινά μαγαζιά της Θεσσαλονίκης, θέλησα η μάσκα που φοράω πέρα απ’ την προστασία που μου προσφέρει να ειναι και κομμάτι του στυλ μου.Μετά από αρκετά θετικά σχόλια που άκουσα για την μάσκα μου αποφάσισα να ξεκινήσω απ΄το μηδέν, χωρίς γνώσεις πάνω στην ραπτική και χωρίς budget, είχα όμως την όρεξη και την ιδέα.Ολα έγιναν σταδιακά με ένα βήμα την φορά και πλέον έχω καταφέρει οι μάσκες “moukoumaskou” να κυκλοφορούν στους δρόμους όχι μόνο της Θεσσαλονίκης αλλά και άλλων πόλεων της χώρας από ανθρώπους με στυλ και προσωπικότητα.Είμαι περήφανη για τον εαυτό μου και ευγνώμων για όσους με στήριξαν.”

Για να δείτε περισσότερες μάσκες και να αποκτήσετε την δική σας κάντε κλικ εδώ!

Φωτογραφίες από τον Στέφανος Ζαφειρίου.

Continue Reading

Trending