Connect with us

Μόδα

TASTE THE FASHION THE 6 SENSES

Το πρωτοποριακό fashion & gourmet δείπνο «Taste the Fashion The 6 Senses» διοργανώνεται για 6η χρονιά
την Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018 στο Hilton Αθηνών και ώρα 21:00, με μεγάλο χορηγό την IWC Schaffhausen και χορηγούς την Affinity Card, την Coca-Cola Τρία Έψιλον και το LURPAK και με σκοπό τη στήριξη του έργου της Επιτροπής «ELPIDA YOUTH» του σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο».

Γιορτάζοντας 6 χρόνια δημιουργίας και προσφοράς, το Taste the Fashion στρέφει και φέτος το βλέμμα του στην Ελλάδα και τους ταλαντούχους Έλληνες δημιουργούς, προβάλλοντας το σύγχρονο, ανταγωνιστικό σε διεθνές επίπεδο πρόσωπο της χώρας μας.

Ο Χριστόφορος Πέσκιας του Balthazar και του Different & Different, ο Στέλιος Παρλιάρος των Sweet Alchemy και o
Κώστας Αθανασίου του Hilton Aθηνών εμπνέονται φέτος από τις συλλογές των κορυφαίων Ελλήνων σχεδιαστών
Deux Hommes, Vrettos Vrettakos και Yiorgos Eleftheriades, και συνθέτουν ένα ιδιαίτερα δημιουργικό μενού, που θα παρουσιαστεί παράλληλα με τα fashion shows που το ενέπνευσαν, με στόχο μία ολοκληρωμένη εμπειρία για όλες τις αισθήσεις!

Η πρωτότυπη αυτή σύμπραξη, πιο ολοκληρωμένη και δημιουργική από ποτέ, παρουσιάζεται με τον τίτλο «The 6 Senses» αναδεικνύοντας ως 6η αίσθηση του ανθρώπου την ενσυναίσθηση, την ιδιαίτερη αυτή ικανότητα του ανθρώπου να «συναισθάνεται», που κινητοποιεί κάθε ειλικρινή πράξη αλτρουισμού και αλληλεγγύης. Το φετινό Taste the Fashion προσκαλεί – και προκαλεί – το κοινό του να απολαύσει μια βραδιά γεμάτη ερεθίσματα με όλες του τις αισθήσεις, όραση, γεύση, όσφρηση, αφή και ακοή, αλλά, κυρίως, με την καρδιά του, αφού άλλωστε οι συμμετέχοντες θα στηρίξουν παράλληλα με την παρουσία τους το πρόγραμμα θεραπευτικής κατασκήνωσης «Elpida Youth Summer Camp», που λειτουργεί με πρωτοβουλία της Επιτροπής «Elpida Youth» του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ» από το 2017 με σκοπό να επαναφέρει την ελπίδα και τη χαρά στις καρδιές των παιδιών που δίνουν αγώνα ζωής από τόσο τρυφερή ηλικία.

Το «Taste the Fashion-The 6 Senses» υποστηρίζουν επίσης κορυφαίοι επαγγελματίες που δίνουν κάθε χρόνο τον καλύτερο εαυτό τους για την επιτυχία της βραδιάς, όπως η APG για τον οπτικοακουστικό εξοπλισμό, η Μυρτώ Πεζούλα για τη διακόσμηση, το Pavlos The Flower Workshop για τον ανθοστολισμό, η οινοποιία Tsa nta li, o fashion editor Μιχάλης Πάντος για την επιμέλεια και τη σκηνοθεσία των fashion shows, η ομάδα της MAC για το μακιγιάζ και ο κορυφαίος hair stylist Νικόλας Βιλλιώτης.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής και χάρη στην ευαισθησία όλων όσων συμμετείχαν στις 5 πρώτες διοργανώσεις, το «Taste the Fashion» έχει συγκεντρώσει συνολικά το πολύ σημαντικό ποσό των €160.000, χάρη στο οποίο πραγματοποιήθηκε ένα μεγάλο έργο ανακαίνισης στο Σπίτι Φιλοξενίας του «Χαμόγελου του Παιδιού» στην Αρχαία Κόρινθο, ενισχύθηκε ο Ξενώνας του σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ» που φιλοξενεί παιδιά που πάσχουν από καρκίνο και νοσηλεύονται στην «Ογκολογική Μονάδα Παίδων Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-ΕΛΠΙΔΑ», καθώς και τις οικογένειές τους, χρηματοδοτήθηκε η δημιουργία ειδικά προσαρμοσμένης παιδικής χαράς στο χώρο του Κέντρου της «ΕΛΕΠΑΠ» Αθήνας, υποστηρίχθηκαν τα εθνικά προγράμματα του «ΕΛΙΖΑ» για την πρόληψη και αντιμετώπιση της παιδικής κακοποίησης σε νοσοκομεία και σχολεία σε όλη τη χώρα και ενισχύθηκαν τα προγράμματα του «ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ» που αγκαλιάζουν πάνω από 5.000 παιδιά κάθε χρόνο. Αυτό ακριβώς το αποτέλεσμα οδήγησε στη συνέχιση του καθιερωμένου πλέον θεσμού «Taste the Fashion», πάντα με στόχο την υποστήριξη παιδιών που βρίσκονται σε κάθε είδους ανάγκη. Άλλωστε, το «Taste the Fashion» είναι κυρίως η απόδειξη του πόσο όμορφα και σημαντικά πράγματα μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι όταν ενώνουν τις δυνάμεις και τα ταλέντα τους.

Για περισσότερες πληροφορίες:
[email protected]
[email protected]

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μόδα

Τα linasexclusive jewels by Toupektsi έχουν αναβαθμιστεί αισθητά

Μέσα σε μια απόλυτα πιεσμένη εποχή καθώς το καλοκαίρι η αύξηση των συνεργαζόμενων καταστημάτων ήταν πέρα από τα αναμενόμενα και το Λινάρι αγαπήθηκε σε κάθε μεριά της Ελλάδας, σχεδιάστηκε η καλύτερη χειμερινή συλλογή των τελευταίων 6 χρόνων. Τα προηγούμενα χρόνια το Λινάρι το διαδεχόταν το χειμώνα το δέρμα, είχε απήχηση αλλά σίγουρα δεν μπορούσε να συγκριθεί με την καλοκαιρινή συλλογή. Φέτος το καλοκαίρι το Λινάρι το πλαισίωσε και μια νέα μικρή συλλογή με περίτεχνα σχεδία από κρύσταλλα τα οποία πήγαν πολύ καλά εμπορικά κ συμπλήρωναν τις παραγγελίες των συνεργατών μας. Έτσι το πείραμα πέτυχε κ η νέα χειμερινή συλλογή Linasexclusive jewels πιο elegant και chic από ποτέ, ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή. Μητέρα κ κόρη έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Η Λίνα Τουπεκτση, δημιουργός της συλλογής μας αναφέρει: «Το ένιωθα, όταν τα σχεδίαζα. Συζητούσα κ έδειχνα τα νέα κοσμήματα στη μητέρα μου όλο το καλοκαίρι. Το πίστευα απόλυτα κ το κατάλαβα από την πρώτη στιγμή της συμμετοχής μας στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Ο κόσμος παρ όλο τις οικονομικές δυσκολίες της εποχής κ τις υποχρεώσεις που όλοι έχουμε ήθελε να έχει ένα κόσμημα μας. Οι συνεργάτες μας θέλησαν να έχουν νωρίτερα τα κοσμήματα μας στις βιτρίνες τους κ ήδη σχεδιάζεται η νέα καλοκαιρινή συλλογή που θα παρουσιαστεί στην Αθήνα 9 Ιανουαρίου 2019»
Η χειμερινή συλλογή αποτελείται από αρίστης ποιότητας κρύσταλλα, βελούδο, σύρμα κ δέρμα, τεχνική μακραμε σε σκουλαρίκια κ βραχιόλια, κεραμικά κ σμάλτο. Μπορείτε να την ανακαλύψετε στο fb στη σελίδα https://m.facebook.com/vraxioliakaikolie

Continue Reading

Μόδα

Κάλεσμα ΝΕΩΝ δημιουργών

– Calling @NEW Designers από το 2ο ECO Fashion Film Festival της Λάρισας.

 

Το 2ο ECO Fashion Film Festival που θα πραγματοποιηθεί 1-3 Νοέμβρη 2018 (Πέμπτη-Σάββατο) στην Λάρισα δίνει βήμα σε νέους σχεδιαστές ρούχων και αξεσουάρ που προωθούν μέσα από τη δουλειά τους την Οικολογία στη Μόδα.

Δηλώστε συμμετοχή και ελάτε μαζί μας στο ECO Fashion Film Festival μαζί με μια δημιουργία σας που θα εκτεθεί σε κούκλα στο χώρο του event “NEW ECO Fashion Designers”.

Για να δηλώσετε συμμετοχή στείλτε μας Email στο [email protected] έως τη Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018:

  • Τα στοιχεία σας (βιογραφικό, μια φωτογραφία σας και το προφίλ σας στα Social Media
  • έως 3 φωτογραφίες από δημιουργίες σας για να εκτεθούν (είτε σε φωτογραφία, είτε σε κούκλα) στην έκθεση NEW ECO Fashion Designers.

Η έκθεση θα διαρκέσει 2 ημέρες (2-3 Νοέμβρη) και οι σχεδιαστές θα έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν με τον καλεσμένο σχεδιαστή μόδας και να συμμετέχουν στη συζήτηση με θέμα “Η τάση της οικολογικής μόδας μέσα από τα Social Media”.

Το 2ο ECO Fashion Film Festival παρέχει φιλοξενία σε κεντρικό ξενοδοχείο της Λάρισας και γεύμα στους συμμετέχοντες Νέους Σχεδιαστές.

Continue Reading

Έρευνες

ManpowerGroup: Ευχαριστημένοι υποψήφιοι, ικανοποιημένοι πελάτες.

Νέα έρευνα ManpowerGroup

Η εμπειρία που λαμβάνει ο υποψήφιος κατά τη διαδικασία επιλογής

από μια εταιρία επηρεάζει άμεσα την μελλοντική του συμπεριφορά

 ως καταναλωτής

 

Η νέα έρευνα της ManpowerGroup [NYSE: MAN]  η οποία πραγματοποιήθηκε σε σχεδόν 18.000 υποψηφίους σε 24 χώρες καταδεικνύει ότι οι εργοδότες έχουν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν πιστούς καταναλωτές των προϊόντων ή των υπηρεσιών της εταιρείας τους, κατά τη διαδικασία επιλογής υποψηφίων. Περισσότεροι από τους μισούς υποψηφίους (54%) αναφέρουν ότι η εμπειρία τους επηρεάζει άμεσα την αγοραστική τους πρόθεση, δηλαδή είτε να αγοράσουν ή όχι τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρίας.

«Οι υποψήφιοι αξιολογούν όλο και περισσότερο τις εμπειρίες τους χρησιμοποιώντας τα ίδια κριτήρια που ακολουθούν για την διαδικτυακή αγορά προϊόντων και υπηρεσιών”, δηλώνει ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Εμπορικής Διευθυντής της ManpowerGroup. «Η ανάπτυξη μιας δυναμικής στρατηγικής προσέλκυσης υποψηφίων σε κάθε στάδιο της διαδικασίας ανθρώπινου δυναμικού, αποτελεί ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση των εξαίρετων και καλύτερων ταλέντων καθώς και για την ανάπτυξη υφιστάμενων ή μελλοντικών καταναλωτών. «Η διαφάνεια στις περιγραφές των θέσεων εργασίας, οι σαφείς αξίες και η διασφάλιση μιας θετικής εμπειρίας συνέντευξης επηρεάζουν τελικά εάν ένας υποψήφιος θα αποδεχτεί την προσφορά μιας θέσης ή θα επιλέξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας”.

Η ξεκάθαρη αποστολή της εταιρίας, η ελκυστική κουλτούρα καθώς και η δέσμευσή της για την κοινωνική ευθύνη αποτιμώνται θετικά από τους υποψηφίους. Ωστόσο, η έλλειψη διαφάνειας των μισθών ή η έλλειψη ανταπόκρισης στην υποβολή αίτησης είναι πολύ πιθανό να επηρεάσει αρνητικά την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών – ιδιαίτερα στην περίπτωση απόρριψης μετά από συνέντευξη.

Η έρευνα περιέχει προτάσεις προς τις εταιρείες για

  • Τη βελτίωση της εμπειρίας υποψηφίου, συμπεριλαμβάνοντας την αξιολόγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας πρόσληψης,
  • Τη δημιουργία διαφάνειας και της ανταπόκρισης σε όλα τα στάδια επικοινωνίας και
  • Την ανάπτυξη ενός ελκυστικού “brand name” ευθυγραμμισμένο με τις ανάγκες των καταναλωτών.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.manpowergroup.gr

 

Continue Reading

Trending