Connect with us

Μόδα

TASTE THE FASHION THE 6 SENSES

Το πρωτοποριακό fashion & gourmet δείπνο «Taste the Fashion The 6 Senses» διοργανώνεται για 6η χρονιά
την Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018 στο Hilton Αθηνών και ώρα 21:00, με μεγάλο χορηγό την IWC Schaffhausen και χορηγούς την Affinity Card, την Coca-Cola Τρία Έψιλον και το LURPAK και με σκοπό τη στήριξη του έργου της Επιτροπής «ELPIDA YOUTH» του σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο».

Γιορτάζοντας 6 χρόνια δημιουργίας και προσφοράς, το Taste the Fashion στρέφει και φέτος το βλέμμα του στην Ελλάδα και τους ταλαντούχους Έλληνες δημιουργούς, προβάλλοντας το σύγχρονο, ανταγωνιστικό σε διεθνές επίπεδο πρόσωπο της χώρας μας.

Ο Χριστόφορος Πέσκιας του Balthazar και του Different & Different, ο Στέλιος Παρλιάρος των Sweet Alchemy και o
Κώστας Αθανασίου του Hilton Aθηνών εμπνέονται φέτος από τις συλλογές των κορυφαίων Ελλήνων σχεδιαστών
Deux Hommes, Vrettos Vrettakos και Yiorgos Eleftheriades, και συνθέτουν ένα ιδιαίτερα δημιουργικό μενού, που θα παρουσιαστεί παράλληλα με τα fashion shows που το ενέπνευσαν, με στόχο μία ολοκληρωμένη εμπειρία για όλες τις αισθήσεις!

Η πρωτότυπη αυτή σύμπραξη, πιο ολοκληρωμένη και δημιουργική από ποτέ, παρουσιάζεται με τον τίτλο «The 6 Senses» αναδεικνύοντας ως 6η αίσθηση του ανθρώπου την ενσυναίσθηση, την ιδιαίτερη αυτή ικανότητα του ανθρώπου να «συναισθάνεται», που κινητοποιεί κάθε ειλικρινή πράξη αλτρουισμού και αλληλεγγύης. Το φετινό Taste the Fashion προσκαλεί – και προκαλεί – το κοινό του να απολαύσει μια βραδιά γεμάτη ερεθίσματα με όλες του τις αισθήσεις, όραση, γεύση, όσφρηση, αφή και ακοή, αλλά, κυρίως, με την καρδιά του, αφού άλλωστε οι συμμετέχοντες θα στηρίξουν παράλληλα με την παρουσία τους το πρόγραμμα θεραπευτικής κατασκήνωσης «Elpida Youth Summer Camp», που λειτουργεί με πρωτοβουλία της Επιτροπής «Elpida Youth» του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ» από το 2017 με σκοπό να επαναφέρει την ελπίδα και τη χαρά στις καρδιές των παιδιών που δίνουν αγώνα ζωής από τόσο τρυφερή ηλικία.

Το «Taste the Fashion-The 6 Senses» υποστηρίζουν επίσης κορυφαίοι επαγγελματίες που δίνουν κάθε χρόνο τον καλύτερο εαυτό τους για την επιτυχία της βραδιάς, όπως η APG για τον οπτικοακουστικό εξοπλισμό, η Μυρτώ Πεζούλα για τη διακόσμηση, το Pavlos The Flower Workshop για τον ανθοστολισμό, η οινοποιία Tsa nta li, o fashion editor Μιχάλης Πάντος για την επιμέλεια και τη σκηνοθεσία των fashion shows, η ομάδα της MAC για το μακιγιάζ και ο κορυφαίος hair stylist Νικόλας Βιλλιώτης.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής και χάρη στην ευαισθησία όλων όσων συμμετείχαν στις 5 πρώτες διοργανώσεις, το «Taste the Fashion» έχει συγκεντρώσει συνολικά το πολύ σημαντικό ποσό των €160.000, χάρη στο οποίο πραγματοποιήθηκε ένα μεγάλο έργο ανακαίνισης στο Σπίτι Φιλοξενίας του «Χαμόγελου του Παιδιού» στην Αρχαία Κόρινθο, ενισχύθηκε ο Ξενώνας του σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ» που φιλοξενεί παιδιά που πάσχουν από καρκίνο και νοσηλεύονται στην «Ογκολογική Μονάδα Παίδων Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-ΕΛΠΙΔΑ», καθώς και τις οικογένειές τους, χρηματοδοτήθηκε η δημιουργία ειδικά προσαρμοσμένης παιδικής χαράς στο χώρο του Κέντρου της «ΕΛΕΠΑΠ» Αθήνας, υποστηρίχθηκαν τα εθνικά προγράμματα του «ΕΛΙΖΑ» για την πρόληψη και αντιμετώπιση της παιδικής κακοποίησης σε νοσοκομεία και σχολεία σε όλη τη χώρα και ενισχύθηκαν τα προγράμματα του «ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ» που αγκαλιάζουν πάνω από 5.000 παιδιά κάθε χρόνο. Αυτό ακριβώς το αποτέλεσμα οδήγησε στη συνέχιση του καθιερωμένου πλέον θεσμού «Taste the Fashion», πάντα με στόχο την υποστήριξη παιδιών που βρίσκονται σε κάθε είδους ανάγκη. Άλλωστε, το «Taste the Fashion» είναι κυρίως η απόδειξη του πόσο όμορφα και σημαντικά πράγματα μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι όταν ενώνουν τις δυνάμεις και τα ταλέντα τους.

Για περισσότερες πληροφορίες:
[email protected]
[email protected]

Continue Reading

Μόδα

Η μόδα ευνοεί τις καμπύλες

Το ότι δεν διαθέτετε τις αυστηρές γραμμές ενός μοντέλου, δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε και δεν επιβάλλετε, να είστε καλοντυμένες. Αναζητήστε το ιδανικό στυλ για εσάς και προβάλλετε τον chic εαυτό σας.

Η εποχή που η εύσωμη γυναίκα έπρεπε να φοράει ρούχα-σακιά για να κρύψει τα παραπανίσια κιλά της έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Άλλωστε μία εύσωμη γυναίκα είναι ζουμερή, χυμώδης και πολύ πιο σέξι, από τα πρότυπα των ανορεξικών μοντέλων που προσπαθούν να μας επιβάλλουν. Οι πελάτισσές μου είναι άτομα με ισχυρή προσωπικότητα και όπως, εγώ προσωπικά, ονομάζω «άτομα με μεγάλο εκτόπισμα».

Τη γυναίκα αυτή χαίρομαι να ντύνω, που θέλει να είναι όμορφη, καλοντυμένη, σέξι, με αυτοπεποίθηση. Τι είναι πιο σέξι από ένα πλούσιο και βαθύ ντεκολτέ σε συνδυασμό με ένα πλατύ χαμόγελο ικανοποίησης που λέει: «τη χαίρομαι τη ζωή μου, μου αρέσω». Από εδώ ξεκινούν όλα λοιπόν. Ο στόχος είναι να κρύβουμε έντεχνα αυτά που δεν θέλουμε να βλέπουν οι άλλοι, και να τονίζουμε τα πιο όμορφα σημεία πάνω μας. Δεν υπάρχουν άσχημα σώματα, παρά μόνο κακοντυμένα. Στόχος μας λοιπόν πρέπει να είναι να βρούμε το ιδανικό στυλ ρούχου που θα αναδείξει το δικό μας σωματότυπο. Ας δούμε τους 4 βασικούς σωματότυπους και πώς θα τους «ντύσουμε»:

­­­­­­­­­­­­­­­­­­


1. Αν έχετε έντονους γοφούς, παχιά πόδια και είστε λεπτή από την μέση και πάνω : προτιμήστε μπλούζες ντραπέ, με σούρες στο στήθος και γενικά με περίτεχνα κοψίματα που προσθέτουν όγκο στο επάνω μέρος, ώστε να εξισορροπείται  η διαφορά με τους μεγάλους γοφούς. Συνήθως αυτόν τον σωματότυπο, τον κολακεύουν περισσότερο φούστες, κατά προτίμηση μακριές και όχι πολύ φαρδιές, ώστε να κρύβονται τα παχουλά πόδια, καθώς επίσης ταγιέρ και κοστούμια. Καλό είναι να αποφεύγετε τα φαρδιά παντελόνια και τις παντελόνες.

2. Αν έχετε μεγάλο στήθος, λεπτούς γοφούς, αδύνατα πόδια και περιττό λίπος στο στομάχι και την κοιλιά: φορέστε μπλούζες και φορέματα με κόψιμο κάτω από το στήθος. Το κόψιμο «αμπίρ» κρύβει αισθητά το στομάχι και την κοιλιά. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στον τύπο παντελονιού που θα επιλέξετε, αποφύγετε τα στενά παντελόνια και τα κολάν, και προτιμήστε τις πιο φαρδιές γραμμές.

3. Όταν το βάρος είναι μοιρασμένο σε όλο το σώμα: τα περισσότερα ρούχα για εύσωμες ταιριάζουν σε αυτόν το σωματότυπο, αρκεί να είναι ρούχα σε εφαρμοστή γραμμή, ώστε να αναδεικνύονται οι καμπύλες. Καλό είναι να αποφύγετε τα ριχτά ρούχα και να δώσετε έμφαση στο ντεκολτέ και στη μέση.

4. Αν έχετε φαρδιές πλάτες και μπράτσα, μικρό στήθος και είστε πιο στενή από τη μέση και κάτω: προτιμήστε μπλούζες, πουκάμισα και σακάκια σε στενές γραμμές και μακριές φούστες σε ίσια γραμμή ή με ελαφρά φυλλαράκια στο κάτω μέρος, ώστε η φιγούρα σας να φαίνεται πιο ψηλή και να μοιράζεται ισόποσα ο όγκος. Μπλούζες με μεγάλο χαμόγελο, καλύπτουν όμορφα τους ογκώδεις ώμους αυτού του σωματότυπου.


Άρθρο αρχείου

Γιούλη Θεοδωροπούλου

Continue Reading

Μόδα

DAPHNE VALENTE | CHARITY FASHION SHOW“LOST MY MARBLES”

Για πρώτη φορά, η σχεδιάστρια Δάφνη Βαλέντε, θα παρουσιάσει στη Θεσσαλονίκη τη νέα της συλλογή «LOST MY MARBLES», όπου είναι εμπνευσμένη από την Αρχαία Ελλάδα και τα Γλυπτά του Παρθενώνα, δηλώνοντας έτσι την ηχηρή της υποστήριξη για την επιστροφή τους στην Ελλάδα. 

Μια φράση που σημαίνει στην Αγγλική αργκό ότι «έχασα τη λογική μου, τρελάθηκα», της έδωσε το ερέθισμα να δημιουργήσει την καλοκαιρινή της συλλογή και να διαμαρτυρηθεί με δημιουργικό τρόπο για την κλοπή των Γλυπτών του Παρθενώνα. Μια διαμαρτυρία που αντηχεί την κραυγή της κλεμμένης Καρυάτιδας που λαχταρά την επανένωση με τις αδελφές της στον Ιερό Βράχο.

Η Συλλογή της περιλαμβάνει μινιμαλιστικά, σύγχρονα, γλυπτά ρούχα που έχουν την τάση να κλέβουν την παράσταση με την διακριτική κομψότητα τους. Με το καλέμι στο χέρι, όπως αναφέρει με χιούμορ, η Δάφνη πλάθει τα αγαπημένα της γλυπτά πλισέ ρούχα δίνοντας κίνηση και ελαφρότητα στα άκαμπτα μάρμαρα.

Η Ελληνικότητα αποπνέει από κάθε της ρούχο σε συνδυασμό με την άνεση, την κίνηση και το ιδιαίτερο στυλ.  Οι κίονες δανείζουν τις πτυχώσεις τους στα φορέματα και οι σπείρες από πλισέ φάσες αγκαλιάζουν τρυφερά το σώμα χωρίς να το βαραίνουν.

Η Δάφνη Βαλέντε είναι υποστηρικτής της αργής μόδας και συνδυάζει επιδέξιο χειρισμό του υφάσματος και αρκετό ράψιμο στο χέρι, ώστε το στυλ της να έχει χαρακτηριστεί σαν προσιτή Υψηλή Ραπτική. Σε μια παλέτα Ελληνικών χρωμάτων, ξετυλίγει μια συλλογή που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και όλους τους σωματότυπους, για γυναίκες που θέλουν να ξεχωρίζουν με λιτή, διαχρονική κομψότητα.

Η επίδειξη “LOST MY MARBLES” θα έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα καθώς μέρος των εσόδων θα διατεθεί για το φιλανθρωπικό έργο του «Παιδικό Χωριό SOS» Πλαγιαρίου.

Ημερομηνία Εκδήλωσης : Τετάρτη 17 Απριλίου 2024

Ώρα Εκδήλωσης : 20.00 (ώρα προσέλευσης)

Τοποθεσία Εκδήλωσης : MOMus – Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

(εντός ΔΕΘ –Helexpo)

Continue Reading

Μόδα

Οταν το street style συναντά την υψηλή ραπτική.

Τι πιο δημιουργικό και όμορφο δύο ετερόκλητα brand να ενώνουν  τις δυνάμεις τους για της ανάγκες μιας φωτογράφισης. Το πάντρεμα αυτό το έχουμε δει πολλές φορές να συμβαίνει σε διάφορα φωτογραφικά concept , όπως και σε τηλεοπτικές σειρές και ήρωες. Ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα δεν είναι άλλο απο την Carrie Bradshaw την πρωταγωνίστρια της τηλεοπτικής σειράς Sex and the City.  Είδαμε τούλινες φούστες να είναι άψογα συνδυασμένες με denim jackets η και ακόμα με hoodies , δημιουργώντας παγκόσμιες τάσεις στην βιομηχανία της μόδας. Πάμε να γνωρίσουμε τα δύο ελληνικά αυτά brand που ένωσαν τις δυνάμεις τους στις συγκεκριμένες φωτογραφίες. 

 ALKMINI fashion

Η σχεδιάστρια ALKMINI, μετά από τις σπουδές μόδας στην Ελλάδα και Αγγλία, επιστρέφει στην Ελλάδα και ιδρύει το 1996 σε ηλικία 20 ετών το δικό της ατελιέ μόδας. Αμέσως ξεκινάει να δημιουργεί γυναικεία μόδα και το επόμενο έτος παρουσιάζει την πρώτη της συλλογή με βραδινά φορέματα. Πολύ σύντομα παρουσιάζει και την πρώτη της νυφική συλλογή και μέχρι σήμερα έχει σταθερά ανοδική και δημιουργική πορεία παρουσιάζοντας κάθε χρόνο τις συλλογές της από βραδινά και νυφικά φορέματα. Κάθε κολεξιόν ALKMINI, διακρίνεται για τις δημιουργίες υψηλής ραπτικής που συνδυάζουν την κομψή θηλυκότητα, την διακριτική πολυτέλεια, την φινέτσα εμπεριέχοντας μια δόση λάμψης και θεατρικότητας. 

ANEMI clothing

Είναι μια εταιρεία λιανικού εμπορίου που δραστηριοποιείτε για πάνω απο 40 χρόνια. Με έδρα την πόλη της Θεσσαλονίκης και σχεδιαστική ομάδα σε Ελλάδα και Ιταλία προσφέρει στους καταναλωτές μοναδικά casual – καθημερινά κομμάτια. Σε ενα συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο λιανικής και χοντρικής πώλησης παραμένει ενα απο τα brand που ξεχωρίζουν στο είδος τους. Η εταιρεία απευθύνεται σε όλες τις γυναίκες με μοναδικά κομμάτια πολλά εκ των οποίων είναι φτιαγμένα στο χέρι.

Το πάντρεμα των δύο αυτών εταιρειών δεν θα μπορούσε να μην είναι επιτυχημένο . Απολαύστε !!!

Photograpfer : Thalia Zerfou

Mua & Hair : Vaggelis Kolokotrwnis

Styling : Lazaros Orfanidis

Styling assistant : Lydia Tsami

Model : Kate Maslenok / Nolimits model agency

Gown : Alkmini

Custom made Jacket : Anemi clothing

Special thanks the “Brothers in Law” burgers for the hospitality

Continue Reading

Trending