Connect with us

Μόδα

TASTE THE FASHION THE 6 SENSES

Το πρωτοποριακό fashion & gourmet δείπνο «Taste the Fashion The 6 Senses» διοργανώνεται για 6η χρονιά
την Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018 στο Hilton Αθηνών και ώρα 21:00, με μεγάλο χορηγό την IWC Schaffhausen και χορηγούς την Affinity Card, την Coca-Cola Τρία Έψιλον και το LURPAK και με σκοπό τη στήριξη του έργου της Επιτροπής «ELPIDA YOUTH» του σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο».

Γιορτάζοντας 6 χρόνια δημιουργίας και προσφοράς, το Taste the Fashion στρέφει και φέτος το βλέμμα του στην Ελλάδα και τους ταλαντούχους Έλληνες δημιουργούς, προβάλλοντας το σύγχρονο, ανταγωνιστικό σε διεθνές επίπεδο πρόσωπο της χώρας μας.

Ο Χριστόφορος Πέσκιας του Balthazar και του Different & Different, ο Στέλιος Παρλιάρος των Sweet Alchemy και o
Κώστας Αθανασίου του Hilton Aθηνών εμπνέονται φέτος από τις συλλογές των κορυφαίων Ελλήνων σχεδιαστών
Deux Hommes, Vrettos Vrettakos και Yiorgos Eleftheriades, και συνθέτουν ένα ιδιαίτερα δημιουργικό μενού, που θα παρουσιαστεί παράλληλα με τα fashion shows που το ενέπνευσαν, με στόχο μία ολοκληρωμένη εμπειρία για όλες τις αισθήσεις!

Η πρωτότυπη αυτή σύμπραξη, πιο ολοκληρωμένη και δημιουργική από ποτέ, παρουσιάζεται με τον τίτλο «The 6 Senses» αναδεικνύοντας ως 6η αίσθηση του ανθρώπου την ενσυναίσθηση, την ιδιαίτερη αυτή ικανότητα του ανθρώπου να «συναισθάνεται», που κινητοποιεί κάθε ειλικρινή πράξη αλτρουισμού και αλληλεγγύης. Το φετινό Taste the Fashion προσκαλεί – και προκαλεί – το κοινό του να απολαύσει μια βραδιά γεμάτη ερεθίσματα με όλες του τις αισθήσεις, όραση, γεύση, όσφρηση, αφή και ακοή, αλλά, κυρίως, με την καρδιά του, αφού άλλωστε οι συμμετέχοντες θα στηρίξουν παράλληλα με την παρουσία τους το πρόγραμμα θεραπευτικής κατασκήνωσης «Elpida Youth Summer Camp», που λειτουργεί με πρωτοβουλία της Επιτροπής «Elpida Youth» του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ» από το 2017 με σκοπό να επαναφέρει την ελπίδα και τη χαρά στις καρδιές των παιδιών που δίνουν αγώνα ζωής από τόσο τρυφερή ηλικία.

Το «Taste the Fashion-The 6 Senses» υποστηρίζουν επίσης κορυφαίοι επαγγελματίες που δίνουν κάθε χρόνο τον καλύτερο εαυτό τους για την επιτυχία της βραδιάς, όπως η APG για τον οπτικοακουστικό εξοπλισμό, η Μυρτώ Πεζούλα για τη διακόσμηση, το Pavlos The Flower Workshop για τον ανθοστολισμό, η οινοποιία Tsa nta li, o fashion editor Μιχάλης Πάντος για την επιμέλεια και τη σκηνοθεσία των fashion shows, η ομάδα της MAC για το μακιγιάζ και ο κορυφαίος hair stylist Νικόλας Βιλλιώτης.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής και χάρη στην ευαισθησία όλων όσων συμμετείχαν στις 5 πρώτες διοργανώσεις, το «Taste the Fashion» έχει συγκεντρώσει συνολικά το πολύ σημαντικό ποσό των €160.000, χάρη στο οποίο πραγματοποιήθηκε ένα μεγάλο έργο ανακαίνισης στο Σπίτι Φιλοξενίας του «Χαμόγελου του Παιδιού» στην Αρχαία Κόρινθο, ενισχύθηκε ο Ξενώνας του σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ» που φιλοξενεί παιδιά που πάσχουν από καρκίνο και νοσηλεύονται στην «Ογκολογική Μονάδα Παίδων Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-ΕΛΠΙΔΑ», καθώς και τις οικογένειές τους, χρηματοδοτήθηκε η δημιουργία ειδικά προσαρμοσμένης παιδικής χαράς στο χώρο του Κέντρου της «ΕΛΕΠΑΠ» Αθήνας, υποστηρίχθηκαν τα εθνικά προγράμματα του «ΕΛΙΖΑ» για την πρόληψη και αντιμετώπιση της παιδικής κακοποίησης σε νοσοκομεία και σχολεία σε όλη τη χώρα και ενισχύθηκαν τα προγράμματα του «ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ» που αγκαλιάζουν πάνω από 5.000 παιδιά κάθε χρόνο. Αυτό ακριβώς το αποτέλεσμα οδήγησε στη συνέχιση του καθιερωμένου πλέον θεσμού «Taste the Fashion», πάντα με στόχο την υποστήριξη παιδιών που βρίσκονται σε κάθε είδους ανάγκη. Άλλωστε, το «Taste the Fashion» είναι κυρίως η απόδειξη του πόσο όμορφα και σημαντικά πράγματα μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι όταν ενώνουν τις δυνάμεις και τα ταλέντα τους.

Για περισσότερες πληροφορίες:
[email protected]
[email protected]

Continue Reading

Lifestyle

Η MISS POLYPLEXI συνεχίζει την υποστήριξη της στο «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» με μια πανέμορφη συλλεκτική ροζ δημιουργία

Το brand με τις πιο μοναδικές και πρωτότυπες χειροποίητες τσάντες, MISS POLYPLEXI, συνεχίζει για 3η χρονιά φέτος να υποστηρίζει τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνου Μαστού, «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ», και σχεδιάζει μια συλλεκτική πλεκτή ροζ τσάντα για να συνδράμει στο πολύτιμο έργο του Συλλόγου.

Με το σύνθημα, #STRONGERTOGETHER, η MISS POLYPLEXI καλεί όλες τις γυναίκες να προσφέρουν απλόχερα τη δύναμη τους και να ενωθούν σε μια γροθιά που θα νικήσει τη μάχη που δίνουν σήμερα όσες γυναίκες παλεύουν με τη συγκεκριμένη νόσο.

Ένωσε κι εσύ τη δύναμη σου μαζί μας και με κάθε αγορά της συλλεκτικής τσάντας MISS POLYPLEXI «Alma Rose Pink» που θα πραγματοποιείς, 50% της αξίας της θα δωρίζεται στο «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ». Στόχος του Συλλόγου είναι η ενημέρωση για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση της νόσου, η οργανωμένη αλληλοβοήθεια και η ψυχοκοινωνική στήριξη των γυναικών με καρκίνο του μαστού.

Η χειροποίητη τσάντα «Alma Rose Pink» έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά από τη δημιουργό του brand, Βασιλική Θεοδώρου, μια γυναίκα πολύ ευαισθητοποιημένη σε θέματα υγείας που αφορούν τις γυναίκες. Διατίθεται σε ένα υπέροχο ροζ τριανταφυλλένιο χρώμα και πλαισιώνεται από χρυσή μεταλλική διπλή αλυσίδα για να μπορεί να φορεθεί τόσο στον ώμο, όσο και χιαστί. Το συγκεκριμένο design της τσάντας είναι το πιο αντιπροσωπευτικό και παράλληλα best-selling του brand, «ντυμένο» στα ροζ για το συγκεκριμένο σκοπό. 

Βρείτε τη συλλεκτική τσάντα MISS POLYPLEXI «Alma Rose Pink» αποκλειστικά στο e-shop: https://www.misspolyplexi.com/product/alma-rose-pink-shoulder-cross-body-bag/. Καθώς και την καμπάνια για την ενίσχυση του Συλλόγου στο youtube: https://www.youtube.com/watch?v=_PVjyrctSAo. Η Έλλη Τσιτσιπά, μια εξαιρετικά δημιουργική κοπέλα, πρωταγωνιστεί ως «Pink Ambassador», εμπνέεται από την «Alma» τσάντα, αφήνει ροζ πινελιές σε καμβά και κάνει πιρουέτες στο άκουσμα κλασικής μουσικής όντας μια μπαλαρίνα στην κεντρική αίθουσα ενός παλιού επιβλητικού Αθηναϊκού ξενοδοχείου.

Continue Reading

Lifestyle

MUSA: It’s a Statement.

Η MUSA Collection είναι ένα premium Ελληνικό βιώσιμο και ηθικό brand ρούχων και αξεσουάρ. Ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2020 από την Νάσια Φιλιππίδη, η οποία ύστερα από χρόνια εμπειρίας στο Εξωτερικό, που ασχολήθηκε με τον χώρο του μάρκετινγκ και την βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας, αποφάσισε να δημιουργήσει την MUSA με στόχο να εφαρμόσει τις αρχές της βιώσιμης και ηθικής μόδας, αλλά και να δώσει μία διαφορετική οπτική σχετικά με το πως και τι αγοράζουμε, καθώς και τι επιλέγουμε να αγγίζει το σώμα μας. 

Το όνομα MUSA είναι εμπνευσμένο από τις 9 Μούσες της Ελληνικής μυθολογίας, όπου κάθε μια από αυτές είχε το δικό της statement και την δική της προσωπικότητα. Έτσι και η MUSA ως brand, μέσα από την συλλογή της, στοχεύει στο να αναδείξει την μοναδική προσωπικότητα που έχει καθένας μας, την οποία πρέπει να αγκαλιάζει και να τολμά να την αναδεικνύει. 

Οι αξίες της είναι: Βιωσιμότητα. Ενδυνάμωση. Ηθική. 

Η MUSA βασίζεται στο minimal capsule wardrobe philosophy, που σημαίνει λίγα διαχρονικά, ποιοτικά κομμάτια, που το ένα συμπληρώνει το άλλο, δημιουργούν ένα προσωπικό statement και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ δημιουργώντας πολλά διαφορετικά στυλ. 

Η συλλογή σχεδιάζεται αποκλειστικά από την ομάδα της MUSA, τα υφάσματα τα προμηθεύεται από Ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ για την παραγωγή συνεργάζεται με μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική κοινότητα και οικονομία. 

Η καλοκαιρινή κολεξιόν της ονομάζεται [|Elysian|= beautiful/creative/peaceful] #SustainablyInspired, και αποτελείται από κομμάτια που έχουν φτιαχτεί από φυσικά και βιώσιμα υφάσματα και στοχεύει στο να μας εμπνεύσει να “φοράμε τον εαυτό μας”, και να αναδεικνύουμε το προσωπικό μας statement. Αυτό πιστεύει η MUSA πως είναι και η αρχή της βιώσιμης και ηθικής μόδας. 

Μπορείτε να ανακαλύψετε την νέα συλλογή, αλλά και να ενημερωθείτε για το πως εφαρμόζει η MUSA την βιώσιμη και ηθική μόδα στο www.musacollection.gr & instagram/FB: @musacollectiongr 

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την βιώσιμη και ηθική μόδα, επισκεφθείτε το πρώτο online magazine

Continue Reading

Lifestyle

Νεανική ενέργεια, “ορμή” και 70s αισθητική στο 4ο επεισόδιο της 28ης Athens Xclusive Designers Week

Το δημοφιλές σχεδιαστικό δίδυμο Deux Hommes μονοπωλεί το ενδιαφέρον στο τέταρτο επεισόδιο της Athens Xclusive Designers Week με ένα πρωτοποριακό fashion film που εντυπωσιάζει.

Στην καινούργια συλλογή των Deux Hommes οι “fêtes galantes”, οι πολυπρόσωπες ζωγραφικές συνθέσεις του Γαλλικού rococo με τους κομψά ντυμένους νέους και νέες της εποχής σε στιγμές μέθεξης, χαράς και υπαίθριων απολαύσεων συναντούν τα “all tomorrow’s parties” της “βελούδινης” underground σκηνής των αρχών του ’70.

Στο επίκεντρο της collection η εκκεντρικότητα, η τόλμη και η ελευθέρια των glam-rockers, η καλόγουστα επιδεικτική ομορφιά του Ευρωπαϊκού rococo, oι χρυσορόδινες αποχρώσεις στα πορτραίτα της Madame Le Brun και οι δραματικοί παστέλ ουρανοί στους πίνακες του Tiepolo. 

Όλα αυτά ενσωματώνονται σε ένα σύγχρονο remix τέχνης και τεχνολογίας  με νεανική ενέργεια και “ορμή”!

Σκοπός του οίκου Deux Hommes είναι  να αντικαταστήσει το “βάρος” της ιστορίας πάνω στα ρούχα με την ελαφρύτητα μιας σημερινής, εύχρηστης και κατανοητής ομορφιάς και να αναβιώσει το ξεχασμένο -εδώ και πολύ καιρό- πνεύμα της γιορτής! 

Στο fashion film των Deux Hommes συμμετέχει και ο κορυφαίος χορευτής Στέλιος Κατωπόδης.

Τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική διεύθυνση του fashion film την επιμελήθηκε ο Κώστας Δημάς.

Χορηγοί της διοργάνωσης είναι: η COLGATE MAX WHITE ULTIMATE, η πρώτη λευκαντική οδοντόκρεμα με καινοτόμα σύσταση με ένζυμα που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι.

Η LA BIORED της HEREMCO, μια σειρά καινοτόμων καλλυντικών επιστημονικής έρευνας, που αναγεννούν την επιδερμίδα!

Tα ροφήματα Starbucks RTD Coffee.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της διοργάνωσης είναι το Fashion Design Project by Bombay Sapphire, όπου δίνεται η δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας να δημιουργήσουν ένα look εμπνευσμένο από τα χρώματα της Bombay, να διακριθούν και να κερδίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας και στο θεσμό των Νέων Σχεδιαστών.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection.

Η Athens six star tours ανέλαβε την μεταφορά όλων των προσκεκλημένων με πολυτελή Vans στους χώρους διεξαγωγής των επιδείξεων καθώς και των μοντέλων στα γυρίσματα.

Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστηρίζουν, το νερό Minoa Water, το πρακτορείο μοντέλων Happy Models, ο Dj Nikos Alatas, το Athens six star tours, ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το 7th Heaven Salon που ανέλαβε την περιποίηση των άκρων των μοντέλων καθώς και η εταιρία Printop που προμήθευσε στη διοργάνωση τα ευφάνταστα T-Shirts και καπέλα.

Μένοντας πιστή στις αξίες της και κάτω από τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας η μακροβιότερη ελληνική διοργάνωση μόδας, η Athens Xclusive Designers Week συνεχίζει ακάθεκτη με μοναδικό της στόχο την στήριξη της εγχωρίας βιομηχανίας μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει ελληνικά.

Χορηγοί επικοινωνίας: Cosmote Tv, Music 89,2, Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily, WomanToc, MissBloom

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων,  Δήμου Αλίμου, Δήμου Παλαιού Φαλήρου , Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Marketing Greece,

Με την υποστήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ)

Continue Reading

Trending