Lifestyle
Η Κοινωνική Ευρώπη του 2030 να είναι πράσινη και ψηφιακή.

Η κοινωνική Ευρώπη αποτελεί τη μεγάλη πρόκληση για το μέλλον. Οι ηγέτες των κρατών-μελών της ΕΕ, στην πρόσφατη σύνοδο στο Πόρτο, εστίασαν σε δράσεις και πρωτοβουλίες που θα εξομαλύνουν τις κοινωνικές αντιθέσεις.
Οι εταίροι υιοθέτησαν τους τρεις πρωταρχικούς στόχους για το 2030 που καθορίζονται στο σχέδιο δράσης της Επιτροπής για τον ευρωπαϊκό πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων με μια κοινή κοινωνική δέσμευση του Πόρτο:
. Τουλάχιστον το 78% των ατόμων ηλικίας 20 έως 64 ετών θα πρέπει να εργάζεται.
.. Τουλάχιστον το 60% όλων των ενηλίκων θα πρέπει να παρακολουθεί κατάρτιση κάθε χρόνο.
… Ο αριθμός των ατόμων που αντιμετωπίζουν κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού θα πρέπει να μειωθεί κατά τουλάχιστον 15 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον 5 εκατομμυρίων παιδιών.
Η δέσμευση αυτή αναλήφθηκε κατά την κοινωνική σύνοδο κορυφής στο Πόρτο από την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τον πρωθυπουργό της Πορτογαλίας, που ασκεί την εκ περιτροπής Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ, τους κοινωνικούς εταίρους και την κοινωνία των πολιτών της Ευρώπης. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες δεσμεύτηκαν να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την οικοδόμηση μιας πιο κοινωνικής και χωρίς αποκλεισμούς Ευρώπης.
Χαιρέτισαν το σχέδιο δράσης για τον ευρωπαϊκό πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων και ενίσχυσαν τη δέσμευσή τους για τη μετατροπή των αρχών του πυλώνα σε δράσεις που θα οδηγήσουν σε ισχυρή, δίκαιη και με πολλές θέσεις απασχόλησης ανάκαμψη.
Η σύνοδος κορυφής σηματοδοτεί μια κομβική στιγμή για τα κοινωνικά δικαιώματα στην Ευρώπη, καθώς οι κοινωνικοί εταίροι και η κοινωνία των πολιτών καλούν τους αρχηγούς κρατών ή κυβερνήσεων της ΕΕ να εγκρίνουν το σχέδιο δράσης και τους πρωταρχικούς στόχους του και να θέσουν φιλόδοξους εθνικούς στόχους που μπορούν να συμβάλουν επαρκώς στην επίτευξη των ευρωπαϊκών στόχων.
Η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κ. Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, δήλωσε: «Οι κοινωνικοί στόχοι της Ευρώπης πρέπει να συμβαδίζουν με τους οικολογικούς και τους ψηφιακούς στόχους της. Θέλουμε να πλησιάσουμε περισσότερο την πλήρη απασχόληση, θέλουμε περισσότεροι Ευρωπαίοι να έχουν πρόσβαση στις δεξιότητες που χρειάζονται και θέλουμε να εξασφαλίσουμε ίσες ευκαιρίες για όλους τους Ευρωπαίους σε μια πιο ψηφιακή και βιώσιμη οικονομία. Η κοινωνική σύνοδος κορυφής του Πόρτο είναι η κοινή μας δέσμευση για την οικοδόμηση μιας κοινωνικής Ευρώπης που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής μας και θα λειτουργεί προς όφελος όλων.»
Ο Πρωθυπουργός της Πορτογαλίας, κ. Αντόνιο Κόστα, δήλωσε: «Η δέσμευση του Πόρτο αποτελεί δέσμευση στο μέλλον και στην ελπίδα. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι θα επιτύχουμε κοινωνίες με περισσότερη ευημερία και περισσότερη δικαιοσύνη μόνο εάν, παράλληλα με την επίτευξη των κλιματικών και ψηφιακών στόχων που έχουμε θέσει στους εαυτούς μας, υλοποιήσουμε τον κοινωνικό πυλώνα μας.»
Στην κοινή δέσμευση, οι υπογράφοντες χαιρετίζουν το σχέδιο δράσης για τον ευρωπαϊκό πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων που παρουσίασε η Επιτροπή στις αρχές Μαρτίου, το οποίο προβλέπει συγκεκριμένες δράσεις για την περαιτέρω υλοποίηση των 20 αρχών του πυλώνα. Επιπλέον, το σχέδιο δράσης προτείνει πρωταρχικούς στόχους για την απασχόληση, τις δεξιότητες και την κοινωνική ένταξη σε επίπεδο ΕΕ, οι οποίοι θα πρέπει να επιτευχθούν έως το 2030. Το σχέδιο δράσης θα βοηθήσει την Ευρώπη να διαχειριστεί τους μετασχηματισμούς που προκαλούν οι νέες κοινωνικές, τεχνολογικές και οικονομικές εξελίξεις, αλλά και οι κοινωνικοοικονομικές συνέπειες της πανδημίας. Θα βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι κανείς δεν θα μείνει πίσω στη δίδυμη, ψηφιακή και κλιματική, μετάβαση.
Η πανδημία COVID-19 έχει επιφέρει ευρείες και βαθιές κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις. Μέχρι στιγμής, η συλλογική αντίδραση των κρατών-μελών και της ΕΕ έχει συμβάλει στη διάσωση θέσεων εργασίας και μέσων βιοπορισμού, καθώς και στον περιορισμό πολλών από τις αρνητικές συνέπειες της πανδημίας. Ωστόσο, η ανεργία και οι ανισότητες είναι πιθανό να παραμείνουν και να ενταθούν. Ως εκ τούτου, οι συμμετέχοντες στη διάσκεψη υψηλού επιπέδου κάλεσαν τους ηγέτες της ΕΕ να διοχετεύσουν πόρους εκεί όπου χρειάζονται περισσότερο.
Η Ελλάδα οφείλει να επικεντρώσει τις προσπάθειες της στην ανάκαμψη της απασχόλησης και στη δημιουργία ποιοτικών θέσεων εργασίας, στις επενδύσεις στη διά βίου μάθηση, στην παροχή στους ανθρώπους της δυνατότητας να αποκτήσουν νέες ή πρόσθετες δεξιότητες που χρειάζονται για να επιτύχουν στην πράσινη και στην ψηφιακή μετάβαση. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις, που θα καθορίσουν το μέλλον των επομένων γενεών.

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης
Δημοσιογράφος
Αυτοκίνητο
THE BMW OIKOS: Μοναδική εκδήλωση πολυτέλειας και καινοτομίας με εντυπωσιακά μοντέλα BMW στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

+++ Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα για τη νέα BMW iX. +++
Christopher Puth: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας και τους επόμενους μήνες θα προσφέρουμε το επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». +++ Εντυπωσιακό drone show στο Opening Party. +++ Η στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών. +++
Αθήνα. Στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στον υπέροχο χώρο υψηλής αισθητικής του Domus (στα Αστέρια Γλυφάδας), το BMW Group Hellas διοργάνωσε την ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση «THE BMW OIKOS». Παρουσία ξεχωριστών προσκεκλημένων, πελατών, συνεργατών, αντιπρόσωπων και εκπροσώπων των ΜΜΕ, η BMW επαναπροσδιόρισε την έννοια της «Premium» κινητικότητας παρουσιάζοντας εντυπωσιακά μοντέλα BMW που συμβολίζουν την πολυτέλεια και την καινοτομία, σε ένα καλαίσθητο περιβάλλον δίπλα στη θάλασσα δίνοντας με αυτόν τον τρόπο το έναυσμα για την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου.

Οι υπερπολυτελείς BMW X7 και BMW Σειρά 7 κέντρισαν το ενδιαφέρον των καλεσμένων με την ασύγκριτη άνεση και τις καινοτόμες ψηφιακές λειτουργίες που προσφέρουν. Η αδρεναλίνη εκτοξεύτηκε με την παρουσία των υψηλών επιδόσεων μοντέλων, BMW XM και τη νέα εκρηκτική BMW M5 των 727 hp, που για πρώτη φορά διαθέτει σύστημα M HYBRID. Σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και i5 έκλεψαν τις εντυπώσεις, προσφέροντας απολαυστική οδήγηση με μηδενικούς ρύπους ενώ μοντέλα BMW που έχουν πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις, όπως η δυναμική BMW Σειρά 1 και οι επιβλητικές BMW X1 και X2, ήταν επίσης εκεί.
Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του «THE BMW OIKOS» ήταν η νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW iX που πραγματοποίησε Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα. Το νέο κορυφαίο Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW που αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά βιώσιμης κινητικότητας της μάρκας, διαθέτει μια τολμηρή, φουτουριστική σχεδίαση με ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό. Η νέα BMW iX προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με αυξημένη αυτονομία έως 701 χλμ. και εντυπωσιακή ισχύ που αγγίζει τους 659 hp (για την έκδοση BMW iX M70 xDrive).
Το «THE BMW OIKOS» άνοιξε τις πύλες του με ένα φαντασμαγορικό opening night με την ταλαντούχα, Γιολάντα Καλογεροπούλου να δίνει το έναυσμα και στη συνέχεια να καλωσορίζει τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του BMW Group Hellas, κύριο Christopher Puth. Σε μία άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής, ο κύριος Puth αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς και στην πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων. Χαρακτηριστικά επισήμανε: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας αναβαθμίζοντας τις Εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων μας τους επόμενους μήνες και να τις φέρουμε στο επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας».

Ακολούθησαν σημαντικές αναφορές στην ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα των μοντέλων BMW που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα κίνησης (κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) και σημαντικές στιγμές από την ιστορία της μάρκας που αποτυπώνεται σχεδιαστικά από τη χαρακτηριστική μάσκα νεφρών, προτού ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό χορευτικό act από έμπειρους dancers που οδήγησαν τους καλεσμένους στον εξωτερικό χώρο της εκδήλωσης για να παρακολουθήσουν ένα ανεπανάληπτο drone show. Φωτίζοντας τον ουρανό της Αθήνας, τα drones πραγματοποίησαν μία ιστορική αναδρομή της μάρκας BMW δημιουργώντας έντονα συναισθήματα ενώ στη συνέχεια προϊδέασαν το κοινό για την άφιξη της νέας μελλοντικής γενιάς μοντέλων BMW Neue Klasse. Η βραδιά κορυφώθηκε με δυνατή μουσική από την γνωστή DJ και Παραγωγό, Xenia Ghali.
Κατά τη διάρκεια του τετραήμερου event «THE BMW OIKOS», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να οδηγήσουν την πιο πρόσφατη γκάμα μοντέλων BMW, να συμμετάσχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και να ζήσουν από κοντά το πρώτο BMW Fine Art Activation byAKTO. Στο υψηλής αισθητικής περιβάλλον του Domus, μια BMW Σειρά 1 μεταμορφώθηκε in situ σε έργο τέχνης, μέσα από μια εντυπωσιακή 10ωρη live performance. Η δημιουργική ομάδα του προγράμματος σπουδών BA (Hons) Fine Art & New Media του AKTO εμπνεύστηκε από την πολυχρωμία, τη ροή και την αίσθηση της κίνησης στο αστικό τοπίο και εφάρμοσε masking, σχεδιαστικές σημάνσεις και ακρυλικά χρώματα με απόλυτη ακρίβεια. Οι οργανικές φόρμες που αναδείχθηκαν ενίσχυσαν τη γεωμετρία του οχήματος, αποτυπώνοντας τη δυναμική του design στον δημόσιο χώρο. Το αποτέλεσμα: ένα ισχυρό εικαστικό statement, το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO, όπου η τέχνη συνάντησε την τεχνολογία και η premium κινητικότητα μετατράπηκε σε ζωντανή εμπειρία.

Η εκδήλωση «THE BMW OIKOS» δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση αυτοκινήτων, αλλά μια εμπειρία που ανέδειξε την δέσμευση του BMW Group Hellas στην αριστεία και την καινοτομία. Η λέξη «ΟΙΚΟΣ» που χρησιμοποιείται για να εκφράσει την ιδέα πίσω από την εκδήλωση προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα και ορίζεται ως το «σπίτι» που περιλαμβάνει το σύνολο των αγαθών και των ανθρώπων που το απαρτίζουν.
Με την αφοσίωση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η BMW είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και να παραμείνει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου εφαρμόζοντας την στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.
Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Το δίκτυο παραγωγής του BMW Group περιλαμβάνει πάνω από 30 εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.
Το 2024, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,45 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 210.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2024 ήταν 11,0 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 142,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2024, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 159.104 ατόμων.
Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογική και υπεύθυνη δράση. Η εταιρεία καθόρισε από νωρίς την πορεία της για το μέλλον και θέτει τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα των πόρων στο επίκεντρο της στρατηγικής της κατεύθυνσης – από την αλυσίδα εφοδιασμού, μέχρι την παραγωγή, και το τέλος της φάσης χρήσης, για όλα τα προϊόντα της.
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/bmw-group/
YouTube: https://www.youtube.com/bmwgroup
Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup
Facebook: https://www.facebook.com/bmwgroup
Κωνσταντίνος Διαμαντής

Εκδηλώσεις
Agrino – Επετειακή Διαφήμιση «70 χρόνια σκεφτόμαστε έξω από τα πλαίσια»

Η Agrino γεννήθηκε πριν από 70 χρόνια από 3 ανήσυχα πνεύματα, που «πάντα κοίταζαν ψηλά, μακριά απ’ τα γνωστά». Την ιστορία του Στράτου, του Θύμιου και του Γιώργου Πιστιόλα από το Αγρίνιο, αφηγείται η νέα επετειακή διαφήμιση της Agrino, μια που αξίζει να ειπωθεί, γιατί αποτελεί παράδειγμα διορατικότητας, αποφασιστικότητας και προσήλωσης στις αξίες της ποιότητας, καινοτομίας και ελληνικότητας
Μέσα σε μια φανταστική γκαλερί, οι 70 κορνίζες-πλαίσια που φιλοξενούν αποσπάσματα της ιστορίας της Agrino, ζωντανεύουν και αλληλεπιδρούν, μεταφέροντας τον θεατή από εποχή σε εποχή και εξιστορώντας τα γεγονότα, τις πρωτοπορίες και τις αξίες της μάρκας με έναν ευφάνταστο και μοντέρνο τρόπο. Η αφήγηση με παραδοσιακά τετράστιχα αλλά σύγχρονο λεκτικό, έρχεται να συμπληρώσει την πρωτότυπη εικόνα με μια γλώσσα λυρική αλλά και καθημερινή.
Η ταινία συνολικής διάρκειας 70’’ φέρει την υπογραφή της δημιουργικής ομάδας του Λάζαρου Ευμορφία – LamaDDB, της Stefi στην παραγωγή, της Mellow στο 3D animation και του Chris Τσούνη στη σκηνοθεσία. Η καμπάνια προβάλλεται σε TV και digital.
Η εταιρεία Agrino γιορτάζει την επέτειο των 70 χρόνων από την ίδρυση της με δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Μέχρι στιγμής, έχει πραγματοποιηθεί μία διήμερη εταιρική εκδήλωση στη γενέτειρα-Αγρίνιο με συμμετοχή των 200 εργαζομένων της και διακεκριμένων τοπικών παραγόντων, ενώ ακολούθησε η πρόσφατη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται η κεντρική της παραγωγική μονάδα. Το αποκορύφωμα του διημέρου αποτέλεσαν τα επίσημα εγκαίνια της νέας, υπερσύγχρονης μονάδας παραλαβής, ξήρανσης και αποθήκευσης ελληνικού ρυζιού στο Κλειδί Ημαθίας, με την παρουσία εκπρόσωπων των μέσων ενημέρωσης, της πολιτικής σκηνής, συνεργάτων από τον αγροτικό τομέα, καθώς και στελέχων της εταιρίας.
Λίγα λόγια για την εταιρεία:
Με ιστορία που κρατά 70 χρόνια, η AGRINO, αποτελεί μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στην ελληνική αγορά η οποία προσφέρει ελληνικά ρύζια, όσπρια και σνακ ρυζιού υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Με σταθερά ανοδική πορεία και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα έχει καταφέρει με προσήλωση στους στόχους της να κερδίσει την πρώτη θέση στο καλάθι των καταναλωτών ήδη από τη δεκαετία του 1980. Η ποιότητα και η καινοτομία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες της επιτυχημένης πορείας της AGRINO, επενδύοντας και ενισχύοντας συνεχώς την δυναμική των προϊόντων της.
Εκδηλώσεις
Παρουσία Επιμελητηρίου Αρκαδίας οι εκδηλώσεις των Εμποροβιομηχανικών Συλλόγων Μεγαλόπολης και Τρίπολης

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Τρουπής και μέλη της Διοίκησης συμμετείχαν στις εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσαν οι Εμποροβιομηχανικοί Σύλλογοι Μεγαλόπολης και Τρίπολης, ενισχύοντας έμπρακτα τις πρωτοβουλίες που διατηρούν ζωντανή την πολιτιστική και θρησκευτική ταυτότητα της Αρκαδίας.
Την Κυριακή 18 Μαΐου, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, κ. Γιάννης Τρουπής, μαζί με τα μέλη της Διοίκησης, κ.κ. Ανδρέα Σύριο, Υπεύθυνο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων, Παναγιώτη Πιτερό Πρόεδρο Τμήματος Εμπορίου, Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, Αναπ. Πρόεδρο Τμήματος Μεταποίησης, Σωτήρη Μπαλίκο Αν. Πρόεδρο Τμήματος Εμπορίου, Γιώργο Λαμπίρη και Άννα Γαβρήλου συμμετείχαν στην καθιερωμένη εορτή του Αγίου Αθανασίου στη Μεγαλόπολη, η οποία έχει αναδειχθεί σε θεσμό για την περιοχή.
Σημειώνεται ότι ο κ. Πιτερός και η κα. Γαβρήλου κατέχουν παράλληλα και θεσμικές θέσεις στον Εμποροβιομηχανικό Σύλλογο Τρίπολης, ως Πρόεδρος και Γραμματέας αντίστοιχα ενώ ο κ.Μπαλίκος τη θέση του Αναπ. Γραμματέα του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεγαλόπολης γεγονός που υπογραμμίζει τη διασύνδεση και τη συνεργασία των τοπικών φορέων.
Η εκδήλωση, με τη σφραγίδα του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεγαλόπολης, συνδύασε θρησκευτική κατάνυξη με έντονο τοπικό χαρακτήρα, προωθώντας την εμπορική δραστηριότητα και ενδυναμώνοντας τη συλλογικότητα.
Ακολούθως, την Τετάρτη, ο Πρόεδρος κ. Τρουπής, ο Γενικός Γραμματέας κ. Παναγιώτης Μαντάς και τα μέλη της Διοίκησης κ.κ. Κώστας Καλαμαράς Αν Πρόεδρος Τμήματος Υπηρεσιών, Παναγιώτης Πιτερός, Χριστίνα Σύριου – Παρασκευοπούλου και Παναγιώτης Σούπος παρέστησαν στον Εσπερινό και την Αρτοκλασία στον Ιερό Ναό Προφήτη Ηλία στην Τρίπολη, ενώ την επόμενη ημέρα, Πέμπτη 22 Μαΐου, παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία στον ίδιο Ναό, που πραγματοποίησε ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος Τρίπολης τιμώντας τους πολιούχους και προστάτες του Συλλόγου, Αγίους Νεομάρτυρες Δημήτριο και Παύλο.
Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, ακολούθησε φιλική συνάντηση, όπου δόθηκε η ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων και ευχών μεταξύ επαγγελματιών, εκπροσώπων φορέων και πολιτών.
Το Επιμελητήριο Αρκαδίας παραμένει σταθερά στο πλευρό των τοπικών επαγγελματικών συλλόγων, αναγνωρίζοντας τον πολύπλευρο ρόλο τους στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας.
-
Τουρισμός
Ιατρικός Τουρισμός στην Ελλάδα: Η Αναδυόμενη Προοπτική
-
Οικογένεια
Πώς να αναπτύξετε τη συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών σας
-
Υγεία
Οδηγός Ευεξίας για το Καλοκαίρι από την Affidea
-
Διατροφή
Τρώγοντας από σπίτι
-
Υγεία
Γυναικεία Κατάθλιψη
-
Ψυχολογία
Είσαι Αληθινός ή Συμβατικός Γονιός;
-
Διατροφή
Τα Αντιοξειδωτικά | Ισορροπημένη Διατροφή
-
Τουρισμός
Υπερτουρισμός: Υπάρχει Πραγματικά ή Υπερβάλλουμε;