Connect with us

Lifestyle

Η Λαμπερή Έναρξη της επετειακής 30ης Athens Xclusive Designers Week με Special Guest  Star την Δούκισσα Νομικού! 

Η επετειακή 30η Athens Xclusive Designers Week σήκωσε αυλαία και εντυπωσίασε με την έναρξη της. Καταξιωμένοι Έλληνες σχεδιαστές μόδας, φαντασμαγορικά fashion shows και ένα μοναδικό official opening με τη Special Guest Star της επετειακής Εβδομάδας Μόδας, Δούκισσα Νομικού!

Η Εβδομάδα μόδας της Αθήνας ξεκίνησε με ένα μοναδικό installation του Λάκη Γαβαλά με μότο «Riding with grace, Riding in fashion, Riding to show your unique balance in mind and style» παρουσίασε τη νέα του συλλογή εντυπωσιάζοντας το κοινό. Όλοι οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία και να παρακολουθήσουν ένα μοναδικό δρώμενο με μοτοσυκλέτες στο εξωτερικό χώρο του Ζάππειου.

Ακολούθησε το fashion show της Ελληνίδας σχεδιάστριας μόδας Daphne Valente η οποία παρουσίασε τη συλλογή “Midsummer Night’s Dream” S/S 2022 Collection. 

Η έμπνευση για τη συλλογή της έρχεται από το έργο του William Shakespeare «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» που διαδραματίζεται στην Αρχαία Ελλάδα, σε ένα μαγεμένο Αθηναϊκό δάσος. Η χαρά της ζωής εκφράζεται με μια εκρηκτική παλέτα ζωηρών χρωμάτων που συνυπάρχουν αρμονικά με τα βαθιά, γήινα χρώματα του μαγεμένου δάσους. Το ‘Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας’ είναι μια εμπνευσμένη, χαλαρή, αισθησιακή και προκλητική συλλογή για ένα μακρύ παραμυθένιο Ελληνικό καλοκαίρι. Highlight του show το εντυπωσιακό φινάλε με τα μοντέλα να κρατούν πλακάτ με κοινωνικά μηνύματα όπως «stop the war » , «stop racism», «say no to fast fashion», «no bullying» και πολλά άλλα με την σχεδιάστρια μόδας να κλείνει το fashion show μοιράζοντας όλους το μήνυμα «All we need is Love» κερδίζοντας το θαυμασμό του κοινού! 

O οίκος Kathy Heyndels παρουσίασε τη συλλογή άνοιξη 2022 “Spectrum”. Μια πανδαισία χρωμάτων από το κίτρινο του ήλιου μέχρι το μπλε της θάλασσας όπου οι 

έντονες αποχρώσεις καλωσορίζουν ξανά την λάμψη. Μια ρομαντική αλλά και cozy προσέγγιση με total white looks κοστούμια  με κυρίαρχες τις μίνιμαλ αποχρώσεις. Περπατώντας με πολυτελή φτερά ως λεπτομέρεια σε φορέματα, δίνοντας τον αέρα που μπορεί να έχει κάθε γυναίκα. Τα χρώματα του ηλιοβασιλέματος κυριαρχούν, μεταξωτές υφές με πολλά υφάσματα, μακριά μανίκια με ανοίγματα και τζόκερ ενωμένα με τα ρούχα κάνουν την γυναίκα να το τολμήσει. Μίνι φορέματα με ασύμμετρα τελειώματα, αλλά και τριγωνικές βατές αντικαθιστούν το απλό με το ιδιαίτερο. Τουαλέτες με έναν ώμο και με ανοιχτή πλάτη και βολάν που αγκαλιάζουν τον λαιμό. Τέλος, δεν θα μπορούσε να λείψει η μοναδική στιγμή της κάθε γυναίκας φορώντας το νυφικό με το ύφος και το στυλ που έχει ονειρευτεί.

O Marios Togos έρχεται με μια φρεσκάδα να μας παρουσιάσει τη δική του συλλογή «Zebra» για την άνοιξη 2022. Τα Cargo παντελόνια και βερμούδες συνεχίζουν να μας εντυπωσιάζουν και να τα επιλέγουμε για ένα πιο Streetwear outfit. Αποχρώσεις όπως Black and White με oversized ρούχα, πράσινο, μπεζ αλλά και Animal prints με satin details δίνουν ένα διαφορετικό ύφος και στυλ. Τέλος, τα Vest έρχονται να κλέψουν την παράσταση καθώς θα έχουν λεπτομέρειες που τα κάνουν μοναδικά.

Η πρώτη μέρα έκλεισε με ένα φαντασμαγορικό opening party με οικοδέσποινα την ψυχή της εβδομάδας μόδας  κα. Τονια Φουσέκη και Special Guest Star τη μία και μοναδική Δούκισσα Νομικού. 

Στην εκδήλωση  έδωσαν το παρόν πολλές διακεκριμένες προσωπικότητες από τον πολιτικό και καλλιτεχνικό χώρο αναμεσά στους παρευρισκόμενους και η Αντιδήμαρχος Αλληλεγγύης και Κοινωνίας των Πολιτών, Κατερίνα Γκαγκάκη η οποία έκανε ένα σύντομο χαιρετισμό όπως και οι επί χρόνια σχεδιαστές της διοργάνωσης η σχεδιάστρια μόδας και η Προέδρος του Σωματείου Ελλήνων σχεδιαστών, Ορσαλία Παρθένη, και ο Αντιπρόεδρος του Σωματείου Ελλήνων Σχεδιαστών, Βασίλης Ζούλιας, όπου μίλησαν για την σπουδαιότητα της Εβδομάδας Μόδας της Αθηνάς και το σημαντικό έργο που επιτελεί τα τελευταία 15 χρόνια με απόλυτη συνέπεια. 

 Η βραδιά κορυφώθηκε με το διεθνών προδιαγραφών, υψηλής αισθητικής κι ευρηματικής σκηνοθεσίας show παρουσίασης των κοσμημάτων και του αρώματος Doukissa Nomikou (www.doukissanomikou.com), με την εκθαμβωτική Δούκισσα με το εντυπωσιακό outfit Celia Kritharioti, τα ξεχωριστά παπούτσια Envie Shoes και τα μοναδικά κοσμήματα Doukissa Nomikou (www.doukissanomikou.com), να ενθουσιάζει κοινό, ειδικούς και ΜΜΕ, αποτελώντας το κύριο θέμα συζήτησης της πρώτης ημέρας της Εβδομάδας Μόδας, κατακλύζοντας τα social media! Στο ξεχωριστό show τα μοντέλα σε υπερυψωμένα βάθρα και με δημιουργικές προβολές σε οθόνες, παρουσίασαν τα κοσμήματα Doukissa Nomikou (www.doukissanomikou.com), φορώντας ξεχωριστές δημιουργίες Mind Matter. Λαμπερά κοσμήματα, 100% χειροποίητα, φτιαγμένα στην Ελλάδα, υμνούν τη γυναίκα του σήμερα και αποτελούν την επιτομή της κομψότητας. Ένα μεθυστικό άρωμα με διάρκεια κι ένταση, στο οποίο κυριαρχούν γλυκές νότες που δένουν αρμονικά με νότες καρδιάς από λαχταριστή τραγανή  καραμέλα και ζεστές νότες βανίλιας. 

H τελετή έναρξης έκλεισε με το πάρτυ γενεθλίων των 30 επιτυχημένων διοργανώσεων AXDW με την κα. Φουσεκη να σβήνει το κεράκι της εντυπωσιακής πολυώροφης τούρτας στα χρώματα του χρυσού και του μαύρου όπως ακριβώς και το λογότυπο της AXDW όπου επιμελήθηκε αποκλειστικά το ζαχαροπλαστείο «Despina Patisserie». 

Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την πρώτη ημέρα της AXDW: Κατερίνα Γκαγκάκη, Καλλιόπη Καρβούνη – Calliope, Νίκος Γιαννακοπουλος, Ιωάννα Σουλιώτη, Κώστας Σομερ, Βαλεντίνη Παπαδάκη, Μιχάλης Ζαμπίδης , Άντζυ Ανδριτσόπουλου, Περικλής Κονδυλάτος , Μάγκυ Χαραλαμπίδου, Shaya, Βασίλης Μίχας, Στέλλα Μέλιγκαν, Χρυσσιάνα Ανδριοπούλου, Έλενα Βρεττού, Σάντυ Τσαντάκη. 

Την εκδήλωση κάλυψαν πολλά από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και μέσα ενημέρωσης από το εξωτερικό. Πιο συγκεκριμένα από την Κίνα το Fashion China @ GXTV, από την Ιταλία το Cosmopolitan, από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com και η Vogue Arabia. 

Σε κάθε διοργάνωση η εβδομάδα μόδας της Αθήνας στηρίζει εκστρατείες και σκοπούς με κοινωφελή χαρακτήρα.  Αυτή τη σεζόν δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε αδιάφοροι στην αδιανόητη έκρηξη βίας διαφόρων μορφών που βιώνει η κοινωνία μας το τελευταίο διάστημα.  Το concept  “Inclusive is the new Xclusive” έχει ως στόχο την Καταπολέμηση 

της Έμφυλης Βίας, την Ισότητα, την Ενίσχυση και Ενδυνάμωση κυρίως των γυναικών και υποστηρίζουμε την Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Διοτίμα», και τους σκοπούς της, για την ενδυνάμωση των γυναικών.

Στo πλαίσιο του συγκεκριμένου concept  πραγματοποιείται έκθεση με quotes Ελλήνων και διεθνών σχεδιαστών σχετικά με την Διαφορετικότητα,  την Ισότητα, τη Γυναικεία Ενδυνάμωση και την Αγάπη. Παράλληλα,  παρουσιάζεται έκθεση με φωτογραφίες διάσημων φωτογράφων για το πώς αποτυπώνουν δημιουργικά με τον φακό τους και πως αντιλαμβάνονται την Διαφορετικότητα  την Ισότητα, τη Γυναικεία Ενδυνάμωση και την Αγάπη ενώ παράλληλα θα πραγματοποιείται  Silent Auction όπου τα έσοδα  θα διατεθούν στο Κέντρο για τα Έμφυλα Δικαιώματα και την Ισότητα «Διοτίμα». Οι φωτογράφοι που θα πάρουν μέρος σε αυτό το πολύ σημαντικό εγχείρημα είναι οι Μαρία Μαρκέζη, Πλάτων Παπαδάτος – Καλός,  Harris Kyprianou, Charis Evagorou, Μάρα Δεσύπρη, Θοδωρής Παπαδάκης, Sakis Lalas, Παναγιώτης Σιμόπουλος, Γιώργος Καλφαμανώλης , Mariam Chorozian, Θωμάς Χρυσοχοΐδης, Βασίλης Τοπουσλίδης , Κύνθια Κυνδελή, Ολυμπία Κρασαγάκη, Ευτύχης Ανδρεαδάκης, Διονύσης Κούτσης, Μάριος Θεολόγης , Θοδωρής Θεοδωρίδης, Πάνος Σταυριανός, Πέτρος Νικολαρέας, Θωμάς Δασκαλάκης.

Επιπλέον, σ’ αυτή τη διοργάνωση το Fashion Design Project by Answear σας καλεί να λάβετε μέρος στο απόλυτο διαγωνισμό σχεδίου μόδας όπου πηγή έμπνευσης αποτελεί ο συνδυασμός του Vintage με το μοντέρνο στυλ. Σχεδιαστικά ταλέντα ανεξαρτήτως 

σπουδών και επαγγελματικής απασχόλησης αλλά με φαντασία, όραμα και δημιουργικότητα αυτή τη σεζόν θα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν το δικό τους σχέδιο 

με το κοινό και να διεκδικήσουν την ψήφο του, που θα τους εξασφαλίσει τη συμμετοχή στο θεσμό των New Designers Awards στην επόμενη διοργάνωση και το έπαθλο των 500€ καθώς και τη δυνατότητα να σχεδιάσουν ένα t-shirt για το private label  Answear Lab.

Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι επισκέπτες  έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις τρέχουσες συλλογές των Ελλήνων δημιουργών αξεσουάρ μόδας, οι οποίοι συμμετέχουν στο Xclusive Elements Section:  Doukissa Nomikou Collection, Hara Kaϊmakami, YLIAS – Greek Artwear by Ilias Yerassimou , Maria Mpointa,  Πιτσικάκης Χειροποίητα-Κοσμήματα, Des to Tsantaki mou, Theodosia Art Jewellery, Lina’s Exclusive,  Niki Stylianou Jewelry, Aperitta Is Classic, E.T. Collection. 

Official Hair Sponsor της διοργάνωσης είναι η L’Oréal Professionnel Paris. Επτά κορυφαίες κομμωτικές ομάδες με πάθος για τη μόδα επιμελούνται το hairstyling των μοντέλων κατά την διάρκεια των fashion shows. Η L’Oréal Professionnel Paris παρουσιάζει τα πιο hot hair trends σε κομμωτήρια & backstages με στόχο να αναδεικνύει τη μοναδική ομορφιά κάθε γυναίκας, ώστε να είναι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού της.

Την Athens Xclusive Designers Week στηρίζει ως Gold Sponsor η ελληνική εταιρεία Media Strom που για παραπάνω από 50 χρόνια έχει μετατρέψει τον ύπνο και τη βελτίωση του σε επιστήμη με τα μοναδικά προϊόντα της. Στην Εβδομάδα μόδας της Αθήνας έρχεται με το concept «Αποτύπωμα Αγάπης»  βασισμένο στις αρχές της ισότητας, της ομαδικότητας, της κοινωνικής προσφοράς, της συμπερίληψης, της αλληλεγγύης και της υπέρβασης. Η AXDW σε συνεργασία με τη Media Strom προσκάλεσε φωτογράφους  οι οποίοι αποτύπωσαν με διαφορετικό τρόπο ο καθένας το βασικό concept της διοργάνωσης σχετικά με τη διαφορετικότητα  με γνώμονα το «Αποτύπωμα της Αγάπης» στον ίδιο καμβά με κοινό print ανθρώπινα αποτυπώματα. Κατά τη διάρκεια του event, οι προσκεκλημένοι μπορούν να φωτογραφίζονται στο box-photo booth, και να λαμβάνουν την ίδια στιγμή τη φωτογραφία με email ώστε να την ανεβάζουν  στο Instagram για να παίρνουν μέρος σε διαγωνισμό. 

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.

Επίσημοι συνεργάτες της διοργάνωσης είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων καθώς επίσης και το κέντρο 

αισθητικής «Valentine & Co»  της Βαλεντίνης Παπαδάκη όπου επιμελείται τα άκρα των μοντέλων. 

Η εταιρεία Demak up με τα εξειδικευμένα προϊόντα που απομακρύνουν το μακιγιάζ και μας κάνουν να νιώθουμε ακαταμάχητες, το Ο.Β. της εταιρείας Johnson & Johnson,  προϊόντα  από 100% πιστοποιημένο βιολογικό βάμβακι για αξεπέραστη προστασία.

Τα υπέροχα  ροφήματα Starbucks  που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο και δημιουργούνται  με πάθος και αφοσίωση για κάθε ρόφημα ξεχωριστά προσφέρουν απολαυστικούς καφέδες σε συντελεστές και κοινό.

Η εταιρεία ΒΑΤ, υποδέχεται τους επισκέπτες που αγαπούν τα προϊόντα καπνού στην είσοδο του Ζαππείου σε ένα vintage Van όπου παρουσιάζουν τα εκλεκτά προϊόντα καπνού και  τη συσκευή θέρμανσης καπνού Glo

Η εταιρεία Braun με τα πιο αξιόπιστα προϊόντα σιδερώματος.

Επίσημοι υποστηρικτές είναι: 

Ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το πρακτορείο μοντέλων happy people models, η εταιρεία Printop , η εταιρεία Κare 24 με τα πιο ντιζαινάτα έπιπλα, το πρώτο ελληνικό νερό σε οικολογική χάρτινη συσκευασία  Minoa Water, Δειπνολόγων- catering με το πιο νόστιμο μενού εμπνευσμένο από την Αρχαία Ελλάδα, τα υπερ- πολυτελή αυτοκίνητα Volvo Sfakianakis και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.

Τέλος το ζαχαροπλαστείο « Despina Patisserie» προσέφερε την πεντανοστιμη  τούρτα για το πάρτι γενεθλίων της AXDW. 

Υπό την αιγίδα και την ευγενική υποστήριξη του:  Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού ( ΕΟΤ),  Enterprise Greece,  Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών  (ΒΕΑ),

Υπό την αιγίδα του:  Δήμου Αθηναίων, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριο Αθηνών ( ΕΒΕΑ), Marketing Greece,  Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος ( ΣΕΛΠΕ), Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ).  

Τέλος,  την 30η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει  η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ). 

Χορηγοί επικοινωνίας της διοργάνωσης  είναι τα παρακάτω μέσα ενημέρωσης:  

COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, DOWNTOWN, OK!,  DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, T-LIFE, MISSBLOOM.GR. 

Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας επέστρεψε!

 Προπώληση εισιτήριων viva.gr. Μέρος των εσόδων θα διατεθούν στον Μη Κυβερνητικό Οργανισμό «Διοτίμα» 

Περισσότερα νέα για τη διοργάνωση ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.axdw.gr  και τις επίσημες σελίδες της στα  social media: facebook.com/axdweek & instagram.com/axdweek 

Για περισσότερες πληροφορίες:

Αλίκη Μαρινάκη , 6936002605/ [email protected]

Lifestyle

Foodex Japan 2023: τα ελληνικά τρόφιμα στην αγορά της Ιαπωνίας!

Τα ελληνικά τρόφιμα ξανά στην Ιαπωνική Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Foodex Japan 2023, η οποία διοργανώθηκε από 7 – 10 Μαρτίου, στο εκθεσιακό κέντρο Tokyo Big Sight. Η Foodex Japan είναι η μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών στην Ασία. Στη φετινή έκθεση συμμετείχαν 43 χώρες με 2.562 εκθέτες, ενώ την επισκέφθηκαν 73.789 χιλ. εμπορικοί επισκέπτες από την Ιαπωνία και άλλες ασιατικές χώρες.

Το ελληνικό περίπτερο διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και φιλοξένησε 16 εκθέτες με ελληνικά προϊόντα, όπως ελαιόλαδο, ελιές, μέλι, κρασί, ξύδι, αλάτι, λικέρ, τσικουδιά, κρόκο, μαστίχα και μαστιχέλαιο, σταφίδες, αποξηραμένα σύκα, μαρμελάδες, ξηρούς καρπούς, είδη αρτοποιίας και σνακ, τυριά, κονσέρβες φρούτων και χυμούς.

Στο εθνικό περίπτερο συμμετείχαν και 6 επιχειρήσεις με τη στήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, εκ των οποίων 4  οινοποιεία και 2 παραγωγοί αποξηραμένων σύκων.

Η συμμετοχή στην έκθεση κρίθηκε ως εξαιρετικά πετυχημένη, καθώς το σύνολο των Ελλήνων εκθετών εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επισκεψιμότητα του περιπτέρου, αλλά και τον ενθουσιασμό των επισκεπτών για τα ελληνικά προϊόντα. Συνολικά, οι ελληνικές επιχειρήσεις έκαναν περισσότερες από 1.200 εμπορικές συναντήσεις με αγοραστές από Ιαπωνία, Ταιβάν, Νότια Κορέα, Κίνα  και Ηνωμένες Πολιτείες.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η Ιαπωνία είναι μια τεράστια αγορά 125 εκατ. κατοίκων με υψηλό εισόδημα, η οποία προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες για τα εγχώρια προϊόντα.  Το 2022 οι εξαγωγές των ελληνικών τροφίμων στην Ιαπωνία αυξήθηκαν κατά 39.2% και έφτασαν τα 22.9 εκατ. ευρώ. Τα σημαντικότερα τρόφιμα που εξάγονται στην Ιαπωνία είναι κονσέρβες ροδάκινου, ξηροί καρποί, παρασκευάσματα δημητριακών και ελαιόλαδο, ενώ παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον για τη φέτα και το μέλι.

Την εθνική συμμετοχή τίμησε με την παρουσία του ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Ιαπωνία, κύριος Δημήτριος Καραμήτσος-Τζιράς, ο οποίος επισκέφθηκε το περίπτερο και συνομίλησε με όλους τους εκθέτες.

Λεζάντa φωτογραφιών

  • Απόψεις από την έκθεση Foodex Japan 2023

Enterprise Greece

Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες:

ENTERPRISE GREECE | Γραφείο Τύπου– 210 3355705, Χρήστος Ρουμελιώτης  [email protected]

Continue Reading

Lifestyle

H ATHENS FASHION TRADE SHOW ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

Σεπτέμβριος είναι ο μήνας των αλλαγών και των νέων ευκαιριών! Είναι ο μήνας που η Αthens Fashion Trade Show κάνει την ανατροπή και για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα παρουσιαστούν συλλογές  για τη σεζόν Άνοιξη -Καλοκαίρι 2024. Συμβαδzίζοντας με τις εκθέσεις του εξωτερικού, για πρώτη φορά, καταστήματα και eshops θα δειγματιστούν  κομμάτια για το επόμενο καλοκαίρι. Εκθέτες, sustainable  brands, σχεδιαστές και νέοι designers είναι έτοιμοι να μοιραστούν το όραμά τους και να μας παρουσιάσουν τις ανερχόμενες τάσεις. Aπό τις 21 έως τις 24 Σεπτεμβρίου το Μetropolitan Expο θα πλημμυρίσει με κομμάτια Resortwear και με αξεσουάρ-μπιζού της επόμενης σεζόν.

Ιδιαίτερα ντε-πιες ,φορέματα, καφτάνια,  loungewear επιλογές με χαρακτηριστικά signature prints, εμπνευσμένα από πίνακες ζωγραφικής ελληνικών νησιών, κομψά μαγιό και luxe φούστες  που υμνούν το ελληνικό καλοκαίρι είναι μερικά από τα Resortwear  κομμάτια που θα βρίσκονται 21-24 Σεπτεμβρίου στην Αthens Fashion Trade Show 2023.

Νέοι σχεδιαστές με καινοτόμες ιδέες και με εκπληκτικούς συνδυασμούς θα δώσουν το δυναμικό παρόν και το τμήμα Fresh για ακόμη μία χρονιά θα αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι της Αthens Fashion Trade Show 2023.

Και για τον φετινό χειμώνα, στην Αthens Fashion Trade Show 2023 θα είναι μαζεμένες μερικές από τις τις πιο κομψές επιλογές όπως : δερμάτινα ή μάλλινα γάντια, καρό κασκόλ, hair accessories, γούνινα bucket hats ή καπέλα με shearling επένδυση.

Η Athens Fashion Trade Show  αποτελεί το fashion statement του Σεπτεμβρίου. Οι σύχρονες, μοντέρνες, ασφαλείς και ευρύχωρες εγκαταστάσεις του εκθεσιακού κέντρου Μetropolitan Expo μετατρέπονται σε χώρο έμπνευσης, δημιουργίας , έκφρασης και συνεργασίας πολλών διαφορετικών στιλιστικών επιρροών.

****

Σχετικά με τη ROTA Οργάνωση Εκθέσεων:

Η ROTA Οργάνωση Εκθέσεων, ιδρύθηκε το 1984 και είναι σήμερα ο μεγαλύτερος εκθεσιακός φορέας στην Ελλάδα. Μέσω της διοργάνωσης 13 εκ των σημαντικότερων εκθέσεων στη χώρα μας και τη διαχείριση του μεγαλύτερου και πλέον σύγχρονου εκθεσιακού κέντρου της Ελλάδας, υποστηρίζει τη συνεργασία μεταξύ του εμπορικού κόσμου και συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της οικονομίας. Με δέσμευση στην επιτυχημένη διοργάνωση, εμμονή στην παροχή πρωτοποριακών για την Ελλάδα υπηρεσιών και στελέχη τα οποία εστιάζουν στις αξίες της ομαδικής εργασίας και της άριστης εξυπηρέτησης, επιδεικνύει κάθε χρόνο εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης.

Περισσότερες πληροφορίες για τη ROTA Οργάνωση Εκθέσεων μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση www.rota.gr.

Για περισσότερες πληροφορίες: Hρώ Τζαμτζή |2111801801|[email protected]

www.athensfashiontradeshow.gr

Continue Reading

Lifestyle

Suzuki Vitara Strong Hybrid AWD : Οικονομικό πασπαρτού

H υβριδική τεχνολογία, που ακολουθεί η Strong Hybrid έκδοση του Suzuki Vitara 1,5 αποτελεί ένας από τους δρόμους για μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμου. H ιαπωνική εταιρεία συμπλήρωσε την γκάμα των μοντέλων της και έβαλε δίπλα στις mild hybrid εκδόσεις μια πλήρως υβριδική, για να προσθέσει τα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτή η τεχνολογία.

Κάτω από το καπό του Suzuki Vitara Strong Hybrid συναντάμε έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα Dualjet 1,5 lt, ο οποίος αποδίδει 102 ίππους και 138 Nm ροπής. Το μοτέρ διαθέτει υψηλότερη συμπίεση (13:1) και νέο χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής από το σύστημα VVT. Σε αυτόν προστέθηκε ένας κόμπακτ ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 33 ίππους με 60 Nm ροπής. Τα παραπάνω συνδυάζονται με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 840 Wh με τάση 140V. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει στους 116 ίππους, με τη δύναμη να περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος AllGrip.

Το Suzuki Vitara μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητα έως και 60 χλμ/ώρα και για απόσταση που δεν ξεπερνά τα 4,5 χιλιόμετρα. Ίσως δεν φαίνεται μεγάλη, στην πράξη όμως έχει αντίκρισμα, ιδιαίτερα μέσα στον αστικό ιστό. Το υβριδικό σύστημα του Suzuki Vitara μπορεί επιπλέον να σβήνει το θερμικό μοτέρ σε ταχύτητα έως και 80 χλμ/ώρα που σημαίνει έξτρα οικονομία, ενώ κρατάει ανενεργό τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και κατά το φρενάρισμα -που γίνεται ταυτόχρονα ανάκτηση ενέργειας- σε ταχύτητες μέχρι 135 χλμ/ώρα.

Η Suzuki ανακοινώνει μέση τιμή κατανάλωσης 5,8 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα διαδρομής αλλά στη διάρκεια της δοκιμής μας δεν καταφέραμε να πλησιάσουμε αυτήν την τιμή. Ένα νούμερο κοντά στα 7 λίτρα/100 χλμ μοιάζει πιο ρεαλιστικό, που μπορεί όμως να πέσει ακόμα περισσότερο μέσα στην πόλη και αν ο οδηγός είναι προσεκτικός και χρησιμοποιήσει ιδανικά το υβριδικό σύστημα. Βγαίνοντας στο δρόμο με το Suzuki Vitara διαπιστώνεις ότι το υβριδικό σύστημα λειτουργεί αρκετά καλά. Ίσως δεν έχει το απόλυτο ραφινάρισμα, και κάποιες φορές το σύστημα δείχνει κάπως «αναποφάσιστο» αλλά σε γενικές γραμμές κάνει τη δουλειά για την οποία σχεδιάστηκε. Η αλήθεια είναι ότι το αυτοματοποιημένο κιβώτιο δεν βοηθάει ιδιαίτερα με τις αργές αντιδράσεις του, αλλά δεν είναι ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου τέτοιος που να απαιτεί κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός έχει τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών αν θέλει να εμπλακεί περισσότερο.

Το Suzuki Vitara είναι γενικά άνετο αυτοκίνητο και με αρκετά καλή ποιότητα κύλισης, με μόνο το θόρυβο από τον κινητήρα να κάνει αισθητή την παρουσία του μέσα στην καμπίνα. Ωστόσο, οι επιβάτες δεν θα έχουν πρόβλημα να καλύψουν μεγάλες αποστάσεις με αυτό. Στο ίδιο κλίμα είναι και η συμπεριφορά του όταν πιεστεί. Δεν παρουσιάζει έντονες και απότομες αντιδράσεις, αλλά κάνει ξεκάθαρο ότι δεν του αρέσει να οδηγείται με αυτόν τον τρόπο. Η ύπαρξη της τετρακίνησης ωστόσο δίνει στο Vitara ένα μεγάλο πλεονέκτημα όταν τελειώνει η άσφαλτος. Προφανώς δεν πρόκειται για το «off road animal» που ήταν το παλιό Vitara, ωστόσο οι δυνατότητές του είναι πολύ παραπάνω από του δικίνητου ανταγωνισμού.

Το αμάξωμα της Strong Hybrid έκδοσης του Vitara δεν διαφοροποιείται από των υπόλοιπων εκδόσεων και διατηρεί τον χαμηλών τόνων χαρακτήρα του. Στο εσωτερικό υπάρχουν σκληρά πλαστικά, που δείχνουν όμως πολύ στιβαρά. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής των 7 ιντσών με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης που προσφέρει συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay. Υπάρχει και μια μικρότερη έγχρωμη οθόνη 4,2’’ στον πίνακα οργάνων και παρέχει τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, συμπεριλαμβανομένης της απεικόνιση της λειτουργίας του υβριδικού συστήματος. Η ενσωμάτωση του υβριδικού συστήματος σημαίνει ότι ο χώρος αποσκευών του Suzuki Vitara έχασε 86 λίτρα. Οι μπαταρίες μπορεί να είναι μικρές σε μέγεθος αλλά κάπου έπρεπε να τοποθετηθούν κι αυτό έγινε κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ. Αυτό σημαίνει ότι το Suzuki Vitara Strong Hybrid έχει χώρο 289 λίτρα έναντι των 375 λίτρων των ήπια υβριδικών εκδόσεων. Οι διαθέσιμοι χώροι πάντως για τους επιβάτες δεν έχουν επηρεαστεί, κάτι που σημαίνει ότι εύκολα θα φιλοξενηθούν τέσσερις ενήλικοι επιβάτες.

Το Suzuki Vitara έχει ένα «βαρύ» όνομα, ιδιαίτερα στην ελληνική αγορά. Το ιαπωνικό crossover παραμένει ένα ποιοτικό αυτοκίνητο που προσφέρει κάτι ξεχωριστό: την τετρακίνηση, η οποία επεκτείνει κατά πολύ τις δυνατότητές του. Κι αυτό μπορεί να το κάνει ακαταμάχητο, ειδικά με κόστος που δεν ξεπερνά τα 27.780 ευρώ, ενώ το δικίνητο ξεκινά από τα 25.080 ευρώ.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending