Connect with us

Lifestyle

Η Λαμπερή Έναρξη της επετειακής 30ης Athens Xclusive Designers Week με Special Guest  Star την Δούκισσα Νομικού! 

Η επετειακή 30η Athens Xclusive Designers Week σήκωσε αυλαία και εντυπωσίασε με την έναρξη της. Καταξιωμένοι Έλληνες σχεδιαστές μόδας, φαντασμαγορικά fashion shows και ένα μοναδικό official opening με τη Special Guest Star της επετειακής Εβδομάδας Μόδας, Δούκισσα Νομικού!

Η Εβδομάδα μόδας της Αθήνας ξεκίνησε με ένα μοναδικό installation του Λάκη Γαβαλά με μότο «Riding with grace, Riding in fashion, Riding to show your unique balance in mind and style» παρουσίασε τη νέα του συλλογή εντυπωσιάζοντας το κοινό. Όλοι οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία και να παρακολουθήσουν ένα μοναδικό δρώμενο με μοτοσυκλέτες στο εξωτερικό χώρο του Ζάππειου.

Ακολούθησε το fashion show της Ελληνίδας σχεδιάστριας μόδας Daphne Valente η οποία παρουσίασε τη συλλογή “Midsummer Night’s Dream” S/S 2022 Collection. 

Η έμπνευση για τη συλλογή της έρχεται από το έργο του William Shakespeare «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» που διαδραματίζεται στην Αρχαία Ελλάδα, σε ένα μαγεμένο Αθηναϊκό δάσος. Η χαρά της ζωής εκφράζεται με μια εκρηκτική παλέτα ζωηρών χρωμάτων που συνυπάρχουν αρμονικά με τα βαθιά, γήινα χρώματα του μαγεμένου δάσους. Το ‘Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας’ είναι μια εμπνευσμένη, χαλαρή, αισθησιακή και προκλητική συλλογή για ένα μακρύ παραμυθένιο Ελληνικό καλοκαίρι. Highlight του show το εντυπωσιακό φινάλε με τα μοντέλα να κρατούν πλακάτ με κοινωνικά μηνύματα όπως «stop the war » , «stop racism», «say no to fast fashion», «no bullying» και πολλά άλλα με την σχεδιάστρια μόδας να κλείνει το fashion show μοιράζοντας όλους το μήνυμα «All we need is Love» κερδίζοντας το θαυμασμό του κοινού! 

O οίκος Kathy Heyndels παρουσίασε τη συλλογή άνοιξη 2022 “Spectrum”. Μια πανδαισία χρωμάτων από το κίτρινο του ήλιου μέχρι το μπλε της θάλασσας όπου οι 

έντονες αποχρώσεις καλωσορίζουν ξανά την λάμψη. Μια ρομαντική αλλά και cozy προσέγγιση με total white looks κοστούμια  με κυρίαρχες τις μίνιμαλ αποχρώσεις. Περπατώντας με πολυτελή φτερά ως λεπτομέρεια σε φορέματα, δίνοντας τον αέρα που μπορεί να έχει κάθε γυναίκα. Τα χρώματα του ηλιοβασιλέματος κυριαρχούν, μεταξωτές υφές με πολλά υφάσματα, μακριά μανίκια με ανοίγματα και τζόκερ ενωμένα με τα ρούχα κάνουν την γυναίκα να το τολμήσει. Μίνι φορέματα με ασύμμετρα τελειώματα, αλλά και τριγωνικές βατές αντικαθιστούν το απλό με το ιδιαίτερο. Τουαλέτες με έναν ώμο και με ανοιχτή πλάτη και βολάν που αγκαλιάζουν τον λαιμό. Τέλος, δεν θα μπορούσε να λείψει η μοναδική στιγμή της κάθε γυναίκας φορώντας το νυφικό με το ύφος και το στυλ που έχει ονειρευτεί.

O Marios Togos έρχεται με μια φρεσκάδα να μας παρουσιάσει τη δική του συλλογή «Zebra» για την άνοιξη 2022. Τα Cargo παντελόνια και βερμούδες συνεχίζουν να μας εντυπωσιάζουν και να τα επιλέγουμε για ένα πιο Streetwear outfit. Αποχρώσεις όπως Black and White με oversized ρούχα, πράσινο, μπεζ αλλά και Animal prints με satin details δίνουν ένα διαφορετικό ύφος και στυλ. Τέλος, τα Vest έρχονται να κλέψουν την παράσταση καθώς θα έχουν λεπτομέρειες που τα κάνουν μοναδικά.

Η πρώτη μέρα έκλεισε με ένα φαντασμαγορικό opening party με οικοδέσποινα την ψυχή της εβδομάδας μόδας  κα. Τονια Φουσέκη και Special Guest Star τη μία και μοναδική Δούκισσα Νομικού. 

Στην εκδήλωση  έδωσαν το παρόν πολλές διακεκριμένες προσωπικότητες από τον πολιτικό και καλλιτεχνικό χώρο αναμεσά στους παρευρισκόμενους και η Αντιδήμαρχος Αλληλεγγύης και Κοινωνίας των Πολιτών, Κατερίνα Γκαγκάκη η οποία έκανε ένα σύντομο χαιρετισμό όπως και οι επί χρόνια σχεδιαστές της διοργάνωσης η σχεδιάστρια μόδας και η Προέδρος του Σωματείου Ελλήνων σχεδιαστών, Ορσαλία Παρθένη, και ο Αντιπρόεδρος του Σωματείου Ελλήνων Σχεδιαστών, Βασίλης Ζούλιας, όπου μίλησαν για την σπουδαιότητα της Εβδομάδας Μόδας της Αθηνάς και το σημαντικό έργο που επιτελεί τα τελευταία 15 χρόνια με απόλυτη συνέπεια. 

 Η βραδιά κορυφώθηκε με το διεθνών προδιαγραφών, υψηλής αισθητικής κι ευρηματικής σκηνοθεσίας show παρουσίασης των κοσμημάτων και του αρώματος Doukissa Nomikou (www.doukissanomikou.com), με την εκθαμβωτική Δούκισσα με το εντυπωσιακό outfit Celia Kritharioti, τα ξεχωριστά παπούτσια Envie Shoes και τα μοναδικά κοσμήματα Doukissa Nomikou (www.doukissanomikou.com), να ενθουσιάζει κοινό, ειδικούς και ΜΜΕ, αποτελώντας το κύριο θέμα συζήτησης της πρώτης ημέρας της Εβδομάδας Μόδας, κατακλύζοντας τα social media! Στο ξεχωριστό show τα μοντέλα σε υπερυψωμένα βάθρα και με δημιουργικές προβολές σε οθόνες, παρουσίασαν τα κοσμήματα Doukissa Nomikou (www.doukissanomikou.com), φορώντας ξεχωριστές δημιουργίες Mind Matter. Λαμπερά κοσμήματα, 100% χειροποίητα, φτιαγμένα στην Ελλάδα, υμνούν τη γυναίκα του σήμερα και αποτελούν την επιτομή της κομψότητας. Ένα μεθυστικό άρωμα με διάρκεια κι ένταση, στο οποίο κυριαρχούν γλυκές νότες που δένουν αρμονικά με νότες καρδιάς από λαχταριστή τραγανή  καραμέλα και ζεστές νότες βανίλιας. 

H τελετή έναρξης έκλεισε με το πάρτυ γενεθλίων των 30 επιτυχημένων διοργανώσεων AXDW με την κα. Φουσεκη να σβήνει το κεράκι της εντυπωσιακής πολυώροφης τούρτας στα χρώματα του χρυσού και του μαύρου όπως ακριβώς και το λογότυπο της AXDW όπου επιμελήθηκε αποκλειστικά το ζαχαροπλαστείο «Despina Patisserie». 

Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την πρώτη ημέρα της AXDW: Κατερίνα Γκαγκάκη, Καλλιόπη Καρβούνη – Calliope, Νίκος Γιαννακοπουλος, Ιωάννα Σουλιώτη, Κώστας Σομερ, Βαλεντίνη Παπαδάκη, Μιχάλης Ζαμπίδης , Άντζυ Ανδριτσόπουλου, Περικλής Κονδυλάτος , Μάγκυ Χαραλαμπίδου, Shaya, Βασίλης Μίχας, Στέλλα Μέλιγκαν, Χρυσσιάνα Ανδριοπούλου, Έλενα Βρεττού, Σάντυ Τσαντάκη. 

Την εκδήλωση κάλυψαν πολλά από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και μέσα ενημέρωσης από το εξωτερικό. Πιο συγκεκριμένα από την Κίνα το Fashion China @ GXTV, από την Ιταλία το Cosmopolitan, από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com και η Vogue Arabia. 

Σε κάθε διοργάνωση η εβδομάδα μόδας της Αθήνας στηρίζει εκστρατείες και σκοπούς με κοινωφελή χαρακτήρα.  Αυτή τη σεζόν δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε αδιάφοροι στην αδιανόητη έκρηξη βίας διαφόρων μορφών που βιώνει η κοινωνία μας το τελευταίο διάστημα.  Το concept  “Inclusive is the new Xclusive” έχει ως στόχο την Καταπολέμηση 

της Έμφυλης Βίας, την Ισότητα, την Ενίσχυση και Ενδυνάμωση κυρίως των γυναικών και υποστηρίζουμε την Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Διοτίμα», και τους σκοπούς της, για την ενδυνάμωση των γυναικών.

Στo πλαίσιο του συγκεκριμένου concept  πραγματοποιείται έκθεση με quotes Ελλήνων και διεθνών σχεδιαστών σχετικά με την Διαφορετικότητα,  την Ισότητα, τη Γυναικεία Ενδυνάμωση και την Αγάπη. Παράλληλα,  παρουσιάζεται έκθεση με φωτογραφίες διάσημων φωτογράφων για το πώς αποτυπώνουν δημιουργικά με τον φακό τους και πως αντιλαμβάνονται την Διαφορετικότητα  την Ισότητα, τη Γυναικεία Ενδυνάμωση και την Αγάπη ενώ παράλληλα θα πραγματοποιείται  Silent Auction όπου τα έσοδα  θα διατεθούν στο Κέντρο για τα Έμφυλα Δικαιώματα και την Ισότητα «Διοτίμα». Οι φωτογράφοι που θα πάρουν μέρος σε αυτό το πολύ σημαντικό εγχείρημα είναι οι Μαρία Μαρκέζη, Πλάτων Παπαδάτος – Καλός,  Harris Kyprianou, Charis Evagorou, Μάρα Δεσύπρη, Θοδωρής Παπαδάκης, Sakis Lalas, Παναγιώτης Σιμόπουλος, Γιώργος Καλφαμανώλης , Mariam Chorozian, Θωμάς Χρυσοχοΐδης, Βασίλης Τοπουσλίδης , Κύνθια Κυνδελή, Ολυμπία Κρασαγάκη, Ευτύχης Ανδρεαδάκης, Διονύσης Κούτσης, Μάριος Θεολόγης , Θοδωρής Θεοδωρίδης, Πάνος Σταυριανός, Πέτρος Νικολαρέας, Θωμάς Δασκαλάκης.

Επιπλέον, σ’ αυτή τη διοργάνωση το Fashion Design Project by Answear σας καλεί να λάβετε μέρος στο απόλυτο διαγωνισμό σχεδίου μόδας όπου πηγή έμπνευσης αποτελεί ο συνδυασμός του Vintage με το μοντέρνο στυλ. Σχεδιαστικά ταλέντα ανεξαρτήτως 

σπουδών και επαγγελματικής απασχόλησης αλλά με φαντασία, όραμα και δημιουργικότητα αυτή τη σεζόν θα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν το δικό τους σχέδιο 

με το κοινό και να διεκδικήσουν την ψήφο του, που θα τους εξασφαλίσει τη συμμετοχή στο θεσμό των New Designers Awards στην επόμενη διοργάνωση και το έπαθλο των 500€ καθώς και τη δυνατότητα να σχεδιάσουν ένα t-shirt για το private label  Answear Lab.

Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι επισκέπτες  έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις τρέχουσες συλλογές των Ελλήνων δημιουργών αξεσουάρ μόδας, οι οποίοι συμμετέχουν στο Xclusive Elements Section:  Doukissa Nomikou Collection, Hara Kaϊmakami, YLIAS – Greek Artwear by Ilias Yerassimou , Maria Mpointa,  Πιτσικάκης Χειροποίητα-Κοσμήματα, Des to Tsantaki mou, Theodosia Art Jewellery, Lina’s Exclusive,  Niki Stylianou Jewelry, Aperitta Is Classic, E.T. Collection. 

Official Hair Sponsor της διοργάνωσης είναι η L’Oréal Professionnel Paris. Επτά κορυφαίες κομμωτικές ομάδες με πάθος για τη μόδα επιμελούνται το hairstyling των μοντέλων κατά την διάρκεια των fashion shows. Η L’Oréal Professionnel Paris παρουσιάζει τα πιο hot hair trends σε κομμωτήρια & backstages με στόχο να αναδεικνύει τη μοναδική ομορφιά κάθε γυναίκας, ώστε να είναι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού της.

Την Athens Xclusive Designers Week στηρίζει ως Gold Sponsor η ελληνική εταιρεία Media Strom που για παραπάνω από 50 χρόνια έχει μετατρέψει τον ύπνο και τη βελτίωση του σε επιστήμη με τα μοναδικά προϊόντα της. Στην Εβδομάδα μόδας της Αθήνας έρχεται με το concept «Αποτύπωμα Αγάπης»  βασισμένο στις αρχές της ισότητας, της ομαδικότητας, της κοινωνικής προσφοράς, της συμπερίληψης, της αλληλεγγύης και της υπέρβασης. Η AXDW σε συνεργασία με τη Media Strom προσκάλεσε φωτογράφους  οι οποίοι αποτύπωσαν με διαφορετικό τρόπο ο καθένας το βασικό concept της διοργάνωσης σχετικά με τη διαφορετικότητα  με γνώμονα το «Αποτύπωμα της Αγάπης» στον ίδιο καμβά με κοινό print ανθρώπινα αποτυπώματα. Κατά τη διάρκεια του event, οι προσκεκλημένοι μπορούν να φωτογραφίζονται στο box-photo booth, και να λαμβάνουν την ίδια στιγμή τη φωτογραφία με email ώστε να την ανεβάζουν  στο Instagram για να παίρνουν μέρος σε διαγωνισμό. 

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.

Επίσημοι συνεργάτες της διοργάνωσης είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων καθώς επίσης και το κέντρο 

αισθητικής «Valentine & Co»  της Βαλεντίνης Παπαδάκη όπου επιμελείται τα άκρα των μοντέλων. 

Η εταιρεία Demak up με τα εξειδικευμένα προϊόντα που απομακρύνουν το μακιγιάζ και μας κάνουν να νιώθουμε ακαταμάχητες, το Ο.Β. της εταιρείας Johnson & Johnson,  προϊόντα  από 100% πιστοποιημένο βιολογικό βάμβακι για αξεπέραστη προστασία.

Τα υπέροχα  ροφήματα Starbucks  που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο και δημιουργούνται  με πάθος και αφοσίωση για κάθε ρόφημα ξεχωριστά προσφέρουν απολαυστικούς καφέδες σε συντελεστές και κοινό.

Η εταιρεία ΒΑΤ, υποδέχεται τους επισκέπτες που αγαπούν τα προϊόντα καπνού στην είσοδο του Ζαππείου σε ένα vintage Van όπου παρουσιάζουν τα εκλεκτά προϊόντα καπνού και  τη συσκευή θέρμανσης καπνού Glo

Η εταιρεία Braun με τα πιο αξιόπιστα προϊόντα σιδερώματος.

Επίσημοι υποστηρικτές είναι: 

Ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το πρακτορείο μοντέλων happy people models, η εταιρεία Printop , η εταιρεία Κare 24 με τα πιο ντιζαινάτα έπιπλα, το πρώτο ελληνικό νερό σε οικολογική χάρτινη συσκευασία  Minoa Water, Δειπνολόγων- catering με το πιο νόστιμο μενού εμπνευσμένο από την Αρχαία Ελλάδα, τα υπερ- πολυτελή αυτοκίνητα Volvo Sfakianakis και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.

Τέλος το ζαχαροπλαστείο « Despina Patisserie» προσέφερε την πεντανοστιμη  τούρτα για το πάρτι γενεθλίων της AXDW. 

Υπό την αιγίδα και την ευγενική υποστήριξη του:  Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού ( ΕΟΤ),  Enterprise Greece,  Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών  (ΒΕΑ),

Υπό την αιγίδα του:  Δήμου Αθηναίων, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριο Αθηνών ( ΕΒΕΑ), Marketing Greece,  Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος ( ΣΕΛΠΕ), Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ).  

Τέλος,  την 30η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει  η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ). 

Χορηγοί επικοινωνίας της διοργάνωσης  είναι τα παρακάτω μέσα ενημέρωσης:  

COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, DOWNTOWN, OK!,  DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, T-LIFE, MISSBLOOM.GR. 

Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας επέστρεψε!

 Προπώληση εισιτήριων viva.gr. Μέρος των εσόδων θα διατεθούν στον Μη Κυβερνητικό Οργανισμό «Διοτίμα» 

Περισσότερα νέα για τη διοργάνωση ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.axdw.gr  και τις επίσημες σελίδες της στα  social media: facebook.com/axdweek & instagram.com/axdweek 

Για περισσότερες πληροφορίες:

Αλίκη Μαρινάκη , 6936002605/ [email protected]

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending