Connect with us

Μόδα

Η Σχολή Μόδας Που Σαρώνει Τα Βραβεία

ΑthensFashionClub

1o Bραβείο για τον Σχεδιασμό Γούνας στην Σχολή Μόδας AthensFashionClub που σαρώνει τα Βραβεία σε Πανευρωπαϊκούς Διαγωνισμούς!

1ο Βραβείο στην Μαριάννα Λεμπέση και 3ο Βραβείο στη Γιούλη Μουστακάτου για τον Σχεδιασμό Γούνας

«Πάμε δυνατά να κερδίσουμε το πρώτο Βραβείο φέτος! Πιστεύω σε εσάς και στο ταλέντο σας!» ήταν τα λόγια της Σχεδιάστριας Μόδας και Ιδρύτριας της Σχολής Μόδας “AthensFashionClub”, Μαρίας Βυτινίδου, προς τους σπουδαστές της όταν είχε δει τα πρώτα κιόλας σκίτσα που αποτυπώνονταν στο χαρτί.

Αυτά τα λόγια έμελλε να είναι προφητικά, αφού η Μαριάννα Λεμπέση, 2ο ετής Σχεδιάστρια Μόδας της Σχολής κατόρθωσε με ένα Portfolio από φαντασμαγορικά σχέδια να κατακτήσει την κορυφή και να βραβευθεί για το καλύτερο Σχέδιο Γούνας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σχεδίου Μόδας 2018-2019 με βάση τη Γούνα, που διοργάνωσε για ακόμη μία χρονιά με τεράστια επιτυχία η Ελληνική Ομοσπονδία Γούνας.

Η επιτυχία της Σχολής “AthensFashionClub” όμως, δεν σταματά εδώ, αφού στο βάθρο της τελικής τριάδας ανέβηκε και η Γιούλη Μουστακάτου, επίσης 2οετής στο Τμήμα Σχεδιαστών της Σχολής. Η Γιούλη ξεχώρισε ήδη από την πρώτη μέρα που έκανε την εγγραφή της στην Σχολή για την υψηλή αισθητική της και το σχεδιαστικό ταλέντο της, το οποίο εξελίχθηκε φτάνοντας σε ένα άκρως επαγγελματικό επίπεδο με διεθνείς προδιαγραφές.

Φέτος, ο ανταγωνισμός ήταν πιο μεγάλος από ποτέ και το επίπεδο των σχεδίων που κατατέθηκαν ψηλότερο από κάθε άλλη χρονιά. Πάνω από 200 σχέδια κατατέθηκαν στον διαγωνισμό από σπουδαστές όλων των Σχολών Μόδας σε Ελλάδα και Εξωτερικό!

1ο Βραβείο για την Μαριάννα Λεμπέση

Η λαμπερή και δυναμική νικήτρια Μαριάννα Λεμπέση, δημιούργησε ένα άκρως εντυπωσιακό portfolio και θα  συμμετάσχει στον τελικό διαγωνισμό REMIX, που διοργανώνει η Παγκόσμια Ομοσπονδία Γούνας (IFF) τον Φεβρουάριο 2019, στο Μιλάνο της Ιταλίας, κατά την διάρκεια της έκθεσης MI-FUR 2019. Εκεί θα έχει την ευκαιρία να λάβει διακρίσεις, βραβεία και δημοσιογραφική κάλυψη για την προώθηση της καριέρας της. Οι νικητές του διαγωνισμού θα έχουν την ευκαιρία να προβάλουν τα ενδύματά τους στο FUR NOW, την παγκόσμια διαφημιστική εκστρατεία μόδας της Διεθνούς Ομοσπονδίας Γούνας με κοινό front row όλους τους μεγάλους οίκους μόδας που αναζητούν νέα ταλέντα και σχεδιαστές να επανδρώσουν τα σχεδιαστικά τμήματά τους, τα οποία δημιουργούν High End Fashion.

Συναγωνιζόμενη η Μαριάννα Λεμπέση τους υπόλοιπους σπουδαστές της Σχολής της, αλλά και τους σπουδαστές άλλων σχολών, κατάφερε να σχεδιάσει για πρώτη φορά μία Συλλογή από ενδύματα και παλτό από Θιβετιανό Λαμ, Μινκ και Σβακάρα.

Έντονοι χρωματισμοί σε  σχέδια που διακρίνονται για το παιχνιδιάρικο και συνάμα elegant ύφος. Αρκετά απαιτητικά με ιδιαίτερες λεπτομέρειες, τόσο όσον αφορά στην επιλογή της χρωματικής παλέτας, όσο και στο συνολικό σχεδιασμό, που προορίζεται για μία Συλλογή με υπέρλαμπρα ενδύματα υψηλής ραπτικής.

Η Μαριάννα Λεμπέση, με τον ενθουσιασμό και την αισιόδοξη ματιά με την οποία ατενίζει το μέλλον που ανοίγεται μπροστά της, συνεχίζει τις σπουδές της στην Σχολή που την υποστήριξε σε όλα της τα βήματα μέχρι τώρα και που θα βρίσκεται μαζί της στην Remix 2019 για να χειροκροτήσει την επιτυχία της.

3o Βραβείο για τη Γιούλη Μουστακάτου

Τολμηρή κι εντυπωσιακή και η πρόταση της Γιούλης Μουστακάτου, που κατέλαβε την 3η θέση στον Διαγωνισμό. Η ολοκληρωμένη πλέον σχεδιάστρια κατέθεσε ένα Portoflio αποτελούμενο από διαχρονικές δημιουργίες που απευθύνονται στην σύγχρονη και ώριμη γυναίκα, που επιθυμεί να αφήνει το δικό της αποτύπωμα όπου κυκλοφορεί. 

Η διάκριση αυτή έρχεται για να επιβεβαιώσει το ταλέντο της Γιούλης και το μέλλον της στον χώρο της μόδας, που αναμένεται να είναι λαμπερό. Η Γιούλη είναι μία αφοσιωμένη στο έργο της σχεδιάστρια, που εργάζεται με απόλυτη αυτοσυγκέντρωση και πίστη στο όραμά της. Είναι όμως πάνω από όλα μία ώριμη γυναίκα, που ξέρει τι θέλει, αφουγκράζεται τις ανάγκες και τις επιθυμίες των γυναικών για τις οποίες σχεδιάζει και τολμά να διεκδικήσει τα όνειρά της.

Στον διαγωνισμό συμμετείχαν επίσης οι σπουδάστριες Ντιάνα Ράκοβιτς, Γιαρουσλάβα Τσαρέβα και Κένγκα Γκραλντίνα.

Πρωτοπόρα όπως πάντα η σχολή “AthensFashionClub”, έχει ήδη ανακοινώσει την έναρξη του νέου εκπαιδευτικού προγράμματος ‘’Foundation Fur Design & Construction – Σχεδιασμός και Κατασκευή Γούνας’’,  θέλοντας να ανοίξει νέους δρόμους σε ταλαντούχους σχεδιαστές για Διεθνή καριέρα στο εξωτερικό.

Συγκινημένη και περήφανη για την σπουδάστριά της η Ιδρύτρια της Σχολής Κα Βυτινίδου Μαρία, δήλωσε μετά την ανακοίνωση της διάκρισης:

«Έχω περάσει και εγώ ως Σχεδιάστρια από τα ίδια θρανία και γνωρίζω τον απίστευτο αγώνα για την κατάκτηση του ονείρου. Οι σπουδαστές χρειάζονται ενθάρρυνση μέχρι να πιστέψουν στο ταλέντο τους και την αξία τους. Αποτελεί προσωπικό μου στόχο να βρίσκομαι δίπλα τους σε όλες τις προσπάθειες για την διάκριση και την επιτυχία. Είμαι περήφανη για όλους τους σπουδαστές μας και για το αποτέλεσμα που παρουσίασαν στο πλαίσιο του διαγωνισμού. Ανεξάρτητα όμως από τα Βραβεία, σημασία έχει η προσπάθεια να συνεχίζεται, γιατί ο άξιος δημιουργός όταν επιμένει κάποια στιγμή θα στεφθεί νικητής».

Continue Reading

Lifestyle

Μαρία Τζάνη:”Μια γυναίκα όλα τα μπορεί.”

Η δουλειά της Μαρίας είναι εκπαιδευτικός στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση(συγκεκριμένα νηπιαγωγός) εδώ και 12 χρόνια, αλλά ασχολείται ενεργά με τη μόδα καθώς σχεδιάζει ρούχα και σε συνεργασία με ένα ατελιέ στο Ηράκλειο υλοποιούνε limited edition συλλογές, με δικά τους υφάσματα και prints που  εμπνέονται από  κάθε τι όμορφο γύρω τους! Παράλληλα διαφημίζει και εταιρίες στο ινσταγκραμ!

  • Φροντίζετε να έχετε ελεύθερο χρόνο  για τον εαυτό σας

Η αλήθεια είναι ότι έχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο λόγω
των πολλών δραστηριοτήτων που ασχολούμαι, αλλά φροντίζω να βρίσκω σίγουρα για να διοργανώνω ταξίδια ( εκτός πανδημίας )

  • Είστε πραγματικά πανέμορφη, έχετε κάποια μυστικά ομορφιάς;

Αγαπώ στη διατροφή μου οτιδήποτε είναι πράσινο, κοιμάμαι  σωστές  ώρες και το πιο βασικό για μένα, ξεκινώ τη μέρα μου πάντα με ένα χαμόγελο που αντικατοπτρίζει την ψυχική αρμονία ,γέννημα της οποίας είναι η ομορφιά και η  ωραία αύρα!

  • Aκολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας  ή αυτοσχεδιάζετε ; πως ντύνεστε στη καθημερινή σας ζωή ;

Ως σχεδιάστρια αυτό που προτείνω και μέσα από  τα ρούχα της συλλογής μας , είναι να φοράμε οτιδήποτε μας κάνει να νιώσουμε όμορφες, να είμαστε άνετες μέσα σε  αυτό και να αναδεικνύει  την προσωπικότητα μας!  Αυτή είναι η φιλοσοφία μου και στη καθημερινότητα μου ενώ φυσικά επιλεγώ και πολλές φορές ρούχα της συλλογής μας στις αποδράσεις μου!

  • Ποια είναι η σχέση σας με τα social media

Έχω πολύ ενεργό ινσταγκραμ, καθώς ασχολούμαι επαγγελματικά ενώ στα υπόλοιπα social media δεν έχω ιδιαίτερη κινητικότητα

  • Έχετε όνειρα που ακόμη δεν έχουν γίνει πραγματικότητα

Στο επαγγελματικό κομμάτι θέλω τα ρούχα της συλλογής μας  να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμβέλεια στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και να κάνω μια όμορφη οικογένεια

  • Πιστεύετε μια γυναίκα  πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί  με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

Θεωρώ όλα χρειάζονται μέτρο και τις σωστές προτεραιότητες στη κατάλληλη ηλικία!

Μια γυναίκα πρέπει να είναι συνειδητοποιημένη στο τι θέλει απ τη ζωή της, αν έχει όνειρο να κανει και μια οικογένεια σίγουρα το βιολογικό κομμάτι τη δεσμεύει μέχρι κάποια ηλικία! Όχι ότι σα μανούλες δε μπορούν οι γυναίκες να ναι επιτυχημένες, απλά πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία! Μη ξεχνάμε άλλωστε… ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ!

  • Πόσο business women πιστεύετε ότι  είναι οι  Ελληνίδες ;

Θεωρώ ότι με τη πάροδο των χρόνων οι Ελληνίδες εξελίσσονται όλο και περισσότερο, βλέπουμε επιτυχημένες γυναίκες  σε όλους τους κλάδους και αυτό με χαροποίει ιδιαίτερα!

  • Ποια είναι τα επόμενα σχεδιά σας ;

Ασχολούμαι πυρετωδώς με τις επόμενες συλλογές των ρούχων μας  αλλά και τη προώθηση τους σε μεγαλύτερη εμβέλεια ενώ σα Μαρία  θέλω και  να κάνω μια όμορφη οικογένεια!

Continue Reading

Lifestyle

Πώς ένα fashion brand μπορεί να αναπτυχθεί αποδοτικότερα ψηφιακά?

Βιώνουμε μια εποχή όπου οι εξελίξεις διαδέχονται η μια την άλλη, σε σημείο, ενδεχομένως,  που δεν προλαβαίνουμε να τις παρακολουθούμε στην ολότητά τους. Η ψηφιοποίηση προϊόντων ή υπηρεσιών, αντίστοιχα, ήρθε για να μείνει. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η μετά covid-19 περίοδος, επέφερε αλλαγές που υπό άλλες συνθήκες θα παρατηρούνταν μετά από 100 χρόνια.

Ο χώρος της μόδας είναι μια από τις ανταγωνιστικές και δυναμικές βιομηχανίες στον κόσμο. Από τις πιο γνωστές μέχρι τις λιγότερο γνωστές και από τις πιο μεγάλες μέχρι τις πιο μικρές εταιρείες ανταγωνίζονται – συναγωνίζονται η μια την άλλη, ακόμα συμπράττουν και μεταξύ τους, προκειμένου να επικρατήσουν και ν’ αποκτήσουν το δικό του χώρο στον κόσμο της μόδας. Βάσει της μεθόδου της τμηματοποίησης, έρευνες έδειξαν ότι οι αγοραστές πλέον γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί και δεν αγοράζουν ένα προϊόν απλά για να το αγοράσουν. Επιθυμούν να προβούν στην αγορά ενός προϊόντος, ανεξαρτήτου κόστους, που έχει να πει ΚΑΤΙ – μια ιστορία, ένα lifestyle, ένα συναίσθημα! Αυτό είναι και το βασικό μυστικό για την διαμόρφωση ενός άρτιου content στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social media, ο συνδυασμός της δημιουργίας του περιεχομένου και η διαμόρφωση ενός έντονα παραστατικού περιεχομένου, μέσω φωτογραφιών, στα social media. Η σχεδιαστική αυτογνωσία είναι το όπλο για το πλέξιμο της παρουσίασης σε μεγαλύτερη εμβέλεια. 

Να ξέρω…

  • Ποιο είναι το brand?
  • Tί το διαφοροποιεί από τον «ανταγωνισμό»?
  • Πού στοχεύω μέσω αυτού? – Ποια είναι η αγορά – στόχος μου?
  • Ποιο θα είναι το ιδανικό story telling που θα προκαλεί ταύτιση με το κοινό και την παράλληλη αποτύπωσή του μέσα από εικόνες
  • Ποιο θα είναι το παραγωγικό υλικό που θα αποτελέσει την προστιθέμενη αξία για το brand μου

Κι αυτό να μπορώ να το αποδώσω πρακτικά και κυρίως ουσιαστικά!

Τί είναι BRAND?

Bold – κάτι τολμηρό 

Rare – κάτι σπάνιο

Amazing – κάτι φανταστικό

Notorious – κάτι με προοπτικές ν’ ακουστεί παγκοσμίως

Dynamic – κάτι δυναμικό

    Είναι η σχέση που χτίζεις με το κοινό σου, γιατί αντηχεί με το όραμα, τις αξίες και την φωνή σου!

Όμως η γέννηση ενός brand προκύπτει από τον ίδιο τον δημιουργό του και από την φιλοσοφία που υιοθετεί προκειμένου να το πραγματοποιήσει, καθώς αυτό και μόνο δημιουργεί εικόνες και οι εικόνες γεννούν σχέδια. Αυτή είναι ταυτόχρονα και μια γνωριμία με το «ψηφιακό» κοινό που επιθυμεί να σας γνωρίσει μέσα από το brand σας. Πώς μπορεί μια τυπική γνωριμία να μετατραπεί, χωρίς ν’ ακυρωθεί ως τέτοια, σε ψηφιακή με παραγωγικό και ανταποδοτικό τρόπο.

Η οικοδόμηση της επωνυμίας σας από το μηδέν δεν είναι εύκολη υπόθεση, για αυτό το branding είναι μια από τις πιο ακριβές επενδύσεις που πραγματοποιούν νέες εταιρείες. Η καθιέρωση επωνυμίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο, είναι πώς η επιχείρησή σας κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται αυτό που έχετε να προσφέρετε. Είναι ο τρόπος που επικοινωνείτε και εμπνέετε. Όπως το έθεσε ο Jeff Bezos, “Η επωνυμία σας είναι ό, τι λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο.”

Χριστίνα Τριποδιανάκη

Instagram Page: @christinatripodianaki \

Digital Marketing Consultant, Βranding Specialist, Speaker

Η Χριστίνα Τριποδιανάκη  μέσω της ατομικής της επιχείρησης www.christinatripodianaki.com, προσφέρει υπηρεσίες digital marketing, branding,  δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, image making, e-consultation & workshops σε άτομα με ή χωρίς εταιρική ταυτότητα, ομάδες, επιχειρήσεις ή οργανισμούς, ώστε να δομούν μια άρτια επιχειρησιακή και ψηφιακή  εικόνα.

Αποφοίτησε από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Κρήτης, διαθέτει master στο Digital Marketing από το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος  και διπλωματικές εξειδικεύσεις στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων, στο Human Resources Development & στο Tourism Management & Marketing από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ωστόσο φροντίζει να εκπαιδεύεται διαρκώς και να βρίσκεται πάντα up-to-date με ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο και στην αγορά ΤΩΡΑ.

Συνεργάζεται με άτομα από όλο τον κόσμο που επιθυμούν να δομήσουν το προφίλ τους από την αρχή, μέσα από σεμινάρια, ομιλίες, και consultation one-to-one ή online.

Continue Reading

Lifestyle

Κλασικό και Ακαταμάχητο Μπλέ

Από την Μαριάννα Τσουλιά

Η Μαριάννα Τσουλιά είναι Σύμβουλος διαχείρισης κρίσεων και διαπιστευμένος Διαμεσολαβητής του Υπουργείου Δικαιοσύνης. Πρώην Διευθυντικό στέλεχος στην Εθνική Τράπεζα, την ICAP και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και senior consultant σε Εταιρείες εντός και εκτός Ελλάδας. Έχει ΜΒΑ και οικονομικές σπουδές αλλά και πτυχίο και άδεια εξασκήσεως Κτηνιάτρου(MDV).Είναι μαμά τριών παιδιών και έχει πέντε εγγόνια!

Ας παίξουμε ντουλάπες.

Η Καραντίνα χρονίζει και μέσα μας  σκεφτόμαστε και αναρωτιόμαστε  για το πότε θα έρθει το τέλος της.

Ο χρόνος πολύς μέσα στο σπίτι.

Μια αγαπημένη μου ασχολία είναι να τακτοποιώ τις ντουλάπες μου. Τα χρόνια συγκέντρωσαν πολλές ενδυματολογικές επιλογές, όλες προσαρμοσμένες στους εκάστοτε ρόλους μου, κατά βάσει τους επαγγελματικούς γιατί αυτό ήταν ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου. Όμως πάντα αγαπούσα και συνεχίζω να αγαπώ το ντύσιμο και την πολυάριθμες συνδυαστικές επιλογές που σου προσφέρουν τα όμορφα και αγαπημένα κομμάτια, που αγοράστηκαν με λαχτάρα και επιθυμία, φορέθηκαν πολύ και συνεχίζουν να μαγεύουν την φαντασία μου. Το όμορφο ντύσιμο είναι πηγή ευχαρίστησης και δεν έχει χρόνο και ηλικία. Είναι  ένδειξη τιμής στο εαυτό μας και τους άλλους.

Ανοίγω τις ντουλάπες μου λοιπόν και σας ξεναγώ στις δικές μου προτάσεις γυναικείας χαράς . Όπως όλες μας συνδυάζω το παλιό με το καινούργιο, το περασμένο με το μοντέρνο και το μεταχειρισμένο με την φρέσκια  δύναμη των αξεσουάρ.

Οι Ρίγες είναι παρούσες πάντοτε σε όλες τις κολεξιόν….

Οι επιλογές είναι πολυάριθμες , ξεκινάμε και πειραματιζόμαστε.

Ρίγα άσπρη-μπλε για όλες τις ηλικίες και όλες τις περιστάσεις.

Εάν θέλεις δοκίμασε το με κάτι μονόχρωμο στην ίδια απόχρωση του μπλε και δώσε μια πινελιά με ενα κολιέ…

Για ένα πιο εντυπωσιακό λουκ συνδύασε ρίγα με ρίγα.

Μάρτης:  Ο μήνας του κλασικού και ακαταμάχητου μπλε!

Continue Reading

Trending