Connect with us

Μόδα

Η Σχολή Μόδας Που Σαρώνει Τα Βραβεία

ΑthensFashionClub

1o Bραβείο για τον Σχεδιασμό Γούνας στην Σχολή Μόδας AthensFashionClub που σαρώνει τα Βραβεία σε Πανευρωπαϊκούς Διαγωνισμούς!

1ο Βραβείο στην Μαριάννα Λεμπέση και 3ο Βραβείο στη Γιούλη Μουστακάτου για τον Σχεδιασμό Γούνας

«Πάμε δυνατά να κερδίσουμε το πρώτο Βραβείο φέτος! Πιστεύω σε εσάς και στο ταλέντο σας!» ήταν τα λόγια της Σχεδιάστριας Μόδας και Ιδρύτριας της Σχολής Μόδας “AthensFashionClub”, Μαρίας Βυτινίδου, προς τους σπουδαστές της όταν είχε δει τα πρώτα κιόλας σκίτσα που αποτυπώνονταν στο χαρτί.

Αυτά τα λόγια έμελλε να είναι προφητικά, αφού η Μαριάννα Λεμπέση, 2ο ετής Σχεδιάστρια Μόδας της Σχολής κατόρθωσε με ένα Portfolio από φαντασμαγορικά σχέδια να κατακτήσει την κορυφή και να βραβευθεί για το καλύτερο Σχέδιο Γούνας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σχεδίου Μόδας 2018-2019 με βάση τη Γούνα, που διοργάνωσε για ακόμη μία χρονιά με τεράστια επιτυχία η Ελληνική Ομοσπονδία Γούνας.

Η επιτυχία της Σχολής “AthensFashionClub” όμως, δεν σταματά εδώ, αφού στο βάθρο της τελικής τριάδας ανέβηκε και η Γιούλη Μουστακάτου, επίσης 2οετής στο Τμήμα Σχεδιαστών της Σχολής. Η Γιούλη ξεχώρισε ήδη από την πρώτη μέρα που έκανε την εγγραφή της στην Σχολή για την υψηλή αισθητική της και το σχεδιαστικό ταλέντο της, το οποίο εξελίχθηκε φτάνοντας σε ένα άκρως επαγγελματικό επίπεδο με διεθνείς προδιαγραφές.

Φέτος, ο ανταγωνισμός ήταν πιο μεγάλος από ποτέ και το επίπεδο των σχεδίων που κατατέθηκαν ψηλότερο από κάθε άλλη χρονιά. Πάνω από 200 σχέδια κατατέθηκαν στον διαγωνισμό από σπουδαστές όλων των Σχολών Μόδας σε Ελλάδα και Εξωτερικό!

1ο Βραβείο για την Μαριάννα Λεμπέση

Η λαμπερή και δυναμική νικήτρια Μαριάννα Λεμπέση, δημιούργησε ένα άκρως εντυπωσιακό portfolio και θα  συμμετάσχει στον τελικό διαγωνισμό REMIX, που διοργανώνει η Παγκόσμια Ομοσπονδία Γούνας (IFF) τον Φεβρουάριο 2019, στο Μιλάνο της Ιταλίας, κατά την διάρκεια της έκθεσης MI-FUR 2019. Εκεί θα έχει την ευκαιρία να λάβει διακρίσεις, βραβεία και δημοσιογραφική κάλυψη για την προώθηση της καριέρας της. Οι νικητές του διαγωνισμού θα έχουν την ευκαιρία να προβάλουν τα ενδύματά τους στο FUR NOW, την παγκόσμια διαφημιστική εκστρατεία μόδας της Διεθνούς Ομοσπονδίας Γούνας με κοινό front row όλους τους μεγάλους οίκους μόδας που αναζητούν νέα ταλέντα και σχεδιαστές να επανδρώσουν τα σχεδιαστικά τμήματά τους, τα οποία δημιουργούν High End Fashion.

Συναγωνιζόμενη η Μαριάννα Λεμπέση τους υπόλοιπους σπουδαστές της Σχολής της, αλλά και τους σπουδαστές άλλων σχολών, κατάφερε να σχεδιάσει για πρώτη φορά μία Συλλογή από ενδύματα και παλτό από Θιβετιανό Λαμ, Μινκ και Σβακάρα.

Έντονοι χρωματισμοί σε  σχέδια που διακρίνονται για το παιχνιδιάρικο και συνάμα elegant ύφος. Αρκετά απαιτητικά με ιδιαίτερες λεπτομέρειες, τόσο όσον αφορά στην επιλογή της χρωματικής παλέτας, όσο και στο συνολικό σχεδιασμό, που προορίζεται για μία Συλλογή με υπέρλαμπρα ενδύματα υψηλής ραπτικής.

Η Μαριάννα Λεμπέση, με τον ενθουσιασμό και την αισιόδοξη ματιά με την οποία ατενίζει το μέλλον που ανοίγεται μπροστά της, συνεχίζει τις σπουδές της στην Σχολή που την υποστήριξε σε όλα της τα βήματα μέχρι τώρα και που θα βρίσκεται μαζί της στην Remix 2019 για να χειροκροτήσει την επιτυχία της.

3o Βραβείο για τη Γιούλη Μουστακάτου

Τολμηρή κι εντυπωσιακή και η πρόταση της Γιούλης Μουστακάτου, που κατέλαβε την 3η θέση στον Διαγωνισμό. Η ολοκληρωμένη πλέον σχεδιάστρια κατέθεσε ένα Portoflio αποτελούμενο από διαχρονικές δημιουργίες που απευθύνονται στην σύγχρονη και ώριμη γυναίκα, που επιθυμεί να αφήνει το δικό της αποτύπωμα όπου κυκλοφορεί. 

Η διάκριση αυτή έρχεται για να επιβεβαιώσει το ταλέντο της Γιούλης και το μέλλον της στον χώρο της μόδας, που αναμένεται να είναι λαμπερό. Η Γιούλη είναι μία αφοσιωμένη στο έργο της σχεδιάστρια, που εργάζεται με απόλυτη αυτοσυγκέντρωση και πίστη στο όραμά της. Είναι όμως πάνω από όλα μία ώριμη γυναίκα, που ξέρει τι θέλει, αφουγκράζεται τις ανάγκες και τις επιθυμίες των γυναικών για τις οποίες σχεδιάζει και τολμά να διεκδικήσει τα όνειρά της.

Στον διαγωνισμό συμμετείχαν επίσης οι σπουδάστριες Ντιάνα Ράκοβιτς, Γιαρουσλάβα Τσαρέβα και Κένγκα Γκραλντίνα.

Πρωτοπόρα όπως πάντα η σχολή “AthensFashionClub”, έχει ήδη ανακοινώσει την έναρξη του νέου εκπαιδευτικού προγράμματος ‘’Foundation Fur Design & Construction – Σχεδιασμός και Κατασκευή Γούνας’’,  θέλοντας να ανοίξει νέους δρόμους σε ταλαντούχους σχεδιαστές για Διεθνή καριέρα στο εξωτερικό.

Συγκινημένη και περήφανη για την σπουδάστριά της η Ιδρύτρια της Σχολής Κα Βυτινίδου Μαρία, δήλωσε μετά την ανακοίνωση της διάκρισης:

«Έχω περάσει και εγώ ως Σχεδιάστρια από τα ίδια θρανία και γνωρίζω τον απίστευτο αγώνα για την κατάκτηση του ονείρου. Οι σπουδαστές χρειάζονται ενθάρρυνση μέχρι να πιστέψουν στο ταλέντο τους και την αξία τους. Αποτελεί προσωπικό μου στόχο να βρίσκομαι δίπλα τους σε όλες τις προσπάθειες για την διάκριση και την επιτυχία. Είμαι περήφανη για όλους τους σπουδαστές μας και για το αποτέλεσμα που παρουσίασαν στο πλαίσιο του διαγωνισμού. Ανεξάρτητα όμως από τα Βραβεία, σημασία έχει η προσπάθεια να συνεχίζεται, γιατί ο άξιος δημιουργός όταν επιμένει κάποια στιγμή θα στεφθεί νικητής».

Continue Reading

Lifestyle

MUSA: It’s a Statement.

Η MUSA Collection είναι ένα premium Ελληνικό βιώσιμο και ηθικό brand ρούχων και αξεσουάρ. Ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2020 από την Νάσια Φιλιππίδη, η οποία ύστερα από χρόνια εμπειρίας στο Εξωτερικό, που ασχολήθηκε με τον χώρο του μάρκετινγκ και την βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας, αποφάσισε να δημιουργήσει την MUSA με στόχο να εφαρμόσει τις αρχές της βιώσιμης και ηθικής μόδας, αλλά και να δώσει μία διαφορετική οπτική σχετικά με το πως και τι αγοράζουμε, καθώς και τι επιλέγουμε να αγγίζει το σώμα μας. 

Το όνομα MUSA είναι εμπνευσμένο από τις 9 Μούσες της Ελληνικής μυθολογίας, όπου κάθε μια από αυτές είχε το δικό της statement και την δική της προσωπικότητα. Έτσι και η MUSA ως brand, μέσα από την συλλογή της, στοχεύει στο να αναδείξει την μοναδική προσωπικότητα που έχει καθένας μας, την οποία πρέπει να αγκαλιάζει και να τολμά να την αναδεικνύει. 

Οι αξίες της είναι: Βιωσιμότητα. Ενδυνάμωση. Ηθική. 

Η MUSA βασίζεται στο minimal capsule wardrobe philosophy, που σημαίνει λίγα διαχρονικά, ποιοτικά κομμάτια, που το ένα συμπληρώνει το άλλο, δημιουργούν ένα προσωπικό statement και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ δημιουργώντας πολλά διαφορετικά στυλ. 

Η συλλογή σχεδιάζεται αποκλειστικά από την ομάδα της MUSA, τα υφάσματα τα προμηθεύεται από Ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ για την παραγωγή συνεργάζεται με μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική κοινότητα και οικονομία. 

Η καλοκαιρινή κολεξιόν της ονομάζεται [|Elysian|= beautiful/creative/peaceful] #SustainablyInspired, και αποτελείται από κομμάτια που έχουν φτιαχτεί από φυσικά και βιώσιμα υφάσματα και στοχεύει στο να μας εμπνεύσει να “φοράμε τον εαυτό μας”, και να αναδεικνύουμε το προσωπικό μας statement. Αυτό πιστεύει η MUSA πως είναι και η αρχή της βιώσιμης και ηθικής μόδας. 

Μπορείτε να ανακαλύψετε την νέα συλλογή, αλλά και να ενημερωθείτε για το πως εφαρμόζει η MUSA την βιώσιμη και ηθική μόδα στο www.musacollection.gr & instagram/FB: @musacollectiongr 

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την βιώσιμη και ηθική μόδα, επισκεφθείτε το πρώτο online magazine

Continue Reading

Lifestyle

Νεανική ενέργεια, “ορμή” και 70s αισθητική στο 4ο επεισόδιο της 28ης Athens Xclusive Designers Week

Το δημοφιλές σχεδιαστικό δίδυμο Deux Hommes μονοπωλεί το ενδιαφέρον στο τέταρτο επεισόδιο της Athens Xclusive Designers Week με ένα πρωτοποριακό fashion film που εντυπωσιάζει.

Στην καινούργια συλλογή των Deux Hommes οι “fêtes galantes”, οι πολυπρόσωπες ζωγραφικές συνθέσεις του Γαλλικού rococo με τους κομψά ντυμένους νέους και νέες της εποχής σε στιγμές μέθεξης, χαράς και υπαίθριων απολαύσεων συναντούν τα “all tomorrow’s parties” της “βελούδινης” underground σκηνής των αρχών του ’70.

Στο επίκεντρο της collection η εκκεντρικότητα, η τόλμη και η ελευθέρια των glam-rockers, η καλόγουστα επιδεικτική ομορφιά του Ευρωπαϊκού rococo, oι χρυσορόδινες αποχρώσεις στα πορτραίτα της Madame Le Brun και οι δραματικοί παστέλ ουρανοί στους πίνακες του Tiepolo. 

Όλα αυτά ενσωματώνονται σε ένα σύγχρονο remix τέχνης και τεχνολογίας  με νεανική ενέργεια και “ορμή”!

Σκοπός του οίκου Deux Hommes είναι  να αντικαταστήσει το “βάρος” της ιστορίας πάνω στα ρούχα με την ελαφρύτητα μιας σημερινής, εύχρηστης και κατανοητής ομορφιάς και να αναβιώσει το ξεχασμένο -εδώ και πολύ καιρό- πνεύμα της γιορτής! 

Στο fashion film των Deux Hommes συμμετέχει και ο κορυφαίος χορευτής Στέλιος Κατωπόδης.

Τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική διεύθυνση του fashion film την επιμελήθηκε ο Κώστας Δημάς.

Χορηγοί της διοργάνωσης είναι: η COLGATE MAX WHITE ULTIMATE, η πρώτη λευκαντική οδοντόκρεμα με καινοτόμα σύσταση με ένζυμα που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι.

Η LA BIORED της HEREMCO, μια σειρά καινοτόμων καλλυντικών επιστημονικής έρευνας, που αναγεννούν την επιδερμίδα!

Tα ροφήματα Starbucks RTD Coffee.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της διοργάνωσης είναι το Fashion Design Project by Bombay Sapphire, όπου δίνεται η δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας να δημιουργήσουν ένα look εμπνευσμένο από τα χρώματα της Bombay, να διακριθούν και να κερδίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας και στο θεσμό των Νέων Σχεδιαστών.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection.

Η Athens six star tours ανέλαβε την μεταφορά όλων των προσκεκλημένων με πολυτελή Vans στους χώρους διεξαγωγής των επιδείξεων καθώς και των μοντέλων στα γυρίσματα.

Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστηρίζουν, το νερό Minoa Water, το πρακτορείο μοντέλων Happy Models, ο Dj Nikos Alatas, το Athens six star tours, ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το 7th Heaven Salon που ανέλαβε την περιποίηση των άκρων των μοντέλων καθώς και η εταιρία Printop που προμήθευσε στη διοργάνωση τα ευφάνταστα T-Shirts και καπέλα.

Μένοντας πιστή στις αξίες της και κάτω από τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας η μακροβιότερη ελληνική διοργάνωση μόδας, η Athens Xclusive Designers Week συνεχίζει ακάθεκτη με μοναδικό της στόχο την στήριξη της εγχωρίας βιομηχανίας μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει ελληνικά.

Χορηγοί επικοινωνίας: Cosmote Tv, Music 89,2, Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily, WomanToc, MissBloom

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων,  Δήμου Αλίμου, Δήμου Παλαιού Φαλήρου , Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Marketing Greece,

Με την υποστήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ)

Continue Reading

Lifestyle

Μάσκες με στυλ

Το 2020 άλλαξε πολλά πράγματα στην καθημερινότητα μας και μία από αυτές τις αλλαγές ήταν το να φοράμε καθημερινά μάσκες. Για εσάς η μάσκα είναι κάτι που φοράτε μόνο για λόγους υγιηνής ή το βλέπετε σαν ευκαιρία να την ενθέσετε στο στυλ σας?

Η Μαρία Σαριδάκη αποφάσισε το δεύτερο και για αυτό δημιούργησε τις δικές τις μάσκες και μας μίλησε για το πως της ήρθε η έμπνευση:

“Η ιδέα ήρθε μια μέρα του Σεπτέμβρη όταν με την παρέα μου κανονίσαμε μια έξοδο σ’ ένα από τα νυχτερινά μαγαζιά της Θεσσαλονίκης, θέλησα η μάσκα που φοράω πέρα απ’ την προστασία που μου προσφέρει να ειναι και κομμάτι του στυλ μου.Μετά από αρκετά θετικά σχόλια που άκουσα για την μάσκα μου αποφάσισα να ξεκινήσω απ΄το μηδέν, χωρίς γνώσεις πάνω στην ραπτική και χωρίς budget, είχα όμως την όρεξη και την ιδέα.Ολα έγιναν σταδιακά με ένα βήμα την φορά και πλέον έχω καταφέρει οι μάσκες “moukoumaskou” να κυκλοφορούν στους δρόμους όχι μόνο της Θεσσαλονίκης αλλά και άλλων πόλεων της χώρας από ανθρώπους με στυλ και προσωπικότητα.Είμαι περήφανη για τον εαυτό μου και ευγνώμων για όσους με στήριξαν.”

Για να δείτε περισσότερες μάσκες και να αποκτήσετε την δική σας κάντε κλικ εδώ!

Φωτογραφίες από τον Στέφανος Ζαφειρίου.

Continue Reading

Trending