Connect with us

Ξενοδοχεία

Η τεχνολογία, προστιθέμενη αξία για τα ξενοδοχεία 

3ο Hotel Tech Conference 

ΠΟΞ: Η τεχνολογία, προστιθέμενη αξία για τα ξενοδοχεία

Ένα νέο βήμα εξωστρέφειας πραγματοποίησε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, καταθέτοντας τις θέσεις και τις προτάσεις της στο 3ο Hotel Tech Conference που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Wyndham Grand Hotel στην Αθήνα.

«Οι αφίξεις στη χώρα μας κινήθηκαν ανοδικά, δεν είχαν όμως τον αντίστοιχο θετικό αντίκτυπο στα έσοδα των ξενοδοχείων. Απεναντίας, η υπερφορολόγηση και η μείωση των επενδύσεων είναι δύο από τα μεγάλα «αγκάθια» του ελληνικού τουρισμού και θα πρέπει να αποφασίσουμε επιτέλους εάν θέλουμε τουρισμό 365 μέρες το χρόνο ή τουρισμό δύο, τριών και τεσσάρων ταχυτήτων», τόνισε στην ομιλία του ο Γενικός Γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Κώστας Χατζηκωνσταντίνου.

Με ενεργό συμμετοχή στο Συνέδριο που φιλοδοξεί να δημιουργήσει το χάρτη του ψηφιακού μετασχηματισμού των ξενοδοχείων, η Ομοσπονδία πήρε μέρος στο διάλογο για τις νέες τεχνολογίες και ανέπτυξε τις απόψεις της για την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών, την ενίσχυση της λειτουργικότητας των ξενοδοχειακών μονάδων και την εξοικονόμηση του κόστους.

«Οι ξενοδόχοι επενδύουμε στους ανθρώπους μας και στην τεχνολογία, δεν κάνουμε διακρίσεις», σημείωσε ο ΓΓ της ΠΟΞ και ζήτησε να υπάρξει διασύνδεση των ξενοδοχείων με την τουριστική εκπαίδευση και την τεχνολογία. «Η Ελλάδα πρέπει να αναπτύξει ένα δικό της τεχνολογικό μοντέλο, αξιοποιώντας τα ικανά μυαλά των νέων ανθρώπων της για να μην φεύγουν στο εξωτερικό», επισήμανε ο κ. Χατζηκωνσταντίνου. Πρόσθεσε μάλιστα ότι εάν δεν αξιοποιηθεί η τεχνολογία σε όλα τα ξενοδοχεία και προς τη σωστή κατεύθυνση, μπορεί το χάσμα ανάμεσα στις μεγάλες και τις μικρότερες επιχειρήσεις να μεγαλώσει.  “Φανταστείτε ένα τρένο. Αν ενισχυθούν μόνο τα πρώτα βαγόνια, ίσως τα τελευταία μείνουν αρκετά πίσω και τελικά χαθούν από τις ράγες της ανάπτυξης”, σημείωσε χαρακτηριστικά.

Το 3ο Hotel Tech Conference διοργανώθηκε από την Smart Press, υπό την αιγίδα της ΠΟΞ.

Πηγή

Continue Reading

Ξενοδοχεία

Τα Επώνυμα Τοπικά Προϊόντα ως εργαλείο Marketing Προορισμών & Ξενοδοχείων

Με το βλέμμα στην επόμενη ημέρα της πανδημίας, ανακοινώθηκε η επανεκκίνηση του καινοτόμου έργου “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ”, από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), το Δίκτυο “AuthenticGreece” και τους λοιπούς συντελεστές του. Το έργοβασίζεται σε δράσεις ανάδειξης και κοινής προβολής Ξενοδοχείων, Προορισμών και Παραγωγών – χρησιμοποιώντας ως “όχημα” επιλεγμένα  Επώνυμα Τοπικά Προϊόντα.

Είναι αποδεκτό ότι η γαστρονομία αποτελεί πλέον σημαντικό εργαλείο στη διαμόρφωση της ταυτότητας των προορισμών και αποτελεί σοβαρό λόγοεπιλογής τόπου διακοπών. Ωστόσο οι σχετικές μεθοδολογίες αξιοποίησης είναι σε πρώιμα στάδια οργάνωσης, με βασικό πρόβλημα ότι η διασύνδεση αυτή βασίζεται συνήθως σε λύσεις μη-τυποποιημένες και “μη-Επώνυμες” (πχ ένα φεστιβάλ, μια τοπική συνταγή, προϊόντα χωρίς επωνυμία και τοπική ταυτότητα, κλπ). 

Πολύ πριν την έκρηξη της πανδημίας, η ΠΟΞ είχε υιοθετήσει την οργανωμένη διασύνδεση του τουρισμού με τη γαστρονομία, μέσα από την πρόταση που διαμορφώθηκε από τους συνεργαζόμενους Φορείς “Authentic Greece – δίκτυο παραγωγών και γαστροτουρισμού” και “We Do Local”, το δίκτυο Φιλοξενίας με έδρα στην Κρήτη. 

Συγκεκριμένα, το έργο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” βασίζεται στο Μοντέλο ΤΕΤοΠ, δηλαδή «Το Επώνυμο Τοπικό Προϊόν ως αποδοτικό εργαλείο Marketing Ξενοδοχείων & Προορισμών». Βασικό εργαλείο του μοντέλου, είναι η άμεση επικοινωνία με το ευρύ κοινό μέσα από κοινές ενέργειες προώθησης και προβολής τροφίμων και τουρισμού προς καταναλωτές και δυνητικούς τουρίστες. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι σημαντικές δράσεις προβολής διενεργούνται στα καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων, σε Ελλάδα και εξωτερικό..

Επιπλέον το έργο ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις “Αυθεντικότητας” για σήμανση και “επώνυμη”  χρήση, επιλεγμένων τοπικών προϊόντων μέσα στα ξενοδοχεία, παρουσιάζοντας παραγωγούς καιτόπους  προέλευσης αυτών. Σκοπός του έργου είναι, από τη μια οι τουρίστες να επαναγοράζουν τοπικά προϊόντα που γεύτηκαν στις διακοπές τους και οι αγοραστές ελληνικών τοπικών προϊόντων να θέλουν να γνωρίσουν τους Ελληνικούς προορισμούς.

Σύμφωνα με τον Πρόεδρό της, κ. Γρηγόρη Τάσιο, «η ΠΟΞ γίνεται υποστηρικτής τέτοιων συνεργειών, που ενισχύουν το τουριστικό προφίλ της χώρας μας και επανατοποθετούν την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των προορισμών πιο δυναμικά, σε ένα περιβάλλον αβεβαιότητας και σκληρού ανταγωνισμού, με επίκεντρο την Ελληνική διατροφή, την υγεία και την ποιότητα ζωής. Η Ελληνική γαστρονομία αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο, ώστε η χώρα να μπορέσει να προωθήσει τον ποιοτικό τουρισμό σε μια δύσκολη εποχή για όλο τον κλάδο»

Η ΠΟΞ, με 62 μέλη της τις τοπικές Ενώσεις Ξενοδόχων της χώρας, δηλαδή τους Ελληνικούς προορισμούς,αναπτύσσει μια εξωστρεφή πολιτική και γίνεται υποστηρικτής δράσεων που προωθούν τα προϊόντα των Ελλήνων παραγωγών τόσο στην χώρα μας όσο και στο εξωτερικό. Συγχρόνως όμως εξετάζει και τρόπους με τους οποίους το Τουριστικό Προϊόν της χώρας μπορεί να γίνει υψηλότερης Προστιθέμενης Αξίας αλλά και να προβληθεί και προωθηθεί αποδοτικότερα στο ευρύ κοινό, από περισσότερα κανάλια άμεσης προβολής και διανομής. 

Από τη μεριά του, το Δίκτυο “AuthenticGreece”, όπως επεσήμανε ο ιδρυτής του κ. Δημήτρης Η. Βασιλείου, «εισήγαγε ως βασική καινοτομία τη διαμόρφωση μιας γκάμας Προϊόντων επιλεγμένων Παραγωγών τοπικού χαρακτήρα, με δύο ταυτόχρονα χαρακτηριστικά: 1.Ικανό αριθμό προϊόντων για σχηματισμό μιας ενιαίας γκάμας, ικανής να ικανοποιήσει μια διατροφική πρόταση στηριγμένη στη Μεσογειακή Διατροφή και 2.Πλήρη και ισότιμη παρουσίαση παραγωγού και τόπου στην σήμανση ΚΑΘΕ προϊόντος σε κάθε συσκευασία – υπηρετώντας τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις για αυθεντικότητα».

Το έργο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” τελεί υπό την Αιγίδα των Υπουργείων Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και έχει επίσης την υποστήριξη του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου (ΤΟΠ), τουΣυνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) και του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τυποποίησης Ελαιολάδου (ΣΕΒΙΤΕΛ). Χορηγός Επικοινωνίας του έργου είναι ο Όμιλος KSD/Money &Tourism, ενώ Υποστηρικτές Επικοινωνίας είναι ο Όμιλος 100% Hotel Show και το GTP (Greek Travel Pages)

Οι εκπρόσωποι Προορισμών, μέλη τοπικών Ενώσεων Ξενοδόχων ή μεμονωμένα ξενοδοχεία που επιθυμούν να έχουν αναλυτική πληροφόρηση ώστε να εξετάσουν τη συμμετοχή τους στο έργο, μπορούν να επικοινωνούν με τους :

Δημήτρη Η. Βασιλείου, Project Manager του έργου, εκπρόσωπο της “Authentic Greece” (6932.277.779, [email protected]) και

Ιωάννη Χατζή, Αναπληρωτή Γενικό Γραμματέα – Υπεύθυνο του ΔΣ της ΠΟΞ (e-mail: [email protected]), ή με τα γραφεία της ΠΟΞ.

Continue Reading

Ξενοδοχεία

Δήλωση του Προέδρου της ΠΟΞ κ. Γρηγόρη Τάσιου για το Ψηφιακό Πράσινο Πιστοποιητικό.

Με αφορμή την πρόταση της Κομισιόν για τη δημιουργία του Ψηφιακού Πράσινου Πιστοποιητικού, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Γρηγόρης Τάσιος, δήλωσε: 

«Η ανακοίνωση του Ψηφιακού Πράσινου Πιστοποιητικού για τις μετακινήσεις και τα ταξίδια είναι μια ιστορική μέρα για την Ευρώπη, καθώς όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες ξανακερδίζουμε σήμερα το δικαίωμα της ασφαλούς ελεύθερης κυκλοφορίας εντός της Ε.Ε.

Είναι επίσης μια μέρα δικαίωσης για την Ελλάδα. Πρώτος από όλους ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έδειξε από τις 12 Ιανουαρίου τη σωστή κατεύθυνση. Σωστή για την Ευρώπη, σωστή για την Ελλάδα και την οικονομία της, αφού ο τουρισμός έχει καθοριστική σημασία για την ανάκαμψη της χώρας.

Η συμβολή της Ελλάδας στο Ψηφιακό Πράσινο Πιστοποιητικό επιβεβαιώνει τον ηγετικό ρόλο της στον ευρωπαϊκό και παγκόσμιο τουρισμό. Αξίζει να είμαστε περήφανοι για μια χώρα – οδηγό και όχι ουραγό, όπως συνέβαινε για πολλά χρόνια.

Είναι, τέλος, μια μέρα που αναπτερώνει τις ελπίδες κάθε Έλληνα ξενοδόχου πως παρά τις δυσκολίες, η ζήτηση που υπάρχει θα μεταφραστεί και σε κρατήσεις, ώστε να επιβιώσει, να σταθεί στα πόδια του αυτό το καλοκαίρι και να ανακάμψει στη συνέχεια».

Continue Reading

Ξενοδοχεία

Νέα εφαρμογή Business Intelligence από τη Hotellisense

Η εταιρία Hotellisense, δημιούργησε ένα νέο, καινοτόμο, επιχειρηματικό εργαλείο που απευθύνεται στο χώρο των ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων γενικότερα για την αύξηση της επιχειρηματικότητάς τους. Η Hotellisense αποτελείται από μια ομάδα από επαγγελματίες του ξενοδοχειακού χώρου και της πληροφορικής με πάθος για την εφαρμογή του Business Intelligence στον χώρο του τουρισμού και των ξενοδοχείων. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό προϊόν με το οποίο μπορούμε να πραγματοποιήσουμε λεπτομερή και πολυδιάστατη ανάλυση στα δεδομένα του ξενοδοχείου αλλά και να επιλύσουμε με μεγάλη ακρίβεια προβλήματα μελλοντικού σχεδιασμού πολλαπλών περιορισμών και παραμέτρων όπως τιμές δωματίων, budgeting, πληρότητα κ.α. Αποτυπώνει δηλαδή σε πραγματικό χρόνο την εικόνα της ξενοδοχειακής επιχείρησης με δυναμικά dashboards, reporting και KPIs. Κύριος στόχος είναι η βοήθεια την λήψη αποφάσεων στο χώρο του management, των πωλήσεων (revenue) και του marketing του ξενοδοχειακού χώρου με αποτέλεσμα την μεγιστοποίηση των κερδών και την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας. Αυτό το επιτυγχάνει με την λεπτομερή, αλλά ταχύτατη ανάλυση των υφιστάμενων δεδομένων, ενώ με τη χρήση προηγμένων στατιστικών μοντέλων επιχεί τον υπολογισμό μελλοντικών τιμών με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια. Ετσι το προϊόν συμβάλει δραστικά και αποτελεσματικά στην αύξηση του revenue του ξενοδοχείου. Είναι ένα ευέλικτο και καινοτόμο πολύτιμο εργαλείο που μπορεί να λειτουργήσει και σε όμιλο εταιρειών ή αλυσίδα ξενοδοχείων, δίνοντας την δυνατότητα στον πελάτη να έχει και συγκεντρωτικά dashboards με δυνατότητα drill-down σε επίπεδο ξενοδοχείου αλλά και μεμονωμένου δωματίου.

Continue Reading

Trending