Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Η φορολόγηση επί των ακινήτων και το παράδοξο “window tax” στη Μεγ. Βρετανία του 17ου αι.   /1

Μόλις πριν από κάποια εικοσιτετράωρα, έπεσε η αυλαία της παρελθούσας χρήσης 2017, με όλες τις συνεπακόλουθες, γενόμενες υποχρεώσεις των επιχειρήσεων. Ως μοναδική εκκρεμότητα θα μπορούσαμε να καταγράψουμε τη δημοσίευση των οικονομικών καταστάσεων στο Γ.Ε.ΜΗ. οι οποίες εκ των πραγμάτων και σύμφωνα με το φορολογικό καλεντάρι, είναι για το Σεπτέμβριο.

Αυτή τη στιγμή και με το πέρας υποβολής του συνόλου των φορολογικών δηλώσεων, οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΑΑΔΕ και οι servers του συστήματος Taxis, περνάνε στο στάδιο επεξεργασίας του ΕΝΦΙΑ που πρόκειται έως τα τέλη Αυγούστου να βεβαιωθεί για νομικά και φυσικά πρόσωπα.

Η φορολογία επί της ακίνητης περιουσίας αποτελεί από μόνη της ένα ξεχωριστό κομμάτι που επηρεάζει άμεσα από τη μια τους φορολογούμενους και από την αντίπερα το φοροεισπρακτικού μηχανισμού. Και αξίζει να καταγράψουμε τι εντοπίσαμε στα φορολογικά χρονικά, για να δούμε τη συμπεριφορά του φοροεισπρακτικού μηχανισμού και των απλών πολιτών. Και να παραθέσουμε τι γινόταν πριν από τριακόσια είκοσι χρόνια στη Μεγάλη Βρετανία.

Window Tax: Μέσα στα περίεργα λοιπόν της φορολογικής ιστορίας μπορεί κάποιος να ανακαλύψει το “Window Tax”, έναν φόρο που εφαρμόστηκε στα τέλη του 17ου αι. στη Μεγάλη Βρετανία. Σύμφωνα με το σχετικό νομοθέτημα ο φόρος που βάρυνε τον πολίτη είχε ως βασικό κριτήριο τον αριθμό παραθύρων της κατοικίας του. Το σκεπτικό του νομοθέτη, παραπέμπει κάπως στα δικά μας τεκμήρια. Όσο περισσότερα παράθυρα είχε ένα σπίτι, συμπεραίνεται (τεκμαίρεται) πως, θεωρητικά τόσο πιο εύπορος θα έπρεπε  να είναι ο ιδιοκτήτης του.

Η απάντηση των φορολογούμενων με χαμηλή φοροδοτική ισχύ

Όσο για τον τρόπο που επέλεξαν να αντιδράσουν πολλά νοικοκυριά της εποχής, που στερούνταν φοροδοτικής ισχύος; Έκλειναν με σταθερές αρχιτεκτονικά κατασκευές,  μόνιμα και ερμητικά τα παράθυρά τους. Ουσιαστικά έκαναν άκομψες παρεμβάσεις στις όψεις των κτηρίων τους, και στερούνταν επιπλέον φυσικού φωτισμού, με ένα συγκεκριμένο στόχο. Την απομείωση των φόρων. Ακόμα υπάρχουν τέτοια, μουντά σπίτια στη Γηραιά Αλβιώνα που παραπέμπουν σε αυτό το νομοθέτημα.

Παναγιώτης Απ. Τσένος / Φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων

1 Ψηφίστηκε το 1696 από τον τότε βασιλιά William ΙΙΙ. Αυτός ο παράδοξος φόρος εφαρμόστηκε για κάτι περισσότερο από ενάμισι αιώνα, αρχικά σε Αγγλία και Ουαλία, ενώ ακολούθησε η Σκωτία, καλύπτοντας έτσι σχεδόν το σύνολο της Μεγ. Βρετανίας. Αντίστοιχο νομοθέτημα ίσχυε και στη Γαλλία.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προγράμματα

Το Mindspace Challenge 2019 ολοκληρώθηκε!

Το Mindspace διοργάνωσε για 3η συνεχόμενη χρονιά το Mindspace Challenge,το μεγαλύτερο φοιτητικό διαγωνισμό στην Ελλάδα. Το Mindspace Challenge έχει σκοπό να δώσει την ευκαιρία σε φοιτητές να κάνουν τις ιδέες τους πραγματικότητα. Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί μετουσίωση του οράματος του Mindspace, που είναι να εμπνεύσει και να εκπαιδεύσει όλους τους φοιτητές να αποκτήσουν επιχειρηματική σκέψη. Μέσω του Challenge 2017 & 2018 ιδρύθηκαν ήδη 11 νέες επιχειρήσεις, δημιουργήθηκαν 49 νέες θέσεις εργασίας και οι 232 φοιτητές που ολοκλήρωσαν το τριήμερο εργαστήριο έκαναν τα πρώτα τους βήματα στο επιχειρηματικό οικοσύστημα. Οι προσδοκίες μας για το 2019 μεγαλώνουν μαζί με το ίδιο το πρόγραμμα και με το σπουδαίο δίκτυο των συνεργατών μας. Η Πρεσβεία των Ηνωμένων Πολιτειών στην Αθήνα και ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός The People’s Trust είναι οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές του Mindspace Challenge και βρίσκονται πάντα δίπλα μας πιστεύοντας στο όραμά μας.

(Συμμετέχοντες, νικητές, συνεργάτες και διοργανωτές στον τελικό του Mindspace Challenge 2019)

Το Mindspace Challenge 2019 ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, με τον τελικό του διαγωνισμού να λαμβάνει χώρο στο Ευγενίδειο ίδρυμα στην Αθήνα, σε μια κλειστή τελετή στην οποία οι νικήτριες ομάδες, από την κάθε πόλη που έγινε το τριήμερο εργαστήριο, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη και Κέρκυρα, κλήθηκαν να παρουσιάσουν την επιχειρηματική τους ιδέα ,στην κριτική μας επιτροπή ,η οποία με αλφαβητική σειρά αποτελούνταν από τους :

Χρήστος Γαστεράτος( Analyst at Marathon Venture Capital),

Γιώργος Δημόπουλος( Partner and Co-Founder at VentureFriends Venture Capital ), 

Κατερίνα Καντεράκη(Program & Operations Manager at Metavallon VentureCapital), 

Paul Kidner(General Manager at People’s Trust)

Κωνσταντίνος Μιχανεντζής(BoD Member of MITEF Greece).

(Από την ομιλία του κ. Paul Kidner στον τελικό του Mindspace Challenge)

Μεγάλος νικητής του διαγωνισμού αναδείχθηκε η Aithra Premium Organic Spirits, ομάδα την οποία συνθέτουν η Κωνσταντίνα Καρανίκα και ο Λευτέρης Γεωργούλας. Η Aithra  κατέκτησε το έπαθλο των 8.000 ευρώ χρηματοδότηση από το The People’s Trust, μια θέση στο εκπαιδευτικό ταξίδι του Mindspace στην Αμερική (Mindspace Trip 2019) καθώς επίσης και την απευθείας πρόκριση στους ημιτελικούς του MIT Enterprise Forum of Greece Startup Competition 2020.

Λίγα λόγια για την Aithra Premium Organic Spirits:

Η Aithra ειδικεύεται στην παραγωγή βιολογικών ηδύποτων χωρίς ζάχαρη. Τα προϊόντα της είναι ειδικά σχεδιασμένα για να προσφέρουν απόλαυση χωρίς περιορισμούς στους ανθρώπους που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη, αλλά και όσους ανθρώπους ακολουθούν ένα υγιεινό τρόπο ζωής. Οι βιολογικές πρώτες ύλες που χρησιμοποιεί συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση των ηδύποτων.

(Aithra Premium Organic Spirits μαζί με την κα Μαρκέλλα Καράγιωργα και κα Ελπίδα Κόκκοτα)

Συμμετοχή ωστόσο στο εκπαιδευτικό ταξίδι του Mindspace στην Αμερική (Mindspace Trip 2019), με όλα τα έξοδα πληρωμένα, εξασφάλισαν η δεύτερη και τρίτη ομάδα, που αναδείχθηκαν αντίστοιχα η Cheeseboost, η οποία αποτελείται από τους :Γιώργο Καρανάσιο και Ιωάννη Κασαρτζιάν, και οι StudyBuddies η οποία αποτελείται από τους: Ελπίδα Καραπεπέρα, Έυη Αλβανάκη και Έλλη Αλβανάκη.

Λίγα λόγια για την Cheeseboost:

Στην Cheeseboost αναπτύσσεται μία πρωτοποριακή μέθοδος κατά την οποία οι τυροκόμοι μπορούν να αυξήσουν την ποσότητα τυριού κατά 10%-20% χρησιμοποιώντας την ίδια ποσότητα γάλακτος.«Ένα παράδειγμα είναι ότι ενώ με την κανονική μέθοδο τυροποίησης από τα 100 κιλά πρόβειου γάλακτος παίρνουμε 25 κιλά τυρί, με την υπηρεσία που προσφέρουμε από τα 100 κιλά πρόβειου γάλακτος παίρνουμε 28 κιλά τυρί», όπως έχουν δηλώσει οι ιδρυτές της.

(Cheeseboost)

Λίγα λόγια για την StudyBuddies:

Το Studybuddies είναι μια online πλατφόρμα οριζόντιας μάθησης και μάθησης μεταξύ συνομηλίκων(tutoring) με σκοπό την πανεπιστημιακή βοήθεια. Χρησιμοποιώντας την καινοτόμα αυτή προσέγγιση, κάνει την εκπαίδευση πιο προσιτή και οικονομική από ποτέ. Μέσω της πλατφόρμας οι φοιτητές λύνουν τις απορίες τους, αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και αναβαθμίζουν την μαθησιακή τους εμπειρία.

(StudyBuddies)

Το Mindspace Challenge δεν θα μπορούσε να είναι το ίδιο χωρίς την ευγενή υποστήριξη των συνεργατών και χορηγών: U.S. Embassy Athens, The People’s Trust, MIT Enterprise Forum of Greece, SWEN travel, Kleesto, ΕΨΑ, Redbull, Lyra beer, efood, Pizza fan greece, Anthology Ventures, Starbucks, Pos4work.

Τους χώρους που μας φιλοξένησαν όλες αυτές τις ημέρες:

 OKThess – egg – enter grow go – Επιμελητήριο Έβρου – Συνεδριακό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών – Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Καβάλας – Ionion University Corfu και φυσικά το Ίδρυμα Ευγενίδου που πραγματοποιήθηκε ο τελικός.

Και φυσικά τους δύο ανθρώπους που βρέθηκαν μαζί μας όλες αυτές τις ημέρες:

την κα Μαρκέλλα Καράγιωργα(Cultural Specialist of U.S Embassy Athens) και τον instructor των ομάδων μας κ. Daniel McCormac(Head of the Department of Communication at Deree College).

(Μέλη της ομάδας του Mindspace, η κα. Μαρκέλλα Καράγιωργα, και ο κ. Daniel McCormac στα ημιτελικά του διαγωνισμού στην Καβάλα.)

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους μέντορες, κριτές και ομιλητές καθώς επίσης και τους νικητές του Mindspace Challenge 2017 & 2018, Aidplex, Parity, Oliveex, Envy Softworks, Εναλεία, που συνέβαλαν στη διεξαγωγή του Mindspace Challenge 2019 και αποτέλεσαν πρότυπα για τους νέους συμμετέχοντες, καθώς και την instructor των ομάδων στην Κέρκυρα κα Πλέρου Αντωνία(Teaching Staff in M.Sc Program”Bioinformatics and Neuroinformatics” at Ionian University).

 Και φυσικά όλα τα υπέροχα μέλη του Mindspace που συνέβαλαν στη διεξαγωγή του Mindspace Challenge 2019. Ευχαριστούμε την Director of Mindspace Challenge&Trip Χριστίνα Ζάζα και τα μέλη του Mindspace: Ανδρόνικο Κοντό, Γιάννη Βούλγαρη, Δήμητρα-Μαρία Κατσώλη, Δέσποινα Μητσέκου, Ιωάννα Γκούμπλια, Χριστίνα Εμμανουήλ, Χαρά Αγγελίδου, Σταυρούλα Μαγκαφά, Γιάννη Περαντώνη, Νίκο Ριγάτο, Κωνσταντίνο Μουζακίτη, Κωνσταντίνο Γκατζώρα, Βασίλη Καλαιτζάκη, Γιώργο Κουρέα, Έκτορα Θεουλάκη, Αντώνη Σάρδη, Χλόη Τηλιακού, Ευγενία Παναντωνάκη, Παναγιώτη Ρίγα, Χριστίνα Κόγιου, Μίλτο Κούστα, Κορίνα Αλβανού, Μάριο Μαγιολαδίτη.

Πηγή

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Το μοναδικό παγκόσμιο σύστημα διανομής που συνδέει τις ακτοπλοϊκές εταιρείες

Liknoss GDS – Ασημένιο βραβείο στα Impact Bite Awards 2019

Το μοναδικό παγκόσμιο σύστημα διανομής που συνδέει τις ακτοπλοϊκές εταιρείες

Αθήνα, 20 Ιουνίου 2019 – Μία ακόμη διάκριση απέσπασε η CRS Liknoss, με την απόκτηση του ασημένιου βραβείου, στην κατηγορία “Τουρισμός” για το Liknoss GDS, που της απονεμήθηκε, στο πλαίσιο της 8η διοργάνωσης των Impact BITE Awards 2019. Τα καθιερωμένα επιχειρηματικά βραβεία της Boussias Communications, φιλοξένησαν περισσότερους από 500 εκπροσώπους από τον επιχειρηματικό κόσμο, επιβραβεύοντας για ακόμη μία χρονιά τις βέλτιστες πρακτικές και τα καινοτόμα έργα της Ελληνικής επιχειρηματικότητας μέσα από ένα πλήθος εξαιρετικών υποψηφιοτήτων.

Το Liknoss GDS είναι σύστημα διανομής 3ης γενιάς το οποίο αναπτύχθηκε εξ’ολοκλήρου από την Ελληνική εταιρεία CRSLIKNOSS Α.Ε. Πολλές μεγάλες εταιρείες στο εξωτερικό προσπάθησαν στο παρελθόν, επενδύοντας σημαντικά ποσά, να δημιουργήσουν μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα κρατήσεων όμως απέτυχαν. Η CRSLIKNOSS, κατάφερε να εκμεταλλευτεί αποτελεσματικά την 20ετή εμπειρία της στο χώρο της ακτοπλοΐας και συγκεκριμένα στην Ελληνική αγορά (μία από τις πιο απαιτητικές και πολύπλοκες εξαιτίας του μεγάλου αριθμού των νησιών, λιμανιών, δρομολογίων, εμπορικών πολιτικών, νομοθετικών ρυθμίσεων και κανονιστικών οδηγιών) δημιουργώντας το μοναδικό παγκόσμιο σύστημα που συνδέει τις ακτοπλοϊκές εταιρείες ανά τον κόσμο με τους μηχανισμούς κρατήσεων των ταξιδιωτικών γραφείων.

Τα πλεονεκτήματα τα οποία προσφέρει η χρήση του συστήματος αυτού εστιάζονται κυρίως στα εξής:

 

  • Διασύνδεση με όλο το δίκτυο πωλήσεων της CRS Liknoss & των συνεργαζόμενων εταιρείες
  • On-line πρόσβαση στα συστήματα των εταιρειών
  • Διατήρηση πολιτικής της κάθε εταιρείας όπως επίσης και των εμπορικών συμφωνιών με τα σημεία πώλησης. Δυνατότητα κεντρικής διαχείρισης συμφωνιών & προμηθειών
  • Πρόσβαση σε τεχνολογικές λύσεις
  • Απρόσκοπτη εξάπλωση δικτύου & ταχεία επέκταση λειτουργικότητας
  • Περιορισμό κόστους και δυνατότητα κεντρικής λειτουργίας από μία οθόνη.
  • Παροχή συστήματος αναφορών, διαχείρισης πιστώσεων & λήψης αποφάσεων

 

Στην νέα, 3η γενιά του LIKNOSS GDS, η εμπειρία αυτή συνδυάστηκε και επεκτάθηκε με τις διαφορετικές πολιτικές και προσεγγίσεις άλλων αγορών (δυτικής Μεσογείου, Βόρειας Θάλασσας και Βαλτικής) δημιουργώντας την multi-policy λειτουργία του LIKNOSS GDS. Από ένα σύνολο 3.000 ταξιδιωτικά γραφεία, τα 350 είναι online travel agencies (OTAs) εκ των οποίων αυτή την στιγμή ήδη 270 πρακτορεία της Βόρειας Ευρώπης είναι συνδεδεμένα. Μέσα στο 2019 αναμένεται να συνδεθούν τουλάχιστον 2.000 ακόμα.

Στο LIKNOSS GDS έχει επίσης προστεθεί περιεχόμενο από λεωφορειακές γραμμές, δρομολόγια τρένων και εκδρομών, το οποίο συνεχώς ενισχύεται με νέες συνεργασίες.  Έτσι παρέχεται συνδυασμένη μεταφορά και ευκαιρίες cross selling για όλους τους συμμετέχοντες φορείς.

Όσον αφορά τα μελλοντικά σχέδια, η CRSLIKNOSS επικεντρώνεται στην ταχεία επέκταση της, εδραιώνοντας την θέση της στην Ευρώπη και επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της σε Ασία και Αμερική ενσωματώνοντας στους κόλπους της, εταιρείες μεταφορών και πρακτορεία. Ως εκ τούτου, η εταιρεία με παραγωγική έδρα στην Ελλάδα, στηριζόμενη στην αδιαμφισβήτητη γνώση των ανθρώπων του τομέα πληροφορικής της χώρας μας, σκοπεύει να καθιερωθεί ως το διεθνές επίγειο GDS και να διατηρήσει τον τίτλο της ως ένας από τους κορυφαίους παρόχους λογισμικού και ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων και διανομής εισιτηρίων στους τομείς των μεταφορών, του τουρισμού και του πολιτισμού, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως.

  Πηγή

Continue Reading

Προγράμματα

Ένα πρόγραμμα για στελέχη πολιτιστικής διαχείρισης στην Ελλάδα.

STARTCreate Cultural Change

Ένα πρόγραμμα για στελέχη πολιτιστικής διαχείρισης στην Ελλάδα.

 

Το πρόγραμμα STARTCreate Cultural Change θα παρουσιάσει τις 15 ιδέες που αναπτύχθηκαν και υλοποιήθηκαν από τους υποτρόφους του προγράμματος κατά το τελευταίο εξάμηνο σε όλη την Ελλάδα.

Οι ιδέες-έργα θα παρουσιαστούν σε μια διήμερη εκδήλωση με τίτλο Bazaar of Ideas: Explore Socioculture, στις 26 και 27 Ιουνίου 2019 στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.  

 

Η τέταρτη χρονιά του προγράμματος START – Create Cultural Change για την προώθηση ανερχόμενων στελεχών πολιτιστικής διαχείρισης έφτασε επιτυχώς στο τέλος της και θα ολοκληρωθεί με την παραδοσιακή πλέον γιορτή της στις 26 και 27 Ιουνίου στη Θεσσαλονίκη.

Η γιορτή αυτή, που περιλαμβάνει την παρουσίαση των υποτροφιών του προγράμματος START και μια σειρά δωρεάν συμμετοχικών εργαστηρίων με πλούσιο περιεχόμενο από τα έργα των αποφοίτων του προγράμματος, πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον  Οργανισμό Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης (ΟΜΜΘ). Για δεύτερη χρονιά η συνεργασία αυτή βασίζεται στη γόνιμη σύμπραξη και ανταλλαγή υπηρεσιών μεταξύ των φορέων, πραγματώνοντας τις έννοιες της ανακάλυψης & συμμετοχής που είναι και η φετινή θεματική της εκδήλωσης.

>Το σύνολο των εκδηλώσεων θα φιλοξενηθούν στους χώρους του κτιρίου Μ2.

Η είσοδος είναι δωρεάν μετά από εγγραφή online.

Bazaar of Ideas: Explore Socioculture

Η φετινή εκδήλωση έχει ως βασικό θέμα την ανακάλυψη του κοινωνικού πολιτισμού μέσα από την ενεργό συμμετοχή των πολιτών σε πολιτιστικές και κοινωνικές δράσεις.   

Οι 15 υπότροφοι του προγράμματος θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν στο ευρύ κοινό τα έργα τους και να διευρύνουν τη δικτύωση τους στον τομέα της πολιτιστικής διαχείρισης.

Τα έργα των φετινών υποτρόφων πραγματοποιήθηκαν σε εννιά (9) διαφορετικά μέρη της Ελλάδας, στις εξής πόλεις: Λάρισα, Βόλος, Μεσολόγγι, Πάτρα, Ναύπλιο, Αθήνα, Κάλυμνος, Χάλκη και Ιεράπετρα.

Αναλυτικότερα:

Την Τετάρτη 26 Ιουνίου, η εκδήλωση θα ξεκινήσει με ένα ειδικά σχεδιασμένο ηχοτοπίο, διευρυμένο από μια ζωντανή ακουστική διερεύνηση με τη συμμετοχή των δύο συνθετών, μιας βιολινίστας και φωνητικών. Στη συνέχεια, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει τη φιλοσοφία και δομή του προγράμματος από εκπρόσωπο του START – Create Cultural Change, ενώ θα ακολουθήσει η Α΄ προβολή του ντοκυμαντέρ μικρού μήκους Expextation vs Reality σε διεύθυνση και παραγωγή του Αντώνη Βαλληνδρά, αποφοίτου του προγράμματος. Μια αφήγηση της εμπειρίας και δημιουργικής προσπάθειας των 15 υποτρόφων να υλοποιήσουν έργα κοινωνικού ενδιαφέροντος και να αποκτήσουν επαγγελματικές εμπειρίες για να πολλαπλασιάσουν τον κοινωνικό αντίκτυπο. Τέλος, τρεις απόφοιτοι των προηγουμένων κύκλων του προγράμματος θα παρουσιάσουν τους φετινούς 15 υπότροφους δίνοντας τους και συμβολικά τη σκυτάλη. Θα ακολουθήσει δεξίωση, όπου το κοινό θα έχει την ευκαιρία να τους γνωρίσει στα ειδικά σχεδιασμένα και διαμορφωμένα περίπτερα που θα παρουσιάζουν τα έργα τους.

 

Την Πέμπτη 28 Ιουνίου, σε ένα ειδικά σχεδιασμένο παράλληλο πρόγραμμα, το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει σε εκπαιδευτικά και κινητικά εργαστήρια κοινωνικού πολιτισμού που σχεδίασαν και υλοποιούν σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας οι απόφοιτοι του START. Με αυτό τον τρόπο δίνεται η ευκαιρία στο κοινό να συμμετάσχει ενεργά σε δράσεις που αλλάζουν την κοινωνία και να συνομιλήσει με τους πολιτιστικούς διαχειριστές.

 

Επιπλέον των 15 υποτρόφων, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να συναντήσει εκπροσώπους των γερμανικών κοινωνικοπολιτιστικών κέντρων που συνεργάστηκαν με τους υπότροφους για δύο (2) μήνες κατά το φθινόπωρο του 2018 με σκοπό να ανταλλάξουν τεχνογνωσία και να πάρουν εμπειρία πολιτιστικής διαχείρισης στη Γερμανία.

Το αναλυτικό πρόγραμμα της εκδήλωσης βρίσκεται σε αυτό το σύνδεσμο.

Συνεργάτες εκδήλωσης:

Σύλληψη & Καλλιτεχνική Επιμέλεια – Όλγα Ταμπουρή-Μπάμπαλη και Αλέξανδρος Μιχάηλ, απόφοιτος του προγράμματος START

Σχεδιασμός έκθεσης – 40.22 Architects / Γραφιστική επιμέλεια – Red Creative 

Hχοτοπίο – σύνθεση και εκτέλεση Μάριος Β. Αποστολακούλης και Χριστόφορος Κουτσοδήμος, βιολινίστα – Ευριδίκη Μπαλτίδου, φωνητικά – σοπράνο Στελλίνα Βογιατζή. 

Παράλληλο πρόγραμμα 27/6 – Youthnest

 

Σε συνεργασία με τον ΟΜΜΘ.

 

To START είναι ένα πρόγραμμα του Robert Bosch Schtiftung, που υλοποιείται σε συνεργασία με το GoetheInstitut Thessaloniki και την Ομοσπονδιακή Ένωση Κοινωνικοπολιτιστικών Κέντρων και υποστηρίζεται από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση και το Ίδρυμα Μποδοσάκη.

 

Πληροφορίες για το START – Create Cultural Change

Το πρόγραμμα υποτροφιών START – Create Cultural Change απευθύνεται σε ανερχόμενους πολιτιστικούς διαχειριστές στην Ελλάδα, παρέχοντας στήριξη σε δημιουργικά άτομα που αναλαμβάνουν πολιτιστικές πρωτοβουλίες με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο στις τοπικές τους κοινότητες. Προωθώντας την ανάπτυξη και τις ανταλλαγές στο κοινωνικο-πολιτιστικό πεδίο, το START έχει ως στόχο την δημιουργία νέων προοπτικών για νεαρούς επαγγελματίες στην Ελλάδα και την προώθηση της κοινωνικής συνοχής στην Ευρώπη.

 

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τρεις διαδοχικές φάσεις στη Γερμανία και στην Ελλάδα, και βοηθάει τους υπότροφους του START να εξελίξουν μία καινοτόμο ιδέα σε πολιτιστική πρωτοβουλία και να αποκτήσουν τις επιχειρηματικές δεξιότητες για να τη μετατρέψουν σε ένα βιώσιμο δημιουργικό εγχείρημα.

 

1η Φάση: Ενίσχυση Ικανοτήτων

Σεπτέμβριος – Νοέμβριος

Το δίμηνο πρόγραμμα ενίσχυσης ικανοτήτων στη Γερμανία προσφέρει σε 30 υπότροφους του START την ευκαιρία να ενισχύσουν την εφαρμοσμένη γνώση τους όσον αφορά τη διεθνή πολιτιστική διαχείριση. Τους βοηθά επίσης να διαμορφώσουν την πολιτιστική τους πρωτοβουλία έτσι ώστε να αποτελέσει βιώσιμο έργο (project). Στο τέλος της πρώτης φάσης, μία εκδήλωση προφορικής παρουσίασης (pitching) εξασφαλίζει την πρόσβαση σε όσους επιτύχουν στην επόμενη φάση υλοποίησης του έργου.

 

2η Φάση: Υλοποίηση του έργου

Δεκέμβριος – Μάιος

Η εξάμηνη φάση υποτροφιών και υλοποίησης έργου στην Ελλάδα παρέχει σε 15 υπότροφους του START χρηματοδότηση, πρόσβαση σε δίκτυα και δομή υποστήριξης για την έναρξη εφαρμογής των πολιτιστικών τους πρωτοβουλιών στην Ελλάδα. Τους προσφέρει επίσης την ευκαιρία να προωθήσουν τη δράση τους ως πολιτιστικοί διαχειριστές. Η 2η Φάση ολοκληρώνεται με τη διήμερη εκδήλωση ‘Γιορτή Υποτροφιών & Ανοιχτή Αγορά’, που λειτουργεί ως δημόσια πλατφόρμα για να παρουσιάσουν όλοι οι υπότροφοι τα έργα τους και να εκμεταλλευτούν ευκαιρίες δικτύωσης με δημόσιους και ιδιωτικούς χρηματοδότες.

 

3η Φάση: Ανάπτυξη

Σεπτέμβριος – και έπειτα

Τα βραβεία ανάπτυξης του START θα δοθούν σε υποδειγματικές πρωτοβουλίες του προγράμματος που αρίστευσαν στη δημιουργία ενός θετικού κοινωνικού αντίκτυπου, οδήγησαν σε πολιτιστική καινοτομία και επέδειξαν προοπτική για συνέχιση και διεύρυνσή τους στο μέλλον. Τα βραβεία αυτά παρέχονται από συνεργαζόμενους οργανισμούς του προγράμματος στην Ελλάδα. Η διαθεσιμότητα, ο αριθμός και το ύψος των βραβείων πιθανώς να ποικίλλει κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

 

Website: www.startgreece.net

 

Continue Reading

Trending