Connect with us

Εκδηλώσεις

ΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ από το Women On Top και το Ίδρυμα Konrad Adenauer

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε, το διήμερο 21 & 22 Φεβρουαρίου, στο Athens Digital Lab, το Design Jam για την ισότητα στις επιχειρήσεις που πραγματοποιήθηκε από το Women On Top, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Konrad Adenauer Ελλάδας και Κύπρου, υπό την αιγίδα της ΓΓΟΠΙΦ.

Ακολούθησε πάνελ με τους εκπροσώπους των εταιρικών χορηγών του Design Jam, τον Ιάκωβο Καργαρώτο, Αντιπρόεδρο της εταιρείας Παπαστράτος S.A., και τη Βάσω Πουλή, CEO της εταιρείας Commit Global, αλλά και τη Μελίνα Δασκαλάκη, Πρόεδρο της ΕΑΤΑ, και την Janina Sundermeier, Assistant Professor of Digital Entrepreneurship, η οποία είχε αναλάβει το συντονισμό του Design Jam. Στο πάνελ, ομιλητές και ομιλήτριες μοιράστηκαν σημαντικές απόψεις και στοιχεία σε σχέση με δράσεις που ήδη υλοποιούν οι οργανισμοί τους για την ισότητα, αλλά και με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν προς την επίτευξη του στόχου αυτού.

Στη διάρκεια του Design Jam, σχηματίστηκαν 9 ομάδες, αποτελούμενες από γυναίκες και άντρες από τους χώρους της τεχνολογίας, του design, του HR, της διοίκησης επιχειρήσεων και όχι μόνο. Μέσα σε 28 ώρες οραματισμού, συνεργασίας και σχεδιασμού, οι συμμετέχουσες και οι συμμετέχοντες συνέλαβαν, άρχισαν να αναπτύσσουν και παρουσίασαν, με την υποστήριξη καταξιωμένων μεντόρωνκαινοτόμες λύσεις για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που στέκονται, ακόμα και σήμερα, εμπόδιο στην καλλιέργεια μιας ισότιμης και συμπεριληπτικής κουλτούρας στο πλαίσιο επιχειρήσεων και οργανισμών.

Το άνοιγμα του Design Jam χαιρέτησαν ο Υφυπουργός Έρευνας και Τεχνολογίας, Χρίστος Δήμας, ο οποίος τόνισε τη σημασία της ισότητας και της συμπερίληψης για την αποδοτικότητα και τον αντίκτυπο των επιχειρήσεων, καθώς και η Γενική Γραμματέας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας Φύλων, Μαρία Συρεγγέλα, η οποία αναφέρθηκε στις πολλαπλές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στην προσπάθειά τους να εξελιχθούν επαγγελματικά.Στο τέλος του διημέρου, η κριτική επιτροπή του Design Jam, αποτελούμενη από εκπροσώπους του Women On Top, του Ιδρύματος Konrad Adenauer, της ΓΓΟΠΙΦ, των εταιρειών Παπαστράτος S.A. και Commit Global, αλλά και των οργανισμών Invelop Skills, Own Your Story και Start-up Lab που πρόσφεραν τα έπαθλα για τα μέλη των νικητριών ομάδων, βράβευσαν δύο από τις καινοτόμες προτάσεις που παρουσιάστηκαν.

________________________________________________________________________

1η θέση

Δημιουργία ενός διαδικτυακού κόμβου πηγών και πληροφοριών σε σχέση με τη βία και την παρενόχληση στην εργασία, για θύματα, εργαζόμενους/ες, παρατηρητές/τριες και οργανισμούς υποστήριξης

2η θέση

Δημιουργία μιας εργαλειοθήκης υποδομών και ευελιξίας, για εταιρείες και εργαζόμενους/ες που θέλουν να υιοθετήσουν έναν υγιή συνδυασμό επαγγελματικής και ιδιωτικής ζωής

3η-9η θέση

Ανάπτυξη μιας πλατφόρμας mentoring για την αυτοματοποίηση της διαδικασίας του matching και της παρακολούθησης των συνεργασιών mentoring, η οποία θα περιλαμβάνει και e-learning λύσεις, για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των γυναικών στο εταιρικό περιβάλλον.

Ανάπτυξη εφαρμογής για το φιλτράρισμα online σχολίων, βίντεο και εικόνων, με στόχο την προστασία γυναικών από τη διαδικτυακή παρενόχληση.

Ανάπτυξη ενός παιχνιδιού με κάρτες, σχεδιασμένου να υποβοηθήσει την ενδοσκόπηση, την ενσυναισθητική σκέψη και τη συζήτηση περί ορίων στο πλαίσιο συγκεκριμένων ομάδων στο εταιρικό περιβάλλον.

Δημιουργία μιας εφαρμογής βασισμένης στην Ευελιξία, τη Συμπερίληψη και την Υποστήριξη, που στόχο θα έχει να διευκολύνει τον προγραμματισμό των βαρδιών των εργαζομένων και, ταυτόχρονα, να τους προσφέρει λύσεις για τη φροντίδα των εξαρτώμενων μελών.

Σχεδιασμός ενός κρυφού παιχνιδιού “Μαφίας”, που θα παίζεται μεταξύ εργαζομένων με στόχο την αντιμετώπιση των έμφυλων στερεοτύπων στο εργασιακό τους περιβάλλον.

“Αμαζόνες”: δημιουργία ενός παιχνιδιού ρόλων και δράσης, σχεδιασμένου με στόχο την καταπολέμηση των διακρίσεων στο εργασιακό περιβάλλον.

Δημιουργία μιας πλατφόρμας που θα υποστηρίζει σύγχρονες μεσαίες επιχειρήσεις να προωθήσουν την έμφυλη διαφορετικότητα στα προϊόντα, τις υπηρεσίες και το ανθρώπινο δυναμικό τους, αποκομίζοντας ταυτόχρονα απτά οφέλη στο επίπεδο των πωλήσεων, της μείωσης κόστους και της ικανοποίησης των πελατών τους.

Lifestyle

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ανοιχτή διαδικτυακή ομιλία που διοργάνωσε το Women Do Business

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η διαδικτυακή εκδήλωση που διοργάνωσε την Τετάρτη 7 Ιουλίου η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Women Do Business!

Στην ανοιχτή συζήτηση που μεταδόθηκε ζωντανά από την επίσημη σελίδα της Οργάνωσης σε Facebook & Instagram συμμετείχαν εκλεκτές προσκεκλημένες.

Δύο ιδιαιτέρως δυναμικές κυρίες, η Μαρία Συρεγγέλα, Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων & η Γιάννα Χορμόβα, Γενική Γραμματέας Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων, εξέφρασαν σημαντικές απόψεις και αναφέρθηκαν σε δράσεις που διενεργούνται με επίκεντρο την θέση της γυναίκας στην σύγχρονη κοινωνία.

Μαζί τους συμμετείχε και η κ. Γεωργία Κ. Παράσχου, Διευθύντρια Πολιτισμού & Νεολαίας Ομίλου UNESCO Πειραιώς & Νήσων.

Η εκδήλωση προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κοινού, αποσπώντας τα θετικά του σχόλια και ενθαρρύνοντας τους διοργανωτές να προβούν και σε επόμενες ανάλογες ομιλίες.

Η συζήτηση παραμένει διαθέσιμη προς παρακολούθηση εδώ.

Ως Women Do Business ευχαριστούμε θερμά τις καλεσμένες μας που μας τίμησαν με την παρουσία τους αποδεικνύοντας πως στηρίζουν την Κοινωνία των Πολιτών ευρύτερα και δράσεις όπως του Women Do Business καθώς και όλους όσοι παρευρέθηκαν διαδικτυακά στην εκδήλωσή μας. 

Continue Reading

Lifestyle

Καλοκαίρι στο Takis Foundation: Θερινές Ξεναγήσεις Εκπαιδευτικά προγράμματα

Το Takis Foundation για ακόμα μια χρονιά πραγματοποιεί ξεναγήσεις ενηλίκων και οικογενειακά εκπαιδευτικά προγράμματα.

Οι ξεναγήσεις και τα εκπαιδευτικά πραγματοποιούνται στους Κήπους, στο Ατελιέ που εργάστηκε ο Takis, στο Ανοιχτό Θέατρο και τέλος στους δύο ορόφους του Μουσείου. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν έργα από όλη την καλλιτεχνική πορεία του γλύπτη Takis και να εμβαθύνουν στο έργο και τη ζωή του. Παράλληλα, οι γονείς και τα παιδιά μέσα από βιωματικές δράσεις, οργανωμένα παιχνίδια και πειράματα γνωρίζουν τον ιδιοφυή καλλιτέχνη και επιστήμονα.

Επίσης, οι επισκέπτες, θα βιώσουν και θα αντιληφθούν την ενέργεια του Ιδρύματος και θα απολαύσουν τη μοναδική θέα από τον λόφο του Γεροβουνού. 

 
Πρωινές Ξεναγήσεις ενηλίκων:
 
11:30-12:30

Ιούλιος
Τρίτη: 06,13, 20, 27/07
Τετάρτη: 07, 14, 21, 28/07
Πέμπτη: 08, 15, 22, 29/07

Αύγουστος
03, 04, 05/08

 Απογευματινές Ξεναγήσεις ενηλίκων:

  19:30-20:30
Τρίτη: 06,13, 20, 27/07
Τετάρτη: 07, 14, 21, 28/07
Πέμπτη: 08, 15, 22, 29/07

κόστος 5 €  (ανά άτομο) 

————————————————————————–

                            Οικογενειακά Εκπαιδευτικά Προγράμματα:                         
 
19:30-20:30
Ιούλιος
07,14, 22, 29/07
Αύγουστος
05/08

 κόστος 15 € (1 συνοδός + 1 παιδί)  

Continue Reading

Lifestyle

Στην ψηφιακή έκθεση τροφίμων και ποτών “FOOD EXPO Digital 2021” συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Με 61 πρότυπες επιχειρήσεις συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην  ψηφιακή έκθεση “FOOD EXPO Digital 2021”, η οποία διοργανώθηκε από την εταιρεία FORUM A.E. το χρονικό διάστημα από τις  14 έως τις 18 Ιουνίου 2021.

Η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην επιτυχημένη φετινή διοργάνωση της “FOOD EXPO Digital 2021” έγινε στο πλαίσιο των εντατικών και στοχευμένων προσπαθειών για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας, της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικής θέσης των ποιοτικών προϊόντων του αγροδιατροφικού τομέα της περιοχής. Κατά την εκθεσιακή  παρουσία της Περιφέρειας  δόθηκε  ιδιαίτερη έμφαση στην προβολή και τη δικτύωση των επιχειρήσεων και των παραγωγών  με τους επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων και ποτών καθώς και στην ανάδειξη της ξεχωριστής «Μακεδονικής Κουζίνας» σε  ελλαδικό πυλώνα της μεσογειακής διατροφής με δυνατότητες διεθνούς απήχησης. 

Προς αυτή την κατεύθυνση, η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πλαισιώθηκε από ειδική γαστρονομική εκδήλωση, η οποία προβλήθηκε στην ψηφιακή πλατφόρμα της έκθεσης “FOOD EXPO Digital” με στόχο την προβολή των τοπικών παραγόμενων προϊόντων και της «Μακεδονικής Κουζίνας», αναδεικνύοντας τον κυρίαρχο ρόλο της τοπικής γαστρονομίας στην αύξηση των εξαγωγών ελληνικών τροφίμων και ποτών.

Οι γαστρονομικές επιδείξεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της “FOOD EXPO Digital” προβάλλονται στον ακόλουθο σύνδεσμο:

Όπως δήλωσε σχετικά ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας της ΠΚΜ Σωτήρης Μπάτος «Αξιοποιήσαμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ψηφιακά εργαλεία και τις δυνατότητες προώθησης και προβολής που μας έδωσε η FOOD EXPO Digital για να αναδείξουμε τη μοναδική ποιότητα των προϊόντων, της γαστρονομίας και ευρύτερα του παραγωγικού τομέα της Περιφέρειάς μας. Προετοιμάζουμε διαρκώς το έδαφος για την επιστροφή μας στις δια ζώσης εμπορικές διοργανώσεις στο άμεσο μέλλον και συνεχίζουμε, μέσα από την άριστη και στενή συνεργασία με τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες της περιοχής, να κάνουμε πράξη την ανταγωνιστικότητα, την ανάπτυξη, την καινοτομία και την εξωστρέφεια της οικονομίας για το μέλλον της Κεντρικής Μακεδονίας»

Η “FOOD EXPO Digital 2021 ολοκληρώθηκε με μεγάλη εμπορική επιτυχία, καθώς συμμετείχαν 600 Έλληνες και ξένοι εκθέτες,  εκ των οποίων οι 61 επιχειρήσεις προέρχονταν από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Την έκθεση επισκέφθηκαν 3.250 εμπορικοί επισκέπτες από τους οποίους 910 ήταν διεθνείς αγοραστές τροφίμων και ποτών. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν 5.065 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες, από τις οποίες 4.100 έγιναν από τους ξένους αγοραστές ενώ ανταλλάχθηκαν 5.650 ψηφιακές επαγγελματικές κάρτες μεταξύ εκθετών και αγοραστών. 

Η “FOOD EXPO Digital 2021” πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή μέσω της custom made ηλεκτρονικής πλατφόρμας της FORUM A.E., προσφέροντας τη δυνατότητα σε εκθέτες και επισκέπτες για κερδοφόρες εμπορικές συναλλαγές στη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργηθεί. Η “FOOD EXPO Digital 2021” έφερε σε διαδραστική και ουσιαστική επαφή τους εκθέτες της με σημαντικούς Έλληνες και ξένους αγοραστές, οι οποίοι είναι ιδιοκτήτες και στελέχη σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και μίνι μάρκετ, παραδοσιακά παντοπωλεία και delicatessen, καταστήματα βιολογικών προϊόντων, χώρους εστίασης, κάβες, αρτοποιεία, εστιατόρια και ξενοδοχεία. Η custom made διαδραστική πλατφόρμα, μέσω της οποίας πραγματοποιήθηκε η ψηφιακή έκθεση, έδωσε την ευκαιρία στους εκθέτες της να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε χιλιάδες Έλληνες και διεθνείς food traders και να συνάψουν σημαντικές συμφωνίες μαζί τους. Παράλληλα, μέσα από τη ψηφιακή  πλατφόρμα, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν προϊόντα και υπηρεσίες από κορυφαία brands του κλάδου τροφίμων και ποτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα έχουν πρόσβαση στα προφίλ των ψηφιακών εκθετών και μετά την ολοκλήρωση της “FOOD EXPO Digital 2021”. 

Continue Reading

Trending