Connect with us

Μόδα

Καινοτομία στην Οικολογική Μόδα: Υψηλή Ραπτική από Ανακυκλώσιμα υλικά!

Μπορεί ένα Fashion Show να είναι ταυτόχρονα εντυπωσιακό, σύγχρονο, υψηλής αισθητικής αλλά…και οικολογικό;

Οι σπουδάστριες της ΑthensFashionClub που συμμετείχαν στο project απέδειξαν ότι  ‘σκουπίδια και ρετάλια’ μπορούν να υπηρετήσουν την μόδα Υψηλής Ραπτικής!

Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub βραβευμένη για την καινοτομία της στην χρήση πρωτοποριακών υλικών υποστήριξε την εκδήλωση, την οποία διοργάνωσε το ΙΕΚ ΑΛΦΑ Θεσσαλονίκης με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος, αναλαμβάνοντας  τον σχεδιασμό Οικολογικών ενδυμάτων και την πραγματοποίηση του Εco Fashion Show με εστιασμό στην Βιωσιμότητα της Μόδας, την Κυκλική Οικονομία και το Δίκαιο Εμπόριο. 

Ήταν ένα Eco Fashion Show, ανατρεπτικό από κάθε πλευρά, με την χρήση μη συμβατικών υλικών και design που θύμιζε Μιλάνο και Παρίσι.

Τα ρετάλια από δαντέλες έγιναν tunic υψηλής ραπτικής, τα υλικά συσκευασίας έγιναν νυφικά και οι σακκούλες σκουπιδιών συνδυασμένα με δίχτυα ψαράδων παρουσιάστηκαν ως βραδυνά για red carpet που μόνο η Lady Gaga θα μπορούσε να υποστηρίξει! Ομως το Eco Fashion Show δεν σταμάτησε εδώ, είχε και άλλα να μας δείξει…

Οι εφημερίδες και οι σελίδες των περιοδικών μόδας υφάνθηκαν και έγιναν πρωτοποριακά γιλέκα, τσάντες και φορέματα, οι γραβάτες έγιναν avant garde top,  ενώ εντυπωσίασαν τα ρούχα από γάλα, κάνναβη, bamboo και τα mix & match πολύχρωμα σακάκια.

Οι ιδιοκτήτες των δύο εκπαιδευτικών οργανισμών, ο κος Ξυνής από το ΙΕΚ ΑΛΦΑ και η κα Βυτινίδου Μαρία από την Σχολή Μόδας AthensFashionClub, ήταν παρόντες για να θαυμάσουν το έργο όλων των σπουδαστών από τα τμήματα Σχεδιαστών Μόδας, Hair Styling και Μake up Artist.

H κα Βυτινίδου Μαρία, σχεδιάστρια και leader στο project σχεδιασμού των ενδυμάτων αναφέρει χαρακτηριστικά:

‘Το Eco Fashion Show ξεκίνησε ως μία προσπάθεια περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τη διατήρηση και ενίσχυση του περιβάλλοντος.

Υπάρχει μεγάλη εμπειρία στην σχολή μας στο αντικείμενο του σχεδιασμού Sustainable Fashion καθώς ο Διευθυντής της Σχολής μας, ο κος Δημητρακόπουλος Ευάγγελος – Κλωστοϋφαντουργός Μηχανικός, έχει καθιερώσει ως βασικό πυλώνα εκπαίδευσης σε όλα τα προγράμματα σπουδών την Βιωσιμότητα στη Μόδα. Στο πλαίσιο εκπαίδευσης ‘Νεοφυής Επιχειρηματικότητα στη Μόδα και Αειφόρος Ανάπτυξη’ εκπαιδεύονται όλοι οι Σχεδιαστές μας να δημιουργούν συλλογές εμπορικές και σύμφωνες με τα διεθνή trends. Επιπλέον ο ίδιος είναι σχεδιαστής του δικού του brand με το label ΜadFlax Sustainable Apparel, στο οποίο κατασκευάζει ξύλινες τσάντες και ενδύματα από οικολογικά υλικά.

Από την άλλη, οι σπουδαστές μας συμμετείχαν φέτος σε δύο ακόμα projects από τα οποία απεκόμισαν πολύ σημαντική εμπειρία στον σχεδιασμό και την κατασκευή οικολογικής μόδας. Συμμετείχαν με παρουσίαση οικολογικής μόδας στο Αthens Science Festival και στην 25η AXDW με την κατασκευή όλων των sustainable accessories της επίδειξης της αποφοίτου μας Αντωνίας Δημοπούλου, η οποία κέρδισε το πρώτο βραβείο, αυτό της καλύτερης σχεδιάστριας Best Designer Award.

Οι ονομαζόμενες  σπουδάστριές ‘Τhe Eccentrics’ που αποτελούνται από τις Τίνα Κοζακίδη, Χρύσα Γιαννακουλοπούλου, Αντιγόνη Βολιτάκη, Ευδοκία Δαμουλιάνου, Κωνσταντίνα Μπένου, είναι άξιες συγχαρητηρίων για την πετυχημένη προσπάθεια που έχουν καταβάλει σε όλα τα projects της σχολής μας και ως μέντοράς τους τις καθοδηγώ να δημιουργήσουν για το Startup τους προδιαγραφές για επιτυχία στο εξωτερικό.’

Μία από τις ‘εκκεντρικές’ σχεδιάστριες, η Τίνα Μπένου, αποκαλύπτει την εμπειρία της …

‘ Το να είμαι μέλος των ‘The Eccentrics’  σημαίνει πάθος για μόδα, όρεξη, δημιουργία, πρωτοτυπία, ομαδικότητα και αστείρευτη χαρά. Απολαμβάνω κάθε στιγμή μαζί τους και γι’ αυτό δε θα μπορούσα να λείψω από αυτό το Eco event με θέμα ‘Η βιώσιμη μόδα στο επίκεντρο’. Είναι το 4ο μεγάλο event της Σχολής μας αυτό το έτος, στο οποίο συμμετέχουμε και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία! 

Μέσα σε ένα πολυάσχολο μήνα καταφέραμε να δημιουργήσουμε ρούχα οικολογικά, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικά υλικά, στοχεύοντας να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό για τα καταστροφικά αποτελέσματα του fast fashion ανά τον κόσμο.
Είμαστε τόσο ενθουσιασμένες που αποφασίσαμε, πριν ολοκληρώσουμε τις σπουδές μας, να παρουσιάσουμε τον Νοέμβριο 2019, στην επόμενη Εβδομάδα Μόδας AXDW, μία συλλογή Sustainable & High Fashion ταυτόχρονα με πολλά στοιχεία handcraft.’

Η Κωνσταντίνα Κοζακίδη, μία ακόμα ‘εκκεντρική’, μιλά για τον στόχο τους στο εξωτερικό…

‘ Οι ‘The Εccentrics’  είναι μία ομάδα που ξεπήδησε μέσα από το Αthensfashionclub και έφτασε στη Θεσσαλονίκη για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, με σκοπό να δείξει στο κοινό ότι μπορεί να έχει την κομψότητα και την άνεση που ζητάει από τα ρούχα, χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά και προάγοντας την οικολογική συνείδηση.

Είμαι πολύ ικανοποιημένη που η δουλειά και η ομαδικότητα μας δέχτηκε συγχαρητήρια και το κοινό όραμα των ‘Τhe Eccentrics’ είχε απήχηση.

Οφείλω όμως να ευχαριστήσω την Σχολή μας που μας δίνει το έναυσμα  να κυνηγάμε νέα projects και στόχους, έτσι ώστε να αναβαθμίζουμε συνεχώς τις τεχνικές μας δεξιότητες  αλλά και την επιχειρηματικότητά μας.

Το επόμενό μας project είναι τον Οκτώβριο 2019 στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας στην διεθνή έκθεση Modtissimo μία Conscious Fashion Collection από ανακυκλώσιμα  υλικά.’

Το επόμενο Eco Fashion Show της Σχολής AthensFashionClub και τις ‘Τhe Eccentrics’ θα τους συναντήσουμε πάλι μαζί στην 26η  AXDW Εβδομάδα Μόδας. 

Μέχρι τότε ντυθείτε εντυπωσιακά, αλλά και οικολογικά!

Πηγή

Lifestyle

Μαρία Τζάνη:”Μια γυναίκα όλα τα μπορεί.”

Η δουλειά της Μαρίας είναι εκπαιδευτικός στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση(συγκεκριμένα νηπιαγωγός) εδώ και 12 χρόνια, αλλά ασχολείται ενεργά με τη μόδα καθώς σχεδιάζει ρούχα και σε συνεργασία με ένα ατελιέ στο Ηράκλειο υλοποιούνε limited edition συλλογές, με δικά τους υφάσματα και prints που  εμπνέονται από  κάθε τι όμορφο γύρω τους! Παράλληλα διαφημίζει και εταιρίες στο ινσταγκραμ!

  • Φροντίζετε να έχετε ελεύθερο χρόνο  για τον εαυτό σας

Η αλήθεια είναι ότι έχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο λόγω
των πολλών δραστηριοτήτων που ασχολούμαι, αλλά φροντίζω να βρίσκω σίγουρα για να διοργανώνω ταξίδια ( εκτός πανδημίας )

  • Είστε πραγματικά πανέμορφη, έχετε κάποια μυστικά ομορφιάς;

Αγαπώ στη διατροφή μου οτιδήποτε είναι πράσινο, κοιμάμαι  σωστές  ώρες και το πιο βασικό για μένα, ξεκινώ τη μέρα μου πάντα με ένα χαμόγελο που αντικατοπτρίζει την ψυχική αρμονία ,γέννημα της οποίας είναι η ομορφιά και η  ωραία αύρα!

  • Aκολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας  ή αυτοσχεδιάζετε ; πως ντύνεστε στη καθημερινή σας ζωή ;

Ως σχεδιάστρια αυτό που προτείνω και μέσα από  τα ρούχα της συλλογής μας , είναι να φοράμε οτιδήποτε μας κάνει να νιώσουμε όμορφες, να είμαστε άνετες μέσα σε  αυτό και να αναδεικνύει  την προσωπικότητα μας!  Αυτή είναι η φιλοσοφία μου και στη καθημερινότητα μου ενώ φυσικά επιλεγώ και πολλές φορές ρούχα της συλλογής μας στις αποδράσεις μου!

  • Ποια είναι η σχέση σας με τα social media

Έχω πολύ ενεργό ινσταγκραμ, καθώς ασχολούμαι επαγγελματικά ενώ στα υπόλοιπα social media δεν έχω ιδιαίτερη κινητικότητα

  • Έχετε όνειρα που ακόμη δεν έχουν γίνει πραγματικότητα

Στο επαγγελματικό κομμάτι θέλω τα ρούχα της συλλογής μας  να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμβέλεια στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και να κάνω μια όμορφη οικογένεια

  • Πιστεύετε μια γυναίκα  πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί  με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

Θεωρώ όλα χρειάζονται μέτρο και τις σωστές προτεραιότητες στη κατάλληλη ηλικία!

Μια γυναίκα πρέπει να είναι συνειδητοποιημένη στο τι θέλει απ τη ζωή της, αν έχει όνειρο να κανει και μια οικογένεια σίγουρα το βιολογικό κομμάτι τη δεσμεύει μέχρι κάποια ηλικία! Όχι ότι σα μανούλες δε μπορούν οι γυναίκες να ναι επιτυχημένες, απλά πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία! Μη ξεχνάμε άλλωστε… ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ!

  • Πόσο business women πιστεύετε ότι  είναι οι  Ελληνίδες ;

Θεωρώ ότι με τη πάροδο των χρόνων οι Ελληνίδες εξελίσσονται όλο και περισσότερο, βλέπουμε επιτυχημένες γυναίκες  σε όλους τους κλάδους και αυτό με χαροποίει ιδιαίτερα!

  • Ποια είναι τα επόμενα σχεδιά σας ;

Ασχολούμαι πυρετωδώς με τις επόμενες συλλογές των ρούχων μας  αλλά και τη προώθηση τους σε μεγαλύτερη εμβέλεια ενώ σα Μαρία  θέλω και  να κάνω μια όμορφη οικογένεια!

Continue Reading

Lifestyle

Πώς ένα fashion brand μπορεί να αναπτυχθεί αποδοτικότερα ψηφιακά?

Βιώνουμε μια εποχή όπου οι εξελίξεις διαδέχονται η μια την άλλη, σε σημείο, ενδεχομένως,  που δεν προλαβαίνουμε να τις παρακολουθούμε στην ολότητά τους. Η ψηφιοποίηση προϊόντων ή υπηρεσιών, αντίστοιχα, ήρθε για να μείνει. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η μετά covid-19 περίοδος, επέφερε αλλαγές που υπό άλλες συνθήκες θα παρατηρούνταν μετά από 100 χρόνια.

Ο χώρος της μόδας είναι μια από τις ανταγωνιστικές και δυναμικές βιομηχανίες στον κόσμο. Από τις πιο γνωστές μέχρι τις λιγότερο γνωστές και από τις πιο μεγάλες μέχρι τις πιο μικρές εταιρείες ανταγωνίζονται – συναγωνίζονται η μια την άλλη, ακόμα συμπράττουν και μεταξύ τους, προκειμένου να επικρατήσουν και ν’ αποκτήσουν το δικό του χώρο στον κόσμο της μόδας. Βάσει της μεθόδου της τμηματοποίησης, έρευνες έδειξαν ότι οι αγοραστές πλέον γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί και δεν αγοράζουν ένα προϊόν απλά για να το αγοράσουν. Επιθυμούν να προβούν στην αγορά ενός προϊόντος, ανεξαρτήτου κόστους, που έχει να πει ΚΑΤΙ – μια ιστορία, ένα lifestyle, ένα συναίσθημα! Αυτό είναι και το βασικό μυστικό για την διαμόρφωση ενός άρτιου content στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social media, ο συνδυασμός της δημιουργίας του περιεχομένου και η διαμόρφωση ενός έντονα παραστατικού περιεχομένου, μέσω φωτογραφιών, στα social media. Η σχεδιαστική αυτογνωσία είναι το όπλο για το πλέξιμο της παρουσίασης σε μεγαλύτερη εμβέλεια. 

Να ξέρω…

  • Ποιο είναι το brand?
  • Tί το διαφοροποιεί από τον «ανταγωνισμό»?
  • Πού στοχεύω μέσω αυτού? – Ποια είναι η αγορά – στόχος μου?
  • Ποιο θα είναι το ιδανικό story telling που θα προκαλεί ταύτιση με το κοινό και την παράλληλη αποτύπωσή του μέσα από εικόνες
  • Ποιο θα είναι το παραγωγικό υλικό που θα αποτελέσει την προστιθέμενη αξία για το brand μου

Κι αυτό να μπορώ να το αποδώσω πρακτικά και κυρίως ουσιαστικά!

Τί είναι BRAND?

Bold – κάτι τολμηρό 

Rare – κάτι σπάνιο

Amazing – κάτι φανταστικό

Notorious – κάτι με προοπτικές ν’ ακουστεί παγκοσμίως

Dynamic – κάτι δυναμικό

    Είναι η σχέση που χτίζεις με το κοινό σου, γιατί αντηχεί με το όραμα, τις αξίες και την φωνή σου!

Όμως η γέννηση ενός brand προκύπτει από τον ίδιο τον δημιουργό του και από την φιλοσοφία που υιοθετεί προκειμένου να το πραγματοποιήσει, καθώς αυτό και μόνο δημιουργεί εικόνες και οι εικόνες γεννούν σχέδια. Αυτή είναι ταυτόχρονα και μια γνωριμία με το «ψηφιακό» κοινό που επιθυμεί να σας γνωρίσει μέσα από το brand σας. Πώς μπορεί μια τυπική γνωριμία να μετατραπεί, χωρίς ν’ ακυρωθεί ως τέτοια, σε ψηφιακή με παραγωγικό και ανταποδοτικό τρόπο.

Η οικοδόμηση της επωνυμίας σας από το μηδέν δεν είναι εύκολη υπόθεση, για αυτό το branding είναι μια από τις πιο ακριβές επενδύσεις που πραγματοποιούν νέες εταιρείες. Η καθιέρωση επωνυμίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο, είναι πώς η επιχείρησή σας κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται αυτό που έχετε να προσφέρετε. Είναι ο τρόπος που επικοινωνείτε και εμπνέετε. Όπως το έθεσε ο Jeff Bezos, “Η επωνυμία σας είναι ό, τι λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο.”

Χριστίνα Τριποδιανάκη

Instagram Page: @christinatripodianaki \

Digital Marketing Consultant, Βranding Specialist, Speaker

Η Χριστίνα Τριποδιανάκη  μέσω της ατομικής της επιχείρησης www.christinatripodianaki.com, προσφέρει υπηρεσίες digital marketing, branding,  δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, image making, e-consultation & workshops σε άτομα με ή χωρίς εταιρική ταυτότητα, ομάδες, επιχειρήσεις ή οργανισμούς, ώστε να δομούν μια άρτια επιχειρησιακή και ψηφιακή  εικόνα.

Αποφοίτησε από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Κρήτης, διαθέτει master στο Digital Marketing από το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος  και διπλωματικές εξειδικεύσεις στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων, στο Human Resources Development & στο Tourism Management & Marketing από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ωστόσο φροντίζει να εκπαιδεύεται διαρκώς και να βρίσκεται πάντα up-to-date με ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο και στην αγορά ΤΩΡΑ.

Συνεργάζεται με άτομα από όλο τον κόσμο που επιθυμούν να δομήσουν το προφίλ τους από την αρχή, μέσα από σεμινάρια, ομιλίες, και consultation one-to-one ή online.

Continue Reading

Lifestyle

Κλασικό και Ακαταμάχητο Μπλέ

Από την Μαριάννα Τσουλιά

Η Μαριάννα Τσουλιά είναι Σύμβουλος διαχείρισης κρίσεων και διαπιστευμένος Διαμεσολαβητής του Υπουργείου Δικαιοσύνης. Πρώην Διευθυντικό στέλεχος στην Εθνική Τράπεζα, την ICAP και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και senior consultant σε Εταιρείες εντός και εκτός Ελλάδας. Έχει ΜΒΑ και οικονομικές σπουδές αλλά και πτυχίο και άδεια εξασκήσεως Κτηνιάτρου(MDV).Είναι μαμά τριών παιδιών και έχει πέντε εγγόνια!

Ας παίξουμε ντουλάπες.

Η Καραντίνα χρονίζει και μέσα μας  σκεφτόμαστε και αναρωτιόμαστε  για το πότε θα έρθει το τέλος της.

Ο χρόνος πολύς μέσα στο σπίτι.

Μια αγαπημένη μου ασχολία είναι να τακτοποιώ τις ντουλάπες μου. Τα χρόνια συγκέντρωσαν πολλές ενδυματολογικές επιλογές, όλες προσαρμοσμένες στους εκάστοτε ρόλους μου, κατά βάσει τους επαγγελματικούς γιατί αυτό ήταν ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου. Όμως πάντα αγαπούσα και συνεχίζω να αγαπώ το ντύσιμο και την πολυάριθμες συνδυαστικές επιλογές που σου προσφέρουν τα όμορφα και αγαπημένα κομμάτια, που αγοράστηκαν με λαχτάρα και επιθυμία, φορέθηκαν πολύ και συνεχίζουν να μαγεύουν την φαντασία μου. Το όμορφο ντύσιμο είναι πηγή ευχαρίστησης και δεν έχει χρόνο και ηλικία. Είναι  ένδειξη τιμής στο εαυτό μας και τους άλλους.

Ανοίγω τις ντουλάπες μου λοιπόν και σας ξεναγώ στις δικές μου προτάσεις γυναικείας χαράς . Όπως όλες μας συνδυάζω το παλιό με το καινούργιο, το περασμένο με το μοντέρνο και το μεταχειρισμένο με την φρέσκια  δύναμη των αξεσουάρ.

Οι Ρίγες είναι παρούσες πάντοτε σε όλες τις κολεξιόν….

Οι επιλογές είναι πολυάριθμες , ξεκινάμε και πειραματιζόμαστε.

Ρίγα άσπρη-μπλε για όλες τις ηλικίες και όλες τις περιστάσεις.

Εάν θέλεις δοκίμασε το με κάτι μονόχρωμο στην ίδια απόχρωση του μπλε και δώσε μια πινελιά με ενα κολιέ…

Για ένα πιο εντυπωσιακό λουκ συνδύασε ρίγα με ρίγα.

Μάρτης:  Ο μήνας του κλασικού και ακαταμάχητου μπλε!

Continue Reading

Trending