Connect with us

Μόδα

Καινοτομία στην Οικολογική Μόδα: Υψηλή Ραπτική από Ανακυκλώσιμα υλικά!

Μπορεί ένα Fashion Show να είναι ταυτόχρονα εντυπωσιακό, σύγχρονο, υψηλής αισθητικής αλλά…και οικολογικό;

Οι σπουδάστριες της ΑthensFashionClub που συμμετείχαν στο project απέδειξαν ότι  ‘σκουπίδια και ρετάλια’ μπορούν να υπηρετήσουν την μόδα Υψηλής Ραπτικής!

Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub βραβευμένη για την καινοτομία της στην χρήση πρωτοποριακών υλικών υποστήριξε την εκδήλωση, την οποία διοργάνωσε το ΙΕΚ ΑΛΦΑ Θεσσαλονίκης με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος, αναλαμβάνοντας  τον σχεδιασμό Οικολογικών ενδυμάτων και την πραγματοποίηση του Εco Fashion Show με εστιασμό στην Βιωσιμότητα της Μόδας, την Κυκλική Οικονομία και το Δίκαιο Εμπόριο. 

Ήταν ένα Eco Fashion Show, ανατρεπτικό από κάθε πλευρά, με την χρήση μη συμβατικών υλικών και design που θύμιζε Μιλάνο και Παρίσι.

Τα ρετάλια από δαντέλες έγιναν tunic υψηλής ραπτικής, τα υλικά συσκευασίας έγιναν νυφικά και οι σακκούλες σκουπιδιών συνδυασμένα με δίχτυα ψαράδων παρουσιάστηκαν ως βραδυνά για red carpet που μόνο η Lady Gaga θα μπορούσε να υποστηρίξει! Ομως το Eco Fashion Show δεν σταμάτησε εδώ, είχε και άλλα να μας δείξει…

Οι εφημερίδες και οι σελίδες των περιοδικών μόδας υφάνθηκαν και έγιναν πρωτοποριακά γιλέκα, τσάντες και φορέματα, οι γραβάτες έγιναν avant garde top,  ενώ εντυπωσίασαν τα ρούχα από γάλα, κάνναβη, bamboo και τα mix & match πολύχρωμα σακάκια.

Οι ιδιοκτήτες των δύο εκπαιδευτικών οργανισμών, ο κος Ξυνής από το ΙΕΚ ΑΛΦΑ και η κα Βυτινίδου Μαρία από την Σχολή Μόδας AthensFashionClub, ήταν παρόντες για να θαυμάσουν το έργο όλων των σπουδαστών από τα τμήματα Σχεδιαστών Μόδας, Hair Styling και Μake up Artist.

H κα Βυτινίδου Μαρία, σχεδιάστρια και leader στο project σχεδιασμού των ενδυμάτων αναφέρει χαρακτηριστικά:

‘Το Eco Fashion Show ξεκίνησε ως μία προσπάθεια περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τη διατήρηση και ενίσχυση του περιβάλλοντος.

Υπάρχει μεγάλη εμπειρία στην σχολή μας στο αντικείμενο του σχεδιασμού Sustainable Fashion καθώς ο Διευθυντής της Σχολής μας, ο κος Δημητρακόπουλος Ευάγγελος – Κλωστοϋφαντουργός Μηχανικός, έχει καθιερώσει ως βασικό πυλώνα εκπαίδευσης σε όλα τα προγράμματα σπουδών την Βιωσιμότητα στη Μόδα. Στο πλαίσιο εκπαίδευσης ‘Νεοφυής Επιχειρηματικότητα στη Μόδα και Αειφόρος Ανάπτυξη’ εκπαιδεύονται όλοι οι Σχεδιαστές μας να δημιουργούν συλλογές εμπορικές και σύμφωνες με τα διεθνή trends. Επιπλέον ο ίδιος είναι σχεδιαστής του δικού του brand με το label ΜadFlax Sustainable Apparel, στο οποίο κατασκευάζει ξύλινες τσάντες και ενδύματα από οικολογικά υλικά.

Από την άλλη, οι σπουδαστές μας συμμετείχαν φέτος σε δύο ακόμα projects από τα οποία απεκόμισαν πολύ σημαντική εμπειρία στον σχεδιασμό και την κατασκευή οικολογικής μόδας. Συμμετείχαν με παρουσίαση οικολογικής μόδας στο Αthens Science Festival και στην 25η AXDW με την κατασκευή όλων των sustainable accessories της επίδειξης της αποφοίτου μας Αντωνίας Δημοπούλου, η οποία κέρδισε το πρώτο βραβείο, αυτό της καλύτερης σχεδιάστριας Best Designer Award.

Οι ονομαζόμενες  σπουδάστριές ‘Τhe Eccentrics’ που αποτελούνται από τις Τίνα Κοζακίδη, Χρύσα Γιαννακουλοπούλου, Αντιγόνη Βολιτάκη, Ευδοκία Δαμουλιάνου, Κωνσταντίνα Μπένου, είναι άξιες συγχαρητηρίων για την πετυχημένη προσπάθεια που έχουν καταβάλει σε όλα τα projects της σχολής μας και ως μέντοράς τους τις καθοδηγώ να δημιουργήσουν για το Startup τους προδιαγραφές για επιτυχία στο εξωτερικό.’

Μία από τις ‘εκκεντρικές’ σχεδιάστριες, η Τίνα Μπένου, αποκαλύπτει την εμπειρία της …

‘ Το να είμαι μέλος των ‘The Eccentrics’  σημαίνει πάθος για μόδα, όρεξη, δημιουργία, πρωτοτυπία, ομαδικότητα και αστείρευτη χαρά. Απολαμβάνω κάθε στιγμή μαζί τους και γι’ αυτό δε θα μπορούσα να λείψω από αυτό το Eco event με θέμα ‘Η βιώσιμη μόδα στο επίκεντρο’. Είναι το 4ο μεγάλο event της Σχολής μας αυτό το έτος, στο οποίο συμμετέχουμε και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία! 

Μέσα σε ένα πολυάσχολο μήνα καταφέραμε να δημιουργήσουμε ρούχα οικολογικά, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικά υλικά, στοχεύοντας να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό για τα καταστροφικά αποτελέσματα του fast fashion ανά τον κόσμο.
Είμαστε τόσο ενθουσιασμένες που αποφασίσαμε, πριν ολοκληρώσουμε τις σπουδές μας, να παρουσιάσουμε τον Νοέμβριο 2019, στην επόμενη Εβδομάδα Μόδας AXDW, μία συλλογή Sustainable & High Fashion ταυτόχρονα με πολλά στοιχεία handcraft.’

Η Κωνσταντίνα Κοζακίδη, μία ακόμα ‘εκκεντρική’, μιλά για τον στόχο τους στο εξωτερικό…

‘ Οι ‘The Εccentrics’  είναι μία ομάδα που ξεπήδησε μέσα από το Αthensfashionclub και έφτασε στη Θεσσαλονίκη για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, με σκοπό να δείξει στο κοινό ότι μπορεί να έχει την κομψότητα και την άνεση που ζητάει από τα ρούχα, χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά και προάγοντας την οικολογική συνείδηση.

Είμαι πολύ ικανοποιημένη που η δουλειά και η ομαδικότητα μας δέχτηκε συγχαρητήρια και το κοινό όραμα των ‘Τhe Eccentrics’ είχε απήχηση.

Οφείλω όμως να ευχαριστήσω την Σχολή μας που μας δίνει το έναυσμα  να κυνηγάμε νέα projects και στόχους, έτσι ώστε να αναβαθμίζουμε συνεχώς τις τεχνικές μας δεξιότητες  αλλά και την επιχειρηματικότητά μας.

Το επόμενό μας project είναι τον Οκτώβριο 2019 στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας στην διεθνή έκθεση Modtissimo μία Conscious Fashion Collection από ανακυκλώσιμα  υλικά.’

Το επόμενο Eco Fashion Show της Σχολής AthensFashionClub και τις ‘Τhe Eccentrics’ θα τους συναντήσουμε πάλι μαζί στην 26η  AXDW Εβδομάδα Μόδας. 

Μέχρι τότε ντυθείτε εντυπωσιακά, αλλά και οικολογικά!

Πηγή

Μόδα

Κινηματογραφική Μόδα

Audrey Hepburn: Το κορίτσι με τα 1000 πρόσωπα παραμένει ακόμη κομψή και διαχρονική έμπνευση

Το little black dress, τα μαργαριτάρια, τα υπερμεγέθη γυαλιά ηλίου και η μακριά τσιγαροθήκη της Audrey Hepburn έχουν γράψει την δική τους ιστορία.

Το Breakfast at Tiffany’s – η ταινία που βασίζεται στη νουβέλα του Truman Capote του 1958 – έχει γίνει πιο διάσημη για την οπτική της, τα σημαίνοντα της κομψής και μοντέρνας θηλυκότητας της Νέας Υόρκης, παρά για την πραγματική της ιστορία ή τους χαρακτήρες της.

Μια αμερικανική ρομαντική κωμωδία με πρωταγωνίστρια τη Βρετανίδα ηθοποιό Audrey Hepburn, μια εκκεντρική κοπέλα στη Νέα Υόρκη της εποχής του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου που έχει δημόσιες σχέσεις με διάσημους ανθρώπους, δημιουργεί προβλήματα, ραγίζει καρδιές, ενώ παράλληλα αρχίζει να ερωτεύεται έναν συγγραφέα με ανήσυχο πνεύμα. Η ταινία Truman Capote του 1958, ήταν υποψήφια για πέντε Όσκαρ και κέρδισε δύο, ενώ με τη μουσική, συμπεριλαμβανομένου του υπέροχου “Moon River”, ήταν υποψήφια για έξη Βραβεία και κέρδισε πέντε Γκράμι.

Η ταινία έμεινε στην ιστορία όχι τόσο για την ιδιαίτερη πλοκή ή τους χαρακτήρες της ταινίας, αλλά για την προβολή του fashion icon της μοναδικής κομψότητας, ρομαντικής και παράλληλα μοντέρνας θηλυκότητας της δεκαετίας του 60 στη Νέα Υόρκη. Το θρυλικό «little black dress» σχεδιάστηκε για την ιδιαίτερη και ξεχωριστή προσωπικότητά της Audrey από τον κορυφαίο Γάλλο Hubert de GivenchyH Audrey χαρακτήρισε τον Givenchy ως τον «καλύτερο της φίλο», ενώ ο ίδιος την αποκαλούσε «αδελφή» του. Το υπέροχο μαύρο φόρεμα αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά ενδύματα του εικοστού αιώνα, ενώ στην ταινία η Audrey το συνδυάζει με ένα ασορτί ζευγάρι γάντια μέχρι τον αγκώνα και ένα μαργαριταρένιο κολιέ που κατασκευάστηκε από το Γάλλο κοσμηματοπώλη Roger Scemama στενό συνεργάτη του Givenchy. Μεγάλα σκούρα γυαλιά ηλίου ολοκλήρωναν το σύνολο. Η εμφάνιση της τότε αποθεώθηκε ως «μοναδικά θηλυκή» και «παριζιάνικη», ενώ η φήμη που απέκτησε το μικρό μαύρο φόρεμα ήταν τόσο μεγάλη που ακόμη και σήμερα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της γυναικείας γκαρνταρόμπας.

Η λάμψη της προσωπικότητας της Hepburn είναι στενά συνδεδεμένη με την ιστορία της μόδας. Τα ρούχα της στην οθόνη αλλά και εκτός θεωρούνται τα πιο διαχρονικά στην ιστορία του 20ου αιώνα. Σκηνές από το Breakfast at Tiffany’s έχουν κοσμήσει χιλιάδες τοίχους δωματίων νεαρών κοριτσιών, ενώ πολλά ρούχα από τις ταινίες της, όπως το μαύρο «polo neck» σήμερα γνωστό ως ζιβάγκο στο Funny Face (1957), θεωρούνται πλέον ο ορισμός του iconic.

Στην ταινία Roman Holiday (1953) η ηθοποιός πρωταγωνιστεί δίπλα στον Gregory Peck και υποδύεται μία πριγκίπισσα που εγκαταλείπει τα καθήκοντα της για να ζήσει υπέροχες στιγμές στη Ρώμη. Η απαράμιλλη κομψότητα της Audrey με μπλούζα και φούστα καμπάνα σφιγμένη ψηλά στη μέση, δημιούργησε μια υπέροχη θηλυκή σιλουέτα που κυριολεκτικά σκλάβωνε την οθόνη.

Παρόλο που Audrey αγαπούσε τις τιάρες συχνά εμφανίζεται με στέκες με φιόγκους, αλλά και απλές λευκές κορδέλες.

Λάτρευε τα μαντήλια τόσο στην οθόνη όσο και στη ζωή για λαμπερές εμφανίσεις. Σε πολλές σκηνές των Funny Face, Breakfast at Tiffany’s και Charade (1963) τα μεταξωτά της μαντήλια συνδυασμένα με δερμάτινα γάντια και γυαλιά ηλίου αναμφισβήτητα κάνουν θραύση!

Μια ακόμη διαχρονική εμφάνιση της Hepburn είναι τα παντελόνια στυλ gingham σε μονόχρωμες μπλε και ροζ αποχρώσεις συνδυασμένα με απλά φλατ παπούτσια. Με αυτήν την εμφάνιση προτιμούσε να φωτογραφίζεται με σκύλους και άλλα ζωάκια όπως το αγαπημένο της ελάφι Pippin.

Αγαπημένα της παπούτσια οι μπαλαρίνες και αναμενόμενο λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αγάπη της για το χορό και το όνειρο της να γίνει χορεύτρια μπαλέτου.

Στη γαλλική ταινία Two for the Road (1967) πρόσφερε φανταστικές ενδυματολογικές στιγμές. Εδώ η Hepburn ντύνεται με αγαπημένους σχεδιαστές όπως Paco Rabanne και Mary Quant, σε μοναδικές casual εμφανίσεις με κόκκινο τοπ, τζιν και αθλητικά παπούτσια.

Αν και η Hepburn λάτρευε τις ελκυστικές εμφανίσεις με εφαρμοστές μπλούζες που συχνά έδενε στη μέση, παράλληλα λάνσαρε και τα φαρδιά λευκά ανδρικά πουκάμισα.

Η εμφάνιση της Hepburn στα Βραβεία Όσκαρ το 1954, όπου κέρδισε την Α’ Γυναικεία Ερμηνεία, με το λευκό δαντελένιο φόρεμά Givenchy και το παιχνιδιάρικο κοντό της κούρεμα σηματοδότησε τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί για τις επόμενες δεκαετίες.

Η Hepburn παντρεύτηκε το 1954 τον πρώτο της σύζυγο Mel Ferrer με σατέν νυφικό και ψηλό λαιμό, φουσκωτά μανίκια και γάντια μέχρι τον αγκώνα.

Ακολούθησε ο δεύτερος γάμος της το 1969 με τον Ιταλό ψυχίατρο Andrea Dotti όπου φορούσε ροζ μίνι φόρεμα με ψηλό λαιμό, ασορτί μαντίλα και μανίκια με τελείωμα σαν λουλούδια.

Στα τελευταία της χρόνια, η Χέπμπορν εμφανίζεται με παντελόνια σε απλή γραμμή, πουκάμισα και απλά πουλόβερ. Μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας της ταινίας Always το 1989, η Hepburn διοχέτευσε όλη την ενέργειά της ως πρέσβειρα της UNICEF για τα παιδιά που υπέφεραν από ασθένειες και πείνα συγκεντρώνοντας σημαντικά χρηματικά ποσά για την οργάνωση μέχρι το θάνατό της το 1993.

Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος

Instagram: Siachou Christiana

Facebook:  Christiana Siachou

Πηγή: https://www.likewoman.gr/

Continue Reading

Μόδα

Ηθική και Μόδα: Η Μόδα Μπορεί να Συμβάλει στη Φτώχεια;

Η μόδα μπορεί να συμβάλει στη φτώχεια, αλλά είναι επίσης μια ισχυρή δύναμη που μπορεί να βοηθήσει τον κόσμο να βγει από τη φτώχεια.

Είναι γνωστό ότι οι πολυεθνικές εταιρείες ρούχων συχνά εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους για να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους. Πρόσφατο άρθρο από το International Law and Policy Brief αποκαλύπτει ότι από περίπου 75 εκατομμύρια εργαζόμενους σε πολυεθνικές παγκοσμίως, λιγότερο από το 2% κερδίζουν ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης σε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.

Πολλές χώρες που υποφέρουν από φτώχεια βασίζονται στην παραγωγή μόδας για να διατηρήσουν την οικονομία τους. Η μόδα συχνά ενοχοποιείται ως μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες που συμβάλει στη φτώχεια, όμως τα τελευταία χρόνια έχουν οργανωθεί σημαντικά κινήματα και πρωτοβουλίες που στηρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλά και το περιβάλλον μέσα από την μόδα. Τα “ethical fashion brands” στοχεύουν να ενδυναμώσουν τους εργαζόμενους, δίνοντας έμφαση στις γυναίκες και δίνοντας τους την ευκαιρία για πιο δίκαιους μισθούς. Πολλοί καταναλωτές υποστηρίζουν αυτές τις επωνυμίες στηρίζοντας παράλληλα την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και την βιώσιμη ανάπτυξη στον πλανήτη για ένα καλύτερο μέλλον.

Οι παρακάτω μάρκες παράγουν προϊόντα που βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους ανάπτυξης και εξέλιξης σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Η SOKO είναι μια πιστοποιημένη επωνυμία κοσμημάτων που απασχολεί γυναίκες που παράγουν υπέροχες συλλογές για καταναλωτές με συνείδηση. Η εταιρεία έχει στόχο τη μείωση της φτώχειας και της ανισότητας ενώ μέσω μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας συνδέει και προωθεί τα κοσμήματα που κατασκευάζονται από ανεξάρτητες τεχνίτριες. Η πλατφόρμα SOKO τους επιτρέπει να λαμβάνουν παραγγελίες και να πληρώνονται για τα χειροποίητα προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά. Στατιστικά, εργάζονται λιγότερο και κερδίζουν πέντε φορές περισσότερα από εκείνους που απασχολούνται σε μία αντίστοιχη εταιρεία.

Η Nudie Jeans είναι μια σουηδική μάρκα τζιν που ιδρύθηκε το 2001 και παράγει τζιν από 100% οργανικό βαμβάκι. Η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην περιβαλλοντική και κοινωνική βιώσιμη ανάπτυξη μέσω των δωρεάν υπηρεσιών της, της μεταπώλησης μεταχειρισμένων τζιν παντελονιών έχοντας ελάχιστα έξοδα. Από το 2016 ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων έχει καταφέρει να εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης, ενώ από το 2019 συμπεριλαμβάνονται και οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στα κλωστήρια, σε μονάδες πλεξίματος και μεταποίησης ρούχων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός συστήματος δίκαιης κατανομής πόρων σε όλη την παραγωγική αλυσίδα της εταιρείας.

Η Akola είναι μια επωνυμία κοσμημάτων που στηρίζει τις γυναίκες της Ουγκάντα. Η εταιρεία απασχολεί ένα μεγάλο αριθμό γυναικών που κατασκευάζουν χειροποίητα το κάθε κομμάτι, ενώ οι εργάτριες μέσω των θέσεων εργασίας και έχοντας δίκαιες αμοιβές απελευθερώνονται από τη φτώχεια και οδηγούνται σε οικονομική ανεξαρτησία. Το brand μέσω πολλών προγραμμάτων κατάρτισης εκπαιδεύει τις γυναίκες σε διάφορες δεξιότητες για να είναι αυτόνομες. Ο αντίκτυπος της Akola φαίνεται από το γεγονός ότι ένα ποσοστό των γυναικών που εργάζονται στην εταιρεία έχουν σπίτι, τα παιδιά τους πηγαίνουν σχολείο ενώ και ένα μικρό ποσοστό των γυναικών έχει ήδη κατακτήσει ηγετικές θέσεις στην κοινότητα.

Mayamiko, Μαλάουι. Η μάρκα ξεκίνησε στο Μαλάουι της Αφρικής, όπου οι τεχνίτες εμπνέονται από την παραδοσιακή αφρικανική τέχνη. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν ακόμη και υφάσματα τοπικής προέλευσης και παρέχουν στον κόσμο όμορφα ρούχα που αποδεικνύουν ότι η βιώσιμη μόδα αυξάνει την ποιότητα, το σχεδιασμό αλλά και τη αξία τέτοιων κομματιών. Μερικές από τις ηθικές υποσχέσεις της Mayamiko απαγορεύουν τη χρήση καταναγκαστικής ή παιδικής εργασίας και διασφαλίζουν ασφαλείς συνθήκες, μισθούς διαβίωσης, λογικές ωράριο εργασίας και γεύματα για τους εργαζόμενους. Η Mayamiko είναι μια μάρκα vegan και είναι αφοσιωμένη στην υπεράσπιση των καλύτερων εργασιακών δικαιωμάτων. Η δημιουργία του Mayamiko Trust εργάζεται για την «προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισότητας για τις γυναίκες στη Νότια Αφρική».

Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος

Instagram: Siachou Christiana

Facebook:  Christiana Siachou

Πηγή: https://www.likewoman.gr/

Continue Reading

Μόδα

THE BRITELINE® Yachting Line 

Στα πλαίσια της 36ης Eβδομάδας Mόδας της Αθήνας, παρουσιάστηκε η συλλογή Yachting του brand THE BRITELINE® που είναι αφιερωμένο από την αρχή της δημιουργίας του στην ενδυνάμωση των γυναικών, εστιάζοντας στην εσωτερική ομορφιά και δύναμη της γυναίκας. Μαζί με τις επαγγελματίες μοντέλα στην πασαρέλλα περπάτησαν γνωστές influencers και γυναίκες που έχουν διακριθεί στο χώρο της μόδας, των επιχειρήσεων και της δημοσιογραφίας.

Η συλλογή είναι εμπνευσμένη από την Ομορφιά, τα Χρώματα και το Φως της Αθηναικής Ριβιέρας και σχεδιασμένη από το συνδυασμό των concepts του brand “Rays & Waves” και “Let The Star Guide you”,που συμβολίζουν το προσωπικό ταξίδι ζωής κάθε γυναίκας που φωτίζεται από ακτίνες κατά καιρούς περισσότερο ή λιγότερο φωτεινές και περνά κύματα άλλοτε μικρά και άλλοτε μεγάλα, φτάνοντας στον προορισμό του μέσα από μια εσωτερική πυξίδα που του δείχνει τη σωστή διαδρομή.       

                                                                                            

Η δημοσιογράφος Ελευθερία Νταβατζή και η fashion influencer Αλίκη Μαρινάκη & Η δημοσιογράφος και blogger Lia Igamberdiyeva – Lia Igam

H δημιουργός και καλλιτεχνική διευθύντρια Χριστίνα Χαροκόπου σχεδίασε τη συλλογή μετατρέποντας την “λαμπερή” γραμμή από το λογότυπο του brand σε “ακτίνες” και “κύματα”, Brite Rays & Brite Waves, δημιουργώντας τα μοτίβα “Plaid Reinvented”  & “Nautical Lines Reinvented”, τα οποία, σε συνδιασμό με το “Compass Star”δανεισμένο από το Concept “Aphrodite Reinvented”, δημιούργησαν μια ανάλαφρη, πολύχρωμη, θηλυκή και διαχρονική συλλογή από φούστες, πουκάμισα, φορέματα, μαντήλια, εσάρπες, τσάντες και κοσμήματα για όλες τις ώρες. 

Η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της AFW Μαρία Κάλλια άνοιξε την πασαρέλα & H επιχειρηματίας και  fashion influencer Στέλλα Μουγκαλιάν – Style Melligan. 

Η συλλογή είναι διαθέσιμη στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.thebriteline.com

Continue Reading

Trending