Connect with us

Μόδα

Καινοτομία στην Οικολογική Μόδα: Υψηλή Ραπτική από Ανακυκλώσιμα υλικά!

Μπορεί ένα Fashion Show να είναι ταυτόχρονα εντυπωσιακό, σύγχρονο, υψηλής αισθητικής αλλά…και οικολογικό;

Οι σπουδάστριες της ΑthensFashionClub που συμμετείχαν στο project απέδειξαν ότι  ‘σκουπίδια και ρετάλια’ μπορούν να υπηρετήσουν την μόδα Υψηλής Ραπτικής!

Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub βραβευμένη για την καινοτομία της στην χρήση πρωτοποριακών υλικών υποστήριξε την εκδήλωση, την οποία διοργάνωσε το ΙΕΚ ΑΛΦΑ Θεσσαλονίκης με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος, αναλαμβάνοντας  τον σχεδιασμό Οικολογικών ενδυμάτων και την πραγματοποίηση του Εco Fashion Show με εστιασμό στην Βιωσιμότητα της Μόδας, την Κυκλική Οικονομία και το Δίκαιο Εμπόριο. 

Ήταν ένα Eco Fashion Show, ανατρεπτικό από κάθε πλευρά, με την χρήση μη συμβατικών υλικών και design που θύμιζε Μιλάνο και Παρίσι.

Τα ρετάλια από δαντέλες έγιναν tunic υψηλής ραπτικής, τα υλικά συσκευασίας έγιναν νυφικά και οι σακκούλες σκουπιδιών συνδυασμένα με δίχτυα ψαράδων παρουσιάστηκαν ως βραδυνά για red carpet που μόνο η Lady Gaga θα μπορούσε να υποστηρίξει! Ομως το Eco Fashion Show δεν σταμάτησε εδώ, είχε και άλλα να μας δείξει…

Οι εφημερίδες και οι σελίδες των περιοδικών μόδας υφάνθηκαν και έγιναν πρωτοποριακά γιλέκα, τσάντες και φορέματα, οι γραβάτες έγιναν avant garde top,  ενώ εντυπωσίασαν τα ρούχα από γάλα, κάνναβη, bamboo και τα mix & match πολύχρωμα σακάκια.

Οι ιδιοκτήτες των δύο εκπαιδευτικών οργανισμών, ο κος Ξυνής από το ΙΕΚ ΑΛΦΑ και η κα Βυτινίδου Μαρία από την Σχολή Μόδας AthensFashionClub, ήταν παρόντες για να θαυμάσουν το έργο όλων των σπουδαστών από τα τμήματα Σχεδιαστών Μόδας, Hair Styling και Μake up Artist.

H κα Βυτινίδου Μαρία, σχεδιάστρια και leader στο project σχεδιασμού των ενδυμάτων αναφέρει χαρακτηριστικά:

‘Το Eco Fashion Show ξεκίνησε ως μία προσπάθεια περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τη διατήρηση και ενίσχυση του περιβάλλοντος.

Υπάρχει μεγάλη εμπειρία στην σχολή μας στο αντικείμενο του σχεδιασμού Sustainable Fashion καθώς ο Διευθυντής της Σχολής μας, ο κος Δημητρακόπουλος Ευάγγελος – Κλωστοϋφαντουργός Μηχανικός, έχει καθιερώσει ως βασικό πυλώνα εκπαίδευσης σε όλα τα προγράμματα σπουδών την Βιωσιμότητα στη Μόδα. Στο πλαίσιο εκπαίδευσης ‘Νεοφυής Επιχειρηματικότητα στη Μόδα και Αειφόρος Ανάπτυξη’ εκπαιδεύονται όλοι οι Σχεδιαστές μας να δημιουργούν συλλογές εμπορικές και σύμφωνες με τα διεθνή trends. Επιπλέον ο ίδιος είναι σχεδιαστής του δικού του brand με το label ΜadFlax Sustainable Apparel, στο οποίο κατασκευάζει ξύλινες τσάντες και ενδύματα από οικολογικά υλικά.

Από την άλλη, οι σπουδαστές μας συμμετείχαν φέτος σε δύο ακόμα projects από τα οποία απεκόμισαν πολύ σημαντική εμπειρία στον σχεδιασμό και την κατασκευή οικολογικής μόδας. Συμμετείχαν με παρουσίαση οικολογικής μόδας στο Αthens Science Festival και στην 25η AXDW με την κατασκευή όλων των sustainable accessories της επίδειξης της αποφοίτου μας Αντωνίας Δημοπούλου, η οποία κέρδισε το πρώτο βραβείο, αυτό της καλύτερης σχεδιάστριας Best Designer Award.

Οι ονομαζόμενες  σπουδάστριές ‘Τhe Eccentrics’ που αποτελούνται από τις Τίνα Κοζακίδη, Χρύσα Γιαννακουλοπούλου, Αντιγόνη Βολιτάκη, Ευδοκία Δαμουλιάνου, Κωνσταντίνα Μπένου, είναι άξιες συγχαρητηρίων για την πετυχημένη προσπάθεια που έχουν καταβάλει σε όλα τα projects της σχολής μας και ως μέντοράς τους τις καθοδηγώ να δημιουργήσουν για το Startup τους προδιαγραφές για επιτυχία στο εξωτερικό.’

Μία από τις ‘εκκεντρικές’ σχεδιάστριες, η Τίνα Μπένου, αποκαλύπτει την εμπειρία της …

‘ Το να είμαι μέλος των ‘The Eccentrics’  σημαίνει πάθος για μόδα, όρεξη, δημιουργία, πρωτοτυπία, ομαδικότητα και αστείρευτη χαρά. Απολαμβάνω κάθε στιγμή μαζί τους και γι’ αυτό δε θα μπορούσα να λείψω από αυτό το Eco event με θέμα ‘Η βιώσιμη μόδα στο επίκεντρο’. Είναι το 4ο μεγάλο event της Σχολής μας αυτό το έτος, στο οποίο συμμετέχουμε και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία! 

Μέσα σε ένα πολυάσχολο μήνα καταφέραμε να δημιουργήσουμε ρούχα οικολογικά, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικά υλικά, στοχεύοντας να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό για τα καταστροφικά αποτελέσματα του fast fashion ανά τον κόσμο.
Είμαστε τόσο ενθουσιασμένες που αποφασίσαμε, πριν ολοκληρώσουμε τις σπουδές μας, να παρουσιάσουμε τον Νοέμβριο 2019, στην επόμενη Εβδομάδα Μόδας AXDW, μία συλλογή Sustainable & High Fashion ταυτόχρονα με πολλά στοιχεία handcraft.’

Η Κωνσταντίνα Κοζακίδη, μία ακόμα ‘εκκεντρική’, μιλά για τον στόχο τους στο εξωτερικό…

‘ Οι ‘The Εccentrics’  είναι μία ομάδα που ξεπήδησε μέσα από το Αthensfashionclub και έφτασε στη Θεσσαλονίκη για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, με σκοπό να δείξει στο κοινό ότι μπορεί να έχει την κομψότητα και την άνεση που ζητάει από τα ρούχα, χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά και προάγοντας την οικολογική συνείδηση.

Είμαι πολύ ικανοποιημένη που η δουλειά και η ομαδικότητα μας δέχτηκε συγχαρητήρια και το κοινό όραμα των ‘Τhe Eccentrics’ είχε απήχηση.

Οφείλω όμως να ευχαριστήσω την Σχολή μας που μας δίνει το έναυσμα  να κυνηγάμε νέα projects και στόχους, έτσι ώστε να αναβαθμίζουμε συνεχώς τις τεχνικές μας δεξιότητες  αλλά και την επιχειρηματικότητά μας.

Το επόμενό μας project είναι τον Οκτώβριο 2019 στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας στην διεθνή έκθεση Modtissimo μία Conscious Fashion Collection από ανακυκλώσιμα  υλικά.’

Το επόμενο Eco Fashion Show της Σχολής AthensFashionClub και τις ‘Τhe Eccentrics’ θα τους συναντήσουμε πάλι μαζί στην 26η  AXDW Εβδομάδα Μόδας. 

Μέχρι τότε ντυθείτε εντυπωσιακά, αλλά και οικολογικά!

Πηγή

Μόδα

Δυναμική παρουσία της Ελλάδος στις εκθέσεις
HOMI FASHION & JEWELS και MICAM MILANO

Δυναμική ήταν η παρουσία της Ελλάδος στις διεθνείς
εκθέσεις κοσμήματος, αξεσουάρ και υποδήματος HOMI FASHION & JEWELS και MICAM
Milano, οι οποίες διεξήχθησαν από 16 έως 20 Σεπτεμβρίου, στο Μιλάνο της Ιταλίας.
Η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου- Enterprise Greece οργάνωσε
την εθνική αντιπροσωπεία και στήριξε τις ελληνικές εταιρείες, οι οποίες συμμετείχαν στις
δύο εκθέσεις, ενώ ήταν διάχυτη η αισιοδοξία για το μέλλον του κλάδου, όπως φάνηκε και
από τη μεγάλη επισκεψιμότητα στα ελληνικά περίπτερα.
Στη φετινή διοργάνωση ΗOMI FASHION & JEWELS έλαβαν μέρος 17 ελληνικές επιχειρήσεις,
σε συνολικά 228 τετραγωνικά μέτρα εκθεσιακής επιφάνειας, ενώ στη MICAM Milano, υπό
την ομπρέλα της Enterprise Greece, βρέθηκαν 11 ελληνικές εταιρείες υποδημάτων.
Την Enterprise Greece εκπροσώπησε η Εντεταλμένη Σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ., κα
Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, η οποία ξεναγήθηκε στα ελληνικά περίπτερα και είχε την
ευκαιρία να συνομιλήσει με τους εκπροσώπους των εταιρειών. Παράλληλα είχε συνάντηση
με τη Γενική Σύμβουλο ΟΕΥ Β’ Μιλάνου, κα Παρασκευή Καμπούρογλου, η οποία
επισκέφθηκε τη διεθνή έκθεση HOMI FASHION & JEWELS.
Σε δηλώσεις της η κα. Αλεξανδροπούλου τόνισε ότι: «Η Enterprise Greece επιδιώκει μια
πολυδιάστατη ανάπτυξη της εξαγωγικής προσπάθειας της χώρας, στηρίζοντας κλάδους
όπως είναι αυτός της Μόδας (Ένδυση-Υπόδηση-Κόσμημα). Η εθνική συμμετοχή στις διεθνείς
εκθέσεις HOMI Fashion & Jewels 2022 και MICAM 2022 που έγιναν στο Μιλάνο, με τη
συμμετοχή 28 ελληνικών εταιρειών, ανέδειξε τη δυναμική που εμφανίζει ο κλάδος,
δημιουργώντας εξαιρετικά ευοίωνες προοπτικές. To ελληνικό σχέδιο κερδίζει ολοένα και
μεγαλύτερο μερίδιο στις παγκόσμιες αγορές με την υποστήριξη της Enterprise Greece, που
ταυτόχρονα συνδράμει με ενισχυμένο και καινοτόμο πρόγραμμα δράσεων προβολής,
δικτύωσης και ενδυνάμωσης των εξαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου».
Από την πλευρά της η Γενική Σύμβουλος ΟΕΥ Β’ Μιλάνου, κα Καμπούρογλου, ανέφερε ότι:
«Ο τομέας της μόδας, και ειδικότερα οι κλάδοι των αξεσουάρ μόδας, των κοσμημάτων και
των υποδημάτων, συνεχίζουν να αναπτύσσονται παγκοσμίως. Μετά τις επιπτώσεις της
πανδημίας 2020 (-14,8%), ο κλάδος των αξεσουάρ μόδας και των κοσμημάτων, σημείωσε
σημαντική ανάκαμψη της τάξης του +25,3% και ανήλθε στα 44 δις ευρώ. Η συμμετοχή 17
ελλήνων κατασκευαστών μόδας και κοσμημάτων στη διεθνή εμπορική έκθεση HOMI
FASHION & JEWLLERY και 11 κατασκευαστών υποδημάτων στη ΜICAM, χάρη στη
χρηματοδότηση της Enterprise Greece, αποτελεί σημαντικό βήμα εξωστρέφειας για τις
εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας μας. Οι εν λόγω εκθέσεις επιστρέφουν, όσον αφορά στη
συμμετοχή και στην επισκεψιμότητα, στην προ COVID περίοδο, καθώς οι εμπορικοί
επισκέπτες ανήλθαν στις 33.000 και οι συνολικές συμμετοχές στις 425 και 1012 αντίστοιχα».
Λίγα λόγια για τις εκθέσεις

H HOMI FASHION & JEWELS είναι μια σημαντική,
διεθνής, εμπορική έκθεση, η οποία διεξάγεται δύο φορές τον χρόνο, Φεβρουάριο και
Σεπτέμβριο, στον εκθεσιακό χώρο Fiera Milano (Rho), φιλοξενώντας μεγάλη ποικιλία
συλλογών και προτάσεων σε αξεσουάρ μόδας και μοντέρνων κοσμημάτων.
Σε αυτή συμμετέχουν 400 brands, το 34% των οποίων προέρχεται από το εξωτερικό (κυρίως
από την Ευρώπη με επικεφαλής την Ελλάδα, ακολουθούμενη από την Ισπανία και τη
Γαλλία), καθώς και καταξιωμένοι ή ανερχόμενοι σχεδιαστές και καλλιτέχνες.
Καλύπτει τρεις βασικούς τομείς σε Style , Everyday και Gems & Components και τα προϊόντα
προβάλλονται θεματικά:
Style: συγκεντρωμένες συλλογές πλούσιες σε σχεδιασμό και έρευνα, όπου παρουσιάζονται
οι τάσεις.
Everyday: μεγάλη γκάμα προτάσεων και συλλογών που απευθύνονται σε καταστήματα,
πολυκαταστήματα και εξειδικευμένα σημεία πώλησης.
Gems & Components: παραγωγοί ημικατεργασμένων προϊόντων και εξαρτημάτων για
αξεσουάρ μόδας, μπιζού και μοντέρνα κοσμήματα, καθώς και πλούσια ποικιλία από
πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους.
H MICAM Milano είναι μία είναι από τις κορυφαίες διεθνείς, εμπορικές εκθέσεις της
βιομηχανίας υποδημάτων, η οποία διεξάγεται δύο φορές το χρόνο στο Μιλάνο
(Φεβρουάριο τον Σεπτέμβριο) σε έκταση περίπου 60.000 τετραγωνικών μέτρων και
προωθείται από την Assocalzaturifici. Φιλοξενεί πάνω από 1.700 συλλογές υποδημάτων και
1.200 εταιρείες σε κάθε έκδοση, εκ των οποίων περισσότερες από 570 είναι διεθνείς. Μαζί
αντιπροσωπεύουν πάνω από 30 διαφορετικές χώρες. Η MICAM αποτελεί σημείο
συνάντησης για επαγγελματίες της βιομηχανίας υποδημάτων από όλο τον κόσμο. Με
45.000 εμπορικούς επισκέπτες, από περίπου 130 χώρες, η MICAM επιβεβαιώνει το ρόλο της
ως η καλύτερη πλατφόρμα για την προώθηση νέων συλλογών και αποτελεί μια εξαιρετική
ευκαιρία εμπορικής δικτύωσης και δημιουργίας νέων, εμπορικών επαφών.
Enterprise Greece
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.)
είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την
προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να
προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά
εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Continue Reading

Μόδα

Κατερίνα Κοντή: Μέσα από τα μάτια ενός Στυλίστα.

Μόδα, Ομορφιά , Έμπνευση, Δημιουργικότητα ,Στυλ, με λίγα λόγια Στυλίστας.

Πόσα πολλά αλήθεια μπορούν να συνδεθούν σε μια εικόνα, σε ένα όνειρο?

Θέλετε να μάθετε? 

Φανταστείτε ότι βλέπετε ένα όνειρο, ένα περιβάλλον με στάχυα, όχι πολύ χρώμα κι εσείς να κάθεστε κάπου εκεί  αλλά να μην νιώθετε , ιδιαίτερα όμορφα.

Τώρα σκεφτείτε να κάθεστε στο ίδιο μέρος φορώντας όμορφα, ρούχα που σας κολακεύουν, λαμπερά αξεσουάρ ,που πάντα θέλατε αλλά δεν τολμούσατε!

Μα αλήθεια πόσο πολύ σας  ταιριάζουν?Και κάπου εκεί δίπλα σας να κάθετε εκείνη η νεραϊδόύλα!

Ναι , ναι με αυτό το ραβδάκι που σας μεταμορφώνει  τον πιο όμορφο εαυτό σας!

Ε,  αυτή η νεραιδούλα είναι ο Στυλίστας σας. Αυτό ακριβώς κάνει!

Αυτή   είναι η δουλειά ενός Στυλίστα!Να  σας μεταμορφώσει  στην ωραιότερη εκδοχή  του εαυτού σας, να σας κάνει να νιώθετε χαρούμενοι και να ξεχωρίζετε!

Σε συνεργασία πάντα μαζί σας, γιατί σημασία    για εμάς έχετε   εσείς και οι δικές σας ανάγκες.

Ο στυλίστας δεν επιλέγει τυχαία το συγκεκριμένο επάγγελμα!Πρέπει να το αγαπάει, να είναι κομματι του,  να νιώθει πάθος ,  να το νιώθει όνειρό του!Να ενημερώνετε συνέχεια, να διαβάζει, να εξελίσσετε!

Να βρίσκετε πάντα  στην πρώτη γραμμή ,να μαθαίνει συνέχεια, έτσι ώστε να δίνει στους πελάτες του, την  πιο ξεχωριστή ,την πιο στυλάτη και πιο πρωτοποριακή εικόνα τους,!

Αυτό ακριβώς θέλει να δημιουργήσει  ένας στυλίστας, αυτό τον εξιτάρει! Κουραστικό  σας ακούγεται?

Κι όμως  ΄όλο αυτό   που σε κάποιους μπορεί να ακούγεται κουραστικό, για  αυτόν αποτελεί διασκέδαση!

 Μα δεν είναι η μόδα και το στυλ, ένα παρτυ?       

 Μπορεί να φτιάξει μια ιστορία και να το μεταμορφώσει σε εικόνα! Και όχι μόνο! Θα σας δείξει και  θα  οργανώσει  την γκαρνταρόμπα σας , αλλά και θα σας προτείνει αυτά που σας        ταιριάζουν σύμφωνα με τα trends της μόδας ,της εποχής αλλά και το στυλ σας.Θα πάει μαζί σας στα μαγαζιά  η θα πάει εκείνος για εσάς και θα φροντίσει για την νέα, υπέροχη εικόνα σας.

Θα σας μάθει ότι το διαχρονικό   θα πρέπει να μείνει  στην ντουλάπα σας, και ότι η βιώσιμη μόδα,   δεν είναι απλά μόδα, αλλά η ελπίδα για το περιβάλλον και την ζωή μας!.Θα σας μιλήσει και για την ανακύκλωση. 

Και αυτό γιατί η φαντασία θέλει έμπνευση και η έμπνευση καθαρές εικόνες, άρα πάνω από όλα καθαρό περιβαλλον!

Ενας στυλίστας  επίσης  επιμελείται φωτογραφήσεις,  editorial σε περιοδικά, fashion show,  και πολλά αλλά!

Να  θυμάστε ένας Στυλίστας  κάνει  την  ζωή σας ευκολότερη, ομορφότερη αλλά και ευφάνταστη !

Για μένα είναι το μόνο που θέλω να κάνω στην ζωή μου και χαίρομαι που πραγματοποιώ το όνειρο μου! Όσο για εσάς να θυμάστε όπως είπε ο  Yves Saint Laurent . <Η μόδα ξεθωριάζει, το στυλ είναι αιώνιο>!!

Continue Reading

Lifestyle

Γνωρίστε την HUNTER! Το απόλυτο ελληνικό brand.

Δημιουργήθηκε το 1988, από την ανάγκη των εμπνευστών της, για ανάδειξη της γυναικείας φινέτσας και τη θέληση για πρακτικές – πάντα με στυλ- λύσεις στην καθημερινότητα της μέσης Ελληνίδας.

Αναλογιζόμενοι τις ανάγκες, της ολοένα και εξελισσόμενης ελληνικής κοινωνίας, αύξησε την εμβέλεια των ειδών της. Με την πάροδο των ετών πρόσθεσε στα είδη της, είδη ταξιδίου, ομπρέλες, πορτοφόλια και υποδήματα. Στην μεγάλη αυτή πορεία της δε θα μπορούσε να λείπει το ανδρικό στοιχείο στις κολεξιόν της, όπως ανδρικές τσάντες, πορτοφόλια και επαγγελματικά είδη για κάθε στυλ.

Από άκρη σ’ άκρη της Ελλάδας, η HUNTER έχει γίνει πλέον το απαραίτητο brand στα αξεσουάρ που συμπληρώνει το look μίας γυναίκας. Με ποιότητα, φινέτσα, άνεση και μοντέρνα σχέδια , προωθεί τη μόδα, εισάγει το στυλ και επιλέγεται καθημερινά από μεγάλο ποσοστό των γυναικών.

Μέχρι και σήμερα επιμένει ελληνικά, παράγει τα είδη της σχεδόν εξολοκλήρου στην Ελλάδα και προάγει την ελληνική δημιουργικότητα ανά τον κόσμο, καθώς μεγάλο μέρος του αγοραστικού της κοινού βρίσκεται και εκτός των ορίων του Ελλαδικού χώρου, σε Κύπρο, σε Αμερική, σε Αυστραλία και σε πολλές ακόμα χώρες. Αποτελεί must have του τουριστικού αγοραστικού κοινού που επιθυμεί να αγοράσει ελληνικά προϊόντα κατά την επίσκεψή του στη χώρα μας.

Εμπνεόμενη πάντα από τις διεθνείς τάσεις της μόδας, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες που επιτάσσει η ελληνική καθημερινότητα μιας γυναίκας, και εξακολουθώντας να κατέχει υλικά με διεθνή αναγνώριση της πιστοποίησης ISO, προσφέρει μέγιστης ποιότητας προϊόντα.

Continue Reading

Trending