Connect with us

Παρουσίαση

Κινητό τηλέφωνο η e-mail; – and the winner is…

Η Μάχη Της Επικοινωνίας

Κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων έχει αλλάξει ριζικά. Η βασική αιτία αυτής της αλλαγής ακούει στο όνομα “Τεχνολογία”.

Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογικής προόδου στον τομέα των τηλεπικοινωνιών έχει επιφέρει δομικές αλλαγές στους τρόπους επικοινωνίας του απλού καθημερινού ανθρώπου. Στην παραδοσιακή επικοινωνιακή αρένα όπου επικρατούσαν το τηλέφωνο και σε μικρότερο ποσοστό το fax και τα γράμματα μέσω ταχυδρομείου, ήρθαν να προστεθούν καινούργια μέσα όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (γνωστό και ως e-mail), τα κινητά τηλέφωνα και η τηλεδιάσκεψη. Το γεγονός αυτό, είχε ως αναπόφευκτο αποτέλεσμα την αντικατάσταση της μάχης των δύο παλιών αντιπάλων, “τηλέφωνο vs. παραδοσιακό ταχυδρομείο”, από τη μάχη μεταξύ των δύο σύγχρονων μορφών τους, “κινητό τηλέφωνο vs. e-mail”.

Τα δεδομένα της σύγχρονης πλέον επικοινωνιακής μάχης είναι πολλά και ταχύτατα μεταβαλλόμενα. Από τη μία πλευρά, έχουμε την κινητή τηλεφωνία, τα πλεονεκτήματα της οποίας είναι αρκετά και σημαντικά. Ενδεικτικά αναφέρω, τη δυνατότητα μεταφοράς του, την αμεσότητα, την ευκολία επικοινωνίας σε μια δύσκολη κατάσταση π.χ. κλείνεται κάποιος μέσα σε έναν ανελκυστήρα και μπορεί μέσω του κινητού τηλεφώνου να ειδοποιήσει για βοήθεια, την απλή απόκτηση, την πολλαπλότητα της χρήσης του π.χ. ένα κινητό τηλέφωνο μπορεί να χρησιμεύσει και ως φωτογραφική μηχανή, βιντεοκάμερα, εργαλείο πλοήγησης στο διαδίκτυο, mp3 player, παιχνιδομηχανή, χρονόμετρο, αριθμομηχανή, ξυπνητήρι, ρολόι, κ.α., τη δυνατότητα επικοινωνίας μέσω γραπτών μηνυμάτων (χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο για εκείνη την κατηγορία ανθρώπων που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής), τη σύνδεση με άλλα δίκτυα τηλεφωνίας μέσω δορυφόρων, κ.α.

Στον αντίποδα, οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων έρχονται αντιμέτωποι και με κάποια βασικά προβλήματα τα οποία αφορούν κυρίως το κόστος των κλήσεων, τις ακόμα μη ανιχνεύσιμες επιπτώσεις της ακτινοβολίας στον εγκέφαλο και γενικότερα στην ανθρώπινη υγεία, τη ραγδαία τεχνολογική απαξίωσή τους, την εξάρτηση στην οποία υπόκειται ο εκάστοτε κάτοχος (και πολύ περισσότερα τα παιδιά νεαρής ηλικίας) λόγω της εκτεταμένης χρήσης, και σε μικρότερο βαθμό τη μη ύπαρξη δικτύου σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας.

Από την άλλη πλευρά, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έχει επεκταθεί με πολύ γοργούς ρυθμούς, ειδικότερα τα τελευταία πέντε χρόνια, απολαμβάνοντας την εμπιστοσύνη ολοένα και περισσοτέρων χρηστών του Διαδικτύου παγκοσμίως. Οι λόγοι είναι το πολύ φτηνό, έως και μηδενικό ορισμένες φορές, κόστος, η εύκολη επικοινωνία με άτομα σε ολόκληρο τον κόσμο, η δυνατότητα που παρέχει κυρίως για ασύγχρονη επικοινωνία, η ταυτόχρονη μεταφορά αρχείων και δεδομένων, η δυνατότητα εύκολης και ανέξοδης αποστολής ομαδικών μηνυμάτων (batch mails), καθώς και η δυνατότητα προώθησης συγκεκριμένων στρατηγικών μάρκετινγκ και διαφήμισης.

Μία μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Cornell στις αρχές του 2004, όπου ζητήθηκε από 30 φοιτητές να κρατήσουν ένα ημερολόγιο επικοινωνίας για μια εβδομάδα, φανέρωσε ακόμα ένα απροσδόκητο και περίεργο πλεονέκτημα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έναντι των κινητών τηλεφώνων. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι οι φοιτητές έλεγαν ψέμματα σε ποσοστό 14% των e-mail, 21% των γραπτών μηνυμάτων των κινητών τηλεφώνων, 27% της δια ζώσης επικοινωνίας καθώς και 36% των τηλεφωνημάτων! Με πιο απλά λόγια, αυτό σημαίνει ότι η τάση των ανθρώπων για ψεύδος μέσω του τηλεφώνου είναι υπερδιπλάσια, συγκριτικά με αυτή των ατόμων που χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Ως μειονεκτήματα της χρήσης του e-mail αναφέρονται η προϋπόθεση ύπαρξης των απαραίτητων τεχνολογικών μηχανημάτων (hardware) και λογισμικού (software) και από τον πομπό αλλά και από τον λήπτη, η ύπαρξη της απαραίτητης τεχνολογικής γνώσης (δηλαδή το πώς και από πού μπορούμε να αποκτήσουμε μια ηλεκτρονική διεύθυνση, πως μπορούμε να στείλουμε και να λάβουμε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα, πως μπορούμε να στείλουμε κάποιο αρχείο ως συννημένο, κ.α.), η έλλειψη ασφάλειας, και η έλλειψη προστασίας της ιδιωτικότητας.

Η σύγκριση των δύο σύγχρονων μονομάχων της επικοινωνίας δεν φαίνεται προς το παρόν να βγάζει ένα αδιαφιλονίκητο φαβορί. Το μόνο σίγουρο είναι, ότι η μάχη θα είναι ανήλεη και αμφιβόλου διάρκειας και αποτελέσματος.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

«Ονλάιν Μελομακάρονο»: Η επιχείρηση που φέρνει την παράδοση στην πόρτα σου απλά με ένα κλικ!

melomakarono_business woman

Τα τελευταία χρόνια έχουμε γίνει μάρτυρες πρωτοποριακών επιχειρηματικών ιδεών στον χώρο του ebusiness αλλά μέχρι σήμερα δεν είχαμε συναντήσει μια επιχείρηση ζαχαροπλαστικής να φέρνει τα γλυκά των Χριστουγέννων στην πόρτα μας.

ονλάιν μελομακάρονο

Δεν αποτελεί φυσικά πρωτοτυπία η άποψη ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να βοηθήσει οποιαδήποτε επιχείρηση, είτε υφιστάμενη είτε startup,ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις σύγχρονες δύσκολες συνθήκες ανταγωνισμού, παρόλα αυτά το Ονλάιν Μελομακάρονο είναι η πρώτη επιχείρηση ζαχαροπλαστικής αρτοποιείας που το 2017 έκανε την είσοδο της στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η ιδέα

Ο Χρήστος Παπαδόπουλος, διαθέτοντας σημαντική τεχνογνωσία και εμπειρία στον ευρύτερο τομέα της ζαχαροπλαστικής αρτοποιείας, το 2006 ξεκίνησε την εταιρεία HOT BAKER, μια εταιρεία που έχει ως αντικείμενο την παραγωγή πρωτοποριακών γεμιστών cookies, συνοδευτικών μπισκότων του καφέ, κριτσινιών, παξιμαδιών και κουλουριών με ιδιαίτερες γεύσεις! Πριν ένα χρόνο αποφάσισε να προχωρήσει στη δημιουργία ενός e-shop όπου θα μπορούσε κανείς να παραγγείλει τα παραδοσιακά Χριστουγεννιάτικα γλυκά με ένα απλό κλικ.

Τι είναι το Ονλάιν Μελομακάρονο;

Πρόκειται για ένα eshop που για πρώτη φορά σου δίνει τη δυνατότητα να παραγγείλεις online τα αγαπημένα σου γλυκά -μελομακάρονα και κουραμπιέδες- και την επόμενη μέρα να τα έχεις στην πόρτα σου.

H εμπειρία 

Με το που θα μπεις στο site,  ο Χρήστος Παπαδόπουλος σε καλωσορίζει στο εργαστήρι του μαζί με την ομάδα του. Μπορείς να διαλέξεις μίνιμουμ 3 γεύσεις από τις εξής: μελομακάρονα παραδοσιακά, μελομακάρονα με επικάλυψη σοκολάτας, κουραμπιέδες παραδοσιακούς και κουραμπιέδες με επικάλυψη σοκολάτας (κάθε συσκευασία είναι 1 κιλό) και να έχεις την επόμενη μέρα την παραγγελία σου.

Ο Χρήστος Παπαδόπουλος αναφέρει σχετικά με τη δημιουργία του πρώτου eshop ζαχαροπλαστικής και τη συνέχεια του για δεύτερη χρονιά: “Το Online Μελομακάρονο προέκυψε στο πλαίσιο της επιχειρηματική μας συνάντησης με τους συνεργάτες μας Viral Passion για την online υλοποίηση της ήδη υπάρχουσας επιχείρησής μας, HOT BAKER, που εδώ και χρόνια δραστηριοποιείται στον τομέα της ζαχαροπλαστικής αρτοποιείας. Μεταξύ των πελατών μας είναι μεγάλες αλυσίδες καφέ και γνωστά ξενοδοχεία. Πέρυσι έκρινα πως ήρθε η στιγμή να επεκταθούμε στο δίκτυο λιανικής και να προσφέρουμε στο καταναλωτικό κοινό την ευκαιρία να έχει στην πόρτα του, απλά με ένα κλικ, τα προϊόντα μας. Λόγω του timing αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε με τα μελομακαρόνα και τους κουραμπιέδες! Και δεν είναι τυχαίο ότι πέτυχε!”

Η απήχηση όπως μας λέει ήταν μεγαλύτερη από όση περίμεναν. “Οι παραγγελίες καθημερινά είχαν αυξητική πορεία, και μας χαροποιεί το γεγονός ότι πολλοί από τους φίλους μας και από την επαρχία ήθελαν να παραγγείλουν τα γλυκά των Χριστουγέννων από εμάς! Η εμπιστοσύνη που μας έδεξαν πέρυσι ήταν η επιβράβευση της επιλογής μας να τολμήσουμε κάτι που άλλοι μπορεί να το θεωρούσαν ακόμη και ως ιδέα, δύσκολο ή ίσως και άσκοπο να υπάρξει ως υπηρεσία.”

LOMAKARONO-ONLINE-logo-1-color-300x135

Eshop: www.melomakarono.com

Facebook: onlinemelomakarono

Instagram: onlinemelomakarono

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η νέα τάση στο Team Building που αναζητά κάθε σύγχρονη επιχείρηση

Κάθε σύγχρονη επιχείρηση γνωρίζει πολύ καλά ότι για να διασφαλίσει την αύξηση της παραγωγικότητας και την επίτευξη των στόχων, πρωταρχικός στόχος είναι να εστιάσει στην υγεία και ευεξία των στελεχών της.
Υγιή στελέχη = Υγιείς επιχειρήσεις

Οι πρακτικές του team building είναι γνωστές εδώ και χρόνια στους HR Managers. Την τελευταία δεκαετία οι επιχειρήσεις που έχουν επενδύσει στους ανθρώπους τους έχουν καταφέρει να εξελιχθούν και να αναπτυχθούν παρά τις δυσκολίες των αγορών. Άλλωστε, πλήθος ερευνών έχουν αποδείξει ότι ένα στέλεχος που αισθάνεται δέσμευση για την εταιρεία του είναι κατά πολύ παραγωγικότερο σε σχέση με κάποιον που δεν είναι.

Οι εταιρείες που αναγνωρίζουν τη σημασία της ομάδας στους κόλπους ενός οργανισμού και της ομαδικής εργασίας, επιλέγουν να εφαρμόσουν και να προσφέρουν στους εργαζομένους εμπειρίες, θέτοντας την ψυχική και σωματική υγεία τους σε πρώτο πλάνο.

Η δημιουργία αναμνήσεων και συναισθημάτων, η ενδυνάμωση του σθένους, της ζωτικότητας και της ευεξίας των εργαζομένων, η συνεργασία για έναν κοινό στόχο έξω από το εργασιακό περιβάλλον, αποτελούν πετυχημένες πρακτικές HR. Παρόλα αυτά τα ανώτατα και ανώτερα στελέχη του HR αποζητούν συνεχώς νέους τρόπους για να προσφέρουν μία ολιστική εμπειρία που θα κάνει τη διαφορά, ώστε να επιτύχουν όλα τα παραπάνω.

‘Take care of your people and they will take care of your customers’ Sir Richard Branson

 

Τι διαφορετικό προσφέρουν τα Corporate Wellness Retreats από τις παραδοσιακές πρακτικές HR;

Τα Corporate Wellness Retreats δεν είναι μία ακόμη δραστηριότητα εκτός γραφείου. Η προσέγγιση και η εμπειρία της συγκεκριμένης πρακτικής αφορά περισσότερο την οικοδόμηση μιας συνολικής κουλτούρας ευ ζην εντός και εκτός εταιρείας με πολλά πλεονεκτήματα για την επιχείρηση αλλά και τον εργαζόμενο.

Σε ένα επιλεγμένο περιβάλλον αναψυχής και με ένα πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένων δραστηριοτήτων και εμπειριών ευεξίας προσαρμοσμένων στις ανάγκες τις εταιρίας, τα στελέχη έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν γνώσεις αλλά και εργαλεία για να κάνουν αλλαγές στις καθημερινές τους συνήθειες αλλά και να εμπνευστούν για μεγαλύτερη ισορροπία στην ζωή τους.

Για τις εταιρείες που θα επιλέξουν την σύγχρονη οδό του Team Building, θα δουν ότι τα Corporate Wellness Retreats χτίζουν την εμπιστοσύνη, ενθαρρύνουν την επικοινωνία, αυξάνουν τη συνεργασία και εμπνέουν τα στελέχη για μικρές και μεγάλες βελτιώσεις στην ζωή τους. Θετικότερη στάση ζωής και χαρούμενα στελέχη σημαίνει αποτελεσματικότερη συνεργασία, καλύτερη απόδοση και επικοινωνία, στοιχεία που καθρεπτίζονται στην συνολική εταιρική κουλτούρα.

«Όταν οι επιχειρήσεις θέτουν ως προτεραιότητα τη συνολική ευεξία του ανθρώπινου δυναμικού τους -σωματική, ψυχική, συναισθηματική, πνευματική- το στρες και η εξουθένωση μειώνονται, με αποτέλεσμα την αύξηση της αποδοτικότητάς και την εμφανή θετική επίδραση στους δείκτες που είναι σημαντικοί για κάθε επιχείρηση.» μας εξηγεί η Πάρις Αγγέλικα CEO & Founder της Premium Wellness.

Και συνεχίζει “Στην σημερινή εποχή περισσότερο από ποτέ τα brands που πετυχαίνουν, έχουν από πίσω μία ομάδα δεμένη με κοινό όραμα και έμπνευση. Η Google μία από τις πιο πετυχημένες επιχειρήσεις διεθνώς έχει δημιουργήσει το πιο εμπνευσμένο εργασιακό περιβάλλον με την Ευεξία των υπαλλήλων να αποτελεί κυρίαρχο στοιχείο της καθημερινότητας. Χώροι για χαλάρωση του νου και του σώματος, χώροι άσκησης, σεμινάρια αυτοβελτίωσης και mindfulness είναι πρακτικές που εφαρμόζονται παγκοσμίως στις μεγάλες εταιρίες. Οι άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό asset ενός οργανισμού. Όπως έχει πει ο Sir Richard Branson ‘Take care of your people and they will take care of your customers’.”

Ποια είναι η Πάρις Αγγέλικα

Η Πάρις Αγγέλικα είναι CEO της Premium Wellness, του πρωτοποριακού Wellness Consulting Agency, το οποίο ήδη μετράει επιτυχημένες συνεργασίες με γνωστά ξενοδοχεία, τμήματα HR μεγάλων εταιριών, αθλητικά κέντρα καθώς και στην οργάνωση Wellness Retreats σε πολυτελείς προορισμούς στην Ελλάδα.

www.premiumwellness.gr

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

E-shop Business Services

Ενημέρωση για την καινούρια υπηρεσία του  BUSINESSWOMAN .

Το περιοδικό στοχεύει στην γυναικεία επιχειρηματικότητα και έχει ενεργά 10.000 εγγεγραμμένα μέλη.

Η δυναμική γυναίκα του σήμερα θέλει την ενημέρωση, κάτι το οποίο είναι εφικτό μέσο του περιοδικού μας BUSINESSWOMAN.
Είναι μια καινοτόμος υπηρεσία για τα μέλη του περιοδικού, πρόκειται για την online προωθητική-διαφημιστική ενέργεια που φιλοξενεί επιλεγμένες επώνυμες εταιρίες οι οποίες παρέχουν υπηρεσίες στα μέλη του περιοδικού.

link :https://www.businesswoman.gr/shop/

Οι ενδιαφερόμενες εταιρίες  απευθύνονται αποκλειστικά στα μέλη του περιοδικού τα οποία επωφελούνται εφόσον τις επιλέξουν χωρίς καμία μεσολάβηση άλλων προμηθευτών. Το Business woman θέλοντας να στηρίξει την δημιουργικότητα και την καινοτομία, σας παρέχει τη υπηρεσία αυτήν.

Μπορείτε να μας στείλετε μια φωτογραφία  με αντιπροσωπευτικό δείγμα της δουλειάς σας ,ένα σύντομο προφίλ σας και τα στοιχεία της εταιρίας σας στο email: [email protected]

Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να διαφημίσετε την εταιρεία σας με έναν αρκετά οικονομικό αλλά και σίγουρο τρόπο.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία στο τηλέφωνο 2310 239.790 

Continue Reading

Trending