Connect with us

Παρουσίαση

Κινητό τηλέφωνο η e-mail; – and the winner is…

Η Μάχη Της Επικοινωνίας

Κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων έχει αλλάξει ριζικά. Η βασική αιτία αυτής της αλλαγής ακούει στο όνομα “Τεχνολογία”.

Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογικής προόδου στον τομέα των τηλεπικοινωνιών έχει επιφέρει δομικές αλλαγές στους τρόπους επικοινωνίας του απλού καθημερινού ανθρώπου. Στην παραδοσιακή επικοινωνιακή αρένα όπου επικρατούσαν το τηλέφωνο και σε μικρότερο ποσοστό το fax και τα γράμματα μέσω ταχυδρομείου, ήρθαν να προστεθούν καινούργια μέσα όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (γνωστό και ως e-mail), τα κινητά τηλέφωνα και η τηλεδιάσκεψη. Το γεγονός αυτό, είχε ως αναπόφευκτο αποτέλεσμα την αντικατάσταση της μάχης των δύο παλιών αντιπάλων, “τηλέφωνο vs. παραδοσιακό ταχυδρομείο”, από τη μάχη μεταξύ των δύο σύγχρονων μορφών τους, “κινητό τηλέφωνο vs. e-mail”.

Τα δεδομένα της σύγχρονης πλέον επικοινωνιακής μάχης είναι πολλά και ταχύτατα μεταβαλλόμενα. Από τη μία πλευρά, έχουμε την κινητή τηλεφωνία, τα πλεονεκτήματα της οποίας είναι αρκετά και σημαντικά. Ενδεικτικά αναφέρω, τη δυνατότητα μεταφοράς του, την αμεσότητα, την ευκολία επικοινωνίας σε μια δύσκολη κατάσταση π.χ. κλείνεται κάποιος μέσα σε έναν ανελκυστήρα και μπορεί μέσω του κινητού τηλεφώνου να ειδοποιήσει για βοήθεια, την απλή απόκτηση, την πολλαπλότητα της χρήσης του π.χ. ένα κινητό τηλέφωνο μπορεί να χρησιμεύσει και ως φωτογραφική μηχανή, βιντεοκάμερα, εργαλείο πλοήγησης στο διαδίκτυο, mp3 player, παιχνιδομηχανή, χρονόμετρο, αριθμομηχανή, ξυπνητήρι, ρολόι, κ.α., τη δυνατότητα επικοινωνίας μέσω γραπτών μηνυμάτων (χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο για εκείνη την κατηγορία ανθρώπων που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής), τη σύνδεση με άλλα δίκτυα τηλεφωνίας μέσω δορυφόρων, κ.α.

Στον αντίποδα, οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων έρχονται αντιμέτωποι και με κάποια βασικά προβλήματα τα οποία αφορούν κυρίως το κόστος των κλήσεων, τις ακόμα μη ανιχνεύσιμες επιπτώσεις της ακτινοβολίας στον εγκέφαλο και γενικότερα στην ανθρώπινη υγεία, τη ραγδαία τεχνολογική απαξίωσή τους, την εξάρτηση στην οποία υπόκειται ο εκάστοτε κάτοχος (και πολύ περισσότερα τα παιδιά νεαρής ηλικίας) λόγω της εκτεταμένης χρήσης, και σε μικρότερο βαθμό τη μη ύπαρξη δικτύου σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας.

Από την άλλη πλευρά, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έχει επεκταθεί με πολύ γοργούς ρυθμούς, ειδικότερα τα τελευταία πέντε χρόνια, απολαμβάνοντας την εμπιστοσύνη ολοένα και περισσοτέρων χρηστών του Διαδικτύου παγκοσμίως. Οι λόγοι είναι το πολύ φτηνό, έως και μηδενικό ορισμένες φορές, κόστος, η εύκολη επικοινωνία με άτομα σε ολόκληρο τον κόσμο, η δυνατότητα που παρέχει κυρίως για ασύγχρονη επικοινωνία, η ταυτόχρονη μεταφορά αρχείων και δεδομένων, η δυνατότητα εύκολης και ανέξοδης αποστολής ομαδικών μηνυμάτων (batch mails), καθώς και η δυνατότητα προώθησης συγκεκριμένων στρατηγικών μάρκετινγκ και διαφήμισης.

Μία μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Cornell στις αρχές του 2004, όπου ζητήθηκε από 30 φοιτητές να κρατήσουν ένα ημερολόγιο επικοινωνίας για μια εβδομάδα, φανέρωσε ακόμα ένα απροσδόκητο και περίεργο πλεονέκτημα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έναντι των κινητών τηλεφώνων. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι οι φοιτητές έλεγαν ψέμματα σε ποσοστό 14% των e-mail, 21% των γραπτών μηνυμάτων των κινητών τηλεφώνων, 27% της δια ζώσης επικοινωνίας καθώς και 36% των τηλεφωνημάτων! Με πιο απλά λόγια, αυτό σημαίνει ότι η τάση των ανθρώπων για ψεύδος μέσω του τηλεφώνου είναι υπερδιπλάσια, συγκριτικά με αυτή των ατόμων που χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Ως μειονεκτήματα της χρήσης του e-mail αναφέρονται η προϋπόθεση ύπαρξης των απαραίτητων τεχνολογικών μηχανημάτων (hardware) και λογισμικού (software) και από τον πομπό αλλά και από τον λήπτη, η ύπαρξη της απαραίτητης τεχνολογικής γνώσης (δηλαδή το πώς και από πού μπορούμε να αποκτήσουμε μια ηλεκτρονική διεύθυνση, πως μπορούμε να στείλουμε και να λάβουμε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα, πως μπορούμε να στείλουμε κάποιο αρχείο ως συννημένο, κ.α.), η έλλειψη ασφάλειας, και η έλλειψη προστασίας της ιδιωτικότητας.

Η σύγκριση των δύο σύγχρονων μονομάχων της επικοινωνίας δεν φαίνεται προς το παρόν να βγάζει ένα αδιαφιλονίκητο φαβορί. Το μόνο σίγουρο είναι, ότι η μάχη θα είναι ανήλεη και αμφιβόλου διάρκειας και αποτελέσματος.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Βράβευση 5 αστέρων

Η Affidea Θεσσαλονίκης βραβεύτηκε με 5 αστέρια για την ασφάλεια των ασθενών

Σημαντικότατη διάκριση για το διαγνωστικό κέντρο της Affidea στη Θεσσαλονίκη από την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Ακτινολογίας. Τιμήθηκε με 5 αστέρια επιβράβευσης – που είναι τα περισσότερα – για τη συμβολή της στην ασφάλεια των ασθενών ως προς τη δόση ακτινοβολίας και από πλευράς ακτινοπροστασίας, παραμένοντας για άλλα τρία χρόνια στη λίστα «EuroSafe Wall of Stars».

Πιο συγκεκριμένα, η Affidea Θεσσαλονίκης κατάφερε να ανανεώσει τα 5 αστέρια της για την υψηλή ποιότητα των ιατρικών υπηρεσιών της αλλά και για την ασφάλεια των ασθενών της, ενώ ταυτόχρονα κατατάσσεται στη λίστα ‘Wall of Stars’ μαζί με την «αφρόκρεμα» των καλύτερων νοσοκομείων της Ευρώπης.

To ‘EuroSafe Imaging Stars’ είναι μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ακτινολογικής Εταιρείας (European Society of Radiology), η οποία στοχεύει στη δημιουργία ενός δικτύου Ιατρικών Μονάδων Απεικόνισης υψηλής ποιότητας, με εφαρμογή αυστηρών μέτρων ακτινοπροστασίας.

Σχολιάζοντας τη διάκριση, ο Θεόδωρος Καρούτζος, Διευθύνων Σύμβουλος της Affidea Ελλάδος, δήλωσε: «Αυτή είναι μια σπουδαία διάκριση για το κέντρο μας και αποτελεί μια απόδειξη για τον τρόπο με τον οποίο η Affidea προσφέρει άριστη προστασία από την ακτινοβολία και την ασφάλεια των ασθενών. Η αποστολή μας στην Affidea είναι να κάνουμε την υγειονομική περίθαλψη καλύτερη, για όλους. Οι ασθενείς αποτελούν προτεραιότητα για εμάς και προσπαθούμε πάντοτε να παρέχουμε πιο ακριβείς διαγνώσεις, με τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας. Μέσω της κλίμακας του δικτύου μας, των ψηφιακών δυνατοτήτων μας, της τεχνολογίας αιχμής και της δέσμευσής μας για την κλινική αριστεία, η Affidea εξακολουθεί να αποτελεί τον προτιμώμενο φορέα παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στην Ελλάδα».

Τα διαγνωστικά κέντρα της Affidea συμμετέχουν μέσω του ‘EuroSafe Imaging Stars’ σε προγράμματα ακτινοπροστασίας, ενημέρωσης και ασφάλειας των εξεταζόμενων όπως το «Is Your Imaging EuroSafe?» συνεισφέροντας στην προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας των εξετάσεων και της ασφάλειας των εξεταζόμενων στην καθημερινή πράξη.

O Eπιστημονικός Διευθυντής της Affidea Ελλάδος, Δημήτριος Δαραβίγκας, ανέφερε: «Είναι μεγάλη ικανοποίηση για όλους εμάς στην Affidea που ένα ακόμη κέντρο του ομίλου μας τιμήθηκε με 5 αστέρια από τον θεσμό Eurosafe Imaging – Wall of Stars. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια στο διαγνωστικό κέντρο της Θεσσαλονίκης εφαρμόζουμε καθημερινά το πρόγραμμα Dose Excellence, το οποίο μας επιτρέπει να ελέγχουμε τη δόση ακτινοβολίας σε κάθε εξέταση αξονικής τομογραφίας και να την περιορίζουμε όσο αυτό είναι δυνατό. Στόχος μας είναι να πραγματοποιούμε εξετάσεις αξονικής τομογραφίας, λαμβάνοντας εικόνες υψηλής διαγνωστικής ακρίβειας και αξίας, με τη λιγότερη δυνατή ακτινική επιβάρυνση για τον εξεταζόμενο».

Η Affidea είναι ο πιο βραβευμένος φορέας παροχής υπηρεσιών εξωνοσοκομειακής περίθαλψης για την ασφάλεια των ασθενών και την ακτινοπροστασία από την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Ακτινολογίας, δεδομένου ότι το 50% των κέντρων που επιβραβεύονται στην Ευρώπη με την ανώτατη αυτή διάκριση από το ESR, ανήκουν στην Affidea.

Σχετικά με την Affidea

Η Affidea είναι ο κορυφαίος φορέας παροχής υπηρεσιών Εξωνοσοκομειακής Φροντίδας και ιδιαίτερα Διαγνωστικής Απεικόνισης και Ακτινοθεραπείας στην Ευρώπη, με δραστηριότητα σε 16 χώρες και 245 ιατρικά κέντρα. Στην Ελλάδα, ξεκίνησε την λειτουργία της το 2005,  με στόχο την παροχή ολοκληρωμένων πρωτοβάθμιων υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας για όλους. Τα εργαστήριά της είναι πιστοποιημένα κατά το διεθνές πρότυπο ISO 9001. Eπιπλέον, τα βιοπαθολογικά της εργαστήρια είναι διαπιστευμένα από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.) κατά το ISO 15189. Σήμερα, διαθέτει ένα  Πανελλαδικό Δίκτυο Διαγνωστικών Εργαστηρίων σε πρότυπους ιατρικούς χώρους, με τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, άνεσης και αισθητικής, ιατρικό εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής, καταξιωμένους ιατρούς με άρτια επιστημονική κατάρτιση και το πλέον σύγχρονο σύστημα τηλεϊατρικής στην Ελλάδα. Η Affidea Ελλάδος, εφαρμόζοντας πιστά τα υψηλά επίπεδα λειτουργίας της μητρικής εταιρείας, ανταποκρίνεται με συνέπεια και αξιοπιστία στην ευθύνη εξασφάλισης της άριστης ποιότητας των ιατρικών αποτελεσμάτων στα εργαστήριά της. Με μεθοδική προσέγγιση στην επιλογή και εκπαίδευση του προσωπικού της, καθώς και στην προμήθεια και αναβάθμιση του πλέον σύγχρονου εξοπλισμού, η Affidea εξασφαλίζει υπεύθυνα ότι παραμένει στην πρωτοπορία των ιατρικών εξελίξεων, με αφοσίωση στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων που την εμπιστεύονται.

Πηγή

Continue Reading

Παρουσίαση

Κέντρο Κυκλικής Οικονομίας

Zero Waste Lab: Ένα πρωτοποριακό κέντρο κυκλικής οικονομίας στην καρδιά της Θεσσαλονίκης

Στο πλαίσιο του προγράμματος Zero Waste Future της CocaCola

Το Zero Waste Lab είναι το νέο διαδραστικό κέντρο κυκλικής οικονομίας που άνοιξε πρόσφατα τις πόρτες του στον χώρο της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη, και φιλοδοξεί να συμβάλλει στην αλλαγή νοοτροπίας των πολιτών, για τη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς απορρίμματα. Το Zero Waste Lab δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Zero Waste Future της CocaCola, με στόχο να εκπαιδεύσει και να ενημερώσει τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης σχετικά με την ανακύκλωση και τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

Στον χώρο του πρωτοποριακού κέντρου που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την ομάδα των The New Raw, οι πολίτες της Θεσσαλονίκης μπορούν να ενημερωθούν γύρω από τη σωστή διαχείριση για τη μείωση των απορριμμάτων, την επαναχρησιμοποίηση του πλαστικού και την ανακύκλωση. Eιδικά για τα σχολεία και σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης και τους The New Raw, στο χώρο του Zero Waste Lab πραγματοποιούνται εκπαιδευτικά προγράμματα και ξεναγήσεις, προκειμένου οι πολίτες του αύριο να μάθουν μέσα από βιωματικούς τρόπους, πως τα σκουπίδια μπορούν να έχουν μια δεύτερη ζωή ή και τρίτη ζωή.

Προκειμένου οι πολίτες του αύριο να μάθουν μέσα από βιωματικούς τρόπους, πως τα σκουπίδια μπορούν να έχουν μια δεύτερη ζωή ή και τρίτη ζωή. Παράλληλα, μικροί και μεγάλοι θα έχουν τη μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανά τη διαδικασία της τρισδιάστατης εκτύπωσης από το robot 3D printer, το οποίο θα τυπώνει τα αστικά έπιπλα από ανακυκλωμένο υλικό που θα τοποθετηθούν σε μια γειτονιά της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της δράσης Print Your City. Ακόμα, στο χώρο του Zero Waste Lab, οι Θεσσαλονικείς θα μπορούν να συγκεντρώνουν τα πλαστικά τους απορρίμματα και να τα ανακυκλώνουν στα δύο μηχανήματα ανακύκλωσης που θα βρίσκονται στο χώρο, και να επιλέξουν είτε να συμβάλλουν στο πρόγραμμα Zero Waste Future, είτε να κερδίσουν δώρα.

Με όραμα έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα και με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη, λοιπόν, το Zero Waste Lab φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα ζωντανό κύτταρο της πόλης, και ένα πεδίο ανοιχτού διαλόγου γύρω από θέματα που αφορούν την αλλαγή στάσης απέναντι στη διαχείριση των απορριμμάτων.

Μας υποδέχεται στον χώρο του για μια βιωματική εμπειρία και μας προσκαλεί να αλλάξουμε συνήθειες, με σκοπό τη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο για τις πόλεις μας!

Εσύ μπορείς να φανταστείς έναν κόσμο χωρίς σκουπίδια;

 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Ονλάιν Μελομακάρονο»: Η επιχείρηση που φέρνει την παράδοση στην πόρτα σου απλά με ένα κλικ!

Τα τελευταία χρόνια έχουμε γίνει μάρτυρες πρωτοποριακών επιχειρηματικών ιδεών στον χώρο του ebusiness αλλά μέχρι σήμερα δεν είχαμε συναντήσει μια επιχείρηση ζαχαροπλαστικής να φέρνει τα γλυκά των Χριστουγέννων στην πόρτα μας.

ονλάιν μελομακάρονο

Δεν αποτελεί φυσικά πρωτοτυπία η άποψη ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να βοηθήσει οποιαδήποτε επιχείρηση, είτε υφιστάμενη είτε startup,ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις σύγχρονες δύσκολες συνθήκες ανταγωνισμού, παρόλα αυτά το Ονλάιν Μελομακάρονο είναι η πρώτη επιχείρηση ζαχαροπλαστικής αρτοποιείας που το 2017 έκανε την είσοδο της στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η ιδέα

Ο Χρήστος Παπαδόπουλος, διαθέτοντας σημαντική τεχνογνωσία και εμπειρία στον ευρύτερο τομέα της ζαχαροπλαστικής αρτοποιείας, το 2006 ξεκίνησε την εταιρεία HOT BAKER, μια εταιρεία που έχει ως αντικείμενο την παραγωγή πρωτοποριακών γεμιστών cookies, συνοδευτικών μπισκότων του καφέ, κριτσινιών, παξιμαδιών και κουλουριών με ιδιαίτερες γεύσεις! Πριν ένα χρόνο αποφάσισε να προχωρήσει στη δημιουργία ενός e-shop όπου θα μπορούσε κανείς να παραγγείλει τα παραδοσιακά Χριστουγεννιάτικα γλυκά με ένα απλό κλικ.

Τι είναι το Ονλάιν Μελομακάρονο;

Πρόκειται για ένα eshop που για πρώτη φορά σου δίνει τη δυνατότητα να παραγγείλεις online τα αγαπημένα σου γλυκά -μελομακάρονα και κουραμπιέδες- και την επόμενη μέρα να τα έχεις στην πόρτα σου.

H εμπειρία 

Με το που θα μπεις στο site,  ο Χρήστος Παπαδόπουλος σε καλωσορίζει στο εργαστήρι του μαζί με την ομάδα του. Μπορείς να διαλέξεις μίνιμουμ 3 γεύσεις από τις εξής: μελομακάρονα παραδοσιακά, μελομακάρονα με επικάλυψη σοκολάτας, κουραμπιέδες παραδοσιακούς και κουραμπιέδες με επικάλυψη σοκολάτας (κάθε συσκευασία είναι 1 κιλό) και να έχεις την επόμενη μέρα την παραγγελία σου.

Ο Χρήστος Παπαδόπουλος αναφέρει σχετικά με τη δημιουργία του πρώτου eshop ζαχαροπλαστικής και τη συνέχεια του για δεύτερη χρονιά: “Το Online Μελομακάρονο προέκυψε στο πλαίσιο της επιχειρηματική μας συνάντησης με τους συνεργάτες μας Viral Passion για την online υλοποίηση της ήδη υπάρχουσας επιχείρησής μας, HOT BAKER, που εδώ και χρόνια δραστηριοποιείται στον τομέα της ζαχαροπλαστικής αρτοποιείας. Μεταξύ των πελατών μας είναι μεγάλες αλυσίδες καφέ και γνωστά ξενοδοχεία. Πέρυσι έκρινα πως ήρθε η στιγμή να επεκταθούμε στο δίκτυο λιανικής και να προσφέρουμε στο καταναλωτικό κοινό την ευκαιρία να έχει στην πόρτα του, απλά με ένα κλικ, τα προϊόντα μας. Λόγω του timing αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε με τα μελομακαρόνα και τους κουραμπιέδες! Και δεν είναι τυχαίο ότι πέτυχε!”

Η απήχηση όπως μας λέει ήταν μεγαλύτερη από όση περίμεναν. “Οι παραγγελίες καθημερινά είχαν αυξητική πορεία, και μας χαροποιεί το γεγονός ότι πολλοί από τους φίλους μας και από την επαρχία ήθελαν να παραγγείλουν τα γλυκά των Χριστουγέννων από εμάς! Η εμπιστοσύνη που μας έδεξαν πέρυσι ήταν η επιβράβευση της επιλογής μας να τολμήσουμε κάτι που άλλοι μπορεί να το θεωρούσαν ακόμη και ως ιδέα, δύσκολο ή ίσως και άσκοπο να υπάρξει ως υπηρεσία.”

LOMAKARONO-ONLINE-logo-1-color-300x135

Eshop: www.melomakarono.com

Facebook: onlinemelomakarono

Instagram: onlinemelomakarono

Continue Reading

Trending