Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Η νέα τάση στο Team Building που αναζητά κάθε σύγχρονη επιχείρηση

Κάθε σύγχρονη επιχείρηση γνωρίζει πολύ καλά ότι για να διασφαλίσει την αύξηση της παραγωγικότητας και την επίτευξη των στόχων, πρωταρχικός στόχος είναι να εστιάσει στην υγεία και ευεξία των στελεχών της.
Υγιή στελέχη = Υγιείς επιχειρήσεις

Οι πρακτικές του team building είναι γνωστές εδώ και χρόνια στους HR Managers. Την τελευταία δεκαετία οι επιχειρήσεις που έχουν επενδύσει στους ανθρώπους τους έχουν καταφέρει να εξελιχθούν και να αναπτυχθούν παρά τις δυσκολίες των αγορών. Άλλωστε, πλήθος ερευνών έχουν αποδείξει ότι ένα στέλεχος που αισθάνεται δέσμευση για την εταιρεία του είναι κατά πολύ παραγωγικότερο σε σχέση με κάποιον που δεν είναι.

Οι εταιρείες που αναγνωρίζουν τη σημασία της ομάδας στους κόλπους ενός οργανισμού και της ομαδικής εργασίας, επιλέγουν να εφαρμόσουν και να προσφέρουν στους εργαζομένους εμπειρίες, θέτοντας την ψυχική και σωματική υγεία τους σε πρώτο πλάνο.

Η δημιουργία αναμνήσεων και συναισθημάτων, η ενδυνάμωση του σθένους, της ζωτικότητας και της ευεξίας των εργαζομένων, η συνεργασία για έναν κοινό στόχο έξω από το εργασιακό περιβάλλον, αποτελούν πετυχημένες πρακτικές HR. Παρόλα αυτά τα ανώτατα και ανώτερα στελέχη του HR αποζητούν συνεχώς νέους τρόπους για να προσφέρουν μία ολιστική εμπειρία που θα κάνει τη διαφορά, ώστε να επιτύχουν όλα τα παραπάνω.

‘Take care of your people and they will take care of your customers’ Sir Richard Branson

 

Τι διαφορετικό προσφέρουν τα Corporate Wellness Retreats από τις παραδοσιακές πρακτικές HR;

Τα Corporate Wellness Retreats δεν είναι μία ακόμη δραστηριότητα εκτός γραφείου. Η προσέγγιση και η εμπειρία της συγκεκριμένης πρακτικής αφορά περισσότερο την οικοδόμηση μιας συνολικής κουλτούρας ευ ζην εντός και εκτός εταιρείας με πολλά πλεονεκτήματα για την επιχείρηση αλλά και τον εργαζόμενο.

Σε ένα επιλεγμένο περιβάλλον αναψυχής και με ένα πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένων δραστηριοτήτων και εμπειριών ευεξίας προσαρμοσμένων στις ανάγκες τις εταιρίας, τα στελέχη έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν γνώσεις αλλά και εργαλεία για να κάνουν αλλαγές στις καθημερινές τους συνήθειες αλλά και να εμπνευστούν για μεγαλύτερη ισορροπία στην ζωή τους.

Για τις εταιρείες που θα επιλέξουν την σύγχρονη οδό του Team Building, θα δουν ότι τα Corporate Wellness Retreats χτίζουν την εμπιστοσύνη, ενθαρρύνουν την επικοινωνία, αυξάνουν τη συνεργασία και εμπνέουν τα στελέχη για μικρές και μεγάλες βελτιώσεις στην ζωή τους. Θετικότερη στάση ζωής και χαρούμενα στελέχη σημαίνει αποτελεσματικότερη συνεργασία, καλύτερη απόδοση και επικοινωνία, στοιχεία που καθρεπτίζονται στην συνολική εταιρική κουλτούρα.

«Όταν οι επιχειρήσεις θέτουν ως προτεραιότητα τη συνολική ευεξία του ανθρώπινου δυναμικού τους -σωματική, ψυχική, συναισθηματική, πνευματική- το στρες και η εξουθένωση μειώνονται, με αποτέλεσμα την αύξηση της αποδοτικότητάς και την εμφανή θετική επίδραση στους δείκτες που είναι σημαντικοί για κάθε επιχείρηση.» μας εξηγεί η Πάρις Αγγέλικα CEO & Founder της Premium Wellness.

Και συνεχίζει “Στην σημερινή εποχή περισσότερο από ποτέ τα brands που πετυχαίνουν, έχουν από πίσω μία ομάδα δεμένη με κοινό όραμα και έμπνευση. Η Google μία από τις πιο πετυχημένες επιχειρήσεις διεθνώς έχει δημιουργήσει το πιο εμπνευσμένο εργασιακό περιβάλλον με την Ευεξία των υπαλλήλων να αποτελεί κυρίαρχο στοιχείο της καθημερινότητας. Χώροι για χαλάρωση του νου και του σώματος, χώροι άσκησης, σεμινάρια αυτοβελτίωσης και mindfulness είναι πρακτικές που εφαρμόζονται παγκοσμίως στις μεγάλες εταιρίες. Οι άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό asset ενός οργανισμού. Όπως έχει πει ο Sir Richard Branson ‘Take care of your people and they will take care of your customers’.”

Ποια είναι η Πάρις Αγγέλικα

Η Πάρις Αγγέλικα είναι CEO της Premium Wellness, του πρωτοποριακού Wellness Consulting Agency, το οποίο ήδη μετράει επιτυχημένες συνεργασίες με γνωστά ξενοδοχεία, τμήματα HR μεγάλων εταιριών, αθλητικά κέντρα καθώς και στην οργάνωση Wellness Retreats σε πολυτελείς προορισμούς στην Ελλάδα.

www.premiumwellness.gr

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Πρόγραμμα για συνεταιρισμούς «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά»

Το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» και η  HELEXPO συνδιοργανώνουν διεθνές συνέδριο με θέμα «Νέα Γεωργία – Νέος Συνεργατισμός. Προς ένα σύγχρονο υπόδειγμα συνεταιρισμών για τη νέα γενιά». 

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2020 (10:00 π.μ. – 18.00 μ.μ.) στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης», στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και βρίσκεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. 

Το συνεταιριστικό γίγνεσθαι στην Ελλάδα αποτελεί τα τελευταία χρόνια αντικείμενο συζήτησης και επαναδιαπραγμάτευσης από ειδικούς του χώρου, οικονομολόγους και θεσμικούς εκπροσώπους. 

Σκοπός του συνεδρίου είναι να συμβάλει σε ένα νέο, υγιή, δημιουργικό διάλογο σχετικά με το ρόλο του συνεταιρισμού ως μοχλού ανάπτυξης του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας καλά παραδείγματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Απευθύνεται σε όλους όσους δραστηριοποιούνται στον αγροτικό τομέα και έχουν ενδιαφέρον για τους συνεταιρισμούς. 

 Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων,   Έλληνες και ξένοι εμπειρογνώμονες, από την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, συνεταιριστές και ερευνητές, θα μοιραστούν γνώσεις και εμπειρίες ώστε να διαμορφώσουν μια νέα πλατφόρμα για το σχεδιασμό ανταγωνιστικών συνεταιριστικών σχημάτων, τα οποία μέσω της λειτουργίας τους θα αποτελέσουν εργαλεία ανάπτυξης για τον κλάδο και τη χώρα συνολικά. 

Για δωρεάν εγγραφή στο συνέδριο και περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.coopsconference2020.gr

Continue Reading

Φορολογικά

Σχετικά με τις πάγιες ρυθμίσεις οφειλών, εφεξής σε έως 24/48 δόσεις

Ποια τα τελευταία δεδομένα / Τι γίνεται με τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ

Μία εκ των ευεργετικών διατάξεων που συμπεριλαμβάνονται στο Ν.4646/19, το τελευταίο σημαντικό φορολογικό νομοθέτημα είναι και η νέα πάγια ρύθμιση οφειλών, όπως αυτή πλέον θα πραγματοποιείται σε 24 ή 48 δόσεις κατά περίπτωση. Ουσιαστικά πρόκειται για διπλασιασμό των υφιστάμενων δόσεων, κάτι που μόνο ως θετικό μπορεί να εκληφθεί. Κι αυτό καθώς, εν καιρώ παρατεταμένης ύφεσης, παρατηρούνταν αρκετά συχνά το φαινόμενο οι φορολογούμενοι που εντάσσονταν ειδικά στη ρύθμιση των δώδεκα δόσεων -που αφορούσε άλλωστε και τις περισσότερες περιπτώσεις- να βρίσκονται αντιμέτωποι με σχετικά υψηλά βεβαιωμένα ποσά και συνεπακόλουθο πρόβλημα ταμειακής ρευστότητας.

Θα παραθέσουμε μια συντομογραφική καταγραφή των δεδομένων που ισχύουν έως αυτή τη στιγμή:

  • Το νέο καθεστώς ρυθμίσεων έχει ήδη ψηφιστεί, αλλά οι φορολογούμενοι δε δύνανται ακόμα να κάνουν χρήση των ευεργετικών διατάξεων, με δεδομένο ότι δεν έχει τεθεί σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα.
  • Θα πρόκειται για μια εντελώς καινούργια εφαρμογή η οποία και θα ενσωματωθεί στις υπάρχουσες υπηρεσίες της ΑΑΔΕ. Αυτός είναι και ο λόγος που θα καθυστερήσει η έναρξη της λειτουργίας της. Προ δεκαημέρου εικάζονταν πως κάτι τέτοιο επρόκειτο να συμβεί περί τα τέλη Μαρτίου. Σύμφωνα όμως με τα νέα της τελευταίας στιγμής, καταβάλλονται προσπάθειες οι διαδικασίες να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι και τα τέλη Φεβρουαρίου.
  • Όσο πιο σύντομα πάντως, τόσο το καλύτερο. Ήδη σύμφωνα με πρόσφατα στατιστικά στοιχεία οι ληξιπρόθεσμες οφειλές αυξάνονται, και οι επιτελείς της ΑΑΔΕ εκτιμούν ότι αυτό συμβαίνει επειδή μεγάλη μερίδα οφειλετών περιμένει την έναρξη λειτουργίας της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
  • Έχει πάντως ήδη αποσαφηνιστεί ότι δεν θα υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα για όσους φορολογούμενους υποβάλλουν τώρα αιτήσεις πάγιας ρύθμισης. Ήδη προβλέπεται η μετάβαση μιας τέτοιας ρύθμισης στο νέο βελτιωμένο καθεστώς, με το διευρυμένο δηλαδή δοσολόγιο.
  • Συνεπώς, αν ένας πιθανός οφειλέτης επιθυμεί να μην είναι μετέωρα τα ληξιπρόθεσμα ποσά που χρωστάει -και να ελαχιστοποιήσει τις πιθανές συνέπειες- μπορεί κάλλιστα να προχωρήσει τις αρχικές διαδικασίες, με βάση το ισχύον καθεστώς.
  • Από κει και πέρα, έχουν τεθεί πολλά αιτήματα προς την ΑΑΔΕ, ώστε το δικαίωμα μετάβασής από τις 12 δόσεις στις 24 (και αντιστοίχως από τις 24 στις 48) να το αποκτήσουν και όσοι φορολογούμενοι είχαν κάνει ρύθμιση πριν τις 1/11/19 και αυτή τη στιγμή βάσει του Ν.4646 εξαιρούνται των σχετικών διατάξεων.

Στο συγκεκριμένο ζήτημα πάντως, οι εξελίξεις θα τρέχουν με γοργούς ρυθμούς το προσεχές διάστημα. Και θα επανέλθουμε στο θέμα με περισσότερες αναφορές, για τις προϋποθέσεις ένταξης και το ευρύτερο πλαίσιο όπως αυτό καθορίζεται από τις κείμενες διατάξεις.

Παναγιώτης Απ. Τσένος

Φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων / συγγραφέας φορολογικών & οικονομικών μελετών

tsenos.gr 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

#JobDay 45+ ετών

Το Skywalker.gr, στο πλαίσιο των δράσεών του «Επί το Έργον», διοργανώνει το #JobDay 45+ ετών, μια δράση με σκοπό την υποστήριξη και την ενίσχυση της απασχολησιμότητας ατόμων ηλικίας 45 ετών και άνω.

Με δεδομένη την ανάγκη της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας για επιπλέον αρωγή στην προσπάθειά της να ενταχθεί ή να επανενταχθεί επαγγελματικά, υλοποιούμε για τρίτη φορά στην Αθήνα και για πρώτη στη Θεσσαλονίκη το JobDay 45+ ετών. 

Είναι η πρώτη φορά που θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα στις δύο πόλεις, δίνοντας τη δυνατότητα στο ενδιαφερόμενο κοινό να διεκδικήσει μια θέση εργασίας. Η δράση της Αθήνας θα λάβει χώρα στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων, ενώ αυτή της Θεσσαλονίκης στο Μέγαρο Μουσικής. Η ημέρα διεξαγωγής είναι η 21η Ιανουαρίου και οι ώρες και για τις δύο πόλεις είναι 10:00-18:00.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Μέσω του #JobDay 45+ ετών, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του δήμου Αθηναίων και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, επιδιώκουμε να υποστηρίξουμε ουσιαστικά ανθρώπους με δυνάμεις, εμπειρία, δυνατότητες και ενέργεια που επλήγησαν από την παρατεταμένη κρίση στην προοπτική να ανατάξουν τη ζωή τους.

Οι υποψήφιοι-επισκέπτες του #JobDay 45+ ετών θα έχουν τη δυνατότητα:

  • Να συναντήσουν εκπροσώπους εταιριών και να περάσουν από συνέντευξη εργασίας.
  • Να μιλήσουν προσωπικά με εξειδικευμένο μέντορα για το LinkedIn προφίλ τους και σε πραγματικό χρόνο να επιφέρουν τις βέλτιστες αλλαγές σε αυτό.
  • Να έρθουν σε επαφή με coaches, οι οποίοι θα τους βοηθήσουν να βελτιωθούν, να αναπτυχθούν, να μάθουν πώς να πετυχαίνουν τους στόχους τους και να διαχειρίζονται προσωπικές και επαγγελματικές προκλήσεις.
  • Να συζητήσουν με εξειδικευμένους συμβούλους για εργασιακά ζητήματα.
  • Να βγάλουν επαγγελματική φωτογραφία, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο βιογραφικό ή το LinkedIn προφίλ τους (μόνο στη Θεσσαλονίκη).
  • Να παρακολουθήσουν εποικοδομητικά workshops (μόνο στη Θεσσαλονίκη).

Όσοι επιθυμούν να επισκεφθούν το #JobDay 45+ ετών μπορούν να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο https://jobdays.gr/jobdays2020/jobday45-2020 και να ανεβάσουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην αντίστοιχη φόρμα.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2018 περισσότερες από 8.500 εταιρίες δημοσίευσαν στο www.skywalker.gr περισσότερες από 82.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.000.000.

Χορηγοί επικοινωνίας: ΕΠΙΧΕΙΡΩ, INSIDER, THESS NEWS, VORIA.GR, THESOUT.GR, ORATHESS.GR, E-RADIO, E-DAILY, ΑΘΗΝΑ 9.84, ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 94,5, ARENA 89,4, 1055 ROCK, OFF RADIO, LIGHT-RADIO.NET, THESSALONIKI PRESS, INFOCOM.GR, BUSINESSTODAY, EMEA, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, LET IT BE, BUSINESS WOMAN, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Site: https://jobdays.gr/jobdays2020/jobday45-2020

Facebook Event: JobDay 45+ ετών (Αθήνα) & JobDay 45+ ετών (Θεσσαλονίκη)

Continue Reading

Trending