Connect with us

Μόδα

Κυκλική Οικονομία και Μόδα: Συνδυάζονται;

Υπάρχει τρόπος να συμβάλει άμεσα και αποτελεσματικά η βιομηχανία της
μόδας στην κυκλική οικονομία; Πώς μπορεί ο καθένας από εμάς να βοηθήσει
τον αγώνα για την διάσωση του πλανήτη ανοίγοντας απλά την ντουλάπα του;
Σε μία ζεστή βραδιά στο «σπίτι» του Fabric Republic, με γιορτινή διάθεση και
πολλά λαμπερά χαμόγελα, οι γυναίκες επιχειρηματίες του Womanitee
ανέπτυξαν επιχειρήματα με δυναμικό λόγο και διαδραστικές παρουσιάσεις,
εγκαινιάζοντας μια σειρά κοινών δράσεων με θέμα «Οι γυναίκες στο
επιχειρείν υποστηρίζουν τη συμβολή της μόδας στην κυκλική οικονομία»!
Η Σόνια Γερολυμάτου – Λαζαρίδου, γενική διευθύντρια της GEROLYMATOS
International εξήγησε «Πώς μπορεί η Γυναικεία Επιχειρηματικότητα –
Womanitee και το Fabric Republic να συμπράξουν για τη βιώσιμη ανάπτυξη»
ενώ η Joy Κουμεντάκου, Fashion Marketer, μίλησε για « Ηθική και Βιώσιμη Μόδα».
Η πρώτη κοινή δράση Womanitee και Fabric Republic ήταν πραγματικά μια
ευκαιρία για γιορτή καθώς ξεκίνησε με την κοπή της πίτας για την νέα χρονιά
–παρουσία του πατέρα Φιλόθεου Ορφανουδάκη, Διευθυντή Στέγης
Κατάκοιτων Γερόντων Ιερέας Αρχιεπισκοπής Αθηνών- και κορυφώθηκε με ένα
πάρτι networking και ανταλλαγής σκέψεων για τις επόμενες κινήσεις της σύμπραξης!
Η Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, Ιδρύτρια & Πρόεδρος της APSON CSR και
Eπικεφαλής του Womanitee, παρουσίασε τους στόχους, το όραμα αλλά και
τα νέα project του Womanitee που έχουν ήδη δρομολογηθεί, ευχαριστώντας
το ΙΑΣΙΣ για την στήριξή του.
Ο συντονισμός του event που σηματοδοτεί μια εποχή δημιουργικής
συνεργασίας Womaniteee και Fabric Republic, έγινε από τον Γενικό
Διευθυντή του ΑΜΚΕ ΙΑΣΙΣ, Νίκο Μπαλτά.

Η εκδήλωση στις εγκαταστάσεις του Fabric Republic στη Νέα Φιλαδέλφεια
(Βασιλέως Αλεξάνδρου 8), ξεκίνησε με Βιωματικό Εργαστήρι Εξοικείωσης με
την αναπηρία από τους Labyrinth of Senses, KINITRO ΑΜΚΕ και χαιρετισμούς
από τους Μαρία Σαρρή – Ηλιάκη (Πρόεδρος ΑΜΚΕ ΙΑΣΙΣ), Νίκο Μπαλτά
(Γενικός Διευθυντής ΑΜΚΕ ΙΑΣΙΣ), Σάββα Χρυσαφίνη (Υπεύθυνος CONNECT
YOUR CITY), Μαρία Κούτρα (Ψυχολόγος ΑΜΚΕ ΙΑΣΙΣ).
Ακολούθησαν παρουσιάσεις με εξαιρετικό ενδιαφέρον:
Ελένη Νικολούτσου (Κοινωνική Λειτουργός ΑΜΚΕ ΙΑΣΙΣ): Σύντομη
Παρουσίαση ΙΑΣΙΣ», Κυριακή Κοροβέση (Υπεύθυνη Διασύνδεσης Fabric
Republic): «Παρουσίαση Fabric Republic – Λειτουργία και Αποτελέσματα»,
Γιώργος Μελισσαρόπουλος (Project manager Fabric Republic): «Νέα εποχή
του Fabric Republic», Παναγιώτης Βαλαβάνης (Διευθυντής του Ψυχιατρικού
Νοσοκομείου Δρομοκαΐτειο & Ψυχίατρος) «Το Fabric Republic ως μέθοδος
εργοθεραπείας. Η συμβολή του στην ψυχική υγεία ασθενών », Σόνια
Γερολυμάτου – Λαζαρίδου (Γεν. Διευθύντρια GEROLYMATOS International):
«Πώς μπορεί η Γυναικεία Επιχειρηματικότητα – Womanitee και το Fabric
Republic να συμπράξουν για τη βιώσιμη ανάπτυξη», Joy Κουμεντάκου (Joy
Artivist & Fashion Marketer): « Ηθική και Βιώσιμη Μόδα».

Lifestyle

Οι πιο ωραίες χειροποίητες τσάντες του καλοκαιριού με την υπογραφή του ελληνικού brand MISS POLYPLEXI

Το brand MISS POLYPLEXI έχει γίνει πλέον συνώνυμο των πλεκτών χειροποίητων αξεσουάρ και πολύ περισσότερο των γυναικείων τσαντών αυτού του είδους. H δυναμική του πορεία μέχρι τώρα επιβεβαιώνει σταδιακά τη διαχρονικότητα του με τη σχεδιάστρια και δημιουργό, Βασιλική Θεοδώρου, να εμπνέεται από την απαράμιλλη ομορφιά που διέπει τα παράλια των ελληνικών θαλασσών.

Η νέα της συλλογή για τη φετινή σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι φέρει το όνομα “Seaside Romance” και αποτελεί μια υψηλής αισθητικής συλλογή που ενσωματώνει τόσο την καλοκαιρινή αύρα, όσο και τον ρομαντισμό που πηγάζει από το ειδυλλιακό παραθαλάσσιο τοπίο. Η ποικιλομορφία που παρουσιάζει περιβαλλόμενο από βράχους, βότσαλα, άμμο και θάλασσα είναι τα τέσσερα βασικά στοιχεία που έδωσαν και το έναυσμα στη σχεδιάστρια να δημιουργήσει νέα σχέδια σε χρωματικούς τόνους του μπλε και τιρκουάζ, του γκριζο-καφέ των βράχων, του γλυκού μπεζ και καφέ της άμμου. 

Σε αυτή τη νέα και πολύ «φρέσκια» συλλογή θα δούμε τσάντες σε πρωτότυπα σχήματα, διαφορετικά  μεγέθη, όλες φτιαγμένες από υψηλής ποιότητας υλικά συνδυασμένα τόσο όμορφα και κομψά, αλλά ταυτόχρονα και σε μη αναμενόμενους συνδυασμούς επισφραγίζοντας για άλλη μια φορά την αυθεντικότητα που χαρακτηρίζει τo brand MISS POLYPLEXI.

Η σχεδιάστρια δεν παραλείπει φυσικά να εμπλουτίζει συνεχώς τη Sustainable συλλογή με upcycled τσάντες από υλικά που αξιοποιούνται ξανά για να δώσουν δεύτερη ζωή σε ακόμα πιο μοναδικά σχέδια επιμηκύνοντας τον κύκλο ζωής τους. Όραμα της είναι να γίνει το brand 100% sustainable στο άμεσο μέλλον αναγνωρίζοντας την ανάγκη για τη στροφή που πρέπει να κάνει η μόδα προς μια πιο βιώσιμη κατεύθυνση για την προστασία του περιβάλλοντος. Βρείτε τη Sustainable συλλογή εδώ: https://www.misspolyplexi.com/product-category/sustainable-collection/

Όλα τα νέα σχέδια βρίσκονται στο e-shop της MISS POLYPLEXI https://www.misspolyplexi.com/shop/ 

It’s all about handmade goodness!

Continue Reading

Lifestyle

Μαρία Τζάνη:”Μια γυναίκα όλα τα μπορεί.”

Η δουλειά της Μαρίας είναι εκπαιδευτικός στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση(συγκεκριμένα νηπιαγωγός) εδώ και 12 χρόνια, αλλά ασχολείται ενεργά με τη μόδα καθώς σχεδιάζει ρούχα και σε συνεργασία με ένα ατελιέ στο Ηράκλειο υλοποιούνε limited edition συλλογές, με δικά τους υφάσματα και prints που  εμπνέονται από  κάθε τι όμορφο γύρω τους! Παράλληλα διαφημίζει και εταιρίες στο ινσταγκραμ!

  • Φροντίζετε να έχετε ελεύθερο χρόνο  για τον εαυτό σας

Η αλήθεια είναι ότι έχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο λόγω
των πολλών δραστηριοτήτων που ασχολούμαι, αλλά φροντίζω να βρίσκω σίγουρα για να διοργανώνω ταξίδια ( εκτός πανδημίας )

  • Είστε πραγματικά πανέμορφη, έχετε κάποια μυστικά ομορφιάς;

Αγαπώ στη διατροφή μου οτιδήποτε είναι πράσινο, κοιμάμαι  σωστές  ώρες και το πιο βασικό για μένα, ξεκινώ τη μέρα μου πάντα με ένα χαμόγελο που αντικατοπτρίζει την ψυχική αρμονία ,γέννημα της οποίας είναι η ομορφιά και η  ωραία αύρα!

  • Aκολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας  ή αυτοσχεδιάζετε ; πως ντύνεστε στη καθημερινή σας ζωή ;

Ως σχεδιάστρια αυτό που προτείνω και μέσα από  τα ρούχα της συλλογής μας , είναι να φοράμε οτιδήποτε μας κάνει να νιώσουμε όμορφες, να είμαστε άνετες μέσα σε  αυτό και να αναδεικνύει  την προσωπικότητα μας!  Αυτή είναι η φιλοσοφία μου και στη καθημερινότητα μου ενώ φυσικά επιλεγώ και πολλές φορές ρούχα της συλλογής μας στις αποδράσεις μου!

  • Ποια είναι η σχέση σας με τα social media

Έχω πολύ ενεργό ινσταγκραμ, καθώς ασχολούμαι επαγγελματικά ενώ στα υπόλοιπα social media δεν έχω ιδιαίτερη κινητικότητα

  • Έχετε όνειρα που ακόμη δεν έχουν γίνει πραγματικότητα

Στο επαγγελματικό κομμάτι θέλω τα ρούχα της συλλογής μας  να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμβέλεια στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και να κάνω μια όμορφη οικογένεια

  • Πιστεύετε μια γυναίκα  πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί  με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

Θεωρώ όλα χρειάζονται μέτρο και τις σωστές προτεραιότητες στη κατάλληλη ηλικία!

Μια γυναίκα πρέπει να είναι συνειδητοποιημένη στο τι θέλει απ τη ζωή της, αν έχει όνειρο να κανει και μια οικογένεια σίγουρα το βιολογικό κομμάτι τη δεσμεύει μέχρι κάποια ηλικία! Όχι ότι σα μανούλες δε μπορούν οι γυναίκες να ναι επιτυχημένες, απλά πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία! Μη ξεχνάμε άλλωστε… ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ!

  • Πόσο business women πιστεύετε ότι  είναι οι  Ελληνίδες ;

Θεωρώ ότι με τη πάροδο των χρόνων οι Ελληνίδες εξελίσσονται όλο και περισσότερο, βλέπουμε επιτυχημένες γυναίκες  σε όλους τους κλάδους και αυτό με χαροποίει ιδιαίτερα!

  • Ποια είναι τα επόμενα σχεδιά σας ;

Ασχολούμαι πυρετωδώς με τις επόμενες συλλογές των ρούχων μας  αλλά και τη προώθηση τους σε μεγαλύτερη εμβέλεια ενώ σα Μαρία  θέλω και  να κάνω μια όμορφη οικογένεια!

Continue Reading

Lifestyle

Πώς ένα fashion brand μπορεί να αναπτυχθεί αποδοτικότερα ψηφιακά?

Βιώνουμε μια εποχή όπου οι εξελίξεις διαδέχονται η μια την άλλη, σε σημείο, ενδεχομένως,  που δεν προλαβαίνουμε να τις παρακολουθούμε στην ολότητά τους. Η ψηφιοποίηση προϊόντων ή υπηρεσιών, αντίστοιχα, ήρθε για να μείνει. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η μετά covid-19 περίοδος, επέφερε αλλαγές που υπό άλλες συνθήκες θα παρατηρούνταν μετά από 100 χρόνια.

Ο χώρος της μόδας είναι μια από τις ανταγωνιστικές και δυναμικές βιομηχανίες στον κόσμο. Από τις πιο γνωστές μέχρι τις λιγότερο γνωστές και από τις πιο μεγάλες μέχρι τις πιο μικρές εταιρείες ανταγωνίζονται – συναγωνίζονται η μια την άλλη, ακόμα συμπράττουν και μεταξύ τους, προκειμένου να επικρατήσουν και ν’ αποκτήσουν το δικό του χώρο στον κόσμο της μόδας. Βάσει της μεθόδου της τμηματοποίησης, έρευνες έδειξαν ότι οι αγοραστές πλέον γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί και δεν αγοράζουν ένα προϊόν απλά για να το αγοράσουν. Επιθυμούν να προβούν στην αγορά ενός προϊόντος, ανεξαρτήτου κόστους, που έχει να πει ΚΑΤΙ – μια ιστορία, ένα lifestyle, ένα συναίσθημα! Αυτό είναι και το βασικό μυστικό για την διαμόρφωση ενός άρτιου content στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social media, ο συνδυασμός της δημιουργίας του περιεχομένου και η διαμόρφωση ενός έντονα παραστατικού περιεχομένου, μέσω φωτογραφιών, στα social media. Η σχεδιαστική αυτογνωσία είναι το όπλο για το πλέξιμο της παρουσίασης σε μεγαλύτερη εμβέλεια. 

Να ξέρω…

  • Ποιο είναι το brand?
  • Tί το διαφοροποιεί από τον «ανταγωνισμό»?
  • Πού στοχεύω μέσω αυτού? – Ποια είναι η αγορά – στόχος μου?
  • Ποιο θα είναι το ιδανικό story telling που θα προκαλεί ταύτιση με το κοινό και την παράλληλη αποτύπωσή του μέσα από εικόνες
  • Ποιο θα είναι το παραγωγικό υλικό που θα αποτελέσει την προστιθέμενη αξία για το brand μου

Κι αυτό να μπορώ να το αποδώσω πρακτικά και κυρίως ουσιαστικά!

Τί είναι BRAND?

Bold – κάτι τολμηρό 

Rare – κάτι σπάνιο

Amazing – κάτι φανταστικό

Notorious – κάτι με προοπτικές ν’ ακουστεί παγκοσμίως

Dynamic – κάτι δυναμικό

    Είναι η σχέση που χτίζεις με το κοινό σου, γιατί αντηχεί με το όραμα, τις αξίες και την φωνή σου!

Όμως η γέννηση ενός brand προκύπτει από τον ίδιο τον δημιουργό του και από την φιλοσοφία που υιοθετεί προκειμένου να το πραγματοποιήσει, καθώς αυτό και μόνο δημιουργεί εικόνες και οι εικόνες γεννούν σχέδια. Αυτή είναι ταυτόχρονα και μια γνωριμία με το «ψηφιακό» κοινό που επιθυμεί να σας γνωρίσει μέσα από το brand σας. Πώς μπορεί μια τυπική γνωριμία να μετατραπεί, χωρίς ν’ ακυρωθεί ως τέτοια, σε ψηφιακή με παραγωγικό και ανταποδοτικό τρόπο.

Η οικοδόμηση της επωνυμίας σας από το μηδέν δεν είναι εύκολη υπόθεση, για αυτό το branding είναι μια από τις πιο ακριβές επενδύσεις που πραγματοποιούν νέες εταιρείες. Η καθιέρωση επωνυμίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο, είναι πώς η επιχείρησή σας κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται αυτό που έχετε να προσφέρετε. Είναι ο τρόπος που επικοινωνείτε και εμπνέετε. Όπως το έθεσε ο Jeff Bezos, “Η επωνυμία σας είναι ό, τι λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο.”

Χριστίνα Τριποδιανάκη

Instagram Page: @christinatripodianaki \

Digital Marketing Consultant, Βranding Specialist, Speaker

Η Χριστίνα Τριποδιανάκη  μέσω της ατομικής της επιχείρησης www.christinatripodianaki.com, προσφέρει υπηρεσίες digital marketing, branding,  δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, image making, e-consultation & workshops σε άτομα με ή χωρίς εταιρική ταυτότητα, ομάδες, επιχειρήσεις ή οργανισμούς, ώστε να δομούν μια άρτια επιχειρησιακή και ψηφιακή  εικόνα.

Αποφοίτησε από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Κρήτης, διαθέτει master στο Digital Marketing από το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος  και διπλωματικές εξειδικεύσεις στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων, στο Human Resources Development & στο Tourism Management & Marketing από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ωστόσο φροντίζει να εκπαιδεύεται διαρκώς και να βρίσκεται πάντα up-to-date με ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο και στην αγορά ΤΩΡΑ.

Συνεργάζεται με άτομα από όλο τον κόσμο που επιθυμούν να δομήσουν το προφίλ τους από την αρχή, μέσα από σεμινάρια, ομιλίες, και consultation one-to-one ή online.

Continue Reading

Trending