Connect with us

Οικογένεια

«Μεγαλώνοντας μαζί με τα παιδιά μας»

Τα Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης βρίσκονται πάντα και με κάθε δυνατό τρόπο κοντά στην οικογένεια και στα παιδιά. Μέσα στο πλαίσιο της διαρκούς συνεργασίας σχολείου – οικογένειας, διοργανώνουμε για δέκατη τρίτη  συνεχή χρονιά τις «Απογευματινές συναντήσεις γονέων για τις ανάγκες και τους προβληματισμούς της σύγχρονης οικογένειας» με θέμα:

«Μεγαλώνοντας μαζί με τα παιδιά μας»

Στις συναντήσεις αυτές θα συζητήσουμε και θα αναλύσουμε θέματα καθημερινά που μας απασχολούν και μας προβληματίζουν σε σχέση με τον γνωστό – άγνωστο κόσμο των παιδιών μας.

Κάθε Δευτέρα ή Τετάρτη από τις 21 Φεβρουαρίου  έως και τις 9 Μαΐου 2018, από τις 18:30 έως τις 20:30 θα συναντιόμαστε στους χώρους των Εκπαιδευτηρίων μας, στους Ελαιώνες Πυλαίας, για να ακούσουμε καταξιωμένους ειδικούς επιστήμονες και να αφουγκραστούμε, να συζητήσουμε, να εκφράσουμε τις απορίες και τους ιδιαίτερους προβληματισμούς μας.

Πιστεύουμε ότι η συμμετοχή και η συνεργασία σας θα συμβάλλει στη βελτίωση της ζωής, της ανάπτυξης και της συμπεριφοράς των παιδιών μας.

 

Παρακαλούμε δηλώστε εγκαίρως συμμετοχή στη Γραμματεία του Σχολείου

στο τηλέφωνο 2310 300002 ή στο email: seminaria@protypa.gr

https://www.protypa.gr/frontend/article.php?aid=58&cid=74

 

Παρατηρήσεις:

  • Τα σεμινάρια είναι δωρεάν και απευθύνονται σε όλους τους γονείς της πόλης μας
  • Δυνατότητα συμμετοχής σε όσες από τις συναντήσεις επιθυμείτε
  • Ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος
  • Τις ώρες των συναντήσεων υπάρχει δυνατότητα δημιουργικής απασχόλησης των παιδιών στον χώρο του σχολείου

 

Πρόγραμμα Σεμιναρίων 2018

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

  • Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 18:30 – 20:30

Αφήνοντας ανοιχτά τα μονοπάτια της επιτυχίας των παιδιών μας

Πώς η ψυχική ανθεκτικότητα θα αποτελέσει ένα διαρκές δώρο στα παιδιά μας

Η αντιμετώπιση «άβολων» ή «δυσμενών» καταστάσεων αλλά ακόμη και η αποτυχία αποτελούν μέρος της φυσικής εξέλιξης όλων των ανθρώπων. Η υπερπροστασία μαζί με τον φόβο της αποτυχίας υπονομεύουν την ανεξαρτησία και την αυτονομία των παιδιών μας. Γιατί είναι σημαντικό να αφήνουμε ανοιχτά τα μονοπάτια της επιτυχίας των παιδιών μας; Ποια είναι η ανάγκη των παιδιών να δοκιμάζουν καινούρια πράγματα για να εξερευνήσουν τα όριά τους;

 

Πρόγραμμα Σεμιναρίων 2018

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

  • Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 18:30 – 20:30

Αφήνοντας ανοιχτά τα μονοπάτια της επιτυχίας των παιδιών μας

Πώς η ψυχική ανθεκτικότητα θα αποτελέσει ένα διαρκές δώρο στα παιδιά μας

Η αντιμετώπιση «άβολων» ή «δυσμενών» καταστάσεων αλλά ακόμη και η αποτυχία αποτελούν μέρος της φυσικής εξέλιξης όλων των ανθρώπων. Η υπερπροστασία μαζί με τον φόβο της αποτυχίας υπονομεύουν την ανεξαρτησία και την αυτονομία των παιδιών μας. Γιατί είναι σημαντικό να αφήνουμε ανοιχτά τα μονοπάτια της επιτυχίας των παιδιών μας; Ποια είναι η ανάγκη των παιδιών να δοκιμάζουν καινούρια πράγματα για να εξερευνήσουν τα όριά τους;

Λάμπα Πόπη, MSc Αναπτυξιακή Νευροψυχολογία, Σχολική Σύμβουλος Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

 

  • Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 18:30 – 20:30

Γονείς και παιδιά σε on line σύνδεση

Τεχνολογία στα παιδιά: Προνόμιο ή Δικαίωμα σε κάθε ηλικία; Επιτρέπω στο παιδί μου χρήση της τεχνολογίας πίσω από κλειστή πόρτα; Ποια είναι η κατάλληλη ηλικία για την ενασχόληση με τα  μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πότε αυτά αποτελούν εμπόδιο στην κοινωνικοποίηση του παιδιού; Πώς μπορώ να καταλάβω ότι το παιδί μου είναι εθισμένο στην τεχνολογία; Είναι αργά να βάλω όρια στο παιδί μου ως προς τη χρήση της; Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς το διαδίκτυο;

Αθανάσιος Κανάκης, Ψυχολόγος ΕΛ.ΑΣ

ΜΑΡΤΙΟΣ

  • Τετάρτη 7 Μαρτίου 18:30 – 20:30

Παίζοντας και με τα εμπορευματοποιημένα παιχνίδια «μόδας»

Τα παιχνίδια που προβάλλονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι τα αγαπημένα των μικρών παιδιών, μέρος της καθημερινής ζωής και των δραστηριοτήτων τους με τους συνομηλίκους. Τα παιχνίδια «μόδας», ενώ πληρούν για τα παιδιά την προϋπόθεση της ευχαρίστησης και της διασκέδασης, προκαλούν σύγχυση στους γονείς σχετικά με τα κριτήρια με τα οποία ορίζεται ένα παιχνίδι ως «καλό».

Θα προσεγγίσουμε τη θέση αυτών των παιχνιδιών στη ζωή των παιδιών, επισημαίνοντας τη σημασία τους και θα αναδείξουμε τις μαθησιακές ευκαιρίες που παρουσιάζουν.

Κακανά Δόμνα-Μίκα, Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

  • Δευτέρα 12 Μαρτίου  18:30 – 20:30

Κι αν σου τύχει; Πρώτες βοήθειες

Τι μπορούμε να κάνουμε όταν ένας συνάνθρωπός μας  χρήζει άμεσης βοήθειας; Να τον πλησιάσω; Μήπως να μην παρέμβω; Πώς μπορώ να κρατήσω την ψυχραιμία μου; Πώς θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα, όπως απώλεια αισθήσεων, πνιγμονή, αιμορραγίες- ρινορραγία, εγκαύματα, τσιμπήματα, έμφραγμα, εγκεφαλικό και επιληπτική κρίση.

Οργάνωση κυτίου Πρώτων Βοηθειών. Πώς μπορώ να γίνω πάροχος Πρώτων Βοηθειών; Από τι ηλικία μπορούν να εκπαιδευτούν τα παιδιά;

Ζιώγα Χριστίνα, Ιατρός Κυτταρολόγος, MSc MIAC, Εκπαιδεύτρια Πρώτων Βοηθειών

  • Δευτέρα 19 Μαρτίου 18:30 – 20:30
  • Πώς αναπτύσσεται ο λόγος του παιδιού.

Η εξέλιξη της λειτουργίας του προφορικού λόγου στο παιδί από την προγλωσσική μέχρι τη γλωσσική ανάπτυξη; Ποια είναι τα αναμενόμενα στάδια, από ποιους παράγοντες εξαρτάται και πώς μπορεί να συνδράμει  σ’ αυτό το οικογενειακό περιβάλλον; Πότε αρχίζουμε να ανησυχούμε και πώς συνδέεται η γλωσσική ανάπτυξη με την περεταίρω  εξέλιξη του παιδιού τόσο στο κοινωνικό όσο και στο σχολικό πλαίσιο;

Μιχάλης Τόσκας, Λογοθεραπευτής – Ειδ. Παιδαγωγός,Επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου Θεραπευτικής Αγωγής των Διαταραχών του Λόγου και Ψυχοθεραπείας «Διάλογος»

 

  • Μαθαίνω να διαβάζω ή διαβάζω για να μάθω;

Η σημασία της όρασης

Μπορείτε να διαβάσετε με κλειστά μάτια; Κι όμως πολύ συχνά θεωρούμε δεδομένη την όραση, την πολύτιμη αυτή αίσθηση.

40% των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες πιθανόν να έχουν κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία της όρασης, παρόλο που βλέπουν 10 στα 10 και δε χρειάζονται γυαλιά. Η εμπλοκή της όρασης στη μαθησιακή διαδικασία και το πώς αυτή επηρεάζει την ανάγνωση, την αντιγραφή, την ορθογραφία, τη συγκέντρωση, την κατανόηση.

Μαρία Ταρασούδη, MSc Συμπεριφορική – Νευροαναπτυξιακή Οπτομέτρης

  • Δευτέρα 26 Μαρτίου  18:30 – 20:30

Πώς με την προσέγγιση της «Ήρεμης Δύναμης» μπορούν να βελτιωθούν οι σχέσεις μέσα στην οικογένεια

Οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί μπορεί κάποιες φορές να φτάσουν στο σημείο να μην ξέρουν πλέον πώς να απαντήσουν στις αρνητικές συμπεριφορές των παιδιών. Συχνά περιγράφουν ότι δεν αντέχουν άλλο, πιστεύουν ότι τίποτα δεν μπορεί να δώσει λύση και αισθάνονται ηττημένοι προκαταβολικά όταν χρειαστεί να αντιμετωπίσουν μία σύγκρουση. Η προσέγγιση της «Ήρεμης Δύναμης» προτείνει απαντήσεις, ώστε να καταφέρουν οι ενήλικες να βγουν από αυτή τη δύσκολη θέση και να επανακτήσουν τον ρόλο τους  απέναντι στο παιδί με μη βίαια μέσα.

Δημήτρης Φιλοκώστας, Ψυχίατρος Παιδιών και Εφήβων, Οικογενειακός Θεραπευτής

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

 

  • Τετάρτη 18 Απριλίου 18:30 – 20:30

Μαθησιακό Προφίλ: Αντιμετωπίζοντας τις δυσκολίες στη μάθηση με σεβασμό στην αυτοεκτίμηση και στη μοναδικότητα του παιδιού

Ποιες είναι οι διαστάσεις της μάθησης; Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να αξιοποιήσουν το δυναμικό τους; Τι διερευνά το μαθησιακό προφίλ; Πώς συμβάλλει η διερεύνηση της μοναδικότητας του κάθε παιδιού στην καλυτέρευση της σχέσης με τον ίδιο του τον εαυτό, τον γονιό και τους εκπαιδευτικούς;

Η αρχή στην οποία βασίζεται η προσέγγιση του μαθησιακού προφίλ είναι ότι όλοι είμαστε ικανοί να μάθουμε, αρκεί να μας δώσουν την πληροφορία έτσι όπως είναι φτιαγμένο το μυαλό μας να τη λάβει.

Χρυσάνθη Κωστάρα, Σύμβουλος Μαθησιακού Προφίλ & Επαγγελματικού Προσανατολισμού

  • Τετάρτη 25 Απριλίου 18:30 – 20:30

Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό – Προτάσεις για την ομαλή προσαρμογή του μαθητή στο νέο σχολικό περιβάλλον

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον από τους ειδικούς στο θέμα της μετάβασης των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό. Πόσο σημαντική θεωρείται πλέον η κοινωνική και η συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού ως παράγοντας της προσαρμοστικότητάς του στο νέο περιβάλλον; Τι χρειάζεται να γνωρίζουν οι γονείς και ποιος ο ρόλος τους σε αυτή τη σημαντική στιγμή του παιδιού;

  • Στέλλα Λύκου, Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου των Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης
  • Νίκος Πανουργιάς, Διευθυντής του Δημοτικού σχολείου των Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης
  • Πόπη Λάμπα, MSc Αναπτυξιακή Νευροψυχολογία, Σχολική Σύμβουλος Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

 

  • Δευτέρα 30 Απριλίου 18:30 – 20:30

Εγώ, εσύ, εμείς – Δεσμοί αγάπης, προσκόλλησης και ευθύνης στην εξέλιξη της οικογένειας

Η οικογένεια αποτελεί δομικό στοιχείο στην εξέλιξη του καθενός και μπορεί να καθορίσει το ποιοι είμαστε. Η δυναμική της οικογένειας αλλάζει καθώς όλα τα μέλη της αλλάζουν και αλληλοεπηρεάζονται. Τι μπορούμε να περιμένουμε; Υπάρχει κάποια «μαγική συνταγή» οικογενειακής ευτυχίας;

Λάμπα Πόπη, MSc Αναπτυξιακή Νευροψυχολογία, Σχολική Σύμβουλος Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

ΜΑΪΟΣ

  • Τετάρτη 2 Μαΐου 18:30 – 20:30

Είναι ο χρόνος που ξόδεψες για το τριαντάφυλλό σου που το κάνει τόσο σημαντικό

Βιωματικό Εργαστήριο Αυτογνωσίας μέσω Εικαστικής Έκφρασης (Art Therapy)

Πόσο χρόνο αφιερώνουμε για κάτι ή κάποιον που παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή μας; Είναι αρκετός; Είναι ποιοτικός; Πώς μπορούμε να βρούμε τρόπους να διαφυλάσσουμε ό,τι αγαπάμε; Τι είναι η αγάπη; Τι είναι η εξάρτηση;

Ελένη Πάλλη, εικαστικός-παιδαγωγός, MSc Art Therapy, καθηγήτρια εικαστικής αγωγής Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

  • Τετάρτη 9 Μαΐου 18:30 – 20:30

Πώς σχετίζομαι με τους ανθρώπους – Εγώ και οι άλλοι. Τι είδους σχέσεις δημιουργούμε; Τι βοηθάει στη σχέση μας με τους άλλους;

Βιωματικό Εργαστήριο Αυτογνωσίας μέσω Εικαστικής Έκφρασης (Art Therapy)

Ο καθένας μας είναι διαφορετικός. Σεβόμαστε αυτή τη μοναδικότητα αλλά συγχρόνως κάνουμε προσπάθειες να ανακαλύψουμε την αρμονική συνύπαρξη και συνεργασία με άλλους ανθρώπους.

Art Therapy – Αυτογνωσία μέσω τέχνης: Βασίζεται στη δύναμη της Εικαστικής Έκφρασης ως μέσου επικοινωνίας και έκφρασης. Δεν απαιτείται κανένα ιδιαίτερο ταλέντο στη ζωγραφική, παρά μόνο προσωπική θέληση.

Ελένη Πάλλη, εικαστικός-παιδαγωγός, MSc Art Therapy, καθηγήτρια εικαστικής αγωγής Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Οικογένεια

Παγκόσμια Εβδομάδα Θηλασμού 2018 με σύνθημα  «Θηλασμός: Θεμέλιο Ζωής»

Η έμπρακτη στήριξη της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων.

 

Το φετινό μήνυμα της Παγκόσμιας Εβδομάδας Θηλασμού είναι «Θηλασμός: Θεμέλιο Ζωής», δίνοντας έτσι έμφαση στη δικτύωση, την πληροφόρηση και τη δραστηριοποίηση όλων των φορέων με σκοπό την επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης έως το 2030 μέσω της διατροφής, της ασφάλειας τροφίμων και της μείωσης της φτώχειας.

 

Σύμφωνα με στοιχεία της Παγκόσμιας Συμμαχίας Δράσης για το Θηλασμό, οι 823.000 θάνατοι παιδιών, οι 20.000 θάνατοι μητέρων και οι οικονομικές απώλειες ύψους 302 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως θα μπορούσαν να αποφευχθούν με την έμπρακτη στήριξη του θηλασμού σε ολόκληρο τον πλανήτη.

 

Επιπλέον, οφείλουμε να λάβουμε υπόψη τα εξής:

  • ο υποσιτισμός ευθύνεται για το 45% των θανάτων παιδιών κάτω των πέντε ετών ετησίως
  • η απουσία θηλασμού συνδέεται με οικονομικές απώλειες περίπου τριακοσίων δύο δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως ή αλλιώς με απώλεια του 0,49% του Παγκόσμιου ΑΕΠ
  • τα μωρά που θηλάζονται, έχουν υψηλότερο δείκτη ευφυΐας κατά 2,6 μονάδες σε σχέση με τα παιδιά με καθόλου θηλασμό
  • υπολογίζεται ότι απαιτούνται τέσσερις χιλιάδες λίτρα νερού για την παρασκευή ενός κιλού σκόνης υποκατάστατου μητρικού γάλακτος
  • ένα στα πέντε άτομα στις αναπτυσσόμενες περιοχές του πλανήτη διαβιεί με λιγότερο από 1,90 δολάρια ημερησίως
  • στον πληθυσμό των εξήντα εκατομμυρίων προσφύγων και εκτοπισμένων παγκοσμίως καταγράφονται υψηλά ποσοστά γυναικών και μικρών παιδιών με άμεση απειλή από διάφορες μορφές υποσιτισμού, όπου σε αυτές τις περιπτώσεις ο θηλασμός φαντάζει ως η μόνη δυνατή εναλλακτική.

 

Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας, ακολουθεί η φετινή αφίσα στην αγγλική γλώσσα της Παγκόσμιας Συμμαχίας Δράσης για το Θηλασμό:

Πηγή

 

Η εβδομάδα 1-7 Αυγούστου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Εβδομάδα Θηλασμού, φόρος τιμής στη Διακήρυξη Innocenti της 1ης Αυγούστου 1990 στη Φλωρεντία, όπου εκπρόσωποι Κρατών, του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, της UNICEF και άλλων οργανώσεων δεσμεύτηκαν για την προστασία, την προώθηση και την υποστήριξη του θηλασμού (σχετικός σύνδεσμος με το κείμενο της Διακήρυξης)

 

Στην Ελλάδα η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων στηρίζει έμπρακτα το μήνυμα του θηλασμού. Αξίζει να τονιστεί ότι την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017 η Γ.Γ.Ι.Φ., σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο «Έλενα Βενιζέλου – Αλεξάνδρα» και τον Δήμο Ιλίου Αττικής, διοργάνωσε στην Αθήνα μία επιτυχημένη ημερίδα με θέμα «Μητρικός Θηλασμός, Πολιτικές και Δράσεις». Ακολουθεί το ανάλογο υλικό τεκμηρίωσης:

 

α) πρόσκληση και πρόγραμμα εργασιών:

Πηγή

 

β) δελτίο τύπου της 6-11-2017 από τη Γ.Γ.Ι.Φ.: Πηγή .

 

Επιπλέον, τη Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018 η αρμόδια Διεύθυνση της Γ.Γ.Ι.Φ. επέλεξε να προβάλει στον ιστότοπο του κρατικού φορέα ισότητας των φύλων στο διαδίκτυο και στη σελίδα αυτού σε δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης την αξιέπαινη δράση προαγωγής του θηλασμού στον Δήμο Αγίου Δημητρίου Αττικής (1-7 Αυγούστου 2018):

Πηγή

                      

Η συγκεκριμένη δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων εντάσσεται στο θεματικό πεδίο «Γυναίκες και Υγεία» και υλοποιείται στο πλαίσιο αξιοποίησης όλων των εργαλείων στον αγώνα για την επίτευξη της ουσιαστικής ισότητας μεταξύ γυναικών και ανδρών, σύμφωνα και με τις κατευθυντήριες γραμμές των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (Ατζέντα 2030).

Continue Reading

Οικογένεια

Mommmies world

Το mommies πραγματοποιήθηκε  για πρώτη φορά πριν από 3 χρόνια 

Η αρχική ιδέα ήταν η διοργάνωση μιας εκδήλωσης που θα επέτρεπε σε μαμάδες και μπαμπάδες , μέλλοντες ή νυν να ενημερωθούν για οποιοδήποτε θέμα απασχολεί την σύγχρονη οικογένεια, σχετικά με την σωματική και ψυχική υγεία. Ο σκοπός είναι η προαγωγή υγείας και η πρόληψη. Στοχεύοντας στην έγκυρη ενημέρωση , από έγκριτους επαγγελματίες και ακαδημαϊκούς στον τομέα της υγείας, δίνεται η δυνατότητα σε όσους παρακολουθούν το mommies  να έχουν άμεση πρόσβαση στην επιστημονική γνώση και τα πιο επικαιροποιημένα δεδομένα στον τομέα της υγείας, ενώ μπορούν να διαδρούν άμεσα με τους ομιλητές ώστε να  μπορούν να παίρνουν απαντήσεις στα ερωτήματα τους

Η ομάδα επαγγελματιών υγείας αποτελείται από γυναικολόγους , ενδοκρινολόγους, παιδιάτρους, μαίες, πλαστικούς χειρουργούς ,διαιτολόγους, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές , επαγγελματίες άθλησης για παιδιά και  εγκύους και κάθε χρόνο η ομάδα αυτή εμπλουτίζεται και ανανεώνεται σύμφωνα με τις θεματικές ενότητες που θέλουμε να προσεγγίσουμε κάθε φορά

Τo mommies διοργανώνεται από την ομάδα EΠ7A , με πρωταρχικό σκοπό την πρόληψη σωματικής και ψυχικής υγείας με παρεμβάσεις που αφορούν το κοινό και στοχεύουν στην ενημέρωση μέσω των επιστημονικών ημερίδων και σε καμπάνιες προαγωγής υγείας. Προάγοντας την υγεία πετυχαίνουμε την μείωση της επίπτωσης –δηλαδή νέων περιστατικών – ενώ ενεργοποιούμε  την κοινότητα και τους πολίτες ώστε να αναλαμβάνουν δράση υπέρ της υγείας τους . Η διεπιστημονική ομάδα του ΕΠ7Α με Πρόεδρο την Δέσποινα Δριβάκου , Ψυχολόγο ιδρύθηκε το 2011 και έχουν υλοποιηθεί πολλές εκδηλώσεις για  θέματα προαγωγής υγείας και πρόληψης. Επιπλέον πληροφοριακό υλικό υπάρχει διαθέσιμο στη σελίδα μας στο  fb: https://www.facebook.com/Ep7a

 

Continue Reading

Ψυχολογία

Διεκδίκησε Το Όνειρο Σου

Όλοι οι άνθρωποι έχουμε όνειρα. Όλοι οι άνθρωποι θέλουμε κάτι το οποίο γεμίζει την ψυχή μας.

 

Αλλά πρόσεξε να δεις τι γίνεται: Υπάρχουν τρεις κατηγορίες ανθρώπων:

 

Η πρώτη κατηγορία, είναι η κατηγορία η οποία έχει ένα όνειρο αλλά δεν ξεκίνησε ποτέ.

 

Η δεύτερη κατηγορία είναι αυτή που έχει ένα όνειρο αλλά έκανε κάτι και εγκατέλειψε πολύ γρήγορα γιατί πίστεψε ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

 

Η τρίτη κατηγορία, είναι εκείνη η κατηγορία που έχει ένα όνειρο, έχει προσπαθήσει ξανά και ξανά και ξανά και δεν έχει το αποτέλεσμα που θέλει. Αυτό το άρθρο απευθύνεται σε αυτή την κατηγορία. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι αν ανήκεις σε μία από τις άλλες δύο κατηγορίες δεν μπορείς να βρεις αξία σε αυτό το άρθρο, αλλά αν ανήκεις στις άλλες κατηγορίες, το πρώτο που θα σου σύστηνα είναι να περάσεις σε αυτή την κατηγορία. Γιατί; Γιατί η δράση φέρνει τα αποτελέσματα.

 

Κι εσύ που ανήκεις στην τρίτη κατηγορία μπορεί να λες τώρα “Εγώ έχω δράση, έχω δράση, έχω δράση αλλά δεν έχω κανένα αποτέλεσμα. Έχω κουραστεί. Έχω απογοητευτεί. Δεν αντέχω άλλο. Θέλω να τα παρατήσω.” Και είναι απόλυτα λογικό αυτό να το νιώθεις.

 

Πρόσεξε να δεις τι γίνεται: Καταρχήν να σου πω πως τώρα είναι το σημείο που πρέπει να δώσεις γκάζι και να βάλεις το μεγαλύτερο δυναμικό που έχεις μέσα σου εκεί έξω, στον στόχο που θέλεις να πετύχεις.

 

Να σου φέρω ένα παράδειγμα:

 

Προχωράς στον δρόμο, κι εκεί που προχωράς ανέμελα, ξαφνικά κάποιοι άνθρωποι έρχονται για να σε κλέψουν. Ή να σε ενοχλήσουν. Έχεις τρεις επιλογές. Η μία είναι να τους πεις “Πάρτε τα όλα”, η δεύτερη είναι να αντισταθείς λίγο και να τους τα δώσεις και η τρίτη είναι να αντισταθείς συνέχεια συνέχεια συνέχεια.. Ασταμάτητα. Τι γίνεται τώρα; Εάν αντισταθείς πάρα πολύ υπάρχουν πολλές πιθανότητες να κουραστούν και να φύγουν (Αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα. Εάν συμβεί στο δρόμο δεν σου συστήνω απαραίτητα να αντισταθείς. Καλύτερα άστα, δώσ’ τα να φύγουν). Χρησιμοποιώ όμως αυτό το παράδειγμα για να καταλάβεις τι θα ήθελα να σου πω, τι θα ήθελα να σου μεταφέρω.

 

Η κούραση των αντιστάσεων σου

 

Ή να σου δώσω ένα άλλο παράδειγμα: Λένε πως ακόμα και συναγερμό να βάλεις στο σπίτι σου δεν είναι απαραίτητο ότι αν θέλουν να σε κλέψουν δεν θα σε κλέψουν. Τι κάνεις όμως βάζοντας συναγερμό; Να κάνεις πιο δύσκολη την δουλειά αυτών που θέλουν να σε κλέψουν. Αν την κάνεις πολύ δύσκολη ή δεν θα σου έρθουν ή αν έρθουν μπορεί να κουραστούν και να φύγουν.

 

Αυτό το πράγμα θέλω να σου πω. Εάν συνεχίζεις να επιμένεις τώρα που λες “Δεν μπορώ”, “Δεν αντέχω”, “Κουράστηκα”, “Δεν γίνεται”, θέλω να θυμάσαι πως υπάρχουν πολλές πιθανότητες να κουραστούν οι αντιστάσεις σου. Να κουραστεί όλο αυτό το σύστημα που βλέπεις και δεν βλέπεις και να σε αφήσει στην ησυχία σου για να κάνεις το όνειρο σου πραγματικότητα.

 

Μπορεί να ακούγεται ουτοπικό. Μπορεί να ακούγεται δύσκολο. Μπορεί να ακούγεται εξωπραγματικό. Αλλά πίστεψε με, δέξου την κάθε γνώση που σου δίνω σαν ένα παπούτσι. Πας λοιπόν, φοράς ένα παπούτσι, το δοκιμάζεις και αν δεν σου αρέσει το αφήνεις. Έτσι δεν είναι; Δεν μπορείς να ξέρεις από την αρχή εάν σου αρέσει ή εάν δεν σου αρέσει ή εάν κάτι σου κάνει λίγο κλικ. Λογικό δεν είναι;

 

Έτσι λοιπόν, αυτό που σου προτείνω είναι να δοκιμάζεις όλες τις πληροφορίες που μοιράζομαι μαζί σου, όλες αυτές που σου κάνουν κλικ, να βλέπεις εάν λειτουργούν ή αν όχι. Αν λειτουργούν κράτησε τες. Αν δεν λειτουργούν άστες και περίμενε την επόμενη. Έτσι λοιπόν αν έχεις φτάσει στο σημείο να έχεις προσπαθήσει πάρα πολύ και να βλέπεις ότι το όνειρο σου δεν πραγματοποιείται, οι στόχοι σου δεν γίνονται πραγματικότητα.. Αν βλέπεις ότι οι δυσκολίες, η μία μετά την άλλη όλο και μεγαλώνουν τότε είναι η στιγμή να προσπαθήσεις ακόμα περισσότερο. Μέχρι όλα αυτά να καταρρεύσουν και να ανοίξουν διάπλατα οι δρόμοι προς τα όνειρα σου. Προς την ζωή που αξίζεις.

 

Γιατί είσαι υπέροχος. Είσαι μοναδικός.

 

Και να θυμάσαι ότι πρέπει να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

 

Πηγή: www.manolisischakis.gr

Continue Reading

Trending