Connect with us

Οικογένεια

«Μεγαλώνοντας μαζί με τα παιδιά μας»

Τα Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης βρίσκονται πάντα και με κάθε δυνατό τρόπο κοντά στην οικογένεια και στα παιδιά. Μέσα στο πλαίσιο της διαρκούς συνεργασίας σχολείου – οικογένειας, διοργανώνουμε για δέκατη τρίτη  συνεχή χρονιά τις «Απογευματινές συναντήσεις γονέων για τις ανάγκες και τους προβληματισμούς της σύγχρονης οικογένειας» με θέμα:

«Μεγαλώνοντας μαζί με τα παιδιά μας»

Στις συναντήσεις αυτές θα συζητήσουμε και θα αναλύσουμε θέματα καθημερινά που μας απασχολούν και μας προβληματίζουν σε σχέση με τον γνωστό – άγνωστο κόσμο των παιδιών μας.

Κάθε Δευτέρα ή Τετάρτη από τις 21 Φεβρουαρίου  έως και τις 9 Μαΐου 2018, από τις 18:30 έως τις 20:30 θα συναντιόμαστε στους χώρους των Εκπαιδευτηρίων μας, στους Ελαιώνες Πυλαίας, για να ακούσουμε καταξιωμένους ειδικούς επιστήμονες και να αφουγκραστούμε, να συζητήσουμε, να εκφράσουμε τις απορίες και τους ιδιαίτερους προβληματισμούς μας.

Πιστεύουμε ότι η συμμετοχή και η συνεργασία σας θα συμβάλλει στη βελτίωση της ζωής, της ανάπτυξης και της συμπεριφοράς των παιδιών μας.

 

Παρακαλούμε δηλώστε εγκαίρως συμμετοχή στη Γραμματεία του Σχολείου

στο τηλέφωνο 2310 300002 ή στο email: seminaria@protypa.gr

https://www.protypa.gr/frontend/article.php?aid=58&cid=74

 

Παρατηρήσεις:

  • Τα σεμινάρια είναι δωρεάν και απευθύνονται σε όλους τους γονείς της πόλης μας
  • Δυνατότητα συμμετοχής σε όσες από τις συναντήσεις επιθυμείτε
  • Ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος
  • Τις ώρες των συναντήσεων υπάρχει δυνατότητα δημιουργικής απασχόλησης των παιδιών στον χώρο του σχολείου

 

Πρόγραμμα Σεμιναρίων 2018

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

  • Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 18:30 – 20:30

Αφήνοντας ανοιχτά τα μονοπάτια της επιτυχίας των παιδιών μας

Πώς η ψυχική ανθεκτικότητα θα αποτελέσει ένα διαρκές δώρο στα παιδιά μας

Η αντιμετώπιση «άβολων» ή «δυσμενών» καταστάσεων αλλά ακόμη και η αποτυχία αποτελούν μέρος της φυσικής εξέλιξης όλων των ανθρώπων. Η υπερπροστασία μαζί με τον φόβο της αποτυχίας υπονομεύουν την ανεξαρτησία και την αυτονομία των παιδιών μας. Γιατί είναι σημαντικό να αφήνουμε ανοιχτά τα μονοπάτια της επιτυχίας των παιδιών μας; Ποια είναι η ανάγκη των παιδιών να δοκιμάζουν καινούρια πράγματα για να εξερευνήσουν τα όριά τους;

 

Πρόγραμμα Σεμιναρίων 2018

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

  • Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 18:30 – 20:30

Αφήνοντας ανοιχτά τα μονοπάτια της επιτυχίας των παιδιών μας

Πώς η ψυχική ανθεκτικότητα θα αποτελέσει ένα διαρκές δώρο στα παιδιά μας

Η αντιμετώπιση «άβολων» ή «δυσμενών» καταστάσεων αλλά ακόμη και η αποτυχία αποτελούν μέρος της φυσικής εξέλιξης όλων των ανθρώπων. Η υπερπροστασία μαζί με τον φόβο της αποτυχίας υπονομεύουν την ανεξαρτησία και την αυτονομία των παιδιών μας. Γιατί είναι σημαντικό να αφήνουμε ανοιχτά τα μονοπάτια της επιτυχίας των παιδιών μας; Ποια είναι η ανάγκη των παιδιών να δοκιμάζουν καινούρια πράγματα για να εξερευνήσουν τα όριά τους;

Λάμπα Πόπη, MSc Αναπτυξιακή Νευροψυχολογία, Σχολική Σύμβουλος Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

 

  • Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 18:30 – 20:30

Γονείς και παιδιά σε on line σύνδεση

Τεχνολογία στα παιδιά: Προνόμιο ή Δικαίωμα σε κάθε ηλικία; Επιτρέπω στο παιδί μου χρήση της τεχνολογίας πίσω από κλειστή πόρτα; Ποια είναι η κατάλληλη ηλικία για την ενασχόληση με τα  μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πότε αυτά αποτελούν εμπόδιο στην κοινωνικοποίηση του παιδιού; Πώς μπορώ να καταλάβω ότι το παιδί μου είναι εθισμένο στην τεχνολογία; Είναι αργά να βάλω όρια στο παιδί μου ως προς τη χρήση της; Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς το διαδίκτυο;

Αθανάσιος Κανάκης, Ψυχολόγος ΕΛ.ΑΣ

ΜΑΡΤΙΟΣ

  • Τετάρτη 7 Μαρτίου 18:30 – 20:30

Παίζοντας και με τα εμπορευματοποιημένα παιχνίδια «μόδας»

Τα παιχνίδια που προβάλλονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι τα αγαπημένα των μικρών παιδιών, μέρος της καθημερινής ζωής και των δραστηριοτήτων τους με τους συνομηλίκους. Τα παιχνίδια «μόδας», ενώ πληρούν για τα παιδιά την προϋπόθεση της ευχαρίστησης και της διασκέδασης, προκαλούν σύγχυση στους γονείς σχετικά με τα κριτήρια με τα οποία ορίζεται ένα παιχνίδι ως «καλό».

Θα προσεγγίσουμε τη θέση αυτών των παιχνιδιών στη ζωή των παιδιών, επισημαίνοντας τη σημασία τους και θα αναδείξουμε τις μαθησιακές ευκαιρίες που παρουσιάζουν.

Κακανά Δόμνα-Μίκα, Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

  • Δευτέρα 12 Μαρτίου  18:30 – 20:30

Κι αν σου τύχει; Πρώτες βοήθειες

Τι μπορούμε να κάνουμε όταν ένας συνάνθρωπός μας  χρήζει άμεσης βοήθειας; Να τον πλησιάσω; Μήπως να μην παρέμβω; Πώς μπορώ να κρατήσω την ψυχραιμία μου; Πώς θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα, όπως απώλεια αισθήσεων, πνιγμονή, αιμορραγίες- ρινορραγία, εγκαύματα, τσιμπήματα, έμφραγμα, εγκεφαλικό και επιληπτική κρίση.

Οργάνωση κυτίου Πρώτων Βοηθειών. Πώς μπορώ να γίνω πάροχος Πρώτων Βοηθειών; Από τι ηλικία μπορούν να εκπαιδευτούν τα παιδιά;

Ζιώγα Χριστίνα, Ιατρός Κυτταρολόγος, MSc MIAC, Εκπαιδεύτρια Πρώτων Βοηθειών

  • Δευτέρα 19 Μαρτίου 18:30 – 20:30
  • Πώς αναπτύσσεται ο λόγος του παιδιού.

Η εξέλιξη της λειτουργίας του προφορικού λόγου στο παιδί από την προγλωσσική μέχρι τη γλωσσική ανάπτυξη; Ποια είναι τα αναμενόμενα στάδια, από ποιους παράγοντες εξαρτάται και πώς μπορεί να συνδράμει  σ’ αυτό το οικογενειακό περιβάλλον; Πότε αρχίζουμε να ανησυχούμε και πώς συνδέεται η γλωσσική ανάπτυξη με την περεταίρω  εξέλιξη του παιδιού τόσο στο κοινωνικό όσο και στο σχολικό πλαίσιο;

Μιχάλης Τόσκας, Λογοθεραπευτής – Ειδ. Παιδαγωγός,Επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου Θεραπευτικής Αγωγής των Διαταραχών του Λόγου και Ψυχοθεραπείας «Διάλογος»

 

  • Μαθαίνω να διαβάζω ή διαβάζω για να μάθω;

Η σημασία της όρασης

Μπορείτε να διαβάσετε με κλειστά μάτια; Κι όμως πολύ συχνά θεωρούμε δεδομένη την όραση, την πολύτιμη αυτή αίσθηση.

40% των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες πιθανόν να έχουν κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία της όρασης, παρόλο που βλέπουν 10 στα 10 και δε χρειάζονται γυαλιά. Η εμπλοκή της όρασης στη μαθησιακή διαδικασία και το πώς αυτή επηρεάζει την ανάγνωση, την αντιγραφή, την ορθογραφία, τη συγκέντρωση, την κατανόηση.

Μαρία Ταρασούδη, MSc Συμπεριφορική – Νευροαναπτυξιακή Οπτομέτρης

  • Δευτέρα 26 Μαρτίου  18:30 – 20:30

Πώς με την προσέγγιση της «Ήρεμης Δύναμης» μπορούν να βελτιωθούν οι σχέσεις μέσα στην οικογένεια

Οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί μπορεί κάποιες φορές να φτάσουν στο σημείο να μην ξέρουν πλέον πώς να απαντήσουν στις αρνητικές συμπεριφορές των παιδιών. Συχνά περιγράφουν ότι δεν αντέχουν άλλο, πιστεύουν ότι τίποτα δεν μπορεί να δώσει λύση και αισθάνονται ηττημένοι προκαταβολικά όταν χρειαστεί να αντιμετωπίσουν μία σύγκρουση. Η προσέγγιση της «Ήρεμης Δύναμης» προτείνει απαντήσεις, ώστε να καταφέρουν οι ενήλικες να βγουν από αυτή τη δύσκολη θέση και να επανακτήσουν τον ρόλο τους  απέναντι στο παιδί με μη βίαια μέσα.

Δημήτρης Φιλοκώστας, Ψυχίατρος Παιδιών και Εφήβων, Οικογενειακός Θεραπευτής

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

 

  • Τετάρτη 18 Απριλίου 18:30 – 20:30

Μαθησιακό Προφίλ: Αντιμετωπίζοντας τις δυσκολίες στη μάθηση με σεβασμό στην αυτοεκτίμηση και στη μοναδικότητα του παιδιού

Ποιες είναι οι διαστάσεις της μάθησης; Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να αξιοποιήσουν το δυναμικό τους; Τι διερευνά το μαθησιακό προφίλ; Πώς συμβάλλει η διερεύνηση της μοναδικότητας του κάθε παιδιού στην καλυτέρευση της σχέσης με τον ίδιο του τον εαυτό, τον γονιό και τους εκπαιδευτικούς;

Η αρχή στην οποία βασίζεται η προσέγγιση του μαθησιακού προφίλ είναι ότι όλοι είμαστε ικανοί να μάθουμε, αρκεί να μας δώσουν την πληροφορία έτσι όπως είναι φτιαγμένο το μυαλό μας να τη λάβει.

Χρυσάνθη Κωστάρα, Σύμβουλος Μαθησιακού Προφίλ & Επαγγελματικού Προσανατολισμού

  • Τετάρτη 25 Απριλίου 18:30 – 20:30

Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό – Προτάσεις για την ομαλή προσαρμογή του μαθητή στο νέο σχολικό περιβάλλον

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον από τους ειδικούς στο θέμα της μετάβασης των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό. Πόσο σημαντική θεωρείται πλέον η κοινωνική και η συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού ως παράγοντας της προσαρμοστικότητάς του στο νέο περιβάλλον; Τι χρειάζεται να γνωρίζουν οι γονείς και ποιος ο ρόλος τους σε αυτή τη σημαντική στιγμή του παιδιού;

  • Στέλλα Λύκου, Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου των Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης
  • Νίκος Πανουργιάς, Διευθυντής του Δημοτικού σχολείου των Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης
  • Πόπη Λάμπα, MSc Αναπτυξιακή Νευροψυχολογία, Σχολική Σύμβουλος Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

 

  • Δευτέρα 30 Απριλίου 18:30 – 20:30

Εγώ, εσύ, εμείς – Δεσμοί αγάπης, προσκόλλησης και ευθύνης στην εξέλιξη της οικογένειας

Η οικογένεια αποτελεί δομικό στοιχείο στην εξέλιξη του καθενός και μπορεί να καθορίσει το ποιοι είμαστε. Η δυναμική της οικογένειας αλλάζει καθώς όλα τα μέλη της αλλάζουν και αλληλοεπηρεάζονται. Τι μπορούμε να περιμένουμε; Υπάρχει κάποια «μαγική συνταγή» οικογενειακής ευτυχίας;

Λάμπα Πόπη, MSc Αναπτυξιακή Νευροψυχολογία, Σχολική Σύμβουλος Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

ΜΑΪΟΣ

  • Τετάρτη 2 Μαΐου 18:30 – 20:30

Είναι ο χρόνος που ξόδεψες για το τριαντάφυλλό σου που το κάνει τόσο σημαντικό

Βιωματικό Εργαστήριο Αυτογνωσίας μέσω Εικαστικής Έκφρασης (Art Therapy)

Πόσο χρόνο αφιερώνουμε για κάτι ή κάποιον που παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή μας; Είναι αρκετός; Είναι ποιοτικός; Πώς μπορούμε να βρούμε τρόπους να διαφυλάσσουμε ό,τι αγαπάμε; Τι είναι η αγάπη; Τι είναι η εξάρτηση;

Ελένη Πάλλη, εικαστικός-παιδαγωγός, MSc Art Therapy, καθηγήτρια εικαστικής αγωγής Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

  • Τετάρτη 9 Μαΐου 18:30 – 20:30

Πώς σχετίζομαι με τους ανθρώπους – Εγώ και οι άλλοι. Τι είδους σχέσεις δημιουργούμε; Τι βοηθάει στη σχέση μας με τους άλλους;

Βιωματικό Εργαστήριο Αυτογνωσίας μέσω Εικαστικής Έκφρασης (Art Therapy)

Ο καθένας μας είναι διαφορετικός. Σεβόμαστε αυτή τη μοναδικότητα αλλά συγχρόνως κάνουμε προσπάθειες να ανακαλύψουμε την αρμονική συνύπαρξη και συνεργασία με άλλους ανθρώπους.

Art Therapy – Αυτογνωσία μέσω τέχνης: Βασίζεται στη δύναμη της Εικαστικής Έκφρασης ως μέσου επικοινωνίας και έκφρασης. Δεν απαιτείται κανένα ιδιαίτερο ταλέντο στη ζωγραφική, παρά μόνο προσωπική θέληση.

Ελένη Πάλλη, εικαστικός-παιδαγωγός, MSc Art Therapy, καθηγήτρια εικαστικής αγωγής Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ψυχολογία

Πόσο χρειάζεσαι το coaching στη ζωή σου;

Είναι πολλές οι μικρές αλλαγές που συνθέτουν σταδιακά μεγάλες αλλαγές στη ζωή μας. Οι περισσότεροι περιμένουμε να γίνει ξαφνικά ένα «μπαμ» και να αλλάξουν όλα. Δεν πάει, όμως, έτσι. Πρέπει να δουλεύουμε καθημερινά για την αυτοβελτίωσή μας. Να γευόμαστε μικρές νίκες και να ανασυντασσόμαστε μετά από μικρές ήττες.

Όλα ξεκινούν από μέσα μας, αυτό είναι, άλλωστε, όπως είπαμε η κύρια αρχή του life coaching. Είμαστε προορισμένοι για να γίνουμε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας και αυτό μπορούμε να το καταφέρουμε αν ελέγχουμε την ποιότητα αυτών που αποτελούν τον φιλικό μας κύκλο, αν κάθε φορά που βρισκόμαστε σε μια δύσκολη απόφαση, σταματήσουμε να υπεραναλύουμε, να χρονοτριβούμε άσκοπα και επιλέξουμε το δρόμο που θα μας ξεβολέψει περισσότερο. Αν σταματήσουμε να σαμποτάρουμε τους εαυτούς μας, αν μιλάμε ανοιχτά για όσα μας ενοχλούν σε μια σχέση, αν ακολουθούμε τα δικά μας όνειρα και δεν ακολουθούμε των άλλων. Η μεγαλύτερη συμβουλή είναι: μη λουφάρεις, δέξου τις προκλήσεις της ζωής και ξεκινά να αλλάζεις, σπάζοντας το απόστημα των δικαιολογιών.

Δεν χρειάζεται να έχεις βιώσει κάτι τραγικό σε προσωπικό ή επαγγελματικό επίπεδο για να αναζητήσεις την καθοδήγηση ενός life coach. Δεν χρειάζεται, με άλλα λόγια, να έχεις πιάσει πάτο, αν και είναι πολλοί αυτοί που μόνο τότε συνειδητοποιούν πόση μεγάλη ανάγκη έχουν την αλλαγή στη ζωή τους. Ο life coach είναι ο προπονητής που πρέπει να έχεις αν θέλεις να βγάλεις όχι μόνο το 100άρι αλλά και την καθημερινότητα. Αν ήσουν αθλητής, θα διάλεγες προπονητή μόνο για έναν σημαντικό αγώνα; Γι’ αυτόν το λόγο, είναι σημαντικό η σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ coach και coachee να έχει δομηθεί εκ των προτέρων, ώστε τη σημαντική στιγμή της δοκιμασίας που θα μας βάλει η ζωή να μην καταρρεύσουμε ή να μη χάσουμε την πίστη στον εαυτό μας. Μην περιμένεις, λοιπόν, να χάσεις τη δουλειά σου ή να πάρεις διαζύγιο για να αντιληφθείς πως το καράβι πάει κατευθείαν στα βράχια. Ο life coach θα σε βοηθήσει όχι αναγκαστικά να αποφύγεις τις δοκιμασίες που πρέπει να περάσεις, αλλά να τις διαχειριστείς σωστά και εποικοδομητικά. Ενδεχομένως, σε μερικές περιπτώσεις, να μην πρέπει να αποφύγεις τα βράχια, αλλά με τον life coach θα γνωρίζεις τον τρόπο να βγεις «στεγνός» και συναισθηματικά ακέραιος στη στεριά.

 

Νικόλας Ουρανός  
Life & Relationship Coach, #1 International Bestselling Author www.jillandnikolas.com

Έλα στα one to one sessions μας για να διαπιστώσεις την εξατομικευμένη προσέγγιση, τη sur mesure καθοδήγηση, αλλά και το προσωπικό και έμπρακτο ενδιαφέρον για την πορεία του δικού σου προγράμματος!

Continue Reading

Ψυχολογία

Η επιτυχία είσαι εσύ!

Έχεις αναρωτηθεί, τελικά, τόσες φορές, για την επιτυχία. Αν σου έλεγα, ότι η επιτυχία είναι εκεί που θέλεις να τη δεις; Και επειδή κάθε άνθρωπος βλέπει τη ζωή μέσα από τη δική του εμπειρία και ανάπτυξη, έτσι και η επιτυχία ορίζεται από αυτό που βλέπεις, που ακούς, που σκέφτεσαι, που αισθάνεσαι, που δοκιμάζεις. Γνωρίζεις, πως έτσι, μπορείς πολύ πιο εύκολα να προσδιορίσεις την έννοια αυτή; 

Μα, ναι! Ακουσέ με! ΕΣΥ είσαι επιτυχία, έτσι ακριβώς όπως είσαι!

Αναλογίσου όλα αυτά που σου συμβαίνουν καθώς βαδίζεις στις λεωφόρους και τα μονοπάτια της ζωής σου. Το καλό, το κακό, το όμορφο, το άσχημο. Τι έχεις κάνει; Μια σειρά επιλογών, που ορίζουν και διαμορφώνουν τη δική σου πραγματικότητα, έχοντας θέσει τους όρους για το πώς θέλεις να ζεις τη ζωή σου. Δεν λέω ότι έχεις μια τέλεια ζωή, αλλά ποιου η ζωή είναι ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι όπως τη θέλει;

Κάθισες να σκεφτείς πως το γεγονός ότι έχεις δημιουργήσει τη δική σου πραγματικότητα σε καθιστά έναν υπεύθυνο δημιουργό; Κουνάς το κεφάλι χαμογελώντας δισταχτικά τώρα; Μα, αυτό θέλω κι εγώ! Να χαμογελάς και να ανασκουμπωθείς για τα καλύτερα! Ακόμα κι αν αισθάνεσαι ότι θα έπρεπε να είσαι ακόμα πιο επιτυχημένος απ’ ό,τι είσαι σήμερα, σκέψου τι έχεις καταφέρει μέχρι τώρα και το έχεις κάνει καλά. Αυτό έχει σημασία!

Το ταξίδι σου για την επιτυχία δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκο. Μπορεί να ξεκινήσει με κάτι απλό, όπως να επικοινωνήσεις και να συνδεθείς με κάποιον που μπορεί να σε καθοδηγήσει, με το διάβασμα ενός βιβλίου, με μεγαλύτερη σύνδεση με την οικογένειά σου, με συγκεκριμένες συνειδητές επιλογές.

Ξέρεις, μερικές φορές, χρειάζεται να στρέψεις το βλέμμα σου σε εκείνους που βρίσκονται εκεί που είσαι, για να σε βοηθήσουν να φτάσεις εκεί που θέλεις. Απλά, να θυμάσαι, ότι το ταξίδι σου δεν θα μοιάζει με το δικό τους, γι’ αυτό να σε προσέχεις πάντα, να κάνεις ό,τι είναι σωστό για σένα, να προσδιορίζεις τι σου αρέσει και τι όχι, να δημιουργείς ένα όραμα για τη ζωή σου θέτοντας έναν σκοπό, κάθε φορά, επιτρέποντάς του να σε οδηγήσει στο αύριο. Γιατί, για να δεις τον εαυτό σου πώς θα είναι σε δέκα χρόνια από τώρα, χρειάζεται να κάνεις πράγματα σήμερα που θα σε βοηθήσουν να φτάσεις εκεί.

Και κάτι ακόμα, προσπάθησε να μην επιτρέπεις στους άλλους να σου λένε τι θα έπρεπε να φιλοδοξείς να είσαι όταν πρόκειται για την επιτυχία σου, γιατί εσύ είσαι ο επικεφαλής, εσύ ηγείσαι στο παρόν σου, εσύ και στο μέλλον σου. Το θάρρος να είσαι ο εαυτός σου, κάνοντας τη θετική διαφορά στις ζωές των άλλων, μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο! 

Εσύ είσαι ο κάτοχος της επιτυχίας σου, εσύ είσαι ο κάτοχος του εαυτού σου! Μην το ξεχάσεις ποτέ!!

 

Ασπασία Πέππα, DBA., MEd., BBA, DipPR
Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Σταδιοδρομίας
& Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Life Coach Εφήβων, Νέων, Ενηλίκων
Μέλος ΗCCMA – Συλλόγου Συμβουλευτικής,
Coaching & Mentoring Ελλάδας

 

Continue Reading

Παιδί

Μουσικό παραμύθι-αφιέρωμα στην παγκόσμια ημέρα ασφαλούς διαδικτύου

Την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου γιορτάζεται στην πατρίδα μας και σε πάνω από 160 χώρες η παγκόσμια ημέρα ασφαλούς διαδικτύου. Με την ευκαιρία αυτή, σας παρουσιάζουμε ένα εξαίρετο μουσικό παραμύθι που έγραψε η συγγραφέας Λητώ Τσακίρη Παπαθανασίου σε εικονογράφηση Νικόλα Γιαννοπούλου και μουσική Ελένης Σαμαρίνα, το οποίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Τζιαμπίρης Πυραμίδα» και κρύβει στις σελίδες του υπέροχο ενημερωτικό υλικό βραβευμένο από το saferinternet4kids και το Υπουργείο Παιδείας. Tο βιβλίο με τίτλο «Ο Ιντερνετούλης στην παρέα μας» μαθαίνει στα παιδιά να χτίζουν ασφαλή σχέση με τις νέες τεχνολογίες, τις οποίες οφείλουμε να μάθουμε όλοι μας να τις διαχειριζόμαστε σωστά και να μην τις ξορκίζουμε σαν κάτι κακό. Άλλωστε  οι νέες γενιές θα διαχειρίζονται τις ανάγκες  της καθημερινής τους ζωής μέσω της τεχνολογίας και του διαδικτύου.
 Η συγγραφέας το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου ώρα 11:30 μ.μ. υλοποιεί στο δήμο Λαρισαίων-υπό την αιγίδα της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού και Επιστημών-στο Θεσσαλικό Θέατρο του Μύλου μία ανοιχτή εκπαιδευτική παράσταση της ιστορίας αυτής  χορογραφημένη από τη χορογράφο Δήμητρα Κολτσίδα, με τη θεατρική ομάδα ενηλίκων του πολιτιστικού κέντρου Χορίαμβος επί σκηνής με τη συμμετοχή της μουσικού του βιβλίου και πλήθος άλλων αξιόλογων  συντελεστών.
Το βιβλίο θα προλογίσει εκ μέρους της περιφέρειας Θεσσαλίας ο κος. Βασίλειος Πίνακας, για την αξία της ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου θα μιλήσει  η υπεύθυνη σχολικών δραστηριοτήτων κα. Κωνσταντίνα Χατζημίχου από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Λάρισας, και η διδάκτωρ ψυχοπαθολογίας του παιδιού κα. Νατάσσα Γιαννακά.
Την όμορφη αυτή  ανοιχτή μουσική παράσταση θα κλείσει ομάδα  μαθητών της πρώτης και δευτέρας δημοτικού των Ελληνικών  Εκπαιδευτήριων.  Τα παιδιά με το δικό τους μοναδικό τρόπο θα στείλουν τα μηνύματά τους για το τι διεκδικούν από την τεχνολογία και ποια είναι τα παράπονα και τα ερωτήματα τους.
Η Λητώ Τσακίρη Παπαθανασίου (που είναι μέλος της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς), έχει στο δυναμικό της πάνω από 10 μουσικά παραμύθια που κυκλοφορούν πανελλαδικά και στην Κύπρο. Με οδηγό τα βιβλία συναισθημάτων που έχει γράψει υλοποιεί δράσεις ευαισθητοποίησης  παιδιών γονέων και εκπαιδευτικών σε πολλές πόλεις,  μετά από προσκλήσεις βιβλιοθηκών , συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, σχολείων και χώρων πολιτισμού σε ολόκληρη τη χώρα.

Continue Reading

Trending