Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Με γοργούς ρυθμούς η μετάβαση της Ελλάδας στην ηλεκτροκίνηση

Στην εκδήλωση, συμμετείχαν ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, η Γενική Γραμματέας Ενέργειας του Yπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Αλεξάνδρα Σδούκου, ο CEO της FREE NOW, Marc Berg, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars Hellas, Νίκος Γιαννουσάς, ο Γενικός Διευθυντής Ελλάδος της ΒΕΑΤ, Βασίλης Ντάνιας και ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για τα Ευφυή Συστήματα Μεταφορών (ERTICO-ITS Europe), αναπληρωτής Πρόεδρος Δ.Σ. του ΟΑΣΑ και Διευθυντής Έρευνας του ΕΠΙΣΕΥ του ΕΜΠ, Άγγελος Αμδίτης.

 

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο νομοσχέδιο για τη Μικροκινητικότητα και τα ΣΒΑΚ (Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας), υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα αποκτά, για πρώτη φορά, ένα νομοθετικό πλαίσιο για τα «Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτροκίνητα Οχήματα», καλύπτοντας το κενό που υπάρχει για την ασφαλή κυκλοφορία και την προστασία των οδηγών τους. Επίσης, τόνισε ότι το Υπουργείο θα επικαιροποιήσει το νομοθετικό πλαίσιο της κυκλοφορίας οχημάτων χωρίς οδηγό, προάγοντας τα ευφυή συστήματα μεταφορών. Ειδικότερα, διευρύνεται η δυνατότητα κυκλοφορίας αυτοματοποιημένου λεωφορείου αστικού τύπου με συγκεκριμένες δικλείδες ασφαλείας και σε προκαθορισμένες διαδρομές. Επιπλέον, για πρώτη φορά, δίνεται η δυνατότητα να τεθεί, πιλοτικά, σε κυκλοφορία επί της οδού, όχημα τύπου van ή επιβατικό ΙΧ χωρίς οδηγό. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο κ. Κεφαλογιάννης  «Με αυτόν τον τρόπο, η Ελλάδα θα μπορεί και πάλι να πρωτοστατήσει στις σχετικές επιστημονικές έρευνες και δοκιμές, καθώς υπάρχουν ήδη έτοιμα τέτοια προγράμματα».

 

Από την πλευρά της, η Γενική Γραμματέας Ενέργειας, Αλεξάνδρα Σδούκου αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην εξέλιξη του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», σημειώνοντας ότι σε 4 μήνες έχουν υποβληθεί 9.100 αιτήσεις και έχουν απορροφηθεί 8 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα τη δημιουργία εσόδων, ύψους 40 εκατ. ευρώ στην συσχετιζόμενη αγορά. Μάλιστα, η ζήτηση για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει ξεπεράσει ήδη κατά 20% τις ταξινομήσεις της τελευταίας 4ετίας, ενώ μεγάλη ζήτηση διαπιστώνεται στα ηλεκτρικά ποδήλατα. Επίσης, ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία για την απόσυρση παλαιών – ρυπογόνων οχημάτων, η οποία συνοδεύεται από μια έξτρα οικονομική ενίσχυση, καθώς το 55% όσων δικαιούνται το κίνητρο αυτό, κάνουν χρήση του. Παράλληλα, κεντρική επιδίωξη του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, όπως επισήμανε η κα. Σδούκου, η οποία άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο χρονικής επέκτασης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», είναι η δημιουργία ενός ικανοποιητικού δικτύου σταθμών φόρτισης.

Η ΓΓ κα Σδούκου ανέφερε ότι την περασμένη Παρασκευή ολοκληρώθηκε η πρώτη πρόσκληση του Πράσινου Ταμείου προς τους Δήμους για τη χρηματοδότηση των σχεδίων χωροθέτησης και των  σημείων φόρτισης. Η συμμετοχή των Δήμων, όπως επισήμανε η Γ.Γ. Ενέργειας, σημείωσε ρεκόρ, με 259 δήμους να υποβάλουν αίτημα χρηματοδότησης, κάτι το οποίο σημαίνει ότι, το πρώτο εξάμηνο του 2021, θα έχουν χωροθετηθεί 10.000 σημεία για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, η εγκατάσταση των οποίων εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει μια «αγορά» 100 εκατ. ευρώ.      

Ο CEO της FREE NOW, Marc Berg και ο Γενικός Διευθυντής της BEAT, Βασίλης Ντάνιας, ζήτησαν ένα σύγχρονο πλαίσιο λειτουργίας της αγοράς των αστικών μετακινήσεων στην Ελλάδα, που θα λαμβάνει υπόψη την τεχνολογική εξέλιξη, την περιβαλλοντική βιωσιμότητα και τις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών, και θα υιοθετεί τις καλύτερες πρακτικές της Ευρώπης. .

Όπως ανέφερε ο κ. Berg, η FREE NOW πιστεύει ότι το μέλλον της αστικής μετακίνησης βρίσκεται στις ψηφιακές πλατφόρμες και θα είναι πολυτροπικό (multimodal), δηλαδή θα περιλαμβάνει ένα σύνολο επιλογών μετακίνησης, που θα διατίθενται στους πολίτες, μέσα από μία ολοκληρωμένη τεχνολογική προσέγγιση.

«Η πλατφόρμα του μέλλοντος θα είναι ένας συνδυασμός -ειδικά διαμορφωμένων για τις ανάγκες του κάθε επιβάτη- επιλογών μετακίνησης, μέσα από το ride-hailing, το car-sharing, τα e-bikes ή τα e-scooters», επισήμανε ο CEO της FREE NOW.

Αντίστοιχα, ο Γενικός Διευθυντής της ΒΕΑΤ στην Ελλάδα, κ. Ντάνιας, ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες η BΕΑΤ θα αναλάβει πρωτοβουλίες και θα παράσχει οικονομικά κίνητρα για όλους τους παλιούς και νέους συνεργάτες της οδηγούς, ώστε να αντικαταστήσουν τα συμβατικά τους οχήματα με ηλεκτρικά μέχρι το τέλος του 2021. «Είναι ανάγκη να επενδύσουμε περισσότερο σε καθαρές τεχνολογίες. Σύμφωνα με τα δεδομένα μας, με στοχευμένες κινήσεις στήριξης των ιδιοκτητών ταξί, όλα τα ταξί της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα μπορούσαν να είναι ηλεκτρικά μέσα σε 3-5 χρόνια, μηδενίζοντας το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα», σημείωσε ο κ. Ντάνιας.

 

Από την πλευρά της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars Hellas, Νίκος Γιαννουσάς, αναφέρθηκε στα οφέλη από την απόκτηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, τόσο για το χρήστη, όσο και το περιβάλλον. Μάλιστα, επισήμανε ότι στόχος της Volvo Cars είναι να μειώσει κατά 40% το ανθρακικό αποτύπωμα ανά αυτοκίνητο έως το 2025 και παράλληλα ότι, μέχρι το 2040, η Volvo θα είναι κλιματικά ουδέτερη σε όλη την αλυσίδα των δραστηριοτήτων, εναρμονιζόμενη πλήρως με τους στόχους της συμφωνίας του Παρισιού για το κλίμα. Επίσης, ο κ. Γιαννουσάς τόνισε ότι ξεκάθαρη επιδίωξη της Volvo είναι να καταστεί η πρώτη σε πωλήσεις μάρκα στην premium κατηγορία των επόμενων ετών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συμπληρώνοντας ότι, μέχρι το 2025, η εταιρεία στοχεύει το 50% των πωλήσεών της παγκοσμίως να προέρχεται από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το υπόλοιπο από υβριδικά. «Από φέτος, διαθέτουμε και το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μας αυτοκίνητο, το XC40 Recharge. Είναι ένα καινοτόμο αυτοκίνητο, με μεγάλη αυτονομία και εξαιρετική απόδοση», δήλωσε ο κ. Γιαννουσάς, σημειώνοντας ότι καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων θα αυξάνονται, η πτώση στις τιμές των μπαταριών θα μειώνουν σταδιακά την τιμή αγοράς ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, το οποίο έχει σημαντικά μικρότερο κόστος χρήσης.

 

Τέλος, ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για τα Ευφυή Συστήματα Μεταφορών (ERTICO-ITS Europe), Αναπληρωτής Πρόεδρος Δ.Σ. του ΟΑΣΑ και Διευθυντής Έρευνας του ΕΠΙΣΕΥ του ΕΜΠ, Άγγελος Αμδίτης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο πως στηρίζει η τεχνολογία την ηλεκτροκίνηση και την αστική κινητικότητα.

Όπως τόνισε ο κ. Αμδίτης, πέρα από τις πολιτικές και την πρόοδο των αυτοκινητοβιομηχανιών, χρειάζεται μια ολιστική προσέγγιση για ένα έξυπνο οικοσύστημα μεταφορών.  «Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η είσοδος στην εποχή της ηλεκτροκίνησης προϋποθέτει μια μεταβατική περίοδο σε ό,τι αφορά την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, τη βελτίωση της εμπειρίας και την αποδοχή των χρηστών, την ανάπτυξη της κατάλληλης τεχνολογίας, αλλά και την προετοιμασία των κατάλληλων υποδομών φόρτισης», επισήμανε.  Επίσης, σημείωσε ότι η επιτάχυνση της μετάβασης σε μια βιώσιμη, έξυπνη κινητικότητα είναι αναγκαία και αποτελεί βασικό ζητούμενο της ΕΕ για τη μείωση στο 90% των εκπομπών CO2 από τις μεταφορές, με υιοθέτηση καθαρότερων, οικονομικότερων και ασφαλέστερων τρόπων και μέσων ιδιωτικής και δημόσιας μεταφοράς, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στα ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΑ που ξεκίνησαν να κυκλοφορούν δοκιμαστικά πρόσφατα.

 

Στρατηγικός Υποστηρικτής: Beat / Free Now

Χορηγός: Volvo Cars Hellas

Χορηγοί Επικοινωνίας: Energypress.gr, Metaforespress.gr

###

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, παρακαλώ επικοινωνήστε με την κα. Ηλιάς Γεραφέντη, Τσομώκος ΑΕ, τηλ. 210 728 9000, [email protected]

Επιχειρηματικότητα

Επαγγέλματα με ζήτηση στον ευρύτερο κλάδο της θαλάσσιας βιοτεχνολογίας

Αυξανόμενη ζήτηση για δύτες, οδηγούς σκαφών, προσωπικό σε ενυδρεία και θαλάσσια πάρκα στον Οικοτουρισμό και την Ιχθυοκαλλιέργεια, καθώς και για Μηχανικούς Βιοπληροφορικής που είναι από τα επαγγέλματα του μέλλοντος.

Αυτά είναι μερικά από τα σημεία που ανέδειξε το δεύτερο #blueTALK για τη Θαλάσσια Βιοτεχνολογία, παρουσιάζοντας τις εφαρμογές, τα χρηματοδοτικά εργαλεία και τις προοπτικές απασχόλησης, τόσο για ερευνητικό προσωπικό, όσο και για νέους και νέες χωρίς επιστημονική εξειδίκευση.

Τα blueTALKS, μια σειρά διαδικτυακών συζητήσεων με διακεκριμένους εμπειρογνώμονες στη Γαλάζια Οικονομία, είναι μια ακόμα καινοτόμος πρωτοβουλία της Μίλητος Συμβουλευτική που ενημερώνει και καθοδηγεί δωρεάν νέους 15-29 ετών για τα «Επαγγέλματα της Θάλασσας». Για ακόμα μια φορά, διοργανώθηκε (30/6/2021) υπό την αιγίδα του Junior Achievement Greece, με μεγάλη επιτυχία και απήχηση, σε ζωντανή αναμετάδοση, σε περισσότερες από 10 σελίδες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας BlueGenerationProjectGreece.

Η Δρ. Ευθαλία Αρβανίτη, Program manager SUBMARINER Network for Blue Growth EEIG, ανέδειξε εφαρμογές της Θαλάσσιας Βιοτεχνολογίας, όπως τα Συμπληρώματα Διατροφής, Φαρμακευτικά Προϊόντα, Λιπάσματα, Καλλυντικά, Βιοκαύσιμα και παρότρυνε τους νέους που έχουν μια καινοτόμο ιδέα να έρθουν σε επαφή μαζί της για να λάβουν καθοδήγηση και να την κάνουν πράξη.

Ο Δρ. Πάνος Καλατζής, Regional Aqua manager Europe, Bluestar Adisseo, τόνισε ότι η συνεργασία μεταξύ επιστημόνων, φορέων και επιχειρήσεων είναι προϋπόθεση για την επιτυχία μια νεοφυούς επιχείρησης (startup) στη Θαλάσσια Βιοτεχνολογία. Στην Ελλάδα προοπτικές για συνεργασία προσφέρουν ενδεικτικά ο Παράκτιος Τουρισμός, η Αλιεία και η Ιχθυοκαλλιέργεια.

Ο Δρ. Γεράσιμος Ροδοθεάτος, ειδικός στη Διακυβέρνηση των Ωκεανών, Ερευνητής ΕΚεΠΕΚ, Πάντειο Πανεπιστήμιο, αναφέρθηκε στα ελληνικά Πανεπιστημιακά τμήματα, που παρέχουν σπουδές σε κλάδους, όπως η Θαλάσσια Βιολογία, Ιχθυολογία, Ωκεανογραφία, και σε δύο σημαντικά ερευνητικά ινστιτούτα διεθνούς εμβέλειας, το Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε.) και το Ινστιτούτο Αλιευτικής Έρευνας (ΙΝΑΛΕ), που εκπονούν έρευνα στο θαλάσσιο περιβάλλον και απασχολούν ερευνητικό, τεχνικό και διοικητικό προσωπικό.

Ο Δρ. Αντώνιος Γυπάκης, Προϊστάμενος Τμημ. Σχεδιασμού & Προγραμματισμού της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Καινοτομίας, ανέδειξε την εθνική στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης με στόχο την παραγωγή υψηλής προστιθέμενης αξίας προϊόντων και υπηρεσιών, και παρουσίασε χρηματοδοτικά εργαλεία για την υποστήριξη νέων εταιριών στη Θαλάσσια Βιοτεχνολογία.

Το ακροατήριο συμμετείχε ενεργά και έλαβε επιτόπου απαντήσεις σε ερωτήματα που απασχολούν τους νέους/νέες σήμερα, όπως «πώς μπορώ να βρω εργασία σε αυτό τον κλάδο» και «υπάρχει επαγγελματική κατάρτιση στην Ελλάδα, που να οδηγεί σε απασχόληση στη Θαλάσσια Βιοτεχνολογία».

Σε αυτό το πλαίσιο, και με άδεια του Υπουργείου Παιδείας, το Blue Generation Project, φέρνει τους νέους σε επαφή με όλους τους κλάδους της Γαλάζιας Ανάπτυξης, μέσα από διαδικτυακές παρουσιάσεις σε σχολεία, ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και σχετικούς φορείς. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα για δωρεάν mentoring επαγγελματικού προσανατολισμού, καθώς και επίσκεψης σε εγκαταστάσεις επιχειρήσεων (studyvisits) του κλάδου. Επίσης, έχουν αναπτυχθεί Δωρεάν ψηφιακά εργαλεία που διευκολύνουν την πρόσβαση των νέων στη Γαλάζια Οικονομία: Οδηγός Καριέρας και το Blue Career job platform στην οποία οι εργοδότες αναρτούν δωρεάν αγγελίες για ζήτηση ανθρώπινου δυναμικού.

Την ευρωπαϊκή αυτή πρωτοβουλία, υποστηρίζουν ολοένα και περισσότεροι φορείς, με κεντρικό μήνυμα “I am on board”. Ενδεικτικά αναφέρονται: Junior Achievement Greece, Εκπαιδευτικός Σύνδεσμος Αθηνών «Ο ‘Ήφαιστος», Σχολές ΩΜΕΓΑ, Κοινωνική Επιχείρηση Knowl διά βίου μάθησης, Ευρωπαϊκό Κέντρο Περιβαλλοντικής Έρευνας και Κατάρτισης (E.Kε.Π.Ε.Κ.), Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Νέων Επιχειρηματιών (Ο.Ε.ΣΥ.Ν.Ε), Academy of Entrepreneurship, PremiumConsulting, Aephoria.net, BlueGrowth, Blog Great Greek Big Blue, YOUTHshare project, EviaIsland Κοιν. Σ. Επ., neolaia.gr, epixeiro.gr, Greek Travel Pages, yourpulses.com, insider.gr.

Περισσότερες Πληροφορίες

Website: Blue Generation Facebook: Blue Generation project

Instagram: blue_generation_project LinkedIn: Blue Generation project

Twitter: BlueGeneration

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Το Women TechEU στηρίζει τις νεοφυείς επιχειρήσεις υπερπροηγμένης τεχνολογίας.

Η νόσος covid-19 έχει διαταράξει την επαγγελματική και κοινωνική ζωή όλων μας. Ανησυχία και έντονος προβληματισμός σε όλα τα επίπεδα. Η επιχειρηματικότητα πάει με αργούς ρυθμούς και οι «συστημικές» τράπεζες εξακολουθούν  να μην στηρίζουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. 

Το ελληνικό σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» των 30,5 δισ. ευρώ ενέκρινε το συμβούλιο των υπουργών Οικονομικών της ΕΕ (ECOFIN) μαζί με τα αντίστοιχα σχέδια άλλων 11 κρατών-μελών.

Μαζί με το ελληνικό πρόγραμμα εγκρίθηκαν και αυτά της Αυστρίας, του Βελγίου, της Δανίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Λετονίας, του Λουξεμβούργου, της Σλοβακίας, της Πορτογαλίας και της Ισπανίας.

Η Ελλάδα θα ενισχυθεί με συνολικά 30,5 δισ. ευρώ εκ των οποίων τα πρώτα 4 δισ. ευρώ αναμένεται να εκταμιευθούν έως το τέλος Ιουλίου, ενώ το συνολικό ύψος των διαθέσιμων πόρων έως το τέλος του έτους, προβλέπεται να φθάσει τα 7,5 δισ. ευρώ.

Το σχέδιο αναμένεται να κινητοποιήσει πόρους ύψους 60 δισ. ευρώ σε 106 μεγάλες επενδύσεις και 68 μεταρρυθμίσεις και βρίσκεται ήδη στη φάση της εφαρμογής, με κάποια από τα έργα και τις μεταρρυθμίσεις να βρίσκονται σε φάση υλοποίησης.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκαινίασε την πρωτοβουλία «Women TechEU» ένα νέο πρόγραμμα της ΕΕ που στηρίζει τις νεοφυείς επιχειρήσεις υπερπροηγμένης τεχνολογίας που διοικούνται από γυναίκες και παρέχει βοήθεια ώστε οι εν λόγω επιχειρήσεις να πρωταγωνιστήσουν στον τομέα της υπερπροηγμένης τεχνολογίας του αύριο.

Το πρόγραμμα αυτό εντάσσεται στο νέο  πρόγραμμα για τα οικοσυστήματα καινοτομίας  του προγράμματος «Ορίζων Ευρώπη», με τη συμβολή του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Καινοτομίας (ΕΣΚ). Τα στοιχεία δείχνουν ότι μόνο το 15% των καινοτόμων νεοφυών επιχειρήσεων ιδρύονται ή συνιδρύονται από γυναίκες, ενώ μόλις το 6% έχουν ιδρυτικές ομάδες που αποτελούνται μόνο από γυναίκες. Οι εν λόγω επιχειρήσεις που διοικούνται από γυναίκες αντλούν λιγότερα επιχειρηματικά κεφάλαια απ’ ότι οι αντίστοιχες επιχειρήσεις που αποτελούνται αποκλειστικά από άνδρες, συμπεριλαμβανομένων των κεφαλαίων για επενδύσεις ζωτικής σημασίας στα αρχικά στάδια, ενώ και τα ποσά που συγκεντρώνουν συνήθως είναι χαμηλότερα. Σε όλη την Ευρώπη μόνο το 5% περίπου των επιχειρηματικών κεφαλαίων διοχετεύεται σε μικτές ομάδες και μόλις το 2% σε ομάδες που αποτελούνται μόνο από γυναίκες.

Η πρωτοβουλία «Women TechEU» αντιμετωπίζει αυτό το χάσμα μεταξύ των φύλων όσον αφορά την καινοτομία, στηρίζοντας τις νεοφυείς επιχειρήσεις υπερπροηγμένης τεχνολογίας που διοικούνται από γυναίκες στα αρχικά στάδια που παρουσιάζουν τον υψηλότερο κίνδυνο. Το πρόγραμμα θα προσφέρει χρηματοδοτική στήριξη σε νεοφυείς επιχειρήσεις που διοικούνται από γυναίκες με επιχορηγήσεις ύψους 75.000 ευρώ.

Η κα. Μαρίγια Γκαμπριέλ, Επίτροπος Καινοτομίας, Έρευνας, Πολιτισμού, Εκπαίδευσης και Νεολαίας τόνισε: «Μέσω της πρωτοβουλίας «Women TechEU», θέλουμε να αυξήσουμε τον αριθμό των νεοφυών επιχειρήσεων που διοικούνται από γυναίκες και να δημιουργήσουμε ένα ευρωπαϊκό οικοσύστημα υπερπροηγμένης τεχνολογίας με περισσότερη δικαιοσύνη και ευημερία. Πιστεύουμε ότι η σημερινή στήριξη σε γυναίκες στον τομέα της υπερπροηγμένης τεχνολογίας θα αυξήσει τις πιθανότητές τους για επιτυχία και θα τονώσει το συνολικό ευρωπαϊκό οικοσύστημα καινοτομίας, ελκύοντας περισσότερα γυναικεία ταλέντα.»

Υπολογίζεται έως 50 ελπιδοφόρες νεοφυείς επιχειρήσεις στον τομέα της υπερπροηγμένης τεχνολογίας από τα κράτη-μέλη της ΕΕ και τις συνδεδεμένες χώρες να χρηματοδοτηθούν στο πλαίσιο της πρώτης πιλοτικής πρόσκλησης υποβολής προτάσεων της πρωτοβουλίας «Women TechEU», η οποία θα ολοκληρωθεί στις 10 Νοεμβρίου 2021.

Υπάρχουν ευκαιρίες χρηματοδότησης και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την  σύγχρονη και ευρωπαϊκή Ελλάδα του μέλλοντος.

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Hatzi Filax Group for Α. Χατζόπουλος Α.Ε.: Customer Experience Project

Η εταιρία Α. ΧατζόπουλοςΑ.Ε., η οποία εξειδικεύεται στην παροχή λύσεων εύκαμπτης συσκευασίας για τις βιομηχανίες τροφίμων & ποτών, καλλυντικών, χημικών και φαρμακευτικών προϊόντων, στοχεύοντας στην επιτυχή εξέλιξή της, προχώρησε στην υλοποίηση ενός προγράμματος ανάπτυξης Customer Experience B2B. 

Το πρόγραμμα Customer Experience ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία από τη Hatzi Filax Group -Consulting | Training | Technology, υπό την καθοδήγηση της κ. Χάτζη Σκευοφύλακα, προσφέροντας τις κατάλληλες κατευθύνσεις και εργαλεία που να ανταποκρίνονται στο όραμα της εταιρίας.


Η Hatzi Filax Group σχεδίασε και υλοποίησε το πρόγραμμα Customer Experience B2B για την ομάδα της Α. Χατζόπουλος Α.Ε., με διαδραστικό και ευέλικτο τρόπο, ενώ οι εκπαιδεύσεις έγιναν εξ’ αποστάσεως. Στόχος του προγράμματος ήταν η μετάβαση της εταιρικής κουλτούρας από την εξυπηρέτηση στην νέα εποχή παροχής Εμπειρίας στον Πελάτη.

www.hatzifilax.com

Continue Reading

Trending