Επιχειρηματικότητα
Έρευνα: Η τεχνολογία, ζητούμενο για όσους αναζητούν εργασία!

Έρευνα της ManpowerGroup:
- Οι εργαζόμενοι αναφέρουν ότι οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι εφαρμογές κινητών, οι εικονικές ημέρες καριέρας, οι συνομιλίες με τους εργοδότες μέσω chat ή οι ψηφιακές αξιολογήσεις δεξιοτήτων αποτελούν τα βασικά μέσα για την ανεύρεση θέσεων εργασίας ηλεκτρονικά.
- Παρά την αναπτυγμένη εμπιστοσύνη στα τεχνολογικά εργαλεία πρόσληψης, 26% των υποψηφίων εξακολουθούν να επιλέγουν τις προσωπικές συνεντεύξεις ως το νούμερο ένα μέσο αλληλεπίδρασης με ένα νέο εργοδότη.
«Ρωτήσαμε τους υποψηφίους τι επιθυμούν όταν αναζητούν εργασία και μας ανέφεραν ότι αναμένουν να βρουν εργασία με τον ίδιο τρόπο που καταναλώνουν άλλες υπηρεσίες, με μια εξατομικευμένη αλλά ψηφιακά εστιασμένη προσέγγιση», δήλωσε η Kate Donovan, Senior Vice President of ManpowerGroup Solutions and Global RPO President. “Οι άνθρωποι αναζητούν θέσεις εργασίας σε πολλαπλά κανάλια. Για να προσελκύσουν τους καλύτερους υποψήφιους, οι εργοδότες θα πρέπει να χρησιμοποιούν αλγόριθμους και να επαναστοχεύουν βάσει συνάφειας περιεχομένου αναζήτησης, δηλαδή να χρησιμοποιούν το ιστορικό περιήγησης ενός υποψηφίου και να το συσχετίζουν με τα ενδιαφέροντα σταδιοδρομίας. Μια προσαρμοσμένη στρατηγική είναι η μοναδική δίοδος για να προχωρήσετε, συνδυάζοντας εξαιρετική τεχνολογία και σημαντικές προσωπικές εμπειρίες. Αυτό δημιουργεί μια ξεχωριστή εμπειρία στους υποψηφίους.”
“Η εξάπλωση της ψηφιοποίησης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει μεταβάλει αισθητά τον τρόπο αναζήτησης εργασίας για τους υποψηφίους. Για αυτό τον λόγο, οι εργοδότες οφείλουν να δημιουργήσουν στρατηγικά το δικό τους δυνατό brand και να αξιοποιήσουν τα social media. Η βαθιά αναγνώριση του προφίλ των υποψηφίων και των κινήτρων που τους καθοδηγούν καθώς και η κατανόηση των στοιχείων που τους προσελκύει η εταιρεία εργοδότης αποτελούν απαραίτητα βήματα για μια στρατηγική στελέχωσης και διακράτησης των ταλέντων”, όπως αναφέρει ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της ManpowerGroup Ελλάδας.
Οι καλύτεροι οργανισμοί χρησιμοποιούν αλγόριθμους πρόβλεψης για την προβολή διαφημίσεων βάσει του ιστορικού περιήγησης του χρήστη και των άρθρων που διαβάζει. Οι εξατομικευμένες διαφημίσεις προσαρμοσμένες στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντα ενός υποψηφίου οδηγεί σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ακρίβεια. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η παροχή εξατομικευμένου και προσαρμοσμένου μηνύματος είναι το κλειδί: το 26% των υποψηφίων αναφέρει ότι οι προσωπικές συνεντεύξεις αποτελούν το νούμερο ένα μέσο αλληλεπίδρασης με ένα νέο εργοδότη. Όταν η κουλτούρα και ο σκοπός είναι οι βασικές προτεραιότητες για τους υποψηφίους στην επιλογή του επόμενου ρόλου τους, η προσωπική συνάντηση είναι πιο πολύτιμη όσο ποτέ.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ManpowerGroup Ελλάδας, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.manpowergroup.gr
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. Ορθής Επικοινωνίας!

BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα | Σύμβουλο Επικοινωνίας
Προγράμματα
Προτεραιότητα του Επιμελητηρίου Αρκαδίας η ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας

«Το Επιμελητήριο Αρκαδίας με τη νέα του σύνθεση έχει ιδρύσει τμήμα γυναικείας και νεανικής επιχειρηματικότητας και ήδη έχει σχεδιάσει συγκεκριμένες δράσεις και έχει αναλάβει πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση» δήλωσε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γιάννης Τρουπής κατά τη διάρκεια της ανοιχτής δράσης του Συνεργατικού Χώρου Εργασίας Ark Coworking Space τη Δευτέρα.
Τη δεδομένη χρονική στιγμή, σύμφωνα με τον κ. Τρουπή, οι ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης είναι πολλές και σημαντικές, ειδικά λόγω των προσκλήσεων επιχειρηματικότητας στο πλαίσιο του Προγράμματος Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης και για το σκοπό αυτό το Επιμελητήριο Αρκαδίας έχει αναπτύξει έντονη δραστηριότητα για την ενημέρωση του επιχειρηματικού κόσμου.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου αναφέρθηκε επίσης σε μια πολύ σημαντική κατάκτηση για την Αρκαδία και την Περιφέρεια Πελοποννήσου, τη δημιουργία γραφείου του ΕΦΕΠΑΕ, του φορέα αξιολόγησης και ελέγχου των επιχορηγούμενων επενδυτικών σχεδίων, στους χώρους του Επιμελητηρίου Αρκαδίας. «Η επιτυχία αυτή είναι προϊόν συνεργασίας με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Δημήτριο Πτωχό και τους υπόλοιπους Προέδρους των Επιμελητηρίων. Και είναι βέβαιο ότι θα μπορέσουμε να υποστηρίξουμε καλύτερα και πιο άμεσα τις επιχειρήσεις της Πελοποννήσου».
Ο κ. Τρουπής χαρακτήρισε τέλος το Ark ένα φιλόξενο χώρο με σημαντική ήδη δραστηριότητα στην υποστήριξη της επιχειρηματικότητας και την ανάδειξή της. Το Επιμελητήριο Αρκαδίας στηρίζει το συγκεκριμένο χώρο και τις επιχειρήσεις που έχουν ήδη ενταχθεί στο πρόγραμμα φιλοξενίας του.
Κεντρικό ρόλο στην ανοιχτή δράση αυτή είχαν τα μέλη του τμήματος γυναικείας επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου Αρκαδίας και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου η Αν. Πρόεδρος του Τμήματος Μεταποίησης κα. Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, η κα Άννα Γαβρήλου και η κα. Ματίνα Παράσχου.

Η κα Γαβρήλου στην τοποθέτησή της σημείωσε τους πολυδιάστατους ρόλους που καλούνται να εξυπηρετήσουν οι γυναίκες και την υστέρηση που παρουσιάζουν, σύμφωνα με στατιστικά δεδομένα, στο επιχειρείν. Τόνισε ωστόσο την ικανοποίησή της για τη διαπίστωση ότι η συνθήκη αυτή δείχνει να αλλάζει τα τελευταία χρόνια και πρόσθεσε ότι το Επιμελητήριο Αρκαδίας έχει στοχεύσει στρατηγικά στην περαιτέρω ενίσχυσή της γυναικείας επιχειρηματικότητας.
Η κα Παράσχου, η οποία είναι παράλληλα Πρόεδρος του ΔΣ της Εταιρείας Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας «Αγαπήνωρ» από την πλευρά της, αναφέρθηκε στο δύσκολο ανταγωνισμό που συνάντησε όταν δραστηριοποιήθηκε επιχειρηματικά σε έναν «ανδροκρατούμενο» επαγγελματικό χώρο. Δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου Αρκαδίας που στοχεύουν στην ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας.

Ειδικότερα, επισήμανε τα επιμορφωτικά σεμινάρια σε τομείς όπως το marketing, η ψηφιακή τεχνολογία και η χρηματοοικονομική διαχείριση κ.α. Παράλληλα, υπογράμμισε τις συνεχείς παρεμβάσεις του Επιμελητηρίου προς τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να αναπτυχθούν ειδικά προγράμματα που θα στηρίξουν τη γυναικεία επιχειρηματικότητα. Τέλος, αναφέρθηκε στην ανάγκη για δικτύωση των γυναικών επιχειρηματιών, ώστε να ενισχυθούν οι συνεργασίες και οι επαφές μεταξύ τους.
Η κα Παρασκευοπούλου – Σύριου τέλος, η οποία είναι παράλληλα Γενική Γραμματέας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Βιομηχανικής Περιοχής Τρίπολης, αναφέρθηκε στο γεγονός ότι οι γυναίκες επιχειρηματίες στη ΒΙ.ΠΕ. Τρίπολης είναι μειοψηφία. Σημείωσε βέβαια ότι πολλές γυναίκες πλέον βγαίνουν μπροστά και αναλαμβάνουν ρόλους και πρωτοβουλίες κάτι που μέχρι σήμερα δεν ήταν αναμενόμενο.
Προγράμματα
Το Επιμελητήριο Αρκαδίας στηρίζει την Καινοτομία και την Περιβαλλοντική Συνείδηση

Με συνέπεια στον ρόλο του ως φορέας ανάπτυξης, καινοτομίας και κοινωνικής ευθύνης, το Επιμελητήριο Αρκαδίας έδωσε το «παρών» σε δύο σημαντικές εκδηλώσεις με επίκεντρο την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και την περιβαλλοντική παιδεία.
Regional Growth Conference στην Πάτρα
Με ενεργό και ουσιαστικό ρόλο συμμετείχαν τα μέλη της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Αρκαδίας στο κορυφαίο φόρουμ για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, το Regional Growth Conference (RGC 2025), το οποίο διεξήχθη στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, με συνδιοργανωτή το ίδιο το Πανεπιστήμιο.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η Αχαϊκή Επιμελητηριακή Ανάπτυξη (ΑΧ.ΕΠ.ΑΝ) πραγματοποίησε workshop για τον ρόλο των αναπτυξιακών Εταιρειών ως βασικοί μοχλοί τοπικής και περιφερειακής αναπτυξιακής.
Το Επιμελητήριο εκπροσωπήθηκε από τα μέλη της Διοίκησης της Εταιρείας Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου «Αγαπήνωρ», την Πρόεδρο κα. Ματίνα Παράσχου, την Αντιπρόεδρο κα. Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, το μέλος του ΔΣ κα. Άννα Γαβρήλου και τον Υπεύθυνο της εταιρείας «Αγαπήνωρ» κ. Νικόλαο Μεγρέμη.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου συμμετείχαν σε γόνιμες συζητήσεις, ανταλλάσσοντας απόψεις με εκπροσώπους φορέων και εισηγητές από όλο το φάσμα της αγοράς, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον διάλογο για την ενίσχυση της καινοτομίας και στρατηγικές συνεργασίας και δικτύωσης των αναπτυξιακών εταιρειών.
Περιβαλλοντική δράση «Εν αρχή ην η φύσις»
Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του Τμήματος Υπηρεσιών, κ. Κώστας Καλαμαράς, συμμετείχε ενεργά στη στην εκδήλωση της διήμερης περιβαλλοντικής δράσης «Εν αρχή ην η φύσις», που πραγματοποιήθηκε, με πρωτοβουλία της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Τρίπολης και σε συνεργασία με τον ΦΟΔΣΑ Πελοποννήσου, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας και το Επιμελητήριο Αρκαδίας.
Στον χαιρετισμό του, ο κ. Καλαμαράς χαρακτήρισε την εκδήλωση ως ουσιαστική επένδυση στην περιβαλλοντική παιδεία και στο μέλλον της κοινωνίας μας, ενώ τόνισε τη σημασία της σύνδεσης της εκπαίδευσης με την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Όπως επεσήμανε, η αειφορία αποτελεί συλλογική ευθύνη που μας αφορά όλους.
Η συμμετοχή και συνεργασία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας στις παραπάνω εκδηλώσεις επιβεβαιώνει τη διαρκή προσήλωση του στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και τη δημιουργία συνεργειών για την ανάπτυξη της Αρκαδίας.
-
Διατροφή
Τρώγοντας από σπίτι
-
Υγεία
Γυναικεία Κατάθλιψη
-
Ψυχολογία
Είσαι Αληθινός ή Συμβατικός Γονιός;
-
Διατροφή
Τα Αντιοξειδωτικά | Ισορροπημένη Διατροφή
-
Ομορφιά
Πως να περιποιηθούμε το δέρμα μας μετά το καλοκαίρι; Δώστε στο δέρμα σας την υγρασία που του έχει λείψει για να το δείτε και πάλι ελαστικό και ζωντανό!
-
Τουρισμός
Υπερτουρισμός: Υπάρχει Πραγματικά ή Υπερβάλλουμε;
-
Υγεία
Έλεγχοι υγείας που αναπόφευκτα χρειάζεται να κάνουμε τακτικά
-
Υγεία
Όλη η αλήθεια για τα ωάρια : Μύθοι και πραγματικότητα