Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Έρευνα: Η τεχνολογία, ζητούμενο για όσους αναζητούν εργασία!

Έρευνα της ManpowerGroup:

  • Οι εργαζόμενοι αναφέρουν ότι οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι εφαρμογές κινητών, οι εικονικές ημέρες καριέρας, οι συνομιλίες με τους εργοδότες μέσω chat ή οι ψηφιακές αξιολογήσεις δεξιοτήτων αποτελούν τα βασικά μέσα για την ανεύρεση θέσεων εργασίας ηλεκτρονικά.
  • Παρά την αναπτυγμένη εμπιστοσύνη στα τεχνολογικά εργαλεία πρόσληψης, 26% των υποψηφίων εξακολουθούν να επιλέγουν τις προσωπικές συνεντεύξεις ως το νούμερο ένα μέσο αλληλεπίδρασης με ένα νέο εργοδότη.

«Ρωτήσαμε τους υποψηφίους τι επιθυμούν όταν αναζητούν εργασία και μας ανέφεραν ότι αναμένουν να βρουν εργασία με τον ίδιο τρόπο που καταναλώνουν άλλες υπηρεσίες, με μια εξατομικευμένη αλλά ψηφιακά εστιασμένη προσέγγιση», δήλωσε η Kate Donovan, Senior Vice President of ManpowerGroup Solutions and Global RPO President. «Οι άνθρωποι αναζητούν θέσεις εργασίας σε πολλαπλά κανάλια. Για να προσελκύσουν τους καλύτερους υποψήφιους, οι εργοδότες θα πρέπει να χρησιμοποιούν αλγόριθμους και να επαναστοχεύουν βάσει συνάφειας περιεχομένου αναζήτησης, δηλαδή να χρησιμοποιούν το ιστορικό περιήγησης ενός υποψηφίου και να το συσχετίζουν με τα ενδιαφέροντα σταδιοδρομίας. Μια προσαρμοσμένη στρατηγική είναι η μοναδική δίοδος για να προχωρήσετε, συνδυάζοντας εξαιρετική τεχνολογία και σημαντικές προσωπικές εμπειρίες. Αυτό δημιουργεί μια ξεχωριστή εμπειρία στους υποψηφίους.»

 

“Η εξάπλωση της ψηφιοποίησης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει μεταβάλει αισθητά τον τρόπο αναζήτησης εργασίας για τους υποψηφίους. Για αυτό τον λόγο, οι εργοδότες οφείλουν να δημιουργήσουν στρατηγικά το δικό τους δυνατό brand και να αξιοποιήσουν τα social media. Η βαθιά αναγνώριση του προφίλ των υποψηφίων και των κινήτρων που τους καθοδηγούν καθώς και η κατανόηση των στοιχείων που τους προσελκύει η εταιρεία εργοδότης αποτελούν απαραίτητα βήματα για μια στρατηγική στελέχωσης και διακράτησης των ταλέντων”, όπως αναφέρει ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της ManpowerGroup Ελλάδας.

 

Οι καλύτεροι οργανισμοί χρησιμοποιούν αλγόριθμους πρόβλεψης για την προβολή διαφημίσεων βάσει του ιστορικού περιήγησης του χρήστη και των άρθρων που διαβάζει. Οι εξατομικευμένες διαφημίσεις προσαρμοσμένες στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντα ενός υποψηφίου οδηγεί σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ακρίβεια. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η παροχή εξατομικευμένου και προσαρμοσμένου μηνύματος είναι το κλειδί: το 26% των υποψηφίων αναφέρει ότι οι προσωπικές συνεντεύξεις αποτελούν το νούμερο ένα μέσο αλληλεπίδρασης με ένα νέο εργοδότη. Όταν η κουλτούρα και ο σκοπός είναι οι βασικές προτεραιότητες για τους υποψηφίους στην επιλογή του επόμενου ρόλου τους, η προσωπική συνάντηση είναι πιο πολύτιμη όσο ποτέ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ManpowerGroup Ελλάδας, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.manpowergroup.gr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προγράμματα

Η Πρώτη Ολοκληρωμένη Σειρά Σεμιναρίων Content Marketing Είναι Εδώ

Η Ελληνοαμερικανική Ένωση σε συνεργασία με την GrowthRocks, ένα από τα πρώτα Growth Hacking Agencies παγκοσμίως, δημιουργούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα έναν ολοκληρωμένο κύκλο μαθημάτων αφιερωμένο στο Content Marketing.

Το Content Marketing χαρακτηρίζεται ως ο βασιλιάς του digital marketing και δικαίως.

Σε ποιους απευθύνεται το Content Marketing Academy;

Με πολλαπλές εφαρμογές σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, το content marketing αποτελεί ένα πανίσχυρο όπλο για όσους θέλουν να μάθουν να το χειρίζονται: Σε επιχειρηματίες με εργασιακή εμπειρία σε θέματα ψηφιακού marketing, σε αποφοίτους εκπαιδευτικών προγραμμάτων Digital Marketing Certificates ή Diplomas, σε startuppers που θέλουν να ασχοληθούν ενεργά και να δουν αποτελέσματα, και σε όποιον ασχολείται με το marketing.

Κάνε το Τεστ και μάθε αν είσαι ο επόμενος Content Marketer!

Τι κάνει ένας content marketer;

Ο content marketer λατρεύει να αναλύει τα «προβλήματα» του κοινού του και να προσφέρει λύσεις μέσα από τη δημιουργία του περιεχομένου του.

Αγαπά τα δεδομένα, τις διαφορετικές μορφές περιεχομένου και τους τρόπους μετάδοσης της πληροφορίας. Μαθαίνει νέα εργαλεία, δοκιμάζει πρακτικές, αλλάζει, αποτυγχάνει, επιτυγχάνει και συνεχίζει.

Πότε ξεκινάει το Academy και πότε τελειώνει;

Το Content Marketing Academy ξεκινάει στις 2 Οκτωβρίου και θα διαρκέσει 1 μήνα. Μέσα από 33 υπερ-εντατικές ώρες και 11 3-ωρα μαθήματα, θα λάβεις τις απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για να γίνεις ένας πραγματικός content marketer.

Πού θα γίνει;

Η σειρά μαθημάτων θα ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί στο κτίριο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, στην οδό Μασσαλίας 22 στο Κολωνάκι.

Για περισσότερες πληροφορίες μπες στο www.contentmarketingacademy.gr

Continue Reading

Συνέδρια

Οι επιχειρήσεις δικτυώνονται

Οι πολλαπλές διαστάσεις του brain drain στο επίκεντρο ημερίδας του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης
στη Θεσσαλονίκη

Η συνεργασία, η δικτύωση και η καινοτόμος επιχειρηματικότητα «κλειδιά» για την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας

 

Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε η ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εθνικής πρωτοβουλίας «Γέφυρες Γνώσης και Συνεργασίας» (www.knowledgebridges.gr) τη Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη και είχε ως κεντρικά θέματα την επωφελή δικτύωση των Ελλήνων σε όλο τον κόσμο, την καινοτόμο επιχειρηματικότητα και τις διαφορετικές διαστάσεις του brain drain. Η ημερίδα, την οποία συνδιοργάνωσαν το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ), η Γενική Γραμματεία Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και ο Δήμος Θεσσαλονίκης, προσέλκυσε περισσότερους από 150 συμμετέχοντες, νέους κατά κύριο λόγο, στελέχη εταιρειών, φοιτητές και πολίτες, καθώς επίσης και εκπροσώπους επιμελητηρίων και θεσμικών φορέων. Παράλληλα, την εκδήλωση παρακολούθησαν, μέσω ζωντανής σύνδεσης 4.500 Έλληνες από 20 πόλεις σε όλη την Ελλάδα και 30 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης άνοιξε την εκδήλωση λέγοντας ότι η κινητικότητα του ανθρώπινου δυναμικού δεν αποτελεί εμπόδιο, αλλά προσόν για την ανάπτυξη της οικονομίας της Ελλάδας. Στη συνέχεια πήρε τον λόγο ο καθηγητής Κώστας Δουζίνας, Πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής, υποστηρίζοντας τη σημασία της κινητικότητας του ανθρώπινου δυναμικού και των σύγχρονων μορφών ψηφιακής εργασίας.

Ακολούθησε η ομιλία του Λόη Λαμπριανίδη, Γενικού Γραμματέα Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων στο Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης, ο οποίος έδωσε έμφαση στις δυναμικές πτυχές του ”brain drain” όσον αφορά τη μεταφορά εμπειρίας, τεχνογνωσίας και αποκόμισης πολλών δεξιοτήτων, ενώ τόνισε ότι η συμμετοχή στην πρωτοβουλία «Γέφυρες Γνώσης και Συνεργασίας» είναι μια ευκαιρία του «ανήκειν» στη σημερινή ψηφιακή εποχή.

Η υποστήριξη των νέων επαγγελματιών από τις εταιρείες τους ήταν ένα άλλο στοιχείο στο οποίο στάθηκαν όλοι οι ομιλητές, και πιο συγκεκριμένα ο Μανώλης Μπαμπάτσικος, 3D VR/ AR visualization artist, ο οποίος επέστρεψε εν μέσω κρίσης στην Ελλάδα για να επιχειρήσει, με τη συνδρομή της πρωτοβουλίας «Γέφυρες Γνώσης και Συνεργασίας», αφήνοντας την καριέρα του στο εξωτερικό. Ο Μ. Μπαμπάτσικος τόνισε ότι είναι πρόθυμος να μοιραστεί την εμπειρία του με άλλους νέους, έτσι ώστε να μπορέσουν να αποφύγουν δυσκολίες που ο ίδιος αντιμετώπισε στην αρχή της επαγγελματικής του σταδιοδρομία.

Παρακολουθείστε το video της ημερίδας με όλες τις εισηγήσεις και τη συζήτηση με Έλληνες επιχειρηματίες: https://www.livemedia.gr/knowledge.

Continue Reading

Προγράμματα

ΝΕΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ

Με μεγάλη επιτυχία παρουσιάστηκε το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» από το Πανεπιστήμιο Rutgers σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018  στο συνεδριακό κέντρο Ιωάννης Βελλίδης. Το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» υποστηρίζει με αποκλειστική δωρεά το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Η εκδήλωση προσέλκυσε το ενδιαφέρον πλήθους εκπροσώπων του αγροδιατροφικού κλάδου, της ακαδημαϊκής κοινότητας, επιχειρήσεων αλλά και νέων αγροτών που υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό το πρόγραμμα.

Ο Δρ. Φίλιππος Παπαδόπουλος, Διευθυντής του γραφείου στρατηγικών προγραμμάτων της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και η Δρ. Μαρία Καψοκεφάλου, Καθηγήτρια στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναφέρθηκαν στο έργο που τα δυο ιδρύματα έχουν επιτελέσει, αντιπροσωπεύοντας τους δύο βασικούς εταίρους της ομάδας υλοποίησης του προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά». Πιο συγκεκριμένα, παρουσίασαν τα αποτελέσματα των προγραμμάτων ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού της πρωτοβουλίας, κατά τους πρώτους μήνες εφαρμογής της και μίλησαν για τους τρόπους με τους οποίους το πρόγραμμα στοχεύει να στηρίξει τη δημιουργία ευκαιριών απασχόλησης και επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό τομέα για τη νέα γενιά στο άμεσο μέλλον.

Δύο νέοι ωφελούμενοι του προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά», η κ. Ιωάννα Καρρά, κτηνοτρόφος και ο κ. Λεωνίδας Κούσης, αμπελουργός,  μοιράστηκαν με το κοινό τους τρόπους με τους οποίους το πρόγραμμα τους υποστηρίζει μέσω συμβουλευτικής και καθοδήγησης ώστε να αποκτήσουν όλα τα εφόδια προκειμένου να αναπτύξουν τις οικογενειακές τους επιχειρήσεις.

«Μέσα στο 2019 το πρόγραμμα θα θέσει τις βάσεις για τη δημιουργία θερμοκοιτίδων αγροδιατροφικής επιχειρηματικότητας και ενός κέντρου καινοτομίας του τροφίμου, πρωτοβουλίες μοναδικές στο είδος τους στην Ελλάδα που στόχο έχουν να  υποστηρίξουν ιδιώτες και επιχειρήσεις στον αγροδιατροφικό τομέα όσον αφορά τη διάχυση της γνώσης, τη γρήγορη υιοθέτηση τεχνολογίας αιχμής και την παραγωγή καινοτομίας που απαντάει στις σύγχρονες ανάγκες της βιομηχανίας και της αγοράς» δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της ομάδας του Rutgers στην Ελλάδα για το πρόγραμμα κ. Έφη Λαζαρίδου.

Την εκδήλωση χαιρέτησε  ο Πρέσβης των Η.Π.Α. στην Αθήνα, κ. Geoffrey Pyatt ο οποίος εξέφρασε την στήριξή του στο εγχείρημα και τόνισε τη σπουδαιότητα της εμπειρίας και τεχνογνωσίας των τριών εταίρων του έργου.

Η κ. Εύα Πολυζωγοπούλου, Υποδιευθύντρια Διαχείρισης Προγραμμάτων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος,  το οποίο υποστηρίζει με αποκλειστική δωρεά  την πρωτοβουλία «Νέα γεωργία για τη Νέα Γενιά», τόνισε πως «Όπως συνηθίζουμε να αναφέρουμε, ο σκοπός αυτής της προσπάθειας δεν είναι να επανεφεύρει τον τροχό. Η θέληση και το ταλέντο υπάρχουν ήδη σε κάθε έναν νέο αγρότη, επιστήμονα ή επιχειρηματία. Το μόνο που χρειάζεται είναι να τους προσφέρουμε το δίκτυο και την καθοδήγηση που θα τους βοηθήσουν να πετύχουν. Με άλλα λόγια, ως Ίδρυμα ερχόμαστε να συμπληρώσουμε κι όχι να αναπληρώσουμε αντίστοιχες προσπάθειες».

Την εκδήλωση τίμησαν επίσης με την παρουσία τους ο Γενικός Πρόξενος των Η.Π.Α. στη Θεσσαλονίκη, κ. Gregory Pfleger, ενώ χαιρετισμούς απηύθυναν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Δρ Χαράλαμπος Κασσίμης, ο Πρύτανης της Σχολής Περιβαλλοντικών και Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Rutgers, κ. Robert Goodman, o Πρύτανης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Σπύρος Κίντζιος και ο Πρόεδρος της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και του Perrotis College Δρ. Πάνος Κανέλλης.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε στο http://generationag.org

 

Continue Reading

Trending