Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Έρευνα: Η τεχνολογία, ζητούμενο για όσους αναζητούν εργασία!

Έρευνα της ManpowerGroup:

  • Οι εργαζόμενοι αναφέρουν ότι οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι εφαρμογές κινητών, οι εικονικές ημέρες καριέρας, οι συνομιλίες με τους εργοδότες μέσω chat ή οι ψηφιακές αξιολογήσεις δεξιοτήτων αποτελούν τα βασικά μέσα για την ανεύρεση θέσεων εργασίας ηλεκτρονικά.
  • Παρά την αναπτυγμένη εμπιστοσύνη στα τεχνολογικά εργαλεία πρόσληψης, 26% των υποψηφίων εξακολουθούν να επιλέγουν τις προσωπικές συνεντεύξεις ως το νούμερο ένα μέσο αλληλεπίδρασης με ένα νέο εργοδότη.

«Ρωτήσαμε τους υποψηφίους τι επιθυμούν όταν αναζητούν εργασία και μας ανέφεραν ότι αναμένουν να βρουν εργασία με τον ίδιο τρόπο που καταναλώνουν άλλες υπηρεσίες, με μια εξατομικευμένη αλλά ψηφιακά εστιασμένη προσέγγιση», δήλωσε η Kate Donovan, Senior Vice President of ManpowerGroup Solutions and Global RPO President. «Οι άνθρωποι αναζητούν θέσεις εργασίας σε πολλαπλά κανάλια. Για να προσελκύσουν τους καλύτερους υποψήφιους, οι εργοδότες θα πρέπει να χρησιμοποιούν αλγόριθμους και να επαναστοχεύουν βάσει συνάφειας περιεχομένου αναζήτησης, δηλαδή να χρησιμοποιούν το ιστορικό περιήγησης ενός υποψηφίου και να το συσχετίζουν με τα ενδιαφέροντα σταδιοδρομίας. Μια προσαρμοσμένη στρατηγική είναι η μοναδική δίοδος για να προχωρήσετε, συνδυάζοντας εξαιρετική τεχνολογία και σημαντικές προσωπικές εμπειρίες. Αυτό δημιουργεί μια ξεχωριστή εμπειρία στους υποψηφίους.»

 

“Η εξάπλωση της ψηφιοποίησης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει μεταβάλει αισθητά τον τρόπο αναζήτησης εργασίας για τους υποψηφίους. Για αυτό τον λόγο, οι εργοδότες οφείλουν να δημιουργήσουν στρατηγικά το δικό τους δυνατό brand και να αξιοποιήσουν τα social media. Η βαθιά αναγνώριση του προφίλ των υποψηφίων και των κινήτρων που τους καθοδηγούν καθώς και η κατανόηση των στοιχείων που τους προσελκύει η εταιρεία εργοδότης αποτελούν απαραίτητα βήματα για μια στρατηγική στελέχωσης και διακράτησης των ταλέντων”, όπως αναφέρει ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της ManpowerGroup Ελλάδας.

 

Οι καλύτεροι οργανισμοί χρησιμοποιούν αλγόριθμους πρόβλεψης για την προβολή διαφημίσεων βάσει του ιστορικού περιήγησης του χρήστη και των άρθρων που διαβάζει. Οι εξατομικευμένες διαφημίσεις προσαρμοσμένες στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντα ενός υποψηφίου οδηγεί σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ακρίβεια. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η παροχή εξατομικευμένου και προσαρμοσμένου μηνύματος είναι το κλειδί: το 26% των υποψηφίων αναφέρει ότι οι προσωπικές συνεντεύξεις αποτελούν το νούμερο ένα μέσο αλληλεπίδρασης με ένα νέο εργοδότη. Όταν η κουλτούρα και ο σκοπός είναι οι βασικές προτεραιότητες για τους υποψηφίους στην επιλογή του επόμενου ρόλου τους, η προσωπική συνάντηση είναι πιο πολύτιμη όσο ποτέ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ManpowerGroup Ελλάδας, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.manpowergroup.gr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επιχειρηματικότητα

Από το Demo Day του OK!Thess…στην εθνική στίβου της Γαλλίας

«Το μέλλον ανήκει σε όσους πιστεύουν στην ομορφιά των ονείρων τους», έλεγε η Eleanor Roosevelt.

 «…και σε όσους δοκιμάζουν, παρά το ρίσκο μιας ενδεχόμενης αποτυχίας, να μετατρέψουν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες σε βιώσιμες επιχειρήσεις» συμπληρώνει ο Δημήτρης Κουρτέσης, program manager και startup coach του OK!Thess.

Αν το πιο κρίσιμο ερώτημα είναι πώς μια καινοτόμος ιδέα, βρίσκει early adopters και χρηματοδότες ώστε να πάει στο επόμενο στάδιο, η απάντηση έρχεται από το 5ο Thessaloniki Demo Day του ΟK!Thess. Το Οικοσύστημα Καινοτομίας Θεσσαλονίκης ή OK!Thess, από το 2017 στηρίζει την καινοτομία, καθοδηγώντας ομάδες ώστε να στήσουν μια startup επιχείρηση ή να ενισχύσουν μια που έχουν ήδη δημιουργήσει.

5ο Thessaloniki Demo Day

Για άλλη μια χρονιά το OK!Thess πραγματοποιεί το 5οThessaloniki Demo Day, που έχει ως στόχο να δικτυώσει ακόμα περισσότερο τις νεοφυείς επιχειρήσεις με τον επενδυτικό κόσμο. Θα μπορούσε να περιγραφεί ως ένα σύγχρονο matchmaker μεταξύ των καλυτέρων καινοτόμων ιδεών με επενδυτικά κεφάλαια.

«Έχει σταδιακά εξελιχθεί η διαδικασία ώστε να γίνει πιο στοχευμένη. Δίνεται έμφαση στις κλειστές onetoone συναντήσεις που είναι περισσότερο ενδιαφέρουσες για τους επενδυτές και λιγότερο στρεσογόνες για τους νέους επιχειρηματίες» λέει ο πρόεδρος του OK!Thess Σίμος Μπενσασσών. 

Στα προηγούμενα Demo Day event συμμετείχαν 84 startups που έκαναν πάνω από 230 συναντήσεις με εκπροσώπους επενδυτικών σχημάτων από την Ελλάδα και την ΝΑ Ευρώπη, οι οποίες οδήγησαν σε επενδύσεις κεφαλαίων επιχειρηματικού ρίσκου άνω του 1.200.000 ευρώ μέχρι στιγμής. Σταδιακά αυξάνεται το ενδιαφέρον των επενδυτών από τα Βαλκάνια, ενώ υπάρχουν ήδη αιτήσεις και από startupers γειτονικών χωρών που θέλουν να παρουσιάσουν  μια ώριμη ιδέα σε υποψήφιους επενδυτές στην Ελλάδα.

«Η συγκεκριμένη διοργάνωση δεν αφορά μόνο τις startups που έχουν αποφοιτήσει από το πρόγραμμα επιτάχυνσης τουOK!Thess. Στα Demo Days που διοργανώνουμε συμμετέχουν startups και επενδυτές εντός και εκτός Ελλάδος. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε στη διεθνή δικτύωση, τόσο για το οικοσύστημα καινοτόμου επιχειρηματικότητας της Θεσσαλονίκης όσο και για αυτό της ευρύτερης περιοχής» προσθέτει ο Δημήτρης Κουρτέσης, program manager και startup coach στο OK!Thess.

Από την ιδέα στην πράξη!

Εν αρχή ήταν η ιδέα… μετά συστάθηκε η ομάδα και ακολούθησε η συμμετοχή στο πρόγραμμα επιτάχυνσης του OK!Thess και στο Demo Day. Ο 24χρονος Κωνσταντίνος Αλέξογλου κάνοντας την πρακτική του στο ΑΠΘ συμμετείχε στο πρόγραμμα αξιολόγησης εμπειριών για τους χρήστες της  booking.com και σκέφτηκε πώς θα μπορούσε να εξελίξει αυτή την διαδικασία.

Κάπως έτσι προέκυψε η Loceye…μια καινοτόμος online υπηρεσία για την διεξαγωγή ερευνών με την μέθοδο του eyetracking. Ουσιαστικά πρόκειται για μια εφαρμογή λογισμικού που εντοπίζει με ακρίβεια το σημείο όπου εστιάζουν τα μάτια ενός χρήστη όταν επισκέπτεται μια ιστοσελίδα ή μια ψηφιακή εφαρμογή δίνοντας έτσι την δυνατότητα συγκέντρωσης δεδομένων σε εταιρείες media, online καταστήματα,  επαγγελματίες του marketing και UXdesigners.

Η Loceye με την συμμετοχή της στο Demo Day του OK!Thess κατάφερε από side-project φοιτητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης να γίνει μια startup εξασφαλίζοντας το ποσό των 300.000 ευρώ από το επενδυτικό σχήμα Velocity.Partners.

«Βρισκόμαστε στο στάδιο της ανάπτυξης  και σύντομα θα βγούμε στην αγορά» σημειώνει ο Κωνσταντίνος Αλέξογλου προτρέποντας νέες startups να συμμετέχουν στο Demo Day ώστε να εκτεθούν, να πάρουν feedback για την ιδέα τους, είτε θετικό είτε αρνητικό.

 «Από τα αρνητικά σχόλια μαθαίνεις και από το θετικά παίρνεις επιβεβαίωση» τονίζει ο 24χρονος φοιτητής προσθέτοντας ότι κάθε startup που επιδιώκει να εξασφαλίσει εξωτερικά κεφάλαια έχει ανάγκη να μάθει πώς σκέφτονται οι επενδυτές. «Στα Demo Day οι επενδυτές σου μιλάνε ξεκάθαρα για το πώς τους φάνηκε η ιδέα σου, για παράδειγμα εμείς διορθώσαμε τα αρνητικά και έτσι κατορθώσαμε να πάρουμε χρηματοδότηση» καταλήγει ο Κωνσταντίνος Αλέξογλου.

Ένας startuper…που ξέρει από κουπί!

Μέσα από τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά την διαδικασία της φυσιοθεραπείας για τους τραυματισμούς του στην κωπηλασία και το ράγκμπι, ο 33χρονος μηχανολόγος μηχανικός με ειδικότητα στη βιοκινητική Σάκης Κόλλιας, έφερε στην αγορά μια ολοκληρωμένη λύση για τη φυσιοθεραπεία με όργανα μέτρησης και ένα καινοτόμο λογισμικό παρακολούθησης της απόδοσης του ασθενή και του αθλητή.

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σύστημα διασυνδεδεμένων συσκευών για τη μέτρηση και παρακολούθηση της δύναμης, της κίνησης και της ισορροπίας αθλητών και ασθενών, μέσω τεχνολογιών Internet-of-Things (IoT) και μοντέρνων μεθόδων αποκατάστασης. Η K-Invent ιδρύθηκε το 2017 και σήμερα απασχολεί δεκατρία άτομα σε Θεσσαλονίκη και Γαλλία. «Έναν χρόνο μετά την ίδρυσή μας, το 2018, πήραμε μέρος στο Demo Day του OK!Thess ώστε να αναπτύξουμε περαιτέρω την εταιρεία» λέει ο κ. Κόλλιας.

«Όταν παρουσιάσαμε τις ιδέες μας στους επενδυτές δεν είχαμε καμία πείρα ως προς το επιχειρείν αλλά είχαμε μια δυνατή ιδέα και τελικά κλείσαμε επένδυση μισού εκατομμυρίου ευρώ με την συμμετοχή του Uni.Fund» τονίζει ο κ. Κόλλιας. Μετά από αυτήν την επένδυση μπόρεσαν να προσελκύσουν νέα κεφάλαια ίδιας αξίας από δημόσιες επιδοτήσεις που δίνει το γαλλικό κράτος στις καινοτόμες εταιρείες.

Η εταιρεία εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμός μετά την επιτυχημένη πορεία του 2018, αφού κατάφερε να κλείσει τη χρονιά με τζίρο 300.000 ευρώ. Η K-Invent έχει στην αγορά πέντε προϊόντα και από την καινούρια χρονιά θα λανσάρει νέα προϊόντα με διεύρυνση στις υπηρεσίες fitness.

«Ήδη μέσα σε δύο χρόνια πάνω 1.300 άτομα σε δέκα χώρες χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας, μεταξύ των οποίων ομάδες της α΄ εθνικής κατηγορίας στο γαλλικό και ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, ενώ η K-Invent έγινε και επίσημος υποστηρικτής της εθνικής ομάδας στίβου της Γαλλίας» σημειώνει ο κ. Κόλλιας. Παράλληλα η εταιρεία βρίσκεται στη διαδικασία διερεύνησης των ασιατικών αγορών ενώ είναι έτοιμη να εξαπλωθεί στην Λατινική Αμερική και από το 2020 στη Βόρεια Αμερική.

Για περισσότερες πληροφορίες:

https://okthess.gr/demoday

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Περισσότερα απο 1.000 επενδυτικά σχέδια υποβλήθηκαν στις δύο πρώτες δράσεις ενίσχυσης επιχειρηματικότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

  143 αιτήσεις χρηματοδότησης (προτάσεις-επενδυτικά σχέδια) από ισάριθμες Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις της Κεντρικής Μακεδονίας που δραστηριοποιούνται στους τομείς εμπορίου και παροχής υπηρεσιών υποβλήθηκαν μέχρι τη Δευτέρα 05-08-2019, που ήταν η καταληκτική ημερομηνία υποβολής, στο πλαίσιο της πρόσκλησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για τη Δράση του Επιχειρησιακού Προγράμματος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ΕΣΠΑ 2014-2020: «Εκσυγχρονισμός υφιστάμενων πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων εμπορίου και παροχής υπηρεσιών».

Ο αιτούμενος επιχορηγούμενος προϋπολογισμός των αιτήσεων ανέρχεται σε 11.884.035,58€ και η αναλογούσα δημόσια δαπάνη (επιχορήγηση) σε 5.942.017,70€ .

Υπενθυμίζεται ότι η Δράση προκηρύχθηκε στις 22-02-2019 και έχει ως στόχο τον εκσυγχρονισμό της οργανωτικής και επιχειρησιακής λειτουργίας μικρομεσαίων επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας στους τομείς εμπορίου και παροχής υπηρεσιών προκειμένου αυτές να σταθούν με αξιώσεις στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Κάθε επενδυτικό σχέδιο προϋπολογισμού από 30.000 έως 100.000 ευρώ επιχορηγείται σε ποσοστό 50% του προϋπολογισμού του, για τη χρηματοδότηση κατασκευής κτιριακών εγκαταστάσεων,  την προμήθεια εξοπλισμού και λογισμικού, τη συμμετοχή σε εκθέσεις, την πιστοποίηση προϊόντων και για  συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Η Δημόσια Δαπάνη της Δράσης συγχρηματοδοτείται από Εθνικούς Πόρους και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).

Στο αμέσως προσεχές διάστημα θα ξεκινήσει η διαδικασία αξιολόγησης των αιτήσεων (προτάσεων-επενδυτικών σχεδίων).

Παράλληλα, μέχρι το τέλος Αυγούστου αναμένεται να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των 869 αιτήσεων χρηματοδότησης συνολικού επιχορηγούμενου προϋπολογισμού και δημόσιας δαπάνης (100% επιχορήγηση) 9.837.603,53 €, που υποβλήθηκαν στις 5 Ιουλίου 2019, στο πλαίσιο της Δράσης του Ε.Π. της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ΕΣΠΑ 2014-2020: “Κουπόνια Τεχνολογίας για μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας”.

H συγκεκριμένη δράση συγχρηματοδοτείται από Εθνικούς Πόρους και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και στοχεύει στην ψηφιακή αναβάθμιση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Κάθε επενδυτικό σχέδιο επιχορηγείται με ποσοστό 100 % με προϋπολογισμό από 5.000,00€ έως και 15.000,00€.

Το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων αποδείχθηκε πολύ ζωηρό, καθώς η αιτούμενη δημόσια δαπάνη των επενδυτικών σχεδίων που υποβλήθηκαν ανέρχεται σε 9.837.693,53€ υπερκαλύπτοντας τη διαθέσιμη δημόσια δαπάνη της πρόσκλησης που ανερχόταν σε 3.125.00,00€.

Πηγή

Continue Reading

Προγράμματα

Πρόγραμμα δωρεάς σε κλινικές Πανεπιστημιακών και Αντικαρκινικών Νοσοκομείων

Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα δωρεάς σε κλινικές Πανεπιστημιακών και Αντικαρκινικών Νοσοκομείων σε όλη την Ελλάδα από το «Άλμα Ζωής»

O Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» αναγνωρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες υλικοτεχνικού εξοπλισμού στα νοσοκομεία της Ελλάδας και έχοντας σαν στόχο την αύξηση του ποσοστού της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού, καθώς και τη βελτίωση της ποιότητας φροντίδας των ασθενών, παρέχει δωρεά για την κάλυψη υλικοτεχνικού εξοπλισμού σε παθολογοανατομικά εργαστήρια, κέντρα μαστού, ακτινολογικά τμήματα, ογκολογικές και ακτινοθεραπευτικές κλινικές των Πανεπιστημιακών και αντικαρκινικών Νοσοκομείων της Ελλάδας .

Το πρόγραμμα προκηρύχθηκε τον Φεβρουάριο του 2019 και πλέον έχει ολοκληρωθεί.

Το συνολικό διαθέσιμο ποσό της Δωρεάς προκύπτει από τα καθαρά έσοδα του Συμβολικού Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου Greece Race for the Cure® 2018 και ανέρχεται συνολικά σε 21.600€

Τη δωρεά έλαβαν κλινικές Πανεπιστημιακών και Αντικαρκινικών Νοσοκομείων της Ελλάδας.

Αναλυτικά:

  • ΕΑΝΠ ΜΕΤΑΞΑ – Μονάδα Μαστού με στόχο την αξιοποίηση της δωρεάς για 1 Φορητό μηχάνημα υπερήχων
  • Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων-Παθολογοανατομικό εργαστήριο με στόχο την αξιοποίηση της δωρεάς για 1 Οπτικό μικροσκόπιο για ιστολογική διάγνωση
  • Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης – Β’ Μαιευτική -Γυναικολογική Κλινική ΑΠΘ με στόχο την αξιοποίηση της δωρεάς για 1 Αυτοματοποιημένο Πιστόλι βιοψίας μαστού
  • Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας-Ογκολογική Κλινική με στόχο την αξιοποίηση της δωρεάς για 1 Αυτοματοποιημένο Πιστόλι βιοψίας μαστού
  • Περιφερικό Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Λαϊκό» – Α’ Χειρουργική Κλινική με στόχο την αξιοποίηση της δωρεάς για 1 Μηχάνημα Υπερήχων
  • Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηράκλειου – Ογκολογική Κλινική με στόχο την αξιοποίηση της δωρεάς για 1 μηχάνημα μη επεμβατικού αερισμού

Η Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου, Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» δηλώνει:

« Η συγκεκριμένη δωρεά παρέχεται μέσα από τον ετήσιο αγώνα μας, Greece Race for the Cure® για την κάλυψη αναγκών Ογκολογικών Πανεπιστημιακών Νοσοκομείων στην Ελλάδα.

Ευχαριστούμε όλους τους υποστηρικτές του αγώνα μας αυτού, που μας δίνουν τη δυνατότητα να συνεχίζουμε με δράσεις όλο το χρόνο.

Έχοντας υπάρξει και οι ίδιες ασθενείς με καρκίνο μαστού, στο Άλμα Ζωής γνωρίζουμε πόσο μπορεί να επηρεάσει ένα επαρκώς εξοπλισμένο Νοσοκομείο την ποιότητα ζωής των ασθενών, αλλά και την προαγωγή της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης.

Οι ελλείψεις σε Νοσοκομεία επιβαρύνουν τις ασθενείς σε μία ήδη δύσκολη περίοδο της ζωής τους,  μπορεί να αποτελέσουν ανασταλτικό παράγοντα για τον προληπτικό έλεγχο και μπορεί να καθυστερήσουν σημαντικά τη θεραπεία.

 

Η ισότιμη πρόσβαση σε δομές υγείας αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα για κάθε πολίτη στην Ελλάδα. Είναι χαρά μας που φέτος μέσα από τη δωρεά υλικοτεχνικού εξοπλισμού σε κλινικές δημοσίων νοσοκομείων, μπορούμε να συμβάλλουμε στον τομέα της Υγείας.

Υποσχόμαστε πως όσο ο Αγώνας Greece race for the Cure® μας δίνει τη δυνατότητα και όσο υπάρχουν ανάγκες που ως σύλλογος ασθενών μπορούμε να καλύψουμε, εμείς θα συνεχίζουμε » .

Πηγή

Continue Reading

Trending