Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Ο δεκάλογος διαχείρισης των πωλητών σας.

Είναι δύσκολη αλλά και ενδιαφέρουσα πρόκληση η διαχείριση των ανθρώπων μας. Όμως τα συναισθήματα και η λογική πολλές φορές αλληλοσυγκρούονται καθώς το να θεωρηθεί κάτι επαγγελματικό ή όχι φαίνεται μόνο μετά το αποτέλεσμά του. Κρατείστε στο μυαλό σας μερικές καθαρές και δίκαιες σκέψεις και θυμηθείτε ότι πουλάτε με ανθρώπους για ανθρώπους.

 

  1. Το ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεων αποτελεί τον πρεσβευτή της επιχείρησής σας στον πελάτη. Αν δεν βρίσκετε τους κατάλληλους να οργανώσουν την ομάδα σας, κατεβείτε εσείς στις πωλήσεις και οργανώστε όπως θα θέλατε να σας συμπεριφέρονται, αν είσαστε ο πελάτης σας.
  2. Δώστε σημασία στον σαφή σχεδιασμό και το άρτιο πρόγραμμα των επιθυμητών πωλήσεών σας. Οριοθετείστε ρεαλιστικούς στόχους και σιγουρευτείτε ότι επικοινωνούνται με βάση της εταιρική σας πολιτική. Να είστε παρόντες όταν επικοινωνούνται   και μοιράζονται οι στόχοι, ακούστε τις αντιδράσεις και σημειώστε τις νέες προτάσεις και ιδέες.
  3. Η σύνδεση αμοιβών και στόχων ενισχύει την απόδοση των εργαζομένων. Ένα καλά και δίκαια σχεδιασμένο πρόγραμμα αμοιβών κατευθύνει σωστά τη προσοχή των πωλητών σας , η ασάφεια τους αποπροσανατολίζει.
  4. Ενισχύστε την άμιλλα και τη διαφοροποίηση. Η επιχείρηση πρέπει να έχει ήδη αποφασίσει τι θα επιβραβεύει και τι θα ανταμείβει. Δώστε έδαφος στις διαφορετικές προσωπικότητες να αναπτύσσουν αποτελεσματικές τεχνικές.
  5. Προωθήστε τα πιο κερδοφόρα προϊόντα ή υπηρεσίες της επιχείρησής σας και συνδέστε τα με μεταβλητές αμοιβές.
  6. Οι μεταβλητές αμοιβές έχουν συνήθως τη μορφή του bonus. Μη αντικαθιστάται τα bonus με άχρηστα δώρα προς τους υπαλλήλους σας. Εργάζονται όπως όλοι , επενδύουν στον εαυτό τους και τις προσπάθειές τους, δικαιούνται να έχουν αμοιβές σε ρευστό όπως όλοι οι επενδυτές.
  7. Η αναλογία του μίγματος (σταθερό τμήμα / μεταβλητό τμήμα) αμοιβών για το ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεων να είναι κοινή για όλους τους ανθρώπους που συμμετέχουν στο πλάνο σας. Διαφοροποιείστε όμως ανάλογα με τη θέση και το επίπεδο ευθύνης.
  8. Εκπαιδευτείτε και εκπαιδεύστε. Η εκπαίδευση της Διοίκησης είναι σημαντική προκειμένου να διαχειριστεί σωστά τα συστήματα και τα πλάνα εργασίας. Στη συνέχεια θα πρέπει να ακολουθήσουν εκπαιδευτικά προγράμματα και σεμινάρια για τους πωλητές σας.
  9. Δημιουργείστε και αναπτύξτε συστήματα διαχείρισης που να βολεύουν και να καθρεφτίζουν την επιχείρησή σας. Τα συστήματα καλύπτουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε πληροφορία, όπως το στάδιο της παραγωγικότητας, η ωρίμανση των δικτύων και των προϊόντων, οι συμπεριφορές των πελατών, η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων αμοιβών κλπ.
  10. Μοιραστείτε τις εμπειρίες. Τακτικές συναντήσεις σε ετήσια βάση, ανά περιφέρεια ή ανά γεωγραφική περιοχή και τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο για το σύνολο της επιχείρησής σας θα καλύψουν προβλήματα κακής επικοινωνίας, θα προλάβουν λάθη και θα δείξουν ότι η επιχείρηση είναι παρούσα και ζωντανή.

 

Μαριάννα Τσουλιά

Επιχειρηματικότητα

7η Διεθνής Έκθεση Επαγγελματικών Προϊόντων & Υπηρεσιών Ομορφιάς

Η Μεγαλύτερη και Σημαντικότερη Κλαδική Έκθεση

Επαγγελματικών Προϊόντων Ομορφιάς της Βορείου Ελλάδος

Η 7η Διεθνής Έκθεση Επαγγελματικών Προϊόντων & Υπηρεσιών Ομορφιάς «BEAUTY MACEDONIA Καλοκαίρι 2019», διεξήχθη με Επιτυχία από 18 έως 20 Μαΐου 2019, στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ/HELEXPO (Περίπτερα 15 & 13).

Το συγκριτικό πλεονέκτημα της BEAUTY, από την πρώτη στιγμή μέχρι και σήμερα, που αποτελεί και τον κύριο πόλο έλξης των επισκεπτών της, είναι η μοναδική δυνατότητα που δίνει, για άμεση επαφή των επαγγελματιών, με τις κορυφαίες εταιρείες του ευρύτερου κλάδου της Ομορφιάς.

Τον εκθεσιακό χώρο των περίπου 7.000τ.μ., επισκέφθηκαν 14.438 εγγεγραμμένοι επαγγελματίες, οι οποίοι περιηγήθηκαν στους χώρους της έκθεσης και συνάντησαν από κοντά, 135 εταιρείες/εκθέτες από τους κλάδους της Αισθητικής, του Μακιγιάζ, του Ημιμόνιμου Μακιγιάζ, της Κομμωτικής και της Περιποίησης Άκρων. Με αυτόν τον τρόπο, τους δόθηκε η ευκαιρία να εμπλουτίσουν την γκάμα των υπηρεσιών τους, με νέα προϊόντα και τεχνικές, αφού πρώτα ενημερώθηκαν, δοκίμασαν και έκαναν έρευνα αγοράς σε ποιότητα και τιμές!

Το Συνέδριο της BEAUTY, διεξήχθη στην αίθουσα του «Meeting Point» και προσέλκυσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών, που παρακολούθησαν και ενημερώθηκαν από τις άκρως ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις εξειδικευμένων επαγγελματιών, με ποικιλία θεμάτων (Μακιγιάζ – Ονυχοπλαστική & Nail Art – Κομμωτική – Ημιμόνιμο Μακιγιάζ). Την Κυριακή, ξεκίνησε δυναμικά με ένα show Κομμωτικής γεμάτο φαντασία και θέμα «Μυθικά πλάσματα», από την Καλλιτεχνική ομάδα του «Σωματείου Κομμωτών Ν. Σερρών» και έκλεισε το απόγευμα, με ένα εξίσου εντυπωσιακό Show Κομμωτικής, με θέμα «Looks from the past», που παρουσίασαν οι Καλλιτεχνικές Ομάδες των «PIRAKI PROFESSIONAL» & «SEDE ACADEMY».

Ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα, με τον καλύτερο τρόπο, με το Happening Λήξης Συνεδρίου, που επιμελήθηκε με εξαιρετική επιτυχία, το «Σωματείο Επαγγελματιών Κομμωτών Δυτικής Θεσσαλονίκης». Μας παρουσίασαν ένα φαντασμαγορικό show για τις τάσεις στις κουπ, τα χτενίσματα και το μακιγιάζ του Καλοκαιριού.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία, BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU, προσκαλεί όλους τους επαγγελματίες των κλάδων Παροχής Υπηρεσιών Ομορφιάς, στο επόμενο μεγάλο τους επαγγελματικό «ραντεβού», στη Βόρεια Ελλάδα, την «BEAUTY MACEDONIA Χειμώνας 2019», που θα διεξαχθεί από 30 Νοεμβρίου έως και 2 Δεκεμβρίου 2019, στη HELEXPO, στην Θεσσαλονίκη.

Με μεγάλη μας χαρά επίσης, θα θέλαμε να ανακοινώσουμε και την επόμενη «BEAUTY GREECE Χειμώνας 2019», που θα διεξαχθεί από τις 2 έως και τις 4 Νοεμβρίου 2019, στο ΜΕΚ Παιανίας.

Πληροφορίες: 2109010016 – www.beautygreece.gr

Κάρτες Εισόδου (Μέλη & Νέες Εγγραφές): www.bgt.gr

Facebook Group: BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU (Official Group)

Facebook Page: @BeautyGreeceTradeFairs

Instagram: beauty_greece_trade_fairs

You Tube Channel: Beauty Greece   

Mobile App: “my BEAUTY GR app”   

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΛΕΖΑΝΤΕΣ
1.ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΣΟΔΟΣ & ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ «BEAUTY MACEDONIA ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019»
2.ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
3.ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ «BEAUTY MACEDONIA ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019»
3α.ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΟΜΜΩΤΩΝ Ν. ΣΕΡΡΩΝ Show Κομμωτικής με τίτλο «ΜΥΘΙΚΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ», από την Καλλιτεχνική Ομάδα του «Σωματείου Κομμωτών Ν. Σερρών»
3β. PIRAKI PROFESSIONAL & SEDE GROUP Show Κομμωτικής με τίτλο «LOOKS FROM THE PAST», από τις Καλλιτεχνικές Ομάδες των «PIRAKI PROFESSIONAL» & «SEDE GROUP»
                4. BACKDROP ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΟ «BACKDROP» ΤΗΣ BEAUTY
         5. ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ Happening Λήξης Συνεδρίου «ΚΟΜΜΩΤΙΚΕΣ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ», από την καλλιτεχνική ομάδα του «ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΟΜΜΩΤΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ».
6.ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ:  GEL.IT.UP

ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ: COSMITAL, STAR NAILS –  SERGIO, my BEAUTY APP               

7. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Ημερολόγιο εκθέσεων BEAUTY

Πηγή

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Αγροδιατροφικός Διαγωνισμός «Trophy – Τροφή Challenge»

Εννιά ημέρες απομένουν για να δηλώσετε συμμετοχή στον μεγάλο αγροδιατροφικό διαγωνισμό «Trophy – Τροφή Challenge»

 

Παρατείνεται μέχρι τις 23 Ιουνίου 2019 η προθεσμία συμμετοχής στον Διαγωνισμό «Trophy – Τροφή Challenge». Μέχρι τότε οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους στο www.trophychallenge.gr.

Οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό διεκδικούν:

  1. Απ’ ευθείας συμμετοχή στον τελικό του παγκόσμιου αγροδιατροφικού διαγωνισμού Future Agro-challenge, που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της ΔΕΘ 2019, και παρουσία με περίπτερο στην έκθεση.
  2. Πενθήμερο εκπαιδευτικό ταξίδι στα agri-food τμήματα και ερευνητικά εργαστήρια του Πανεπιστημίου Rutgers στις Η.Π.Α., όπου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν με ερευνητές, επιχειρηματίες και επενδυτές, όλα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καθενός ξεχωριστά.
  3. Xρηματικά έπαθλα ύψους €25.000.

Ο διαγωνισμός «Trophy – Τροφή Challenge», υλοποιείται από το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά», υπό την καθοδήγηση του Πανεπιστημίου Rutgers, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και με την υποστήριξη των Industry Disruptors Game Changers (ID-GC) και της Πρεσβείας των Η.Π.Α. Μέγας δωρητής του ευρύτερου προγράμματος και του “Trophy – Τροφή Challenge” είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), ενώ Χρυσός Χορηγός του Διαγωνισμού η Τράπεζα Πειραιώς.

Οι προτάσεις θα πρέπει να απαντούν σε προκλήσεις των δύο ευρύτερων θεματικών Agri-Tech / Πρωτογενής Παραγωγή και Food-Tech / Επεξεργασία και Ποιότητα Τροφίμων. Οι φιναλίστ θα λάβουν υποστήριξη για την επιχειρηματική τους ανάπτυξη, ειδικά ως προς το business planning και το marketing.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι αφενός να αναδείξει και να επιβραβεύσει καινοτόμες ιδέες, που αξιοποιούν τεχνολογίες αιχμής για να αναπτύξουν προϊόντα, υπηρεσίες και επιχειρηματικές λύσεις στον τομέα της αγροδιατροφής, αφετέρου να δημιουργήσει τη δυνατότητα για νέα πεδία συνεργασίας και να δώσει πρόσβαση σε ευκαιρίες δικτύωσης και χρηματοδότησης. O διαγωνισμός περιλαμβάνει όλους τους τομείς της αγροδιατροφής, από την γεωργική και ζωική παραγωγή μέχρι την επεξεργασία και την τεχνολογία τροφίμων.

Πηγή

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Γυναίκα και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές»

Η επιτυχής εκδήλωση με θέμα: «Γυναίκα και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές» στη Βιβλιοθήκη Θεμάτων Ισότητας και Φύλου της ΓΓΙΦ

 

Η καθολικότητα των ίσων ευκαιριών και της ανεμπόδιστης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία παντού προϋποθέτουν και τη λήψη ειδικών μέτρων

 

Ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία η εκδήλωση με θέμα «Γυναίκες και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές», που πραγματοποιήθηκε στις 11/6/2019 στη Βιβλιοθήκη Θεμάτων Ισότητας και Φύλου της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων (ΓΓΙΦ).

Η Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων, Φωτεινή Κούβελα, στο χαιρετισμό της, επεσήμανε εξ΄ αρχής ότι μέσω της εκδήλωσης προσφέρεται η δυνατότητα να ακουστεί η δυνατή φωνή των γυναικών που υφίστανται αναπηρία, ως άτομα απολύτως και εξίσου ισότιμα όλων μας υπό τις αρχές και τις αξίες της ισότητας των φύλων.

Στη συνέχεια, αναγνώρισε ότι σε καιρούς γενικότερης αμφισβήτησης και συνάμα όμως προόδου και εξελίξεων, είναι τουλάχιστον οξύμωρο οι γυναίκες με αναπηρία να βιώνουν κοινωνικούς αποκλεισμούς, έμφυλες ή/και πολλαπλές διακρίσεις, γεγονός που εντείνει την ανάγκη εντατικοποίησης του αγώνα εκ μέρους όλων μας για την υπέρβαση όλων αυτών των ανισοτήτων. Σε αυτό το πλαίσιο, πρόσθεσε ότι: «Η καθολικότητα των ίσων ευκαιριών και της ανεμπόδιστης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία παντού προϋποθέτουν και τη λήψη ειδικών μέτρων».

Περαιτέρω, έκανε αναφορά στις πολιτικές και τα μέτρα της Κυβέρνησης για τους ανθρώπους με αναπηρία, αλλά και στο έργο της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων, εμμένοντας στη θεματική «Κοινωνική ένταξη και ισότιμη μεταχείριση γυναικών που υφίστανται πολλαπλές διακρίσεις» του «Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ισότητα των Φύλων» της περιόδου 2016-2020, μέσα από τις δράσεις της οποίας επιδιώκεται η οριστική άρση των έμφυλων διακρίσεων και η εγκαθίδρυση της ουσιαστικής  ισότητας και της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Επιπρόσθετα, η κα Κούβελα επεσήμανε ότι η αναγνώριση των δικαιωμάτων όλων των ατόμων με αναπηρία και ιδίως των γυναικών, συνιστά αδιαπραγμάτευτο συνταγματικό δικαίωμα, ώστε η οποιαδήποτε παραβίασή του να αντιτίθεται στο Σύνταγμά μας και τόνισε ότι: «Οι πολιτικές μας, συνολικά, βρίσκονται σε άρρηκτη σύνδεση και συνέχεια των φεμινιστικών διεκδικήσεων, τιμώντας, κατ’ αυτή την αναλογία, τα προτάγματα, τους αγώνες και τις κατακτήσεις του φεμινιστικού κινήματος» και συμπλήρωσε ότι: «Οφείλουμε να συσπειρωθούμε ακόμη περισσότερο, προκειμένου να επιτύχουμε την οριστική απόλαυση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην καθολικότητα και την πληρότητά τους για όλες και όλους ανεξαιρέτως. Και από ένα τέτοιο πλαίσιο είναι αδύνατο να μη λαμβάνεται υπόψη η παράμετρος της αναπηρίας».

 

Πηγή

Continue Reading

Trending