Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Ο δεκάλογος διαχείρισης των πωλητών σας.

Είναι δύσκολη αλλά και ενδιαφέρουσα πρόκληση η διαχείριση των ανθρώπων μας. Όμως τα συναισθήματα και η λογική πολλές φορές αλληλοσυγκρούονται καθώς το να θεωρηθεί κάτι επαγγελματικό ή όχι φαίνεται μόνο μετά το αποτέλεσμά του. Κρατείστε στο μυαλό σας μερικές καθαρές και δίκαιες σκέψεις και θυμηθείτε ότι πουλάτε με ανθρώπους για ανθρώπους.

 

  1. Το ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεων αποτελεί τον πρεσβευτή της επιχείρησής σας στον πελάτη. Αν δεν βρίσκετε τους κατάλληλους να οργανώσουν την ομάδα σας, κατεβείτε εσείς στις πωλήσεις και οργανώστε όπως θα θέλατε να σας συμπεριφέρονται, αν είσαστε ο πελάτης σας.
  2. Δώστε σημασία στον σαφή σχεδιασμό και το άρτιο πρόγραμμα των επιθυμητών πωλήσεών σας. Οριοθετείστε ρεαλιστικούς στόχους και σιγουρευτείτε ότι επικοινωνούνται με βάση της εταιρική σας πολιτική. Να είστε παρόντες όταν επικοινωνούνται   και μοιράζονται οι στόχοι, ακούστε τις αντιδράσεις και σημειώστε τις νέες προτάσεις και ιδέες.
  3. Η σύνδεση αμοιβών και στόχων ενισχύει την απόδοση των εργαζομένων. Ένα καλά και δίκαια σχεδιασμένο πρόγραμμα αμοιβών κατευθύνει σωστά τη προσοχή των πωλητών σας , η ασάφεια τους αποπροσανατολίζει.
  4. Ενισχύστε την άμιλλα και τη διαφοροποίηση. Η επιχείρηση πρέπει να έχει ήδη αποφασίσει τι θα επιβραβεύει και τι θα ανταμείβει. Δώστε έδαφος στις διαφορετικές προσωπικότητες να αναπτύσσουν αποτελεσματικές τεχνικές.
  5. Προωθήστε τα πιο κερδοφόρα προϊόντα ή υπηρεσίες της επιχείρησής σας και συνδέστε τα με μεταβλητές αμοιβές.
  6. Οι μεταβλητές αμοιβές έχουν συνήθως τη μορφή του bonus. Μη αντικαθιστάται τα bonus με άχρηστα δώρα προς τους υπαλλήλους σας. Εργάζονται όπως όλοι , επενδύουν στον εαυτό τους και τις προσπάθειές τους, δικαιούνται να έχουν αμοιβές σε ρευστό όπως όλοι οι επενδυτές.
  7. Η αναλογία του μίγματος (σταθερό τμήμα / μεταβλητό τμήμα) αμοιβών για το ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεων να είναι κοινή για όλους τους ανθρώπους που συμμετέχουν στο πλάνο σας. Διαφοροποιείστε όμως ανάλογα με τη θέση και το επίπεδο ευθύνης.
  8. Εκπαιδευτείτε και εκπαιδεύστε. Η εκπαίδευση της Διοίκησης είναι σημαντική προκειμένου να διαχειριστεί σωστά τα συστήματα και τα πλάνα εργασίας. Στη συνέχεια θα πρέπει να ακολουθήσουν εκπαιδευτικά προγράμματα και σεμινάρια για τους πωλητές σας.
  9. Δημιουργείστε και αναπτύξτε συστήματα διαχείρισης που να βολεύουν και να καθρεφτίζουν την επιχείρησή σας. Τα συστήματα καλύπτουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε πληροφορία, όπως το στάδιο της παραγωγικότητας, η ωρίμανση των δικτύων και των προϊόντων, οι συμπεριφορές των πελατών, η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων αμοιβών κλπ.
  10. Μοιραστείτε τις εμπειρίες. Τακτικές συναντήσεις σε ετήσια βάση, ανά περιφέρεια ή ανά γεωγραφική περιοχή και τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο για το σύνολο της επιχείρησής σας θα καλύψουν προβλήματα κακής επικοινωνίας, θα προλάβουν λάθη και θα δείξουν ότι η επιχείρηση είναι παρούσα και ζωντανή.

 

Μαριάννα Τσουλιά

Επιχειρηματικότητα

Συνεργασία Κωστόπουλος – Hatzi Filax Group

Η δημιουργία CX Academy “Our CX leading the way” για τη δημιουργία ενιαίας   κουλτούρας στο μοντέλο της εμπειρίας του Πελάτη της Κωστόπουλος.

Εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε για το Ανθρώπινο Δυναμικό της επιχείρησης Κωστόπουλος, η οποία αποτελεί μέρος του έργου «Our CX leading the way» στοχεύοντας με αυτόν τον τρόπο στην εξοικείωση των εργαζομένων με το μοντέλο παροχής εμπειρίας Customer Experience – CX. H Hatzi Filax Group Training| Consulting| Technology ανέλαβε την ευθύνη σχεδιασμού και υλοποίησης του έργου. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα υλοποιήθηκε μέσα σε εκατό (100) ημέρες και συμμετείχανε εργαζόμενοι και στελέχη από διάφορα τμήματα και θέσεις της επιχείρησης Κωστόπουλος. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπονήθηκε με workshops και με πολλές διαδραστικές ασκήσεις . Κύριος στόχος του προγράμματος ήταν η εφαρμογή του μοντέλου της εμπειρίας του Πελάτη – Customer Experience – CX. Η ανάπτυξη νέων πρακτικών και η εφαρμογή του μοντέλου στοχεύουν στην προσφορά θετικής εμπειρίας του Πελάτη και στην αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους εντός της επιχείρησης Κωστόπουλος. Στα πλαίσια διεξαγωγής του έργου, σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι υπήρξε εξαιρετική συνεργασία με  το τμήμα HR και  την κ.Ελίνα Δέρμου, HR Director της επιχείρησης, καθώς και με τα είκοσι (20) Ανώτερα Στελέχη της επιχείρησης. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ήταν άρρηκτα ευθυγραμμισμένο με τις αξίες και το όραμα της Κωστόπουλος. Τα workshops υλοποιήθηκαν δια ζώσης σε αίθουσα, μέσω δυναμικών ασκήσεων αλληλεπίδρασης. Αυτό το καινοτόμο μοντέλο εκπαίδευσης αποτελεί πρότυπο για την αλλαγή κουλτούρας της επιχείρησης Κωστόπουλος, η οποία επέρχεται μέσω της πιστής εφαρμογής του. 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Online Τρίμηνο Πρόγραμμα Mentoring “Find your Mentor”

Το Women Do Business στο πλαίσιο της προώθησης της γυναικείας επιχειρηματικότητας, διοργανώνει Online Τρίμηνο Πρόγραμμα Mentoring “Find your Mentor”. Το εν λόγω Πρόγραμμα θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο 2022 και θα διαρκέσει έως και τον Μάρτιο και θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά. Οι αιτήσεις ξεκινούν την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου με καταληκτική ημερομηνία το Σάββατο 27 Νοεμβρίου και ώρα 18:00.

Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο link εδώ: https://tinyurl.com/m7np8ym4

Στη διάρκεια του προγράμματος, 30 γυναίκες από όλη την Ελλάδα θα έχουν τη δυνατότητα, κατόπιν επιλογής και με βάση την αίτησή τους, να παρακολουθήσουν 1on1 Mentoring, δηλαδή την εμπειρία της ατομικής καθοδήγησης, δίνοντας τους την ευκαιρία να εξελίξουν τα επιχειρηματικά τους βήματα, έχοντας τη βοήθεια και τη συμβολή έμπειρων και καταρτισμένων Μεντόρων. Στην πράξη κάθε μία από τις 30 επιτυχούσες, θα πραγματοποιεί 1 διαδικτυακή συνάντηση κάθε μήνα, και για 3 μήνες συνολικά, με την δική/τον δικό της Μέντορα αποκλειστικά.

Οι γυναίκες που θα συμμετάσχουν θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να βελτιώσουν την απόδοσή τους, να οργανώνουν την επιχειρηματική τους ιδέα μέσω της προσωπικής και της επιχειρηματικής ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους αλλά και μέσω της παρακίνησης. Επίσης, θα μάθουν να εφαρμόζουν πρακτικά βήματα για την ανάπτυξη των επιχειρηματικών ιδεών τους.

Υπεύθυνη για την δομή το εκπαιδευτικό υλικό και την παρακολούθηση του Online Τρίμηνου Προγράμματος Mentoring “Find Your Mentor”, είναι η Μάγδα Κατόπη, καταξιωμένη Οικονομολόγος, Σύμβουλος Επικοινωνίας & Στρατηγικής Επιχειρήσεων.

Οικονομική συμμετοχή για το Πρόγραμμα, ως ενίσχυση στο έργο της Οργάνωσης, είναι 10€ συνολικά και για τους τρεις μήνες.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην επιχειρηματία Τζίνα Τσαντρίζου από την “SUPER CRETA GAS – ΚΟΥΜΟΥΛΑΣ ΑΕ” & “Super Creta Group” για την υποστήριξη της στην γυναικεία επιχειρηματικότητα, στα “Super Markets ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ”, που είναι πάντα δίπλα στο έργο του Women Do Business και στην Κοινωνία των Πολιτών και την “ΚΟΥΒΙΔΗΣ” που άνοιξαν την πόρτα τους εγκάρδια και στηρίζουν κάθε θετική αλλαγή. Ένα επίσης, μεγάλο ευχαριστώ στην οργάνωση Womenact για την συμβολή τους.

Χωρίς την έμπρακτη υποστήριξη και την εμπιστοσύνη τους το Women Do Business δεν θα μπορούσε να κάνει τις ενέργειες του πράξη.

Η ομάδα του Women Do Business!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology: Νέα συνεργασία με το City Unity College

στο πλαίσιο του Project : Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού 

Νέα συνεργασία με το City Unity College ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο η Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology, με στόχο την αναδιοργάνωση του Κολεγίου, το οποίο ιδρύθηκε το 1999 και λειτουργεί ως αναγνωρισμένο Κολέγιο από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το Κολέγιο παρέχει  σπουδές υψηλού Ακαδημαϊκού επιπέδου, που εστιάζουν στις ανάγκες των φοιτητών, έτσι ώστε ο κάθε ένας , να γίνει  ιδιαίτερα ικανός  και εξειδικευμένος επαγγελματίας σε ένα παγκόσμιο, διαρκώς μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον.

Η κ. Χάτζη Σκευοφύλακα και η ομάδα της , ειδικεύονται στο να ανακαλύπτουν και να «ξεκλειδώνουν» δεξιότητες και δυνατότητες του Ανθρώπινου Δυναμικού , ώστε να οικοδομήσουν επιτυχημένες επιχειρήσεις και να έχουν μια εξαιρετική προσωπική ανάπτυξη.

Το project υλοποιείται βάσει δύο πυλώνων; της Διοίκησης Επιχειρησιακών Λειτουργιών με καινοτόμες και σύγχρονες διαδικασίες  και της χαρτογράφησης του ταξιδιού του Φοιτητή.

Έχοντας ως στόχο τη διεκπεραίωση του έργου, χρησιμοποιούνται καινοτόμα και σύγχρονα εργαλεία, όπως τεστ επαγγελματικών δεξιοτήτων και το μοντέλο CX Customer Experience, όπου διδάσκεται πως να παρέχεται θετική εμπειρία στον φοιτητή σε ό,τι βλέπει ,ακούει και αισθάνεται. Επιπρόσθετα, το έργο στοχεύει στη δημιουργία και παράδοση σύγχρονων διαδικασιών μέσω ατομικών και συλλογικών συνεντεύξεων με το Προσωπικό. 

H Διοίκηση, τα στελέχη, και οι άνθρωποι του Κολεγίου, έχουν ανταποκριθεί θετικά στις μέχρι τώρα αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί και με τους φοιτητές του Κολεγίου δημιουργούνται σχέσεις εμπιστοσύνης.

Continue Reading

Trending