Connect with us

Μόδα

Πάμε London Fashion Week ?

Λονδίνο! Μία από τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες που πρέπει να επισκεφτείς. Και πιο συγκεκριμένα τον Φλεβάρη. Όχι μόνον για τα μουσεία, τον Τάμεση ή την βασίλισσα αλλά και για την Εβδομάδα Μόδας. London Fashion Week,  που δικαιωματικά του ανήκει.

Πάμε όμως από την αρχή του δικού μου ταξιδιού…

Είχα ξαναταξιδέψει στο εξωτερικό, μόνη και με παρέα… αλλά για κάποιο ανεξήγητο λόγο δεν ήταν το ίδιο.

Στο φετινό Εκπαιδευτικό ταξίδι της Σχολής, δύο καθηγητές γεμάτοι όρεξη, επτά νέες ταλαντούχες σχεδιάστριες  και εγώ, προσγειωθήκαμε στην πρωτεύουσα της Γηραιάς Αλβιόνας. Τρένο, μετρό και ξενοδοχείο ήταν οι πρώτες μας κινήσεις. Φαγητό και ξεκούραση οι επόμενες.

Η μόδα στα πόδια μας!

Παρασκευή. Ξεκινήσαμε την ημέρα μας με βόλτα στη γνωστή Oxford Street. STREET!  Ένας ατελείωτος δρόμος με μαγαζιά, ό,τι μπορεί ο νους να φανταστεί. Από τα πιο προσιτά Primark και H&M μέχρι τα πιο ακριβά εμπορικά όπως το Selfridges που είναι μία μοναδική εμπειρία πολυτέλειας. Στο εμπορικό αυτό κέντρο, μπορείς να βρεις δημιουργίες  μεγάλων οίκων αλλά και από νέους σχεδιαστές όπως ο Craig Green.  Οι συλλογές των Alexander Mc Queen, Prada, Gucci, Comme des Garcons, Yohji Yamamoto, Miu Miu, Dior και Valentino αλλά και της καταξιωμένης ελληνίδας σχεδιάστριας Μary Katrantzou ήταν μερικές από τις πιο εντυπωσιακές. Περνούν από τα μάτια σου όλα τα σχέδια και χρώματα για την σεζόν Άνοιξη –Καλοκαίρι: Πολλές ρίγες, κεντήματα, έντονα μοτίβα και λουλούδια, δερμάτινα τζάκετ, χρωματιστές πιέτες και τούλια, γεωμετρικά σχέδια, έντονα χρώματα αλλά και παστέλ ήταν αυτά που ξεχώριζαν.

Επόμενη στάση, Tate Modern Museum! Πώς θα μπορούσε ο χώρος της μόδας να μην επηρεαστεί από αυτόν της τέχνης; Είναι ένα από τα μεγαλύτερα μουσεία του Λονδίνου. Μία πινακοθήκη, που ιδρύθηκε σε παλιό σταθμό παραγωγής ενέργειας, με έργα μοντέρνας τέχνης από το 1900 μέχρι και σήμερα. Το μουσείο διαθέτει επτά επίπεδα, όπου μπορεί να δει κανείς πίνακες από Pablo Picasso μέχρι Roy Lichtenstein, έργα αφηρημένης τέχνης, εκθέματα, φωτογραφίες και βίντεο. Από τα μπουκάλια κόκα κόλας στη σειρά του Andy Warhol μέχρι έναν μεγάλο πύργο με πολλά ραδιόφωνα το ένα πάνω στο άλλο.

Ελευθερία!

Γιατί είπα ελευθερία; Γιατί στο δρόμο μας «βρέθηκε» το Liberty. Ένα παλιό, ξύλινο εμπορικό με ρούχα σχεδιαστών, υφάσματα, κουμπιά και πατρόν. Η Αγγλία έδινε πάντα ιδιαίτερη σημασία στο ύφασμα. Είτε είχε να κάνει με ρούχα είτε με κουρτίνες και έπιπλα.

Μarques’ Almeida, Teatum Jones, Marta Jakubowski είναι μερικοί ανερχόμενοι σχεδιαστές που μπορείς να γνωρίσεις εκεί μέσα από τις δημιουργίες τους . Χρυσά κουμπιά, ογκώδη μάλλινα με χοντρή πλέξη, δερμάτινες λεπτομέρειες, πολύχρωμη παγέτα, κίτρινη γούνα, μικρό σε μεγάλο καρό, σκούρο τζιν, μεταλλικά σχέδια, μικρά λουλούδια και βινύλ είναι μερικά από αυτά που είδαμε, σχολιάσαμε και φωτογραφήσαμε. Μεγάλη εντύπωση μας έκαναν τα πατρόν των ρούχων και οι ραφές τους. Σχεδιασμένα, κομμένα και ραμμένα από δεξιοτέχνες σχεδιαστές, πατρονίστ και ράφτες. Νομίζω εκεί πιο πολύ από κάθε άλλη μας στιγμή φάνηκε η αγάπη μας για το ρούχο. Η φαντασία μας έχει ξεφύγει. Τα μάτια μας έλαμπαν.

Δε θέλω να ξεχάσω να σας μιλήσω έστω και λίγο για το  Camden Town. Το λονδρέζικο Μοναστηράκι! Μία περιοχή με πολλά μα πάρα πολλά μαγαζιά. Εκεί, μπορείς να βρεις από τα αναμνηστικά μαγνητάκια που αγοράζουμε όλοι στις μαμάδες μας μέχρι και second-hand μαγαζιά. Μεγάλη εντύπωση μου είχε κάνει μία νεαρή κοπέλα που ζωγράφιζε με καμβά της τα σταράκια που όλοι αγαπάμε να φοράμε  επιλέγοντας εσύ το μέγεθός σου και φυσικά το σχέδιο.  Και όσο για την τιμή;  Πλήρωνες το νούμερο σου σε λίρες!

Το όνειρο του L.F.W.F. !

«Welcome to London Fashion Week Festival», είπα μέσα μου! Είχαμε στα χέρια μας τα είκοσι «χρυσά» εισιτήρια. Δέκα για την είσοδο και δέκα για την επίδειξη. Μπαίνοντας στην καλοφωτισμένη αίθουσα του show, σε καλωσόριζε μία κυρία της οργάνωσης και σε οδηγούσε στα μακρόστενα παγκάκια της αίθουσας. Δεν υπήρχε η επιλογή της θέσης, εκτός και αν πήγαινες από τους πρώτους. Οι δείκτες προχώρησαν, η ώρα έφτασε. Τελικά, οι Άγγλοι είναι πάντα στην ώρα τους… Τα φώτα σβήνουν, οι προβολείς εστιάζουν κ η εντυπωσιακή επίδειξη ξεκινάει! Ήταν αυτή της  Jamie Wei Huang. Μία νεαρή designer που σχεδιάζει γυναικεία ρούχα και παπούτσια και  έχει αποφοιτήσει από το Saint Martins. Η Jamie έχει κερδίσει επάξια βραβεία και έχει δουλέψει ατελείωτες ώρες μέχρι να φτάσει αυτή η μέρα που θα παρουσίαζε τις δημιουργίες της για να  χειροκροτηθούν σε μία κατάμεστη αίθουσα. Δερμάτινες φούστες, τζιν, ασύμμετρες πουκαμίσες και πλεκτά φορέματα σε μπλε, άσπρο και καφέ με κόκκινες λεπτομέρειες παρέλασαν με χάρη από μπροστά μας. Αθλητικά sneakers, κάλτσες και χοντρά παπούτσια ολοκλήρωναν τα σύνολα. Τα μοντέλα από διαφορετικές κουλτούρες και καταγωγές περπάτησαν στην πασαρέλα χωρίς καθόλου μακιγιάζ και με πολύ απλά χτενίσματα για να μην επισκιάζεται το ρούχο ενώ κάποια από αυτά φορούσαν μαντίλα. Ήταν σαφής η πρόθεση της σχεδιάστριας να στραφεί με τις prêt- a- porter δημιουργίες της στο νεανικό κοινό αλλά και σε μουσουλμανικό πληθυσμό.

Μόλις είχαμε αποκτήσει μία μοναδική και αξιοζήλευτη εμπειρία. Λαμπερή όσο τα φώτα των φωτογραφικών φακών των παπαράτσι και του ενθουσιασμένου κοινού. Δυνατή όσο η μουσική που ακολουθούσε τα μοντέλα. Συγκινητική όσο η τελευταία μέρα του ταξιδιού μας.

Πάντα μαζί μας η κυρία Μαρία Βυτινίδου και ο κύριος Βαγγέλης Δημητρακόπουλος. Η Διεύθυνση της σχολής που πάντα με το χαμόγελό τους, τη διάθεσή τους και τις γνώσεις τους έκαναν πραγματικότητα έναν από τους μεγαλύτερους στόχους μας. Ευχαριστούμε γι΄αυτό και ευχόμαστε κάθε επιτυχία!

Από την Ανδριάνα Γκιαούρη

Fashion Stylist

Graduate AthensFashionClub Fashion School

www.athensfashionclub.com

Lifestyle

Tο ιδανικό δώρο για εκείνη στη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι η μέρα που οι περισσότεροι άνδρες ιδανικά θα ήθελαν να διαγράψουν από το ημερολόγιο τους.

Από τη φύση τους (ας το αποδώσουμε εκεί) προτιμούν να μιλούν με πράξεις παρά με λόγια.  Ίσως γιατί είναι πιο εύκολο, λιγότερο ανώδυνο και μετρήσιμο από πλευράς αντιδράσεων, αλλά όταν πρόκειται για την γιορτή των ερωτευμένων τα πράγματα δυσκολεύουν. Κάθε χρόνο σχεδόν βρισκόνται στην όχι και τόσο ευχάριστη θέση να πρέπει να ψάξουν – στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή –  για να βρουν το ιδανικό δώρο για την εκλεκτή της καρδιάς τους. Αν ανήκεις και εσύ σε αυτή την κατηγορία τότε καλό είναι να διαβάσεις παρακάτω!

Σκέφτεσαι “Να της πάρεις λουλούδια, να της πάρεις σοκολατάκια, να της αγοράσεις ένα τεράστιο αρκούδο ή να την βγάλεις για ρομαντικό δείπνο;”. Δε θα σου απαριθμήσουμε τους λόγους που δε πρέπει να κάνεις τίποτε από τα παραπάνω. Θα σου πούμε μόνο ότι αν ήσουν 18 ετών μπορεί και να είχαν νόημα, αλλά από  ένα σημείο και ύστερα στη ζωή σου, οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες.

Τι είναι αυτό λοιπόν που θα την κάνει να καρδιοχτυπήσει και θα σου δώσει extra bonus, γιατί εδώ που τα λέμε όλοι μας θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι σε όλα. Οι άντρες με εμπειρία θα σου πουν ότι ο πιο γρήγορος δρόμος για να κατακτήσεις την καρδιά μιας γυναίκας είναι αυτός της καρδιάς σου. Και τι πιο ξεχωριστό από ένα κόσμημα που θα αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό; Μια καρδιά τόσο ξεχωριστή όσο η δική σου, που θα την κρατήσει στα χέρια της σαν ότι πιο πολύτιμο έχει! Για να μην ψάχνεις, βρήκαμε αυτήν που κάνει τη διαφορά, από το ελληνικό brand G&P Jewellery. Το κορίτσι σου θα εκτιμήσει ιδιαιτέρως τον ξεχωριστό σχεδιασμό του και την ιδιαίτερη αισθητική αυτού του δαχτυλιδιού. Όσο για το μέγεθος δε χρειάζεται να έχεις καμία ανησυχία. Το δαχτυλίδι αυξομειώνεται για να ταιριάζει σε όλα τα δάχτυλα.

Δες ΕΔΩ το Δαχτυλίδι Silver Wavy Heart

 

Δες ΕΔΩ το δαχτυλίδι Gold Wavy Heart

Θα το παραλάβεις σε πολυτελή κασετίνα!

 Eshop: gpjewellery.gr

FB: G&P Jewellery Designer 

Instagram: gpjewellerydesigners 

Continue Reading

Μόδα

WHO’S NEXT – BIJORHCA Δυναμική ελληνική παρουσία στις εκθέσεις ενδύματος

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι, το διάστημα από 18 ως 22 Ιανουαρίου.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Εξήντα επτά (67) εταιρείες συμμετείχαν στα εθνικά περίπτερα που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στις διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος (WHO’S NEXT – BIJORHCA), καθώς και διακόσμησης σπιτιού και εσωτερικών χώρων (MAISON ET OBJET), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο Παρίσι.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις με την αξιοσημείωτη παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα του φετινού χειμώνα στο Παρίσι, δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών-πελατών για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες συνεχώς αυξάνεται.

Πιο συγκεκριμένα στη MAISON ET OBJET PARIS, η οποία διεξήχθη από 18 έως 22 Ιανουαρίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο Paris Nord Villepinte, συμμετείχαν 32 ελληνικές εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους της διακόσμησης και των αντικειμένων. Στις 5 ημέρες που διήρκησε η έκθεση, δόθηκε η ευκαιρία στους Έλληνες συμμετέχοντες να αυξήσουν το πελατολόγιο τους μέσω προγραμματισμένων B2B συναντήσεων και γενικότερων δράσεων δικτύωσης. Στη φετινή διοργάνωση σημειώθηκε αύξηση κατά 9% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την αντίστοιχη διοργάνωση του Ιανουαρίου του 2023, φτάνοντας τον αριθμό των 2516  συμμετεχουσών εταιρειών ενώ ποσοστό 30% αυτών συμμετείχαν για πρώτη φορά στη διοργάνωση.

Παράλληλα, στις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, αξεσουάρ και κοσμήματος WHO’S NEXT – BIJORHCA στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles. Στη χειμερινή διοργάνωση των Who’s Next – BIJORHCA, τις μεγαλύτερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις μόδας και αξεσουάρ του Παρισιού, φιλοξενήθηκαν περισσότεροι από 1550 εκθέτες. Με την υποστήριξη της Enterprise Greece συμμετείχαν 35 ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς της μόδας, του κοσμήματος και των εσωρούχων, αριθμός που κατέταξε την Ελλάδα στην τέταρτη θέση ανάμεσα στις 40 χώρες που συμμετείχαν μέσω των brands τους στις διοργανώσεις.  Για πρώτη φορά φέτος στη διοργάνωση της Who’s Next,  λειτούργησε και ο τομέας της Salon international de la Lingerie, με τη συμμετοχή 250 εταιρειών.

Continue Reading

Μόδα

Fashion show | Maison Margiela x Jonh Galliano

Το fashion week της haute couture δεν θα μπορούσε να κλείσει καλύτερα με ενα fashion show που αγγίζει τα όρια της τέχνης, η μαλλόν είναι η απόλυτη τέχνη. Ήταν μια απάντηση σε όλους αυτούς που πάντα περιμένουν κάτι καινούργιο , κάτι δυναμικό και μοναδικό.   


Η συγκεκριμένη επίδειξη του οίκου Margiela ήταν ένα μεγάλο θεατρικό δρώμενο. Ένα δρώμενο που εξελίσσονταν μπροστά στα μάτια των θεατών που ήταν τυχεροί να παραβρίσκονται εκεί και όλους εμάς που βλέπαμε όλο αυτό το θέαμα σε Live streaming.  Για το ξεκίνημα της παράστασης, ο σκηνοθέτης Baz Luhrmann δημιούργησε ένα φιλμ νουάρ με ένα inspo των πραγμάτων που θα ακολουθήσουν. Οι πρωταγωνιστές μας βγαλμένοι από μια άλλη πιο σκοτεινή εποχή , μέσα από τον υπόκοσμο και τα σκοτάδια του άλλοτε φωτεινού Παρισιού. Η εποχή αυτή δεν είναι άλλη από την Belle Epoque. 


Ο,τι περπάτησε σε αυτή την πασαρέλα θα μπορούσε να είναι κομμάτι αυτού του freak show, με φιγούρες που σίγουρα τραβούσαν την προσοχή ακόμα και από τις φανταστικές δημιουργίες. Όλοι οι χαρακτήρες-μοντέλα είχαν διαφορετικό περπάτημα , σταματούσαν σε διάφορα σημεία και έπαιρναν διάφορες πόζες κάνοντας ακόμα πιο ατμοσφαιρικό το show.  


Μερικά από τα υλικά που κυριάρχησαν στις μοναδικές του δημιουργίες ήταν η οργάντζα, το μαλλί, το τούλι και το μετάξι . Το make up που χρησιμοποιήθηκε ήταν και αυτό talk of the town , ήθελαν να δώσουν μια όψη μαριονέτας-πορσελάνινης κούκλας και κατά την γνώμη μου πιο εύστοχο make up δεν θα μπορούσε να ήταν.  

Είναι ένα show που πρέπει να δείτε. Είναι ένα show που ξεπερνάει κατά πολύ τα όρια της μόδας και αγγίζει και άλλες μορφές τέχνης. Είναι ένα που θα το θυμόμαστε όλοι οι λάτρεις και μη της συγκεκριμένης βιομηχανίας. Its a show to remember. 

Συνάκτης : Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Trending