Connect with us

Μόδα

Athens FashionClub

AthensFashionClub στη 83η ΔΕΘ

Η Καινοτομία της Μόδας στην κορυφή των Διεθνών Eκθέσεων

 

Με μεγάλη τιμή συμμετέχει η Σχολή Μόδας AthensFashionClub και η Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, ως εκπρόσωποι της Καινοτομίας στη Μόδα, στο Ελληνικό περίπτερο DIGITAL GREECE.

H Σχεδιάστρια και Ιδιοκτήτρια της Σχολής AthensFashionClub & της Θερμοκοιτίδας Μόδας The Fashion Gate Βυτινίδου Μαρία, αναφέρει με ενθουσιασμό για την πρόσκλησή τους στο μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός της χώρας και ένα από τα σημαντικότερα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

‘Η πρόσκληση της συμμετοχής μας να εκπροσωπήσουμε την Ελλάδα στο αντικείμενο της Μόδας και της Εκπαίδευσης ήρθε από τους Industry Disruptors-Game Changers που διοργάνωσαν το Ελληνικό περίπτερο της Καινοτομίας, κυριολεκτικά την πιο κατάλληλη στιγμή!

Είναι γνωστό ότι κατέχουμε ως Σχεδιαστές Μόδας διεθνείς διακρίσεις στο αντικείμενο της Φορέσιμης Τεχνολογίας από το 2013 και είμαστε η μοναδική Σχολή στην Ελλάδα που εκπαιδεύει τους σπουδαστές της στην δημιουργία ενδυμάτων με ειδικές χρήσεις.Αυτή η γνώση μπορεί να δώσει στους νέους δημιουργούς  μία τρομερή ώθηση και διακρίσεις για καριέρα στο εξωτερικό.

Η Καινοτομία μας στο σχεδιασμό ένδυσης και υπόδησης μας έχει δώσει τον τίτλο του πιο Καινοτόμου Fashion Brand στην Ελλάδα από τον διεθνή οργανισμό Premiere Vision-Paris, ενώ ο παγκόσμιος Αccelerator StartupBootcamp High Tech XL στο Εindhoven της Ολλανδίας μας κατέταξε στις 20 καλύτερες επιχειρήσεις υψηλής τεχνολογίας μόδας παγκοσμίως.Επίσης, αποτελούμε μέλος του προγράμματος Orange Grove της Ολλανδικής Πρεσβείας στην Αθήνα.

Η Ελλάδα έχει εξαιρετικά ταλέντα στο Design, πρέπει όμως να ακολουθήσει τους ρυθμούς των Διεθνών εξελίξεων για να αποκτήσει εξωστρέφεια.’

Οι δράσεις  της Σχολής  και της Θερμοκοιτίδας Μόδας στην ΔΕΘ είναι ποικίλες:

  • Συμμετοχή με Booth στο Ελληνικό περίπτερο Καινοτομίας DIGITAL GREECE με σκοπό την ενημέρωση του κοινού για τις διεθνείς εξελίξεις στην Μόδα καθώς και τα σύγχρονα προγράμματα σπουδών που παρέχει η Σχολή στους σπουδαστές, όπως E-LEARNING & Fashion Design, Styling, Fashion Business, Sewing, Swimwear/Beachwear Design, Social Media & Communication in Fashion.
  • Ομιλία με θέμα ‘Οι εξελίξεις της Μόδας Διεθνώς και η Φορέσιμη Τεχνολογία’, Δευτέρα 10/9, ώρα 16.00-17.00. Σε αυτήν την ενότητα θα περιγραφεί η ανάπτυξη της Μόδας διεθνώς, η σχέση της με την Τεχνολογία και  οι δυνατότητες διάκρισης των Νέων Δημιουργών μέσω της Καινοτομίας στο Design και στην χρήση Smart Materials.
  • Ομιλία με θέμα ‘ Καινοτόμες Δράσεις της Σχολής AthensFashionClub & της Θερμοκοιτίδας Μόδας The Fashion Gate’, Τετάρτη 12/ 9, 17.00-17.15 . H Σχολή και η Θερμοκοιτίδα Μόδας παρέχουν μοναδικές ευκαιρίες εξέλιξης σε Νέους Δημιουργούς , όπως η συμμετοχή τους σε Διεθνή Εμπορική έκθεση και International Fashion Shows, η συμμετοχή τους στο London Fashion Week-Educational Trip, η ανάπτυξη της Επιχειρηματικής σκέψης μέσω του Παγκόσμιου Διαγωνισμού Fashion Startup Weekend και η δυνατότητα Χρηματοδότησης Fashion Startups με 10,000 ευρώ μέσω του προγράμματος WORTH PROJECT.
  • Workshop με θέμα: ‘How to create a Succesful Business Model Canvas for Fashion’, Πέμπτη 13/9, ώρα 17.00-19.00. Mέσα σε ένα δίωρο θα πραγματοποιηθεί ένα μικρό εργαστήριο επιχειρηματικότητας για Νέους Επιχειρηματίες Μόδας. Θα περιγραφεί πως μπορεί ένας μελλοντικός επιχειρηματίας Μόδας να ξεκινήσει την επιχείρησή του με την καλύτερη δυνατή οργάνωση, να κάνει μελέτη επιχειρηματικότητας και ανταγωνιστικότητας σχετικά με το προϊόν του, να βρει το προφίλ του πελάτη του, την αξία του προϊόντος του στην αγορά και πως να σχεδιάσει το μοντέλο λειτουργίας της επιχείρησης  έτσι ώστε να είναι βιώσιμη. Ο κάθε συμμετέχων μπορεί να φέρει την δική του επιχειρηματική ιδέα και να εργαστεί πάνω σε αυτήν.Το εργαστήριο θα είναι διαδραστικό για όλους και στο τέλος θα γίνει παρουσίαση στην πιο Καινοτόμα Fashion Business Idea.

‘ Στο περίπτερό του AthensFashionClub στην ΔΕΘ, θα παρουσιάσουμε για πρώτη φορά τρία νέα προϊόντα Φορέσιμης Τεχνολογίας.

Το πρώτο ένδυμα αφορά την χρήση Wearable Technology Jacket για δικυκλιστές με σκοπό την πρόληψη ατυχήματος. Το δεύτερο ένδυμα έχει ενσωματωμένους ειδικούς βιοαισθητήρες και  δίνει την δυνατότητα σε Πυροσβέστες, Σπηλαιολόγους, Διασώστες κλπ να ανιχνεύουν επικίνδυνα αέρια και απότομη αύξηση θερμοκρασίας μέσω φωτεινής ειδοποίησης κατά την διάρκεια εκτέλεσης καθήκοντος.

Το τρίτο προϊόν είναι Υπόδημα με Φορέσιμη Τεχνολογία και μέσω ειδικής εφαρμογής και  λογισμικού δίνει την δυνατότητα εντοπισμού με GPS tracking system σε ομάδες πληθυσμού όπως  ηλικιωμένοι, παιδιά και αθλητές των extreme sports με ταυτόχρονη υποστήριξη Κέντρο Υποστήριξης της ανθρώπινης ζωής.

Τα προϊόντα Φορέσιμης Τεχνολογίας μπορούν να είναι και εντυπωσιακά αλλά και χρήσιμα για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

Τα ρούχα Φορέσιμης Τεχνολογίας  θυμίζουν για κάποιους ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Η αλήθεια είναι ότι για εμάς,  αυτό το μέλλον έχει ήδη έρθει ‘στην πόρτα μας΄.

www.athensfashionclub.com

Lifestyle

MUSA: It’s a Statement.

Η MUSA Collection είναι ένα premium Ελληνικό βιώσιμο και ηθικό brand ρούχων και αξεσουάρ. Ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2020 από την Νάσια Φιλιππίδη, η οποία ύστερα από χρόνια εμπειρίας στο Εξωτερικό, που ασχολήθηκε με τον χώρο του μάρκετινγκ και την βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας, αποφάσισε να δημιουργήσει την MUSA με στόχο να εφαρμόσει τις αρχές της βιώσιμης και ηθικής μόδας, αλλά και να δώσει μία διαφορετική οπτική σχετικά με το πως και τι αγοράζουμε, καθώς και τι επιλέγουμε να αγγίζει το σώμα μας. 

Το όνομα MUSA είναι εμπνευσμένο από τις 9 Μούσες της Ελληνικής μυθολογίας, όπου κάθε μια από αυτές είχε το δικό της statement και την δική της προσωπικότητα. Έτσι και η MUSA ως brand, μέσα από την συλλογή της, στοχεύει στο να αναδείξει την μοναδική προσωπικότητα που έχει καθένας μας, την οποία πρέπει να αγκαλιάζει και να τολμά να την αναδεικνύει. 

Οι αξίες της είναι: Βιωσιμότητα. Ενδυνάμωση. Ηθική. 

Η MUSA βασίζεται στο minimal capsule wardrobe philosophy, που σημαίνει λίγα διαχρονικά, ποιοτικά κομμάτια, που το ένα συμπληρώνει το άλλο, δημιουργούν ένα προσωπικό statement και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ δημιουργώντας πολλά διαφορετικά στυλ. 

Η συλλογή σχεδιάζεται αποκλειστικά από την ομάδα της MUSA, τα υφάσματα τα προμηθεύεται από Ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ για την παραγωγή συνεργάζεται με μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική κοινότητα και οικονομία. 

Η καλοκαιρινή κολεξιόν της ονομάζεται [|Elysian|= beautiful/creative/peaceful] #SustainablyInspired, και αποτελείται από κομμάτια που έχουν φτιαχτεί από φυσικά και βιώσιμα υφάσματα και στοχεύει στο να μας εμπνεύσει να “φοράμε τον εαυτό μας”, και να αναδεικνύουμε το προσωπικό μας statement. Αυτό πιστεύει η MUSA πως είναι και η αρχή της βιώσιμης και ηθικής μόδας. 

Μπορείτε να ανακαλύψετε την νέα συλλογή, αλλά και να ενημερωθείτε για το πως εφαρμόζει η MUSA την βιώσιμη και ηθική μόδα στο www.musacollection.gr & instagram/FB: @musacollectiongr 

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την βιώσιμη και ηθική μόδα, επισκεφθείτε το πρώτο online magazine

Continue Reading

Lifestyle

Νεανική ενέργεια, “ορμή” και 70s αισθητική στο 4ο επεισόδιο της 28ης Athens Xclusive Designers Week

Το δημοφιλές σχεδιαστικό δίδυμο Deux Hommes μονοπωλεί το ενδιαφέρον στο τέταρτο επεισόδιο της Athens Xclusive Designers Week με ένα πρωτοποριακό fashion film που εντυπωσιάζει.

Στην καινούργια συλλογή των Deux Hommes οι “fêtes galantes”, οι πολυπρόσωπες ζωγραφικές συνθέσεις του Γαλλικού rococo με τους κομψά ντυμένους νέους και νέες της εποχής σε στιγμές μέθεξης, χαράς και υπαίθριων απολαύσεων συναντούν τα “all tomorrow’s parties” της “βελούδινης” underground σκηνής των αρχών του ’70.

Στο επίκεντρο της collection η εκκεντρικότητα, η τόλμη και η ελευθέρια των glam-rockers, η καλόγουστα επιδεικτική ομορφιά του Ευρωπαϊκού rococo, oι χρυσορόδινες αποχρώσεις στα πορτραίτα της Madame Le Brun και οι δραματικοί παστέλ ουρανοί στους πίνακες του Tiepolo. 

Όλα αυτά ενσωματώνονται σε ένα σύγχρονο remix τέχνης και τεχνολογίας  με νεανική ενέργεια και “ορμή”!

Σκοπός του οίκου Deux Hommes είναι  να αντικαταστήσει το “βάρος” της ιστορίας πάνω στα ρούχα με την ελαφρύτητα μιας σημερινής, εύχρηστης και κατανοητής ομορφιάς και να αναβιώσει το ξεχασμένο -εδώ και πολύ καιρό- πνεύμα της γιορτής! 

Στο fashion film των Deux Hommes συμμετέχει και ο κορυφαίος χορευτής Στέλιος Κατωπόδης.

Τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική διεύθυνση του fashion film την επιμελήθηκε ο Κώστας Δημάς.

Χορηγοί της διοργάνωσης είναι: η COLGATE MAX WHITE ULTIMATE, η πρώτη λευκαντική οδοντόκρεμα με καινοτόμα σύσταση με ένζυμα που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι.

Η LA BIORED της HEREMCO, μια σειρά καινοτόμων καλλυντικών επιστημονικής έρευνας, που αναγεννούν την επιδερμίδα!

Tα ροφήματα Starbucks RTD Coffee.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της διοργάνωσης είναι το Fashion Design Project by Bombay Sapphire, όπου δίνεται η δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας να δημιουργήσουν ένα look εμπνευσμένο από τα χρώματα της Bombay, να διακριθούν και να κερδίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας και στο θεσμό των Νέων Σχεδιαστών.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection.

Η Athens six star tours ανέλαβε την μεταφορά όλων των προσκεκλημένων με πολυτελή Vans στους χώρους διεξαγωγής των επιδείξεων καθώς και των μοντέλων στα γυρίσματα.

Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστηρίζουν, το νερό Minoa Water, το πρακτορείο μοντέλων Happy Models, ο Dj Nikos Alatas, το Athens six star tours, ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το 7th Heaven Salon που ανέλαβε την περιποίηση των άκρων των μοντέλων καθώς και η εταιρία Printop που προμήθευσε στη διοργάνωση τα ευφάνταστα T-Shirts και καπέλα.

Μένοντας πιστή στις αξίες της και κάτω από τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας η μακροβιότερη ελληνική διοργάνωση μόδας, η Athens Xclusive Designers Week συνεχίζει ακάθεκτη με μοναδικό της στόχο την στήριξη της εγχωρίας βιομηχανίας μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει ελληνικά.

Χορηγοί επικοινωνίας: Cosmote Tv, Music 89,2, Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily, WomanToc, MissBloom

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων,  Δήμου Αλίμου, Δήμου Παλαιού Φαλήρου , Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Marketing Greece,

Με την υποστήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ)

Continue Reading

Lifestyle

Μάσκες με στυλ

Το 2020 άλλαξε πολλά πράγματα στην καθημερινότητα μας και μία από αυτές τις αλλαγές ήταν το να φοράμε καθημερινά μάσκες. Για εσάς η μάσκα είναι κάτι που φοράτε μόνο για λόγους υγιηνής ή το βλέπετε σαν ευκαιρία να την ενθέσετε στο στυλ σας?

Η Μαρία Σαριδάκη αποφάσισε το δεύτερο και για αυτό δημιούργησε τις δικές τις μάσκες και μας μίλησε για το πως της ήρθε η έμπνευση:

“Η ιδέα ήρθε μια μέρα του Σεπτέμβρη όταν με την παρέα μου κανονίσαμε μια έξοδο σ’ ένα από τα νυχτερινά μαγαζιά της Θεσσαλονίκης, θέλησα η μάσκα που φοράω πέρα απ’ την προστασία που μου προσφέρει να ειναι και κομμάτι του στυλ μου.Μετά από αρκετά θετικά σχόλια που άκουσα για την μάσκα μου αποφάσισα να ξεκινήσω απ΄το μηδέν, χωρίς γνώσεις πάνω στην ραπτική και χωρίς budget, είχα όμως την όρεξη και την ιδέα.Ολα έγιναν σταδιακά με ένα βήμα την φορά και πλέον έχω καταφέρει οι μάσκες “moukoumaskou” να κυκλοφορούν στους δρόμους όχι μόνο της Θεσσαλονίκης αλλά και άλλων πόλεων της χώρας από ανθρώπους με στυλ και προσωπικότητα.Είμαι περήφανη για τον εαυτό μου και ευγνώμων για όσους με στήριξαν.”

Για να δείτε περισσότερες μάσκες και να αποκτήσετε την δική σας κάντε κλικ εδώ!

Φωτογραφίες από τον Στέφανος Ζαφειρίου.

Continue Reading

Trending