Connect with us

Μόδα

Athens FashionClub

AthensFashionClub στη 83η ΔΕΘ

Η Καινοτομία της Μόδας στην κορυφή των Διεθνών Eκθέσεων

 

Με μεγάλη τιμή συμμετέχει η Σχολή Μόδας AthensFashionClub και η Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, ως εκπρόσωποι της Καινοτομίας στη Μόδα, στο Ελληνικό περίπτερο DIGITAL GREECE.

H Σχεδιάστρια και Ιδιοκτήτρια της Σχολής AthensFashionClub & της Θερμοκοιτίδας Μόδας The Fashion Gate Βυτινίδου Μαρία, αναφέρει με ενθουσιασμό για την πρόσκλησή τους στο μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός της χώρας και ένα από τα σημαντικότερα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

‘Η πρόσκληση της συμμετοχής μας να εκπροσωπήσουμε την Ελλάδα στο αντικείμενο της Μόδας και της Εκπαίδευσης ήρθε από τους Industry Disruptors-Game Changers που διοργάνωσαν το Ελληνικό περίπτερο της Καινοτομίας, κυριολεκτικά την πιο κατάλληλη στιγμή!

Είναι γνωστό ότι κατέχουμε ως Σχεδιαστές Μόδας διεθνείς διακρίσεις στο αντικείμενο της Φορέσιμης Τεχνολογίας από το 2013 και είμαστε η μοναδική Σχολή στην Ελλάδα που εκπαιδεύει τους σπουδαστές της στην δημιουργία ενδυμάτων με ειδικές χρήσεις.Αυτή η γνώση μπορεί να δώσει στους νέους δημιουργούς  μία τρομερή ώθηση και διακρίσεις για καριέρα στο εξωτερικό.

Η Καινοτομία μας στο σχεδιασμό ένδυσης και υπόδησης μας έχει δώσει τον τίτλο του πιο Καινοτόμου Fashion Brand στην Ελλάδα από τον διεθνή οργανισμό Premiere Vision-Paris, ενώ ο παγκόσμιος Αccelerator StartupBootcamp High Tech XL στο Εindhoven της Ολλανδίας μας κατέταξε στις 20 καλύτερες επιχειρήσεις υψηλής τεχνολογίας μόδας παγκοσμίως.Επίσης, αποτελούμε μέλος του προγράμματος Orange Grove της Ολλανδικής Πρεσβείας στην Αθήνα.

Η Ελλάδα έχει εξαιρετικά ταλέντα στο Design, πρέπει όμως να ακολουθήσει τους ρυθμούς των Διεθνών εξελίξεων για να αποκτήσει εξωστρέφεια.’

Οι δράσεις  της Σχολής  και της Θερμοκοιτίδας Μόδας στην ΔΕΘ είναι ποικίλες:

  • Συμμετοχή με Booth στο Ελληνικό περίπτερο Καινοτομίας DIGITAL GREECE με σκοπό την ενημέρωση του κοινού για τις διεθνείς εξελίξεις στην Μόδα καθώς και τα σύγχρονα προγράμματα σπουδών που παρέχει η Σχολή στους σπουδαστές, όπως E-LEARNING & Fashion Design, Styling, Fashion Business, Sewing, Swimwear/Beachwear Design, Social Media & Communication in Fashion.
  • Ομιλία με θέμα ‘Οι εξελίξεις της Μόδας Διεθνώς και η Φορέσιμη Τεχνολογία’, Δευτέρα 10/9, ώρα 16.00-17.00. Σε αυτήν την ενότητα θα περιγραφεί η ανάπτυξη της Μόδας διεθνώς, η σχέση της με την Τεχνολογία και  οι δυνατότητες διάκρισης των Νέων Δημιουργών μέσω της Καινοτομίας στο Design και στην χρήση Smart Materials.
  • Ομιλία με θέμα ‘ Καινοτόμες Δράσεις της Σχολής AthensFashionClub & της Θερμοκοιτίδας Μόδας The Fashion Gate’, Τετάρτη 12/ 9, 17.00-17.15 . H Σχολή και η Θερμοκοιτίδα Μόδας παρέχουν μοναδικές ευκαιρίες εξέλιξης σε Νέους Δημιουργούς , όπως η συμμετοχή τους σε Διεθνή Εμπορική έκθεση και International Fashion Shows, η συμμετοχή τους στο London Fashion Week-Educational Trip, η ανάπτυξη της Επιχειρηματικής σκέψης μέσω του Παγκόσμιου Διαγωνισμού Fashion Startup Weekend και η δυνατότητα Χρηματοδότησης Fashion Startups με 10,000 ευρώ μέσω του προγράμματος WORTH PROJECT.
  • Workshop με θέμα: ‘How to create a Succesful Business Model Canvas for Fashion’, Πέμπτη 13/9, ώρα 17.00-19.00. Mέσα σε ένα δίωρο θα πραγματοποιηθεί ένα μικρό εργαστήριο επιχειρηματικότητας για Νέους Επιχειρηματίες Μόδας. Θα περιγραφεί πως μπορεί ένας μελλοντικός επιχειρηματίας Μόδας να ξεκινήσει την επιχείρησή του με την καλύτερη δυνατή οργάνωση, να κάνει μελέτη επιχειρηματικότητας και ανταγωνιστικότητας σχετικά με το προϊόν του, να βρει το προφίλ του πελάτη του, την αξία του προϊόντος του στην αγορά και πως να σχεδιάσει το μοντέλο λειτουργίας της επιχείρησης  έτσι ώστε να είναι βιώσιμη. Ο κάθε συμμετέχων μπορεί να φέρει την δική του επιχειρηματική ιδέα και να εργαστεί πάνω σε αυτήν.Το εργαστήριο θα είναι διαδραστικό για όλους και στο τέλος θα γίνει παρουσίαση στην πιο Καινοτόμα Fashion Business Idea.

‘ Στο περίπτερό του AthensFashionClub στην ΔΕΘ, θα παρουσιάσουμε για πρώτη φορά τρία νέα προϊόντα Φορέσιμης Τεχνολογίας.

Το πρώτο ένδυμα αφορά την χρήση Wearable Technology Jacket για δικυκλιστές με σκοπό την πρόληψη ατυχήματος. Το δεύτερο ένδυμα έχει ενσωματωμένους ειδικούς βιοαισθητήρες και  δίνει την δυνατότητα σε Πυροσβέστες, Σπηλαιολόγους, Διασώστες κλπ να ανιχνεύουν επικίνδυνα αέρια και απότομη αύξηση θερμοκρασίας μέσω φωτεινής ειδοποίησης κατά την διάρκεια εκτέλεσης καθήκοντος.

Το τρίτο προϊόν είναι Υπόδημα με Φορέσιμη Τεχνολογία και μέσω ειδικής εφαρμογής και  λογισμικού δίνει την δυνατότητα εντοπισμού με GPS tracking system σε ομάδες πληθυσμού όπως  ηλικιωμένοι, παιδιά και αθλητές των extreme sports με ταυτόχρονη υποστήριξη Κέντρο Υποστήριξης της ανθρώπινης ζωής.

Τα προϊόντα Φορέσιμης Τεχνολογίας μπορούν να είναι και εντυπωσιακά αλλά και χρήσιμα για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

Τα ρούχα Φορέσιμης Τεχνολογίας  θυμίζουν για κάποιους ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Η αλήθεια είναι ότι για εμάς,  αυτό το μέλλον έχει ήδη έρθει ‘στην πόρτα μας΄.

www.athensfashionclub.com

Μόδα

ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ FASHION SHOW ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΚ ΑΚΜΗ

Στην Αυστρία και στα κεντρικά γραφεία της SWAROVSKI PROFESSIONAL, θα ταξιδέψει ο σπουδαστής Μόδας  που διακρίθηκε για τη δημιουργία του διακοσμημένη με κρύσταλλα από την Swarovski.

Εκατοντάδες προσκεκλημένοι, γονείς, απόφοιτοι αλλά και σημαντικές προσωπικότητες της fashion industry, κατέκλυσαν τις εγκαταστάσεις του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στο Μαρούσι για το καθιερωμένο fashion show αποφοίτησης των σπουδαστών Μόδας και Ομορφιάς του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, με τίτλο URBAN NOMADS FASHION SHOW 2019. Για την υλοποίηση του φετινού εντυπωσιακού project των σπουδαστών της Beauty & Fashion Academy του μεγαλύτερου ΙΕΚ στην Ελλάδα, που αποτελεί πλέον θεσμό, εργάστηκαν 22 fashion designers, 25 make-up artists, 20 hairdressers, 20 stylists και 10 top teachers. 

 

Την παρουσίαση του φαντασμαγορικού show, το οποίο υποστήριξε και παρακολούθησε η διοίκηση του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, παρουσία του Αντιπροέδρου, Βαγγέλη Ροδόπουλου, έφερε σε πέρας με τον πάντοτε ιδιαίτερο τρόπο του ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, ενώ από την ξεχωριστή βραδιά δεν μπορούσε να λείπει ο mega ambassador του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, καταξιωμένος διεθνούς φήμης, fashion and editorial photographer Δημήτρης Σκουλός.

 

To URBAN NOMADS FASHION SHOW 2019 διοργανώθηκε με την υποστήριξη της SWAROVSKI PROFESSIONAL, καθώς στο πλαίσιο του φαντασμαγορικού show οι απόφοιτοι σπουδαστές επιμελήθηκαν εξ’ ολοκλήρου σε ένα διάστημα έξι μηνών εμπνευσμένα outfits διακοσμημένα με κρύσταλλα από την Swarovski. Εμπνευστής και συνοδοιπόρος στο εγχείρημα των 22 νέων σχεδιαστών στάθηκε ο καταξιωμένος σχεδιαστής μόδας και fashion ambassador του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, Βρεττός Βρεττάκος ο οποίος έχει ταυτίσει το όνομά του με δημιουργίες για τα μεγαλύτερα ονόματα της διεθνούς showbiz, όπως οι Beyoncé, Shakira και Jennifer Lopez. 

Ο ταλαντούχος σπουδαστής Oυρ Οσμάνογλου κέρδισε την ψήφο της επιτροπής, χάρη στην ιδιαίτερη και δημιουργική χρήση των κρυστάλλων Swarovski και αναδείχθηκε νικητής του μοναδικού για τα ελληνικά δεδομένα project. Ο απόφοιτος πλέον σχεδιαστής θα ζήσει τη μοναδική εμπειρία να γνωρίσει εκ των έσω το Swarovski Manufaktur, το κρυστάλλινο ατελιέ του 21ου αιώνα! 

Η SWAROVSKI PROFESSIONAL συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες σχολές μόδας του πλανήτη και τo IEK AKMH αποτελεί 1 από τις 10 Σχολές παγκοσμίως που αποτελούν partner του κολοσσού της παγκόσμιας βιομηχανίας της μόδας, αποκλειστική συνεργασία που εγκαινιάστηκε τη φετινή σεζόν. 

Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς, η παρουσίαση στο catwalk της διεθνούς συλλογής A/W 19-20 “Symvolon” της καταξιωμένης στις διεθνείς πασαρέλες αποφοίτου fashion designer του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, Βασιλικής Γραμμένου, που ενθουσίασε το κοινό με τη fashion forward δημιουργικότητά της.

Το URBAN NOMADS FASHION SHOW 2019 πραγματοποιήθηκε με την ευγενική υποστήριξη των brands TSAKIRIS MALLAS, CRYSTAL JEWELS BY SWAROVSKI και FEMME FATALE.

Πηγή

Continue Reading

Μόδα

«Κήπος των γλυπτών» της Νέας παραλίας

Η ενδυματολόγος κ. Δέσποινα Τζόβα και το τμήμα «Styling – Κοπτικής – Ραπτικής και μεταποίησης ρούχων» του Ε’ διαμερίσματος του Δήμου Θεσσαλονίκης με αφορμή την λήξη του ακαδημαϊκού έτους 2018-2019 πραγματοποίησε έκθεση των δημιουργιών των εκπαιδευόμενων. Η διάρκεια της έκθεσης απο 27/6 – 31/6/2019 και ώρες 12-14:00 και 18-22:30.

Στα πλαίσια της έκθεσης η υπεύθυνη του προγράμματος Δέσποινα Τζόβα θα παρουσιάζει καθημερινά 20-22:00 συμβουλευτικά σεμινάρια με θέμα «Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ» (μυστικά και λύσεις για το προσωπικό σας στύλ).

Είσοδος Ελεύθερη.

Continue Reading

Μόδα

Με κλασική μουσική και όπερα ολοκληρώθηκε η 25η Athens Xclusive Designers Week!

Η 25η Athens Xclusive Designers Week έριξε την αυλαία της καθώς ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία την Τρίτη 2 Απριλίου με ένα ξεχωριστό  fashion show!

Το ξενοδοχείο Divani Caravel το απόγευμα της Τρίτης μεταμορφώθηκε σε ένα  ξεχωριστό σκηνικό εμπνευσμένο από όπερα για την επίδειξη της Όλγας Καραβερβέρη και τη νέα της συλλογή με τίτλο «Opera Divas». Μια συλλογή με μια λυρική νότα που μάγεψε τους παρευρισκόμενους υπό τους ήχους της εντυπωσιακής υψιφώνου και διεθνούς φήμης Βασιλικής Καραγιάννη αλλά και του Γιώργου Ντάβλα που εξέπληξε το κοινό σε ρόλο τενόρου. Μοναδικές βραδινές δημιουργίες σε σκούρες αλλά και ανοιχτές αποχρώσεις με έντονα prints, φλοράλ φορέματα αλλά και νυφικά που κέρδισαν τις εντυπώσεις.

Στην επίδειξη Olga Karaververis και την τελευταία μέρα της AXDW εκτός των άλλων παρευρέθηκαν: Ράνια Θρασκιά, Ευγενία Μανωλίδου, Κατερίνα Γκαγκάκη, Γιώργος Αμανατίδης, Κώστας Κοκκινάκης, Έμυ Λιβανίου, Χάλα Χούρι, Μάκης Δάναλης, Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Ρίτα Πικρού Μωραϊτάκη, Μέρω Κεσεσίογλου   κ.α

Οι καλεσμένοι της επίδειξης είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την νέα φρουτώδη γαλλική μπύρα 1664 Blanc της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. Τα  υπέροχα χτενίσματα της επίδειξης δημιουργήθηκαν με τα καινοτόμα προϊόντα hairstyling Rene Furterer υπό την καθοδήγηση του Βασίλη Διαμαντόπουλου και της σχολής Diamantopoulos Academy και το μακιγιάζ από τη σχολή του Φρέντυ Καλομπράτσο Freddy Make up Stage.

Έξι ημέρες, 27 fashions shows, καταξιωμένοι σχεδιαστές και πλήθος επισκεπτών που παρευρέθηκαν στις επιδείξεις και παρακολούθησαν τις τάσεις της μόδας για την νέα σεζόν. Με κεντρικό χώρο διεξαγωγής το Ζάππειο Μέγαρο αλλά και άλλες τοποθεσίες, η Athens Xclusive Designers Week ήταν γεμάτη στυλ, εντυπωσιακές δημιουργίες, καταπληκτικές κολεξιόν, ενθουσιώδη παλμό  και λαμπερές εμφανίσεις.

Το διεθνές ενδιαφέρον για τη διοργάνωση και για αυτή τη σεζόν ήταν ιδιαίτερα αυξημένο, καθώς εκπρόσωποι από διεθνή μέσα ενημέρωσης όπως το Glamour Ιταλίας, η Conde Nast Αμερικής, το Madame Figaro Γαλλίας, GQ Κίνας, GXTV Κίνας αλλά και buyers από το Ντουμπάι, το Μιλάνο, την Ολλανδια και το Ισραήλ επισκέφθηκαν την Athens Xclusive Designers Week για να γνωρίσουν από κοντά τις ελληνικές δημιουργίες.

Πηγή

 

Continue Reading

Trending