Connect with us

Μόδα

Athens FashionClub

AthensFashionClub στη 83η ΔΕΘ

Η Καινοτομία της Μόδας στην κορυφή των Διεθνών Eκθέσεων

 

Με μεγάλη τιμή συμμετέχει η Σχολή Μόδας AthensFashionClub και η Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, ως εκπρόσωποι της Καινοτομίας στη Μόδα, στο Ελληνικό περίπτερο DIGITAL GREECE.

H Σχεδιάστρια και Ιδιοκτήτρια της Σχολής AthensFashionClub & της Θερμοκοιτίδας Μόδας The Fashion Gate Βυτινίδου Μαρία, αναφέρει με ενθουσιασμό για την πρόσκλησή τους στο μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός της χώρας και ένα από τα σημαντικότερα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

‘Η πρόσκληση της συμμετοχής μας να εκπροσωπήσουμε την Ελλάδα στο αντικείμενο της Μόδας και της Εκπαίδευσης ήρθε από τους Industry Disruptors-Game Changers που διοργάνωσαν το Ελληνικό περίπτερο της Καινοτομίας, κυριολεκτικά την πιο κατάλληλη στιγμή!

Είναι γνωστό ότι κατέχουμε ως Σχεδιαστές Μόδας διεθνείς διακρίσεις στο αντικείμενο της Φορέσιμης Τεχνολογίας από το 2013 και είμαστε η μοναδική Σχολή στην Ελλάδα που εκπαιδεύει τους σπουδαστές της στην δημιουργία ενδυμάτων με ειδικές χρήσεις.Αυτή η γνώση μπορεί να δώσει στους νέους δημιουργούς  μία τρομερή ώθηση και διακρίσεις για καριέρα στο εξωτερικό.

Η Καινοτομία μας στο σχεδιασμό ένδυσης και υπόδησης μας έχει δώσει τον τίτλο του πιο Καινοτόμου Fashion Brand στην Ελλάδα από τον διεθνή οργανισμό Premiere Vision-Paris, ενώ ο παγκόσμιος Αccelerator StartupBootcamp High Tech XL στο Εindhoven της Ολλανδίας μας κατέταξε στις 20 καλύτερες επιχειρήσεις υψηλής τεχνολογίας μόδας παγκοσμίως.Επίσης, αποτελούμε μέλος του προγράμματος Orange Grove της Ολλανδικής Πρεσβείας στην Αθήνα.

Η Ελλάδα έχει εξαιρετικά ταλέντα στο Design, πρέπει όμως να ακολουθήσει τους ρυθμούς των Διεθνών εξελίξεων για να αποκτήσει εξωστρέφεια.’

Οι δράσεις  της Σχολής  και της Θερμοκοιτίδας Μόδας στην ΔΕΘ είναι ποικίλες:

  • Συμμετοχή με Booth στο Ελληνικό περίπτερο Καινοτομίας DIGITAL GREECE με σκοπό την ενημέρωση του κοινού για τις διεθνείς εξελίξεις στην Μόδα καθώς και τα σύγχρονα προγράμματα σπουδών που παρέχει η Σχολή στους σπουδαστές, όπως E-LEARNING & Fashion Design, Styling, Fashion Business, Sewing, Swimwear/Beachwear Design, Social Media & Communication in Fashion.
  • Ομιλία με θέμα ‘Οι εξελίξεις της Μόδας Διεθνώς και η Φορέσιμη Τεχνολογία’, Δευτέρα 10/9, ώρα 16.00-17.00. Σε αυτήν την ενότητα θα περιγραφεί η ανάπτυξη της Μόδας διεθνώς, η σχέση της με την Τεχνολογία και  οι δυνατότητες διάκρισης των Νέων Δημιουργών μέσω της Καινοτομίας στο Design και στην χρήση Smart Materials.
  • Ομιλία με θέμα ‘ Καινοτόμες Δράσεις της Σχολής AthensFashionClub & της Θερμοκοιτίδας Μόδας The Fashion Gate’, Τετάρτη 12/ 9, 17.00-17.15 . H Σχολή και η Θερμοκοιτίδα Μόδας παρέχουν μοναδικές ευκαιρίες εξέλιξης σε Νέους Δημιουργούς , όπως η συμμετοχή τους σε Διεθνή Εμπορική έκθεση και International Fashion Shows, η συμμετοχή τους στο London Fashion Week-Educational Trip, η ανάπτυξη της Επιχειρηματικής σκέψης μέσω του Παγκόσμιου Διαγωνισμού Fashion Startup Weekend και η δυνατότητα Χρηματοδότησης Fashion Startups με 10,000 ευρώ μέσω του προγράμματος WORTH PROJECT.
  • Workshop με θέμα: ‘How to create a Succesful Business Model Canvas for Fashion’, Πέμπτη 13/9, ώρα 17.00-19.00. Mέσα σε ένα δίωρο θα πραγματοποιηθεί ένα μικρό εργαστήριο επιχειρηματικότητας για Νέους Επιχειρηματίες Μόδας. Θα περιγραφεί πως μπορεί ένας μελλοντικός επιχειρηματίας Μόδας να ξεκινήσει την επιχείρησή του με την καλύτερη δυνατή οργάνωση, να κάνει μελέτη επιχειρηματικότητας και ανταγωνιστικότητας σχετικά με το προϊόν του, να βρει το προφίλ του πελάτη του, την αξία του προϊόντος του στην αγορά και πως να σχεδιάσει το μοντέλο λειτουργίας της επιχείρησης  έτσι ώστε να είναι βιώσιμη. Ο κάθε συμμετέχων μπορεί να φέρει την δική του επιχειρηματική ιδέα και να εργαστεί πάνω σε αυτήν.Το εργαστήριο θα είναι διαδραστικό για όλους και στο τέλος θα γίνει παρουσίαση στην πιο Καινοτόμα Fashion Business Idea.

‘ Στο περίπτερό του AthensFashionClub στην ΔΕΘ, θα παρουσιάσουμε για πρώτη φορά τρία νέα προϊόντα Φορέσιμης Τεχνολογίας.

Το πρώτο ένδυμα αφορά την χρήση Wearable Technology Jacket για δικυκλιστές με σκοπό την πρόληψη ατυχήματος. Το δεύτερο ένδυμα έχει ενσωματωμένους ειδικούς βιοαισθητήρες και  δίνει την δυνατότητα σε Πυροσβέστες, Σπηλαιολόγους, Διασώστες κλπ να ανιχνεύουν επικίνδυνα αέρια και απότομη αύξηση θερμοκρασίας μέσω φωτεινής ειδοποίησης κατά την διάρκεια εκτέλεσης καθήκοντος.

Το τρίτο προϊόν είναι Υπόδημα με Φορέσιμη Τεχνολογία και μέσω ειδικής εφαρμογής και  λογισμικού δίνει την δυνατότητα εντοπισμού με GPS tracking system σε ομάδες πληθυσμού όπως  ηλικιωμένοι, παιδιά και αθλητές των extreme sports με ταυτόχρονη υποστήριξη Κέντρο Υποστήριξης της ανθρώπινης ζωής.

Τα προϊόντα Φορέσιμης Τεχνολογίας μπορούν να είναι και εντυπωσιακά αλλά και χρήσιμα για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

Τα ρούχα Φορέσιμης Τεχνολογίας  θυμίζουν για κάποιους ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Η αλήθεια είναι ότι για εμάς,  αυτό το μέλλον έχει ήδη έρθει ‘στην πόρτα μας΄.

www.athensfashionclub.com

Lifestyle

Μαρία Τζάνη:”Μια γυναίκα όλα τα μπορεί.”

Η δουλειά της Μαρίας είναι εκπαιδευτικός στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση(συγκεκριμένα νηπιαγωγός) εδώ και 12 χρόνια, αλλά ασχολείται ενεργά με τη μόδα καθώς σχεδιάζει ρούχα και σε συνεργασία με ένα ατελιέ στο Ηράκλειο υλοποιούνε limited edition συλλογές, με δικά τους υφάσματα και prints που  εμπνέονται από  κάθε τι όμορφο γύρω τους! Παράλληλα διαφημίζει και εταιρίες στο ινσταγκραμ!

  • Φροντίζετε να έχετε ελεύθερο χρόνο  για τον εαυτό σας

Η αλήθεια είναι ότι έχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο λόγω
των πολλών δραστηριοτήτων που ασχολούμαι, αλλά φροντίζω να βρίσκω σίγουρα για να διοργανώνω ταξίδια ( εκτός πανδημίας )

  • Είστε πραγματικά πανέμορφη, έχετε κάποια μυστικά ομορφιάς;

Αγαπώ στη διατροφή μου οτιδήποτε είναι πράσινο, κοιμάμαι  σωστές  ώρες και το πιο βασικό για μένα, ξεκινώ τη μέρα μου πάντα με ένα χαμόγελο που αντικατοπτρίζει την ψυχική αρμονία ,γέννημα της οποίας είναι η ομορφιά και η  ωραία αύρα!

  • Aκολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας  ή αυτοσχεδιάζετε ; πως ντύνεστε στη καθημερινή σας ζωή ;

Ως σχεδιάστρια αυτό που προτείνω και μέσα από  τα ρούχα της συλλογής μας , είναι να φοράμε οτιδήποτε μας κάνει να νιώσουμε όμορφες, να είμαστε άνετες μέσα σε  αυτό και να αναδεικνύει  την προσωπικότητα μας!  Αυτή είναι η φιλοσοφία μου και στη καθημερινότητα μου ενώ φυσικά επιλεγώ και πολλές φορές ρούχα της συλλογής μας στις αποδράσεις μου!

  • Ποια είναι η σχέση σας με τα social media

Έχω πολύ ενεργό ινσταγκραμ, καθώς ασχολούμαι επαγγελματικά ενώ στα υπόλοιπα social media δεν έχω ιδιαίτερη κινητικότητα

  • Έχετε όνειρα που ακόμη δεν έχουν γίνει πραγματικότητα

Στο επαγγελματικό κομμάτι θέλω τα ρούχα της συλλογής μας  να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμβέλεια στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και να κάνω μια όμορφη οικογένεια

  • Πιστεύετε μια γυναίκα  πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί  με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

Θεωρώ όλα χρειάζονται μέτρο και τις σωστές προτεραιότητες στη κατάλληλη ηλικία!

Μια γυναίκα πρέπει να είναι συνειδητοποιημένη στο τι θέλει απ τη ζωή της, αν έχει όνειρο να κανει και μια οικογένεια σίγουρα το βιολογικό κομμάτι τη δεσμεύει μέχρι κάποια ηλικία! Όχι ότι σα μανούλες δε μπορούν οι γυναίκες να ναι επιτυχημένες, απλά πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία! Μη ξεχνάμε άλλωστε… ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ!

  • Πόσο business women πιστεύετε ότι  είναι οι  Ελληνίδες ;

Θεωρώ ότι με τη πάροδο των χρόνων οι Ελληνίδες εξελίσσονται όλο και περισσότερο, βλέπουμε επιτυχημένες γυναίκες  σε όλους τους κλάδους και αυτό με χαροποίει ιδιαίτερα!

  • Ποια είναι τα επόμενα σχεδιά σας ;

Ασχολούμαι πυρετωδώς με τις επόμενες συλλογές των ρούχων μας  αλλά και τη προώθηση τους σε μεγαλύτερη εμβέλεια ενώ σα Μαρία  θέλω και  να κάνω μια όμορφη οικογένεια!

Continue Reading

Lifestyle

Πώς ένα fashion brand μπορεί να αναπτυχθεί αποδοτικότερα ψηφιακά?

Βιώνουμε μια εποχή όπου οι εξελίξεις διαδέχονται η μια την άλλη, σε σημείο, ενδεχομένως,  που δεν προλαβαίνουμε να τις παρακολουθούμε στην ολότητά τους. Η ψηφιοποίηση προϊόντων ή υπηρεσιών, αντίστοιχα, ήρθε για να μείνει. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η μετά covid-19 περίοδος, επέφερε αλλαγές που υπό άλλες συνθήκες θα παρατηρούνταν μετά από 100 χρόνια.

Ο χώρος της μόδας είναι μια από τις ανταγωνιστικές και δυναμικές βιομηχανίες στον κόσμο. Από τις πιο γνωστές μέχρι τις λιγότερο γνωστές και από τις πιο μεγάλες μέχρι τις πιο μικρές εταιρείες ανταγωνίζονται – συναγωνίζονται η μια την άλλη, ακόμα συμπράττουν και μεταξύ τους, προκειμένου να επικρατήσουν και ν’ αποκτήσουν το δικό του χώρο στον κόσμο της μόδας. Βάσει της μεθόδου της τμηματοποίησης, έρευνες έδειξαν ότι οι αγοραστές πλέον γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί και δεν αγοράζουν ένα προϊόν απλά για να το αγοράσουν. Επιθυμούν να προβούν στην αγορά ενός προϊόντος, ανεξαρτήτου κόστους, που έχει να πει ΚΑΤΙ – μια ιστορία, ένα lifestyle, ένα συναίσθημα! Αυτό είναι και το βασικό μυστικό για την διαμόρφωση ενός άρτιου content στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social media, ο συνδυασμός της δημιουργίας του περιεχομένου και η διαμόρφωση ενός έντονα παραστατικού περιεχομένου, μέσω φωτογραφιών, στα social media. Η σχεδιαστική αυτογνωσία είναι το όπλο για το πλέξιμο της παρουσίασης σε μεγαλύτερη εμβέλεια. 

Να ξέρω…

  • Ποιο είναι το brand?
  • Tί το διαφοροποιεί από τον «ανταγωνισμό»?
  • Πού στοχεύω μέσω αυτού? – Ποια είναι η αγορά – στόχος μου?
  • Ποιο θα είναι το ιδανικό story telling που θα προκαλεί ταύτιση με το κοινό και την παράλληλη αποτύπωσή του μέσα από εικόνες
  • Ποιο θα είναι το παραγωγικό υλικό που θα αποτελέσει την προστιθέμενη αξία για το brand μου

Κι αυτό να μπορώ να το αποδώσω πρακτικά και κυρίως ουσιαστικά!

Τί είναι BRAND?

Bold – κάτι τολμηρό 

Rare – κάτι σπάνιο

Amazing – κάτι φανταστικό

Notorious – κάτι με προοπτικές ν’ ακουστεί παγκοσμίως

Dynamic – κάτι δυναμικό

    Είναι η σχέση που χτίζεις με το κοινό σου, γιατί αντηχεί με το όραμα, τις αξίες και την φωνή σου!

Όμως η γέννηση ενός brand προκύπτει από τον ίδιο τον δημιουργό του και από την φιλοσοφία που υιοθετεί προκειμένου να το πραγματοποιήσει, καθώς αυτό και μόνο δημιουργεί εικόνες και οι εικόνες γεννούν σχέδια. Αυτή είναι ταυτόχρονα και μια γνωριμία με το «ψηφιακό» κοινό που επιθυμεί να σας γνωρίσει μέσα από το brand σας. Πώς μπορεί μια τυπική γνωριμία να μετατραπεί, χωρίς ν’ ακυρωθεί ως τέτοια, σε ψηφιακή με παραγωγικό και ανταποδοτικό τρόπο.

Η οικοδόμηση της επωνυμίας σας από το μηδέν δεν είναι εύκολη υπόθεση, για αυτό το branding είναι μια από τις πιο ακριβές επενδύσεις που πραγματοποιούν νέες εταιρείες. Η καθιέρωση επωνυμίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο, είναι πώς η επιχείρησή σας κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται αυτό που έχετε να προσφέρετε. Είναι ο τρόπος που επικοινωνείτε και εμπνέετε. Όπως το έθεσε ο Jeff Bezos, “Η επωνυμία σας είναι ό, τι λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο.”

Χριστίνα Τριποδιανάκη

Instagram Page: @christinatripodianaki \

Digital Marketing Consultant, Βranding Specialist, Speaker

Η Χριστίνα Τριποδιανάκη  μέσω της ατομικής της επιχείρησης www.christinatripodianaki.com, προσφέρει υπηρεσίες digital marketing, branding,  δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, image making, e-consultation & workshops σε άτομα με ή χωρίς εταιρική ταυτότητα, ομάδες, επιχειρήσεις ή οργανισμούς, ώστε να δομούν μια άρτια επιχειρησιακή και ψηφιακή  εικόνα.

Αποφοίτησε από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Κρήτης, διαθέτει master στο Digital Marketing από το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος  και διπλωματικές εξειδικεύσεις στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων, στο Human Resources Development & στο Tourism Management & Marketing από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ωστόσο φροντίζει να εκπαιδεύεται διαρκώς και να βρίσκεται πάντα up-to-date με ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο και στην αγορά ΤΩΡΑ.

Συνεργάζεται με άτομα από όλο τον κόσμο που επιθυμούν να δομήσουν το προφίλ τους από την αρχή, μέσα από σεμινάρια, ομιλίες, και consultation one-to-one ή online.

Continue Reading

Lifestyle

Κλασικό και Ακαταμάχητο Μπλέ

Από την Μαριάννα Τσουλιά

Η Μαριάννα Τσουλιά είναι Σύμβουλος διαχείρισης κρίσεων και διαπιστευμένος Διαμεσολαβητής του Υπουργείου Δικαιοσύνης. Πρώην Διευθυντικό στέλεχος στην Εθνική Τράπεζα, την ICAP και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και senior consultant σε Εταιρείες εντός και εκτός Ελλάδας. Έχει ΜΒΑ και οικονομικές σπουδές αλλά και πτυχίο και άδεια εξασκήσεως Κτηνιάτρου(MDV).Είναι μαμά τριών παιδιών και έχει πέντε εγγόνια!

Ας παίξουμε ντουλάπες.

Η Καραντίνα χρονίζει και μέσα μας  σκεφτόμαστε και αναρωτιόμαστε  για το πότε θα έρθει το τέλος της.

Ο χρόνος πολύς μέσα στο σπίτι.

Μια αγαπημένη μου ασχολία είναι να τακτοποιώ τις ντουλάπες μου. Τα χρόνια συγκέντρωσαν πολλές ενδυματολογικές επιλογές, όλες προσαρμοσμένες στους εκάστοτε ρόλους μου, κατά βάσει τους επαγγελματικούς γιατί αυτό ήταν ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου. Όμως πάντα αγαπούσα και συνεχίζω να αγαπώ το ντύσιμο και την πολυάριθμες συνδυαστικές επιλογές που σου προσφέρουν τα όμορφα και αγαπημένα κομμάτια, που αγοράστηκαν με λαχτάρα και επιθυμία, φορέθηκαν πολύ και συνεχίζουν να μαγεύουν την φαντασία μου. Το όμορφο ντύσιμο είναι πηγή ευχαρίστησης και δεν έχει χρόνο και ηλικία. Είναι  ένδειξη τιμής στο εαυτό μας και τους άλλους.

Ανοίγω τις ντουλάπες μου λοιπόν και σας ξεναγώ στις δικές μου προτάσεις γυναικείας χαράς . Όπως όλες μας συνδυάζω το παλιό με το καινούργιο, το περασμένο με το μοντέρνο και το μεταχειρισμένο με την φρέσκια  δύναμη των αξεσουάρ.

Οι Ρίγες είναι παρούσες πάντοτε σε όλες τις κολεξιόν….

Οι επιλογές είναι πολυάριθμες , ξεκινάμε και πειραματιζόμαστε.

Ρίγα άσπρη-μπλε για όλες τις ηλικίες και όλες τις περιστάσεις.

Εάν θέλεις δοκίμασε το με κάτι μονόχρωμο στην ίδια απόχρωση του μπλε και δώσε μια πινελιά με ενα κολιέ…

Για ένα πιο εντυπωσιακό λουκ συνδύασε ρίγα με ρίγα.

Μάρτης:  Ο μήνας του κλασικού και ακαταμάχητου μπλε!

Continue Reading

Trending