Connect with us

Μόδα

Athens FashionClub

AthensFashionClub στη 83η ΔΕΘ

Η Καινοτομία της Μόδας στην κορυφή των Διεθνών Eκθέσεων

 

Με μεγάλη τιμή συμμετέχει η Σχολή Μόδας AthensFashionClub και η Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, ως εκπρόσωποι της Καινοτομίας στη Μόδα, στο Ελληνικό περίπτερο DIGITAL GREECE.

H Σχεδιάστρια και Ιδιοκτήτρια της Σχολής AthensFashionClub & της Θερμοκοιτίδας Μόδας The Fashion Gate Βυτινίδου Μαρία, αναφέρει με ενθουσιασμό για την πρόσκλησή τους στο μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός της χώρας και ένα από τα σημαντικότερα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

‘Η πρόσκληση της συμμετοχής μας να εκπροσωπήσουμε την Ελλάδα στο αντικείμενο της Μόδας και της Εκπαίδευσης ήρθε από τους Industry Disruptors-Game Changers που διοργάνωσαν το Ελληνικό περίπτερο της Καινοτομίας, κυριολεκτικά την πιο κατάλληλη στιγμή!

Είναι γνωστό ότι κατέχουμε ως Σχεδιαστές Μόδας διεθνείς διακρίσεις στο αντικείμενο της Φορέσιμης Τεχνολογίας από το 2013 και είμαστε η μοναδική Σχολή στην Ελλάδα που εκπαιδεύει τους σπουδαστές της στην δημιουργία ενδυμάτων με ειδικές χρήσεις.Αυτή η γνώση μπορεί να δώσει στους νέους δημιουργούς  μία τρομερή ώθηση και διακρίσεις για καριέρα στο εξωτερικό.

Η Καινοτομία μας στο σχεδιασμό ένδυσης και υπόδησης μας έχει δώσει τον τίτλο του πιο Καινοτόμου Fashion Brand στην Ελλάδα από τον διεθνή οργανισμό Premiere Vision-Paris, ενώ ο παγκόσμιος Αccelerator StartupBootcamp High Tech XL στο Εindhoven της Ολλανδίας μας κατέταξε στις 20 καλύτερες επιχειρήσεις υψηλής τεχνολογίας μόδας παγκοσμίως.Επίσης, αποτελούμε μέλος του προγράμματος Orange Grove της Ολλανδικής Πρεσβείας στην Αθήνα.

Η Ελλάδα έχει εξαιρετικά ταλέντα στο Design, πρέπει όμως να ακολουθήσει τους ρυθμούς των Διεθνών εξελίξεων για να αποκτήσει εξωστρέφεια.’

Οι δράσεις  της Σχολής  και της Θερμοκοιτίδας Μόδας στην ΔΕΘ είναι ποικίλες:

  • Συμμετοχή με Booth στο Ελληνικό περίπτερο Καινοτομίας DIGITAL GREECE με σκοπό την ενημέρωση του κοινού για τις διεθνείς εξελίξεις στην Μόδα καθώς και τα σύγχρονα προγράμματα σπουδών που παρέχει η Σχολή στους σπουδαστές, όπως E-LEARNING & Fashion Design, Styling, Fashion Business, Sewing, Swimwear/Beachwear Design, Social Media & Communication in Fashion.
  • Ομιλία με θέμα ‘Οι εξελίξεις της Μόδας Διεθνώς και η Φορέσιμη Τεχνολογία’, Δευτέρα 10/9, ώρα 16.00-17.00. Σε αυτήν την ενότητα θα περιγραφεί η ανάπτυξη της Μόδας διεθνώς, η σχέση της με την Τεχνολογία και  οι δυνατότητες διάκρισης των Νέων Δημιουργών μέσω της Καινοτομίας στο Design και στην χρήση Smart Materials.
  • Ομιλία με θέμα ‘ Καινοτόμες Δράσεις της Σχολής AthensFashionClub & της Θερμοκοιτίδας Μόδας The Fashion Gate’, Τετάρτη 12/ 9, 17.00-17.15 . H Σχολή και η Θερμοκοιτίδα Μόδας παρέχουν μοναδικές ευκαιρίες εξέλιξης σε Νέους Δημιουργούς , όπως η συμμετοχή τους σε Διεθνή Εμπορική έκθεση και International Fashion Shows, η συμμετοχή τους στο London Fashion Week-Educational Trip, η ανάπτυξη της Επιχειρηματικής σκέψης μέσω του Παγκόσμιου Διαγωνισμού Fashion Startup Weekend και η δυνατότητα Χρηματοδότησης Fashion Startups με 10,000 ευρώ μέσω του προγράμματος WORTH PROJECT.
  • Workshop με θέμα: ‘How to create a Succesful Business Model Canvas for Fashion’, Πέμπτη 13/9, ώρα 17.00-19.00. Mέσα σε ένα δίωρο θα πραγματοποιηθεί ένα μικρό εργαστήριο επιχειρηματικότητας για Νέους Επιχειρηματίες Μόδας. Θα περιγραφεί πως μπορεί ένας μελλοντικός επιχειρηματίας Μόδας να ξεκινήσει την επιχείρησή του με την καλύτερη δυνατή οργάνωση, να κάνει μελέτη επιχειρηματικότητας και ανταγωνιστικότητας σχετικά με το προϊόν του, να βρει το προφίλ του πελάτη του, την αξία του προϊόντος του στην αγορά και πως να σχεδιάσει το μοντέλο λειτουργίας της επιχείρησης  έτσι ώστε να είναι βιώσιμη. Ο κάθε συμμετέχων μπορεί να φέρει την δική του επιχειρηματική ιδέα και να εργαστεί πάνω σε αυτήν.Το εργαστήριο θα είναι διαδραστικό για όλους και στο τέλος θα γίνει παρουσίαση στην πιο Καινοτόμα Fashion Business Idea.

‘ Στο περίπτερό του AthensFashionClub στην ΔΕΘ, θα παρουσιάσουμε για πρώτη φορά τρία νέα προϊόντα Φορέσιμης Τεχνολογίας.

Το πρώτο ένδυμα αφορά την χρήση Wearable Technology Jacket για δικυκλιστές με σκοπό την πρόληψη ατυχήματος. Το δεύτερο ένδυμα έχει ενσωματωμένους ειδικούς βιοαισθητήρες και  δίνει την δυνατότητα σε Πυροσβέστες, Σπηλαιολόγους, Διασώστες κλπ να ανιχνεύουν επικίνδυνα αέρια και απότομη αύξηση θερμοκρασίας μέσω φωτεινής ειδοποίησης κατά την διάρκεια εκτέλεσης καθήκοντος.

Το τρίτο προϊόν είναι Υπόδημα με Φορέσιμη Τεχνολογία και μέσω ειδικής εφαρμογής και  λογισμικού δίνει την δυνατότητα εντοπισμού με GPS tracking system σε ομάδες πληθυσμού όπως  ηλικιωμένοι, παιδιά και αθλητές των extreme sports με ταυτόχρονη υποστήριξη Κέντρο Υποστήριξης της ανθρώπινης ζωής.

Τα προϊόντα Φορέσιμης Τεχνολογίας μπορούν να είναι και εντυπωσιακά αλλά και χρήσιμα για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

Τα ρούχα Φορέσιμης Τεχνολογίας  θυμίζουν για κάποιους ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Η αλήθεια είναι ότι για εμάς,  αυτό το μέλλον έχει ήδη έρθει ‘στην πόρτα μας΄.

www.athensfashionclub.com

Μόδα

Κινηματογραφική Μόδα

Audrey Hepburn: Το κορίτσι με τα 1000 πρόσωπα παραμένει ακόμη κομψή και διαχρονική έμπνευση

Το little black dress, τα μαργαριτάρια, τα υπερμεγέθη γυαλιά ηλίου και η μακριά τσιγαροθήκη της Audrey Hepburn έχουν γράψει την δική τους ιστορία.

Το Breakfast at Tiffany’s – η ταινία που βασίζεται στη νουβέλα του Truman Capote του 1958 – έχει γίνει πιο διάσημη για την οπτική της, τα σημαίνοντα της κομψής και μοντέρνας θηλυκότητας της Νέας Υόρκης, παρά για την πραγματική της ιστορία ή τους χαρακτήρες της.

Μια αμερικανική ρομαντική κωμωδία με πρωταγωνίστρια τη Βρετανίδα ηθοποιό Audrey Hepburn, μια εκκεντρική κοπέλα στη Νέα Υόρκη της εποχής του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου που έχει δημόσιες σχέσεις με διάσημους ανθρώπους, δημιουργεί προβλήματα, ραγίζει καρδιές, ενώ παράλληλα αρχίζει να ερωτεύεται έναν συγγραφέα με ανήσυχο πνεύμα. Η ταινία Truman Capote του 1958, ήταν υποψήφια για πέντε Όσκαρ και κέρδισε δύο, ενώ με τη μουσική, συμπεριλαμβανομένου του υπέροχου “Moon River”, ήταν υποψήφια για έξη Βραβεία και κέρδισε πέντε Γκράμι.

Η ταινία έμεινε στην ιστορία όχι τόσο για την ιδιαίτερη πλοκή ή τους χαρακτήρες της ταινίας, αλλά για την προβολή του fashion icon της μοναδικής κομψότητας, ρομαντικής και παράλληλα μοντέρνας θηλυκότητας της δεκαετίας του 60 στη Νέα Υόρκη. Το θρυλικό «little black dress» σχεδιάστηκε για την ιδιαίτερη και ξεχωριστή προσωπικότητά της Audrey από τον κορυφαίο Γάλλο Hubert de GivenchyH Audrey χαρακτήρισε τον Givenchy ως τον «καλύτερο της φίλο», ενώ ο ίδιος την αποκαλούσε «αδελφή» του. Το υπέροχο μαύρο φόρεμα αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά ενδύματα του εικοστού αιώνα, ενώ στην ταινία η Audrey το συνδυάζει με ένα ασορτί ζευγάρι γάντια μέχρι τον αγκώνα και ένα μαργαριταρένιο κολιέ που κατασκευάστηκε από το Γάλλο κοσμηματοπώλη Roger Scemama στενό συνεργάτη του Givenchy. Μεγάλα σκούρα γυαλιά ηλίου ολοκλήρωναν το σύνολο. Η εμφάνιση της τότε αποθεώθηκε ως «μοναδικά θηλυκή» και «παριζιάνικη», ενώ η φήμη που απέκτησε το μικρό μαύρο φόρεμα ήταν τόσο μεγάλη που ακόμη και σήμερα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της γυναικείας γκαρνταρόμπας.

Η λάμψη της προσωπικότητας της Hepburn είναι στενά συνδεδεμένη με την ιστορία της μόδας. Τα ρούχα της στην οθόνη αλλά και εκτός θεωρούνται τα πιο διαχρονικά στην ιστορία του 20ου αιώνα. Σκηνές από το Breakfast at Tiffany’s έχουν κοσμήσει χιλιάδες τοίχους δωματίων νεαρών κοριτσιών, ενώ πολλά ρούχα από τις ταινίες της, όπως το μαύρο «polo neck» σήμερα γνωστό ως ζιβάγκο στο Funny Face (1957), θεωρούνται πλέον ο ορισμός του iconic.

Στην ταινία Roman Holiday (1953) η ηθοποιός πρωταγωνιστεί δίπλα στον Gregory Peck και υποδύεται μία πριγκίπισσα που εγκαταλείπει τα καθήκοντα της για να ζήσει υπέροχες στιγμές στη Ρώμη. Η απαράμιλλη κομψότητα της Audrey με μπλούζα και φούστα καμπάνα σφιγμένη ψηλά στη μέση, δημιούργησε μια υπέροχη θηλυκή σιλουέτα που κυριολεκτικά σκλάβωνε την οθόνη.

Παρόλο που Audrey αγαπούσε τις τιάρες συχνά εμφανίζεται με στέκες με φιόγκους, αλλά και απλές λευκές κορδέλες.

Λάτρευε τα μαντήλια τόσο στην οθόνη όσο και στη ζωή για λαμπερές εμφανίσεις. Σε πολλές σκηνές των Funny Face, Breakfast at Tiffany’s και Charade (1963) τα μεταξωτά της μαντήλια συνδυασμένα με δερμάτινα γάντια και γυαλιά ηλίου αναμφισβήτητα κάνουν θραύση!

Μια ακόμη διαχρονική εμφάνιση της Hepburn είναι τα παντελόνια στυλ gingham σε μονόχρωμες μπλε και ροζ αποχρώσεις συνδυασμένα με απλά φλατ παπούτσια. Με αυτήν την εμφάνιση προτιμούσε να φωτογραφίζεται με σκύλους και άλλα ζωάκια όπως το αγαπημένο της ελάφι Pippin.

Αγαπημένα της παπούτσια οι μπαλαρίνες και αναμενόμενο λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αγάπη της για το χορό και το όνειρο της να γίνει χορεύτρια μπαλέτου.

Στη γαλλική ταινία Two for the Road (1967) πρόσφερε φανταστικές ενδυματολογικές στιγμές. Εδώ η Hepburn ντύνεται με αγαπημένους σχεδιαστές όπως Paco Rabanne και Mary Quant, σε μοναδικές casual εμφανίσεις με κόκκινο τοπ, τζιν και αθλητικά παπούτσια.

Αν και η Hepburn λάτρευε τις ελκυστικές εμφανίσεις με εφαρμοστές μπλούζες που συχνά έδενε στη μέση, παράλληλα λάνσαρε και τα φαρδιά λευκά ανδρικά πουκάμισα.

Η εμφάνιση της Hepburn στα Βραβεία Όσκαρ το 1954, όπου κέρδισε την Α’ Γυναικεία Ερμηνεία, με το λευκό δαντελένιο φόρεμά Givenchy και το παιχνιδιάρικο κοντό της κούρεμα σηματοδότησε τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί για τις επόμενες δεκαετίες.

Η Hepburn παντρεύτηκε το 1954 τον πρώτο της σύζυγο Mel Ferrer με σατέν νυφικό και ψηλό λαιμό, φουσκωτά μανίκια και γάντια μέχρι τον αγκώνα.

Ακολούθησε ο δεύτερος γάμος της το 1969 με τον Ιταλό ψυχίατρο Andrea Dotti όπου φορούσε ροζ μίνι φόρεμα με ψηλό λαιμό, ασορτί μαντίλα και μανίκια με τελείωμα σαν λουλούδια.

Στα τελευταία της χρόνια, η Χέπμπορν εμφανίζεται με παντελόνια σε απλή γραμμή, πουκάμισα και απλά πουλόβερ. Μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας της ταινίας Always το 1989, η Hepburn διοχέτευσε όλη την ενέργειά της ως πρέσβειρα της UNICEF για τα παιδιά που υπέφεραν από ασθένειες και πείνα συγκεντρώνοντας σημαντικά χρηματικά ποσά για την οργάνωση μέχρι το θάνατό της το 1993.

Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος

Instagram: Siachou Christiana

Facebook:  Christiana Siachou

Πηγή: https://www.likewoman.gr/

Continue Reading

Μόδα

Ηθική και Μόδα: Η Μόδα Μπορεί να Συμβάλει στη Φτώχεια;

Η μόδα μπορεί να συμβάλει στη φτώχεια, αλλά είναι επίσης μια ισχυρή δύναμη που μπορεί να βοηθήσει τον κόσμο να βγει από τη φτώχεια.

Είναι γνωστό ότι οι πολυεθνικές εταιρείες ρούχων συχνά εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους για να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους. Πρόσφατο άρθρο από το International Law and Policy Brief αποκαλύπτει ότι από περίπου 75 εκατομμύρια εργαζόμενους σε πολυεθνικές παγκοσμίως, λιγότερο από το 2% κερδίζουν ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης σε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.

Πολλές χώρες που υποφέρουν από φτώχεια βασίζονται στην παραγωγή μόδας για να διατηρήσουν την οικονομία τους. Η μόδα συχνά ενοχοποιείται ως μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες που συμβάλει στη φτώχεια, όμως τα τελευταία χρόνια έχουν οργανωθεί σημαντικά κινήματα και πρωτοβουλίες που στηρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλά και το περιβάλλον μέσα από την μόδα. Τα “ethical fashion brands” στοχεύουν να ενδυναμώσουν τους εργαζόμενους, δίνοντας έμφαση στις γυναίκες και δίνοντας τους την ευκαιρία για πιο δίκαιους μισθούς. Πολλοί καταναλωτές υποστηρίζουν αυτές τις επωνυμίες στηρίζοντας παράλληλα την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και την βιώσιμη ανάπτυξη στον πλανήτη για ένα καλύτερο μέλλον.

Οι παρακάτω μάρκες παράγουν προϊόντα που βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους ανάπτυξης και εξέλιξης σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Η SOKO είναι μια πιστοποιημένη επωνυμία κοσμημάτων που απασχολεί γυναίκες που παράγουν υπέροχες συλλογές για καταναλωτές με συνείδηση. Η εταιρεία έχει στόχο τη μείωση της φτώχειας και της ανισότητας ενώ μέσω μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας συνδέει και προωθεί τα κοσμήματα που κατασκευάζονται από ανεξάρτητες τεχνίτριες. Η πλατφόρμα SOKO τους επιτρέπει να λαμβάνουν παραγγελίες και να πληρώνονται για τα χειροποίητα προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά. Στατιστικά, εργάζονται λιγότερο και κερδίζουν πέντε φορές περισσότερα από εκείνους που απασχολούνται σε μία αντίστοιχη εταιρεία.

Η Nudie Jeans είναι μια σουηδική μάρκα τζιν που ιδρύθηκε το 2001 και παράγει τζιν από 100% οργανικό βαμβάκι. Η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην περιβαλλοντική και κοινωνική βιώσιμη ανάπτυξη μέσω των δωρεάν υπηρεσιών της, της μεταπώλησης μεταχειρισμένων τζιν παντελονιών έχοντας ελάχιστα έξοδα. Από το 2016 ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων έχει καταφέρει να εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης, ενώ από το 2019 συμπεριλαμβάνονται και οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στα κλωστήρια, σε μονάδες πλεξίματος και μεταποίησης ρούχων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός συστήματος δίκαιης κατανομής πόρων σε όλη την παραγωγική αλυσίδα της εταιρείας.

Η Akola είναι μια επωνυμία κοσμημάτων που στηρίζει τις γυναίκες της Ουγκάντα. Η εταιρεία απασχολεί ένα μεγάλο αριθμό γυναικών που κατασκευάζουν χειροποίητα το κάθε κομμάτι, ενώ οι εργάτριες μέσω των θέσεων εργασίας και έχοντας δίκαιες αμοιβές απελευθερώνονται από τη φτώχεια και οδηγούνται σε οικονομική ανεξαρτησία. Το brand μέσω πολλών προγραμμάτων κατάρτισης εκπαιδεύει τις γυναίκες σε διάφορες δεξιότητες για να είναι αυτόνομες. Ο αντίκτυπος της Akola φαίνεται από το γεγονός ότι ένα ποσοστό των γυναικών που εργάζονται στην εταιρεία έχουν σπίτι, τα παιδιά τους πηγαίνουν σχολείο ενώ και ένα μικρό ποσοστό των γυναικών έχει ήδη κατακτήσει ηγετικές θέσεις στην κοινότητα.

Mayamiko, Μαλάουι. Η μάρκα ξεκίνησε στο Μαλάουι της Αφρικής, όπου οι τεχνίτες εμπνέονται από την παραδοσιακή αφρικανική τέχνη. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν ακόμη και υφάσματα τοπικής προέλευσης και παρέχουν στον κόσμο όμορφα ρούχα που αποδεικνύουν ότι η βιώσιμη μόδα αυξάνει την ποιότητα, το σχεδιασμό αλλά και τη αξία τέτοιων κομματιών. Μερικές από τις ηθικές υποσχέσεις της Mayamiko απαγορεύουν τη χρήση καταναγκαστικής ή παιδικής εργασίας και διασφαλίζουν ασφαλείς συνθήκες, μισθούς διαβίωσης, λογικές ωράριο εργασίας και γεύματα για τους εργαζόμενους. Η Mayamiko είναι μια μάρκα vegan και είναι αφοσιωμένη στην υπεράσπιση των καλύτερων εργασιακών δικαιωμάτων. Η δημιουργία του Mayamiko Trust εργάζεται για την «προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισότητας για τις γυναίκες στη Νότια Αφρική».

Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος

Instagram: Siachou Christiana

Facebook:  Christiana Siachou

Πηγή: https://www.likewoman.gr/

Continue Reading

Μόδα

THE BRITELINE® Yachting Line 

Στα πλαίσια της 36ης Eβδομάδας Mόδας της Αθήνας, παρουσιάστηκε η συλλογή Yachting του brand THE BRITELINE® που είναι αφιερωμένο από την αρχή της δημιουργίας του στην ενδυνάμωση των γυναικών, εστιάζοντας στην εσωτερική ομορφιά και δύναμη της γυναίκας. Μαζί με τις επαγγελματίες μοντέλα στην πασαρέλλα περπάτησαν γνωστές influencers και γυναίκες που έχουν διακριθεί στο χώρο της μόδας, των επιχειρήσεων και της δημοσιογραφίας.

Η συλλογή είναι εμπνευσμένη από την Ομορφιά, τα Χρώματα και το Φως της Αθηναικής Ριβιέρας και σχεδιασμένη από το συνδυασμό των concepts του brand “Rays & Waves” και “Let The Star Guide you”,που συμβολίζουν το προσωπικό ταξίδι ζωής κάθε γυναίκας που φωτίζεται από ακτίνες κατά καιρούς περισσότερο ή λιγότερο φωτεινές και περνά κύματα άλλοτε μικρά και άλλοτε μεγάλα, φτάνοντας στον προορισμό του μέσα από μια εσωτερική πυξίδα που του δείχνει τη σωστή διαδρομή.       

                                                                                            

Η δημοσιογράφος Ελευθερία Νταβατζή και η fashion influencer Αλίκη Μαρινάκη & Η δημοσιογράφος και blogger Lia Igamberdiyeva – Lia Igam

H δημιουργός και καλλιτεχνική διευθύντρια Χριστίνα Χαροκόπου σχεδίασε τη συλλογή μετατρέποντας την “λαμπερή” γραμμή από το λογότυπο του brand σε “ακτίνες” και “κύματα”, Brite Rays & Brite Waves, δημιουργώντας τα μοτίβα “Plaid Reinvented”  & “Nautical Lines Reinvented”, τα οποία, σε συνδιασμό με το “Compass Star”δανεισμένο από το Concept “Aphrodite Reinvented”, δημιούργησαν μια ανάλαφρη, πολύχρωμη, θηλυκή και διαχρονική συλλογή από φούστες, πουκάμισα, φορέματα, μαντήλια, εσάρπες, τσάντες και κοσμήματα για όλες τις ώρες. 

Η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της AFW Μαρία Κάλλια άνοιξε την πασαρέλα & H επιχειρηματίας και  fashion influencer Στέλλα Μουγκαλιάν – Style Melligan. 

Η συλλογή είναι διαθέσιμη στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.thebriteline.com

Continue Reading

Trending