Connect with us

Συνέδρια

Πανελλήνιο Συνέδριο Τεχνολογίας, Οικονομίας και Διοίκησης

Με μεγάλη επιτυχία και εντυπωσιακό αριθμό συμμετεχόντων ολοκληρώθηκε το  2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Τεχνολογίας, Οικονομίας και Διοίκησης (ΠΑ.ΣΥ.Τ.Ο.Δ. 2018) με θεματική Η Ανάπτυξη του Τομέα της Υγείας: Νέες Εφαρμογές, Πολιτικές & Προκλήσεις.

Το συνέδριο διοργάνωσαν το Εργαστήριο Οικονομικών και Διοίκησης της Υγείας  (LabHEM) του Πανεπιστημίου Πειραιώς και το Εργαστήριο Εφαρμογών Ψηφιακής Υγείας & Οικονομικών Υγείας (DigiTHEA Lab) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, την Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2018 στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Πρόεδροι του Συνεδρίου ήταν ο Αναπληρωτής Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και Διευθυντής του Εργαστηρίου Οικονομικών και Διοίκησης της Υγείας, Δρ. Αθανάσιος Βοζίκης και η Επίκουρος Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Εφαρμογών Ψηφιακής Υγείας & Οικονομικών Υγείας, Δρ. Αθηνά Λαζακίδου.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Πειραιώς, της Ιατρικής Εταιρείας Αθηνών (ΙΕΑ), της Ένωσης Νοσηλευτών Ελλάδος (ΕΝΕ), του Ελληνικού Οργανισμού Πολιτικών Επιστημόνων (ΕΟΠΕ), του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ), της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Ιατρικών Και Βιοτεχνολογικών Προϊόντων (ΣΕΙΒ).

Έλαβαν μέρος ως ομιλητές μεγάλος αριθμός στελεχών και διακεκριμένων επιστημόνων – πανεπιστημιακών του χώρου της υγείας. Μάλιστα, η συνύπαρξη στελεχών ανώτατης βαθμίδας (Πρόεδροι, Διευθύνοντες Σύμβουλοι και Διευθυντές) θεσμών και πολυεθνικών εταιρειών προσέφερε στους συνέδρους τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν μία διοργάνωση πολύ υψηλών προδιαγραφών και να έρθουν σε επαφή με νευραλγικά ζητήματα και την επίκαιρη θεματολογία. Στο συνέδριο αναλύθηκαν οι προτεραιότητες πολιτικής, τα νέα δεδομένα και οι προοπτικές ανάπτυξης του τομέα υγείας στην Ελλάδα.

Στο συνέδριο συμμετείχαν περισσότεροι από 600 σύνεδροι, 73 ομιλητές και συντονιστές – πρόεδροι σε 10 Συνεδρίες και 6 Εργαστηριακά Φροντιστήρια. Τα εργαστηριακά φροντιστήρια, τα οποία προσφέρθηκαν από το συνέδριο δωρεάν, παρακολούθησαν περισσότεροι από 200 συμμετέχοντες. Επιπροσθέτως, στο συνέδριο παρουσιάστηκε μεγάλος αριθμός προφορικών εργασιών και ηλεκτρονικά αναρτημένων εργασιών. Συνοπτικά οι θεματικές που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου είναι οι κάτωθι: Μοντέλα Φροντίδας Υγείας, Ηλεκτρονική Υγεία, Μεγάλα Δεδομένα και Αναλυτική, Η Πολιτική Φαρμάκου & Τεχνολογίας Υγείας στη Μετα-Μνημονιακή Εποχή, Ιατρικός Τουρισμός, Διασύνδεση του Τομέα Υγείας με την Ακαδημαϊκή Κοινότητα, Ο Γενικός Κανονισμός Για Την Προστασία Δεδομένων (GDPR) Στην Υγειά, Ο Σύγχρονος Τρόπος Ζωής και οι Κίνδυνοι για την Υγεία και Η συμβολή της Διεπιστημονικής Ομάδας στη Διαχείριση της Φαρμακευτικής Αγωγής. Τα φροντιστήρια που πραγματοποιήθηκαν αναφέρονταν στις θεματικές: Ανάλυση Δεδομένων στον Χώρο της Υγείας, Εφαρμογές Γεωγραφικών Πληροφοριακών Συστημάτων στην Υγεία, Eισαγωγή στη Μοντελοποίηση Λήψης Αποφάσεων για Οικονομική Αξιολόγηση Προγραμμάτων Υγείας με τη Χρήση του R και τέλος, Κοινωνικά Δίκτυα στην Υγεία.

Το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Τεχνολογίας, Οικονομίας και Διοίκησης υποστήριξαν με την ευγενική τους χορηγία 37 επιχειρήσεις και φορείς καθώς και Μέσα Ενημέρωσης ως χορηγοί επικοινωνίας.

Λεζάντες φωτογραφιών:

  1. Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΕ κ. Συμεών Σιδηρόπουλος με την διακεκριμένη ιατρό Κα Παρή Ράπτη, την Διευθύντρια Διεθνών Σχέσεων του ΕΟΠΕ Κα Ευθυμίου Ίρις και τον Αναπληρωτή Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς και Διευθυντή του Εργαστηρίου Οικονομικών και Διοίκησης της Υγείας, Δρ. Αθανάσιο Βοζίκη.
  2. Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΕ κ. Συμεών Σιδηρόπουλος με την διακεκριμένη ιατρό Κα Παρή Ράπτη, τον Κο Νίκο Παπαγεωργίου, τον Πρόεδρο του νεανικού τμήματος του ΕΟΠΕ κ. Βαγγέλη Σπανό.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Συνέδρια

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΗΓΕΣΙΑΣ

Η Leaders Lab, εταιρία που ειδικεύεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων ηγεσίας και αλλαγής πεποιθήσεων, οπτικής και mindset, ανακοινώνει την έναρξη του προγράμματος Ανάπτυξης Ηγεσίας σε Αθήνα και Ηράκλειο, τον Φεβρουάριο του 2019, παράλληλα με την επιτυχημένη διεξαγωγή του στη Θεσσαλονίκη.

Το πρόγραμμα Ανάπτυξης Ηγεσίας σε Αθήνα, Ηράκλειο και Θεσσαλονίκη, απευθύνεται σε CEOs, Επιχειρηματίες, Ηγετικά Στελέχη Επιχειρήσεων, Managers και Team Leaders. Έχει διάρκεια 12 μηνών, με παρακολούθηση μίας εκπαιδευτικής συνεδρίας 6 ωρών κάθε μήνα. Στο πρόγραμμα, περισσότεροι από 94 ομιλητές, αυθεντίες σε παγκόσμιο επίπεδο, παρουσιάζουν, μέσω βίντεο, περισσότερες από 200 σύγχρονες τεχνικές ηγεσίας, εύκολα εφαρμόσιμες στην καθημερινότητα ενός ηγετικού στελέχους, επιχειρηματία ή ελεύθερου επαγγελματία προσαρμοσμένες στα δεδομένα της ελληνικής αγοράς. Eπιπλέον το πρόγραμμα περιλαμβάνει πρακτική εξάσκηση περισσότερο από 80% στον χρόνο των εκπαιδευτικών συναντήσεων, προσωπικό business coaching από τη Σύμβουλο Ηγεσίας της Leaders Lab, Ιφιγένεια Παπαρούση και μηνιαίο πλάνο δράσης των συμμετεχόντων για πώς θα υλοποιήσουν τις τεχνικές αλλά και τι όφελος αναμένουν να έχουν από αυτές.

Χάρη στη μεθοδολογία της Leaders Lab, που εκτός άλλων, περιλαμβάνει εκτενή εξάσκηση στις τεχνικές που παρουσιάζονται και προσωπικό coaching, οι 54 εταιρείες με τα 168 ηγετικά στελέχη τους που συμμετείχαν στα προγράμματα Ανάπτυξης και Ενίσχυσης Ηγεσίας και Μετάλλαξης Πωλήσεων και Διαπραγματεύσεων της Leaders Lab, είχαν οικονομικά οφέλη που αντιστοιχούσαν σε 22,8 φορές απόδοση επί της αρχικής τους επένδυσης, μέσα σε ένα χρόνο, από χρήση των τεχνικών που τους παρουσιάστηκαν και εφάρμοσαν. Η μεθοδολογία που ακολουθούμε στην Leaders Lab έγινε αφορμή για 627 ιστορίες επιτυχίας και οικονομικά οφέλη αξίας 9,6 εκατομμυρίων ευρώ.

Αν είστε CEOs, Επιχειρηματίες, HR Directors, Ελεύθεροι Επαγγελματίες, Managers, Team Leaders και έχετε γύρω σας ανθρώπους που θα θέλατε να είναι περισσότερο παρακινημένοι, αν θέλετε οι συνεργάτες σας να κάνουν λιγότερα λάθη, αν θέλετε να πετυχαίνετε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα στις διαπραγματεύσεις σας, αν διαχειρίζεστε καταστάσεις υψηλής συναισθηματικής φόρτισης με πελάτες, συνεργάτες ή προμηθευτές, αν θα θέλατε να έχετε περισσότερο ελεύθερο χρόνο για τα σημαντικά της εργασίας σας, σας προσκαλούμε να συμμετέχετε στο πρόγραμμα Ανάπτυξης Ηγεσίας της Leaders Lab στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στο Ηράκλειο που ξεκινά τον Φεβρουάριο του 2019.

Continue Reading

Συνέδρια

ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ IFAAcademy

ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ

«Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής… 2025»

Παρασκευή 18/1 στο Divani Caravel – Αίθουσα Μακεδονία

Το IFAAcademy διοργανώνει για 5η συνεχόμενη χρονιά το Κεντρικό Ετήσιο Συνέδριο που έγινε θεσμός, την Παρασκευή 18 Ιανουαρίου στις 20.00 στο ξενοδοχείο Divani Caravel – Αίθουσα Μακεδονία.

Στο συνέδριο θα παρευρίσκονται εγκεκριμένοι ομιλητές που θα βοηθήσουν τους ακροατές να εισέλθουν εποχή του digital transformation. Θα μιλήσουν για το ψηφιακό ασφαλιστικό διαμεσολαβητή με εξελιγμένα internet marketing tools, καινοτόμο branding strategy, αποδεδειγμένες τεχνικές εξεύρεσης πελατών μέσω internet αλλά και τα νέα μυστικά της επιστήμης της επίτευξης στόχων που καταρρίπτουν όλους τους “μύθους” που εμποδίζουν να τους πετύχουμε. Τέλος, θα δούμε τους κατάλληλους τρόπους προσέγγισης των millenials ενώ θα καταστρώσουμε και την στρατηγική μας για την νέα εποχή.

Link Ηλεκτρονικής Δήλωσης Συμμετοχής

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

GRBossible Φεστιβάλ Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας

Η ετήσια συνάντηση και δικτύωση του επιχειρηματικού οικοσυστήματος
για τρίτη συνεχή χρονιά από το Skywalker.gr

Η εκπαίδευση των νέων επιχειρηματιών σε θέματα που σχετίζονται με την έναρξη και τη λειτουργία μιας επιχείρησης, η διερεύνηση των ευκαιριών, των δυνατοτήτων και των απειλών για τη γέννηση και την ανάπτυξη της επιχειρηματικής ιδέας, η υποστήριξη νέων και εν δυνάμει επιχειρηματιών με προσωπικό business mentoring, η πληροφόρηση για την πρόσβαση σε χρηματοδοτικά προγράμματα, η δικτύωση με άλλους επιχειρηματίες και επιστήμονες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ήταν οι στόχοι που επιτεύχθηκαν στο πλαίσιο του GRBossible 2018.

Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Ε.ΣΥ.Ν.Ε. Α.Π.Π. στον Πολυχώρο Πολιτισμού Αθηναΐς το Σαββατοκύριακο 1 και 2 Δεκεμβρίου με ελεύθερη είσοδο για τους επισκέπτες.

Στη διήμερη διάρκειά του οι επισκέπτες παρακολούθησαν και συμμετείχαν ενεργά στα βιωματικά workshops επιχειρηματικότητας, σε ατομικές συνεδρίες business mentoring σχετικά με την αποτελεσματική οργάνωση μιας επιχείρησης, στο οpen workshop με θέμα «Your startup idea diagnosis», που επιχείρησε να δείξει πώς επιτυγχάνεται μια συνολική «διάγνωση» της επιχειρηματικής ιδέας και η αξιολόγησή της, καθώς και θεματικά panels σχετικά με τη δικτύωση και την επιχειρηματικότητα, την παραγωγή ελληνικών προϊόντων, χρηματοδοτήσεις και εξαγωγές.

Το Σάββατο 1 Δεκεμβρίου το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) διοργάνωσε panel με θέμα «Δικτύωση και επιχειρηματικότητα». Μέσα από μια πολύ ενδιαφέρουσα και διαδραστική συζήτηση με το κοινό τέσσερις νέοι επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων, ο κ. Αλέξανδρος Σεϊμανίδης, ιδρυτής του B2B Wave, ο κ. Κωνσταντίνος Παπαχαραλάμπους, branch manager στην Empist, ο κ. Γιώργος Στέγγος, CEO και συνιδρυτής της Cyclefi & Recytrust, και η κα Κωνσταντίνα Μπεθάνη, ιδρύτρια της Tenebra Studios, απάντησαν σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν κάθε νέο επιχειρηματία που ετοιμάζεται να βγει στις διεθνείς αγορές.

Τα ζητήματα αυτά σχετίζονται με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει μια επιχείρηση με διεθνή δραστηριότητα, τις απαιτήσεις δικτύωσης, το πώς γίνεται στην πράξη η διεθνής δικτύωση, τις χρηματοδοτικές ανάγκες αλλά και τις ευκαιρίες που υπάρχουν σε τοπικό και διεθνές επίπεδο και πολλά άλλα. Τέλος, παρουσιάστηκαν οι προσωπικές εμπειρίες τους, ενώ έγινε ειδική αναφορά στην υποστήριξη του ΕΚΤ ως συντονιστή του Enterprise Europe Network-Hellas και της πρωτοβουλίας Γέφυρες Γνώσης & Συνεργασίας. Τη συζήτηση συντόνισαν ο κ. Δημήτρης Μαραγκός, συντονιστής της πρωτοβουλίας Γέφυρες Γνώσης & Συνεργασίας, που υλοποιεί το ΕΚΤ, και ο κ. Γιώργος Μέγας, σύμβουλος Καινοτομίας & Μεταφοράς Τεχνολογίας στο ΕΚΤ.

Ακολούθησε η θεματική ενότητα «Χρηματοδοτήσεις: Το Graal της επιχειρηματικότητας», όπου στον χαιρετισμό του ο κ. Ορέστης Ματσούκας, πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Νέων Επιχειρηματιών (Ε.ΣΥ.Ν.Ε.) Α.Π.Π. άνοιξε έναν διαδραστικό διάλογο με το κοινό σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν έναν νέο επιχειρηματία στο ξεκίνημά του.

«Η απομυθοποίηση των χρηματοδοτήσεων και η ορθολογική τοποθέτησή τους στο επιχειρηματικό βίο σε σύνδεση με τις προσδοκίες του χρηματοδότη» παρουσιάστηκαν στο panel που συντόνισε ο κ. Απόστολος Σιώκας, οικονομολόγος, M.Sc. Ο συντονιστής και οι ομιλητές κ. Γιώργος Γιακουμάκης, Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων, υπεύθυνος πρωτοβουλίας EquiFund,   κ. Αργύρης Σπυρίδης, CEO στην Anthology Ventures,  co-founder, Innovation Farm, κ.  Άγγελος Μαγκλής, founder – V.P. Hellenic Mobile Cluster Facilitator, Adrionic BAN manager, κ. Αλέξανδρος Νούσιας, διευθυντής του Envolve Entrepreneurship στην Ελλάδα, κ. Γιώργος Καραντώνης, partner at Metavallon V.C., κα Μαρίσα Αντωνοπούλου, business development manager, Action Finance Initative ,μεταξύ άλλων τόνισαν:

  • Οι micro-investors αδυνατούν να συμμετέχουν σε έναν συστηματικό και αποτελεσματικό χρηματοοικονομικό μηχανισμό.
  • Η αναζήτηση του smart money είναι μονόδρομος.
  • Η επιχειρηματικότητα στη χώρα απαιτεί στήριξη μέσω εκπαίδευσης, όπως τοπικές συναντήσεις,  συνεργασίες, επιχειρηματικές εκδηλώσεις κτλ.
  • Η χρηματοδότηση με τη μορφή δανείων σε ανέργους ή σε μικρές επιχειρήσεις μπορεί να φέρει αποτελέσματα.
  • Οι startuppers οφείλουν να λένε τους προβληματισμούς τους και να επιδιώκουν τη διαδραστικότητα με επαγγελματίες και συμβούλους.

Την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου ξεκίνησαν τα θεματικά panels με τον χαιρετισμό του κ. Δημήτρη Φυντάνη, διευθυντή Επιχειρησιακής Συνέχειας του Skywalker.gr, που τόνισε ότι η χώρα τα τελευταία χρόνια έδειξε ότι δεν πορεύτηκε με ένα μοντέλο ανάπτυξης και επιχειρηματικού προγράμματος εναρμονισμένο με τις αντοχές και το DNA της. Στο κλείσιμο του χαιρετισμού του παρότρυνε τους νέους επιχειρηματίες να αναρωτηθούν αν στοχεύουν στο κέρδος και μόνο ή στην καλύτερη τιμή και ποιότητα των προϊόντων τους.

Στη θεματική ενότητα «Ελληνικά προϊόντα: Made in Greece» o κ. Γεώργιος Τζιάλλας, γενικός γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης, Υπουργείο Τουρισμού, υποστήριξε ότι πρέπει να εξευρεθούν τρόποι συνδυασμού της επιχειρηματικότητας και των ελληνικών προϊόντων κυρίως μέσα από την τεχνολογία. Είπε πως η αύξηση του τουρισμού είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και όχι θαύματος. Τόνισε πως το νομοσχέδιο για τον θεματικό τουρισμό έχει στόχο την εξεύρεση θεματικών προϊόντων και τη σύνδεσή τους με τον πρωτογενή τομέα.

«Η πρόκληση της ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος μας με ελληνικά παραγόμενα αγαθά στη δυναμική της μεγιστοποίησης των ωφελειών για την ελληνική οικονομία» ήταν το θέμα που συντόνισε η κα Μαρία Παύλου, δημοσιογράφος, Open Beyond TV, Αθήνα 98,4. Οι εισηγητές  κ. Μπάμπης Καρίμαλης, πρόεδρος του ΕΟΤ, κα Ελένη Δελβινιώτη, δημοσιογράφος, εκπρόσωπος Συνδέσμου Προώθησης Ελληνικών Προϊόντων «Επιμένων Ελληνικά», κ.  Άγις Πιστιόλας, πρόεδρος πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και διευθυντής Μάρκετινγκ & Εξαγωγών, Agrino, και κ. Κωνσταντίνος Γεωργουλής, CEO, Geo Hospitality Group, επεσήμαναν:

  • Η στρατηγική του τουρισμού οφείλει να στηρίζεται στη δραστική σχέση με τους ταξιδιώτες.
  • Η επιβίωση των ελληνικών  προϊόντων εναπόκειται στη νεολαία του σήμερα, στα παιδιά και στους εφήβους.
  • Οι τρεις τομείς που η χώρα πρέπει να εκμεταλλευτεί για να αυξήσει τα έσοδά της είναι η αγροδιατροφή, ο τουρισμός και η ναυτιλία.
  • Η επίτευξη της ανάπτυξης στην Ελλάδα προϋποθέτει τη σχέση της αξίας του προϊόντος με την τιμή του.
  • Η διαφήμιση της ποιότητας είναι πρωτεύον χαρακτηριστικό, που μια επιχείρηση θα πρέπει να προβάλλει.

Η συζήτηση στη θεματική ενότητα «Εξαγωγική επιχειρηματικότητα: Μια ελιά για κάθε βίδα», που διοργανώθηκε από το Greek Liberties Monitor, ανέδειξε τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις με τις οποίες βρίσκονται αντιμέτωπες οι ελληνικές επιχειρήσεις σε ένα διεθνές περιβάλλον. Στον χαιρετισμό του ο κ. Γεώργιος Παπαστεργιόπουλος, διευθυντής Πληροφόρησης & Υποστήριξης Επιχειρήσεων, Enterprise Greece, έθεσε τον τόνο της συζήτησης παρουσιάζοντας τα μεγέθη και τους τομείς στους οποίους εστιάζονται οι ελληνικές εξαγωγές με μια αποτίμηση της πορείας μέχρι τώρα και μιας πιθανής μελλοντικής.

Στο panel με θέμα «Πόσο εφικτό είναι το όραμα του ισοσκελισμού του εμπορικού ισοζυγίου μας σε περίοδο επούλωσης και αναδιάρθρωσης;» με συντονιστή τον κ. Δημήτρη Πεφάνη, διευθυντή του Insider.gr, οι εισηγητές κ. Αθανάσιος Συριανός, CEO της Έζα και αντιπρόεδρος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, κ. Δημήτρης Μητράκος, CEO και founder της εταιρίας Yamas,  κ. Μιχάλης Γαλιατσάτος, owner της Cargo360 P.C., κ. Άρης Κεφαλογιάννης, CEO Gaea, και κα Σοφία Αποστολάκη, marketing manager της Roussas Dairy S.A., τόνισαν:

  • Υπάρχει έντονη ανάγκη ενός συνολικού εξαγωγικού σχεδίου με βάση την ανταγωνιστικότητα και την καινοτομία.
  • Οι φόροι και το κόστος ενέργειας, η έλλειψη ενός φορέα ασφάλισης επιχειρήσεων και εξαγωγών και το branding των επιχειρήσεων είναι προβληματικά.
  • Η κεφαλαιακή ασφυξία στην Ελλάδα για τις νέες εταιρίες αποτελεί μείζον πρόβλημα.
  • Το παραγωγικό μοντέλο είναι προβληματικό και εσωστρεφές: Το 80% των επιχειρήσεων έχουν εσωτερική στόχευση, με μόλις 20% των επιχειρήσεων να είναι παραγωγικές και παράλληλα να δίνουν εργασία στο 70% των ιδιωτικών υπαλλήλων.
  • Το μοντέλο marketing αλλάζει από προϊοντικό σε βιωματικό.
  • Το κλειδί στις εξαγωγές για την Ελλάδα είναι η ελληνική διατροφή και η εστίαση στην καινούργια διαπίστωση πολλών πως η υγιεινή διατροφή είναι μια μορφή προληπτικής ιατρικής.
  • Η στρατηγική εξαγοράς από πολυεθνικές εταιρίες με παρουσία ανά τον κόσμο δεν βοηθά στην εξάπλωση των ελληνικών προϊόντων, δεδομένου ότι οι πολυεθνικές ενδιαφέρονται για πωλήσεις στις εθνικές αγορές και όχι για εξαγωγές των τοπικών θυγατρικών τους ή επενδύσεών τους.
  • Η 4η Βιομηχανική Επανάσταση είναι η λύση για τους Έλληνες νέους, όπως και η νεοφυής επιχειρηματικότητα, αλλά πρέπει να δοθεί έμφαση και στις επιχειρήσεις πιο παραδοσιακού τύπου στον τομέα της παραγωγής.
  • Πρέπει να δημιουργηθεί κουλτούρα συνεργασίας στο ελληνικό επιχειρείν με συνασπισμούς εταιριών και συνεταιρισμούς μικρότερων εταιριών για την ανάπτυξή τους και μεγαλύτερες συνεργασίες για τη δημιουργία brand awareness, εξαγωγικής πολιτικής, ελληνικού ραφιού στο εξωτερικό και την αξιοποίηση του τουρισμού και των βιωματικών εμπειριών που σχετίζονται με την Ελλάδα από τους καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο.
  • Χρειάζεται ευθυγράμμιση της παιδείας και της εκπαίδευσης στην Ελλάδα με την αγορά, την παραγωγή και το επιχειρείν.

Το φεστιβάλ GRBossible την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου  ολοκληρώθηκε με την απονομή τιμητικών διακρίσεων και βραβείων, που παρουσίασε η κα Σοφία Γκοτσοπούλου, key account manager, Skywalker.gr.

Οι τιμητικές διακρίσεις που δόθηκαν είναι οι εξής:

  1. Skywalker – Επιχειρηματικότητα Στον κ. Νίκο Τσατσαρωνάκη, Πρόεδρο, Αρτοποιία «Το Μάννα», Ν. Τσατσαρωνάκης Α.Β.Ε.Ε.
  2. Skywalker – Νεοφυής Επιχειρηματικότητα Στον κ. Παναγιώτη Πετράκη, Καθηγητή Τμήματος Οικονομικών Επιστημών, ΕΚΠΑ.
  3. Αποτελεσματική Δράση για τη Νεοφυή Επιχειρηματικότητα Στην Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας για τη δράση της στη διάχυση πληροφοριών για την καινοτόμο επιχειρηματικότητα.
  4. Ανθρωποκεντρική Προσέγγιση της Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας Στην Praksis για τη συμβολή της στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας μέσω του προγράμματος Business Coaching Center.
  5. Αξιοποίηση της Ελληνικής Επιχειρηματικής Τεχνογνωσίας Στη Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας Πανεπιστημίου Πειραιώς για τη διάχυση της ελληνικής επιχειρησιακής τεχνογνωσίας.

Επιπλέον απονεμήθηκαν:

  • Το χάλκινο βραβείο Παράδοσης στην εταιρία Eucosmia, στην κα Σοφία Μυλωνά, υπεύθυνη Marketing, και στον κ. Θέμη Μαλτέζο, υπεύθυνο Digital Marketing.
  • Το χάλκινο βραβείο Καινοτομίας στην εταιρία AquaWeather, στον κ. Δημήτρη Μηλιώτη, εμπνευστή της ιδέας, CEO.
  • To αργυρό βραβείο Καινοτομίας στην εταιρία Thruwind Καινοτόμες Τεχνολογίες Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, στον κ. Βασίλειο Ιωαννίτη, νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρίας Thruwind.

Οι τιμητικές διακρίσεις και τα βραβεία απένειμαν οι κ.κ.: Γεωργία Κωνσταντίνου, διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας, Skywalker.gr, Ιωάννα Μίχου, διευθύντρια Ανθρώπινων Πόρων, Skywalker.gr, Σωτήρης Χατζηιωαννίδης, εμπορικός διευθυντής, Skywalker.gr, Μαίρη Κατσαπρίνη, events marketing director, Skywalker.gr, δρ Αθανάσιος Γραμμένος, διδάκτωρ Διεθνών Σχέσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, και υπεύθυνος του ελληνικού παραρτήματος του ιδρύματος Friedrich Naumann, Μιχάλης Πεδιώτης, B.Sc., M.B.A., project & communications manager, radio producer, Γιάννης Κώτης, executive master coach, μέλος του Κέντρου Εθελοντών Manager Ελλάδος (ΚΕΜΕΛ).

 

 

Continue Reading

Trending