Lifestyle
Ποια είναι η ιδανική θερμοκρασία για το ψυγείο σου & πώς θα τη διατηρήσεις;

Μια από τις αγαπημένες μας συσκευές μέσα στο σπίτι είναι το ψυγείο. Το ψυγείο είναι αυτό που μας βοηθάει καθημερινά να συντηρούμε τις τροφές μας για όσο περισσότερο καιρό γίνεται. Ίσως να το επισκέφτεσαι κρυφά τα βράδια για να απολαύσεις τις λιχουδιές που περιέχει. Ωστόσο, γνωρίζεις ποια είναι η σωστή θερμοκρασία ψυγείου για να συντηρείς σωστά τα τρόφιμά σου;
Εάν ένα ψυγείο δεν έχει την κατάλληλη θερμοκρασία, τότε αργά ή γρήγορα θα αντιληφθείς ότι τα φαγητά σου χαλάνε. Ίσως προσέξεις ότι τα τρόφιμα αλλοιώνονται πολύ πριν την ημερομηνία λήξης, πράγμα που σημαίνει ότι κάτι δεν πηγαίνει καλά. Για αυτό το λόγο, θα πρέπει πρώτα από όλα να ελέγξεις τη θερμοκρασία που έχεις ρυθμίσει για το ψυγείο σου.
Ποια είναι η σωστή θερμοκρασία ψυγείου;
Τα τρόφιμα πρέπει να διατηρούνται σε κατάλληλες θερμοκρασίες ώστε να μένουν φρέσκα και ασφαλή για την υγεία του ανθρώπου. Συνεπώς, οι ειδικοί συνιστούν ένα συγκεκριμένο επίπεδο θερμότητας. Στο χώρο της συντήρησης η σωστή θερμοκρασία ψυγείου θα πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 2°C και 4°C. Φυσικά, αυτή μετατρέπεται ανάλογα με την εποχή. Το χειμώνα η θερμοκρασία μπορεί να είναι και ελάχιστα πιο πάνω. Ενώ το καλοκαίρι, όπου η εξωτερική θερμοκρασία είναι αρκετά υψηλή, καλό θα είναι να βρίσκεται γύρω στους 2°C. Εάν η θερμοκρασία του ψυγείου βρίσκεται πάνω από 4°C, τότε υπάρχει πιθανότητα να αλλοιωθούν τα περισσότερο ευπαθή τρόφιμα, όπως τα γαλακτοκομικά. Από την άλλη, εάν πλησιάζει το μηδέν, τότε ενδέχεται να πιάσει πάγο η πλάτη του ψυγείου σου. Όσον αφορά, όμως, τη σωστή θερμοκρασία ψυγείου, ο χώρος της κατάψυξης θα πρέπει να βρίσκεται σταθερά στους -18°C όλες τις εποχές.
Tips για να διατηρηθεί η σωστή θερμοκρασία ψυγείου.
1. Χρησιμοποίησε θερμόμετρο.
Καλό θα ήταν να ελέγχεις και μόνος/-η σου τη θερμοκρασία που επικρατεί στο ψυγείο σου. Ενδέχεται να έχεις ρυθμίσει άλλη θερμοκρασία και άλλη να επικρατεί τελικά. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε στο περιβάλλον, είτε στις συνήθειές σου, είτε σε κάποιο πρόβλημα του ψυγείου. Για αυτό, θα πρέπει να αγοράσεις δύο θερμόμετρα ψυγείου και να τοποθετήσεις ένα στη συντήρηση και ένα στην κατάψυξη, προκειμένου να ελέγχεις κάθε στιγμή.
2. Μην τοποθετείς ζεστό φαγητό στο ψυγείο.
Εάν σου αρέσει και έχεις χρόνο να μαγειρεύεις θα πρέπει να γνωρίζεις και ορισμένους “κανόνες” για το φαγητό σου. Φυσικά, δε θα μιλήσουμε για κανόνες μαγειρικής, αλλά σωστής διαχείρισης του φαγητού. Επομένως, αυτό που πρέπει να μάθεις, αν δεν το γνωρίζεις ήδη, είναι ότι για να διατηρηθεί σωστή θερμοκρασία ψυγείου δε θα πρέπει να τοποθετείς το μαγειρεμένο φαγητό στο ψυγείο ενώ είναι ακόμα ζεστό. Αυτό γιατί με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται κατά πολύ η θερμοκρασία που επικρατεί στο ψυγείο. Βέβαια, το ίδιο ισχύει και για την κατάψυξη. Θα πρέπει, λοιπόν, να περιμένεις κάποιες ώρες να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου για να το τοποθετήσεις. Έάν χρειάζεται μπορείς να επισπεύσεις τη διαδικασία χωρίζοντάς το σε μικρότερες μερίδες. Παρ’ όλα αυτά, μην αμελήσεις να βάλεις το φαγητό στο ψυγείο, ειδικά την περίοδο του καλοκαιριού, καθώς υπάρχει περίπτωση να αναπτυχθούν μικροοργανισμοί και να αλλοιωθεί το φαγητό σου.
3. Μην ανοίγεις την πόρτα άνευ λόγου.
Ιδιαίτερα όταν μαγειρεύεις είναι πιθανόν να ανοιγο-κλείνεις την πόρτα του ψυγείου αρκετές φορές, ώστε να πάρεις πράγματα που χρειάζεσαι για το φαγητό σου. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό μιας και έχουμε ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι και είναι λογικό να ξεχνάμε. Ωστόσο, θα ήταν καλύτερο εάν έβγαζες όλα τα πράγματα που χρειάζεσαι από την αρχή του μαγειρέματος. Αυτό γιατί όσο περισσότερο ανοίγει η πόρτα του ψυγείου τόσο αυξάνεται η θερμοκρασία που επικρατεί στο εσωτερικό του. Ειδικά αν κρατάς την πόρτα πολλή ώρα ανοιχτή ή την ανοίγεις χωρίς λόγο και αιτία, θα πρέπει να αλλάξεις σύντομα αυτές τις κακές συνήθειες.
4. Μην παραφορτώνεις το ψυγείο σου.
Μια ακόμα συνήθεια που επικρατεί κυρίως στα ελληνικά νοικοκυριά είναι το γεγονός ότι το ψυγείο είναι πάντα γεμάτο. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό απλώς οι περισσότεροι δε γνωρίζουν τι συνέπειες έχει. Σε ένα παραφορτωμένο ψυγείο δεν επικρατεί σωστή θερμοκρασία ψυγείου, καθώς ο αέρας δεν μπορεί να κυκλοφορήσει. Αυτό που σου συνιστούμε είναι να αφήνεις κενά μεταξύ των τροφίμων όσο γίνεται, αλλά και να μην ακουμπούν στα τοιχώματα του ψυγείου. Διαφορετικά, θα διαπιστώσεις ότι το ψυγείο σου δεν παγώνει καλά και ίσως νομίσεις ότι υπάρχει κάποια βλάβη.
Από:
Εκδηλώσεις
Η Hatzi Filax Group βραβεύτηκε στη “Βραδιά του Ευχαριστώ” του Make-A-Wish Ελλάδος

Η Hatzi Filax Group είχε τη χαρά και την τιμή να συμμετάσχει και να βραβευτεί στη
συγκινητική “Βραδιά του Ευχαριστώ”, που διοργάνωσε το Make-A-Wish Ελλάδος
την Τετάρτη στην αίθουσα εκδηλώσεων «Μέγαρο Μουσικής
Αθηνών»
Η εκδήλωση αυτή αποτελεί έναν θεσμό που τιμά εταιρείες, οργανισμούς και
πρόσωπα που στηρίζουν ενεργά το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος, συμβάλλοντας
στην εκπλήρωση ευχών παιδιών που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες. Ο σκοπός
της είναι η δημόσια έκφραση ευγνωμοσύνης προς τους χορηγούς και εθελοντές που
προσφέρουν ουσιαστική στήριξη στο πολύτιμο έργο του οργανισμού.
Η Hatzi Filax Group, πιστή στο όραμά της για εταιρική κοινωνική ευθύνη, έχει
υποστηρίξει ενεργά και διαχρονικά το Make-A-Wish Ελλάδος, προσφέροντας
πολύτιμες υπηρεσίες εκπαίδευσης και ενδυνάμωσης. Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά
σε δράσεις που στοχεύουν να φέρουν το χαμόγελο στα πρόσωπα των παιδιών που το
έχουν ανάγκη.
Ως Χορηγός σε Παροχές, η Hatzi Filax Group στήριξε έμπρακτα την
εκδήλωση, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος.
Στη σκηνή ανέβηκαν η κα. Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO & Co-Founder της Hatzi
Filax Group, καθώς και η κα. Σοφία Σκευοφύλακα, CCO & Founder της Hatzi
Filax Group, οι οποίες δήλωσαν:
«Είναι πραγματική τιμή και χαρά για εμάς να στηρίζουμε το Make-A-Wish
Ελλάδος και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε αυτό το σπουδαίο έργο.»
Η Hatzi Filax Group έχει υλοποιήσει το Leadership Accelerator Program, ένα
πρόγραμμα που ενισχύει τις δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού του Make-A-
Wish Ελλάδος, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός ισχυρού πυρήνα υποστήριξης για
τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Με έμφαση στη συνεχή ανάπτυξη και την
ενδυνάμωση του κοινωνικού έργου του οργανισμού, η συνεργασία αυτή αποτελεί
απόδειξη της δέσμευσης της Hatzi Filax Group στην προσφορά και την
κοινωνική ευθύνη.
Η εκδήλωση φέτος είχε ως κεντρικό μήνυμα: “Θα γίνουμε όλοι ξανά παιδιά”,
αναδεικνύοντας τη σημασία της εκπλήρωσης των παιδικών ευχών ως πηγή δύναμης
και ελπίδας για τα παιδιά που μάχονται για τη ζωή τους.
Η Hatzi Filax Group συνεχίζει τη δέσμευσή της στη στήριξη δράσεων που προάγουν
την κοινωνική αλληλεγγύη.
Μόδα
Γλυπτική & Μόδα

Η γλυπτική και η μόδα έχουν πολλά κοινά σημεία! Και οι δύο
χρησιμοποιούν τη διαμόρφωση σχεδίων, μοντέλων, κοπή αλλά και ντραπάρισμα.
Η Rei Kawakubo, είναι Ιαπωνέζα σχεδιάστρια γλυπτικής
και μόδας γνωστή για τον οίκο Comme des
Garçons (CDG) που ξεκίνησε στο Τόκιο το 1969.
Αγαπά το φουτουρισμό και το αυστηρό ύφος με τις δημιουργίες της
να θυμίζουν περισσότερο κατασκευές-γλυπτά, ενώ το στυλ των
ρούχων της έχει ασύμμετρο ύφος σε oversized μεγέθη και συνήθως
σε σκούρα χρώματα.
Τα ρούχα της συχνά περιγράφονται ως πρωτοποριακά και
αντισυμβατικά γιατί δεν ταιριάζουν με την κλασσική αντίληψη της
μόδας. Η Kawakubo στην προσπάθειά της να φτιάξει τα ρούχα που
«δεν υπήρχαν πριν», αποδόμησε το λεξικό της μόδας δημιουργώντας
νέους ανατρεπτικούς όρους. Οι συλλογές πασαρέλας Holes και
Patchworks and X – 1982 και 1983 – είναι ακόμα πιο επαναστατικές.
Οι δύο συλλογές περιέχουν ημιτελή ενδύματα κυρίως σε μαύρες
αποχρώσεις.
Τα πουλόβερ με τρύπιες βελονιές σε διάφορα σημεία, ενώ τα
μοντέλα Patchworks and X παρουσιάζουν διάφορα μπαλώματα σε
αποχρώσεις μαύρου εμπνευσμένα από τα μελάνια της ιαπωνικής
γραφής. Κάποιοι κριτικοί όρισαν αυτή τη μορφή ντυσίματος
αποκαλυπτική, πολλοί θαύμασαν την εφευρετικότητα και την
καινοτομία της σχεδιάστριας, ενώ η Kawakubo δήλωνε ότι τα ρούχα
της «Είναι για σύγχρονες, εργαζόμενες γυναίκες. Γυναίκες που
δεν χρειάζεται να διασφαλίζουν την ευτυχία τους δείχνοντας
σέξι στους άντρες δίνοντας έμφαση στη σιλουέτα τους, αλλά
που τους ελκύουν με το μυαλό τους».
Η πρωτοποριακή Rei Kawakubo αμφισβήτησε τους βασικούς
ορισμούς της ομορφιάς αποδομώντας τις αντιλήψεις για το φύλο και
τους παραδοσιακούς κοινωνικούς ρόλους των γυναικών. Το 1994-95
παρουσίασε μάλλινα φαρδιά πουλόβερ και υπέροχα παλτά
εμπνευσμένα από το στρατό. To φθινόπωρο–χειμώνα 1995–96 η
Kawakubo λανσάρει στο εμπόριο το γιακά του Peter Pan, και
αξεσουάρ όπως λουλούδια και τούλια σε παστέλ χρώματα. Την ίδια
περίοδο η Kawakubo εισάγει και punk στοιχεία στη δουλειά της, ενώ
μελλοντικές συλλογές της όπως Chic Punk, Transformed Glamour
καθώς και Hard and Forceful, είναι ένα εκρηκτικό μείγμα
ενδυματολογικών προκλήσεων. Χρησιμοποιώντας υλικά όπως
ταρτάν, δίχτυα, φερμουάρ, δέρμα και λουριά, αλλά και PVC(!), η
Kawakubo αναδιαμόρφωσε τη θηλυκότητα σε κάτι πολύ πιο
παραβατικό.
Σε πολλές από τις συλλογές της η Kawakubo αποδομεί και το φύλο
σε σχέση με τα πρότυπα της κοινωνίας. Στη συλλογή
της Transcending Gender, άνοιξη-καλοκαίρι 1995, η Kawakubo
συνδυάζει τη γυναικεία διακόσμηση με το ανδρικό κοστούμι
δημιουργώντας νέες υβριδικές τάσεις.
Το 2017 η έκθεση «Art of the in-between» στο Μητροπολιτικό
Μουσείο Τέχνης (MET) στη Νέα Υόρκη τίμησε τα πρωτοποριακά
σχέδια της Rei Kawakubo, προβάλλοντας την ικανότητά της να
αμφισβητεί τις συμβατικές έννοιες ομορφιάς και μόδας. Το
επαναστατικό της πνεύμα θαυμάστηκε από πολλούς εκπροσώπους
της σύγχρονης μόδας.
Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος
Instagram: Siachou Christiana
Facebook: Christiana Siachou
Αυτοκίνητο
MAZDA 3 SKYACTIVE

20/11/2024
MAZDA 3 SKYACTIVE
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 με τα 186 άλογα, ένα από τα λίγα πλέον αυτοκίνητα που κατασκευάζεται εξολοκλήρου στην Ιαπωνία και ένα από τα πιο όμορφα σε εμφάνιση και ευχάριστο σε οδήγηση αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Η αλήθεια είναι ότι αδικείται από τα φορολογία εδώ στην Ελλάδα που του βάζει ο 2λιτρος κινητήρας, όμως και πάλι τα πλεονεκτήματά του είναι πολλά για να ξεχάσεις τις όποιες μικρές αδυναμίες.
Στην τελευταία του εκδοχή που δοκιμάσαμε έχουμε να πούμε πως έρχεται με μικρές αναβαθμίσεις στο τεχνολογικό του υπόβαθρο καθώς και με τον e-Skyactive X κινητήρα των 186 ίππων. Με το συγκεκριμένο σύνολο το 3άρι κοστολογείται λίγο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που δεν είναι άσχημο για την εμπορική του πορεία αν αναλογιστείς την ποιότητά του, τα 186 άλογα και τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων είσοδο χωρίς κλειδί, Head up display, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, σχεδόν όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, καθώς και την 10,25 ιντσών οθόνη του infotainment.
Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η καμπίνα του ιαπωνικού μοντέλου. Η εικόνα καθαρά οδηγοκεντρική με μινιμαλιστικά στοιχεία, ενώ όλες οι επιφάνειες ντύνονται με πολύ καλά υλικά κατασκευής, έχουν πολύ καλό φινίρισμα και αντίστοιχη συναρμολόγηση. Ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας Exclusive, με τις μπορντό δερμάτινες σε ταμπλό και πόρτες και τα δερμάτινα, επίσης μπορντό, καθίσματα. Νέα προσθήκη η στάνταρ οθόνη 10,25 ιντσών (από 8,8 που είχε πριν), η οποία μπορεί να λειτουργήσει αποκλειστικά με το περιστροφικό μπουτόν που υπάρχει στην κεντρική κονσόλα ή μέσω φωνητικών εντολών.
Το Mazda3 είναι εστιασμένο τόσο στη σπορ αίσθηση, όσο και στη συνολική οδηγική του συμπεριφορά. Χαμηλή θέση οδήγησης, πολύ καλά καθίσματα που συνδυάζουν στήριξη και άνεση και περιβάλλον όλα γύρω από τον οδηγό, στην καμπίνα σε προϊδεάζουν θετικά με το καλημέρα. Από εκεί και πέρα ο δυναμισμός στον δρόμο αναδεικνύεται από το εξαιρετικό σε βάρος, αμεσότητα και ακρίβεια μπροστινό σύστημα. Η αρκετά σφιχτή ανάρτηση προσφέρει συγκρατημένη κλίση και άμεσες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού και έτσι το Mazda3 καταφέρνει να στρίβει σχεδόν ουδέτερα, χωρίς υποψία υποστροφής και διατηρώντας μάλιστα υψηλή ταχύτητα. Στην έκδοση που το δοκιμάσαμε με τον κινητήρα των 186 ίππων έχεις τη δύναμη να κινηθείς σε πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς από τους ανταγωνιστές του και να ξεδιπλώσει όλες τις αρετές του.
Σχετικά με την άνεση, η ποιότητα κύλισης είναι απόλυτα εναρμονισμένη με την premium φιλοσοφία του ιαπωνικού μικρομεσαίου, με καλή ηχομόνωση της καμπίνας και αποτελεσματική λείανση των ανωμαλιών, αν και με τους τροχούς των 18 ιντσών με χαμηλό προφίλ θα γίνουν αισθητές οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. Το δε πλαίσιο δείχνει στιβαρό, χωρίς κραδασμούς και παραμορφώσεις.
Στο διαταύτα το Mazda 3 είναι μια ξεχωριστή από κάθε άποψη πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία με premium χαρακτηριστικά ποιότητας, ευχάριστο οδηγικό προφίλ και έναν κινητήρα εξαιρετικό, ο οποίος δυστυχώς αδικείται από το ισχύον φορολογικό καθεστώς της Ελλάδας, που επιβάλλει φόρο πολυτελείας. Η τιμή του από την άλλη κρίνεται ανταγωνιστική για το Made in Japan προφίλ και τα όσα το συνοδεύουν όπως η υψηλή μεταπωλητική αξία. Η κατανάλωση για το εβδομαδιαίο τέστ και τα 845 χιλιόμετρα που κάναμε ήταν 7.4 λίτρα στα 100. Οπότε αναλογιστείτε τι ακριβώς θα αγοράσετε. Είναι από τα αυτοκίνητα που θα ήθελα να το έχω στο γκαράζ μου.
Μελίνα – Ναταλία κ
Κώστας Νικολακόπουλος
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Συνεντεύξεις
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προσκεκλημένος του Οργανισμού Περιφέρειας Τοσκάνης
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)
-
Τουρισμός
Οι καλύτερες πόλεις για ήσυχη διαβίωση