Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πώς στήνω σωστά ένα project το 2021;

2ήμερο ψηφιακό εργαστήριο “Διαχείρισης έργου” (Project management)

Κλείσε τη θέση σου σήμερα

Τι είναι ένα “project ’’; Μια εκδήλωση, ο ανεφοδιασμός ενός καταστήματος, μια εργασία για τη σχολή, ένα νέο προϊόν, μια σημαντική συνάντηση και πολλές ακόμα καθημερινές μας δραστηριότητες είναι ‘’έργα’’ (projects).

Πώς οργανώνεις αποτελεσματικά τις ροές εργασίας και το χρονοδιάγραμμα ενός έργου;

Πώς οργανώνεις και εκπαιδεύεις την ομάδα σου; 

Ποιες είναι οι έννοιες που καθορίζουν ένα επιτυχημένο project (milestones, scope, gantt chart); Πώς διαχειρίζεσαι τις κρίσεις μέσα σε ένα project; 

Τι δεξιότητες (skills) χρειάζεται ένας/μια επιτυχημένος/η project manager; 

Ποια είναι τα πρακτικά online εργαλεία που μπορούν να κάνουν τη δουλειά σου πιο εύκολη;

Το ψηφιακό εργαστήριο “Project Management” είναι μια ολοκληρωμένη διαδραστική εκπαίδευση 2 ημερών, η οποία θα σου μάθει όλες τις αρχές εκτέλεσης ενός σωστού project.

Πρόγραμμα:

Δευτέρα 18.10.21

18:00-19:30 Το project management και ο ρόλος του project manager 

19:30-20:00 1ο βήμα: Εκκίνηση ενός project (Initiation)

20:00-21:00 2ο βήμα: Σχεδιασμός ενός project (Planning)

Τρίτη 19.10.21

18:00-19:00 3ο βήμα: Εκτέλεση ενός project (Execution) και crisis management 

19:00-20:00 4ο βήμα: Ολοκλήρωση ενός project (Closing)

20:00-21:00 Πρακτικά online εργαλεία διαχείρισης έργου

Γιατί να πάρεις μέρος:

– Θα επενδύσεις στον εαυτό σου και στην καριέρα σου

– Θα ζήσεις ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβεις άμεσο feedback και να συζητήσεις τους προβληματισμούς σου

– Θα αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου, λαμβάνοντας γνώση μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό ψηφιακό περιβάλλον

– Θα δικτυωθείς με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με σένα

Διαδικασία συμμετοχής

Οι θέσεις για το εργαστήριο είναι περιορισμένες! Για να διασφαλίσεις μια από αυτές, κλείσε τη θέση σου σήμερα.

60€ γενική είσοδος

50€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι) (Με επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας ή κάρτας

ΟΑΕΔ)

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Έχεις ερωτήσεις; Διάβασε περισσότερα ή επικοινώνησε μαζί μας στο [email protected]

Επιχειρηματικότητα

Συνεργασία Κωστόπουλος – Hatzi Filax Group

Workshop: «Διαδικασία Διαχείρισης Απόδοσης Ανθρώπινου Δυναμικού»

Ένα πρωτοποριακό Workshop πραγματοποιήθηκε από την εταιρία Hatzi Filax Group Training| Consulting| Technology, για το Ανθρώπινο Δυναμικό της επιχείρησης Κωστόπουλος. 

H Hatzi Filax Group Training| Consulting| Technology ανέλαβε την ευθύνη σχεδιασμού και υλοποίησης του έργου, «Διαδικασία Διαχείρισης Απόδοσης Ανθρώπινου Δυναμικού».

Το Workshop, υλοποιήθηκε μέσα σε δύο (2) ημέρες και συμμετείχανε εργαζόμενοι και στελέχη από διάφορα τμήματα και θέσεις της επιχείρησης Κωστόπουλος. Aναπτύχθηκαν τέσσερα (4) θέματα, η Απόδοση του ρόλου βάση των εταιρκών Αξιών, οι επτά (7) βασικοί κανόνες που ακολουθούμε κατά τη Διαδικασία Διαχείρισης Απόδοσης του Ανθρώπινου Δυναμικού, τι περιλαμβάνει ένα Performance Improvement Plan, Στοχοθεσία σύστημα Διαχείρισης Απόδοσης και Εκπαίδευση Aθρώπινου Δυναμικού.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπονήθηκε με πολλές διαδραστικές ασκήσεις, με στόχο την εφαρμογή του νέου μοντέλου Αξιολόγησης στην επιχείρηση Κωστόπουλος.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Tο Epsilon Digital του Ομίλου Epsilon Net επιλέγει η FARCOM για την ηλεκτρονική της τιμολόγηση

Η FARCOM, μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες καλλυντικών στην Ελλάδα, με 50 χρόνια δυναμικής παρουσίας στο χώρο της ομορφιάς, που εξάγει τα προϊόντας της σε περισσότερες από 53 χώρες, επέλεξε το  Epsilon Digital, την αυτοματοποιημένη, τεχνολογικά καινοτόμα και ασφαλή, SaaS, υπηρεσία πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης του Ομίλου Epsilon Net. Με την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης Epsilon Digital, η FARCOM αυτοματοποιεί τη διαδικασία αποστολής και αυθεντικοποιήσης των παραστατικών της από το πληροφοριακό της σύστημα στην ΑΑΔΕ, απολαμβάνοντας, παράλληλα, σημαντικά οφέλη.

Το Epsilon Digital, ένα από τα πρώτα λογισμικά που έλαβαν αδειοδότηση από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, ως λογισμικό παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης, είναι μια λύση που εξασφαλίζει την αυθεντικοποίηση, αποδοχή και αρχειοθέτηση των τιμολογίων/παραστατικών με αυτοματοποιημένες διαδικασίες διαβίβασης παραστατικών πωλήσεων στην ΑΑΔΕ και στους τελικούς λήπτες. Η λύση καλύπτει όλες τις επιχειρήσεις και κλάδους της αγοράς, με ασφάλεια και εγκυρότητα, καθώς διαθέτει πιστοποιήσεις ISO, ενώ συνδέεται με τις εφαρμογές του Ομίλου Epsilon Net, καθώς και με εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών. Το Epsilon Digital προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία χρήστη, μέσα από ένα φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον με διακρίσεις στις κατηγορίες «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρηματικού Μοντέλου» και στην «Εισαγωγή_Νέου_Καινοτόμου_Προϊόντος» των Impact BITE Awards 2021 και στα Accounting Awards 2020.

Με την ολοκλήρωση και την παραλαβή της λύσης, η FARCOM θα έχει τη δυνατότητα να: 1) απλοποιήσει την καθημερινότητα των χρηστών της και να αυξήσει την παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα τους 2) εκδίδει, διαβιβάζει και διαχειρίζεται εύκολα, γρήγορα, με ασφάλεια και πιστοποιημένα τον τεράστιο όγκο των παραστατικών της, χωρίς χρήση φορολογικού μηχανισμού, 3) εξυπηρετεί καλύτερα τους πελάτης της, αφού μέσω της αυτόματης αποστολής των παραστατικών μειώνονται τα σημεία τριβής και επιτυγχάνεται υψηλό επίπεδο συνεργασίας και διαφάνεια των σχέσεων 4) λαμβάνει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και από οπουδήποτε, αφού το Epsilon Digital επικοινωνεί σε real time με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ και 5) να ελαχιστοποιεί τα κόστη της, αφού δεν απαιτεί επενδύσεις σε εξοπλισμό ή υποδομές, ενώ, παράλληλα, μειώνει σημαντικά το χρόνο τιμολόγησης επιτυγχάνοντας τη μετάβαση σε paperless office, διασφαλίζοντας έγκαιρη και έγκυρη προσαρμογή σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο νομοθετικό περιβάλλον. 

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η  ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω πιστοποιημένου παρόχου βελτιώνει την αξιοπιστία των συναλλαγών, καθώς οποιοσδήποτε μπορεί να ελέγξει σε ιστοσελίδα του παρόχου την αυθεντικότητα ενός τιμολογίου, με χρήση του QR code, που φέρουν υποχρεωτικά τα ψηφιακά τιμολόγια. Την υλοποίηση του έργου έχει αναλάβει η Epsilon SingularLogic, μέλος του Ομίλου Epsilon Net, leader στην ελληνική αγορά πληροφορικής με εξειδικευμένη τεχνογνωσία σε συστήματα ERP, CRM, RETAIL WMS, MOBILE, MIS, που καθημερινά υποστηρίζουν τις ανάγκες της μεγαλύτερης εγκατεστημένης βάσης στην Ελλάδα με πάνω από 50.000 μεγάλες επιχειρήσεις.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Θέματα φορολογίας εισοδήματος / Η δυνατότητα υποβολής ξεχωριστών δηλώσεων μεταξύ των συζύγων και οι φορολογικές παράμετροι του θέματος

Μόλις πριν από μερικές μέρες τέθηκε σε λειτουργία η ειδική εφαρμογή της ΑΑΔΕ, για την υποβολή ξεχωριστών δηλώσεων, η οποία και θα είναι ανοικτή έως και τις 28/2, οπότε και λήγει η σχετική προθεσμία. 

  • Να διευκρινίσουμε καταρχάς, ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα δεν αφορά πιθανές περιπτώσεις διαζευγμένων, που ούτως ή άλλως υποβάλλουν ξεχωριστές δηλώσεις. Αφορά έγγαμους που για διάφορους λόγους επιθυμούν να υποβάλλουν ξεχωριστά δήλωση, ανά προσωπικό ΑΦΜ.
  • Αυτή η αίτηση αφορά την κάθε χρονιά διακριτά. Δηλαδή, ανδρόγυνα που επέλεξαν πέρσι να υποβάλλουν δηλώσεις χώρια, θα πρέπει να επαναλάβουν τις ίδιες ενέργειες. Η αίτηση μπορεί να υποβληθεί είτε και από τους δύο συζύγους είτε από έναν εξ αυτών.
  • Επίσης, τα τέκνα μπορούν να δηλωθούν κανονικά ως προστατευόμενα μέλη και στις δύο δηλώσεις.

Συμφέρει η υποβολή ξεχωριστής δήλωσης;

Όταν προ μερικών ετών τέθηκε σε πρώτη εφαρμογή το συγκεκριμένο μέτρο, είχαμε δεχθεί αρκετά σχετικά ερωτήματα. Κατά πόσο δηλαδή συμφέρει φορολογικά η υποβολή δύο ξεχωριστών δηλώσεων από τους έγγαμους. Τότε, βρισκόμασταν ακόμα εν μέσω δημοσιονομικής επιτήρησης. Δεν υπήρχε ούτε υγειονομική κρίση ούτε πανδημία. Αντίθετα, το μόνιμο πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας ήταν η βαθιά ύφεση. Όταν λοιπόν ανακοινώθηκε ότι παρέχεται η δυνατότητα υποβολής ξεχωριστών δηλώσεων από τα ζευγάρια, υπήρχαν ανδρόγυνα που αναρωτήθηκαν αν υπάρχει κάποιο φορολογικό όφελος. Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων η απάντηση είναι όχι, είναι κατά βάση ανώφελο και μάλιστα δημιουργούνται και κάποια παράπλευρα πιθανά θέματα. 

Εξαιρούνται κάποιες πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις όπως για παράδειγμα αν κάποιος εκ των συζύγων έχει οφειλές προς το Δημόσιο, με ότι αυτό ενδεχομένως συνεπάγεται για τη διενέργεια συγκεκριμένων κινήσεων και ενεργειών. Και πάλι, η υποβολή χωριστών δηλώσεων προτείνεται υπό προϋποθέσεις και δεν σημαίνει βέβαια ότι αποτελεί πανάκεια.

Παρόλα αυτά, εξετάζονται κατά περίπτωση όλα τα δεδομένα και προτείνονται οι ανάλογες λύσεις. Το σύνηθες όμως είναι ότι, όχι μόνο δεν προκύπτει κάποιο ουσιαστικό όφελος με την υποβολή ξεχωριστών δηλώσεων, αλλά ενδέχεται να προκύψουν και κάποια προβλήματα.

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα όλων, αποτελεί η κάλυψη της ετήσιας τεκμαρτής δαπάνης. Αυτό που πάντοτε τονίζουμε, είναι ότι η κάλυψη των τεκμηρίων αποτελεί οικογενειακή υπόθεση. Έτσι, πιθανή διαφορά τεκμαρτής δαπάνης σε έναν εκ των συζύγων, καλύπτεται με τα εισοδήματα του άλλου, οπότε και δεν προκύπτουν απρόοπτες φορολογικές επιβαρύνσεις. Το ίδιο ευνοϊκό καθεστώς υπάρχει και στο θέμα των απαιτούμενων αποδείξεων βάσει εισοδήματος. Είναι μάλιστα σχετικά σύνηθες είτε ο σύζυγος είτε η σύζυγος να μην χρησιμοποιούν με την ίδια συχνότητα τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες τους κατά τις συναλλαγές τους και σε θεωρητικό επίπεδο να μην φτάνουν το 30% του ατομικού τους εισοδήματος. Και εδώ όμως, με την κοινή δήλωση υπάρχει αλληλοκάλυψη πιθανών διαφορών οπότε και επίσης δεν υφίσταται κάποιο ζήτημα.   

Το αρχικό πλάνο για τις υποβολές των δηλώσεων

Στις προθέσεις του οικονομικού επιτελείου είναι η υποβολή των δηλώσεων που αφορούν τα εισοδήματα του 2021, να ξεκινήσει φέτος, όσο γίνεται ταχύτερα. Γίνονται μάλιστα σχετικές αναφορές ακόμα και για εκκίνηση υποβολής των δηλώσεων από τον Μάρτιο. Ήδη, βάσει απόφασης που εκδόθηκε προ ημερών, οι επιχειρήσεις υποχρεούνται στην ηλεκτρονική υποβολή των βεβαιώσεων αποδοχών έως τις 28 Φεβρουαρίου. Αρκεί όμως η θεσμοθέτηση της σχετικής απόφασης και είναι εφικτή η εφαρμογή του αρχικού πλάνου ή μήπως το αρχικό χρονοδιάγραμμα αποτελεί απλά ένα φιλόδοξο σχέδιο που εκ των πραγμάτων θα ανατραπεί;

Εξετάζοντας το αντίστοιχο ιστορικό, των τελευταίων ετών, θα διαπιστώσουμε ότι το σύστημα τίθεται σε παραγωγική λειτουργία συνήθως τον Μάιο του εκάστοτε έτους. Κι αυτό, καθώς παρατηρούνται πολύ μεγάλες καθυστερήσεις στην προσυμπλήρωση βασικών κωδικών του εντύπου της δήλωσης, που εκδίδονται κυρίως από υπηρεσίες του ευρύτερου δημοσίου τομέα. 

Ειδική μνεία επίσης, θα πρέπει να κάνουμε και σε μια ακόμα σημαντικότατη παράμετρο. Ένα πολύ μεγάλο τμήμα (και) της παρελθούσας χρήσης, πέρασε με την αγορά να τελεί εν υπνώσει. Με επιχειρήσεις που βάσει νομοθεσίας, για ένα αρκετά μεγάλο διάστημα είτε παρέμειναν κλειστές είτε γενικότερα υπολειτουργούσαν. Είχαμε λοιπόν, πολλές πληττόμενες επιχειρήσεις, από διάφορους κλάδους. Καθώς και ακόμα περισσότερους πληττόμενους εργαζόμενους σε αυτές τις επιχειρήσεις. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να θεωρούμε ως δεδομένο ότι σε πάρα πολλές περιπτώσεις που αφορούν και επιχειρήσεις αλλά και φορολογούμενους γενικότερα, θα χρειαστεί είτε το Υπουργείο Οικονομικών είτε η ΑΑΔΕ να προχωρήσουν σε νομοθετικές παρεμβάσεις.   

Παναγιώτης Τσένος

φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων / συγγραφέας φορολογικών & οικονομικών μελετών

tsenos.gr 

[email protected] 

Continue Reading

Trending