Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πώς στήνω σωστά ένα project το 2021;

2ήμερο ψηφιακό εργαστήριο “Διαχείρισης έργου” (Project management)

Κλείσε τη θέση σου σήμερα

Τι είναι ένα “project ’’; Μια εκδήλωση, ο ανεφοδιασμός ενός καταστήματος, μια εργασία για τη σχολή, ένα νέο προϊόν, μια σημαντική συνάντηση και πολλές ακόμα καθημερινές μας δραστηριότητες είναι ‘’έργα’’ (projects).

Πώς οργανώνεις αποτελεσματικά τις ροές εργασίας και το χρονοδιάγραμμα ενός έργου;

Πώς οργανώνεις και εκπαιδεύεις την ομάδα σου; 

Ποιες είναι οι έννοιες που καθορίζουν ένα επιτυχημένο project (milestones, scope, gantt chart); Πώς διαχειρίζεσαι τις κρίσεις μέσα σε ένα project; 

Τι δεξιότητες (skills) χρειάζεται ένας/μια επιτυχημένος/η project manager; 

Ποια είναι τα πρακτικά online εργαλεία που μπορούν να κάνουν τη δουλειά σου πιο εύκολη;

Το ψηφιακό εργαστήριο “Project Management” είναι μια ολοκληρωμένη διαδραστική εκπαίδευση 2 ημερών, η οποία θα σου μάθει όλες τις αρχές εκτέλεσης ενός σωστού project.

Πρόγραμμα:

Δευτέρα 18.10.21

18:00-19:30 Το project management και ο ρόλος του project manager 

19:30-20:00 1ο βήμα: Εκκίνηση ενός project (Initiation)

20:00-21:00 2ο βήμα: Σχεδιασμός ενός project (Planning)

Τρίτη 19.10.21

18:00-19:00 3ο βήμα: Εκτέλεση ενός project (Execution) και crisis management 

19:00-20:00 4ο βήμα: Ολοκλήρωση ενός project (Closing)

20:00-21:00 Πρακτικά online εργαλεία διαχείρισης έργου

Γιατί να πάρεις μέρος:

– Θα επενδύσεις στον εαυτό σου και στην καριέρα σου

– Θα ζήσεις ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβεις άμεσο feedback και να συζητήσεις τους προβληματισμούς σου

– Θα αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου, λαμβάνοντας γνώση μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό ψηφιακό περιβάλλον

– Θα δικτυωθείς με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με σένα

Διαδικασία συμμετοχής

Οι θέσεις για το εργαστήριο είναι περιορισμένες! Για να διασφαλίσεις μια από αυτές, κλείσε τη θέση σου σήμερα.

60€ γενική είσοδος

50€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι) (Με επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας ή κάρτας

ΟΑΕΔ)

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Έχεις ερωτήσεις; Διάβασε περισσότερα ή επικοινώνησε μαζί μας στο [email protected]

Επιχειρηματικότητα

Διενέργεια 1ης Ημερίδας στο πλαίσιο της υλοποίησης του έργου «Μελέτες για τη χάραξη στρατηγικής εποπτείας της αγοράς και αδειοδότησης των επιχειρήσεων»

Η Ένωση Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ) διοργανώνει ημερίδα με θέμα: «Συγκρότηση ολοκληρωμένης πολιτικής για την άσκηση της εποπτείας της αγοράς και αδειοδότησης των επιχειρήσεων σε αντικείμενα που εμπίπτουν στο επιστημονικό πεδίο της Χημείας» στην Αθήνα, την Τρίτη 03/10/2023 και ώρα 19:00 στην Ένωση Ελλήνων Χημικών, Κάνιγγος 27, 106 82, Αθήνα.

Η ημερίδα πραγματοποιείται στο πλαίσιο του έργου «Μελέτες για τη χάραξη στρατηγικής εποπτείας της αγοράς και αδειοδότησης των επιχειρήσεων» και θα αναπτυχθούν οι κάτωθι θεματικές ενότητες που άπτονται του αντικειμένου του έργου:

  • Προτάσεις για τη συμμετοχή των ιδιωτικών εργαστηρίων στις διαδικασίες αξιολόγησης της υγιεινής των εγκαταστάσεων ξενοδοχειακών μονάδων.
  • Προτάσεις για την απλούστευση των διαδικασιών ελέγχου μονάδων παραγωγής αλκοόλης και την είσπραξη ειδικών φόρων κατανάλωσης.
  • Εξαγωγές σε τρίτες χώρες: προϋποθέσεις, πιστοποιητικά και έλεγχοι.
  • Χημικές και φυσικές δοκιμές βιομηχανικών προϊόντων ως προϋπόθεση για εξαγωγές σε τρίτες χώρες.
  • Απλοποίησης της Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης και δυνατότητες ενσωμάτωσης περιβαλλοντικών τεχνολογιών. 
  • Κατάρτιση Σχεδίων Προτάσεων βελτίωσης του Θεσμικού Πλαισίου για την άσκηση της εποπτείας της αγοράς και αδειοδότησης των επιχειρήσεων.

Το έργο εντάσσεται στην εγκεκριμένη πράξη με τίτλο: «Mελέτες για τη χάραξη στρατηγικής εποπτείας της αγοράς και αδειοδότησης των επιχειρήσεων» με Κωδικό MIS 5104625, η οποία έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Κερδίστε υποτροφίες και ενισχύστε την επιχειρηματική σας πορεία με το Female Founders Hub του Women On Top!

Είστε μια γυναίκα επιχειρηματίας με πάνω από τρία χρόνια εμπειρίας στον χώρο; Επιθυμείτε προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη, και θέλετε να συμβάλλετε σε μια κοινότητα με όραμα; Είστε έτοιμη να κάνετε το μεγάλο βήμα προς την επίτευξη των στόχων σας για την επιχείρησή σας;

Τότε το Female Founders Hub, η κοινότητα ανάπτυξης και υποστήριξης γυναικών επιχειρηματιών του Women On Top, είναι για εσάς! Έχουμε τις καλύτερες ειδήσεις για εσάς: Με τη στήριξη του Γραφείου Εκπαιδευτικών και Πολιτιστικών Υποθέσεων του Υπουργείου Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών, εξασφαλίσαμε υποτροφίες για γυναίκες που θέλουν να γίνουν μέλη του!

Για να διεκδικήσετε μια από τις υποτροφίες του Female Founders Hub, που προσφέρει ευκαιρίες επιμόρφωσης, ενδυνάμωσης, δικτύωσης, χρηματοδότησης, mentoring και coaching, συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος έως τις 1/10 και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Για περισσότερες πληροφορίες για το Female Founders Hub και τα οφέλη που προσφέρει, δηλώστε συμμετοχή στην επόμενη συνάντηση. Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε στην επιτυχία της επιχείρησής σας!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ευκαιρίες δωρεάν εκπαίδευσης και συμβουλευτικής για MKO

Οι αιτήσεις για τα επιτυχημένα προγράμματα Incubator & Accelerator του HIGGS μόλις άνοιξαν!

Για μια ακόμα χρονιά το HIGGS ανακοινώνει την έναρξη υποβολής αιτήσεων για τα προγράμματα Incubator, GSE Incubator και Accelerator. Τα τρία εξειδικευμένα προγράμματα του HIGGS, τα οποία προσφέρονται διαδικτυακά στοχεύουν στην υποστήριξη των οργανώσεων της Κοινωνίας των Πολιτών, παρέχοντας δωρεάν εκπαίδευση και συμβουλευτική.

Το πρόγραμμα Accelerator έχει στόχο την υποστήριξη ώριμων οργανώσεων με λειτουργία άνω των 2 ετών, σε ζητήματα στρατηγικής, business plan, διαμόρφωσης προτάσεων και οικονομικής βιωσιμότητας. Το πρόγραμμα έχει εξάμηνη διάρκεια και περιλαμβάνει δωρεάν εκπαίδευση και συμβουλευτική για (έως) 8 μη-κερδοσκοπικές οργανώσεις. Ο Accelerator, με έναρξη τον Νοέμβριο του 2023, θα υλοποιηθεί σε 2 τρίμηνα, με εξειδικευμένα γνωστικά αντικείμενα το καθένα, ξεκινώντας με ένα εντατικό Bootcamp 2 εβδομάδων. 

Τα προγράμματα Incubator και GSE Incubator (Green & Social Entrepreneurship Incubator) απευθύνονται σε νεοσύστατες ΟΚοιΠ (Αστικές Μη Κερδοσκοπικές Εταιρείες, Σωματεία, Κοιν.Σ.Επ. Ένταξης) και φορείς κοινωνικής και πράσινης επιχειρηματικότητας αντίστοιχα, προσφέροντας τους τα απαραίτητα εφόδια μέσω εκπαίδευσης και συμβουλευτικής, ώστε να εξασφαλίσουν σωστό στρατηγικό σχεδιασμό, εσωτερική οργάνωση και λειτουργία. Ο στόχος των προγραμμάτων αυτών, είναι οι φορείς που ολοκληρώνουν την εκπαίδευση να είναι σε θέση να διασφαλίσουν τη βιωσιμότητα και ανάπτυξή τους, είτε μέσω της προσέλκυσης χρηματοδότησης, είτε μέσω της ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας (GSE Incubator), σχετικής με το αντικείμενό τους. Τα προγράμματα Incubator και GSE Incubator, αφορούν αποκλειστικά φορείς που είναι σε διαδικασία εκκίνησης/ λειτουργίας/ επανεκκίνησης και έχουν αποκτήσει νομική υπόσταση τα τελευταία 2 χρόνια.

Η έναρξη των δωρεάν προγραμμάτων Incubator και GSE Incubator γίνεται κάθε Νοέμβριο και η διάρκειά τους κυμαίνεται από 12 έως 24 μήνες, ενώ και τα δύο προγράμματα μπορούν να δεχτούν (έως) 5 ενδιαφερόμενους φορείς το καθένα. 

Στο πλαίσιο των 3 προγραμμάτων συμπεριλαμβάνονται 4 εβδομάδες υποχρεωτικής εντατικής εκπαίδευσης (Bootcamp), εργαστήρια και σεμινάρια, one-to-one συναντήσεις και mentorship με εξειδικευμένους συνεργάτες και ειδικούς, αλλά και ευκαιρίες networking με άλλες ελληνικές και διεθνείς Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, μέσα μαζικής επικοινωνίας, αλλά και χρηματοδότες.

Η περίοδος υποβολής αιτήσεων και για τα 3 προγράμματα (Incubator, GSE Incubator και Accelerator) ξεκινά τη Δευτέρα 28 Αυγούστου και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2023. 

Για την κατάθεση αιτήσεων καθώς και για περισσότερες πληροφορίες γύρω από τα προγράμματα μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω links: 

Υποστηρικτές και Χορηγοί 

Μεγάλοι Δωρητές του προγράμματος Accelerator είναι το  Ίδρυμα Costas M. Lemos Foundation και το Κοινωφελές  Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση

Το GSE Incubator υλοποιείται σε συνεργασία με το NBG Business Seeds – Πρόγραμμα Στήριξης Επιχειρηματικότητας της Εθνικής Τράπεζας. 

Επικοινωνία για τα Μ.Μ.Ε 

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε:

Αναστασία Ψωμά

Project Manager Acceleratorτηλ: +30 211 411 6300

Κιν: +30 6975 206  888email: [email protected]

Λίγα λόγια για το HIGGS

To HIGGS είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2015 με την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Τo HIGGS, είναι πρωτοπόρο στο οικοσύστημα της Κοινωνίας των Πολιτών, καθώς είναι ο πρώτος και μεγαλύτερος κόμβος (hub) υποστήριξης μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και άλλων πρωτοβουλιών που έχουν θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο στην Ελλάδα. 

Σε μόλις 7 χρόνια λειτουργίας  (2015 – 2022), η ομάδα του HIGGS υποστήριξε 204 μη κερδοσκοπικές οργανώσεις από όλη την Ελλάδα, βοηθώντας τες να διασφαλίσουν χρηματοδοτήσεις άνω των 11.000.000€, να δημιουργήσουν 861 νέες θέσεις εργασίας και να εξυπηρετήσουν περισσότερους από 360.000 ωφελούμενους. 

Μέσα από καλά δομημένα προγράμματα (Incubator, Accelerator, Green & Social Entrepreneurship Incubator), προσφέρουμε δωρεάν εκπαίδευση και εξειδικευμένη συμβουλευτική σε ΜΚΟ πανελλαδικά. Ως κόμβος ενημέρωσης, πληροφόρησης και συνεργασίας, προωθούμε τη δικτύωση όλων των stakeholders του οικοσυστήματος. Παρακολουθώντας στενά τον χώρο της Κοινωνίας των Πολιτών και τις ανάγκες του, συντάσσουμε σχετικές μελέτες, δημιουργούμε εργαλεία ενδυνάμωσης ικανοτήτων (capacity building) και μέτρησης κοινωνικού αντικτύπου και διοργανώνουμε εκδηλώσεις με σκοπό τη διάχυση τεχνογνωσίας και το άνοιγμα σχετικών διαλόγων. 

Continue Reading

Trending