Connect with us

Lifestyle

Ριζική ανακατασκευή 2οροφης κατοικίας στου Παπάγου από το studio Lila architect + designer

Η μελέτη περιελάμβανε δύο οροφοδιαμερίσματα στον α΄ και β΄ όροφο, σε μια τριώροφη κατοικία στου Παπάγου.  

Μεγάλα μπαλκόνια με θέα το άλσος και ένα υπέροχο αττικό φως λόγω προσανατολισμού, ήταν τα σημεία γύρω από τα οποία αρθρώθηκε η σύνθεση, ώστε με τη νέα διαμερισμάτωση, το φως να φτάσει παντού.

Κλασσικό δείγμα αρχιτεκτονικής του ΄70, η κατοικία, είχε στα ατού της μια εξαιρετική κλίμακα με άνετα, μαρμάρινα σκαλομέρια, που οδηγούν στην είσοδο του α΄ ορόφου, εκεί όπου θα ξεδιπλώνεται στο εξής η καθημερινή ζωή της οικογένειας.

Πρόκειται για μια οικογένεια ενός ζευγαριού διακεκριμένων δικηγόρων και των τριών μικρών κοριτσιών τους. Η ιδιοκτήτρια, μία σύγχρονη επιχειρηματίας πληθωρικής προσωπικότητας, με ιδιαίτερο γούστο, ήθελε ο όροφος αυτός να αποτελεί μια καλόγουστη αλλά πλήρως ζωντανή και λειτουργική κατοικία, σεβόμενη την αισθητική της εποχής κατασκευής της, και όπως χαρακτηριστικά ανάφερε από το πρώτο ραντεβού : “ …να νομίζεις ότι θα ανοίξει η πόρτα και θα μπει η Καρέζη..”

Διατηρήθηκαν όλα τα στοιχεία που διέθεταν την κλασσική αξία των σπιτιών του ‘70 με τις διαχρονικά μοναδικές χρωματικές νότες, όπως τα πράσινα μάρμαρα στο καθιστικό και η ξύλινη είσοδος με τα σταθερά υαλοστάσια στο κίτρινο χρώμα. Επιλέχθηκαν πλακάκια για τον διάδρομο, την κουζίνα και τα μπαλκόνια, που προσδίδοντας κλασικότητα μέσα από τον συνδυασμό τους με τα υπόλοιπα υλικά, αφαιρούν από την αρχική αυστηρότητα του σπιτιού.

Οι  “μικρές κυρίες” του ζευγαριού, μία μεγαλύτερη και δύο δίδυμες, επιλέχθηκε να χρησιμοποιήσουν τα πίσω υπνοδωμάτια, στα οποία σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν επιπλέον αποθηκευτικοί χώροι βοηθώντας στην σωστή οργάνωση. 

Πρόθεση ήταν η ενίσχυση της ήδη καλής σχέσης μεταξύ των αδελφιών, ενοποιώντας τα δύο μικρά υπνοδωμάτια. Με την διάνοιξη μιας μεγάλης τζαμαρίας στο μεταξύ τους, ενοποιήθηκαν, εξασφαλίζοντας επικοινωνία εκ των έσω, δημιουργώντας στην ουσία μια μικρή “σουίτα” για τα κορίτσια, δίπλα στο δωμάτιο της γκουβερνάντας τους.

Οι δίδυμες τοποθετήθηκαν μαζί, αφήνοντας στην μεγαλύτερη αδερφή έναν πιο προσωπικό χώρο, που όμως η οπτική επικοινωνία μεταξύ των κρεββατιών πρόκειται να δώσει ευκαιρίες για πολλά κοριτσίστικα βράδια γέλιου και συζητήσεων στο μέλλον, δημιουργώντας όμορφες παιδικές μνήμες…

Το λουτρό τους, πλήρως ανακαινισμένο, έχει pop πινελιές που οδηγούν σε ένα κομψό και ανάλαφρο αποτέλεσμα.

Ο σχεδιασμός στο υπνοδωμάτιο του ζευγαριού, κινήθηκε σε εντελώς διαφορετικό ύφος. Τόσο ο διαχωριστικός τοίχος προς το WC από μαύρο γυαλί, όσο και η διάνοιξη του μεγάλου παραθύρου προς τον κήπο, οδήγησαν σε ένα μοντέρνο, δυναμικό αποτέλεσμα που ταιριάζει στους ρυθμούς ζωής του ζευγαριού.

Η κουζίνα πλήρως λειτουργική και αντισυμβατική στο σχεδιασμό της, είναι ενοποιημένη με το καθιστικό και διαθέτει ένα τζαμένιο μεγάλο αποθηκευτικό χώρο και μια μοντέρνα νησίδα.

Ο δεύτερος όροφος, ήταν εξαρχής ένα διαφορετικό “σενάριο”…

Γόνος γνωστού πολιτικού ο σύζυγος, και διακεκριμένοι δικηγόροι αμφότεροι, το ζεύγος χρειαζόταν μια παράλληλη κατοικία για την υποστήριξη των ρυθμών ζωής τους.

Έτσι, μια μοντέρνα και καλόγουστη κατοικία στήθηκε στο παλιό οροφοδιαμέρισμα, σε μια ανοιχτή κάτοψη ώστε το φως να φτάνει παντού και ταυτόχρονα να αποτυπώνεται το κύρος των ιδιοκτητών μέσα από μοντέρνες φόρμες και υλικά, μη στερώντας την κλασικότητα από το αποτέλεσμα…

PROFILE

Το studio LILA architect + designer με έδρα την Αθήνα, ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 1999 από την Λίλα Αθανασοπούλου, αρχιτέκτονα μηχανικό ΕΜΠ (NTUA). Ασχολείται με τον σχεδιασμό + την κατασκευή ιδιωτικών έργων, ενώ δραστηριοποιείται + πειραματίζεται σ’ ένα ευρύ πεδίο κλίμακας που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: ιδιωτικές κατοικίες, συγκροτήματα κατοικιών, ξενοδοχεία + καταστήματα, αλλά και σχεδιασμό αντικειμένου. 

Έχει λάβει μέρος σε πανελλήνιες εκθέσεις αρχιτεκτονικής + design και άρθρα με έργα του γραφείου έχουν παρουσιαστεί περιστασιακά σε ελληνικές εκδόσεις.

Στόχος αποτελεί η γνησιότητα + η μοναδικότητα, αποτυπωμένη σε κάθε έργο μέσα από την βιωματική δυναμικότητα του χώρου, προβάλλοντας συγκεκριμένα πρότυπα ζωής, έχοντας σαν γνώμονα την βιοκληματική + ενεργειακή αναβάθμιση των έργων αλλά + interior design μέσα από οικονομικές προτάσεις σχεδιασμού, φτάνοντας μέχρι + τον σχεδιασμό αντικειμένου.

Site: http://www.architectlila.gr 

Facebook Page: LILA architect + designer

Linkedin Account: Lila Athanasopoulou 

Instagram: lila_architect_design

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending